Voor mij eerst ook niet, maar toen dacht ik aan deze game in combinatie met kaffa zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik wacht wel tot ie 75-90% is op Steam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Wat is nou het doel dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
geen uitdagingquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me supervet om van planeet naar planeet te hoppen, multiplayer alles.
Enige dat me tegenhoud is dat het op consoles is dus is het beperkt
geen enkel spel heeft uitdaging tegenwoordig. Dus ik vind het een reden van likmeeierstokje.quote:
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.quote:
Fallout is de shit manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.
Dat zou een reden voor me kunnen zijn om het niet te kopen.
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn. Begrijp me niet verkeerd, de technologie erachter is fantastisch, maar games zoals fallout 4 met hun "radiant quests" (ook random generated) vind ik niet eens de moeite waard.
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.
Dat zou een reden voor me kunnen zijn om het niet te kopen.
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn. Begrijp me niet verkeerd, de technologie erachter is fantastisch, maar games zoals fallout 4 met hun "radiant quests" (ook random generated) vind ik niet eens de moeite waard.
De beelden doen me denken aan mijn dromen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Al lijkt het mij met paddo's op ook een aardige ervaringquote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De beelden doen me denken aan mijn dromen.
Maar dit lijkt me juist één van de weinige spellen die je nuchter moet spelen, omdat de omgeving al zo fantasievol is.
Daar gaat het bij dit spel ook niet om.quote:
Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Al lijkt het mij met paddo's op ook een aardige ervaring
Dan is het hoog tijd dat ik een kerkdienst ga bijwonen op paddo's dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.
Volgens mij hebben we qua combat nog niet veel gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er zit wel degelijk veel uitdaging in dit game. Het survival aspect bijvoorbeeld. Niet alle planeten, dieren en planten die je gaat vinden gaan 'vriendelijk' zijn. Ik kan persoonlijk niet wachten om hier mee te beginnen.
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik begrijp wel dat het niet anders kan met 18.000.000 planeten, maar misschien is men iets te ambitieus geweest. Ik had liever 1000 planeten gezien die door de ontwikkelaar ontworpen waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn.
1000 planeten zelf ontwikkelen is nog gekkenwerk Het hangt er allemaal een beetje vanaf of de random generator 'goed' is. Als dat matig werkt levert stort het hele kaartenhuis in.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik begrijp wel dat het niet anders kan met 18.000.000 planeten, maar misschien is men iets te ambitieus geweest. Ik had liever 1000 planeten gezien die door de ontwikkelaar ontworpen waren.
Ze hebben het gta systeem met 5 sterren wanted levels gebruikt. Je gaat te maken krijgen met een soort van robots (sentinel) die op planeten je het leven moeilijk maken en in space kan je te maken krijgen met iets als ruimte politie/leger en natuurlijk space piratesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we qua combat nog niet veel gezien?
In een artikel van meer dan een jaar terug waren ze zich hier al bewust van en werd gezegd dat er aan een oplossing werd gewerkt. Hopen dat het goed komt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
1000 planeten zelf ontwikkelen is nog gekkenwerk Het hangt er allemaal een beetje vanaf of de random generator 'goed' is. Als dat matig werkt levert stort het hele kaartenhuis in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |