abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:54:21 #1
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143745715


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken


Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:55:52 #2
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143745763
Ach dat hele zoe quinn gebeuren laat ook weer zien hoe hypocriet iedereen weer is wat betreft feminisme.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_143745935
Die feministen zijn toch doorgeslagen gekkies.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_143745953
Zoe Quinn :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143746169
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die feministen zijn toch doorgeslagen gekkies.
Dit zijn geen 'feministen' hè? Dat zijn gestoorde mensen die de term feminisme hebben gekaapt en gegijzeld houden. Feminisme komt op voor de gelijkheid van vrouwen, niet voor neuken voor goede reviews en vreemdgaan.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:22:53 #6
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_143746417
Zoveelste ruzie op internet, wat is hier speciaal aan?
  Redactie Games zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:27:34 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143746575
In naam van Allah toch?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143748276
Lol
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:14:43 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_143764783
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:24:55 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143765830
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dit zijn geen 'feministen' hè? Dat zijn gestoorde mensen die de term feminisme hebben gekaapt en gegijzeld houden. Feminisme komt op voor de gelijkheid van vrouwen, niet voor neuken voor goede reviews en vreemdgaan.
Precies. Met modern feminisme is niet zoveel mis.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143766130
Inderdaad, bitches zijn mad gelijk en shit.
Conscience do cost.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:46:27 #14
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143819187
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dit zijn geen 'feministen' hè? Dat zijn gestoorde mensen die de term feminisme hebben gekaapt en gegijzeld houden. Feminisme komt op voor de gelijkheid van vrouwen, niet voor neuken voor goede reviews en vreemdgaan.
Waarom houden gamers zich ineens bezig met echtelijke trouw? Of met ethiek m.b.t. recensies wetende dat de complete gamingpers wordt gefinancierd door advertentiegelden van publishers? :')

De hele "Quinngate" komt op mij over als een stel maagdelijke gaming-nerds die het niet kunnen hebben dat Zoe Quinn wel neukt en zij niet. :D
pi_143819281
Je zou maar een console peasant zijn met fysieke games :')

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_143819684
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef beantherio het volgende:

[..]

Waarom houden gamers zich ineens bezig met echtelijke trouw? Of met ethiek m.b.t. recensies wetende dat de complete gamingpers wordt gefinancierd door advertentiegelden van publishers? :')

De hele "Quinngate" komt op mij over als een stel maagdelijke gaming-nerds die het niet kunnen hebben dat Zoe Quinn wel neukt en zij niet. :D
Oh, dat laatste twijfel ik zeker niet aan ;) Er zullen ongetwijfeld ook heel veel antifeministen tussen zitten, of botweg vrouwenhaters, terwijl zij niet eens weten waar feminisme voor staat (of eigenlijk stond, voordat deze wijven het overnamen).

En je hebt zeker een punt dat gamers zich gewoonlijk niet met zulke dingen bezighielden, totdat een zogenaamde 'feminist' zich ermee ging bemoeien.

Maar toch, om Quinn een feminist te noemen is een grove belediging voor alle feministen ter wereld. Ik heb veel meer respect voor Feminist Frequency's zaak, maar haar argumentatie en manier van doen schiet echt gi-gan-tisch tekort.
pi_143820326
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:46 schreef beantherio het volgende:

[..]

Waarom houden gamers zich ineens bezig met echtelijke trouw? Of met ethiek m.b.t. recensies wetende dat de complete gamingpers wordt gefinancierd door advertentiegelden van publishers? :')

De hele "Quinngate" komt op mij over als een stel maagdelijke gaming-nerds die het niet kunnen hebben dat Zoe Quinn wel neukt en zij niet. :D
Nou ja, rondneuken voor positieve reviews is natuurlijk nou niet iets goeds voor de gamingindustrie heh. :') En het feit dat nieuwssites als Kotaku etc. het telkens op vrouwenhaat gooien is eigenlijk alleen maar olie op het vuur.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:38:15 #18
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143820738
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou ja, rondneuken voor positieve reviews is natuurlijk nou niet iets goeds voor de gamingindustrie heh. :') En het feit dat nieuwssites als Kotaku etc. het telkens op vrouwenhaat gooien is eigenlijk alleen maar olie op het vuur.
M.b.t. dat "rondneuken voor positieve reviews": haar nieuwe vriendje is weliswaar schrijver voor Kotaku maar heeft daar nooit een recensie voor een van haar spellen geschreven. Die stelling is dus lastig waar te maken.

Verder is het natuurlijk erg typisch dat dit ontstaat rondom een van het minieme percentage vrouwelijke gamesdevelopers (waar ik eigenlijk nog nooit eerder over gehoord heb). En ook dat het aantallen keren dat ik haar in reacties onder een artikel over dit onderwerp voor "hoer" heb horen uitmaken haast ontelbaar is. Als dit geen vrouwenhaat is dan komt het richting de buitenwacht wel heel anders over.
pi_143820785
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:38 schreef beantherio het volgende:

[..]

M.b.t. dat "rondneuken voor positieve reviews": haar nieuwe vriendje is weliswaar schrijver voor Kotaku maar heeft daar nooit een recensie voor een van haar spellen geschreven. Die stelling is dus lastig waar te maken.

Verder is het natuurlijk erg typisch dat dit ontstaat rondom een van het minieme percentage vrouwelijke gamesdevelopers (waar ik eigenlijk nog nooit eerder over gehoord heb). En ook dat het aantallen keren dat ik haar in reacties onder een artikel over dit onderwerp voor "hoer" heb horen uitmaken haast ontelbaar is. Als dit geen vrouwenhaat is dan komt het richting de buitenwacht wel heel anders over.


Die al gezien?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:52:34 #20
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143821165
quote:
Jazeker. En beide filmpjes verwoorden wat ik in m'n eerste posting aangaf: decennia lang negeren gamers dat pers en gamingindustrie hand in hand gaan, maar omdat een vrouwelijke developer een sexleven blijkt te hebben schrikken ze ineens.
pi_143821202
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker. En beide filmpjes verwoorden wat ik in m'n eerste posting aangaf: decennia lang negeren gamers dat pers en gamingindustrie hand in hand gaan, maar omdat een vrouwelijke developer een sexleven blijkt te hebben schrikken ze ineens.
Verschil is dat er nu bewijs is en dat gamers weer als vrouwhatende nazi's zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:55:00 #22
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143825815
Net de flash bundle van HIB gekocht. Tiny Barbarian Tx leek me wel geinig.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143835156
hey, mocht er nog iemand een Deadlight code over hebben dan hoor ik dat graag hihi. :@

xoxo
pi_143835862
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker. En beide filmpjes verwoorden wat ik in m'n eerste posting aangaf: decennia lang negeren gamers dat pers en gamingindustrie hand in hand gaan, maar omdat een vrouwelijke developer een sexleven blijkt te hebben schrikken ze ineens.
Haha

Een vrouwelijk developer gebruikt seks voor positieve reviews etc. Lekker makkelijk prijzen (Indie Award dit dat) binnen halen en mooie reviews laten schrijven omdat je aan een pik zuigt. Ondertussen krijgen andere developers ladingen schijt over hun heen omdat vanwege x, game y seksistisch zou zijn. Ja daaaaaag, betrouwbaarheid van 0 :W
  Redactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:01:46 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143835888
G*dverdomme, zijn we nog steeds bezig met dat topic.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143836745
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jazeker. En beide filmpjes verwoorden wat ik in m'n eerste posting aangaf: decennia lang negeren gamers dat pers en gamingindustrie hand in hand gaan, maar omdat een vrouwelijke developer een sexleven blijkt te hebben schrikken ze ineens.
Eh, het punt is ook meer dat er wel degelijk corruptie bestaat in de games industrie. Punt is alleen dat de meeste reviewers niet graag een pijpbeurt van Notch willen. Nu is er alleen een heel duidelijk en tastbaar bewijs dat er belangenverstrengeling is tussen reviewers en developers. Een mannelijke dev die een vrouwelijke reviewer paalt had ook gekund. Alleen is de machtspositie dan andersom en dat gebeurt gewoon minder.

En nu is het probleem dat Zoe Quinn haar eigen straatje probeert schoon te vegen door te roepen dat het seksisme is. Ook al zou dat zo zijn, Zoe Quinn is wel de laatste die haar scheur nu moet openen. Alles wat zij zegt doet nu afbraak aan de integriteit van de games industrie en feminsime.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:56:26 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143837136
Ik vind de hele discussie volstrekt oninteressant. En hij is niet te voeren, want hij wordt vervuild. Dingen lopen door elkaar, elke kant heeft hier en daar een puntje dat moet worden uitvergroot.

Daarnaast, maar daar hebben we het al vaker over gehad en dat levert hier ook onaangename discussies op, is er volgens mij geen industrie (en vooral geen klantenbase) zo simpel in zijn vrouwbeeld als de games-industrie. Serieus, als ik de manier van denken over vrouwen op gamesfora af en toe lees.... deplorabel :{w

Dat komt ongetwijfeld door het noodgedwongen hoge Kleenex-gehalte onder de gamers. Die hebben vaak nog nooit een fatsoenlijk woord met een vrouw gewisseld.

Zullen we het hier over leuke dingen hebben?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:15:48 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143837485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 06:56 schreef Verbal het volgende:
Ik vind de hele discussie volstrekt oninteressant. En hij is niet te voeren, want hij wordt vervuild. Dingen lopen door elkaar, elke kant heeft hier en daar een puntje dat moet worden uitvergroot.

Daarnaast, maar daar hebben we het al vaker over gehad en dat levert hier ook onaangename discussies op, is er volgens mij geen industrie (en vooral geen klantenbase) zo simpel in zijn vrouwbeeld als de games-industrie. Serieus, als ik de manier van denken over vrouwen op gamesfora af en toe lees.... deplorabel :{w

Dat komt ongetwijfeld door het noodgedwongen hoge Kleenex-gehalte onder de gamers. Die hebben vaak nog nooit een fatsoenlijk woord met een vrouw gewisseld.

Zullen we het hier over leuke dingen hebben?

V.
toch knap dat je eerst een heleboel mensen beledigd, in hun noten trapt en vervolgens zegt dat ze er over op moeten houden. Chapeau!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_143839649
Commandos collectie voor maar 239 eurocent. ^O^
edit: Lees net dat de steam versie helemaal veneukt is. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:38:40 #30
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143839949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef superniger het volgende:
Commandos collectie voor maar 239 eurocent. ^O^
edit: Lees net dat de steam versie helemaal veneukt is. :')
Lang leve GOG.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:19:22 #31
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143840936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef superniger het volgende:
Commandos collectie voor maar 239 eurocent. ^O^
edit: Lees net dat de steam versie helemaal veneukt is. :')
Commandos 2 werkt hier perfect. Maar vaak kun je oude games idd beter drm-free kopen op gog en via humblebundle.

[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyJames op 26-08-2014 13:39:50 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143842766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Commandos 2 werkt hier perfect. Maar vaak kun je oude games idd beter op gog kopen of drm-free via humblebundle.
Uhm, GoG is juist drm-free
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:51:53 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143843727
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

toch knap dat je eerst een heleboel mensen beledigd, in hun noten trapt en vervolgens zegt dat ze er over op moeten houden. Chapeau!
Grappig dat je dat zo interpreteert. Ik bedoelde niet de gamers hier, maar op de diverse, eerder gegeven links.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:39:21 #34
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143845207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Uhm, GoG is juist drm-free
Ja, ik heb het verkeerd geformuleerd.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143848477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:39 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ja, ik heb het verkeerd geformuleerd.
Kan gebeuren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:46:20 #36
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143857210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 01:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Haha

Een vrouwelijk developer gebruikt seks voor positieve reviews etc. Lekker makkelijk prijzen (Indie Award dit dat) binnen halen en mooie reviews laten schrijven omdat je aan een pik zuigt. Ondertussen krijgen andere developers ladingen schijt over hun heen omdat vanwege x, game y seksistisch zou zijn. Ja daaaaaag, betrouwbaarheid van 0 :W
Ik herhaal het nog maar eens eventjes: DE GAMING PERS WORDT AL DECENNIALANG VRIJWEL VOLLEDIG GEFINANCIERD DOOR DE GAMINGINDUSTRIE. Dus waarom maak je je pas zorgen om de "betrouwbaarheid van reviews" als een (hiervoor vrijwel onbekende) vrouwelijke developer een journalist blijkt te neuken? Dat soort relaties lijken me doodnormaal en ik zou het zelf vreemd vinden als ze niet zouden bestaan.

Deze hele "rel" klinkt als complete massahysterie. Gamers bewijzen zichzelf een slechte dienst door zich zo idioot te gedragen.
pi_143857505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:46 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik herhaal het nog maar eens eventjes: DE GAMING PERS WORDT AL DECENNIALANG VRIJWEL VOLLEDIG GEFINANCIERD DOOR DE GAMINGINDUSTRIE. Dus waarom maak je je pas zorgen om de "betrouwbaarheid van reviews" als een (hiervoor vrijwel onbekende) vrouwelijke developer een journalist blijkt te neuken? Dat soort relaties lijken me doodnormaal en ik zou het zelf vreemd vinden als ze niet zouden bestaan.

Deze hele "rel" klinkt als complete massahysterie. Gamers bewijzen zichzelf een slechte dienst door zich zo idioot te gedragen.
De oude gaming pers zit vuistdiep bij developers ja. De nieuwe gaming pers zegt onafhankelijk te zijn. Niet dus. (Behalve TB O+ )
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:56:16 #38
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143857589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De oude gaming pers zit vuistdiep bij developers ja. De nieuwe gaming pers zegt onafhankelijk te zijn. Niet dus. (Behalve TB O+ )
De "nieuwe gaming pers" kan ook niet van lucht bestaan. Maar dat is ook helemaal niet erg.
pi_143857821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef beantherio het volgende:

[..]

De "nieuwe gaming pers" kan ook niet van lucht bestaan. Maar dat is ook helemaal niet erg.
:O

Genoeg reviewers die gewoon open zijn over de gang van zaken en niet zomaar hun neukertje alles geven wat ze willen
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:12:39 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_143858226
Man man man, waar maakt men zich druk over :') gaat ook helemaal niet meer over steam
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:13:19 #41
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143858256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:O

Genoeg reviewers die gewoon open zijn over de gang van zaken en niet zomaar hun neukertje alles geven wat ze willen
Who cares?

Ik bedoel dan eigenlijk: wie met enig gevoel voor perspectief interesseert dit iets?

Maar ik zal deze discussie niet meer aanjagen. :)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:17:14 #42
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143858423
Ik in iedergeval niets. Als ik mij hier druk om moet maken houd ik geen tijd over om te gamen :')

En tegenwoordig kan iedereen zich gamejournalist noemen. Pleur een paar filmpjes op youtube en je bent klaar.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_143858591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef beantherio het volgende:

[..]

Who cares?

Ik bedoel dan eigenlijk: wie met enig gevoel voor perspectief interesseert dit iets?

Maar ik zal deze discussie niet meer aanjagen. :)
Ik koop een hoop games op basis van reviews van mensen die zeggen onafhankelijk te zijn. Zo kijk ik altijd een WTF (als die er is voor een game) voordat ik een game koop dus ja het is voor mij wel belangrijk dat die mensen niet iets aanprijzen omdat het hun goed uitkomt.
pi_143858670
De Humble Jumbo 2 Bundle heeft een aantal zeer goede games toegevoegd aan de BTA-tier. Jammer genoeg heb ik ze allemaal al, maar voor degenen die ze nog niet hebben: kopen!
pi_143858724
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
De Humble Jumbo 2 Bundle heeft een aantal zeer goede games toegevoegd aan de BTA-tier. Jammer genoeg heb ik ze allemaal al, maar voor degenen die ze nog niet hebben: kopen!
De OST van Pixeljunk Eden is echt :9~!
pi_143858748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik koop een hoop games op basis van reviews van mensen die zeggen onafhankelijk te zijn. Zo kijk ik altijd een WTF (als die er is voor een game) voordat ik een game koop dus ja het is voor mij wel belangrijk dat die mensen niet iets aanprijzen omdat het hun goed uitkomt.
WTF is... + UnfairReviews = GG :7
pi_143859058
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:25 schreef Drxx het volgende:

[..]

WTF is... + UnfairReviews = GG :7
UnfairReviews kende ik nog niet, zo ff kijken of het wat is :P
pi_143859208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

UnfairReviews kende ik nog niet, zo ff kijken of het wat is :P
Het is i.t.t. TB niets super speciaals hoor, maar hij behandelt zoveel indie games dat ik mijn titel meestal wel kan vinden bij zijn video's. Bij TB, en andere reviewers, is dat nog maar afwachten.

3 minuutjes gameplay, pro's, cons + conclusie maakt mij een blije gamer :Y
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:42:40 #49
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143859445
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het is i.t.t. TB niets super speciaals hoor, maar hij behandelt zoveel indie games dat ik mijn titel meestal wel kan vinden bij zijn video's. Bij TB, en andere reviewers, is dat nog maar afwachten.

3 minuutjes gameplay, pro's, cons + conclusie maakt mij een blije gamer :Y
Ik kijk de filmpjes van TB ook meestal even voor de gameplay en wat zijn eerste kritiek is. Kan ik me daar in vinden koop ik het spel uberhaupt al niet.

Echt, gameplay van iemand die het spel nog nooit eerder gespeeld heeft is echt het beste reviewmateriaal wat er is want je kunt gewoon zien of het spel goed aangeeft wat er moet gebeuren en of het leuk is.
Vaak genoeg gehad vroeger dat ik lekker gemaakt was met screenshots en goed geschreven tekst en toen ik de game zelf moest spelen was het geen kloot aan.

Goed aangeven is natuurlijk subjectief, bij een puzzler bijvoorbeeld niet teveel handje vasthouden ofzo, maar daar leg je voor jezelf natuurlijk de maatstaf.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_143859836
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het is i.t.t. TB niets super speciaals hoor, maar hij behandelt zoveel indie games dat ik mijn titel meestal wel kan vinden bij zijn video's. Bij TB, en andere reviewers, is dat nog maar afwachten.

3 minuutjes gameplay, pro's, cons + conclusie maakt mij een blije gamer :Y
Zo te zien heeft hij korte filmpjes ja. Ff subscribed, ik zie wel of het leuk is :P
pi_143860323
Paar weken geleden kings bounty gekocht voor 2 euro en een beetje. Heb er al 24 uur opzitten. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143860831
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik kijk de filmpjes van TB ook meestal even voor de gameplay en wat zijn eerste kritiek is. Kan ik me daar in vinden koop ik het spel uberhaupt al niet.

Echt, gameplay van iemand die het spel nog nooit eerder gespeeld heeft is echt het beste reviewmateriaal wat er is want je kunt gewoon zien of het spel goed aangeeft wat er moet gebeuren en of het leuk is.
Vaak genoeg gehad vroeger dat ik lekker gemaakt was met screenshots en goed geschreven tekst en toen ik de game zelf moest spelen was het geen kloot aan.

Goed aangeven is natuurlijk subjectief, bij een puzzler bijvoorbeeld niet teveel handje vasthouden ofzo, maar daar leg je voor jezelf natuurlijk de maatstaf.
Alhoewel er ook spellen zijn die een wat steilere leercurve hebben maar wel ongelovelijk goede gameplay als je daar doorheen bent. Kijk bijvoorbeeld naar de Civ-reeks. Wat dat betreft vind ik absoluut niet dat je games kunt beoordelen op hoe duidelijk het in het in het begin is. De begeleiding voor de eerste uurtjes is misschien prettig, maar de meeste uren ga je spelen in de fase dat je het spel begrijpt. Dat lijkt me dan ook een stuk belangrijker dan een review van iemand die een spel voor het eerst speelt en er geen reet van begrijpt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_143862012
Bijnaam van TB is dan ook cynical, ni critical. Zijn channel is erop gebouwd om zoveel mogelijk kritiek te geven en de negatieve kanten te benadrukken. Dan kijk ik liever naar iemand die echt plezier heeft in zijn games, Quill18 bijvoorbeeld. Eventueel Markiplier (ook al zijn zijn meeste games ni mijn genre) of de Yogscast. Tzijn geen echte "reviewers", maar het is plezanter om te luisteren dan 20-30m geklaag. Ben gestopt met naar TB te kijken, der zijn amper games die hij de moeite waard vindt.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:05 #54
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143862316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef AntiChrist7 het volgende:
Bijnaam van TB is dan ook cynical, ni critical. Zijn channel is erop gebouwd om zoveel mogelijk kritiek te geven en de negatieve kanten te benadrukken. Dan kijk ik liever naar iemand die echt plezier heeft in zijn games, Quill18 bijvoorbeeld. Eventueel Markiplier (ook al zijn zijn meeste games ni mijn genre) of de Yogscast. Tzijn geen echte "reviewers", maar het is plezanter om te luisteren dan 20-30m geklaag. Ben gestopt met naar TB te kijken, der zijn amper games die hij de moeite waard vindt.
Quill18 kan ik sowieso erg waarderen. Ik kijk graag mee als hij Crusader Kings of EU4 speelt. Ik kan zelf het geduld niet opbrengen voor deze games, maar kan echt genieten als ik naar zijn streams kijk :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_143862714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef AntiChrist7 het volgende:
Bijnaam van TB is dan ook cynical, ni critical. Zijn channel is erop gebouwd om zoveel mogelijk kritiek te geven en de negatieve kanten te benadrukken. Dan kijk ik liever naar iemand die echt plezier heeft in zijn games, Quill18 bijvoorbeeld. Eventueel Markiplier (ook al zijn zijn meeste games ni mijn genre) of de Yogscast. Tzijn geen echte "reviewers", maar het is plezanter om te luisteren dan 20-30m geklaag. Ben gestopt met naar TB te kijken, der zijn amper games die hij de moeite waard vindt.
Ik vind het eigenlijk meevallen hoe 'cynical' hij is. Ik vind juist de meeste reviewers te coulant. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143862827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef AntiChrist7 het volgende:
Bijnaam van TB is dan ook cynical, ni critical. Zijn channel is erop gebouwd om zoveel mogelijk kritiek te geven en de negatieve kanten te benadrukken. Dan kijk ik liever naar iemand die echt plezier heeft in zijn games, Quill18 bijvoorbeeld. Eventueel Markiplier (ook al zijn zijn meeste games ni mijn genre) of de Yogscast. Tzijn geen echte "reviewers", maar het is plezanter om te luisteren dan 20-30m geklaag. Ben gestopt met naar TB te kijken, der zijn amper games die hij de moeite waard vindt.
Markiplier is gewoon een (veel) minder irritante PewDiePie, maar hij speelt veel leukere games dus kijk ik af en toe wel naar. The Yogscast is leuk, maar ze hebben zoveel meuk er tussen zitten waardoor het echt graven wordt naar relevante filmpjes ;(

Quill18 ken ik niet, ik zal hem 's opzoeken.

Verder: Northernlion (hij weet pas echt waar hij over praat 8-) ), ProJared, GameGrumps en LazyGameReviews ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk meevallen hoe 'cynical' hij is. Ik vind juist de meeste reviewers te coulant. :P
Eensch! Ik herken ook niets over dat TB zoveel mogelijk kritiek en negatieve punten wil benadrukken :? Meer dan 'normale' reviewers misschien, maar het is altijd eerlijk en zeer relevant.
pi_143864878
Grote meerderheid van de titels die TB dan ook reviewt interesseren me sowieso niet. En de andere zijn games waarvan ik weet dat ik er plezier aan ga hebben, welke flaws er ook inzitten. Maar heb geen zin om 30minuten lang te luisteren per review. In die tijd heb ik er al 10 verschillende gelezen en 3 let's play's gezien.

@Drxx: Ik denk dat het Arumba, Northernlion, Quill18 en nog een kerel(waarvan ik de naam niet meer weet) waren die niet zo lang geleden een 4man EU4 hebben gedaan.

Maarja, sowieso teveel youtubers en te weinig tijd :p Ik lees professionele reviews eigenlijk alleen maar voor de technische info, voor de feel van een game ga ik ergens anders kijken
pi_143865507
TB gaat soms mierenneuken over audio/video settings etc. maar dat vind ik wel goed.

Ik zet zijn reviews gewoon op m'n 2e scherm aan, luister als hij het over de settings heeft en kijk verder als er gameplay is
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:43:08 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_143865716
Tis rustig qua releases en sales zeker?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_143865845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis rustig qua releases en sales zeker?
Alles komt straks in Oktober-November-December achterlkaar
pi_143867879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TB gaat soms mierenneuken over audio/video settings etc. maar dat vind ik wel goed.

Ik zet zijn reviews gewoon op m'n 2e scherm aan, luister als hij het over de settings heeft en kijk verder als er gameplay is
ik kan dat juist waarderen, geeft je als pc gamer een beetje een idee wat voor vlees je in de kuip hebt voor je duur betaalde videokaart :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef Romanus het volgende:
TB?
TotalBiscuit
  woensdag 27 augustus 2014 @ 00:09:03 #63
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143869016
Qua game-gerelateerds beperk ik me op youtube tegenwoordig tot mega64 ( _O_ _O_ _O_ )en af en toe jimquisition.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143870461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Zieke diss _O-
Baas. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143874938
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143879517
ermmgawd ik speel een 18+ game en er komt sex in voor ermgawd :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2014 @ 14:01:32 #69
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143881417
Nooit een crossspecies intergalactische lesbische threesome gehad hebben in een ander melkwegstelsel.. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 27-08-2014 14:11:58 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143882282
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_143883947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Zieke diss _O-
j_smedley twitterde op maandag 25-08-2014 om 18:46:20 @kerrybutton13 the difference is we provide an ongoing service. They provide a flight/ cattle car. reageer retweet
En gewoon zichzelf verdedigen hè. Hommo.
pi_143884291
quote:
8s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:23 schreef Drxx het volgende:

[..]

j_smedley twitterde op maandag 25-08-2014 om 18:46:20 @kerrybutton13 the difference is we provide an ongoing service. They provide a flight/ cattle car. reageer retweet
En gewoon zichzelf verdedigen hè. Hommo.
Wat een smeerlap :r
pi_143884875
quote:
''is a blogger.''

en gestopt met kijken, kut emo's :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:22:10 #75
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143885802
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:52:57 #76
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143886793
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Drankster het volgende:

[..]

