abonnement Unibet Coolblue
pi_143705770
Hallo,

4 weken geleden stond ik 3 dagen met een vriend bij zijn ouders op een camping. Naast ons stond een gezin met een erg leuk meisje.
Nu begon zij de eerste avond continue naar me te lachen en dit deed ze tot ik weer naar huis ging. Uiteraard deed ik mee, omdat ik haar wel leuk vind. Ook ging ze elke keer zitten met haar gezicht naar mij toe en haar benen over elkaar, deed ze haar haar elke keer los, deed ze soms 5x per dag een andere outfit aan en toen ze een keer een glas om liet vallen en haar vader een beetje boos werd, keek ze mij verontschuldigd aan.
Ik weet haar naam en heb haar Facebook en daarna ook gelijk haar nummer gevraagd welke ze me gemakkelijk gaf. Ik app haar bijna elke dag en we lachen veel via de app. Ook vroeg ze of ik Skype heb en we hebben daarom 1x keer geskyped. Verder speelt ze gitaar en vroeg ik of ze wat op wilde nemen. Ze had een filmpje van haar zelf gemaakt en appte dingen als 'whaha sexy haha'. We zaten ook vorige keer van 10 uur 's avonds tot half 4 's nachts te appen haha en dat vond ze gezellig zei ze. Ze vind het leuk als ik een keer bij haar band kwam kijken. Ook vroeg ik haar mee naar de bios en dat wilde ze graag, maar ze zei gelijk dat ze moeilijke ouders heeft en vrij weinig mag.

Nou komt het: ze woon ruim anderhalf uur van mij vandaan en is pas bijna 16 (ik zelf over een half jaar 18). Nou vind ik haar heel leuk, maar op een of andere manier weet ik niet zeker of ze mij nou ook leuk vind als ik haar. Skypen kan ze nu voorlopig niet, omdat ze weer druk bezig is met school, dansen en band repetities. Appen doen we wel 's avonds.

Moet ik haar nou via de app vragen of het wederzijds is en vind ze me überhaupt wel leuk? Sorry, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een meisje ook echt super vind en niet zo van 'zo zo wat een lekker ding' wat ik normaal denk als ik een leuk iemand op straat zie.

Alvast bedankt voor de hulp en het lezen van dit grote verhaal.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:37:34 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_143705859
Nu begon zij de eerste avond continue naar me te lachen en dit deed ze tot ik weer naar huis ging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik haar nou via de app vragen of het wederzijds is en vind ze me überhaupt wel leuk? Sorry, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een meisje ook echt super vind en niet zo van 'zo zo wat een lekker ding' wat ik normaal denk als ik een leuk iemand op straat zie.

ze is dus lelijk :')
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_143705947
Maar je hebt dus nog nooit in het echt met haar iets gedaan (heen en weer staren op de camping telt niet)? Doe dat eerst maar eens voor je stapelverliefd wordt.
pi_143706187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef m1997 het volgende:
Hallo,
...Ook ging ze elke keer zitten met haar gezicht naar mij toe en haar benen over elkaar,
....
Ai, da's niet best :{ Als ze je echt leuk vond deed ze haar benen wel wijd. Sorry man!
pi_143706275
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ai, da's niet best :{ Als ze je echt leuk vond deed ze haar benen wel wijd. Sorry man!
Dit dus, en zonder broekje.
pi_143706393
Waarom vraag je niet gewoon of ze een keer met je opstap wil? En ik zou er bellen en niet appen. Maarja, ik kom uit de jaren 80 :P
pi_143706537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom vraag je niet gewoon of ze een keer met je opstap wil? En ik zou er bellen en niet appen. Maarja, ik kom uit de jaren 80 :P
dit
pi_143706555
Gewoon dat van de bios een concreet bespreken, dan komt er vast meer duidelijkheid. Maar als ze met je chat van 22:00 tot 4:00 zit het er wel dik in dat ze je leuk vindt.
Het is altijd raak met kaas van SJaaK
pi_143706938
Als ze zo lang met je appt, vindt ze je echt wel leuk hoor. Anders dan vallen dat soort gesprekken heel snel stil en hoor je nooit meer iets van haar ;)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:11:14 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143707183
TS heeft dus sjans met een lelijke chick, is geil, wil haar niet als vriendin maar wil nu tips hoe hij kan ballen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143707350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef SJK het volgende:
Gewoon dat van de bios een concreet bespreken, dan komt er vast meer duidelijkheid. Maar als ze met je chat van 22:00 tot 4:00 zit het er wel dik in dat ze je leuk vindt.
Of het betekent dat ze hem als "beste maatje" ziet, met wie ze alles kan bespreken. Daar word je natuurlijk ook niet blij van als heteroseksuele man.
pi_143707440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom vraag je niet gewoon of ze een keer met je opstap wil? En ik zou er bellen en niet appen. Maarja, ik kom uit de jaren 80 :P
Ik kom uit de jaren 60.
Ik heb gewoon aangebeld aan de deur bij het huis waar ze woonde.
pi_143707501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:17 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Ik kom uit de jaren 60.
Ik heb gewoon aangebeld aan de deur bij het huis waar ze woonde.
Dat zou ik gedaan hebben als ze of wat dichterbij woonde, of het duidelijk was dat zij hem ook echt leuk vindt.
pi_143707619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat zou ik gedaan hebben als ze of wat dichterbij woonde, of het duidelijk was dat zij hem ook echt leuk vindt.
Ze woonde 110 km verderop.
pi_143707683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Ze woonde 110 km verderop.
Mooi dat het een nuttige reis was ^O^
pi_143707733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef DAARHEID het volgende:

[..]

Of het betekent dat ze hem als "beste maatje" ziet, met wie ze alles kan bespreken. Daar word je natuurlijk ook niet blij van als heteroseksuele man.
Dat kan ook, maar op basis van wat TS vertelt denk ik niet dat dit het geval is.
pi_143708017
Maar goed, de enige die dat echt weet, is die meid zelf. Gewoon actie ondernemen door een concrete afspraak te maken. Succes!
pi_143708458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:17 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Ik kom uit de jaren 60.
Ik heb gewoon aangebeld aan de deur bij het huis waar ze woonde.

Ik kom uit de jaren 1900 en ik stuurde gewoon een telegram.

KANKER
Het is altijd raak met kaas van SJaaK
pi_143708578
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef SJK het volgende:

[..]

Ik kom uit de jaren 1900 en ik stuurde gewoon een telegram.

KANKER
Jij moet wel heel veel succes hebben bij de vrouwen.
pi_143723909
Dat wordt sowieso neuken. Ga er gewoon voor, overduidelijk dat ze zich ook aangetrokken voelt tot jou.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')