abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 oktober 2014 @ 23:43:00 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145873662
Goed nieuws!
Goedenacht!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145874543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk een punt, en de meesten in de SC weten dat ook best. ;)

Tegelijkerijd vinden we de constatering die gemaakt wordt dat er te wenig blauw zichtbaar is in de COS wel helemaal terecht. Wij constateren dat zelf ook al een tijd, proberen met nieuwe afspraken de COS meer te coveren, maar het lukt niet genoeg.

Ik denk ook dat het overschat wordt hoezeer je als blauw in de COS de sfeer of tendens kunt beïnvloeden. Mensen die al 10 maanden 10 uur per dag streams kijken, worden gewoon een beetje... apart. Dat was bij DGK ook zo. Echter, de ondergrens bewaken zou moeten kunnen en er is nu simpelweg te weinig sturing en aanwezigheid. Nu Lies ook nog heel druk is deze week doe ik het ongeveer helemáál in m'n eentje, en ik kom niet verder dan ongeveer de helft van de COS'en lezen, de TR's en dm's wegwerken en af en toe een waarschuwing uitdelen of TT aanpassen. Werk, gezin en al die fucking toffe series verdienen ook tijd.

Dus wij gaan pleiten voor een mod erbij met veel tijd om in de COS mee te posten.
Ik vind het al heel fijn om er een serieuze reactie op te krijgen :)
(En nee ik had niet verwacht die in de SC te krijgen, en niet eens behoefte aan eerlijk gezegd, maar ik moest het wel kwijt onderhand. Wat daar in de OT staat is wel degelijk een waarheid)
Ja ik vind dat het aandacht verdiend.
Beetje trollen kan leuk zijn, maar velen gaan veel te ver en veel te lang door in mijn ogen en dat is allesbehalve leuk meer.
Het jaagt een hoop mensen weg en het weerhoudt, denk ik, een hoop mensen om te reageren.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 01:39:49 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_145876307
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 00:09 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik vind het al heel fijn om er een serieuze reactie op te krijgen :)
(En nee ik had niet verwacht die in de SC te krijgen, en niet eens behoefte aan eerlijk gezegd, maar ik moest het wel kwijt onderhand. Wat daar in de OT staat is wel degelijk een waarheid)
Ja ik vind dat het aandacht verdiend.
Beetje trollen kan leuk zijn, maar velen gaan veel te ver en veel te lang door in mijn ogen en dat is allesbehalve leuk meer.
Het jaagt een hoop mensen weg en het weerhoudt, denk ik, een hoop mensen om te reageren.
De laagdrempeligheid die velen waarderen en daarom wél kiezen om eens een reactie te geven trekt daarentegen ook een hoop mensen aan..

Wat te doen nu als Mod.. :{
pi_145876544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 01:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De laagdrempeligheid die velen waarderen en daarom wél kiezen om eens een reactie te geven trekt daarentegen ook een hoop mensen aan..

Wat te doen nu als Mod.. :{
Hangt er vanaf wat je onder laagdrempeligheid verstaat.
De CoS hoeft geen universitair hoogstandje te zijn naar mijn idee.
Dingen als gezeur over een d of een t, vind ik belachelijk.
Een bepaald niveau is inderdaad prettig denk ik, zodat het niet het idee wordt van de chat naast de streams.
Dingen als respect naar elkaar en tot een bepaalde hoogte ook naar/ over de bewoners vind ik persoonlijk wel belangrijk.
Mensen mogen hun mening hebben over een bewoner, maar de termen die soms voorbij gaan vind ik persoonlijk behoorlijk ver gaan.
Of de TT's waar men om vecht om er maar een zo grof mogelijk TT van te kunnen maken Vooral de zogenaamde Isahaters kunnen er wat van. En dan dikke lol om de reacties.
Vaak gaat het niet eens over wat er op dat moment op de streams is te zien, en slaat het werkelijk nergens op. Onnodig is mijn mening.
Dit soort dingen vind ik juist van een enorm laag niveau getuigen.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  One tough cookie vrijdag 24 oktober 2014 @ 02:12:11 #280
169210 liesje1979
pi_145876578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 01:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De laagdrempeligheid die velen waarderen en daarom wél kiezen om eens een reactie te geven trekt daarentegen ook een hoop mensen aan..

Wat te doen nu als Mod.. :{
De gulden middenweg.
Maar ik geloof dat we ook wel een beetje klaar zijn ook met het collectief een COS induiken om de "schuimpjes" daar wel even te zeggen.
Meh, een beetje tegengas is leuk maar het moet geen doel op zich worden.
Het is ook zo dubbel,

Hoeveel beter is dat dan de schuimpjes (in de loods of op het forum) die jullie afzeiken. Het enige verschil is dat de ene groep het doet tegen mensen in een loods en de andere groep tegen een stel users op een forum. En een lol dat iedereen heeft. ....
Maar een beetje kinderachtig is het wel, van alle kanten.

En COSérs houdt het een beetje normaal. Mocht je al de belachelijke neiging hebben om iets op de facebook van een bewoner te zetten, kom het dan hier alsjeblieft niet melden of er credits voor vragen. FOK! wil daar niets mee te maken hebben.
pi_145877101
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 02:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je onder laagdrempeligheid verstaat.
De CoS hoeft geen universitair hoogstandje te zijn naar mijn idee.
Dingen als gezeur over een d of een t, vind ik belachelijk.
Een bepaald niveau is inderdaad prettig denk ik, zodat het niet het idee wordt van de chat naast de streams.
Dingen als respect naar elkaar en tot een bepaalde hoogte ook naar/ over de bewoners vind ik persoonlijk wel belangrijk.
Mensen mogen hun mening hebben over een bewoner, maar de termen die soms voorbij gaan vind ik persoonlijk behoorlijk ver gaan.
Of de TT's waar men om vecht om er maar een zo grof mogelijk TT van te kunnen maken Vooral de zogenaamde Isahaters kunnen er wat van. En dan dikke lol om de reacties.
Vaak gaat het niet eens over wat er op dat moment op de streams is te zien, en slaat het werkelijk nergens op. Onnodig is mijn mening.
Dit soort dingen vind ik juist van een enorm laag niveau getuigen.
De reacties op wat jij schreef in de SC zeggen ook al genoeg. Een aantal mensen doet het bewust om een discussie te veroorzaken die nergens meer over gaat.
Erg jammer.
pi_145877154
Ik ben dol op schuimpjes.
pi_145877254
Als we dan toch op gaan letten, mogen dan ook die paginalange zwaaireeksen verdwijnen? :@
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 05:53:51 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145877429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk een punt, en de meesten in de SC weten dat ook best. ;)

Tegelijkerijd vinden we de constatering die gemaakt wordt dat er te wenig blauw zichtbaar is in de COS wel helemaal terecht. Wij constateren dat zelf ook al een tijd, proberen met nieuwe afspraken de COS meer te coveren, maar het lukt niet genoeg.

Ik denk ook dat het overschat wordt hoezeer je als blauw in de COS de sfeer of tendens kunt beïnvloeden. Mensen die al 10 maanden 10 uur per dag streams kijken, worden gewoon een beetje... apart. Dat was bij DGK ook zo. Echter, de ondergrens bewaken zou moeten kunnen en er is nu simpelweg te weinig sturing en aanwezigheid. Nu Lies ook nog heel druk is deze week doe ik het ongeveer helemáál in m'n eentje, en ik kom niet verder dan ongeveer de helft van de COS'en lezen, de TR's en dm's wegwerken en af en toe een waarschuwing uitdelen of TT aanpassen. Werk, gezin en al die fucking toffe series verdienen ook tijd.

Dus wij gaan pleiten voor een mod erbij met veel tijd om in de COS mee te posten.
dat laatste is fijn, ik hoop dat het er ook van komt. Ik zal niet flauw doen met dat had wel eerder gemogen, ik denk echt dat het verschil kan maken. Succes met selecteren.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 05:54:32 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145877432
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 04:31 schreef mootie het volgende:
Als we dan toch op gaan letten, mogen dan ook die paginalange zwaaireeksen verdwijnen? :@
is die vacature niks voor jou?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 06:52:31 #286
241662 Jian
Well, well, well
pi_145877582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk een punt, en de meesten in de SC weten dat ook best. ;)
Is dat zo? Hoe weet jij dat? De meeste mensen aan wie het gericht was reageerden afwijzend of vragend of niet op dit stukje als ik me het goed herinner. Fijn wel dat jij dan concludeert dat ze het er eigenlijk wel "mee eens" waren maar dat is volgens mij slechts jouw conclusie en die vind ik nogal aanmatigend.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:

Maar ik geloof dat we ook wel een beetje klaar zijn ook met het collectief een COS induiken om de "schuimpjes" daar wel even te zeggen.
Sorry, "We zijn een beetje klaar met" Dat klinkt alsof het nu eens afgelopen moet zijn met (georganiseerde) collectieve "aanvallen op de cos" Ik heb ze verder niet gezien. Ik heb vooral mensen gezien die uiteindelijk ageerden tegen gedragingen en uitingen in een cos die op Fok niet gewenst/verboden zijn. Dat dat gisterenavond min of meer zo collectief gebeurde was volgens mij de 1e keer anders hadden deze berichten wel eerder in de FB gestaan, me dunkt.

Weet je wat ik vooral heb gezien en dat sneeuwt hier een beetje onder door het wijzende vingertje dat anderen toch vooral komen om de boel te verzieken. Mensen die in een cos, deels collectief, veel te ver gaan op verschillende terreinen die op Fok gewoon niet gewenst of verboden zijn en een moderatie die daar faalt door de grenzen niet of nauwelijks te bewaken, wat daar dan verder ook de redenen van mogen zijn. That's it eigenlijk in een nutshell, meer is het niet.
Wat mij betreft hulde voor degenen die er tegenin zijn blijven gaan ook om de boel wakker te schudden, ook al was het met (Foks) vilein en sarcasme of zelfs wel eens met een "gestrekt been".

quote:
Dus wij gaan pleiten voor een mod erbij met veel tijd om in de COS mee te posten.
Goede zaak, het is nodig.
pi_145877697
quote:
18s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar nu.
Echt.
Persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven en elkaar mongool noemen hoeft ook niet. Facebookgedoe ook.

Hi, ga je lekker?
Er is serieus geen doorkomen aan in die COS en het is echt te gek voor woorden wat dat volk allemaal uithaalt om hun idool te steunen. Dan hebben we nog de sociale COS-ser die een dagboek maakt van de COS. Kunnen jullie niet een meeting organiseren? Dan zijn zij eens onder de mensen, kunnen ze hun verhaal kwijt en dan is het misschien eens leuk om langer dan 5 minuten in de COS te zijn.
Go hard or go home
pi_145877926
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 04:31 schreef mootie het volgende:
Als we dan toch op gaan letten, mogen dan ook die paginalange zwaaireeksen verdwijnen? :@
Het zou al heel wat zijn daar eens mee te beginnen want er is echt weer geen doorkomen aan. Neem dan meteen dat irritante continue gepost van die cheersmiley reeksen ook maar mee.
Veder lijkt me wat Jian zegt de situatie voldoende te coveren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:48:55 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145878538
Goede post van Jian.

En het is natuurlijk een two way street. Er heerst in de COS een vijandig sfeertje van if you're not with us, you're against us. Iedereen die niet pro-Isabella is, wordt weggezet als troll, familie van of niet serieus te nemen. Of alledrie tegelijk. Zowel binnen als buiten de loods.
Waar dan weer tegen wordt geageerd.
Walgelijke acties zoals een joch via Facebook pesten met zijn moeder, worden letterlijk toegejuicht en kritiek weggewoven met 'zijn moeder begon'. Houd dat gewoon 'intern' op FOK!, als je zo nodig moet. Dat daar spontaan collectief een afwijzende reactie op komt, is imo logisch en eerlijk gezegd ook gewenst.
Niet altijd in de netste bewoordingen, geef ik grif toe. Mea culpa. Maar het is verdomd vermoeiend om constant door de Isa is geweldig en haar vijanden zijn collectief onze vijanden-sfeer te breken. En het laten is ook mijn eer te na.
Het is immers een COS, geen Isa-adoratie-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:49:57 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145878547
En ik zie weer een Aike-TT.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145879160
Ik denk dat Jian en Copycat de zaken prima hebben verwoord. Dat zelfs mede-cossers die toevallig ook in de sc posten worden neergezet als userbashers en Isa-haters en de ergste vijand van de cos stuit me geweldig tegen de borst. Nog ergerlijker vind ik het in de slachtofferrol wentelen van sommige cossers, (dat is regelrechte uitlokking vaak) en het blind zijn voor het eigen aandeel in de hele situatie.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_145879315
Mededeling.
Ik heb van een ding spijt en dat is vd feestboek actie. Had ik idd. niet moeten doen en zal ik ook niet meer doen. Einde bericht.
pi_145879764
Ik heb helemaal geen hekel aan Isabella :)
Maar het ging mij gisteren echt veel te ver inzake een kind wat het al moeilijk heeft en dan ook nog eens door volwassenen in de zeik wordt gezet. Ik vind dat ik dat echt heel netjes aan gaf.
Ik heb geen woord gescholden en ik vind het heel apart dat dit nu eigenlijk met heel veel blabla hier wordt goed gekeurd.
Ik lees maar 1 regel dat het facebook gedoe niet kan en een hoop wol over aanvallen her en der.
Ik ben teleurgesteld en het ergste is dat het me niet zou moeten verbazen.
Kennelijk is tokkie zijn een must in de COS.... Erg jammer
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:58:18 #294
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145879829
Cc en Jian zeggen het goed, dat er toevallig in de SC mensen zitten die ageren op zo'n Facebook actie wil niet zeggen dat het een collectieve aanval is.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:00:46 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145879883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 06:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Is dat zo? Hoe weet jij dat? De meeste mensen aan wie het gericht was reageerden afwijzend of vragend of niet op dit stukje als ik me het goed herinner. Fijn wel dat jij dan concludeert dat ze het er eigenlijk wel "mee eens" waren maar dat is volgens mij slechts jouw conclusie en die vind ik nogal aanmatigend.

Ja dahag. Ik ben niet debiel., en de SC'ers die superieurderig de COS induiken om daar voor de zoveelse keer schuimpjes 'een koekje van eigen deeg te geven' (om er daarna triomfantelijk over te doen in de SC) ook niet.
Willens en wetens wordt daar dagelijks de boel op scherp gezet. Zogenaamd "uit protest", maar jongens wat een lol onderling.
Soms geeft iemand het ook gewoon toé. "Ik zit daar puur en alleen voor mijn eigen lol te stangen" krijg ik dan als reply op een dm. Ook dát is niet de bedoeling, maar dat is beter te hachelen dan dat sausje van morele verontwaardiging als zogenaamd motief. Schei uit.

En hier laat ik het weer bij voor wat betreft 'de SC', net als ik al jouw dagelijkse sneertjes aan mijn adres sinds ik je ego krenkte verder negeer. Ik heb meer te doen dan dat te voeden met nieuwe teksten. Dus leef je uit op deze.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:10:15 #296
241662 Jian
Well, well, well
pi_145880085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dahag. Ik ben niet debiel., en de SC'ers die superieurderig de COS induiken om daar voor de zoveelse keer schuimpjes 'een koekje van eigen deeg te geven' (om er daarna triomfantelijk over te doen in de SC) ook niet.
Willens en wetens wordt daar dagelijks de boel op scherp gezet. Zogenaamd "uit protest", maar jongens wat een lol onderling.
Soms geeft iemand het ook gewoon toé. "Ik zit daar puur en alleen voor mijn eigen lol te stangen" krijg ik dan als reply op een dm. Ook dát is niet de bedoeling, maar het is beter dan dat sausje van morele verontwaardiging als zogenaamd motief. Schei uit.

En hier laat ik het weer bij voor wat betreft 'de SC', net als ik al jouw dagelijkse sneertjes aan mijn adres sinds ik je ego krenkte verder negeer. Ik heb meer te doen dan dat te voeden met nieuwe teksten. Dus leef je uit op deze.
Ik zei niet zo lang geleden tegen iemand in de COS, "als je geschoren wordt moet je stilzitten" een advies dat ik jou min of meer ook meegeef. Je kunt wel blijven negeren wat een aantal mensen hier schrijven en je straatje blijven schoonvegen, maar het is niet echt geloofwaardig meer. En als je er toch zelf wel echt in mocht geloven dan voeg ik er nog slechts aan toe: "anderen kennen is intelligentie, jezelf kennen is wijsheid"
Have a nice day!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:12:10 #297
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145880130
En aanvallen om het aanvallen? Ik denk niet dat dat voor de meeste SC-ers zo geldt :N
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:20:24 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145880349
Het is imo ook geen SC versus COS-iets. Ik zit amper in de SC.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:20:28 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_145880350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zei niet zo lang geleden tegen iemand in de COS, "als je geschoren wordt moet je stilzitten" een advies dat ik jou min of meer ook meegeef. Je kunt wel blijven negeren wat een aantal mensen hier schrijven en je straatje blijven schoonvegen, maar het is niet echt geloofwaardig meer. En als je er toch zelf wel echt in mocht geloven dan voeg ik er nog slechts aan toe: "anderen kennen is intelligentie, jezelf kennen is wijsheid"
Have a nice day!
We zoeken iemand die wil helpen het straatje schoon te vegen, op orde te krijgen.
Dat een deel van de SC geniet van het dagelijkse gedoetje in de COS en dat aanwakkert, is één ding, maar het is vooral een gevolg , geen oorzaak.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:23:51 #300
138448 PeZu
Suspended animation
pi_145880417
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef Copycat het volgende:
Het is imo ook geen SC versus COS-iets. Ik zit amper in de SC.
Dat ook ja, dat wordt dan wel vaak geroepen maar zo ervaar ik het niet, het is gewoon delen van leed van lotgenoten met dezelfde overtuigingen die toevallig in de SC samenkomen. Niet dt ae raanvallen gepland worden, althans dat ervaar ik zo. En idd niet iedereen kotm even vaak in de SC, dus een hecht SC vs COS kliek? Nee nee

Beetje jammer dat hier ook dan als zodanig wordt weggezet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')