''is a blogger.''

en gestopt met kijken, kut emo's :P
Ik ben niet eens begonnen. Is mijn tijd te kostbaar voor.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_143887539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

@Drxx: Ik denk dat het Arumba, Northernlion, Quill18 en nog een kerel(waarvan ik de naam niet meer weet) waren die niet zo lang geleden een 4man EU4 hebben gedaan.
Ik moest googelen om te weten wat een 4man EU4 is :') Ik vind Quill18's filmpjes niet zo omdat 4X-games mij over het algemeen niets boeien. Maar ik herkende wel een paar van z'n (hele oude) WoW-filmpjes :@
pi_143888057


Dat math doe.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 21:09:35 #79
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143894829
Naja de reden waarom ik naar TB kijk is de laatste 5/6 minuten van die video


Hij geeft toe dat ie fouten maakt en laat ze staan. Tevens is ie superkritisch ook op zichzelf.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Eindredactie Games woensdag 27 augustus 2014 @ 21:15:12 #80
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143895029
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:09 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja de reden waarom ik naar TB kijk is de laatste 5/6 minuten van die video


Hij geeft toe dat ie fouten maakt en laat ze staan. Tevens is ie superkritisch ook op zichzelf.

Life is pain...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 27 augustus 2014 @ 21:18:44 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143895157
quote:
kan je ook in het echt doen!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 27 augustus 2014 @ 23:43:01 #82
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143902221
Omdat de (off-topic) discussie toch doorloopt dan toch ook maar even deze link:

http://www.theverge.com/2(...)-of-house-by-threats

Als dit uitlekt naar de main stream media dan zijn de rapen gaar. We hadden in het verleden al "gewelddadige games zijn verantwoordelijk voor vuurwapengeweld" en straks krijgen we ook nog "gamers zijn wereldvreemde vrouwenhaters". Dit en het geneuzel rondom Zoe Quinn is echt heel slecht voor gaming.
pi_143902469
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef beantherio het volgende:
Omdat de (off-topic) discussie toch doorloopt dan toch ook maar even deze link:

http://www.theverge.com/2(...)-of-house-by-threats

Als dit uitlekt naar de main stream media dan zijn de rapen gaar. We hadden in het verleden al "gewelddadige games zijn verantwoordelijk voor vuurwapengeweld" en straks krijgen we ook nog "gamers zijn wereldvreemde vrouwenhaters". Dit en het geneuzel rondom Zoe Quinn is echt heel slecht voor gaming.
https://pbs.twimg.com/media/BwEefh5IcAAG_ob.jpg:large
Die screenshot die zij heeft gemaakt.
Laatste tweet is 12 seconde geleden. Zij is niet ingelogd en hij heeft in totaal 10 tweets gemaakt. Ik ben sceptisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143903579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

https://pbs.twimg.com/media/BwEefh5IcAAG_ob.jpg:large
Die screenshot die zij heeft gemaakt.
Laatste tweet is 12 seconde geleden. Zij is niet ingelogd en hij heeft in totaal 10 tweets gemaakt. Ik ben sceptisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De persoon die deze tweets heeft gemaakt zal gevonden worden. Doodsbedreigingen worden door Twitter serieus genomen en ze geven alle informatie prijs die ze hebben om die persoon op te sporen.

We weten wel dat de SJW niet zo slim waren mtt dit schandaal. Oa hunzelf doxen en claimen dat ze "gehacked" zijn. We zullen zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door s0ul1991 op 28-08-2014 00:45:59 ]
pi_143906331
Ik word er best moe van zo onderhand, dat hele wijvengebeuren. Sommige dingen moet je ook gescheiden houden. Als mannen massaal Desperate Housewives kijken en constant de kant van de mannen kiezen, worden vrouwen het op een gegeven moment ook zat.

OT: zelf kijk ik TB, Mathas, NerdCubed (af en toe, minder goede reviews maar is iets luchtiger) en nog hier en daar wat. Vaak worden youtubers irritant als ze veel views krijgen dus dan taai ik weer af. Keek bijvoorbeeld alles van KSI een paar jaar terug, toen had hij af en toe ook nog serieuzere filmpjes. Nu is het allemaal schreeuwen en egotripperij.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143908838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
OT: zelf kijk ik TB, Mathas, NerdCubed (af en toe, minder goede reviews maar is iets luchtiger) en nog hier en daar wat. Vaak worden youtubers irritant als ze veel views krijgen dus dan taai ik weer af. Keek bijvoorbeeld alles van KSI een paar jaar terug, toen had hij af en toe ook nog serieuzere filmpjes. Nu is het allemaal schreeuwen en egotripperij.
Dat continue geschreeuw vind ik ook echt schijtirritant. Ik hou bestwel veel van de gasten van Rooster Teeth/Achievementhunter, maar je hebt die Michael, die dude die veel let's plays doet, fuuuuck hij is irritant. Zijn manier van "grappig" zijn is schelden en schreeuwen. Zo jammer, verpest echt veel footage voor me, ook als er wel andere leuke dudes in voorkomen....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:05:21 #89
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_143909082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

https://pbs.twimg.com/media/BwEefh5IcAAG_ob.jpg:large
Die screenshot die zij heeft gemaakt.
Laatste tweet is 12 seconde geleden. Zij is niet ingelogd en hij heeft in totaal 10 tweets gemaakt. Ik ben sceptisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M.b.t. Zoe Quinn heb ik de afgelopen dagen dozijnen bedreigingen gezien op verschillende forums en tussen reacties op artikelen op het gebeuren. En Anita Sarkeesian is al langer het doelwit van een haat- en lastercampagne. Waarom dit ineens een hoax zou moeten zijn is me daarom een raadsel: het past juist precies in het plaatje van het soort reacties dat we de afgelopen tijd gezien hebben. Maar deze keer dus met een aangifte bij de politie als resultaat. En die zullen wel uitzoeken hoe het zit.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

We weten wel dat de SJW niet zo slim waren mtt dit schandaal. Oa hunzelf doxen en claimen dat ze "gehacked" zijn. We zullen zien.
Gekke complottheorieën zijn geen waarheid hoor. En ja ik heb de filmpjes gezien. Vrij typisch trouwens ook om volstrekt normaal gedrag ineens als "SJW" aan te merken. Vrouwen hebben in Nederland al sinds 1919 dezelfde rechten als mannen dus waarom worden er complete haatcampagnes gevoerd (met blijkbaar zelfs bedreigingen) als een feministe haar mening geeft over gaming? De reacties zijn gewoon niet normaal.

Wat er momenteel gebeurd is echt hartstikke slecht voor de beeldvorming rondom gaming. We staan als gamers voor lul met dit gedoe. :{
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:03:50 #90
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143910314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef beantherio het volgende:

Vrouwen hebben in Nederland al sinds 1919 dezelfde rechten als mannen dus waarom worden er complete haatcampagnes gevoerd (met blijkbaar zelfs bedreigingen) als een feministe haar mening geeft over gaming? De reacties zijn gewoon niet normaal.

Wat er momenteel gebeurd is echt hartstikke slecht voor de beeldvorming rondom gaming. We staan als gamers voor lul met dit gedoe. :{
Mee eens, met de kanttekening dat ik mij sowieso nooit verantwoordelijk voel voor wat anderen doen. Neemt niet weg dat ik ook geen invloed heb van hoe anderen tegen anderen aankijken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143911140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef beantherio het volgende:

[..]

M.b.t. Zoe Quinn heb ik de afgelopen dagen dozijnen bedreigingen gezien op verschillende forums en tussen reacties op artikelen op het gebeuren. En Anita Sarkeesian is al langer het doelwit van een haat- en lastercampagne. Waarom dit ineens een hoax zou moeten zijn is me daarom een raadsel: het past juist precies in het plaatje van het soort reacties dat we de afgelopen tijd gezien hebben. Maar deze keer dus met een aangifte bij de politie als resultaat. En die zullen wel uitzoeken hoe het zit.

[..]

Gekke complottheorieën zijn geen waarheid hoor. En ja ik heb de filmpjes gezien. Vrij typisch trouwens ook om volstrekt normaal gedrag ineens als "SJW" aan te merken. Vrouwen hebben in Nederland al sinds 1919 dezelfde rechten als mannen dus waarom worden er complete haatcampagnes gevoerd (met blijkbaar zelfs bedreigingen) als een feministe haar mening geeft over gaming? De reacties zijn gewoon niet normaal.

Wat er momenteel gebeurd is echt hartstikke slecht voor de beeldvorming rondom gaming. We staan als gamers voor lul met dit gedoe. :{
Ik praat het nu niet goed maar je weet dat het van de andere kant het net zo hard gebeurt toch? Eerst was er een ACHT-jarig jongetje die zei dat een komediant niet zijn excuses hoefde aan te bieden omdat hij een verkrachtingsgrap maakte. Vervolgens wordt hij door diezelfde SJW met de dood bedreigt. 'My knife hasn't seen some action in a while'. Dat soort dingen. Hij is ACHT. Maar daar hoor je nooit iemand over.
Of wanneer ze Wizardchan hadden bedreigt.

Ja, er zijn 'gamers' die dat ook doen. Maar het is echt niet alleen van 'onze' kant. Verschil is dat je de media daar nooit over hoort praten want wanneer je iets slechts zegt over SJW ben je een xenofobische, vrouwhatende, maagdelijke mankind die elke dag naar Hitler bid.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:44:55 #92
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143911286
Even voor mijn begrip, want ik ben niet zo van de afko's: SJW?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:45:50 #93
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143911313
En over vrouwen en games... ik begrijp de punten van de dames over het algemeen wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143911327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:44 schreef Verbal het volgende:
Even voor mijn begrip, want ik ben niet zo van de afko's: SJW?

V.
Social Justice Warriors. Wat ironisch is want wanneer iemand niet met het eens is worden zij met de dood bedreigt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:49:30 #95
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143911428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:46 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik herhaal het nog maar eens eventjes: DE GAMING PERS WORDT AL DECENNIALANG VRIJWEL VOLLEDIG GEFINANCIERD DOOR DE GAMINGINDUSTRIE. Dus waarom maak je je pas zorgen om de "betrouwbaarheid van reviews" als een (hiervoor vrijwel onbekende) vrouwelijke developer een journalist blijkt te neuken? Dat soort relaties lijken me doodnormaal en ik zou het zelf vreemd vinden als ze niet zouden bestaan.
En het is van alle tijden en komt voor in alle geledingen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143912634
Jezus, gaat het hier nog steeds over dat hele "gamers zijn vrouwonvriendelijk" gebeuren?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_143913107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus, gaat het hier nog steeds over dat hele "gamers zijn vrouwonvriendelijk" gebeuren?
F&L / De vrouw in games

Laten we het hier maar voort zetten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143913134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

F&L / De vrouw in games

Laten we het hier maar voort zetten.
^O^
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_143915036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

F&L / De vrouw in games

Laten we het hier maar voort zetten.
Dat ik daar ooit in heb gepost. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143927045
Grote sales op gamersgate.

Moet nog altijd Blacklist in co-op spelen, was gepland met een maat, maar die heeft het te druk met studies
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:23:47 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_143928303
Jezus man wat een nerdgezeik over één of andere biatch.

Beter verteld iemand mij wanneer er weer eens wat van kwaliteit op steam komt.

Hoor al een poos niks meer over die early alpha games. Zullen wel genoeg geld in t laadje hebben om niks meer te ontwikkelen.
pi_143930390
quote:
4s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Jezus man wat een nerdgezeik over één of andere biatch.

Beter verteld iemand mij wanneer er weer eens wat van kwaliteit op steam komt.

Hoor al een poos niks meer over die early alpha games. Zullen wel genoeg geld in t laadje hebben om niks meer te ontwikkelen.
de early access games die ik heb brengen allen gewoon updates uit per maand ongeveer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:04:18 #103
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143933223
Humble heeft weer een nieuwe flash aanbieding: https://www.humblebundle.com/flash

Zeker halen als je the swapper en/of Fez nog niet hebt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143934685
-94% op alle tom clancy's op gamersgate... das vrij extreem. Ik heb gameplay gezien van ghost recon, die zag er wel leuk uit in een groep van 4

Enja, FEZ en the swapper zijn beide leuk om te spelen. Kietelt je breinbox ook
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:08:53 #105
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_143935838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef JimmyJames het volgende:
Humble heeft weer een nieuwe flash aanbieding: https://www.humblebundle.com/flash

Zeker halen als je the swapper en/of Fez nog niet hebt.
Cannon Brawl zit erbij _O_

Vorige maand voor 15$ dollar gehaald :{
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_143935970
quote:
4s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Beter verteld iemand mij wanneer er weer eens wat van kwaliteit op steam komt.
Alleen maar indierommel en alpha shit. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Games donderdag 28 augustus 2014 @ 23:49:15 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143937368
Gamer gets 'swatted' during live stream

Echt, de lol is er nu wel een beetje vanaf, niet? :')



[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Noodle op 28-08-2014 23:58:42 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 06:33:29 #108
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143941999
De lol is er nooit geweest.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143942199
Ik heb iets gemist volgens mij ?
pi_143942356
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
De Humble Jumbo 2 Bundle heeft een aantal zeer goede games toegevoegd aan de BTA-tier. Jammer genoeg heb ik ze allemaal al, maar voor degenen die ze nog niet hebben: kopen!
Ziet er goed uit. Lijkt me de $15 wel waard. Nog 4 dagen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_143942554
:o ik zie die unredeemed keys bij HB pas net.. das best een lijst hier _O-
hij lijkt ook alle keys weer te geven die hij helemaal niet kan tracken?

