abonnement Unibet Coolblue
pi_143961922
Hebben jullie ook dat het geluid van whatsapp zo luid is? Mijn algemene volume staat op 1tje boven trillen, maar het klinkt net alsof mijn volume op zn hardst staat?

Kan ook niet echt vinden waar ik dat zou moeten kunnen veranderen?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:54:18 #277
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_143962701
Geluid van Whatsapp gewoon uitzetten. Nog beter alle meldingen an Whatsapp uit. Bespaard je een hoop onrust ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:55:51 #278
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_143971537
Had de opo meegenomen naar mijn vriendin en dacht laat de originele lader wel thuis want heb nog genoeg laders die op deze telefoon passen..

Niet doen! Met een andere lader duurt het eeuwen om een % te laden. Nu met de originele zeg paar minuten per %
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:05:39 #279
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143972009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef mr-green het volgende:
Had de opo meegenomen naar mijn vriendin en dacht laat de originele lader wel thuis want heb nog genoeg laders die op deze telefoon passen..

Niet doen! Met een andere lader duurt het eeuwen om een % te laden. Nu met de originele zeg paar minuten per %
jep. De originele is 2a ofzo. Andere laders soms nog niet 1. Je moet bij kopen van laders en kabels wel opletten om ze met het vermogen om kunnen gaan. Niet alle kabels kunnen 2a doorgeven namelijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143983544
Aaaarghhh!!! Op een of andere manier kom ik gewoon niet meer op het forum.
In eerste instantie wachtwoord vergeten.. Geen probleem, wachtwoord gewijzigd en it has been 'succesfully changed'.

Maar op een of andere manier krijg ik daarna bij inloggen: Your account may not be confirmed. Check your email for the confirmation link.

Inbox checken, niks. WW weer gewijzigd, en probleem blijft.. Ik snap er niks van?

Mocht iemand daarom een invite over hebben, dan hou ik me aanbevolen..
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:28:43 #281
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_143984448
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef JK1982 het volgende:
Aaaarghhh!!! Op een of andere manier kom ik gewoon niet meer op het forum.
In eerste instantie wachtwoord vergeten.. Geen probleem, wachtwoord gewijzigd en it has been 'succesfully changed'.

Maar op een of andere manier krijg ik daarna bij inloggen: Your account may not be confirmed. Check your email for the confirmation link.

Inbox checken, niks. WW weer gewijzigd, en probleem blijft.. Ik snap er niks van?

Mocht iemand daarom een invite over hebben, dan hou ik me aanbevolen..
Niet in je spam-folder? Wellicht is er wat vertraging m.b.t. het afleveren van de confirmation, wacht het dus een paar uurtjes af :)
pi_143984769
Vandaag ook mail ontvangen dat zending is gedaan, alleen DPD nummer werkt niet. Maar t zal vast goedkomen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:44:28 #283
97745 Thorical
finding a way
pi_143984868
Ik heb me wezenloos gezocht hoe ik mijn GPS kan aanzetten. In de balk bovenin was niets te vinden en ook bij instellingen niets over GPS.
pi_143986047
dat heet locatie tegenwoordig
Hooray for boobies!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59:58 #285
97745 Thorical
finding a way
pi_143987188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat heet locatie tegenwoordig
Het heeft ff geduurd maar daar ben ik ook achter gekomen.
pi_143989716
http://tweakers.net/nieuw(...)en-te-koop-zijn.html

OnePlus One EINDELIJK wereldwijde verkoop vanaf oktober! Dit zal een enorme slag in het gezicht zijn van Samsung, Sony en HTC. Velen zullen nu dit model gaan halen als het echt zo makkelijk wordt om een OnePlus One te kopen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:39:56 #287
97745 Thorical
finding a way
pi_143990092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:29 schreef Brecht35 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)en-te-koop-zijn.html

OnePlus One EINDELIJK wereldwijde verkoop vanaf oktober! Dit zal een enorme slag in het gezicht zijn van Samsung, Sony en HTC. Velen zullen nu dit model gaan halen als het echt zo makkelijk wordt om een OnePlus One te kopen.
Ik denk dat dat enorm zal meevallen zolang het toestel niet door providers in combinatie met een abonnement geleverd gaat worden.
En wie kent Oppo naast een verdwaalde tweaker buiten China?
pi_143991606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:39 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ik denk dat dat enorm zal meevallen zolang het toestel niet door providers in combinatie met een abonnement geleverd gaat worden.
En wie kent Oppo naast een verdwaalde tweaker buiten China?
Je kan toch ook gewoon een los toestel halen en er dan een abonnement op aansluiten? Lukt best hoor. Hier in België is het veel goedkoper om een los toestel te kopen en dan een abonnement aan te sluiten, een abonnement met toestel komt op 2 jaar tijd veel duurder uit.
pi_143992840
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Niet in je spam-folder? Wellicht is er wat vertraging m.b.t. het afleveren van de confirmation, wacht het dus een paar uurtjes af :)
Nope.. Zou ergens ook vreemd zijn, want de mailtjes mbt wijzigen v/h wachtwoord kwamen ook gewoon binnen een paar tellen in de gewone inbox terecht.

Hmm.. Dan toch maar de LG G3 bestellen morgen? Twijfel, twijfel, haha!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:24:38 #290
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143993295
Ik zeg het nogmaals: LG G3 is wel heel veel specs voor je geld. OnePlus One is natuurlijk perfect, maar als je nu iets wilt bestellen is de Nexus 5 of de LG G3 de beste keuze naar mijn mening. De LG G3 is ¤150 duurder voor een beter scherm, accu, camera, processor, uitbreidbaargeheugen, maar ontbreekt aan super snelle updates. De Nexus is ècht budget maar gewoon een goede smartphone.

Wat nog een voordeel is aan de LG is dat deze gewoon kleine bezels heeft. 5.5 inch scherm, maar toch amper groter dan de Samsung S5 met zijn 5.1 inch, even lang als de HTC ONE (M8)/ Sony Xperia Z2 met hun 5/5.2 inch scherm. De breedte scheelt ook max een milimeter of twee. Niet te vergeten is de telefoon nog goedkoper ook!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143993546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: LG G3 is wel heel veel specs voor je geld. OnePlus One is natuurlijk perfect, maar als je nu iets wilt bestellen is de Nexus 5 of de LG G3 de beste keuze naar mijn mening. De LG G3 is ¤150 duurder voor een beter scherm, accu, camera, processor, uitbreidbaargeheugen, maar ontbreekt aan super snelle updates. De Nexus is ècht budget maar gewoon een goede smartphone.

Wat nog een voordeel is aan de LG is dat deze gewoon kleine bezels heeft. 5.5 inch scherm, maar toch amper groter dan de Samsung S5 met zijn 5.1 inch, even lang als de HTC ONE (M8)/ Sony Xperia Z2 met hun 5/5.2 inch scherm. De breedte scheelt ook max een milimeter of twee. Niet te vergeten is de telefoon nog goedkoper ook!
G3 vind ik maar niks vanwege het scherm juist.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:47:11 #292
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143994024
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: LG G3 is wel heel veel specs voor je geld. OnePlus One is natuurlijk perfect, maar als je nu iets wilt bestellen is de Nexus 5 of de LG G3 de beste keuze naar mijn mening. De LG G3 is ¤150 duurder voor een beter scherm, accu, camera, processor, uitbreidbaargeheugen, maar ontbreekt aan super snelle updates. De Nexus is ècht budget maar gewoon een goede smartphone.

Wat nog een voordeel is aan de LG is dat deze gewoon kleine bezels heeft. 5.5 inch scherm, maar toch amper groter dan de Samsung S5 met zijn 5.1 inch, even lang als de HTC ONE (M8)/ Sony Xperia Z2 met hun 5/5.2 inch scherm. De breedte scheelt ook max een milimeter of twee. Niet te vergeten is de telefoon nog goedkoper ook!
G3 is toch meer dan 500 euro? Dat is 200 euro duurder. Daarnaast hoef ik niet het beste van het beste, maar de beste value-for-money, ook met het oog op de toekomst, en daarin biedt One+ wat mij betreft de beste deal. Zeer krachtig, en met 300 euro voor de 64GB versie ook zeer goedkoop.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:56:17 #293
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143994261
Ik heb de OnePlus One en de LG G3 naast elkaar gehouden en ik zou keer op keer kiezen voor de G3, maar dat kan persoonlijk zijn. De G3 is nu ¤445 euro incl. verzending Dat is dus ongeveer ¤135 euro verschil, valt dus wel mee.

Het verschil tussen de OnePlus One en de LG G3 is niet super groot naar mijn mening, maar als je geen gezeik hebt in ed invites, gedoe, etc dan is de G3 een mooi alternatief. Zelf vond ik het formaat het belangrijkste. De G3 is gewoon net wat handzamer.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:08:49 #294
97745 Thorical
finding a way
pi_143994575
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:28 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon een los toestel halen en er dan een abonnement op aansluiten? Lukt best hoor. Hier in België is het veel goedkoper om een los toestel te kopen en dan een abonnement aan te sluiten, een abonnement met toestel komt op 2 jaar tijd veel duurder uit.
Ik bedoel er mee te zeggen dat mensen niet snel een toestel kopen dat niet mainstream is.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:14:47 #295
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143994709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb de OnePlus One en de LG G3 naast elkaar gehouden en ik zou keer op keer kiezen voor de G3, maar dat kan persoonlijk zijn. De G3 is nu ¤445 euro incl. verzending Dat is dus ongeveer ¤135 euro verschil, valt dus wel mee.

Het verschil tussen de OnePlus One en de LG G3 is niet super groot naar mijn mening, maar als je geen gezeik hebt in ed invites, gedoe, etc dan is de G3 een mooi alternatief. Zelf vond ik het formaat het belangrijkste. De G3 is gewoon net wat handzamer.
135 is nog te overbruggen idd. Ik heb zelf geen problemen met het grotere formaat, want ben toch niet zo vaak 'buiten', dus hij ligt vrijwel altijd gewoon ergens op een bureau of whatever.
pi_143995518
Na een paar dagen gebruik nog steeds blij dat ik voor de OPO ben gegaan in plaats van de Nexus 5.

Enige "probleem" dat ik tot nu toe ben tegengekomen is de gele tint aan de onderkant van het scherm. Het is niet echt storend ofzo, maar het valt vooral bij een witte achtergrond op. Klopt het nu dat dit na een paar weken vanzelf zou verdwijnen? Kwam ergens tegen dat het te maken zou hebben met het drogen van de lijm om het scherm.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:47:48 #297
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143995743
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef Michael-H het volgende:
Na een paar dagen gebruik nog steeds blij dat ik voor de OPO ben gegaan in plaats van de Nexus 5.

Enige "probleem" dat ik tot nu toe ben tegengekomen is de gele tint aan de onderkant van het scherm. Het is niet echt storend ofzo, maar het valt vooral bij een witte achtergrond op. Klopt het nu dat dit na een paar weken vanzelf zou verdwijnen? Kwam ergens tegen dat het te maken zou hebben met het drogen van de lijm om het scherm.
De gele tint is het lijm. Deze zal inderdaad naar verloop van tijd opdrogen. Mocht je het procces willen versnellen dan zijn er twee oplossingen:

1. Naar een nagelsalon gaan en daar de telefoon onder een UV-nagel lamp leggen voor 15 minuten.
2. In de zon leggen voor een langer tijdstip.

Het zou in principe na een paar weken/2 maanden tijd weg moeten zijn, maar als je gekluisterd zit op een zolder kamer zal het minder snel gaan.

quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

135 is nog te overbruggen idd. Ik heb zelf geen problemen met het grotere formaat, want ben toch niet zo vaak 'buiten', dus hij ligt vrijwel altijd gewoon ergens op een bureau of whatever.
Iedereen is anders. Het enige wat is mis is de textuur van de telefoon, de accu ging ook iets langer mee. Voor mij is het verschil net: Wel of niet in de broekzak. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:08 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee te zeggen dat mensen niet snel een toestel kopen dat niet mainstream is.
Zonder meer waar. De rede waarom Samsung en iPhone zo veel worden verkocht is omdat 50% het een fijne telefoon vindt en omdat 50% gewoon wilt volgen. Als je in een telefoon winkel werkt dan merk je dat iedereen automatisch naar een Samsung/iPhone toe gaat. HTC, LG of wat dan ook wuiven ze allemaal weg :') Leken zijn het.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143996774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

De gele tint is het lijm. Deze zal inderdaad naar verloop van tijd opdrogen. Mocht je het procces willen versnellen dan zijn er twee oplossingen:

1. Naar een nagelsalon gaan en daar de telefoon onder een UV-nagel lamp leggen voor 15 minuten.
2. In de zon leggen voor een langer tijdstip.

Het zou in principe na een paar weken/2 maanden tijd weg moeten zijn, maar als je gekluisterd zit op een zolder kamer zal het minder snel gaan.

[..]

Iedereen is anders. Het enige wat is mis is de textuur van de telefoon, de accu ging ook iets langer mee. Voor mij is het verschil net: Wel of niet in de broekzak. :')

[..]

Zonder meer waar. De rede waarom Samsung en iPhone zo veel worden verkocht is omdat 50% het een fijne telefoon vindt en omdat 50% gewoon wilt volgen. Als je in een telefoon winkel werkt dan merk je dat iedereen automatisch naar een Samsung/iPhone toe gaat. HTC, LG of wat dan ook wuiven ze allemaal weg :') Leken zijn het.
Je, best eng als je ziet wat marketing kan doen met mensen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:07:17 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143998208
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je, best eng als je ziet wat marketing kan doen met mensen.
People are sheeple. Zie ook de ondergang van Plasma, omdat iedereen een LCD-LED aanschaft... (!)
pi_143999973
Klein beetje offtopic, maargoed.. aangezien ik ook de OnePlus overwoog: een 1-jarig Vodafone Red Essential (300min/1000gb) abonnement voor ¤ 45,= p/mnd en een eenmalige bijbetaling van ¤ 174,99 voor een LG G3 16gb + een Quick Circle Case + een LG G Watch lijkt me op zich ook wel ok, toch? oO<

Moet ik alleen nog ergens een screenprotector en micro-sd kaartje scoren..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')