Graag, erg graag ! Als Rotterdam al 10 jaar kan anticiperen op dit gevent, dan moet een volwaardig stratencircuit toch ook kunnen? Eventueel wat verder van het centrum, in Feijenoord of Ahoy gebied, maar ik vind het wel bij de stad passen om een echt raceweekend te organiseren.quote:
Lotus 79quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hopelijk wel, gisteren was de derde editie; paar plaatjes:
[ link | afbeelding ]
Heb de beelden van Verstappen gezien en heb het idee dat de auto niet stuurt zoals hij wil en dat er tegelijk iets van anti-stal ik werking treedt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef kepler het volgende:
Verstappen zn voorvleugel eraf en en Kimi was na 500 meter alweer kapot Leuk dat cityracing
Ja, de anti stall lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Hij geeft vol gas om de auto rond te laten draaien, maar door de anti-stall gebeurt er vrij weinig. Reactie om te remmen had iets sneller gekund.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef RingBewoner het volgende:
Heb de beelden van Verstappen gezien en heb het idee dat de auto niet stuurt zoals hij wil en dat er tegelijk iets van anti-stal ik werking treedt.
Wie roept dat dan?quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vind het belachelijk om nu te gaan roepen dat dit ongelukje komt omdat hij te jong is of talent mist. Al is het natuurlijk wel een beetje een afgang nu het er zo lullig uit ziet. Ik wijt het niet aan Max, maar aan het feit dat het commerciële belang zo groot is dat men bereid is om een onervaren (en vrijwel onvoorbereide?) coureur in te zetten voor deze demo.
Gelukkig hebben ervaren krachten als Kobayashi en Maldonado nog nooit schade gereden tijdens een demo..quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vind het belachelijk om nu te gaan roepen dat dit ongelukje komt omdat hij te jong is of talent mist. Al is het natuurlijk wel een beetje een afgang nu het er zo lullig uit ziet. Ik wijt het niet aan Max, maar aan het feit dat het commerciële belang zo groot is dat men bereid is om een onervaren (en vrijwel onvoorbereide?) coureur in te zetten voor deze demo.
Lijkt mij ook, het lijkt toch echt om een klein stukje onervarenheid te gaan waar hij natuurlijk niks aan kan doen. Vergeet niet dat een F1-auto van een heel andere categorie is dan een F3, WSR of GP2 is. Het lijkt haast, zoals ik al eerder zei, op iets van anti-stall en een gebrek aan sturend vermogen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ene Steven op het Verstappen forum zette gister dit op het forum:
mooie reactie van Torro Rosso ook op de vraag van een Engelsman of de auto al gerepareerd was:
"of course, we're an F1 team"
Torro Rosso zelf heeft het trouwens over "unexpected grip in a small space" als oorzaak voor de crash.
Niet dat het heel erg boeit hoor, maar wel een beetje een rare verklaring of ben ik nou gek.
quote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Beach het volgende:
http://www.formula1.com/news/interviews/2014/9/16278.html
quote:Het Haas F1 Team verschijnt in 2016 met Ferrari-motoren aan de start van de Formule 1-races. Woensdag werd bekend dat beide partijen een meerjarige overeenkomst met elkaar hebben gesloten.
Gene Haas, de oprichter van de Amerikaanse renstal, is blij dat de deal nu bezegeld is. "Ferrari is het meest succesvolle en historierijke team op de Formule 1-grid. Ze doen sinds de oprichting van de sport al mee en maken straks ook deel uit van de start van het Haas F1 Team", deelt de Amerikaan, die al een NASCAR-team runt, mee. "Deze samenwerking geeft ons een goede kans om in 2016 meteen succesvol te zijn."
"We zijn erg blij dat we deze strategische samenwerking met het Haas F1 Team bekend kunnen maken", reageert Ferrari-teambaas Marco Mattiacci, die eerder leiding gaf aan de Noord-Amerikaanse divisie van Ferrari. "Een paar maanden geleden gingen we al een commerciële samenwerking met elkaar aan en dit is in onze ogen een logische volgende stap. We kijken ernaar uit om van Haas een competitieve speler te maken in de F1."
De deal betreft de hele power unit, dus behalve de turbo ook de transmissie en de Energy Recovery Systems.
Thank god voor de milieuactivisten !!!!quote:Bocht 12 in Barcelona ging de Parabolica voor, de Dunlop-bocht op Suzuka is de volgende. Albert Park in Melbourne is het enige circuit waar de FIA geen vat op heeft.
Die baan ligt midden in een park en dat maakt het niet eenvoudig om de natuur te vervangen voor geasfalteerde uitloopstroken. Bovendien trekken dan direct milieu-activisten aan de bel.
Dat je dat nog eens moet zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thank god voor de milieuactivisten !!!!
In een Formule 1 topic.quote:
Monza ligt toch oiok in een park? Waar waren die milieuluitjes toen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thank god voor de milieuactivisten !!!!
Grind geven ze niet zo veel omquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monza ligt toch oiok in een park? Waar waren die milieuluitjes toen dan?
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Meike26 het volgende:
Alle legendarische circuits op huidige kalender per direct een park van maken, aansluiten bij de regionale boswachterij en lieve kneuterige evenementen organiseren op je circuit.
zit je mooi eerste rangquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |