Precies. Telegraaf zat alleen goed omdat ze van Verstappen wel eens wat ingefluisterd kregen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:32 schreef Meike26 het volgende:
En nu is de Televaag opeens een betrouwbare bron omdat ze goed zaten met voorspelling/bron over Verstappen ?
De redactie kan volgens mij niet eens verschil zien tussen een MGP en een McLaren en denken dat het 1 team met 4 auto's is.
Misschien dat dat nu met het AD ook het geval is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Telegraaf zat alleen goed omdat ze van Verstappen wel eens wat ingefluisterd kregen.
zou leuk zijn, we worden verwendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien dat dat nu met het AD ook het geval is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:32 schreef Meike26 het volgende:
En nu is de Televaag opeens een betrouwbare bron omdat ze goed zaten met voorspelling/bron over Verstappen ?
De redactie kan volgens mij niet eens verschil zien tussen een MGP en een McLaren en denken dat het 1 team met 4 auto's is.
HAPHAPHAPHAPquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Telegraaf zat alleen goed omdat ze van Verstappen wel eens wat ingefluisterd kregen.
Op het gebied van sport is De Telegraaf een heel betrouwbare bron ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:32 schreef Meike26 het volgende:
En nu is de Televaag opeens een betrouwbare bron omdat ze goed zaten met voorspelling/bron over Verstappen ?
De redactie kan volgens mij niet eens verschil zien tussen een MGP en een McLaren en denken dat het 1 team met 4 auto's is.
Bij de papieren Telegraaf moet je alleen even het eerste katern overslaan. En dat stuk aids met hoofdletters van zo'n relnicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Op het gebied van sport is De Telegraaf een heel betrouwbare bron ja.
Leuk team om te beginnen lijkt me, zeker als je 17 bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Het zijn tegenwoordig maar middelmatige teams, al kan die STR op sommige banen wel verrassen.
Ja, in het speciale Max topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.speedweek.com/(...)Red-Bull-Racing.html
Stond dit al ergens?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef IkWilbert het volgende:
Giedo ziet er vrolijk uit, binnenkort goed nieuws?
https://twitter.com/GvanderGarde/status/504242888642142209
twitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 14:24:07 On my way with JP to @OfficialSF1Team for an event with @McGregorFashion .. First some meetings in the factory #F1 reageer retweet
Dit weekeinde is Giedo ook in Zandvoort te vinden, tijdens de Historic Grand Prix. Gaan er nog meer mensen daar een kijkje nemen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]twitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 14:24:07 On my way with JP to @OfficialSF1Team for an event with @McGregorFashion .. First some meetings in the factory #F1 [ afbeelding ] reageer retweet
Giedo kijkt altijd vrolijk, uitval beurten gedurende een race daar gelaten. Wat dat betreft heeft ie een ideaal schoonzoon uiterlijk, en is hij perfect voor evenementen en advertenties.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef IkWilbert het volgende:
Giedo ziet er vrolijk uit, binnenkort goed nieuws?
https://twitter.com/GvanderGarde/status/504242888642142209
had het vanmiddag ook al gelezen op F1today, maar als dat ook nog eens waar is incl. de GvdG geruchten......quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Ondertussen (Volgens weer die Telegraaf..) schijnt Frijns in gesprek te zijn met Russian Time over een GP2 zitje.
Mag ik met je mee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
had het vanmiddag ook al gelezen op F1today, maar als dat ook nog eens waar is incl. de GvdG geruchten......
Stoffel dan ook nog eens GP2 titel-strijder of ook al ergens in de F1
* Sinister-D- denkt aan early bird weekend-tickets Spa 2015 aan ¤105....
Rijden er oude V10s mee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dit weekeinde is Giedo ook in Zandvoort te vinden, tijdens de Historic Grand Prix. Gaan er nog meer mensen daar een kijkje nemen?
Er rijdt van alles, van F1-wagens van 1950 tot midden jaren tachtig. Van V8 tot turbo's.quote:
http://www.historicgrandprix.nl/programma/quote:In actie komen onder meer McLarens in de kleuren van Marlboro, de zwartgouden John Player Special Lotussen, de destijds zeer succesvolle Saudia / TAG Williams en de Samson Shag Shadow waarmee Jan Lammers in 1979 in de Formule 1 debuteerde. In het FIA Masters Historic Formula One Championship zien we ook Formule 1-auto’s van legendarische merken zoals Tyrrell, Brabham, March en Arrows. De meeste auto’s zijn voorzien van de wereldberoemde Ford Cosworth drieliter Formule 1 krachtbron.
Geen V10's dus. Wel jammerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er rijdt van alles, van F1-wagens van 1950 tot midden jaren tachtig. Van V8 tot turbo's.
[..]
http://www.historicgrandprix.nl/programma/
Genoeg andere prachtige wagens die lekker veel herrie makenquote:
Dat is wel weer waar, alles boven de V6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Genoeg andere prachtige wagens die lekker veel herrie maken
Groep C en DRM bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Genoeg andere prachtige wagens die lekker veel herrie maken
ja hoor. ik kom je alleen niet ophalen thuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?
Denk niet dat mijn reismaatjes van zondag volgend jaar weer willen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja hoor. ik kom je alleen niet ophalen thuis
Je zegt toch altijd vol trots dat je overal komt met je OV-jaarkaartquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd heb ik mijn rijbewijs wel
Die is volgens mij niet geldig in de zomerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je zegt toch altijd vol trots dat je overal komt met je OV-jaarkaart [ afbeelding ]
Dan pik ik je wel op aan station Eijsden donderdagmiddag [ afbeelding ]
Moet om 15.00 op de camping zijn om mijn tentje recht te zetten, vervolgens een Bicky Burger te nuttigen, en om 18.00 op het circuit zijn voor de pitwalk
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Atreidez het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in toegang voor 2 personen voor de Historic Grand Prix of Zandvoort 2014? Heb hier een toegangskaart voor de zondag 31 aug voor 2 personen. Op te halen in Scheveningen; PM even bij interesse.
daarom heb je ook rapid-burst op elke degelijke dSLRquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:07 schreef Geralt het volgende:
Daar geloof ik geen kut van. Dat zou betekenen dat bij elke shot die je ziet telkens dezelfde fotograaf god weet hoeveel fotos per seconde heeft afgedrukt.
En dat dan vervolgens achter elkaar heeft geplakt. Dikke neus. Ik geloof dat niet.
Dit zijn hooguit fotos van een filmpje gemaakt en die achter elkaar gezet om zo een slomo te maken of iets.
In elk geval niet allemaal afzonderlijke fotos. Niemand kan zo snel achter elkaar op een knopje drukken.
het knopje ingedrukt houden kan toch wel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:07 schreef Geralt het volgende:
Daar geloof ik geen kut van. Dat zou betekenen dat bij elke shot die je ziet telkens dezelfde fotograaf god weet hoeveel fotos per seconde heeft afgedrukt.
En dat dan vervolgens achter elkaar heeft geplakt. Dikke neus. Ik geloof dat niet.
Dit zijn hooguit fotos van een filmpje gemaakt en die achter elkaar gezet om zo een slomo te maken of iets.
In elk geval niet allemaal afzonderlijke fotos. Niemand kan zo snel achter elkaar op een knopje drukken.
En die maakt hoeveel fotos elke seconde? Ik bedoel het zou kunnen dan, maar dan toch niet met een normale degelijke camera lijkt me; die knipt er geen 50 per seconde of weet ik hoeveel dit filmpje is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daarom heb je ook rapid-burst op elke degelijke dSLR
Ow okay. Nou dan zal het wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Sommige camera's hebben meer fps dan videocamera's
fixed. Een videocamera heeft ook geen enorm hoge pixeldichtheid nodig, omdat het in de meetse gevallen toch niet opvalt dat die lager ligt dan een fotocamera omdat die beelden bewegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Sommige camera's hebben meer fps dan videocamera's
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
fixed. Een videocamera heeft ook geen enorm hoge pixeldichtheid nodig, omdat het in de meetse gevallen toch niet opvalt dat die lager ligt dan een fotocamera omdat die beelden bewegen.
Edit: zondag morgen hè, pixels zijn geen fps
Jammer dat ik daaroverheen gelezen heb. Ik ben nu aan het kijken op internet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Atreidez het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in toegang voor 2 personen voor de Historic Grand Prix of Zandvoort 2014? Heb hier een toegangskaart voor de zondag 31 aug voor 2 personen. Op te halen in Scheveningen; PM even bij interesse.
Nee dat ga ik niet meer redden. Bovendien heb ik andere dingen gepland vandaag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef Atreidez het volgende:
Kan nog steeds Ben nu thuis, moet je wel beetje doorrijden natuurlijk..
Nee, een 1989 Coloni met Roberto Moreno weer achter het stuur.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit een Lotus met aangepaste livery?
Williams Martiniquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hopelijk wel, gisteren was de derde editie; paar plaatjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brabham.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Williams Martini
Die livery is zo nice
zolang de stroom niet uitvalt zal het wel stabiel blijvenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Geralt het volgende:
Shumacher zn auto
Hoe is het overigens met hem? Lang geen updates meer gehoord
Hier een leuk stukje over deze auto: http://www.autoblog.nl/ni(...)ort-69680#post-69680quote:
ik was vrijdag op zandvoort, en die oude formule 1 wagens halen ook dik 250 km/h op einde rechte stuk. Leuk evenement, leuk ook om gewoon overal langs te mogen lopen en binnen te mogen kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hier een leuk stukje over deze auto: http://www.autoblog.nl/ni(...)ort-69680#post-69680
950 pk bij een gewicht van 904 kilo, en 280 km/h op Zandvoort!
crosspost uit het Max topic dan maar:quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef kepler het volgende:
Verstappen zn voorvleugel eraf en en Kimi was na 500 meter alweer kapot Leuk dat cityracing
Ach, gebeurt wel vaker. Hij miste ook nog de afslag bij Blaak trouwensquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
crosspost uit het Max topic dan maar:
En dan gaat heel NL weer de Sr. "grapjes" afstoffen
WTCC?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef Meike26 het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ze eens in Rotterdam dit event naar een hoger plan gaan tillen. Gewoon een echt straten circuit met echte races, demo's enz enz.
Een internationaal GT kampioenschap ofzo lijkt me wel goed bij Rotterdam passen.
Graag, erg graag ! Als Rotterdam al 10 jaar kan anticiperen op dit gevent, dan moet een volwaardig stratencircuit toch ook kunnen? Eventueel wat verder van het centrum, in Feijenoord of Ahoy gebied, maar ik vind het wel bij de stad passen om een echt raceweekend te organiseren.quote:
Lotus 79quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hopelijk wel, gisteren was de derde editie; paar plaatjes:
[ link | afbeelding ]
Heb de beelden van Verstappen gezien en heb het idee dat de auto niet stuurt zoals hij wil en dat er tegelijk iets van anti-stal ik werking treedt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef kepler het volgende:
Verstappen zn voorvleugel eraf en en Kimi was na 500 meter alweer kapot Leuk dat cityracing
Ja, de anti stall lijkt mij ook het meest waarschijnlijk. Hij geeft vol gas om de auto rond te laten draaien, maar door de anti-stall gebeurt er vrij weinig. Reactie om te remmen had iets sneller gekund.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef RingBewoner het volgende:
Heb de beelden van Verstappen gezien en heb het idee dat de auto niet stuurt zoals hij wil en dat er tegelijk iets van anti-stal ik werking treedt.
Wie roept dat dan?quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vind het belachelijk om nu te gaan roepen dat dit ongelukje komt omdat hij te jong is of talent mist. Al is het natuurlijk wel een beetje een afgang nu het er zo lullig uit ziet. Ik wijt het niet aan Max, maar aan het feit dat het commerciële belang zo groot is dat men bereid is om een onervaren (en vrijwel onvoorbereide?) coureur in te zetten voor deze demo.
Gelukkig hebben ervaren krachten als Kobayashi en Maldonado nog nooit schade gereden tijdens een demo..quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vind het belachelijk om nu te gaan roepen dat dit ongelukje komt omdat hij te jong is of talent mist. Al is het natuurlijk wel een beetje een afgang nu het er zo lullig uit ziet. Ik wijt het niet aan Max, maar aan het feit dat het commerciële belang zo groot is dat men bereid is om een onervaren (en vrijwel onvoorbereide?) coureur in te zetten voor deze demo.
Lijkt mij ook, het lijkt toch echt om een klein stukje onervarenheid te gaan waar hij natuurlijk niks aan kan doen. Vergeet niet dat een F1-auto van een heel andere categorie is dan een F3, WSR of GP2 is. Het lijkt haast, zoals ik al eerder zei, op iets van anti-stall en een gebrek aan sturend vermogen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ene Steven op het Verstappen forum zette gister dit op het forum:
mooie reactie van Torro Rosso ook op de vraag van een Engelsman of de auto al gerepareerd was:
"of course, we're an F1 team"
Torro Rosso zelf heeft het trouwens over "unexpected grip in a small space" als oorzaak voor de crash.
Niet dat het heel erg boeit hoor, maar wel een beetje een rare verklaring of ben ik nou gek.
quote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Beach het volgende:
http://www.formula1.com/news/interviews/2014/9/16278.html
quote:Het Haas F1 Team verschijnt in 2016 met Ferrari-motoren aan de start van de Formule 1-races. Woensdag werd bekend dat beide partijen een meerjarige overeenkomst met elkaar hebben gesloten.
Gene Haas, de oprichter van de Amerikaanse renstal, is blij dat de deal nu bezegeld is. "Ferrari is het meest succesvolle en historierijke team op de Formule 1-grid. Ze doen sinds de oprichting van de sport al mee en maken straks ook deel uit van de start van het Haas F1 Team", deelt de Amerikaan, die al een NASCAR-team runt, mee. "Deze samenwerking geeft ons een goede kans om in 2016 meteen succesvol te zijn."
"We zijn erg blij dat we deze strategische samenwerking met het Haas F1 Team bekend kunnen maken", reageert Ferrari-teambaas Marco Mattiacci, die eerder leiding gaf aan de Noord-Amerikaanse divisie van Ferrari. "Een paar maanden geleden gingen we al een commerciële samenwerking met elkaar aan en dit is in onze ogen een logische volgende stap. We kijken ernaar uit om van Haas een competitieve speler te maken in de F1."
De deal betreft de hele power unit, dus behalve de turbo ook de transmissie en de Energy Recovery Systems.
Thank god voor de milieuactivisten !!!!quote:Bocht 12 in Barcelona ging de Parabolica voor, de Dunlop-bocht op Suzuka is de volgende. Albert Park in Melbourne is het enige circuit waar de FIA geen vat op heeft.
Die baan ligt midden in een park en dat maakt het niet eenvoudig om de natuur te vervangen voor geasfalteerde uitloopstroken. Bovendien trekken dan direct milieu-activisten aan de bel.
Dat je dat nog eens moet zeggenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thank god voor de milieuactivisten !!!!
In een Formule 1 topic.quote:
Monza ligt toch oiok in een park? Waar waren die milieuluitjes toen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thank god voor de milieuactivisten !!!!
Grind geven ze niet zo veel omquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monza ligt toch oiok in een park? Waar waren die milieuluitjes toen dan?
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Meike26 het volgende:
Alle legendarische circuits op huidige kalender per direct een park van maken, aansluiten bij de regionale boswachterij en lieve kneuterige evenementen organiseren op je circuit.
zit je mooi eerste rangquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razen
Nee, dat is niet ecologisch gedacht...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er auto's voorbij razen
Die boomknuffelaars moeten gepaaid worden. Lekker een volgeltelling & spotdag houden op je circuit, ergens op een Februarische zaterdag morgen. Of een kinder-wielerwedstrijd om zoveel mogelijk 'boompjes' bij elkaar te fietsen...quote:Lunchen op het start-finishgedeelte, terwijl er snelle electrische auto's voorbij razen
scootmobielrace en dan vollebak door de parabolica boeken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ecologisch gedacht...
[..]
Die boomknuffelaars moeten gepaaid worden. Lekker een volgeltelling & spotdag houden op je circuit, ergens op een Februarische zaterdag morgen. Of een kinder-wielerwedstrijd om zoveel mogelijk 'boompjes' bij elkaar te fietsen...
Of draaf ik nu te ver door? Fia kan het beter
Hulkenberg zei al van de week dat ze de Parabolica gecastreert hadden. Dat blijkt nu inderdaad het geval, ook al beweren enkele coureurs dat er niets is veranderd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is wel minder: http://www.racer.com/f1/i(...)velope-at-parabolica
De coureurs nemen nu veel meer risico in Parabolica omdat ze weten dat een foutje niet meer afgestraft wordt. Zou bijna naar Monza vliegen en stiekem een klein strookje kunstgras erin leggen zodat ze toch gestraft worden na een fout.
Ik moet het allemaal nog maar zien tijdens de race. Met een beetje bandenverschil en meer risico wordt het misschien een buitenom-inhaal-bochtquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hulkenberg zei al van de week dat ze de Parabolica gecastreert hadden. Dat blijkt nu inderdaad het geval, ook al beweren enkele coureurs dat er niets is veranderd.
Volgens de BBC ligt er een strook astroturf net naast de witte lijn; misschien nat houden net als in Hongarije?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou bijna naar Monza vliegen en stiekem een klein strookje kunstgras erin leggen zodat ze toch gestraft worden na een fout.
Lees: Mercedes weet dat ze toch al 1 en 2 zullen worden dus mag de rest wel wat dichterbij komen...quote:Mercedes motorsport boss Toto Wolff says the German manufacturer could be open to lifting Formula 1's current engine freeze to help rival marques close the gap to his own.
Mercedes has dominated F1 this season, and there have been recent calls from rivals Ferrari and Renault to open up engine regulations to allow performance upgrades. Currently, the rules prevent changes to engine architecture, unless for special reasons related to reliability, safety or cost.
Ferrari boss Marco Mattiacci said after the Belgian Grand Prix that relaxing engine rules would support the innovative "DNA" of F1, while Red Bull supplier Renault said it would support more open engine regulations if they didn't lead to a spending war among manufacturers.
The possibility of relaxing these rules was on the agenda in a meeting of F1's strategy group in the Italian GP paddock on Friday, during which the popularity of F1, rules on superlicenses, cost control, and long-term technical changes to F1 cars were also discussed.
Speaking to the press later, Wolff suggested Mercedes might support a lifting of the engine freeze, if it was done in the right way.
"It's about defining what we want to do," he said. "Obviously we have a competitive advantage but we would take the challenge [of competition] on. Is it the time to change the rules to change something? Maybe. The discussions we've had so far were pretty open.
"There are various concepts on the table and if we decide to go completely in the opposite direction and open it up completely, this will increase costs quite dramatically.
"I'm not sure we could deliver all the same specification of engines to everybody – logistically it's not feasible – so the devil lies in the detail."
HORNER BACKS RENAULT CALL
Red Bull boss Christian Horner suggested engine development should be allowed in the same way that chassis improvements are permitted for performance reasons.
"Formula 1 is all about innovation and competition but there are only certain junctures that you can introduce new technology and upgrades," Horner said. "With the chassis, if you start off poorly you can develop your way out of it.
"I think with the engine all we need to consider – without hopefully having a significant effect on costs – is perhaps more freedom to allow manufacturers to develop in order for that competition to be there at the front."
Dat wist ie toen hij er aan begon. Volgens Olav Mol heeft het te maken met de investeerders. Zij zouden beloftes niet nakomen...quote:
Je moet inderdaad wel een ongekend rendement mogelijk achten wil je zo vreselijk veel risico lopen door geld in zoiets als Caterham F1 te steken.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie dat Christijan ook aan zijn paar maandjes bij Caterham een draai heeft weten te geven alsof hij geweldige dingen voor elkaar gebokst heeft. Maar goed, nu houdt hij meer tijd over om zich te richten op een van de vele internationaal opererende bedrijven die hij zoal heeft opgericht en die allemaal stuk voor stuk een doorslaand succes zijn. Vraag alleen niet welke bedrijven dit zijn, want dat wil Christijan niet vertellen.
Wat de investeerders in Caterham betreft, die bestaan niet. Collin Kolles heeft het team ongetwijfeld voor een symbolisch bedrag overgenomen van Tony Fernandes zodat die er vanaf was. Maar het klinkt wat interessanter om er een verhaal omheen te bouwen alsof je allerlei Zwitserse investeerders en oliesjeiks achter je hebt staan. Kennelijk is Albers er nu ook achter dat het team geen cent te makken heeft.
Wie herinnert zich die pipo van Arrows niet of die andere die interesse had in Tyrell en met Cher tof liep te doenquote:Op zondag 7 september 2014 20:21 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk zijn we er voor de 3e keer ingestonken, die mysterieuze zwitsers en arabische investeerders. Lotus zou er bijna aan verkocht worden en hiervoor was BMW-Sauber bijna verkocht aan zo;n zelfde consortium, wat iedere keer gebakken lucht blijkt.
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie dat Christijan ook aan zijn paar maandjes bij Caterham een draai heeft weten te geven alsof hij geweldige dingen voor elkaar gebokst heeft. Maar goed, nu houdt hij meer tijd over om zich te richten op een van de vele internationaal opererende bedrijven die hij zoal heeft opgericht en die allemaal stuk voor stuk een doorslaand succes zijn. Vraag alleen niet welke bedrijven dit zijn, want dat wil Christijan niet vertellen.
Wat de investeerders in Caterham betreft, die bestaan niet. Collin Kolles heeft het team ongetwijfeld voor een symbolisch bedrag overgenomen van Tony Fernandes zodat die er vanaf was. Maar het klinkt wat interessanter om er een verhaal omheen te bouwen alsof je allerlei Zwitserse investeerders en oliesjeiks achter je hebt staan. Kennelijk is Albers er nu ook achter dat het team geen cent te makken heeft.
die van Arrows was die prins van een bananen republiek ofzoquote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wie herinnert zich die pipo van Arrows niet of die andere die interesse had in Tyrell en met Cher tof liep te doen
Nah, Lotterer is gewoon een vriendje van Collin Kolles. En "beste ontwikkelingsrijder in de geschiedenis van de F1?" Omdat hij in 2002 een keer een Jaguar getest heeft?quote:Op maandag 8 september 2014 04:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.
Prince Malik Ado Ibrahim, zogenaamd een Nigeriaanse prins. Nigeria heeft meer dan 70 koninklijke families dus veel wil het niet zeggen als je daar een "prins" bent.quote:Op maandag 8 september 2014 07:21 schreef WEST het volgende:
[..]
die van Arrows was die prins van een bananen republiek ofzo
een van de beste ontwikkelings rijdersquote:Op maandag 8 september 2014 04:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Albers had het wel het inzicht om een van de beste ontwikkelingsrijders (Lotterer) in de geschiedenis van de F1 te laten debuteren.
Doet-ie het beter dan Henny Vollenberg bij March in 1992. Die zat er nog als teambaas toen het team failliet ging. Hierdoor kreeg hij zelf last met zijn eigen bedrijf dat daardoor ook failliet ging.quote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dat wist ie toen hij er aan begon. Volgens Olav Mol heeft het te maken met de investeerders. Zij zouden beloftes niet nakomen...
