Ik heb al gegevens doorgegeven (NAW, telefoon* etc..) dus ik neem aan dat bellen weinig nut heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef Krakimolo het volgende:
Klantenservice consument: 0900-0990
Ook vandaag te bereiken.
Volgende keer beter bij bruna afgeven als die bij jou tnt zijn. Die gaan er beter mee om dan de supermarktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Hoi.
PostNL is mijn pakket kwijt Ik heb hem afgeteven bij een pakketpunt in de supermarkt maar volgens de track&trace heeft die nooit die supermarkt verlaten. Terwijl die daar niet meer in de kast ligt.
Zojuist gegevens doorgegeven aan postNL zodat ze een onderzoek kunnen starten..
Wat gaan ze nu precies doen. Wat kan ik verwachten n wat moet ik zelf doen? Waar moet ik op letten?
Gr gr
Je hebt vragen over wat zij gaan doen en wat jij moet doen. Voor 45 cent per gesprek heb je misschien de antwoorden van postnl zelf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb al gegevens doorgegeven (NAW, telefoon* etc..) dus ik neem aan dat bellen weinig nut heeft.
Sowieso mogen ze mij lekker bellen of ze noeten met een 0800 nummer komen.
Ja daar heb ik nu veel aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Volgende keer beter bij bruna afgeven als die bij jou tnt zijn. Die gaan er beter mee om dan de supermarkt
Vergeet het maar. Daar is verzekerd verzenden voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:37 schreef Sativanl het volgende:
Denk dat Postnl hun sysyteem gaan nazien om te kijken waar hij het laatst gescanned is. Neem aan dat je een afgifte bewijs hebt, dan zou je na uitsluitsel evt een schadeloosstelling kunnen eisen bij postnl of de supermarkt
Ik had het nog overwogen jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daar is verzekerd verzenden voor.
Voor nu, gewoon even geduld hebben. Geef ze even de tijd om te proberen je pakje te vinden.quote:
zaterdag 9 augustusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef ach het volgende:
Wanneer heb je hem afgegeven? Bij mij werd track&trace pas geupdate toen het pakket al was afgeleverd in Italië.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daar is verzekerd verzenden voor.
Goede argumenten, geweldige statements, ik ben om; Je hebt gelijk.quote:
Dus omdat ze een extra service aanbieden, hebben ze geen enkele verantwoordelijkheid om hun overeenkomst met jou na te komen als je iets regulier wilt verzenden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Goede argumenten, geweldige statements, ik ben om; Je hebt gelijk.
Lees de algemene voorwaarden maar na.. helaas niet nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus omdat ze een extra service aanbieden, hebben ze geen enkele verantwoordelijkheid om hun overeenkomst met jou na te komen als je iets regulier wilt verzenden?
Correct. Met een beetje geluk kun je het verzendbedrag terug krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus omdat ze een extra service aanbieden, hebben ze geen enkele verantwoordelijkheid om hun overeenkomst met jou na te komen als je iets regulier wilt verzenden?
Hun algemene voorwaarden gaan niet boven dwingend recht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Lees de algemene voorwaarden maar na.. helaas niet nee.
Wijs dan maar aan waar het in de postwet staat .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hun algemene voorwaarden gaan niet boven dwingend recht.
Hier bij de AH hebben ze niet eens een aparte ruimte om pakketten op te slaan, die staan gewoon achter de balie in de hoek. De hoek van de balie waar je, als je groter bent dan 1.65, gewoon over de dunne glasplaat kan reiken om pakketten op te pakken en mee te nemen als er al een stapeltje staat. Als de balie-miep net even een klant heeft staat ze d'r mooi met haar rug naartoe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef kikoooooo het volgende:
Daarom geef ik t nooit af in de supermarkt. Veel teveel kans dat er een medewerker mee vandoor gaat. Heb dat gevoel bij een Bruna of postkantoor toch minder.
Hier gewoon in een kast met een slot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier bij de AH hebben ze niet eens een aparte ruimte om pakketten op te slaan, die staan gewoon achter de balie in de hoek. De hoek van de balie waar je, als je groter bent dan 1.65, gewoon over de dunne glasplaat kan reiken om pakketten op te pakken en mee te nemen als er al een stapeltje staat. Als de balie-miep net even een klant heeft staat ze d'r mooi met haar rug naartoe.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier bij de AH hebben ze niet eens een aparte ruimte om pakketten op te slaan, die staan gewoon achter de balie in de hoek. De hoek van de balie waar je, als je groter bent dan 1.65, gewoon over de dunne glasplaat kan reiken om pakketten op te pakken en mee te nemen als er al een stapeltje staat. Als de balie-miep net even een klant heeft staat ze d'r mooi met haar rug naartoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |