Massa is kassa. Ze verdienen nu hoogstens 20 tientjes per verkochte Gabba.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef poiuytr het volgende:
Jammer dat ik te laat ben voor die Gabba actie op Cyclewear 150¤. Snap niet hoe hun die prijzen zo laag kunnen hebben ten opzichte van de rest af en toe. Scheelt echt behoorlijk veel geld met andere sites.
Kan carbon daar niet tegen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
NAdeel: dot remvloeistof op je frame=gat in je frame.
Als je voor 'm er wel op kan doen kan je achter zo 1 nemen als hierboven staat. Maar dan krijg je nog wel steeds water op je benen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nu beide spatborden: SKS raceblades en Crudz MK2. Die laatste vond ik voor 20 ¤ in de grabbelbak bij EP afgelopen weekend.
SKS zaten er al op, maar 25 mm banden blijken niet helemaal samen te gaan met (alle onderdelen van) die spatbordjes. Vooral het kleine onderdeel aan de voorkant van het achterwiel, wat de omgeving van je crankstel moet beschermen past niet.
Daarom setje Crudz meegenomen, maar die kan helemaal niet met 25 mm banden, dus helaas, in de winter zal ik dan toch met 23 mm moeten blijven rijden. Zeker in de Giant waar de achterbrug zo kort is dat er bijna niks tussen wiel en zadelbuis past.
Jammer, 25 mm leek me nou net zo lekker voor in de winter, wat meer grip en met zachtere banden kunnen rijden.
Werken wel minder dan die cruds imoquote:
Het is klotespul. Lost van alles in op schijnt. Dus als je morst vreet 't aan je frame.quote:
Iemand gaat mij nomineren. Hij doet z'n best maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:51 schreef Patroon het volgende:
Kunnen ze die ice bucket challenge niet met gloeiendheet water doen? Word er schijtziek van.
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelliquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Massa is kassa. Ze verdienen nu hoogstens 20 tientjes per verkochte Gabba.
Dat het nu goedkoper kan betekend niet dat ze er altijd dikke vette winst op maken he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelli
Je moet hem goed dicht op de band doen. Nadeel is wel dat kuit wel eend wat nat wordt van het achterwiel, maar dan moeten de wegen wel goed nat zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je voor 'm er wel op kan doen kan je achter zo 1 nemen als hierboven staat. Maar dan krijg je nog wel steeds water op je benen.
[..]
Werken wel minder dan die cruds imo
Ja precies. Het spat dan door vanaf de rem tot je crank zegmaar, door dat "gat" wat de raceblads mooi afschermen. Eventueel kan je een deel van die raceblade er wel plaatsen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet hem goed dicht op de band doen. Nadeel is wel dat kuit wel eend wat nat wordt van het achterwiel, maar dan moeten de wegen wel goed nat zijn.
Dat snap ik ook. Maar zo kan je wel goed zien wat voor marge erop zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat het nu goedkoper kan betekend niet dat ze er altijd dikke vette winst op maken he?
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nu beide spatborden: SKS raceblades en Crudz MK2. Die laatste vond ik voor 20 ¤ in de grabbelbak bij EP afgelopen weekend.
SKS zaten er al op, maar 25 mm banden blijken niet helemaal samen te gaan met (alle onderdelen van) die spatbordjes. Vooral het kleine onderdeel aan de voorkant van het achterwiel, wat de omgeving van je crankstel moet beschermen past niet.
Daarom setje Crudz meegenomen, maar die kan helemaal niet met 25 mm banden, dus helaas, in de winter zal ik dan toch met 23 mm moeten blijven rijden. Zeker in de Giant waar de achterbrug zo kort is dat er bijna niks tussen wiel en zadelbuis past.
Jammer, 25 mm leek me nou net zo lekker voor in de winter, wat meer grip en met zachtere banden kunnen rijden.
Das wel een idee ja. Zal eens kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Het spat dan door vanaf de rem tot je crank zegmaar, door dat "gat" wat de raceblads mooi afschermen. Eventueel kan je een deel van die raceblade er wel plaatsen.
Klopt. Die is wel iets verbeterd. En ja, bij zulke merken betaal je ook een beetje voor het merk. Neemt niet weg dat kwaliteit en garantieafhandeling dan goed zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie ook net dat er een nieuwe Gabba is uitgebracht, zullen daarom wel zo snel mogelijk van hun "oude" product af willen. Zo zie je overigens ook maar weer hoeveel geld er dan wel niet wel niet wordt gepakt op een Gabba, die afritsbare versie was altijd meer dan 200¤. Marketingsbeleid is top van Castelli
Er staat een bordje met dat er 50 meter PR pavé ligt en die hebben de hele oprit vol met kasseien liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Bedoel je een oprit van PR-stenen of zo'n bordje met als tekst PR erop? Iig dat laatste weet ik waar je bedoelt. Wel ironische zo terwijl het asfalt daar zo goed is.
Hmm 27.2 pen 3T Team, stuurbocht rotundo team Pro 42cm en pen 110mm -17 ook team.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef Tommeke het volgende:
Kaassie, wat voor stuurtype en welke breedte stuur en lengte stuurpen heb je nu?
Als je d'r vanaf wilt, wil ik het wel van je kopen evt.
Ja ws. wel. Je hebt al zo weinig clearance dat met 25mm alst al gaat uberhaubt dat het snel zal aanlopen. Ik rijd op de spatbordenfiets ook met 23mm.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo heeft snelheid er mee te maken?
beetje afhankelijk van wat voor olie hoor niet alle remvloeistof is agressief.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is klotespul. Lost van alles in op schijnt. Dus als je morst vreet 't aan je frame.
Ik zal es wat foto's maken. Direct onder de staande achterbrug (onder de rem door) is er de minste ruimte, en daar lopen beide spatborden aan tegen de band. Met 25 mm wel, en met 23 mm lopen ze niet aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal mijn tcr dat ook wel hebben. Want ondanks dat ik de alu heb is vlgs mij de vorm van t frame nagenoeg gelijk?
Hej, Ivo heeft kaas zijn account gekraakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk een racefiets is niet gebouwd om spatborden kwijt te kunnen. Nu willen wij dat toch en dat kan ook. Alleen als je dan met een bredere band wilt gaan rijden kan je beter een crosser/randonneur pakken. Daar is geen ruimte voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |