Verplicht vooraf parachuutlessen voor iederen passagier van een vliegtuig!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
De enige juiste reactie in dit topic. Plus omdat niemand kan sturen vliegen ze allemaal in elkaar
Wauw, ik had nog nooit van http://en.wikipedia.org/wiki/Ekranoplan die dingen gehoord, vetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:01 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je kunt een Ekranoplan namen, een Russische ontwikkeling van een "vliegtuig" dat gebruik maakt van het grondeffect. Energiezuinig, en veilig omdat het altijd vlak boven het water gaat.
Ja, lekker je vliegtuig volhangen met explosievenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien een parachute gemonteerd aan iedere stoel, waarbij het dak van het vliegtuig openspringt en de stoel de lucht ingeschoten wordt? Een schietstoel zoals gevechtsvliegtuigen die hebben.
Zo maak je een aanslag wel erg gemakkelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, lekker je vliegtuig volhangen met explosieven
Werkt een schietstoel met een explosieve stof?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, lekker je vliegtuig volhangen met explosieven
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef Rurik het volgende:
[..]
Werkt een schietstoel met een explosieve stof?
de Bijlmerramp?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek jij nu eens 3 vliegrampen op waarbij parachutes geholpen hadden.
Not sure if serious or ...quote:
Dat was geen passagiersvliegtuig.quote:
MH370quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek jij nu eens 3 vliegrampen op waarbij parachutes geholpen hadden.
Oh, jij weet wat er gebeurd is? Vertel!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/KLM-vlucht_867quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel mensen hebben een ramp overleefd waarbij op 10 km hoogte beide motoren waren uitgevallen.
Ja, mag. Hou wel rekening met wat extra vragen/onderzoek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef vipergts het volgende:
Zou je een parachute mee mogen nemen als handbagage
De kans om een ongeluk met een vliegtuig te overleven is groter als je blijft zitten dan wanneer je probeert eruit te komen m.b.v. een parachute.quote:dat je in gevaal van nood de gok gewoon neemt. Zo van: daaag sukkels!
statistisch gezien overleef je een vliegramp nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:28 schreef AssiMar. het volgende:
Statistisch gezien is reizen met een vliegtuig veiliger dan al het andere verkeer op de wereld.
- Een grote parachute achter het vliegtuig zal niet werken, omdat:
-Door de krachten zal het vliegtuig gaan hangen, en omdat de meeste mensen op een veilige hoogte geen riem meer aanhebben zullen deze mensen door het vliegtuig geslingerd worden.
- De warmte van de straalmotor die bij de staart zit, zou de explosieven van de parachute kunnen laten exploderen.
- Door de kracht die opeens op de staart werkt als de parachute opengaat zal de staart er worden afgerukt en zal er decompressie plaats vinden.
Zoals eerder aangegeven zal een schietstoel teveel ruimte innemen en de prijzen omhoog gaan.
Een dak dat eraf schiet zal niet mogelijk zijn omdat:
- De krachten die op het dak werken, zullen het vliegtuig instabiel en minder dynamisch maken.
- als het dak eraf schiet op 10 km hoogte zal er decompressie plaats vinden.
Parachutes zullen niet werken omdat bovenstaande redenen van andere users.
Een soort van drijfvlot(airbag?) onder het vliegtuig zal niet werken omdat:
- door de krachten zal het vliegtuig op meerdere punten breken, wat gevaar oplevert voor passagiers.
- De hoogtemeter zal of kapot zijn of door de val snelheid van slag zijn. Als de airbag door middel van een hoogtemeter werkt.
- als de airbag werkt op een timer/sensor. zal dat fout gaan door beschadigingen die optreden tijdens het ongeval/ aanslag.
PS: als de parachute boven op het vliegtuig zal worden gemonteerd zal het vliegtuig breken op meerdere punten.
En daarbij mag je met zulke krachten wel staalkabels mogen gebruiken. zelfs als je meerdere parachutes gebruikt.
als er een staalkabel breekt zal het vliegtuig waarschijnlijk in tweeën breken door de impact van een brekende staalkabel en daarbij zal het vliegtuig ook instabiel raken als er een kabel breekt.
PSS: je hebt parachute en de meervoudsvorm daarvan fout geschreven.
Alleen als je het naar gereisde kilometer omrekent. Kijk je naar uren doorgebracht in voertuig is de trein in NL weer veiliger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:28 schreef AssiMar. het volgende:
Statistisch gezien is reizen met een vliegtuig veiliger dan al het andere verkeer op de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |