abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:55:05 #76
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_143916560
Ben net terug van een vakantie uit Portugal.
Voor de grap liepen we mee in de processie in Fatima (altijd leuk toeristje spelen).
We moesten daar een park in (vrij grote mensen massa) over een smal pad.
Staat daar rechts in eens een auto met 2 verschikte gezichten :D
Ze probeerden nog rap wat aan te trekken, maar daar was geen redden meer aan :')

Ze konden geen kant op. De hele optocht moest er langs voordat ze ook maar iets konden doen :')
Mensen allemaal wijzen. Haha _O-

Zij waren duidelijk niet bekend in de omgeving of hun klokje was kapot :Y
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_143918374
Betrapt door de politie, in de auto op een parkeerplaats bij een bos... ineens 2 koplampen op je bakkes. doggystyle dus was wel te zien wat we deden.

verder reden ze gewoon door na even gestopt te zijn, kwamen niet kijken. waren wss allang blij dat we niet aan het dealen waren....
pi_143944519
Zelf heb ik nog geen mensen betrapt.
Wel ben ik zelf al een aantal keren betrapt geweest.
De beste keer was toen ik een foto van mijn vrijpartij op het internet terug vond. Gelukkig onherkenbaar.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:30:40 #79
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143944904
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:16 schreef JPFresh het volgende:
Zelf heb ik nog geen mensen betrapt.
Wel ben ik zelf al een aantal keren betrapt geweest.
De beste keer was toen ik een foto van mijn vrijpartij op het internet terug vond. Gelukkig onherkenbaar.
Dafuq. Waar vond je hem terug dan?
pi_143945158
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Dafuq. Waar vond je hem terug dan?
Plots ergens op een site over buitenseks... Ik vond het wel lekker eigenlijk.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:43:37 #81
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_143945260
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef Helsinki het volgende:
Dafuq. Waar vond je hem terug dan?
JPFresh:
pi_143945444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:43 schreef Halveprijs het volgende:

[..]

JPFresh:
[ afbeelding ]
Hahahaaaa... maar het is em niet!
pi_143945674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Florentius het volgende:
Die moet echt een droge bek gehad hebben zeg als dat allemaal blijft hangen.
Phewwwieee!!!!

Daar hoef ik de ochtend adem niet van te ruiken vermoed ik, slaap je gelijk weer :)

=================

Ik ben eens betrapt met wild schijten, dat is ook genant.
Maar ja het was mijn broek of de straat.
Tja en ik moest nog een behoorlijk stukje lopen plus het geweld wat losbarstte in mijn buik voorspelde slagregens.
De straat dus :)
Je had dus natte hakken toen je klaar was?

Ot: nooit iets gezien.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_143950253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:43 schreef Halveprijs het volgende:

[..]

JPFresh:
[ afbeelding ]
Hij lijkt er wel wat op. Het was in Parijs, overdag, langs de Seine. De bootjes kwamen lustig voorbij gevaren... ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:06:50 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143951611
vaak genoeg mensen betrapt, maar dat was niet echt betrappen dat was gewoon op zo'n parkeerplaats waar iedereen weet wat er gebeurt ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_144348788
1x iemand betrapt, Ik reed met mn auto bij een benzinepomp en achteraan op de parkeerplaats stond een auto, zag alleen 2 voetjes tegen het raam en een rug en kont op en neer gaan :W

Zelf een keer in de bossen bezig toen er ineens een hond aan mn been stond te snuffelen
Gelukkig op tijd kunnen fatsoeneren voor het baasje kwam ^)
lets get lost, i know the way.
pi_144350400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef Myrr het volgende:
Wel gespot zelf, door ik gok twee skeelerende jongeren. Best wel aso ook om gewoon overdag te gaan batsen buiten, al is dat bos/park geval geloof ik ook een homoplek (ik ben vrouw, dat terzijde) dus geen idee wat kinderen daar te zoeken hebben. Maar ze waren vrij snel weg en zodoende vervolgden wij onze daad.
Een openbaar bos/park is gewoon een openbaar bos/park en nooit door een gemeente aangewezen als plek voor seksuele daden. Dus die kinderen waren daar volkomen terecht! Kijk, je mag doen wat je wil van mij op zo'n plek, maar niet piepen als je betrapt wordt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144353719
nognooit een stelletje echt betrapt.. wel een keer op vakantie met 2 vrienden van ons in de zelfde kamer geslapen en ze 's avonds bezig horen zijn, maar dat is niet echt betrappen :P

Zelf ooit bijna betrapt.. vent en ik hadden seks gehad op de boot en vent deed net zijn gulp dicht en ik trok net mijn truitje goed toen er kanoërs aan kwamen :9

Maargoed.. wat een slechte aanvulling op dit topic :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144392141
Zelf nooit iemand betrapt maar ben zelf al wel een aantal keer betrapt...

Eerste keer was met mijn toenmalige vriendin die niet van me kon afblijven achter op mn fiets toen een bospad in gefietst en met onze broek op de enkels in de sneeuw ineens een auto met groot licht op ons gericht.. ;(

En dit jaar op vakantie in marmaris, na het stappen met een vrouwtje weeste skinny dippen en terwijl we met de daad bezig zijn in de zee horen we ineens wat roepen vanaf t strand, bewaker van het desbetreffende hotel ofzo.. Wij snel naar wat verderop waar we vervolgens weer door een andere "bewaker" ( ventje van 13 jaar) betrapt worden die met de zaklamp ons naar onze kleren stuurt en op 2 meter afstand ongegeneerd blijft kijken naar de dame in kwestie hoe zij zich aan kleedt.

Kleinigheidje blijf je houden.. 8)7
pi_144395625
In de categorie briljant. Enkele jaren geleden Internationale Intercity Berlijn-Amsterdam. Net na de grensovergang met Nederland twee naakte lichamen in innige verstrengeling. De trein reed met 40 km/h voorbij zodat de inzittenden volop zicht hadden. En dat terwijl er net een Duitse schoolklas inzat die een excursie naar Nederland had. Die pubers raakten echt helemaal door dolle heen toen ze dat zagen.
pi_144417761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef MissStevie het volgende:
nognooit een stelletje echt betrapt.. wel een keer op vakantie met 2 vrienden van ons in de zelfde kamer geslapen en ze 's avonds bezig horen zijn, maar dat is niet echt betrappen :P

Zelf ooit bijna betrapt.. vent en ik hadden seks gehad op de boot en vent deed net zijn gulp dicht en ik trok net mijn truitje goed toen er kanoërs aan kwamen :9

Maargoed.. wat een slechte aanvulling op dit topic :')
Veel buiten doen en op een dag.... wordt ook jij betrapt :)
pi_144420311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:48 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Veel buiten doen en op een dag.... wordt ook jij betrapt :)
haha, nou ik hoef niet per se betrapt te worden buiten hoor als vent en ik bezig zijn :P maar we moesten allebei wel ontzettend lachen toen er verbaasde kanoërs voorbij kwamen en een motorbootje in een veel te krap slootje zagen liggen :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144421246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:09 schreef MissStevie het volgende:

[..]

haha, nou ik hoef niet per se betrapt te worden buiten hoor als vent en ik bezig zijn :P maar we moesten allebei wel ontzettend lachen toen er verbaasde kanoërs voorbij kwamen en een motorbootje in een veel te krap slootje zagen liggen :')
Snap ik. Dan veel naar buiten wie weet zie je nog een keer iets. Of hoeft dat ook al niet :)?
pi_144424406
Een keer een stel op de veerboot naar Corfu die eigenlijk gewoon schaamteloos tussen honderden backpackers lagen te wippen op een tafel.

Vriendin van mijn toenmalige vriendin is ooit betrapt door haar eigen vader. Zij was met haar vriendje in het bos aan het wippen toen opeens een politieauto stopte en met groot licht op hun scheen. Zij kreeg spontaan vaginale kramp waardoor het vriendje vast zat _O- . Vervolgens bleek het ook nog eens haar vader te zijn. :o Dat heeft ze echt nog jaren moeten horen, het kwam op elke verjaardag wel een keer voorbij.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_144428972
Vaginale kramp en vast zitten? Nog nooit van gehoord! :o
pi_144430396
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:52 schreef Beauke het volgende:
Vaginale kramp en vast zitten? Nog nooit van gehoord! :o
Hondjes hebben daar toch last van?
Gewoon emmer koud water overheen donderen zijn ze zo weer los.
pi_144430968
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef FrankV34 het volgende:
Vriendin van mijn toenmalige vriendin is ooit betrapt door haar eigen vader. Zij was met haar vriendje in het bos aan het wippen toen opeens een politieauto stopte en met groot licht op hun scheen. Zij kreeg spontaan vaginale kramp waardoor het vriendje vast zat _O- . Vervolgens bleek het ook nog eens haar vader te zijn. :o Dat heeft ze echt nog jaren moeten horen, het kwam op elke verjaardag wel een keer voorbij.
Mooi sterk verhaal, maar dat vast zitten zou ik als broodje aap zien. Mensen zijn geen honden/katten dus je kan er altijd uit ( inderdaad wel pijnlijk als ze goed knijpt, heb het eens gevoeld toen mijn toenmalige vriendin het eens deed op mijn verzoek :') )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144431114
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:52 schreef Beauke het volgende:
Vaginale kramp en vast zitten? Nog nooit van gehoord! :o
http://frontpage.fok.nl/nieuws/54628
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_144431248
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi sterk verhaal, maar dat vast zitten zou ik als broodje aap zien. Mensen zijn geen honden/katten dus je kan er altijd uit ( inderdaad wel pijnlijk als ze goed knijpt, heb het eens gevoeld toen mijn toenmalige vriendin het eens deed op mijn verzoek :') )
Ik was er niet bij. Ik kreeg het verhaal enkele keren op een verjaardagspartij te horen, zij was er ook en liep steevast rood aan.

Of eea lang geduurd heeft weet ik ook niet, alleen dat hij niet meteen eruit kon.

[ Bericht 4% gewijzigd door FrankV34 op 11-09-2014 20:02:02 ]
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_144433154
Of het was echt een hond. :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')