abonnement Unibet Coolblue
pi_144206716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt of alleen foto's gezien van IJslandse vrouwen op het internet of je voelt je enorm aangetrokken tot vrouwen met overgewicht en vol geplamuurde hoofden. :P
Ik ben in Ijsland geweest en kan bevestigen dat daar enorm lekkere wijven rondlopen. Weet niet welk Ijsland jij het over hebt verder maar overgewicht heb ik in Ijsland echt niet gezien :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:15:54 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144207890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik ben in Ijsland geweest en kan bevestigen dat daar enorm lekkere wijven rondlopen. Weet niet welk Ijsland jij het over hebt verder maar overgewicht heb ik in Ijsland echt niet gezien :')
60.4% (nr 40 in de lijst) van de IJslandse bevolking heeft overgewicht, ter vergelijking, Nederland heeft 46.0 %. (nr 106 in de lijst)
Daarnaast kom ik en nog wel eens in Kopavogur, Reikavik en Olafsfjordur aangezien mijn schoonfamilie daar woont. (mijn vriend is IJslands)
Maar ik vind het heel erg tegenvallen met het uiterlijk daar, ik ben er echt geen een tegen gekomen waarbij ik mijn hoofd omdraaide.
Wel heel veel nephoogblonde haren en dikke laag make up, als je daar op valt is het ideaal daar. :P

Als je 20+ kijkt is het zelfs nog hoger.



quote:
Icelandic women over the age of twenty are the fattest in Western Europe, and Icelandic men are the second biggest. This is concluded by a newly released research by The Lancet, a global health journal.
http://www.icelandmag.com(...)ggest-western-europe

Dus als jij daar geen mensen met overgewicht hebt gezien heb je niet goed rondgekeken of heel selectief. :P

Verders een geweldig land en hele vriendelijke mensen!

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 05-09-2014 17:26:55 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144208979
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog nooit in Zweden tegengekomen. Ik ben er toch vaak zat geweest.

Misschien moet jij eens een keer wat verder kijken dan achterbuurten.
Joh...dat je dit gemist hebt op al jouw reizen naar Zweden.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_144209002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef cempexo het volgende:

[..]

Joh...dat je dit gemist hebt op al jouw reizen naar Zweden. Heel bijzonder dan.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_144219876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:52 schreef cempexo het volgende:

Joh...dat je dit gemist hebt op al jouw reizen naar Zweden.

Jouw wereldje zal ik niet betreden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_144222173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 01:56 schreef Nober het volgende:
Je moet in Zuid-Amerika zijn.
Die gaan ook alleen maar met je omdat je geld hebt :')
Waz met jou!
pi_145091055
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:02 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Yup :Y ook hele leuke vrouwen overigens.. Al is het meer dan 10 jaar geleden dat ik daar geweest ben. Wat me opviel was de openheid en nuchterheid onder de vrouwen daar. Het zal er mee van doen hebben dat de Noorse populatie uit meer vrouwen bestaat dan mannen. De economie daar rust dus een groot deel op de werkende vrouw. Je ziet daar dus ook best mooie vrouwen werken als straatveger of zelfs in de wegenbouw en overige beroepen die hier als typisch mannenwerk wordt aangemerkt. Je zult daar niet snel een vrouw tegenkomen die bang is om een nageltje te breken. Vrouwen voelen zich daar niet alleen geëmancipeerd ze zijn het ook echt. En dat merk je dus ook gewoon in de omgang. Die is dan ook veel vrijer en op een meer gelijk niveau. Vrouwen daar zijn niet per definitie mooier dan hier, maar er lopen er meer rond en zijn echt niet allemaal blond. Ze zijn wel wat losser en directer in de omgang en gemakkelijker benaderbaar. Daar bestaan minder stereotype opvattingen die hier als typisch mannelijk of typisch vrouwelijk aangemerkt worden. En in Zweden zal wel een soortgelijke cultuur heersen, daar ben ik helaas niet lang genoeg geweest om er iets over te kunnen zeggen. :)
Als man en vrouw zo gelijk staan, komt het dan ook voor dat je daar in Noorwegen als man door een vrouw wordt versierd? Schijnt in Zweden wel te gebeuren, is dat daar (en/of in Noorwegen) echt zo?
Of dat ze zelfs zeggen dat ze seks willen? :P
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145091223
quote:
17s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:22 schreef HelloEverybody het volgende:

