abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151009445
Ja de rij was absurd lang. Maar ik kwam er achter dat er ook een andere ingang was nadat ik een kwartier in de rij had gestaan. Volgens mij kon je vanaf de andere ingang ook binnen. Maar goed, stuur dan even iemand langs de rij om dat te melden.

Het concert zelf vond ik erg gaaf. Best intiem ook omdat je dicht bij het podium kon staan, dat ook best laag is. Scherp geluid ook.

Ik ken het album nog niet zo goed, en ik vond sommige nummers erg ontoegankelijk. Dat is minder bij zijn oude werk of bij PT. Daar hadden ze trouwens twee nummers van gespeeld toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_151009511
Er viel trouwens ook een meisje flauw voor me. Had mogelijk te maken met de drukte/hitte.

Had er zelf niet zo veel last van want ik was erop gekleed. Alleen last van allerlei geuren :/ :')
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:17:39 #103
317370 Spies
They're gonna find us
pi_151013370
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
Het concert was geweldig. _O_

Maar Tivoli kan de tering krijgen. :r

Nog nooit, maar dan ook nooit, heb ik zo'n slechte organisatie gezien. De rij buiten stond tot ergens in Amersfoort, omdat er maar twee flippo's kaartjes aan het controleren waren. Ben je een kwartier nadat de band eigenlijk had moeten beginnen binnen, kom je de zaal niet in. Er is niet gecontroleerd bij de verschillende ingangen, en de vloer was overvol. Waarschijnlijk met mensen die na het kopen van een kaartje voor de tribune dachten toch maar lekker bij het podium te gaan staan. Ik heb een groot deel van het concert op de helling gestaan naar de vloer toe, lager dan zaalniveau dus. Nog half in de catacomben. Fucking onacceptabel dit. :( Je zou denken dat ze dit voor het eerst doen, hebben ze nog nooit een uitverkochte zaal gehad?
Helemaal mee eens. Die wachtrij sloeg echt nergens op, heb ik nog nooit meegemaakt bij Tivoli. En de zaal was inderdaad véél te vol. Ik zat zelf op de voorste rij zitplaatsen, en naast me zat de trap helemaal volgestouwd met mensen die niet meer op de vloer pasten. Tivoli heeft gewoon veel te veel tickets in de verkoop gedaan.

Over het concert zelf geen slecht woord. Geluid was prima, en de band speelde uitstekend. Ook van nummers die ik niet kende zoals Index en Sleep Together was ik echt onder de indruk.
  Designer woensdag 25 maart 2015 @ 11:29:12 #104
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_151013740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:17 schreef Spies het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Die wachtrij sloeg echt nergens op, heb ik nog nooit meegemaakt bij Tivoli. En de zaal was inderdaad véél te vol. Ik zat zelf op de voorste rij zitplaatsen, en naast me zat de trap helemaal volgestouwd met mensen die niet meer op de vloer pasten. Tivoli heeft gewoon veel te veel tickets in de verkoop gedaan.

Over het concert zelf geen slecht woord. Geluid was prima, en de band speelde uitstekend. Ook van nummers die ik niet kende zoals Index en Sleep Together was ik echt onder de indruk.
Sleep Together is van het album Fear of a Blank Planet, van Porcupine Tree. Sowieso wel de moeite waard.

Index is van Grace for Drowning, uit z'n solowerk.
🐙
pi_151018995
Ik vond het erg jammer dat die zangeres er niet bij kon zijn. Met een goede reden, maar toch. Had het idee dat ik naar een cd opname zat te luisteren. Neem dan een andere zangeres mee, of speel dat nummer niet.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_151119773
Het was zeker weer een top avond! Zeer genoten en een lekkere set. Eigenlijk is zo'n avond veel te kort om genoeg te kunnen spelen :P
Natuurlijk vond ik het fantastisch dat ie 2 nummers van PT speelde! :D Alleen vind ik wel dat Nick Beggs beter niet mee kan zingen op Lazarus.
Helaas had ik wel (te) laat kaarten gekocht waardoor ik helemaal bovenin naast het podium zat, waardoor ik sommige visuals niet goed kon zien.
Ik denk overigens wel dat ik naar Bospop ga om hem nog een keer te zien :)
pi_151575624
As dinsdag komt het nieuwe album van Gavin uit. Het zijn allemaal nummer van Porcupine Tree in een nieuw jasje. Het eerste nummer is online verschenen, en ik moet zeggen dat het wel lekker klinkt.

https://www.yahoo.com/mus(...)_src=mail&soc_trk=ma
  dinsdag 14 april 2015 @ 17:53:46 #108
134538 chansadres
Black & White
pi_151683799
Steven is trouwens gepromoveert naar headliner van Bospop. Daarom zal hij dus 1,5 uur spelen ipv 1 uur. ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_151684537
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 17:53 schreef chansadres het volgende:
Steven is trouwens gepromoveert naar headliner van Bospop. Daarom zal hij dus 1,5 uur spelen ipv 1 uur. ^O^
Beetje een ouwelullenfestival, maar die gehele line-up is stiekem best wel tof. :@
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:28:38 #110
134538 chansadres
Black & White
pi_151684711
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:23 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Beetje een ouwelullenfestival, maar die gehele line-up is stiekem best wel tof. :@
Die zondag is een degelijke rockdag. De zaterdag is om te janken dus ik heb een dagkaartje gehaald voor Steven. Zeker in combinatie met Dream Theater, Dizzy Mizz Lizzy en The Gentle Storm. Al zal ik de nieuwe plaat beter moeten gaan beluisteren want die zal hij voornamelijk gaan spelen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_151686848
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:28 schreef chansadres het volgende:

[..]

Die zondag is een degelijke rockdag. De zaterdag is om te janken dus ik heb een dagkaartje gehaald voor Steven. Zeker in combinatie met Dream Theater, Dizzy Mizz Lizzy en The Gentle Storm. Al zal ik de nieuwe plaat beter moeten gaan beluisteren want die zal hij voornamelijk gaan spelen.
Als ze Fish nou ook op de zondag doen ben ik helemaal blij. O+
Burning bridges gives you so much more
pi_151689907
Fish is op zaterdag. Wel jammer, want die had ook wel willen zien op zondag.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2015 @ 21:18:57 #113
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_151905663


Zo! Lekker plaatje wel. :Y

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:52:47 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_151910196
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef bazbo het volgende:
[ afbeelding ]

Zo! Lekker plaatje wel. :Y

:X
Hoe jazz/big band is dit eigenlijk? :o
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2015 @ 05:58:50 #115
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_151913644
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2015 22:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Hoe jazz/big band is dit eigenlijk? :o
Tamelijk zeer. Nogal. ^O^

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_151917409
Na 2 a 3 keer dat album te hebben geluisterd was ik het ook wel echt zat eigenlijk :@
  woensdag 22 april 2015 @ 12:39:54 #117
14505 OProg
A Life in Music
pi_151920816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na 2 a 3 keer dat album te hebben geluisterd was ik het ook wel echt zat eigenlijk :@
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_151921183
Morgen Zwolle O+
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2015 @ 12:53:59 #119
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_151921242
Morgen Zwolle :Y

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_151953806
Vanavond Zwolle. *O*
Burning bridges gives you so much more
pi_151960045
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
Vanavond Zwolle. *O*
zin in "routine" live maar de zangeres zal er wel niet bij zijn ;(
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:03:21 #122
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151975646
Tof.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_151977875
Zo dat was echt super zeg...
pi_151978589
quote:
First Regret
3 Years Older
Hand Cannot Erase
Perfect Life
Routine
Index
Home Invasion
Regret #9
Lazarus
(Porcupine Tree song)
Harmony Korine
Ancestral
Happy Returns
Ascendant Here On...
Encore:
The Watchmaker
Sleep Together
(Porcupine Tree song)
Encore 2:
Sectarian
The Raven That Refused to Sing
En wat was dat voor een meesterlijke gitaar van de gitarist?
pi_151990885
Sectarian. O+
Burning bridges gives you so much more
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')