Dat dachten ze ook van Marussia voor aanvang van deze Grand Prix vanwege betalingsachterstanden. Het gerucht ging dat ze niet naar Monza zouden gaan, maar zijn er uiteindelijk wel verschenen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:23 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat het goed mogelijk is dat Caterham de laatste race niet eens haalt. Zo'n Super Aguri exit.
Pas dit seizoen komen ze in de buurt van de staart van de middenmoot (Lotus, Sauber)quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef nils7 het volgende:
Die 3 debutanten teams hebben het nooit gered tegen de gevestigde orde.
Ze kwamen nooit echt in de buurt van de middenmoot...
Eerder van de teams die een budgetplafond hebben tegengehouden, op basis waarvan de nieuwe teams ooit de F1 zijn ingekomen. Het resultaat is dat deze teams het hoofd niet boven water kunnen houden. Sterker nog, ik denk dat er maar 4 teams zijn die dat kunnen. De overige 8 teams hebben financiële problemen, waarvan 3 of 4 teams zeer ernstig.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Geeft weer mooi het failliet aan van de huidige richting van de regelgeving die 5 jaar geleden is ingegaan.
ik ga ervan uit dat er een beetje toeval in het spel isquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JohnB52 het volgende:
Ondertussen bij mijn hotel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik had mijn Williams petje blijkbaar nog op
thnxquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Op NGC nu een documentaire over een team in de Formule E bezig, voor de liefhebers.
https://plus.google.com/a(...)55906817/about?hl=nlquote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat er een beetje toeval in het spel is
En voor de duidelijkheid, waar is "mijn hotel"?
Badoer was ook een geweldige ontwikkelingscoureur, kon een auto als geen ander op de limiet rijden. Liet hij wel zien toen hij moest invallen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
een van de beste ontwikkelings rijders
Er is een reden waarom De La Rosa op handen wordt gedragen door diverse topteams
Edit: over PdlR gesproken, Ferrari had Fisico, Look-how Bad-you-r en Gene daar in Ferrari outfit maar Pedroke heb ik niet gezien.....
quote:Michael Schumacher is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis van Lausanne. De zevenvoudige wereldkampioen F1 zet zijn revalidatie thuis verder. "Er wacht hem nog een lange en moeilijke weg", zegt manager Sabine Kehm. Schumacher raakte eind vorig jaar zwaargewond bij een ski-ongeval.
Het management van Michael Schumacher kwam met het nieuws naar buiten. "Hij heeft veel vooruitgang geboekt de laatste weken en maanden. Hij zal nu thuis zijn revalidatie verderzetten. Maar er wacht hem nog een lange en moeilijke weg", zegt Sabine Kehm.
De 45-jarige Schumacher liep eind december een zwaar hersentrauma op bij een ski-ongeval in de Franse Alpen. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis van Grenoble en in een kunstmatig coma gehouden. Zijn toestand was lange tijd kritiek, maar in juni kwam eindelijk goed nieuws.
Schumacher ontwaakte uit zijn coma en werd overgebracht naar het Universitair Ziekenhuis van Lausanne. Daar werkte de zevenvoudige wereldkampioen F1 maandenlang aan zijn revalidatie. Vandaag keert Schumacher terug naar huis.
Tjonge wat triest...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)ructions-to-drivers/
Wat nu als er een probleem is met de wagen, en ze instructies moeten krijgen om de motor niet op te blazenquote:dat hoort ook bij het racen!
"lift and coast" om brandstof te besparen zijn ook rij-instructies die in strijd zijn met "a driver must drive the car unaided". Ze moeten dan de hele pit-to-car radio bannen, als ze hier consequent in willen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Oke, dus teamorders zijn weer toegestaan omdat het niet te controleren was omdat er ''verborgen'' boodschappen in sommige berichten verwerkt waren. Maar van dit verwachten ze dus dat ze van de een op de andere dag gewoon kunnen bannen
Ipv zo achterlijk te doen zogezegd omdat ''de fans het niet leuk vinden'', zend die boordradio dan gewoon niet uit op gedurende race en zet andere dingen recht waar de fans (of beter gezegd: de niet-ramptoeristen) echt een hekel aan hebben
EN zoals Signe zegt:
[..]
Wat nu als er een probleem is met de wagen, en ze instructies moeten krijgen om de motor niet op te blazen
De grote teams werken inmiddels met LCD schermen in de sturen om alle data op te laten zien, daar kan je ook boodschappen in verwerken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:05 schreef twiFight het volgende:
Als de radio niet meer mag dan gaan ze wel met codes via het pitbord werken.
quote:Formula 1 team bosses are considering a team radio clampdown as part of a push to make the sport more challenging for drivers again.
Following discussions at an F1 Strategy Group meeting at the Italian Grand Prix, it is understood a number of teams have asked the FIA to find a way of banning certain types of radio communications because they are considered a turn-off for fans.
The push has been prompted by the theory that a perception that drivers are puppets who simply follow instructions from the pits is one of the factors in F1's popularity decline.
There is also particular concern that drivers are relying more and more on information from the pits about where they can gain lap time, especially in comparison with their teammates. This is especially true of championship contenders Nico Rosberg and Lewis Hamilton, who have both been fed constant information by Mercedes this season.
ALONE AND UNAIDED RULE
Although there is little desire for a total ban on team radio, it is understood that efforts will be made to outlaw specific communications from the pits that help drivers with their performance. This is likely to come from a strict enforcement of Article 20.1 of F1's Sporting Regulations that states: "The driver must drive the car alone and unaided."
The FIA could make it clear that any communication from the pits that helps the drivers with their performance, rather than being for procedural or safety reasons, is a breach of the rules.
Radio conversations from drivers – especially the more entertaining ones popular among fans – will still continue unchanged.
Discussions between the teams and the FIA on the matter are ongoing, and a clarification is expected before the Singapore GP.
...
Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef SiGNe het volgende:
Maar precies zeggen wanneer er geremd moet worden en gas gegeven moet worden is weer een ander verhaal.
Ik weet even niet meer waar, maar er is ergens in Amerika al een wetenschapper bezig om een auto volledig geautomatiseerd over een circuit te laten racen. Het is geen formule 1 wagen natuurlijk, maar dat maakt in feite weinig uit. De auto leert elk rondje rond het circuit meer over hoe hij het snelst de baan rond kan. En dat ging niet langzaam, het was wel full on gassen. Vergeleken bij een professionele coureur liep de autonome wagen nog 2 seconden achter geloof ik (maar een Fokker zou 'm niet bij kunnen houden).quote:Dat zie ik overigens ook nog wel gebeuren, in samenwerking met Google of Audi: een F1 wagen zonder bestuurder de track op (niet in een race natuurlijk.. hoewel...misschien als het goed getest is)
Check de bron voor een filmpjequote:What is remarkable about this car is its driver: There isn't one.
Shelley, as the self-driving car is known, is the product of collaboration between Stanford's Dynamic Design Lab, led by mechanical engineering Associate Professor Chris Gerdes, and the Volkswagen Electronics Research Lab. Earlier this summer, Gerdes' group brought Shelley to Thunderhill for high-speed tests of the latest tweaks to the software that tells her when to brake, how tight to take turns and when to punch the gas.
Kijk, ligt Marussia toch een keer voor op Red Bull.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JohnB52 het volgende:
Ondertussen bij mijn hotel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik had mijn Williams petje blijkbaar nog op
Hamilton die vraagt "where do I lose time" komt op hetzelfde neer. Het antwoord van de engineer zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn bij beide vragen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef SiGNe het volgende:
Rosberg die roept "Give me driving instructions" is natuurlijk ook wel ergens triest en het andere uiterste maar toch vind ik instructies wel kunnen.. tot op zekere hoogte.
Verreweg de meeste van dat 'driving advice' wordt tijdens de training en kwalificatie gegeven. Dat zullen ze dus nog steeds doen, maar niet meer via de boordradio, maar als de rijder in de pits staat. Het maakt dan dus helemaal niks uit, alleen horen we het niet meer. Dat kun je ook bereiken door die boordradio niet meer uit te zenden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken.
Die vraag van Hamilton vind ik dan al specifieker gesteld, logisch dat je wil weten waar je jezelf kan verbeteren op de baan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton die vraagt "where do I lose time" komt op hetzelfde neer. Het antwoord van de engineer zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn bij beide vragen.
Ik heb er geen probleem mee overigens.
Ik haalde Audi daarom ook al aan, ik wist dat het om een TT ging of R8 (maar was een TT)quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan toch wel op vrijdag/zaterdag bepaald. Hooguit moeten ze het iets sneller doen. Aanpassingen tijdens de race gaan waarschijnlijk over bevindingen specifiek voor die dag: temperatuur, bandenslijtage, fuel load misschien nog wel. Ik ben er helemaal voor om de coureur een grotere rol te laten spelen, maar ik vind het ook wel weer tegenstrijdig om een high tech volledig door electronica omgeven sport als de F1 tijdens de race opeens anders te laten werken.
[..]
Ik weet even niet meer waar, maar er is ergens in Amerika al een wetenschapper bezig om een auto volledig geautomatiseerd over een circuit te laten racen. Het is geen formule 1 wagen natuurlijk, maar dat maakt in feite weinig uit. De auto leert elk rondje rond het circuit meer over hoe hij het snelst de baan rond kan. En dat ging niet langzaam, het was wel full on gassen. Vergeleken bij een professionele coureur liep de autonome wagen nog 2 seconden achter geloof ik (maar een Fokker zou 'm niet bij kunnen houden).
De sterkste wil niet altijd de beste betekenen he, en juist daar gaat het nou volgens mij om.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het ook wel overbodig, de rijders krijgen continue adviezen over de instellingen. Maar als het nodig is weten toch zelf wel de sterkste engine settings te vinden. (GP Spanje, Rosberg/Hamilton)
Luca di Montezemolo's statement in full:twitter:SkySportsF1 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 09:21:25 The full story, including his resignation statement, as Luca di Montezemolo quits Ferrari: http://t.co/z5SQB3hlut reageer retweet
quote:"Ferrari will have an important role to play within the FCA Group in the upcoming flotation on Wall Street. This will open up a new and different phase which I feel should be spearheaded by the CEO of the Group.
"This is the end of an era and so I have decided to leave my position as Chairman after almost 23 marvellous and unforgettable years in addition to those spent at Enzo Ferrari’s side in the 1970s.
"My thanks, first and foremost, to the exceptional Ferrari women and men from the factory, the offices, the race tracks and the markets across the world. They were the real architects of the company’s spectacular growth, its many unforgettable victories and its transformation into one of the world’s strongest brands.
"A warm farewell and my thanks also to all of our technical and commercial partners, our dealers across the globe and, most particularly, the clients and collectors whose passion I so wholeheartedly share.
"But my thoughts go also to our fans who have always supported us with great enthusiasm especially through the Scuderia’s most difficult moments.
"Ferrari is the most wonderful company in the world. It has been a great privilege and honour to have been its leader. I devoted all of my enthusiasm and commitment to it over the years. Together with my family, it was, and continues to be, the most important thing in my life.
"I wish the shareholders, particularly Piero Ferrari who has always been by my side, and everyone in the Company the many more years of success that Ferrari deserves.”
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
Niet alleen vanwege de beursgang gaat Di Montezemolo weg. Ook zijn grote bemoeizucht met het F1-team en dat ondanks dat de prestaties niet verbeterden zal een rol hebben gespeeld.
twitter:NobleF1 twitterde op woensdag 10-09-2014 om 09:59:17 Intriguing Marchionne quote on Luca diM: "Our mutual desire to see Ferrari achieve its true potential on track has led to misunderstandings" reageer retweet
Even een superlicentie binnen halen!quote:Op woensdag 10 september 2014 13:14 schreef DenS het volgende:
Max Verstappen vandaag aan het testen. VIDEO: http://instagram.com/p/swc8loK52Z
Dacht dat 'ie die al had ... hoe ik daarbij kom is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Even een superlicentie binnen halen!
Twee jaar oude STR, dus met Ferrari V8.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef Geralt het volgende:
Staat ook een mannetje van Ferrari bij te kijken zie ik
Dat weet ik; ik wist alleen niet dat er in een dergelijk geval altijd een mannetje van de motor mee gaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Twee jaar oude STR, dus met Ferrari V8.
In FP1 dit jaar al als hij na vandaag zijn superlicentie krijgt.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:08 schreef twiFight het volgende:
Hopelijk mag hij zo snel mogelijk kilometers maken in de huidige auto, omdat die toch totaal anders rijden dan 2 jaar geleden. Maar als ik mij niet vergis mag dat pas tijdens de 2015 pre season tests.
Mehri had die ook nog niet, en die mocht wel FP1 rijden in Monza. Maar hij heeft er wel al een gehad op basis van zijn F3 titel in 2011, maar die dingen zijn maar 2 jaar geldig zolang je geen F1 rijdt.....quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In FP1 dit jaar al als hij na vandaag zijn superlicentie krijgt.
Normaal gesproken mag je geen FP1 rijden als je nog geen superlicentie hebt. Blijkbaar hebben ze voor hem een uitzondering gemaakt (ook al omdat hij 2de staat in het FR3.5 kampioenschap en de top 3 sowieso een superlicentie krijgt), zodat hij kan bewijzen goed genoeg te zijn om later dit seizoen te kunnen racen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mehri had die ook nog niet, en die mocht wel FP1 rijden in Monza. Maar hij heeft er wel al een gehad op basis van zijn F3 titel in 2011, maar die dingen zijn maar 2 jaar geldig zolang je geen F1 rijdt.....
En zijn race engineer voor volgend jaar:quote:Sporting director Steve Nielsen said: “Max did a very competent job, giving the impression he has been driving a Formula 1 car for quite a while, not like someone on their first day behind the wheel. He made no mistakes all day, seemed confident and once he was told something he remembered it. In general, he coped very well with this first test.”
148 ronden maal 2,702 kilometer is 399,896 kilometer, bijna 100 meer dan nodig voor zijn superlicentie, en dat zonder fouten!quote:Race engineer Xevi Pujolar added: “Max started his run on Intermediates and got up to speed, making no mistakes. We worked through various procedures that make up a race weekend. He was very focused and precise and learned quickly, without having to ask many questions. Once we were able to fit slicks, he got used to the car in the dry and built up his speed, while we tried various fuel levels, replicating both qualifying and race trim, doing a mix of short and long runs. For a first day, it was very impressive.”
Max snoert de critici de mond welquote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Beach het volgende:
En dan alweer sneue reacties bij het nieuwsbericht
Ongelofelijk he. Allemaal mensen die geen verstand hebben van F1. Jos was heel zo slecht niet als veel mensen die er geen verstand van hebben graag willen denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Beach het volgende:
En dan alweer sneue reacties bij het nieuwsbericht
Amen. We gaan volgend jaar genieten.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongelofelijk he. Allemaal mensen die geen verstand hebben van F1. Jos was heel zo slecht niet als veel mensen die er geen verstand van hebben graag willen denken.
Max doet het gewoon hartstikke goed en als je de kenners links en rechts wereldwijd kijkt die zeggen ook allemaal dat Max zo een talent is wat slechts 1x per generatie voorbij komt. Ik geloof daar heilig in.
Jij komt gewoon op de fiets (Als het weer Omniversum word).quote:Op woensdag 10 september 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er iig bij, al moet ik alleen komen
Superquote:Op woensdag 10 september 2014 23:21 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb de persoon bij het Omniversum, die mij 15 jaar geleden dus ook geholpen heeft, opnieuw gecontacteerd. Nu via LinkedIn, ze werkt er nog steeds en heeft er nu een hogere rol.