Als man en vrouw zo gelijk staan, komt het dan ook voor dat je daar in Noorwegen als man door een vrouw wordt versierd? Schijnt in Zweden wel te gebeuren, is dat daar (en/of in Noorwegen) echt zo?
Of dat ze zelfs zeggen dat ze seks willen? :P
Dat hangt ernstig van de man af, zou je niet denken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145091264
quote:
11s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat hangt ernstig van de man af, zou je niet denken?
Tuurlijk, maar ik bedoel gwn of de vrouwen initiatief nemen en op de man afstappen. Want als vrouw en man gelijk staan dan lijkt me het toch logisch dat dat ook gebeurt?
Leef je leven en volg je dromen!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:30:18 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145091310
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog nooit in Zweden tegengekomen. Ik ben er toch vaak zat geweest.

Misschien moet jij eens een keer wat verder kijken dan achterbuurten.
Nederlanders die naar Frankrijk op vakantie gaan zien ook nooit wat van de probleemwijken van Parijs, Marseille etc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145091643
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef HelloEverybody het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik bedoel gwn of de vrouwen initiatief nemen en op de man afstappen. Want als vrouw en man gelijk staan dan lijkt me het toch logisch dat dat ook gebeurt?
Hoe oud ben jij?

En je signature. :')
pi_145091787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:41 schreef Beauke het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?

En je signature. :')
Ik ben eind 20. Wat heeft dat ermee te maken?
En ja, ik stel mij "objectief" op :)
Vandaar die signature :6

Maar jij bent dus nog nooit in Zweden/Noorwegen geweest? :N
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145091879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:

Nederlanders die naar Frankrijk op vakantie gaan zien ook nooit wat van de probleemwijken van Parijs, Marseille etc.
Ik kom er geregeld, ook al omdat vrienden van mij in Zweden wonen. Dus ik zie echt wel meer dan alleen het toeristische.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145091885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:46 schreef HelloEverybody het volgende:

[..]

Ik ben eind 20. Wat heeft dat ermee te maken?
En ja, ik stel mij "objectief" op :)
Vandaar die signature :6

Maar jij bent dus nog nooit in Zweden/Noorwegen geweest? :N
Eind 20??
Je signature komt in ieder geval ontzettend kinderachtig en jankerig over.

Heb een schoonzusje in Zweden wonen, ben er nog niet geweest maar ligt wel in de planning. :)
pi_145091891
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef HelloEverybody het volgende:

Tuurlijk, maar ik bedoel gwn of de vrouwen initiatief nemen en op de man afstappen. Want als vrouw en man gelijk staan dan lijkt me het toch logisch dat dat ook gebeurt?
Komt in NL ook voor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145092019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Komt in NL ook voor.
In het zuiden des lands nog nooit meegemaakt of gezien of van mensen gehoord. Altijd op de vrouw af.
Opmerkelijk... hebben de dames in de Randstad misschien wat meer lef hebben ofzo dan de Oost-Brabantse boerinnen? :{
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145092095
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:48 schreef Beauke het volgende:

[..]

Eind 20??
Je signature komt in ieder geval ontzettend kinderachtig en jankerig over.

