abonnement Unibet Coolblue
pi_143734013
Neefje van 20, nog nat achter de oren, niets mis mee maar niet echt een opvallende jongen, zo ééntje die eerst de kat uit de boom kijkt en niet echt een popie jopie figuur is ondanks het feit dat ie er mag zijn.
Op zich niks mis mee maar onlangs kwam hij bij mij ouders thuis zijn nieuwe vriendin voorstellen, Ik zat daar toevallig ook.

Op zijn zachts gezegd niet mijn type als ik die leeftijd zou hebben maar goed, dat is zijn keuze en heb ik me niet mee te bemoeien nietwaar?

Komt ie me echter zelf opzoeken voor advies met het verhaal dat dat scharminkel ''zich niet thuis voelt in monogame relaties en een open relatie wil'' en hem daarmee onder druk zet.
Nu ken ik hem en daar is hij absoluut niet het type voor, dat zegt hij ook.
Om helemaal eerlijk te zijn vraag ik me af hoe zo'n lelijk geval er bij komt?

Zo'n skelettenmodel met konijnenkop en rooie vlekken mag überhaupt al blij zijn dat ze iemand kan krijgen.
Als het nu een lekker grietje was had ik tegen hem gezegd ''ga er maar een paar weken in mee, al is het alleen maar om te neuken en dan dumpen''
Maar aan zoiets vastzitten en dan nog goedvinden dat die grindtegel anderen neukt is wel heel erg vernederend.
Al betwijfel ik of het met dat exemplaar echt storm zal lopen.

Ik heb me echter ingehouden en gezegd dat ie het zelf maar op moet lossen omdat ik het mijn call niet vind en bovendien is ie oud genoeg om wijs van zichzelf te zijn, maar wat een vernedering zeg.

Klacht: Lelijke trollen die nog belachelijke eisen durven stellen ook nog...

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 23-08-2014 08:51:58 ]
pi_143734062
Als je al zo'n mening hebt over haar moet je ook de ballen hebben en op het minst respect voor je neefje om het te zeggen.

PS: pics van je zusje en zijn vriendin.
Error404
pi_143734065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:52 schreef TntMobius het volgende:

PS: pics van je zusje en zijn vriendin.
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_143734080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:52 schreef TntMobius het volgende:
Als je al zo'n mening hebt over haar moet je ook de ballen hebben en op het minst respect voor je neefje om het te zeggen.

PS: pics van je zusje en zijn vriendin.
Ik heb wel meer meningen over het doen en laten van familie en kennissen maar ik vind het mijn rol niet me daar diepgaand in te bemoeien, ik vind dat ze daar ouders voor hebben en bovendien zijn ze zelf oud genoeg.
En nu niet doen of ik de enige bent die wijselijk zijn mening voor zichzelf houd...
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:56:12 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143734089
Daar komt hij allemaal vanzelf wel achter. Mee bemoeien heeft toch geen zin.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_143734096
Lekker hypocriet TS, je neefje zou je het advies geven er een paar weken op te springen en dan te dumpen. Maar mevrouw mag niet zomaar in het rond neuken alleen omdat ze lelijk is?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_143734123
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lekker hypocriet TS, je neefje zou je het advies geven er een paar weken op te springen en dan te dumpen. Maar mevrouw mag niet zomaar in het rond neuken alleen omdat ze lelijk is?
Van mij mag ze, als hij het goed vind mogen ze alle twee.
Ik krijg alleen braakneigingen als ik me er in verplaats.
Lelijke wijven die desondanks denken dat ze alles zijn irriteren sowieso altijd :{w
pi_143734141
Had gewoon gezegd dat hij het niet moest doe.

Gr gr
pi_143734214
Reken er maar op mevrouw grindtegel zich iedere dag door 2 man kan laten neuken als ze echt wil.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143734253
Open relaties... Ik heb het nooit begrepen :') weten dat je liefje de avond ervoor door 2 negers is gepakt en de dag erop weer vrolijk bij jou aankomt lols.