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 29-08-2014 08:31:16 ]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:57:52 #112
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143942900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:19 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij ?
Weet ik niet? Weet je niet wat SWATTEN is?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143942910
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Weet ik niet? Weet je niet wat SWATTEN is?

V.
nope :o
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:41:15 #114
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_143943743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

nope :o
Mensen bellen dan de politie die vervolgens naar het huis van de desbetreffende streamer komen omdat er iets zou zijn. Dit is dan 'grappig'. Als dit zo doorgaat komt er nog een keer een moment dat er een kapot geschoten wordt op Twitch ofzo.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_143943758
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

Mensen bellen dan de politie die vervolgens naar het huis van de desbetreffende streamer komen omdat er iets zou zijn. Dit is dan 'grappig'. Als dit zo doorgaat komt er nog een keer een moment dat er een kapot geschoten wordt op Twitch ofzo.
Wut? dit zijn de practical jokes van tegenwoordig?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:30:58 #116
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143944919
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef mschol het volgende:

hij lijkt ook alle keys weer te geven die hij helemaal niet kan tracken?
Je bedoelt die van voor ze van systeem zijn veranderd?
Please Move The Deer Crossing Sign
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:54:21 #117
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143947264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wut? dit zijn de practical jokes van tegenwoordig?
Blijkbaar. Volgens mij al een keer een dode bij gevallen. Vandaar mijn opmerking dat het nooit leuk is geweest.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:00:59 #118
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143947453
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:41 schreef Salamando het volgende:

[..]

Mensen bellen dan de politie die vervolgens naar het huis van de desbetreffende streamer komen omdat er iets zou zijn. Dit is dan 'grappig'. Als dit zo doorgaat komt er nog een keer een moment dat er een kapot geschoten wordt op Twitch ofzo.
Dit heb ik even gemist :')
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_143948138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Blijkbaar. Volgens mij al een keer een dode bij gevallen. Vandaar mijn opmerking dat het nooit leuk is geweest.

V.
sneue "grapjes"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:29:36 #120
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143948233
Je zou denken, je klopt eerst even aan en vervolgens kalm je vragen stellen. Maar nee, eerst even je testosteron/adrenaline laten werken, dan pas vragen stellen. Amerikaanse politiestaat. :')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_143949598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:29 schreef The_Substitute het volgende:
Je zou denken, je klopt eerst even aan en vervolgens kalm je vragen stellen. Maar nee, eerst even je testosteron/adrenaline laten werken, dan pas vragen stellen. Amerikaanse politiestaat. :')
Ja, echt he. Als er mogelijk een dader met wapen achter de deur zit, die al enkele mensen heeft neergeschoten.

"Sorry, mogen wij u even storen?"
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:33:32 #122
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143950249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef MaxMark het volgende:
Ja, echt he. Als er mogelijk een dader met wapen achter de deur zit, die al enkele mensen heeft neergeschoten.

"Sorry, mogen wij u even storen?"
Misplaatst sarcasme. Je kunt als je iemand achter een bureau ziet zitten gewoon zeggen zich om te draaien, z'n handen omhoog te doen, je wapen op 'm gericht houden (indien nodig), vervolgens je vragen stellen. Daarvoor hoef je niet te gaan lopen schreeuwen, iemand in de boeien slaan, terwijl je 'm ook nog even provocerend aanspreekt (don't you fuckin' move, you hear me, boy? en [i]'what about this is funny to you?' -- typische testosteron-uitspraken :')).

Politie hoort situaties te deëscaleren. Provoceren hoort meer bij 't tegenovergestelde.
En dat heb ik het nog niet eens over het feit dat het tegenwoordig daar meer standaardprocedure is gelijk met een swat-team binnen te vallen, voordat ze ook maar een beetje een idee hebben wat er echt aan de hand is.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_143950965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Misplaatst sarcasme. Je kunt als je iemand achter een bureau ziet zitten gewoon zeggen zich om te draaien, z'n handen omhoog te doen, je wapen op 'm gericht houden (indien nodig), vervolgens je vragen stellen. Daarvoor hoef je niet te gaan lopen schreeuwen, iemand in de boeien slaan, terwijl je 'm ook nog even provocerend aanspreekt (don't you fuckin' move, you hear me, boy? en [i]'what about this is funny to you?' -- typische testosteron-uitspraken :')).

Politie hoort situaties te deëscaleren. Provoceren hoort meer bij 't tegenovergestelde.
En dat heb ik het nog niet eens over het feit dat het tegenwoordig daar meer standaardprocedure is gelijk met een swat-team binnen te vallen, voordat ze ook maar een beetje een idee hebben wat er echt aan de hand is.
Sorry, ik herkende de sarcasme echt niet :Y)
Maar in het serieuze: In Amerika moeten de agenten altijd rekening houden met het feit dat andere mensen daar ook wapens dragen, een wezenlijk verschil met de agenten van hier. Daarom denk ik ook dat onze opvatting erover niet echt werkt voor de situatie daar.
Die opmerkingen waren ook nergens voor nodig, vind ik ook. Maar dat zal inderdaad met het hoge adrenaline-gehalte te maken hebben.
pi_143951148
Als ik een cop zou zijn zou ik ook toeleven naar het moment dat ik ergens de deur intrap en FREEZE MOTHERFUCKERS kan roepen. Dat neem ik hem dus niet kwalijk.
Conscience do cost.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:57:40 #125
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143951259
Wel eerst een flash bang naar binnen gooien toch?
Please Move The Deer Crossing Sign
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:59:58 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951372
Volgens het nieuwsbericht werd er een 911-call gemaakt dat er iemand dus in dat kantoorpand real-time mensen aan het neerknallen was. Na heel dat Waco/Columbine gebeuren wordt er dus niet meer de standaard agentjes gestuurd maar het SWAT team. Die gaan gewoon wat rigoreuzer te werk. En iedereen die ze vinden wordt dan als "verdachte" behandeld, zolang de situatie niet onder controle is (SOP). Tja, in de VS neemt de politie dat soort situaties uiterst serieus op, kan niet zeggen dat ze niet daadkrachtig zijn. En het helpt idd niet dat iedereen in Amerika zo maar een geweer kan kopen in een winkel op de hoek van je straat.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:01:52 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143951449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef MaxMark het volgende:
Maar in het serieuze: In Amerika moeten de agenten altijd rekening houden met het feit dat andere mensen daar ook wapens dragen, een wezenlijk verschil met de agenten van hier. Daarom denk ik ook dat onze opvatting erover niet echt werkt voor de situatie daar.
Klopt wel, dan lijkt het me alsnog handig dat je weet wat er werkelijk aan de hand is voordat je binnenvalt. En je dus weet hoeveel risico je loopt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens het nieuwsbericht werd er een 911-call gemaakt dat er iemand dus in dat kantoorpand real-time mensen aan het neerknallen was. Na heel dat Waco/Columbine gebeuren wordt er dus niet meer de standaard agentjes gestuurd maar het SWAT team. Die gaan gewoon wat rigoreuzer te werk. En iedereen die ze vinden wordt dan als "verdachte" behandeld, zolang de situatie niet onder controle is. Tja, in de VS neemt de politie dat soort situaties uiterst serieus op, kan niet zeggen dat ze niet daadkrachtig zijn.
En ze vinden iemand die rustig zit te spelen achter een computer. Dat lijkt me een duidelijk teken dat het een bullshit-melding was. ;)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:03:58 #128
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_143951521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef ems. het volgende:
Als ik een cop zou zijn zou ik ook toeleven naar het moment dat ik ergens de deur intrap en FREEZE MOTHERFUCKERS kan roepen. Dat neem ik hem dus niet kwalijk.
"Bevries, zuiger!"

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_143951700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

"Bevries, zuiger!"

V.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:10:34 #130
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Klopt wel, dan lijkt het me alsnog handig dat je weet wat er werkelijk aan de hand is voordat je binnenvalt. En je dus weet hoeveel risico je loopt.

[..]

En ze vinden iemand die rustig zit te spelen achter een computer. Dat lijkt me een duidelijk teken dat het een bullshit-melding was. ;)
Je vergeet ook nog de rest van het loonslavenvolk, wat ook waarschijnlijk achter een computer zat en ook gewoon met de handen omhoog naar buiten moest. Kantoorpand was nogal redelijk groot. Genoeg situaties geweest waarbij de schuldige zich gewoon onder de gijzelaars bevond. Iedereen is gewoon "verdachte" op dat moment. Dat deëscaleren zie je alleen niet meer in het filmpje. Het is geen Nederland, waarbij de politie een verdwaald varken oppikt die toevallig door rood liep. SWAT is niet de normale oom agent.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143951802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:57 schreef JimmyJames het volgende:
Wel eerst een flash bang naar binnen gooien toch?
Hoeft niet want ik 420-swag-wallbang ze toch eerst door de muur.
Conscience do cost.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:14:34 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951853
Wel nog even "Terrorist Win!" Door de speakers als de SWAT binnenvalt.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:21:58 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143952057
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je vergeet ook nog de rest van het loonslavenvolk, wat ook waarschijnlijk achter een computer zat en ook gewoon met de handen omhoog naar buiten moest. Kantoorpand was nogal redelijk groot. Genoeg situaties geweest waarbij de schuldige zich gewoon onder de gijzelaars bevond. Iedereen is gewoon "verdachte" op dat moment. Dat deëscaleren zie je alleen niet meer in het filmpje. Het is geen Nederland, waarbij de politie een verdwaald varken oppikt die toevallig door rood liep. SWAT is niet de normale oom agent.
Als er een melding was dat iemand aan het schieten was en je vindt alleen mensen die nog rustig aan het werk zijn, klopt er dus iets niet. Anders had er wel paniek geheerst.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:33:19 #134
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143952445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel nog even "Terrorist Win!" Door de speakers als de SWAT binnenvalt.. :')
Als je kijkt hoe de politie nu optreedt tegen de eigen bevolking zou je dat wel kunnen stellen, ja :Y
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143955567
Ben geen fan van DLC maar de Borderlands 2 DLC is het geld dubbel en dwars waard. Tiny Tina's Assault on Dragon Keep _O_
pi_143959628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:25 schreef mschol het volgende:
:o ik zie die unredeemed keys bij HB pas net.. das best een lijst hier _O-
Is ook maar 3 keer of zo vermeld in dit topic :P

quote:
hij lijkt ook alle keys weer te geven die hij helemaal niet kan tracken?
Hoe bedoel je? Zoals wat?
pi_143961397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef JimmyJames het volgende:
Humble heeft weer een nieuwe flash aanbieding: https://www.humblebundle.com/flash

Zeker halen als je the swapper en/of Fez nog niet hebt.
Leuke bundel voor nieuwkomers dat zeker, maar alle games van de eerste 2 bundels zijn helaas repeats :{ En $15 voor 2 games, waarvan 1 zelfs Early Access, is een dikke vette nope.
pi_143963972
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Is ook maar 3 keer of zo vermeld in dit topic :P

[..]

Hoe bedoel je? Zoals wat?
de keys uit de origin bundel staan als niet redeemed, maar das dus niet waar
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:23:28 #139
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143966813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wut? dit zijn de practical jokes van tegenwoordig?
yep, maar ze hebben waarschijnlijk de gast al te pakken die dit had gedaan.
6 maandjes cel dacht ik gelezen te hebben.

Wat je niet moet vergeten is dat bij die streamer in de buurt hebben ze een aantal 'shooters' gehad dus tja, de politie loopt daar een beetje op hoge poten wat betreft mensen die wild in het rond schieten.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_143966857
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

yep, maar ze hebben waarschijnlijk de gast al te pakken die dit had gedaan.
6 maandjes cel dacht ik gelezen te hebben.

Wat je niet moet vergeten is dat bij die streamer in de buurt hebben ze een aantal 'shooters' gehad dus tja, de politie loopt daar een beetje op hoge poten wat betreft mensen die wild in het rond schieten.
Klinkt als een echte 4chan-actie. Sukkels die niet beseffen wat ze hiermee aanrichten
pi_143985892
Hoe komen zulke gasten die die pranks uitvoeren aan het adres van een streamer dan?
Of zijn die dom genoeg om hun echte naam en woonplaats te laten weten aan mensen die meekijken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Games zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:31:40 #142
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Beach het volgende:
Hoe komen zulke gasten die die pranks uitvoeren aan het adres van een streamer dan?
Of zijn die dom genoeg om hun echte naam en woonplaats te laten weten aan mensen die meekijken.
Die gasten hebben een "gaming-company" geregistreerd en zaten in een kantoorpand. En op de Twitterfeeds/Twitch/Youtube profielen is de bedrijfsnaam de achterhalen van de users. Volgens mij is hun bron van inkomen ook de youtube/twitchstreams, videoanimatie en de competities waar ze aan mee doen.
Vervolgens doe je een anoniem via VOIP bellen (buiten amerika) naar de politie en tadaaa..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-08-2014 13:37:18 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143986263
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Die gasten hebben een "gaming-company" geregistreerd en zaten in een kantoorpand. En op de Twitterfeeds/Twitch/Youtube profielen is de bedrijfsnaam de achterhalen van de users. Volgens mij is hun bron van inkomen ook de youtube/twitchstreams en de competities waar ze aan mee doen.
Vervolgens doe je een anoniem via VOIP bellen (buiten amerika) naar de politie en tadaaa..
Ik zie hier iemand met praktijkervaring :P
  Redactie Games zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:34:21 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zie hier iemand met praktijkervaring :P
Nou ja, elke mongool kan het wel doen met wat Google-skills, niet echt rocketscience zeg maar.
Overigens heb ik me destijds wel doodgelachen om Uberhaxornova's Payday2 (toen het spel nog niet officieel uit was) video's.. :D



[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-08-2014 13:44:07 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143986712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Beach het volgende:
Hoe komen zulke gasten die die pranks uitvoeren aan het adres van een streamer dan?
Of zijn die dom genoeg om hun echte naam en woonplaats te laten weten aan mensen die meekijken.
Ik kijk behoorlijk veel Twitch, en toch is dit de eerste keer voor mij dat ik ooit van "swatten" heb gehoord. Bizar dat er zomaar een SWAT-team voor je deur kan staan omdat één grappenmaker een telefoontje pleegt :? Blij dat ik niet in de VS woon |:(

Wat betreft adres achterhalen, dit is hoe dat gegaan is bij sodapoppin. Het ergste wat hem overkwam, gelukkig, waren pizza deliveries en groupies aan de deur :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opmerkelijk hoe kalm die Kootra reageert. Hij ziet het zelfs van tevoren aankomen :? Raar.
  Redactie Games zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:49:45 #146
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143986882
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:44 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik kijk behoorlijk veel Twitch, en toch is dit de eerste keer voor mij dat ik ooit van "swatten" heb gehoord. Bizar dat er zomaar een SWAT-team voor je deur kan staan omdat één grappenmaker een telefoontje pleegt :? Blij dat ik niet in de VS woon |:(

Wat betreft adres achterhalen, dit is hoe dat gegaan is bij sodapoppin. Het ergste wat hem overkwam, gelukkig, waren pizza deliveries en groupies aan de deur :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opmerkelijk hoe kalm die Kootra reageert. Hij ziet het zelfs van tevoren aankomen :? Raar.
Is toch niet raar, als het een groot kantoorpand is en als SWAT alle kamers aan het af aan het lopen en gewoon merkt dat de kamers gechecked worden onder luid gejouw van die testosteron-gasten. En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank. Beste is dan om gewoon niks te doen en gewoon doen wat ze zeggen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143987142
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Is toch niet raar, als het een groot kantoorpand is en als SWAT alle kamers aan het af aan het lopen en gewoon merkt dat de kamers gechecked worden onder luid gejouw van die testosteron-gasten. En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank. Beste is dan om gewoon niks te doen en gewoon doen wat ze zeggen.
"En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank...", die toevoeging is belangrijk want dan is het soort van te begrijpen. Maar voor mij is dit compleet nieuw. Dus als dit mij zou overkomen zou ik flippen, niet op de laatste plaats omdat het wellicht criminelen zijn en géén echte SWAT-team. Want WTF hebben die te zoeken bij mij?

Ik lees er nu wat meer over, en ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat er 'zomaar' een SWAT-team in je huis kan staan. Geeft toch maar weer te kennen wat voor een paranoïde en gewelddadig land de VS is.
  Redactie Games zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:01:06 #148
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143987227
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Drxx het volgende:

[..]

"En aangezien het "SWAT'ten" als een tijdje circuleert als internet-prank...", die toevoeging is belangrijk want dan is het te begrijpen. Maar voor mij is dit compleet nieuw. Dus als dit mij zou overkomen zou ik flippen, niet op de laatste plaats omdat het wellicht criminelen zijn en géén echte SWAT-team. Want WTF hebben die te zoeken bij mij?

Ik lees er nu wat meer over, en ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat er 'zomaar' een SWAT-team in je huis kan staan. Geeft toch maar weer te kennen wat voor een paranoïde en gewelddadig land de VS is.
Aantal gasten van die club zijn al een keer eerder onderworpen aan "internet-pranks" ook met dat pizza-verhaal.. dus als het maar vaak genoeg voor komt..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143987543
zo, RIse of nations voor 3 tf2 keys :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:15:13 #150
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_143987628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef mschol het volgende:
zo, RIse of nations voor 3 tf2 keys :P
Nice :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_144011187
Zin in Costume Quest 2! O+
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:57:18 #152
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144029731
Fijne nieuwe Pinball FX2-tafel gescoord: The Walking Dead...

Mooi gemaakt, ga ik nog veel plezier aan beleven _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144031267
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef Verbal het volgende:
Fijne nieuwe Pinball FX2-tafel gescoord: The Walking Dead...

Mooi gemaakt, ga ik nog veel plezier aan beleven _O_

V.
Hmjah die dingen koop ik pas als ze goedkoper zijn :). In de huidige sale ut 3e star wars pack en plants vs zombies gekocht ;).
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:02:53 #154
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144038689
Heb ik met de rest van het spel ook gedaan, maar ik speelde deze een minuutje proef, en vond hem zo tof, dat ik die paar eurootjes er wel voor over had. De rest heb ik vrij goedkoop binnengesleurd destijds ;)

En PvZ er ook maar bijgesleurd. Stond nog op mijn Steam-wallet van verkochte kaarten, dus gratis.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:16:32 #155
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144039443
Ik bespeur een thema... ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 1 september 2014 @ 07:59:32 #156
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144052644
quote:
25 jaar, het amerikaanse rechtssysteem is echt volledig gestoord
pi_144052750
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144052839
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:33 schreef superniger het volgende:

[..]

Is een fake bericht.
dat zou die extreme straf wel verklaren :P
pi_144071479
Hey mensen, zijn er Steam-cadeaubonnen in winkels te koop in Nederland?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_144072617
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey mensen, zijn er Steam-cadeaubonnen in winkels te koop in Nederland?
volgens mij alleen in deusa
  Redactie Games maandag 1 september 2014 @ 19:41:36 #162
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144073220
Area-51 series




#pcgaming
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_144083208
Als je Steam verwijderd gaan de spellen dan ook weg? Al mijn spellen staan op mijn D: schijf (HDD) en Steam staat op mijn C: schijf (SSD). Ik wil dus Steam verplaatsen naar mijn SSD..zonder dat dit invloed heeft op mijn installaties.
  maandag 1 september 2014 @ 22:56:18 #164
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144083444
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 22:50 schreef Drankster het volgende:
Als je Steam verwijderd gaan de spellen dan ook weg? Al mijn spellen staan op mijn D: schijf (HDD) en Steam staat op mijn C: schijf (SSD). Ik wil dus Steam verplaatsen naar mijn SSD..zonder dat dit invloed heeft op mijn installaties.
Yep.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 1 september 2014 @ 23:08:27 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144084038
Dat kan. Naar je steam map gaan, alles weggooien behalve app-data (of steam apps oid) en steam.exe, die twee laat je staan.

Dan die twee kopieren naar de map/schijf die je wil gaan gebruiken (bedenk je goed dat je SSD eindig is qua opslag) en na afloop steam.exe draaien.

Klaar.

Morgen eens Metro in duiken O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 1 september 2014 @ 23:09:55 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144084103
quote:
15s.gif Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Area-51 series
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#pcgaming
Qua inhoud leuker dan de kast (of de prijs :'( )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 1 september 2014 @ 23:43:42 #167
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144085696
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
(bedenk je goed dat je SSD eindig is qua opslag)
Een HD ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games maandag 1 september 2014 @ 23:48:40 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144085849
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Qua inhoud leuker dan de kast (of de prijs :'( )
Allemaal samengepropt in een lelijke kast en die 3 x 780 GTX zal ook wel lekker warm worden, terwijl de ventilatie ook nog beperkt is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 1 september 2014 @ 23:51:55 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144085987
quote:
6s.gif Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Een HD ook.

V.
Absoluut, maar 250GB SSD zit sneller vol dan 2TB HDD ;)

quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2014 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Allemaal samengepropt in een lelijke kast en die 3 x 780 GTX zal ook wel lekker warm worden, terwijl de ventilatie ook nog beperkt is..
Warmte zal wel meevallen, meeste lucht gaat immers naar buiten met die kaarten. Ventilator (in?) zit er ook pal voor. Ik hoef hem ook niet, maar de hardware zou ik mijn kast niet uittrappen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:20 schreef mschol het volgende:

[..]

25 jaar, het amerikaanse rechtssysteem is echt volledig gestoord
Zelfs mét fake: niet geheel ondenkbaar met dat nine-eleven-gedoe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_144086538
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
(bedenk je goed dat je SSD eindig is qua opslag)
Ja, ik installeer dan ook al mijn spellen op een andere schijf. Ik merk gewoon qua opstarten dat Steam zwaar de langzaamste is van alle programma's. Vandaag kwam ik erachter dat Steam dus op mijn normale HD staat.
oO<
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:49:50 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144104581
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:04 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja, ik installeer dan ook al mijn spellen op een andere schijf. Ik merk gewoon qua opstarten dat Steam zwaar de langzaamste is van alle programma's. Vandaag kwam ik erachter dat Steam dus op mijn normale HD staat.
oO<
Maar eenmaal opgestart nooit een probleem, waarom daar je SSD voor opofferen?

Metro 2033 speelt lekker alleen zit ik te kutten met de instellingen. SSAA vermoordt de performance nogal maar zonder zijn alle textures hondsberoerd. Geen idee waarom die twee gekoppeld zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_144104666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar eenmaal opgestart nooit een probleem, waarom daar je SSD voor opofferen?

Metro 2033 speelt lekker alleen zit ik te kutten met de instellingen. SSAA vermoordt de performance nogal maar zonder zijn alle textures hondsberoerd. Geen idee waarom die twee gekoppeld zijn...
Kan je niet via een .ini alsnog de goede textures zonder SSAA krijgen?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:59:01 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144104897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kan je niet via een .ini alsnog de goede textures zonder SSAA krijgen?
Vast, maar voor een "redux" uitvoering vind ik dat nogal een missertje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:58:45 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_144108810
Ah, gevonden, SSAA uitgezet, eindelijk rendert ie normaal. Aparte manier van AA overigens als default.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games dinsdag 2 september 2014 @ 20:04:49 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144111668
SSAA vinden Nvidia-kaarten toch helemaal niet zo leuk? En werkt toch eigenlijk alleen het beste met AMD GPU's.

Als in FXAA en SSAA voor AMD en MSAA en TXAA voor Nvidia.
Of het was net andersom, ik weet het niet meer.. ;(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_144117840
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
SSAA vinden Nvidia-kaarten toch helemaal niet zo leuk? En werkt toch eigenlijk alleen het beste met AMD GPU's.
Zelfde geldt voor Nvidia Physx bij AMD gpu's, bij Borderlands Phsyx op high heb ik fps van 30-40 en zonder 60+.
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:49:26 #177
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144119935
Ik heb net mijn wishlist teruggebracht van +20 games naar vier games die ik echt wil hebben: Shadowrun Returns (+ add-on); Valdis Story; Shovel Knight en Road Not Taken.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144121874
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb net mijn wishlist teruggebracht van +20 games naar vier games die ik echt wil hebben: Shadowrun Returns (+ add-on); Valdis Story; Shovel Knight en Road Not Taken.
Road not taken is wel grappig, was ps+ gratis game in augustus, rustgevend puzzle roguelikeje :).
pi_144123068
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
SSAA vinden Nvidia-kaarten toch helemaal niet zo leuk? En werkt toch eigenlijk alleen het beste met AMD GPU's.

Als in FXAA en SSAA voor AMD en MSAA en TXAA voor Nvidia.
Of het was net andersom, ik weet het niet meer.. ;(
Noch nVidia noch AMD vinden SSAA echt leuk, omdat het gewoon retezwaar is. MSAA en FXAA vinden ze allebei leuk, TXAA is nVidia exclusive.
(je zou trouwens kunnen zeggen dat nVidia beter is met SSAA, het is iig makkelijk te forceren via de drivers, mooie SGSSAA)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 3 september 2014 @ 08:08:38 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144125843
LOL die afkortingen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 september 2014 @ 08:20:28 #181
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_144125964
Ah, een Wii U-peasant.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 3 september 2014 @ 08:23:23 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144125999
Ho ho, ik heb ook een pc hoor en afgelopen Steam Summer Sale wel 15 euro uitgegeven. :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144130566
Als ik had geweten dat ik Payday 2 zo leuk zou vinden (ondertussen al meer dan 200 uur in zitten), had ik in de Summer Sale meteen alle DLC's gekocht. Nu ben ik aan t wachten tot ze weer in de aanbieding komen, maar heb er een hard hoofd in dat dat binnenkort ergens gebeurt.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not even sure about the first." - Albert Einstein
pi_144130601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Syrion het volgende:
Als ik had geweten dat ik Payday 2 zo leuk zou vinden (ondertussen al meer dan 200 uur in zitten), had ik in de Summer Sale meteen alle DLC's gekocht. Nu ben ik aan t wachten tot ze weer in de aanbieding komen, maar heb er een hard hoofd in dat dat binnenkort ergens gebeurt.
Ze hebben binnenkort toch Crimefest vanwege het zoveel jaren bestaan van Payday? Crimefest = aanbiedingenfest!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_144131486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ze hebben binnenkort toch Crimefest vanwege het zoveel jaren bestaan van Payday? Crimefest = aanbiedingenfest!
Ja die Crimefest is inderdaad bezig. Bij iedere 50.000 Steam community volgers unlockt zich een nieuwe beloning. Laten we hopen dat daar uiteindelijk ook mooi geprijsde DLC's bij zullen zitten!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not even sure about the first." - Albert Einstein
pi_144134840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef Syrion het volgende:

[..]

