abonnement Unibet Coolblue
pi_143773527
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die ploegentijdritten altijd een beetje aankloten voor de teams?
Weet niet wat jij onder aankloten verstaat.. Maar erg lastige discipline. Lijkt op tv makkelijker, dan het is
everyone's a critic...
even you ! !
  zondag 24 augustus 2014 @ 15:19:16 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143773613
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef the_critic het volgende:

[..]

Weet niet wat jij onder aankloten verstaat.. Maar erg lastige discipline. Lijkt op tv makkelijker, dan het is
Dat zal ook ongetwijfeld zo zijn. Het ziet er alleen allemaal zo ongediciplineerd uit. Ik zie net (volgens mij) tinkoff starten en allemaal kijken ze naar elkaar wie er nou de eerste kopbeurt pakt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143773962
Was dat niet de ploeg waarbij de kopman een beetje vertraging opliep bij de start en daardoor niet op kop zat? Kopman als in grootste motor tijdens de tijdrit.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143774241
Even een vraagje voor jullie.

Ik wil niet rond rijden met een belachelijke spacertoren, dus mijn vraag is of deze spacertoren te groot is?



Als hij te groot is, kan ik dit makkelijk veranderen door een kleinere te kopen, of zelfs niks te kopen? ik heb werkelijk geen idee hoe dit moet aangezien ik dit nog nooit heb gedaan (noob :P ).
pi_143774467
Nou jah, afgezien van esthetiek is het natuurlijk het meest van belang dat het stuur op de hoogte staat die voor jou het meest aangenaam is. Te diep gaan zitten gaat op den duur vervelender worden dan een spacertorentje denk ik.

Maar je kan het eens proberen door je stuurpen en topcap los te draaien, stuur ff van de vorkbuis af, spacers er onder weghalen, stuur weer terug, spacers er boven, topcap vast draaien en dan je stuurpen weer vast.
  zondag 24 augustus 2014 @ 15:43:46 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143774769
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef MarcoD het volgende:
Was dat niet de ploeg waarbij de kopman een beetje vertraging opliep bij de start en daardoor niet op kop zat? Kopman als in grootste motor tijdens de tijdrit.
Nee dat was een andere.
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef muzas het volgende:
Nou jah, afgezien van esthetiek is het natuurlijk het meest van belang dat het stuur op de hoogte staat die voor jou het meest aangenaam is. Te diep gaan zitten gaat op den duur vervelender worden dan een spacertorentje denk ik.

Maar je kan het eens proberen door je stuurpen en topcap los te draaien, stuur ff van de vorkbuis af, spacers er onder weghalen, stuur weer terug, spacers er boven, topcap vast draaien en dan je stuurpen weer vast.
Precies. beter zit je goed op je fiets dan dat het er 100% soignee uitziet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143774788
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef muzas het volgende:

[..]
Mooiweertoerder.
Au contraire mon ami! Ik wil m'n mooie wielen en kwetsbare vittoria bandjes gaarne mooi houden, en met dit natte weer rij ik anders veel te snel lek.
En er was zo vreselijk veel smerig ongesoigneerd volk met piepende kettingen, wijdbeens fietsen en zonder helm onderweg, dat ik daar graag wat ruimte voor maakte.

Nu ook vreten op de bank en een paar de leckeres wegtikken :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143774885
Ik mot ook eens wat utregse bieren inslaansloan.
pi_143775119
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef ratatat het volgende:
Fietste gister een stukje in het westland en kwam langs een huis met Paris-Roubaix stenen op de oprit. Vond het nogal apart :P
Kasseien.
in a crowd you lose humanity
pi_143775381
Vandaag een stukje opgefietst met TJ Slagter. Die kerel trapt door zeg!
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:02:13 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143775598
Wat denk jij dan? Dat jij slagtergod bij kan houden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143775885
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef muzas het volgende:
Nou jah, afgezien van esthetiek is het natuurlijk het meest van belang dat het stuur op de hoogte staat die voor jou het meest aangenaam is. Te diep gaan zitten gaat op den duur vervelender worden dan een spacertorentje denk ik.

Maar je kan het eens proberen door je stuurpen en topcap los te draaien, stuur ff van de vorkbuis af, spacers er onder weghalen, stuur weer terug, spacers er boven, topcap vast draaien en dan je stuurpen weer vast.
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Precies. beter zit je goed op je fiets dan dat het er 100% soignee uitziet.
Top bedankt, ga het even uitproberen!
pi_143775953
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef Zornar het volgende:

[..]

[..]

Top bedankt, ga het even uitproberen!
Zorg wel dat je het stuur rechtzet en er voor zorgt dat er geen speling in de voorvork zit. Dus wel effe goed stellen dan.
in a crowd you lose humanity
pi_143776069
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Wat denk jij dan? Dat jij slagtergod bij kan houden?
Natuurlijk niet haha.

Hij rijdt ook wel eens mee op het baantje hier. Waarop een kennis van me zei; is dat Slagter? Die rijdt ook niet hard?

Hij meende het echt _O-
pi_143778067
Weer wat geleerd vandaag, ik was van plan een lekker stuk te gaan fietsen maar kreeg 26km verder een lekker band. Ik stap af open mn tasje en pak het plak setje eruit.. (mijn hema plak setje) blijken de bandenlichters veel te dik te zijn waardoor ik de band er voor geen meter weet af te krijgen. Resultaat: 30 min in de regen gewacht op mn vriendin die me met de auto moest komen oppikken... dinsdag maar bij de lokale FM kijken voor een ander setje :p
pi_143778322
Hahaha kloten zeg. Heb ik ook wel eens meegemaakt. Met hoge velgen trainen en een bandje met kort ventiel meenemen :')

BBB en Tacx maken goede bandenlichters.
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:57:57 #192
545 dop
:copyright: dop
pi_143780006
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha kloten zeg. Heb ik ook wel eens meegemaakt. Met hoge velgen trainen en een bandje met kort ventiel meenemen :')

BBB en Tacx maken goede bandenlichters.
ik kan best een aardig bandje om leggen , bandenlichters heb ik in 95% van de gevallen niet nodig , maar heb ook wel eens een blunder gemaakt.
vrouw op halen van haar werk en net voor ik er ben lek rijden.
dacht even vlug wisselen kunnen we gelijk weer verder , maar in de haast laat ik een vouw in de binnenband zitten.
Dat merk je normaal wel als je hem met de handpomp opblaast , maar ff vlug het gaspatroon er op en pang,dag nieuwe band. :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:58:59 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143780050
Ik denk niet dat ik het ooit voor elkaar gekregen heb om zonder lichters een band van een velg te halen....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:01:58 #194
545 dop
:copyright: dop
pi_143780156
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk niet dat ik het ooit voor elkaar gekregen heb om zonder lichters een band van een velg te halen....
je moet er wel wat kracht voor hebben , maar is voor een groot deel ook techniek.
belangrijkste is dat je eerst de wang van de band over de gehele lengte naar binnen duwt in de velg (velg is daar lager) dan ontstaat er ruimte waar door je de band over de velg kunt trekken.

misschien een keer een leuke voor tijdens een meet, wedstrijdje banden lichten :)

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 24-08-2014 18:12:54 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:44:33 #195
58560 Oksel
Gezellig.
pi_143782332
Nou, hel van 't wapen gefietst. Organisatie was slecht, dus alles startte door elkaar, eerder etc. Dus we moesten meteen al dik gat dichtrijden om bij de snelle groep te komen. Mannetje of 40, gangetje van 40. Aangekomen bij een verschrikkelijk vies-vuil klimmetje brak de groep in 2. Ik zat nét achterin groep 1. Met die groep naar Bad Bentheim, daar heb je een mooi kasteel, met daarom heen een paar erg stijle kasseienklimmetjes (slechte staat). Overleefde ik ook, maar benen deden toen al flink zeer.



Toen ging 't mis, want motorrijders vertelden ons dat ze fout waren gereden. Achteraf dus helemaal niet, maargoed, wel keren en draaien. Ondertussen begon het keihard te regenen. En werden een zandpad opgestuurd met een groot peloton, want door 't foutrijden waren er meer bijgekomen. Dus weer keren, met als resultaat dat degenen die voorin zaten, achteraan uitkwamen. Met als gevolg dat ik met 2 anderen de snelle groep miste. Dat gat moest dichtgereden worden, vol in de hoosbuien. Gelukkig was 1 van die 2 een of andere top-ATB'er, dus die ramde met 42km/h windtegen 't flinke gat dicht. Moeite om z'n wiel te houden.

Terugweg wapperde de een na de andere eraf, 't ging continue 40+, kon goed meekomen, meedraaien, etc. Uiteindelijk met nog 8-9 man binnen gekomen. Lekker gereden.

http://www.strava.com/activities/184721535
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:48:01 #196
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143782473
Voortaan beter op je kilometerteller kijken Okkie, de terugweg heb je met 34 gemiddeld gereden hoor
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143782634
Er zat dus iig een 4 in :)
in a crowd you lose humanity
pi_143782682
Goed gedaan Oksel! En een mooi kasteel inderdaad zo op de foto.
pi_143782733
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Oksel het volgende:
Nou, hel van 't wapen gefietst. Organisatie was slecht, dus alles startte door elkaar, eerder etc. Dus we moesten meteen al dik gat dichtrijden om bij de snelle groep te komen. Mannetje of 40, gangetje van 40. Aangekomen bij een verschrikkelijk vies-vuil klimmetje brak de groep in 2. Ik zat nét achterin groep 1. Met die groep naar Bad Bentheim, daar heb je een mooi kasteel, met daarom heen een paar erg stijle kasseienklimmetjes (slechte staat). Overleefde ik ook, maar benen deden toen al flink zeer.

[ afbeelding ]

Toen ging 't mis, want motorrijders vertelden ons dat ze fout waren gereden. Achteraf dus helemaal niet, maargoed, wel keren en draaien. Ondertussen begon het keihard te regenen. En werden een zandpad opgestuurd met een groot peloton, want door 't foutrijden waren er meer bijgekomen. Dus weer keren, met als resultaat dat degenen die voorin zaten, achteraan uitkwamen. Met als gevolg dat ik met 2 anderen de snelle groep miste. Dat gat moest dichtgereden worden, vol in de hoosbuien. Gelukkig was 1 van die 2 een of andere top-ATB'er, dus die ramde met 42km/h windtegen 't flinke gat dicht. Moeite om z'n wiel te houden.

Terugweg wapperde de een na de andere eraf, 't ging continue 40+, kon goed meekomen, meedraaien, etc. Uiteindelijk met nog 8-9 man binnen gekomen. Lekker gereden.

http://www.strava.com/activities/184721535
Klinkt als een hel. Prima gereden als je toch nog zo`n tempo kunt aanhouden! ^O^
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:53:36 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_143782773
quote:
10s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
Voortaan beter op je kilometerteller kijken Okkie, de terugweg heb je met 34 gemiddeld gereden hoor
Hoop bochten. Hoop remmen. Hoop interval. 't Ging hard. Gemiddeld zal 't lager liggen, dat snap ik. Maar er werd na elke bocht volop doorgetrokken. Kijk nog maar eens goed..en snelheid in bochten lag lager door veel regen. Maar ik keek natuurlijk vaker op m'n teller als 't hard ging :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Oksel op 24-08-2014 19:24:18 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')