Nee dat is geen liefde. Neem dan gewoon geen relatie
pi_143734335
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Had gewoon gezegd dat hij het niet moest doe.

Gr gr
Gr gr
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143734363
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
Open relaties... Ik heb het nooit begrepen :') weten dat je liefje de avond ervoor door 2 negers is gepakt en de dag erop weer vrolijk bij jou aankomt lols.

Nee dat is geen liefde. Neem dan gewoon geen relatie
alsof een relatie niet meer is dan seks hebben met elkaar :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143734405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
Open relaties... Ik heb het nooit begrepen :') weten dat je liefje de avond ervoor door 2 negers is gepakt en de dag erop weer vrolijk bij jou aankomt lols.

Nee dat is geen liefde. Neem dan gewoon geen relatie
Mja, is een slot dat niet dicht mag wel een slot?
pi_143734407
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
Open relaties... Ik heb het nooit begrepen :') weten dat je liefje de avond ervoor door 2 negers is gepakt en de dag erop weer vrolijk bij jou aankomt lols.

Nee dat is geen liefde. Neem dan gewoon geen relatie
huh?
compact en kleverig.
pi_143734444
Bij "lelijke trol" en "open relatie" moest ik aan haar denken, maar ik lees verder in de op dat ze nogal mager schijnt te zijn, dus dat gaat niet op.

Ik zou je neef iig zeggen dat hij een leuk meisje verdient die respect voor hem heeft. Als je neef het type niet is voor een open relatie, is die nieuwe vriendin nogal egoistisch met haar open relatie en getuigt het van weinig respect.
pi_143734878
Man man :') .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143734919
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh?
Open relatie = geen liefde
pi_143735185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik heb wel meer meningen over het doen en laten van familie en kennissen maar ik vind het mijn rol niet me daar diepgaand in te bemoeien, ik vind dat ze daar ouders voor hebben en bovendien zijn ze zelf oud genoeg.
En nu niet doen of ik de enige bent die wijselijk zijn mening voor zichzelf houd...
Waarom maak je er dan nog een topic over?
pi_143735395
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
Open relaties... Ik heb het nooit begrepen :') weten dat je liefje de avond ervoor door 2 negers is gepakt en de dag erop weer vrolijk bij jou aankomt lols.

Nee dat is geen liefde. Neem dan gewoon geen relatie
Het doel van een Open relatie is dan ook dat de man wat ander neukmateriaal heeft als het weer die tijd van de maand is. De vrouw hoort die vrijheid niet te krijgen.
Eerst denken, dan typen
pi_143735464
gewoon chillen toch open relatie is gewoon friends with benefits, dus hij kan nog verder zoeken. wss zo een psycho chick die aandacht wil
Universitas Trolliana
Bachelor of Science in Trolling
Summa Cum Laude
pi_143736340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik heb wel meer meningen over het doen en laten van familie en kennissen maar ik vind het mijn rol niet me daar diepgaand in te bemoeien, ik vind dat ze daar ouders voor hebben en bovendien zijn ze zelf oud genoeg.
En nu niet doen of ik de enige bent die wijselijk zijn mening voor zichzelf houd...
Hij komt speciaal naar jou toe voor advies. Dan kun je toch even melden dat jij er niet mee akkoord zou gaan en dat hij moet kijken wat hij met jouw advies doet?
Copthorne 2.0
pi_143736371
Iel, incest. Haal je moeder/zusje d'r eens vandaan!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 11:39:21 ]
pi_143736448
Je neefje is toch homo. ik heb al anale poepieseks met hem gehad.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_143736524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:59 schreef Werkman het volgende:

[..]

Van mij mag ze, als hij het goed vind mogen ze alle twee.
Ik krijg alleen braakneigingen als ik me er in verplaats.
Lelijke wijven die desondanks denken dat ze alles zijn irriteren sowieso altijd :{w
Zeg dat dan: Mocht ik in jouw plaats zijn, ik zou het niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 23-08-2014 11:59:26 ]
Het is wat, Belg zijn.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:16:14 #25
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_143754766
Is de trol Snooki?
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')