Dit gaat denk ik helemaal goedkomen jongens
Oh, ik zou de Cinemec in Ede echt wel zien zitten Is voor mij niet zover als het Omniversum... En ik denk dat ik m'n vriend dan ook wel meekrijgquote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef Meike26 het volgende:
Eventjes over Max en F1 2015 in het algemeen ;
Na 15 jaar lijkt het mij een mooie gelegenheid om wéér eens een F1 evenement te organiseren in de bioscoop. Daarbij hebben de GP's in Zuid-Amerika, USA, Mexico en Canada de voorkeur.
In 2000 had ik het Omniversum zo ver gekregen om dit toffe geintje te organiseren voor 10 gulden per ticket. Aangezien we ruim 2 uur in een bios gaan zitten, is een redelijke prijs anno 2014/2105 voor zo'n ticket ergens tussen de ¤ 12,- en ¤ 25,-.
Het is een enorm leuke ervaring, zeker als er een of 2 Nederlanders mee doen op een circuit met bepaalde charme. Canada en Brazilië hebben w.b.t. dus de voorkeur. De GP vana Canada 2000 heb ik dus met ca 200 mensen in Omniversum gezien en dat was dankzij Jos ook nog eens een zeer memorabele race. Leuke anekdote; Destijds was er ook een commercial op de tv met Schumacher in de hoofdrol. Je had kamp Schumacher en kamp Hakkinen toentertijd en kamp Hakkinen was bij elke commercial-break niet te houden. Het Boe-geroep tegen Rosberg was er niets bij.
Locaties. Hierbij heb ik jullie hulp nodig ! Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Imax bioscoop of wederom Omniversum. Niet te ver uit de randstad of juist centraal in Nederland? Ede heeft ook een mooi bioscoopcentrum langs de A12. Voor iedereen die suggesties heeft, draag ze aan, informeer bij deze centra en laat het evt per PM weten. Mee organiseren ? Heel heel graag.
1 - januari 2015 ; Eigenlijk wel een mooie deadline. Dan moet het evenement staan ! Op de agenda en een zekerheid voor een leuk uitje ergens in voorjaar of najaar 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Uhhhhhhh...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij komt gewoon op de fiets (Als het weer Omniversum word).
quote:Op donderdag 11 september 2014 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
2,5 uur rijden. Nee dank je.
Doe dat gewoon in Limburg, thuis basis van Neerlandsch beste F1 coureurs
een mu.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:21 schreef µ het volgende:
Hier nog nooit gepost maar het lijkt mij ook wel een plan .
Frijns en Verstappen komen allebei uit Limburg. Natuurlijk is dat de beste optie.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef Schunckelstar het volgende:
Persoonlijk vind ik limburg ook de beste optie
kijk, dat klinkt al direct aanlokkelijkquote:Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Frijns en Verstappen komen allebei uit Limburg. Natuurlijk is dat de beste optie.
Bioscoop in Echt staat daar wel open voor denk ik.
Nou nee, een beetje centraler en dan bedoel ik niet het 3 landenpunt lijkt me toch wat prettigerquote:Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kijk, dat klinkt al direct aanlokkelijk
A wild mu has appeared .quote:
quote:17:52 – Donderdag werd bekend dat een team niet langer informatie over de prestaties van de auto over de radio mag delen met een coureur en dat een rijder ook niet meer over de radio op de hoogte mag worden gehouden van hoe hij zelf bezig is. GPUpdate.net stelde de internationale autosportbond FIA een tiental vragen over wat er vanaf de volgende race in Singapore nou precies wel en niet is toegestaan aan radiocommunicatie.
1. Als een team te ver gaat, krijgt zij dan eerst een waarschuwing van de racedirectie of volgt er meteen een straf?
FIA: "Als we met duidelijke richtlijnen komen, zien we geen reden om eerst een waarschuwing te geven."
2. Slaat Artikel 20.1 in het sportreglement, waarin staat dat een coureur alleen en zonder hulp de auto moet besturen, alleen op de race of ook op de trainingen en kwalificatie?
FIA: "Deze regel heeft betrekking op het hele raceweekend."
3. Is een radiobericht dat een coureur moet binnenkomen voor een pitstop, een overtreding van de regels?
FIA: "De teams zijn geoorloofd om coureurs naar de pits te roepen voor een bandenwissel."
4. Is een waarschuwing dat een coureur zuiniger moet zijn met zijn brandstof tegen de regels?
FIA: "Ja. Een coureur zou dit zelf ook moeten kunnen zien op het display op zijn stuur." *
5. Is een waarschuwing over de conditie van de remmen of banden (bijvoorbeeld wanneer er sprake is van een langzaam leeglopende band) nog steeds geoorloofd?
FIA: "Nee, deze informatie zou aan de coureur getoond moeten worden op het display op het stuur middels de data die de wagen zelf verzamelt, vergelijkbaar met een brandstofmeter in een normale auto."
6. Zijn instructies als SOC 3, MIX 5, FUEL 2 nog steeds toegestaan?
FIA: "Absoluut niet. Deze zijn een overtreding van Artikel 20.1 van het sportreglement."
7. Zijn de instructies die een coureur krijgt tijdens de opwarmronde over bijvoorbeeld het op temperatuur brengen van de banden en de remmen nog steeds toegestaan?
FIA: "Nee, dit is allemaal niet meer toegestaan. Ook dit zien wij als een overtreding van Artikel 20.1."
8. Zijn teamorders, met betrekking tot het wel of niet inhalen van een teamgenoot, nog toegestaan?
FIA: "Volgens ons worden hiermee geen regels overtreden."
9. Mag er in de kwalificatie en race nog wel informatie verstrekt worden over verkeer op de baan?
FIA: "Dit moet geen probleem zijn."
10. Kan de FIA al het radioverkeer in de gaten houden tijdens de race? Of wordt alleen het radioverkeer dat wordt uitgezonden onderzocht?
FIA: "Alle gesprekken worden opgenomen en door ons beluisterd."
* Niet alle teams maken gebruik van het nieuwe display dat dit jaar is geïntroduceerd. Zo rijden onder andere Red Bull, Williams en Lotus met een ouder display dat minder informatie toont.
Godsklere man.quote:Gekkenhuis rond woning Schumacher
F1 - Gepost op 11/09/2014 15:54
Sinds het bericht dat Michael Schumacher uit de revalidatiekliniek van Lausanne is ontslagen om thuis verder te revalideren, is het een gekkenhuis rond de woning van de voormalige wereldkampioen Formule 1.
Hordes journalisten en fotografen hangen rond de woning in de hoop een glimp op te vangen van Schumacher. De familie heeft nu politie in de arm genomen om de boel te bewaken en iedereen weg te sturen die niets te zoeken heeft bij het huis van de familie Schumacher.
Ik vind dit ook wel van de FIA.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:19 schreef Geralt het volgende:
Red Bull, Williams en Lotus moeten dus hals over kop een nieuw display regelen om art 4 en 5?
Omdat de een vanuit de pits komt en het andere met sensoren op de auto te meten is, dus geen hulp van buitenaf. De teams mogen deze informatie ook niet naar het display sturen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel van de FIA.
Het is niet OK om het via de radio te melden, maar het mag wel via het scherm op het stuur.
WTF is het verschil? Je geeft de coureur dezelfde info, alleen op een andere manier.
niet klagen gewoon doen met je ov-kaartje. Neem je direct je FOK!stok meequote:
daar is de FIA snel achter.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Fer het volgende:
Komen er straks codewoorden voor FUEL MIX hoger of lager, ERS settings enz...
"Pastor, Santaclause is almost in town"quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Fer het volgende:
Komen er straks codewoorden voor FUEL MIX hoger of lager, ERS settings enz...
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:25 schreef Fer het volgende:
Komen er straks codewoorden voor FUEL MIX hoger of lager, ERS settings enz...
Dan blijven het instructies, dus dat mag dan ook niet meer.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar is de FIA snel achter.
Alleen instructies via pitborden dus
Zeg dan:quote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"Pastor, Santaclause is almost in town"
"Lewis, my mom wears a red nightgown, do you copy?"
"Nico, I love to dress girly....."
Kimi please hurry, the wodka-bottles are almost empty!"
Er is niets gezegd over het gebruik van de pitbordenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan blijven het instructies, dus dat mag dan ook niet meer.
Het is niet gezegd, maar als je niet over de radio mag zeggen dat de fuel mix lager moet, dan mag het ook niet via een pitbord.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is niets gezegd over het gebruik van de pitborden
Dan moet de FIA dat expliciet zeggen, anders gaan de teams het wel doenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is niet gezegd, maar als je niet over de radio mag zeggen dat de fuel mix lager moet, dan mag het ook niet via een pitbord.
Dat zullen ze wel niet doen, maar dat is juist het onlogische eraan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet de FIA dat expliciet zeggen, anders gaan de teams het wel doen
Ze blijven tever doordraven. Ze zijn in het Schumacher tijdperk een weg ingedoken omdat het niet spannend genoeg was en nu blijven ze maar doorgaan met de regels aan te passen . Eens moet het gewoon voor een paar jaar ophouden.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel niet doen, maar dat is juist het onlogische eraan.
Pitborden zijn al (tientallen) járen gebruikt om dergelijke boodschappen door te geven. En nu is het opeens een probleem.
Dat is Alfons; pannenkoekquote:
Vandaar dat hij het niet begrijpt. Ze gebruiken de codes voor Kimi bij Fernando.quote:
"Okay, so, Fernando is faster than you. Can you confirm that you understood that message?"quote:Op donderdag 11 september 2014 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het verbod op teamorders was uiteindelijk ook niet handhaafbaar, dat krijg je hier ook mee.
Massa, pannenkoekquote:
JA WTF IK WOR NET WKAKER OP DE BANK MAN HET IS NIET KIMI!!!!!quote:
Het is maar wat je aanpassen noemt. Het is verduidelijken van bestaande regels omdat teams daarom vragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze blijven tever doordraven. Ze zijn in het Schumacher tijdperk een weg ingedoken omdat het niet spannend genoeg was en nu blijven ze maar doorgaan met de regels aan te passen . Eens moet het gewoon voor een paar jaar ophouden.
Denk als dat gebeurd, dat de populariteit ook wel weer aantrekt van de sport, aangezien iedereen dan eindelijk even de tijd heeft om aan regels te wennen.
De regel "The driver must drive the car alone and unaided." is nooit bedoeld met tips of instructies van de pits in het achterhoofd. Die is er gekomen om zaken als actieve ophanging, ABS, tractiecontrole te weren.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je aanpassen noemt. Het is verduidelijken van bestaande regels omdat teams daarom vragen.
Gebruik van pitborden is niet illegaal. Dat wordt nu op diverse websites gezien als de manier om deze informatie door te geven.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De regel "The driver must drive the car alone and unaided." is nooit bedoeld met tips of instructies van de pits in het achterhoofd. Die is er gekomen om zaken als actieve ophanging, ABS, tractiecontrole te weren.
Het is imo wel degelijk het aanpassen van de regels. Zoals ik al zei: ook een pitbord met "save fuel" zou dus nu illegaal zijn. Pff. Dat gebruikten ze al in de jaren 70. Dat is echt geen 'driver aid'.
Ik zei ook niet dat het gebruik van pitborden illegaal is. Ik zei dat het gebruik van pitborden om "save fuel" door te geven illegaal zou zijn. Eigenlijk had ik moeten zeggen "illegaal zou moeten zijn", want op het moment dat je op een pitbord "save fuel" zet, is dat dezelfde boodschap die je nu niet meer over de radio mag doorgeven volgens Whiting. Dan zou het logisch zijn als dat ook niet meer op een pitbord mag. Maar dat zie ik de FIA nog niet verbieden.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gebruik van pitborden is niet illegaal. Dat wordt nu op diverse websites gezien als de manier om deze informatie door te geven.
Teams vragen er om en de FIA voert uit.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het gebruik van pitborden illegaal is. Ik zei dat het gebruik van pitborden om "save fuel" door te geven illegaal zou zijn. Eigenlijk had ik moeten zeggen "illegaal zou moeten zijn", want op het moment dat je op een pitbord "save fuel" zet, is dat dezelfde boodschap die je nu niet meer over de radio mag doorgeven volgens Whiting. Dan zou het logisch zijn als dat ook niet meer op een pitbord mag. Maar dat zie ik de FIA nog niet verbieden.
De FIA is dus weer eens lekker inconsequent en paniekerig bezig. En dat (weer) midden in een seizoen.
Want wat is de logica dat je het wel op een pitbord mag zetten, maar niet over de radio vertellen?
Vroegen de teams erom om het radioverkeer aan banden te leggen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Teams vragen er om en de FIA voert uit.
Ja, via de Strategy Group (waarin 6 teams zitten), omdat dit een negatieve impact op de fans had.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vroegen de teams erom om het radioverkeer aan banden te leggen?
Coureurs worden door velen op dit moment meer als puppets dan als coureurs beschouwd en volgens een aantal teams is het verbod op dit soort radioverkeer een manier om die perceptie te veranderen en de F1 weer populairder te maken.quote:Following discussions at last week's F1 Strategy Group meeting, the FIA was asked to look into ways of limiting radio discussions as part of a push to make drivers work harder.
Het is op verzoek van de F1 Strategy group, waar idd de teams inzitten, maar dat betekent nog niet dat de teams er in de F1 strategy group om gevraagd hebben. Ook de FOM zit er in. Die kan natuurlijk druk hebben uitgeoefend op de teams om akkoord te gaan met de vraag.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, via de Strategy Group (waarin 6 teams zitten), omdat dit een negatieve impact op de fans had.
Nee, ergens anders heb ik gelezen dat een aantal teams de FIA gevraagd hebben om het radioverkeer te beperken. Zal het even opzoeken.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is op verzoek van de F1 Strategy group, waar idd de teams inzitten, maar dat betekent nog niet dat de teams er in de F1 strategy group om gevraagd hebben. Ook de FOM zit er in. Die kan natuurlijk druk hebben uitgeoefend op de teams om akkoord te gaan met de vraag.
De FIA zit ook in de Strategy Group en tijdens die meeting zou dus door de teams aan de FIA gevraagd zijn om hier naar te kijken.quote:Following discussions at an F1 Strategy Group meeting at the Italian Grand Prix, it is understood a number of teams have asked the FIA to find a way of banning certain types of radio communications because they are considered a turn-off for fans.
The radical push has been prompted by the theory that a perception that drivers are 'puppets' who simply follow instructions from the pits is one of the factors in F1's popularity decline.
There is also particular concern that drivers are relying more and more on information from the pits about where they can gain laptime, especially in comparison with their team-mates.
Los daarvan blijft het belachelijk dat je iets wel op een pitbord mag zetten, maar niet over de radio mag zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, ergens anders heb ik gelezen dat een aantal teams de FIA gevraagd hebben om het radioverkeer te beperken. Zal het even opzoeken.
Idd.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik al eerder op de frontpage zei:
Gewoon die boordradio's niet meer publiekelijk op tv uit te zenden
Fixed, slotje.
Dat willen de fans dus weer wel. Want dat is leuk, zolang je de coureurs maar niet verteld hoe ze moeten rijden.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik al eerder op de frontpage zei:
Gewoon die boordradio's niet meer publiekelijk op tv uit te zenden
Fixed, slotje.
daarom zeg ik ook "die boordradio's" en niet "dé boordradio's"....quote:Op donderdag 11 september 2014 22:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat willen de fans dus weer wel. Want dat is leuk, zolang je de coureurs maar niet verteld hoe ze moeten rijden.