Ja die Crimefest is inderdaad bezig. Bij iedere 50.000 Steam community volgers unlockt zich een nieuwe beloning. Laten we hopen dat daar uiteindelijk ook mooi geprijsde DLC's bij zullen zitten!
Staat niet in de award-list in ieder geval: http://www.overkillsoftware.com/crimefest/

Misschien dat ze op 18 Oktober (als pd1 gratis is) de dlc in de aanbieding gooien, maar dat blijft afwachten. Ik ga er gewoon van uit dat ie in de kerst sale weer komt, is het eerder dan mooi meegenomen.

Wel weer betaalde dlc morgen zie ik -> http://steamcommunity.com(...)l/243514122985972661

:')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:10:05 #187
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144136606
Ik had op basis van de trailer onmiddellijk een aversie tegen Payday. Doodschieten van onschuldigen in games heeft mij nooit getrokken, hoe goed een game verder ook mag zijn. Zit dat in 2 ook?

[disclaimer: ja ik weet dat het maar pixels zijn, maar dat neemt mijn anti-gevoel niet weg]

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144136842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef Verbal het volgende:
Ik had op basis van de trailer onmiddellijk een aversie tegen Payday. Doodschieten van onschuldigen in games heeft mij nooit getrokken, hoe goed een game verder ook mag zijn. Zit dat in 2 ook?

[disclaimer: ja ik weet dat het maar pixels zijn, maar dat neemt mijn anti-gevoel niet weg]

V.
Je speelt het zoals je zelf wilt. Heists hebben meestal bots erin (klanten/AI) echter levert het afknallen daarvan alleen maar meer problemen op. De voorkeur heeft dan ook stealth waarbij je aan hostage control doet, op die manier komen er geen cops, ziptie je de hostages en kun je op je gemak de zaak leegroven.

Hostages afknallen doet alarmen afgaan, en levert per x aantal dode hostages zwaardere tiers aan cops op. Geen probleem bij max level spelers, potentieel fataal bij lagere ranks.

Anyway, meer payday gebabbel past beter hier: GAM / PayDay 2 #2 "best leuk spel dit" maurisioo
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games woensdag 3 september 2014 @ 15:26:40 #189
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144137142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef Verbal het volgende:
Ik had op basis van de trailer onmiddellijk een aversie tegen Payday. Doodschieten van onschuldigen in games heeft mij nooit getrokken, hoe goed een game verder ook mag zijn. Zit dat in 2 ook?

[disclaimer: ja ik weet dat het maar pixels zijn, maar dat neemt mijn anti-gevoel niet weg]

V.
Het kan wel maar er zijn dus genoeg mensen die dat in-game laten weten en daar ook pissed over worden als er civvies zonder reden worden gedood. Als host bepaal jezelf een beetje de regels. Maar goed, helemaal zonder collateral damage gaat niet altijd, even makkelijk. Per civvie kill, krijg je overigens een money penalty.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-09-2014 15:53:17 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 3 september 2014 @ 15:34:02 #190
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144137381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef Verbal het volgende:
Ik had op basis van de trailer onmiddellijk een aversie tegen Payday. Doodschieten van onschuldigen in games heeft mij nooit getrokken, hoe goed een game verder ook mag zijn. Zit dat in 2 ook?

[disclaimer: ja ik weet dat het maar pixels zijn, maar dat neemt mijn anti-gevoel niet weg]

V.
Kun je dan wel GTA spelen?
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 3 september 2014 @ 16:09:13 #191
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144138676
Is de politie ook onschuldig dan? :D Daar schiet je er per missie wel een paar honderd van neer namelijk
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games woensdag 3 september 2014 @ 16:10:29 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144138732
Noodzakelijk kwaad..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 3 september 2014 @ 17:41:52 #193
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144141854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Kun je dan wel GTA spelen?
Kan het wel. Vind dat aspect niet leuk. Blijft meestal bij rondrijden en van die scheur-opdrachten doen. Of concurrerende gangs pakken, dat dan weer wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144142303
Het is een spel, onschuldig onsmuldig. Postal 2 is pas gestoord wat dat betreft, hoofden afhakken met een schep en ermee voetballen. Dat spel werd ik wel misselijk van na ongeveer 15-20 minuten aaneen spelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 3 september 2014 @ 18:04:29 #195
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144142538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een spel, onschuldig onsmuldig.
Weet ik, en toch vind ik het niks.

Red Dead Redemption, bonuspunten voor vrouwen op de rails, CoD4, waar in een cutscène een vastgebonden gevangene door één van de good guys door de kop wordt geschoten alsof dat normaal is.

Hou er gewoon niet van.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144143412
Gaben!
  woensdag 3 september 2014 @ 18:47:42 #197
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144143718
Ik heb er niet zoveel problemen mee, behalve als het heel extreem is, zoals de missie No Russian in CoD MW2.
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 3 september 2014 @ 19:51:53 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144146410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb er niet zoveel problemen mee, behalve als het heel extreem is, zoals de missie No Russian in CoD MW2.
Die missie doet me juist helemaal niets. Veel te massaal. Een één-op-één 'moord' is veel indrukwekkender.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144148439
En weer een geweldige bundel van Blink Bundle O+ Prijs wordt omgerekend ¤4,75 vanwege de btw.

Bundle Stars heeft ook een prima bundel voor ¤1,75, maar die heb ik allemaal al op Kung Fu na.
Als iemand deze bundel koopt en Kung Fu niet meer wil hebben, dan wil ik wel met je ruilen voor iets anders. DM me maar, heb genoeg dupes dus zit vast wel iets tussen voor je :+
pi_144148524
Thief voor 10 euro op steam.
zal ik het doen......
pi_144148593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Weet ik, en toch vind ik het niks.

Red Dead Redemption, bonuspunten voor vrouwen op de rails, CoD4, waar in een cutscène een vastgebonden gevangene door één van de good guys door de kop wordt geschoten alsof dat normaal is.

Hou er gewoon niet van.

V.
Wat betreft PD2, bij het doden van civies krijg ik ook een "slecht" gevoel. Dit gebeurt dan ook meestal per ongeluk, je wilt ze niet eens expres doden, ook niet nodig. En alhoewel politie eigenlijk good guys zijn, krijg je in het spel toch heel erg gevoel dat ze slecht zijn. Ze zijn de vijand en ze proberen je neer te schieten. Geen enkel probleem dus om ze in het spel zelf neer te schieten. In het spel he ;)
pi_144148817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:49 schreef 44rdbei het volgende:
Thief voor 10 euro op steam.
zal ik het doen......
wow, nu al? :o

heb alleen geen positieve berichten gelezen en op Steam wordt ie aardig slecht beoordeeld.
  woensdag 3 september 2014 @ 21:07:42 #203
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_144149204
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef Drankster het volgende:

[..]

wow, nu al? :o

heb alleen geen positieve berichten gelezen en op Steam wordt ie aardig slecht beoordeeld.
TB was behoorlijk positief.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_144149337
dan laat ik hem maar liggen denk ik.
Slechte game blijft een slechte game ook al is hij in e aanbieding
pi_144164657
Yoo weet iemand of de AMD FX-8350 op de MSI 890FXA-GD70 kan?

Beide zijn AM3+ maar omdat mijn mobo al dik een jaar of 3 in mijn kast zit zal het mij niks verbazen als deze geen 8 cores ondersteund oid. Als dat niet kan en ik moet een nieuwe mobo halen dan ga ik wel voor een i5-4690K met een nieuwe mobo.

[ Bericht 15% gewijzigd door Drankster op 04-09-2014 13:58:07 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 19:38:54 #206
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_144178331
Iemand interesse in een key voor Trainz Simulator 12 + Aerotrain DLC + Coronation Scot DLC?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_144179185
Prima nieuwe Humble Bundle, voor nieuwkomers dan want wéér allemaal dupes :')

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:38 schreef beelz het volgende:
Iemand interesse in een key voor Trainz Simulator 12 + Aerotrain DLC + Coronation Scot DLC?
Deze gekocht?
pi_144179340
Wat is jullie ervaring met de vele Indy-games die je gemakkelijk via Steam kan kopen? Ik heb er weinig ervaring mee. Kan ik me er bij voorstellen dat je dan spellen zoals Quantum Conundrum krijgt, als je de pareltjes daarvan neemt, waarbij een paar goede mensen eraan werkten maar je duidelijk ziet dat het team klein was (simpele graphics, geen derde persoons perspectief geanimeerd, ...)? Of valt het meestal tegen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144179490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:51 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Wat betreft PD2, bij het doden van civies krijg ik ook een "slecht" gevoel. Dit gebeurt dan ook meestal per ongeluk, je wilt ze niet eens expres doden, ook niet nodig. En alhoewel politie eigenlijk good guys zijn, krijg je in het spel toch heel erg gevoel dat ze slecht zijn. Ze zijn de vijand en ze proberen je neer te schieten. Geen enkel probleem dus om ze in het spel zelf neer te schieten. In het spel he ;)
Ik heb bij AC ook aardig wat burgers per ongeluk gedood, het lag meestal aan onhandigheden van de besturing, bijv. omdat een burger in de weg liep op het moment dat ik met z-targeting (f op de PC) iemand aanviel. Ik noem het maar even z-targeting omdat Zelda het eerste spel was wat hiermee op de proppen kwam.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 4 september 2014 @ 20:17:21 #210
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144179771
quote:
11s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:02 schreef Drxx het volgende:
Prima nieuwe Humble Bundle, voor nieuwkomers dan want wéér allemaal dupes :')

Ik heb bijna alles en geen van die games wist mij eigk te boeien :@
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144179918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik heb bijna alles en geen van die games wist mij eigk te boeien :@
Ik kon me wel vermaken met World of Goo, Audiosurf en Teleglitch :Y

Dungeons of Dredmor lijkt me ook heel leuk.
  donderdag 4 september 2014 @ 20:27:13 #212
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144180202
Telegitch vond ik echt aanstootgevend lelijk. Maar misschien moet ik nog eens een poging wagen.
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 4 september 2014 @ 20:29:34 #213
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_144180313
quote:
Yep.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 4 september 2014 @ 21:13:16 #215
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_144182647
Iemand payday 2 van me overkopen voor 5 euro?
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_144188176
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:12 schreef Drankster het volgende:
Yoo weet iemand of de AMD FX-8350 op de MSI 890FXA-GD70 kan?

Beide zijn AM3+ maar omdat mijn mobo al dik een jaar of 3 in mijn kast zit zal het mij niks verbazen als deze geen 8 cores ondersteund oid. Als dat niet kan en ik moet een nieuwe mobo halen dan ga ik wel voor een i5-4690K met een nieuwe mobo.
volgens deze site:
http://www.cpu-upgrade.com/mb-MSI/890FXA-GD70.html#cs
snapt dat moederbord die processor gewoon..

en intel is toch wel twijfelachtig: aan de ene kant prima spul wat lang meegaat: maar ze wisselen ongeveer elk jaar wel van socket en dan moet je dus enorm veel nieuw spul hebben als een moederbord dood gaat..
pi_144188775


Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144189104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:34 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens deze site:
http://www.cpu-upgrade.com/mb-MSI/890FXA-GD70.html#cs
snapt dat moederbord die processor gewoon..

en intel is toch wel twijfelachtig: aan de ene kant prima spul wat lang meegaat: maar ze wisselen ongeveer elk jaar wel van socket en dan moet je dus enorm veel nieuw spul hebben als een moederbord dood gaat..
Thanks, dat scheelt mij weer centen. Handige website ook. :)

Eerst van de week een nieuwe kast en cpu koeler bestellen en dan eind deze maand dus de FX-8350 :7
  vrijdag 5 september 2014 @ 00:01:46 #219
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_144189240
quote:
9s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
installeer gentoo
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_144190153
quote:
9s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Nieuwe versie van Chrome. Probeer eens Firefox.
pi_144190194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is jullie ervaring met de vele Indy-games die je gemakkelijk via Steam kan kopen? Ik heb er weinig ervaring mee. Kan ik me er bij voorstellen dat je dan spellen zoals Quantum Conundrum krijgt, als je de pareltjes daarvan neemt, waarbij een paar goede mensen eraan werkten maar je duidelijk ziet dat het team klein was (simpele graphics, geen derde persoons perspectief geanimeerd, ...)? Of valt het meestal tegen?
Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.

Een aanrader is bijvoorbeeld Fez. :)
  Redactie Games vrijdag 5 september 2014 @ 00:42:47 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144190404
Phil Fish.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_144190463
Overlord 1 + uitbreiding en Overlord II gekocht, voor 5 euro 50. Lijkt me wel een geinig spel.
Children of the night. What music they make.
pi_144191731
quote:
9s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Had ik ook, kut nieuwerwetse fonts die zogenaamd aesthetically pleasing zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:44:36 #225
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144193179
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 02:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Had ik ook, kut nieuwerwetse fonts die zogenaamd aesthetically pleasing zijn.
Had?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144193201
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.

Een aanrader is bijvoorbeeld Fez. :)
genoeg indy's die echt goed zijn inderdaad, maar er zitten ook echt gedrochten tussen..

en gisteren even train fever geprobeerd.. het voelt niet af, alsof ik een vroege early access speel (En dan zijn er genoeg early acces games die beter aanvoelen)

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 05-09-2014 08:56:57 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:01:38 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_144193377
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.

Een aanrader is bijvoorbeeld Fez. :)
Fez :')
Phil fish :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:08:41 #228
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144196175
Fez vind ik fantastisch, ik zie niet in waarom de persoon achter de game je spelervaring zou moeten beinvloeden.
Please Move The Deer Crossing Sign
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:16:07 #229
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_144196371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:08 schreef JimmyJames het volgende:
Fez vind ik fantastisch, ik zie niet in waarom de persoon achter de game je spelervaring zou moeten beinvloeden.
Idem voor films en muziek. Ik kom die lui toch nooit tegen.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:44:15 #230
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144197190
quote:
9s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Door jou ben ik erop gaan letten, can't unsee :'(
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144198074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Had?
Sorry, heb ik ook. Vreemde is, ik heb dit een keer eerder gehad en toen kreeg ik 't wel weg. Ben vergeten hoe...echt kut typen en lezen dit.

Lijkt wel alsof alles kleiner is dan eerst...

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHarregarre op 05-09-2014 12:23:13 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_144198160
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand payday 2 van me overkopen voor 5 euro?
Is dat gewoon de "vanilla" versie zonder DLC's of heb je toevallig ook de DLC's erbij?
Ik hoef namelijk alleen nog de DLC's te hebben en die zijn me nu simpelweg te duur.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not even sure about the first." - Albert Einstein
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:14:59 #233
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144205906
Het is met eindelijk gelukt om Spelunky uit te spelen :o :o :o

Dat is maar 7,1% van de bezitters van het spel gelukt, wat ben ik toch een baas 8-)
http://steamcommunity.com/stats/239350/achievements
(anderzijds heeft maar 16,7% van de bezitters het spel überhaupt serieus gespeeld zo te zien)

Ik heb er wel beschamend lang over gedaan.

Een tip: houd de ankh (die je kunt kopen voor 50k op de black market) zo heb je een tweede kans tegen de eindbaas.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144205999
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is jullie ervaring met de vele Indy-games die je gemakkelijk via Steam kan kopen? Ik heb er weinig ervaring mee. Kan ik me er bij voorstellen dat je dan spellen zoals Quantum Conundrum krijgt, als je de pareltjes daarvan neemt, waarbij een paar goede mensen eraan werkten maar je duidelijk ziet dat het team klein was (simpele graphics, geen derde persoons perspectief geanimeerd, ...)? Of valt het meestal tegen?
Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet :). Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien :). Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch :).
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:22:27 #235
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144206100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:18 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet :). Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien :). Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch :).
In mijn ogen zijn er ook zat indie-games die er naast een geslaagde gameplay ook gelikt uitzien; Guacamelee, Braid, The Swapper, Spelunky, Dust om er een paar te noemen. Ik heb dat toch liever dan de indie-games die nauwelijks aandacht besteden aan het grafische aspect.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144208558
Brothers a tale of two sons is ook een aanrader als indie game (staat -50% op gamersgate). Je hebt wel een controller nodig.

Early acces meestal vermijden is mijn advies. Heb het tot nu toe nog maar 1 keer gedaan (voor lague inc, toen die in sale stond), en alleen omdat ik hem toch niet direct ging spelen en hij al veel verder staat dan de gemiddelde early acces

momenteel Mark of the Ninja aan het spelen. zit nog niet ver maar is ook erg leuk
pi_144214438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:18 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet :). Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien :). Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch :).
Ik ga eens kijken naar de titels die jij noemt. Ik ben het met je eens dat de gameplay het belangrijkste is maar er zijn grenzen aan wat de gamer aan amateuristische aspecten (doordat je met een klein team werkt ;)) kan hebben.

Ik vind Quantum Conuncrum, uitgegeven door Square Enix maar ontwikkeld door een indy of iets wat er bij in de buurt komt, best een leuk spel maar sommige gebreken zijn best vervelend en dan heb ik het niet over de minimalistische graphics. Bij de levels What Goes Around en A path to higher learning heb je een lastig platformstuk waarbij je dankzij het ontbreken van de 3de-persoonsview al snel tig keer in de afgrond valt (op Youtube kan je de levels volledig zien), bij een van de twee gemakkelijk meer dan 10 keer. Elke keer die pauze bij het doodgaan - onnodig want er is geen technische reden voor - en weer dezelfde grappige/cynische opmerking horen die de eerste keer leuk is maar de 10de keer je strot uitkomt of weer een trap op en neer lopen om een batterijtje aan te sluiten alvorens je weer eens een poging kan wagen om aan de andere kant te komen is niet echt leuk.
De gameplay is dan weer af en toe briljant: de tijd weer normaal laten lopen terwijl je springt om het hoogteverschil te overgbruggen, je moet er maar op komen. _O_

Kortom, die gebrekjes die het gevolg zijn van zo'n klein team kunnen een spel minder speelbaar maken ondanks dat de gameplay goed is. Vandaar dat ik me afvraag hoe erg dit is bij de goede indy's. Anderzijds zie je bij AAA-titels ook onnozele blunders en technische onvolmaaktheden. Om nog maar te zwijgen over NVidia die er alles aan doet om AMD-gamers te treiteren. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144214650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn er ook zat indie-games die er naast een geslaagde gameplay ook gelikt uitzien; Guacamelee, Braid, The Swapper, Spelunky, Dust om er een paar te noemen. Ik heb dat toch liever dan de indie-games die nauwelijks aandacht besteden aan het grafische aspect.
Ook die games ga ik eens bekijken. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144215483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken naar de titels die jij noemt. Ik ben het met je eens dat de gameplay het belangrijkste is maar er zijn grenzen aan wat de gamer aan amateuristische aspecten (doordat je met een klein team werkt ;)) kan hebben.

Ik vind Quantum Conuncrum, uitgegeven door Square Enix maar ontwikkeld door een indy of iets wat er bij in de buurt komt, best een leuk spel maar sommige gebreken zijn best vervelend en dan heb ik het niet over de minimalistische graphics. Bij de levels What Goes Around en A path to higher learning heb je een lastig platformstuk waarbij je dankzij het ontbreken van de 3de-persoonsview al snel tig keer in de afgrond valt (op Youtube kan je de levels volledig zien), bij een van de twee gemakkelijk meer dan 10 keer. Elke keer die pauze bij het doodgaan - onnodig want er is geen technische reden voor - en weer dezelfde grappige/cynische opmerking horen die de eerste keer leuk is maar de 10de keer je strot uitkomt of weer een trap op en neer lopen om een batterijtje aan te sluiten alvorens je weer eens een poging kan wagen om aan de andere kant te komen is niet echt leuk.
De gameplay is dan weer af en toe briljant: de tijd weer normaal laten lopen terwijl je springt om het hoogteverschil te overgbruggen, je moet er maar op komen. _O_

Kortom, die gebrekjes die het gevolg zijn van zo'n klein team kunnen een spel minder speelbaar maken ondanks dat de gameplay goed is. Vandaar dat ik me afvraag hoe erg dit is bij de goede indy's. Anderzijds zie je bij AAA-titels ook onnozele blunders en technische onvolmaaktheden. Om nog maar te zwijgen over NVidia die er alles aan doet om AMD-gamers te treiteren. ;)
Ik denk dat die "gebrekjes' waar je het over hebt eerder keuzes zijn van de developers, in tegenstelling dat het komt doordat het een klein team is :).
pi_144216420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik denk dat die "gebrekjes' waar je het over hebt eerder keuzes zijn van de developers, in tegenstelling dat het komt doordat het een klein team is :).
Geen 3de-persoonsview (terwijl er lastige sprongen in zitten met veel afgrond), vergeten om die uitspraak uit te zetten als je die al eens hebt gehoord en de 10de poging waagt om aan de andere kant van de afgrond te komen, geen savepunt plaatsen nadat je een remedial task hebt uitgevoerd die veel tijd kost maar die je moet doen voordat je het echte werk kan doen, ... dat zijn zaken die niet zomaar het gevolg zijn van slechte/bewuste keuzes maar die het gevolg zijn van onvoldoende mankracht of onvoldoende testen. No problem, ik begrijp dat je voor zo'n type spel geen AAA-budgetten krijgt (normaal gesproken) maar het zijn de redenen waarom de reviews voor dit spel nogal gemengd zijn. De puzzelelementen worden geprezen, op deze punten wordt flink ingehakt.

Concreet voorbeeldje: je drukt op een knop om een kubus te laten afschieten, je vertraagt de tijd, gaat naar de fluffy-dimensie om de kubus te pakken, de grappige opmerking komt om je er op te wijzen dat als je het blok neerzet bij de geweertjes dat je dan dood gaat, je zet het blok neer, vertraagt de tijd weer (die weer normaal is gaan lopen nadat je bent geschakeld naar de fluffy-dimensie), je drukt twee knopjes in, vervolgens moet je razendsnel weer schakelen naar de fluffydimensie, het blok gooien, de tijd vertragen, op het blok springen, op een balk springen en uiteindelijk van die balk op een bank springen die wordt uitgespuugd. Op zich leuke gameplay: eventjes nadenken over hoe je het moet aanpakken, snelle handelingen en goed timen en mikken. Probleem: de meeste spelers gaan +10 keer dood als ze dit voor het eerst spelen aangezien er zoveel fout kan gaan. Elke keer die opmerking opnieuw horen is voor niemand leuke gameplay.

Ander concreet voorbeeld: je pakt op de begane grond een batterij en je plaatst die in de houder, je gaat naar boven waar de eerst uitdaging wacht. Je gaat 10+ keer dood aangezien je een sprong net niet haalt doordat het te hoog is, totdat je er achter komt dat het doenbaar is om de tijd weer normaal te laten lopen terwijl je al gesprongen bent en hierdoor niet dat hoogteverschil hebt. Leuk en aardig maar doordat het savepunt verkeerd is ingesteld moet je elke keer dat je in de afgrond valt eerst van boven naar beneden lopen om de batterij in de houder te plaatsen tussen de sprongen in (de remedial task waar ik het over had). Bóóóóring.

Jammer! Het houdt me niet tegen om het spel uit te spelen maar het maakt het wel minder leuk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144217066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geen 3de-persoonsview (terwijl er lastige sprongen in zitten met veel afgrond), vergeten om die uitspraak uit te zetten als je die al eens hebt gehoord en de 10de poging waagt om aan de andere kant van de afgrond te komen
Duidelijk nooit de Xen levels van Half-Life gespeeld? :P. 3rd person camera toevoegen als je een game maakt die volledig first person is, alleen maar omdat dr wat moeilijke platform elementjes inzitten is een beetje onzinnig en totale verspilling van tijd imo :). Als je dat soort punten eindelijk door bent geeft het natuurlijk ook aardig wat voldoening :).
pi_144217528
Quantem werd mij veel teveel herhaling, erg jammer voor de rest stond het mij wel aan
  zaterdag 6 september 2014 @ 02:14:35 #243
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_144229611
Rebirth!!
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  zaterdag 6 september 2014 @ 03:26:50 #244
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_144230492
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 02:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Rebirth!!
Shit yes! Ik kan eindelijk mijn binding of isaac verslaving doorzetten! Ik van die blog van Edmund letterlijk elk bericht gezien van de laatste 6 maanden. En nu is het eindelijk zo ver. Volgens Edmund kost het nu 500 uur om hem te 100%, dat is 3x zoveel als het me in de non-rebirth versie heeft gekost. Heb er zin in!!
pi_144261407
_O- :|W check ook die voetganger..
  zondag 7 september 2014 @ 08:55:01 #246
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_144264744
State of Decay: Breakdown aan het spelen sinds een week. Hooked. Blijf het een geweldig spel vinden :D
pi_144273572
Weer veel games in de sale. Aanraders voor zowel offline (storymode) als online (multiplayer)?

http://www.steamgamesales.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door Super-B op 07-09-2014 17:29:22 ]
pi_144274076
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 08:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
State of Decay: Breakdown aan het spelen sinds een week. Hooked. Blijf het een geweldig spel vinden :D
Lekkere game he, zo'n enorme timesink!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 7 september 2014 @ 16:45:26 #249
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_144275911
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Lekkere game he, zo'n enorme timesink!
Jaaaa er gaat flink wat tijd in zitten :P
pi_144276254
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 08:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
State of Decay: Breakdown aan het spelen sinds een week. Hooked. Blijf het een geweldig spel vinden :D
Erg toffe game die barst van de potentie. Hoewel ik me er heel erg mee vermaakt heb zaten er toch een hoop tekortkomingen in en dingen die simpelweg niet goed doordacht waren. Als ze daar wat mee doen voor de opvolger zou dat weleens een echt pareltje kunnen worden :)
Conscience do cost.
pi_144301022
kut rift met een patch van 15GB. waarom kunnen ze dat niet spreiden zoals wow elke dag 1GB ofzo

steam is geblokkeerd hier en met een vpn gaat het ook niet vooruit.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 01:37:06 ]
pi_144305314
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Erg toffe game die barst van de potentie. Hoewel ik me er heel erg mee vermaakt heb zaten er toch een hoop tekortkomingen in en dingen die simpelweg niet goed doordacht waren. Als ze daar wat mee doen voor de opvolger zou dat weleens een echt pareltje kunnen worden :)
True, ik speel de game op den 360 en wat een ruwe diamant is de game zeg, maar ik kom er wel iedere keer naar terug, ook al besef ik,me dat ik fetchquest na fetchquest speel...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 8 september 2014 @ 11:16:55 #253
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144306050
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 01:36 schreef redboyke het volgende:
kut rift met een patch van 15GB. waarom kunnen ze dat niet spreiden zoals wow elke dag 1GB ofzo

steam is geblokkeerd hier en met een vpn gaat het ook niet vooruit.
Rift is toch oorspronkelijk geen steam spel?
In principe zou je steam dan kunnen dumpen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_144308888
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Rift is toch oorspronkelijk geen steam spel?
In principe zou je steam dan kunnen dumpen.
je kan het idd zonder rift spelen maar dan krijg je geen steam kaarten als je iets koopt
vorige maand had ik 100euro uitgegeven en kreeg 24 steamkaarten :')

mijn grafishe kaart is kapot dus besloot ik om rift op de intel HD kaart te spelen
dit is het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 13:33:01 ]
  maandag 8 september 2014 @ 14:15:29 #255
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144311049
Iemand toevallig nog een discount code voor Beyond Earth?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144314629
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

je kan het idd zonder rift spelen
Wuuut :o Hoe dan?
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 15:55:56 #257
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144314644
Gmg heeft altijd 20-25% kortingsacties als het om pre-purchases gaat.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:02:29 #258
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144314882
Pre-orders are bad mmkay?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 8 september 2014 @ 16:06:51 #259
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144315064
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Pre-orders are bad mmkay?
Correct. Maar als ik 99% zeker ervan ben dat ik 'm toch ga kopen en als een pre-order aanzienlijk goedkoper zal zijn dan na de release dan geef ik er niet zo om.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:09:59 #260
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315181
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Pre-orders are bad mmkay?
Ik trap er ook elke keer weer in..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:14:07 #261
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144315324
Ik ben er maar iets beter in, gelukkig is het tot nu toe, day one purchase geweest en niet pre-order.