Heb een schoonzusje in Zweden wonen, ben er nog niet geweest maar ligt wel in de planning. :)
Ok. Informeer ons over je ervaringen met de Zwedinnen als je terug bent ^O^
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145092105
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef HelloEverybody het volgende:

In het zuiden des lands nog nooit meegemaakt of gezien of van mensen gehoord. Altijd op de vrouw af.
Opmerkelijk... hebben de dames in de Randstad misschien wat meer lef hebben ofzo dan de Oost-Brabantse boerinnen? :{
De boerinnen in Oost-Brabant weet ik niet zo, maar initiatief bij de vrouwen in Oost-Brabant komt ook gewoon voor kan ik je vertellen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145092177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

De boerinnen in Oost-Brabant weet ik niet zo, maar initiatief bij de vrouwen in Oost-Brabant komt ook gewoon voor kan ik je vertellen.
Tsja, in steden als E'hoven/Breda/Tilburg zal wel kunnen... maar de boerenregio (waarin ik woon) die ten oosten van Helmond ligt... :N
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145092631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:57 schreef HelloEverybody het volgende:

Tsja, in steden als E'hoven/Breda/Tilburg zal wel kunnen... maar de boerenregio (waarin ik woon) die ten oosten van Helmond ligt... :N
Deurne e.o. Ja, dat is wellicht een ander verhaal. Daar word je ook niet vrolijk van. Wat let je overigens om in Eindhoven te gaan stappen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145093117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Deurne e.o. Ja, dat is wellicht een ander verhaal. Daar word je ook niet vrolijk van. Wat let je overigens om in Eindhoven te gaan stappen?
Mijn vrienden houden totaal niet van Eindhoven. Dus ja, dan blijf ik maar in Deurne..
En dan zie ik dus alleen maar Deurnese vrouwen (boerinnen) en die zijn vaak wel erg lekker, maar die zijn gewoon niet zo toegankelijk, laat staan dat je hier wordt veroverd door een vrouw (wat ook wel eens leuk kan zijn)

Als dat "vrouwelijk initiatief" vaak gebeurt dan moet ik ze toch maar gaan overtuigen en, als dat niet helpt, dwingen om een keer in de stad uit te gaan. Maar boeren voor zoiets overtuigen is niet zo makkelijk..

[ Bericht 4% gewijzigd door HelloEverybody op 01-10-2014 15:32:28 ]
Leef je leven en volg je dromen!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:04:48 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145094494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef HelloEverybody het volgende:

[..]

In het zuiden des lands nog nooit meegemaakt of gezien of van mensen gehoord. Altijd op de vrouw af.
Opmerkelijk... hebben de dames in de Randstad misschien wat meer lef hebben ofzo dan de Oost-Brabantse boerinnen? :{
Je bent beledigd dat vrouwen niet op je afstappen en om seks vragen maar volgens je onderschrift mogen ze zich niet als een man gedragen en mogen ze niet te geëmancipeerd zijn...

Volgens mij ben jij zo'n figuur waar we het eerder over hadden en ben je nu beledigd dat je niet in de smaak valt bij vrouwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145094851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je bent beledigd dat vrouwen niet op je afstappen en om seks vragen maar volgens je onderschrift mogen ze zich niet als een man gedragen en mogen ze niet te geëmancipeerd zijn...

Volgens mij ben jij zo'n figuur waar we het eerder over hadden en ben je nu beledigd dat je niet in de smaak valt bij vrouwen.
Met te geemancipeerd bedoel ik eerder bazig / dominant zijn en een grote bek hebben (dat noem ik dus mannelijk..) Dus zeggen wat de man wel en niet moet doen, de man proberen te "vormen". En als ik daar dan tegenin ga, dan ben ik brutaal of beledigend.

Ze hoeven niet per se om seks te vragen, maar ik bedoel gewoon te zeggen dat als je graag geemancipeerd wil zijn, verleid dan een keer een man in plaats van altijd maar af te wachten.

Snappie?
Leef je leven en volg je dromen!
pi_145095145
En hoe versier jij die vrouwen dan dat je een brutale grote bek krijgt van ze?

Hoe verleid jij?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:41:53 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145095700
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:23 schreef Beauke het volgende:
En hoe versier jij die vrouwen dan dat je een brutale grote bek krijgt van ze?

Hoe verleid jij?
Dat dus inderdaad.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')