Doe eens niet zo praktisch denken, dat is helemaal nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 september 2014 22:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook "die boordradio's" en niet "dé boordradio's"....
De overduidelijke instructies niet uitzenden. Is toch echt niet moeilijk....
Wat een onzin.quote:
Wat lost dat op dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik al eerder op de frontpage zei:
Gewoon die boordradio's niet meer publiekelijk op tv uit te zenden
Fixed, slotje.
dat de "fans" niet meer gaan of kunnen klagen (zoals in de persberichten gezegd is geworden als dé reden waarom ze dit gaan toepassen) want ze horen de berichten niet meer....quote:Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een onzin.
[..]
Wat lost dat op dan?
Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat de "fans" niet meer gaan of kunnen klagen (zoals in de persberichten gezegd is geworden als dé reden waarom ze dit gaan toepassen) want ze horen de berichten niet meer....
Gevalletjes wat niet weet, wat niet deert.
en jij denkt dat ze nu wel alle boordradio's uitzenden gedurende een race? Krab maar eens achter je oren dan....quote:
Nee ze zenden niet alles uit. Maar ik denk niet dat ze het nu censureren omdat het om coaching gaat. Het kan me eigenlijk ook helemaal niets schelen hoeveel de coureurs gecoacht worden.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze nu wel alle boordradio's uitzenden gedurende een race? Krab maar eens achter je oren dan....
Coureurs worden al decennia gecoached hoe de wagen te managen, enkel dat er nu wat mensen over moeilijk aan het doen zijn moet er een verbod komen. De teams verzinnen er toch wel iets op. Heeft niet met minachting te maken, wel met onmacht en onvakkundigheid van de FIA.
Laten zoals het nu is.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wacht... Je quote Geralt zijn post waar ze het verbod uitleggen en noemt het onzin. Maar de gemakkelijkste oplossing noem je minachting van de kijker
Doe eens een betere suggestie dan....
persoonlijk maakt mij dat ook niets uit en zou ik het ook zo laten. Maar de FIA haalt zelf aan dat ze fans ermee op stang jagen, dus het is geen oplossing....quote:
De app heeft een optie daarvoorquote:Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef Geralt het volgende:
Ik vind dat ze juist meer moeten uitzenden. Dat doen ze veel te weinig.
Moet je het pitlane kanaal kijken op Sport1.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef Geralt het volgende:
Ik vind dat ze juist meer moeten uitzenden. Dat doen ze veel te weinig.
Volgens mij zijn de transcripts later wel ergens te lezen. Dus dan werkt dit ook niet, omdat men er dan toch achterkomt dat de coureurs gecoacht worden in het rijden.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat de "fans" niet meer gaan of kunnen klagen (zoals in de persberichten gezegd is geworden als dé reden waarom ze dit gaan toepassen) want ze horen de berichten niet meer....
Gevalletjes wat niet weet, wat niet deert.
Ow dat is er ook he. Jammer dat ik maar 1 tv heb.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je het pitlane kanaal kijken op Sport1.
ja maar ben niet zeker of ze sport 1 aanbieden op tabletquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dat is er ook he. Jammer dat ik maar 1 tv heb.
Kan ik dat op mijn tablet kijken terwijl op de tv gewoon de race op staat?
Ik zit bij ziggo.
Huh? Mis ik nou iets? Waarom zijn de regels nou veranderd als je dit soort dingen nog wél mag melden via de radio?quote:8. Zijn teamorders, met betrekking tot het wel of niet inhalen van een teamgenoot, nog toegestaan?
FIA: "Volgens ons worden hiermee geen regels overtreden."
Nope.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
ja maar ben niet zeker of ze sport 1 aanbieden op tablet
Omdat dat de performance van een coureur niet beïnvloed. Zeggen hoe hij een bocht moet nemen of brandstof moet besparen wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Huh? Mis ik nou iets? Waarom zijn de regels nou veranderd als je dit soort dingen nog wél mag melden via de radio?
Zeker wel dat je de performance beïnvloed, kijk naar Massa en Alonso toen die nog samen bij Ferrari waren, Massa moest aan de kant, zelfs als die sneller was.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat dat de performance van een coureur niet beïnvloed. Zeggen hoe hij een bocht moet nemen of brandstof moet besparen wel.
Wel op die manier, maar niet dat je daarmee zelf sneller rijdt of de race kan uitrijden. Dat bedoel ik met performance. Coureurs moeten zelf bepalen hoe ze rijden (alone) en dat niet door het team laten bepalen (unaided). Alleen strategie en teamorders mogen nog.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker wel dat je de performance beïnvloed, kijk naar Massa en Alonso toen die nog samen bij Ferrari waren, Massa moest aan de kant, zelfs als die sneller was.
waar dan, want ik zou het rete interessant vinden om de transcriptie van de multi21 affaire eens te lezen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de transcripts later wel ergens te lezen. Dus dan werkt dit ook niet, omdat men er dan toch achterkomt dat de coureurs gecoacht worden in het rijden.
Ik heb idd wel eens een transcript gezien (van Spanje en Bahrein van dit jaar), maar weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar dan, want ik zou het rete interessant vinden om de transcriptie van de multi21 affaire eens te lezen.
Volgens mij zijn die alleen publiek als ze uitgezonden zijn geweest, al dan niet achter decoder op een onboard kanaal, of als de teams dit zelf vrijgeven.
Hier (F1Fanatic) heb ik er wel gezien, maar bij nader inzien is dat niet de volledige transscript, maar wat er is uitgezonden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 06:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar dan, want ik zou het rete interessant vinden om de transcriptie van de multi21 affaire eens te lezen.
Volgens mij zijn die alleen publiek als ze uitgezonden zijn geweest, al dan niet achter decoder op een onboard kanaal, of als de teams dit zelf vrijgeven.
Idd... "Lewis: it's Hammertime"quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:41 schreef opreis het volgende:
Dan verzinnen ze toch gewoon code taal waardoor ze het wel kunnen communiceren.
So Lewis, The hen is in the nest, I repeat, the hen is in the nest. (Nico is in de pit) The duck flies at midnight (Ricciardo rijdt betere rondetijden dan jij), The citrus fruit has fallen off the tree (Alonso is uitgevallen), but the cookie has been baked. (Deze is in the pocket voor jou.)quote:
Allo Alloquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Maak er alleen nog even "Hello Nighthawk" van en je hebt een aflevering van Allo Allo geschreven
Moest lachenquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
So Lewis, The hen is in the nest, I repeat, the hen is in the nest. (Nico is in de pit) The duck flies at midnight (Ricciardo rijdt betere rondetijden dan jij), The citrus fruit has fallen off the tree (Alonso is uitgevallen), but the cookie has been baked. (Deze is in the pocket voor jou.)
Codes zijn ook verboden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:41 schreef opreis het volgende:
Dan verzinnen ze toch gewoon code taal waardoor ze het wel kunnen communiceren.
De race is toch pas tegen het eind van de middag? In de ochtend werken ze eerst nog de trainingen en kwali af dacht ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen is de eerste Formule E race. Alleen hebben de organisatoren in al hun wijsheid besloten om de dezelfde fout als bij de F1 te maken door de wedstrijden voornamelijk achter de decoder uit te zenden (voor Nederland Fox Sports).
Dus geïnteresseerden die geen Fox Sports hebben (zoals ik) zullen het moeten doen met een livestream. De race begint om 10.00 uur.
Ik snap dit niet. Ze willen een nieuwe doelgroep aanspreken en stoppen het achter een decoder, waardoor deze doelgroep niet bereikt gaat worden.
Heb je eredivisie voetbal?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef Geralt het volgende:
Zit FOX sports ergens in een of ander pakket bij Ziggo wat ik misschien al heb?
16.00 uur Chinese tijd is 10.00 Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De race is toch pas tegen het eind van de middag? In de ochtend werken ze eerst nog de trainingen en kwali af dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |