abonnement Unibet Coolblue
pi_143750306
Hallo,

Even een kort vraagje:
Ik ben flink wat jaren ietsjes te dik geweest (hoogtepunt 86kg, 1.75m, ca. 28jr. nu, man, veel vet, weinig spieren). Een paar geleden begon ik met afvallen en viel ik af naar 75kg, dit lang (3 jaar) zo gehouden, toen weer even 80. Daarna weer afgevallen naar 75. Lange tijd op dat gewicht gebleven (ca. 2 a 3 jaar). Afgelopen drie maanden weer afgevallen, nu naar 67, dus 8kg kwijt in 12 weken (wel tijdens een week vakantie een half kilo aangenomen en de week daarop weer een hele kilo afgevallen). Volgens mij een prima tempo, mijn vetpercentage is nu rond 15% en veel cm rond mijn taille kwijtgeraakt. Maar nu ik na de vakantie de vakantie-extraatjes kwijt ben en naar mijn buikje (dat er bijna niet meer is :)) kijk zie ik een soort inhammen en het hangt er enigzins wat slapjes bij (overigens oog ik niet meer dik). Nu zie ik altijd op tv (ja, ik weet het) mensen die overtollig huid overhouden na het afvallen. Hoe groot is de kans daarop en wat je kan preventief doen? Doe nu veel cardio en een beetje krachtoefening. Iemand eventueel nog tips voor oefening om het wat strakker te krijgen?
pi_143750446
*hangend vel of hangende vellen.

Hoe ouder je bent hoe groter de kans op hangend vel.

Met 28 jaar zal en max 86 kilo zal het allemaal nog wel meevallen en (groten)deels wegtrekken.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_143750482
zit wel goed
pi_143759012
Bedankt voor de reacties. Zou erg vervelend als ik na het afvallen nog met een restantje zou zitten. 86kg is inderdaad niet verschrikkelijk veel, maar het heeft er een tijdje aangezeten dus vandaar dat ik er een beetje bang voor was.
pi_143759634
Langzamer maar wel gelijkmatig afvallen.
Eerst denken, dan typen
pi_143760772
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Piger het volgende:
Langzamer maar wel gelijkmatig afvallen.
Nu verlies ik zo'n 600-700 gram per week (als ik de week waarin ik aan kwam niet meereken is het zo'n 700-750 gram per week). Aangezien ik had begrepen dat bij verantwoord afvalllen je tussen de 0.5 en 1 kg moet verliezen, leek dit me wel een aardig tempo. Is mijn tempo te snel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')