En wat betreft kortingen, die keysites overal online zijn ook prima qua aanbiedingen op releasedag enzo.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:14:59 #262
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315357
Wacht maar, GTA V.. ;(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:19:47 #263
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144315524
http://store.steampowered.com/app/271590

Je kan em nog niet kopen, maar dat word ook day 1 buy denk ik.
Al twijfel ik wel heel erg, want 4 was ronduit saai met dat realisme gedoe.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 8 september 2014 @ 16:20:50 #264
258885 Solique
I Kill You !
pi_144315561
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef BurnaBoy het volgende:
http://store.steampowered.com/app/271590

Je kan em nog niet kopen, maar dat word ook day 1 buy denk ik.
Al twijfel ik wel heel erg, want 4 was ronduit saai met dat realisme gedoe.
Voor mij geen twijfel, dit gaat een zeker pre-order worden O+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:21:36 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315600
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef BurnaBoy het volgende:
http://store.steampowered.com/app/271590

Je kan em nog niet kopen, maar dat word ook day 1 buy denk ik.
Al twijfel ik wel heel erg, want 4 was ronduit saai met dat realisme gedoe.
Ja, dat zeg ik. M'n vingers jeuken om die game te pre-orderen. En dat is vaak goedkoper dan op day 1 te kopen. Tenminste als je dat toch al van plan was bij release te spelen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:22:59 #266
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144315661
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef BurnaBoy het volgende:
http://store.steampowered.com/app/271590

Je kan em nog niet kopen, maar dat word ook day 1 buy denk ik.
Al twijfel ik wel heel erg, want 4 was ronduit saai met dat realisme gedoe.
GTA ga ik sowieso niet pre-orderen. Deel 4 was zo'n stuk stront qua port. Als de port goed is wil ik 't best kopen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:24:25 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315717
GfWL, was ook redelijk een dooddoener. Net als Max Pain 3 met hun Rockstar Social Club..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:24:52 #268
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144315742
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
GfWL, was ook redelijk een dooddoener. Net als Max Pain 3 met hun Rockstar Social Club..
GfWL bestaat gelukkig niet meer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:25:25 #269
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315768
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

GfWL bestaat gelukkig niet meer.
Dat is dus helaas niet zo..

"Microsoft have definitively stated that they are continuing to support GFWL, by which they mean keeping it alive on life support, a respirator and feeding tube half-heartedly jammed down its throat."

Link
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:26:41 #270
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144315815
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat is dus helaas niet zo..
Nou ja, wordt niet meer gebruikt voor spellen die gemaakt worden. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 8 september 2014 @ 16:27:13 #271
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144315829
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

GTA ga ik sowieso niet pre-orderen. Deel 4 was zo'n stuk stront qua port. Als de port goed is wil ik 't best kopen.
Dat is ook waar ik bang voor ben ja, verhaal moet nu wel beter zijn hoor ik van mensen die em dus al op de xbox hebben gespeeld
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 8 september 2014 @ 16:28:15 #272
258885 Solique
I Kill You !
pi_144315868
Kan zeggen dat console versie gaaf was :Y

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou ja, wordt niet meer gebruikt voor spellen die gemaakt worden. :P
Niet meer voor nieuw aankomende games gelukkig.
Hoop op steamworks, maar zal dat social club wel krijgen -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:28:27 #273
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144315875
Al m'n vrienden hebben al op de PS3 versie van GTA V lopen fappen en lachen me uit dat ik geen "Next-gen Console" heb.. :')

En ik had een nieuwe videokaart gekocht met excuus om GTA V te kunnen draaien.. :{
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:29:11 #274
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144315909
quote:
9s.gif Op maandag 8 september 2014 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al m'n vrienden hebben al op de PS3 versie van GTA V lopen fappen en lachen me uit dat ik geen "Next-gen Console" heb.. :')
Laat ze lachen met hun 20 FPS 720p subhuman resolution
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Forum Admin maandag 8 september 2014 @ 16:29:23 #275
58651 crew  murp
murp
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:31:45 #276
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144316030
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 16:29 schreef murp het volgende:
http://steamcommunity.com/app/258970

Die wil ik O+

oud commodore 64 spel O+
Lijkt me ook leuk, maar is niet iets wat ik day 1 wil spelen. Overigens verwacht ik die game ook nog wel in een Humblebundle/Indiegala/Bundlestars.

D3 deception.. ;(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:32:33 #277
258885 Solique
I Kill You !
pi_144316068
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 16:29 schreef murp het volgende:
http://steamcommunity.com/app/258970

Die wil ik O+

oud commodore 64 spel O+
Ziet er wel grappig uit in co-op of party, maar niet voor de volle prijs.
Wacht wel op sale of bundle
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 8 september 2014 @ 16:32:36 #278
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144316076
Hehe, elke keer als mijn broertje Red dead redemption aan het spelen is en ik loop langs maak ik opmerkingen over de jaggies die je overal ziet :D :P :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games maandag 8 september 2014 @ 16:34:19 #279
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144316161
Ach nou ja we zien wel. Ik hoef me niet te vervelen. Komende woensdag mag ik Destiny aanschouwen op de PS4 (bij vrienden), ben benieuwd wat die Halo-gayboys nu weer geproduceerd hebben..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 8 september 2014 @ 16:47:28 #280
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_144316680
GTA V is toch een ruk spel.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_144317453
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wuuut :o Hoe dan?
haha ja bedoelde steam :P
pi_144317897
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Hehe, elke keer als mijn broertje Red dead redemption aan het spelen is en ik loop langs maak ik opmerkingen over de jaggies die je overal ziet :D :P :D
Ondanks de lage res wel echt een bloedmooi spel, zo belachelijk sfeervol! Shiiit ik die vriend bellen aan wie ik hem ooit heb uitgeleend, wordt leuke westernavond!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_144321524
Schijnt dat Rebirth 1 van de Playstation Plus games wordt in november, dat is wel nais, hoef ik um op pc niet te kopen :P.
  maandag 8 september 2014 @ 20:01:44 #284
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_144324918
Veel discounts (op 'sort by discount' onderaan klikken) en een gratis game op de humble store:

https://www.humblebundle.com/store
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_144325202
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef JimmyJames het volgende:
Veel discounts (op 'sort by discount' onderaan klikken) en een gratis game op de humble store:

https://www.humblebundle.com/store
Warlock is een prima spelletje! :).
  maandag 8 september 2014 @ 21:16:55 #286
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144328884
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Warlock is een prima spelletje! :).
Your Steam account already owns this game

oeps :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_144329193
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Your Steam account already owns this game

oeps :D
key weggeven dan :p
pi_144329445
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Pre-orders are bad mmkay?
niet allemaal, maar het kan een dure gok zijn
  maandag 8 september 2014 @ 21:29:55 #289
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144329636
Naja, het concept van pre-order is superslecht als consument zijnde.

Je legt namelijk geld neer voor iets waarvan je niet zeker weet of
1. Je het uberhaupt krijgt
2. Het geleverde product technisch in orde is
3. Het geleverde product een leuke game is.

Nu komt dat eerste niet zo vaak voor maar die andere 2 vaak genoeg.

Maargoed, dit kun je ook zo toepassen op het hele crowdfunding/kickstarter/early acces gebeuren

En tevens blijkt altijd weer dat mensen niet altijd redelijk zijn en gewoon pre-orderen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 8 september 2014 @ 21:36:44 #290
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144329994
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 21:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja, het concept van pre-order is superslecht als consument zijnde.

Je legt namelijk geld neer voor iets waarvan je niet zeker weet of
1. Je het uberhaupt krijgt
2. Het geleverde product technisch in orde is
3. Het geleverde product een leuke game is.

Nu komt dat eerste niet zo vaak voor maar die andere 2 vaak genoeg.

Maargoed, dit kun je ook zo toepassen op het hele crowdfunding/kickstarter/early acces gebeuren

En tevens blijkt altijd weer dat mensen niet altijd redelijk zijn en gewoon pre-orderen.

Een triple-A komt toch wel. Ongeacht van het aantal preorders. Is natuurlijk wel anders bij (de meeste) Early Acces of kickstarters. En voor de rest heb je gelijk.

En als er pre-order DLC in zit wat gewoon content is koop ik 't sowieso niet. Pas als het 80% off is + goty edition
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144330068
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Een triple-A komt toch wel. Ongeacht van het aantal preorders. Is natuurlijk wel anders bij (de meeste) Early Acces of kickstarters. En voor de rest heb je gelijk.

En als er pre-order DLC in zit wat gewoon content is koop ik 't sowieso niet. Pas als het 80% off is + goty edition
Doe je dit ook met titels waar je al heel lang naar uitkijkt?
  maandag 8 september 2014 @ 21:40:23 #292
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_144330190
Ik heb ook gewoon geld in dingen als Star Citizen gestoken hoor

Wel 'maar' 40 euro. Die whales die er meer dan 100 euro's in hebben gestoken verklaar ik sowieso voor gek.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 8 september 2014 @ 21:40:44 #293
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144330216
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe je dit ook met titels waar je al heel lang naar uitkijkt?
Enkele uitzondering was Rome II ( ja echt dat ene spel :') ) maar dat was omdat ie maar 25 euro was :') voor de rest bijvoorbeeld ME3 niet gekocht, Last Light en vast nog wel wat andere spellen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144330316
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Enkele uitzondering was Rome II ( ja echt dat ene spel :') ) maar dat was omdat ie maar 25 euro was :') voor de rest bijvoorbeeld ME3 niet gekocht, Last Light en vast nog wel wat andere spellen
:')
Zonde man.
  maandag 8 september 2014 @ 21:43:31 #295
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144330376
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Zonde man.
Maar wel heb ik de DLC met 66/75% korting gekocht. :@ En eentje gratis gekregen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144330418
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar wel heb ik de DLC met 66/75% korting gekocht. :@ En eentje gratis gekregen
Heb ME3 na het uitgespeeld te hebben niet meer aangeraakt. ;( Extended Cut niet eens gezien. Deeltje 1 en 2 meerdere malen helemaal uitgespeeld.
  maandag 8 september 2014 @ 21:45:39 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144330501
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb ME3 na het uitgespeeld te hebben niet meer aangeraakt. ;( Extended Cut niet eens gezien. Deeltje 1 en 2 meerdere malen helemaal uitgespeeld.
Extended Cut stelt ook niets voor. :') Dacht dat je iets te zien zou krijgen a la Fallout 3 / NV. Zo'n slideshow waarbij al je keuzes te zien krijgt en wat het gevolg is.
ME3 uiteindelijk voor 5 euro gekocht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144330534
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Extended Cut stelt ook niets voor. :') Dacht dat je iets te zien zou krijgen a la Fallout 3 / NV. Zo'n slideshow waarbij al je keuzes te zien krijgt en wat het gevolg is.
ME3 uiteindelijk voor 5 euro gekocht
Moet Fallout 3 en NV ook nog steeds spelen.

Maar morgen Destiny dus zal wel even duren voordat er weer wat anders actief gespeeld gaat worden.
  maandag 8 september 2014 @ 21:47:40 #299
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_144330607
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet Fallout 3 en NV ook nog steeds spelen.

Maar morgen Destiny dus zal wel even duren voordat er weer wat anders actief gespeeld gaat worden.
Eerst Fallout 3 en dan NV spelen. :P NV heeft fijnere UI en andere dingen waar je je in FO3 aan gaat ergeren omdat het ontbreekt. :P

Heb weinig van Destiny gevolgd, zag er op zich geinig uit maar heb 't gevoel dat het niet zo goed zal zijn als wat meeste mensen denken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_144330894
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb ook gewoon geld in dingen als Star Citizen gestoken hoor

Wel 'maar' 40 euro. Die whales die er meer dan 100 euro's in hebben gestoken verklaar ik sowieso voor gek.
betaalt men serieus 200$ voor een schip in star citizen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')