abonnement Unibet Coolblue
pi_143700141


Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.


Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143700183
Zelfs zonder idioot te doen is voor mij een normale foto maken die goed kan op een site al lastig :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143700311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef Solique het volgende:
Zelfs zonder idioot te doen is voor mij een normale foto maken die goed kan op een site al lastig :')
Insgelijks, ik kijk zelden in de camera omdat ik als ik dat wel doe er nooit goed opsta :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143700589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Insgelijks, ik kijk zelden in de camera omdat ik als ik dat wel doe er nooit goed opsta :P
Je lul dan maar er opzetten, die heeft geen ogen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143700619
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je lul dan maar er opzetten, die heeft geen ogen :)
Eén-oogige slang ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143702997
Rhu, ik moet denk ik m'n profiel vernederlandsen. Ik trok gewoon te veel buitenlandse shizzle aan op OKC. Ik heb nu sowieso alles ff uitstaan, behalve de reeds lopende contacten. Ff geen zin in nieuw spul.

Celibaat leven, ditdatalles.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 14:21:58 ]
pi_143708171
Oké fuck lexa, echt waar! Zo'n vrouw waarmee ik heel de tijd flirts zat te versturen en ontvangen blijkt dus betaald lid te zijn. Heeft ze mij een berichtje gestuurd, kan ik hem amper lezen via de site, maar wel net op mijn mobiel. Ik kan alleen niet antwoorden. Beter stuurt ze gewoon een bericht met haar e-mail adres ofzo. :')

Ze is wel super knap en 7 jaartjes ouder! :9~
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:34:14 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143717064
zo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143717804
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Re het volgende:
zo...
Nu eerst een Bavaria?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143719855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nu eerst een Bavaria?
Nog dates staan?
pi_143727027
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:32 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nog dates staan?
Nee. Jij?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143734104
http://www.joop.nl/kijk-n(...)na&npo_rnd=912399701 :D

En dan doen wij moeilijk over een vage foto :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143734736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)na&npo_rnd=912399701 :D

En dan doen wij moeilijk over een vage foto :D
Ze heeft snel haar profiel weg gehaald bij OKC.
pi_143734897
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee. Jij?
Nope. Vermaak me al een tijdje met een blondine die ik via Tinder heb leren kennen (of all places).
pi_143735171
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Re het volgende:
zo...
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:31:11 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143737486
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Rhu, ik moet denk ik m'n profiel vernederlandsen. Ik trok gewoon te veel buitenlandse shizzle aan op OKC. Ik heb nu sowieso alles ff uitstaan, behalve de reeds lopende contacten. Ff geen zin in nieuw spul.

Celibaat leven, ditdatalles.
Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouw :') Had ik het laatst met een vriendin over: Als je merkt dat je op een date jezelf hoort praten en dat het een "maniertje" is geworden omdat je inmiddels al flink wat eerste dates hebt gehad wordt het tijd voor wat soul searching ;)

Daarbij: Gister was de timing van de zwaaiende buum weer perfect toen ik de deur uitstapte, helemaal klaar voor een feestje dus eens een keer niet in mijn kloffie met een vuilniszak op weg naar de container :) Alleen ben ik dan niet tot veel meer in staat dan een soort "whoeai!" in plaats van "hoi" te zeggen.

Heb je je profiel ook in het Engels erop staan enzo op OKC? Had ik idd ook. En ook in het Duits. Vond het vooral een erg leuke site vanwege de zelfgemaakte quizzen :)

Heb je dat met die ontbijtman niet te snel afgekapt? Klonk best leuk namelijk. Of was er echt sprake van te weinig inhoud bij het leuke uiterlijk?
pi_143737559
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)na&npo_rnd=912399701 :D

En dan doen wij moeilijk over een vage foto :D
Die van ziet er lekker uit, heeft het ook inhoud vind ik wel goed gevonden.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:43:45 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143737737
Tot nu is mijn Tinderoogst trouwens: Een bakker, een biker en agrariër en een innovatie adviseur.
Om het maar even overzichtelijk te houden qua benamingen.

Dat zijn de pratende en leuke matches. De bakker heb ik zelf benaderd omdat hij gitaar speelde (was ook van de vlijmscherpe antwoorden). Maar die is ook alweer een beetje van de radar verdwenen. Waarschijnlijk omdat hij niks gevats meer wist ofzo.

De biker kletst het leukst. De agrariër is heel cliché wat van de korte en droge antwoorden en de innovatie adviseur vraagt het meest door.
pi_143737850
Ik krijg op Tinder geregeld dezelfde vrouwen weer als keuze. Nog iemand 'last' van? Mannen of vrouwen dan ;)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:53:22 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143737914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik krijg op Tinder geregeld dezelfde vrouwen weer als keuze. Nog iemand 'last' van? Mannen of vrouwen dan ;)
Idem hier. Zowel de naar links als de naar rechts geveegde heren.
pi_143738047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)na&npo_rnd=912399701 :D

En dan doen wij moeilijk over een vage foto :D
Ik kon er wel om lachen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143738793
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouw :') Had ik het laatst met een vriendin over: Als je merkt dat je op een date jezelf hoort praten en dat het een "maniertje" is geworden omdat je inmiddels al flink wat eerste dates hebt gehad wordt het tijd voor wat soul searching ;)

Daarbij: Gister was de timing van de zwaaiende buum weer perfect toen ik de deur uitstapte, helemaal klaar voor een feestje dus eens een keer niet in mijn kloffie met een vuilniszak op weg naar de container :) Alleen ben ik dan niet tot veel meer in staat dan een soort "whoeai!" in plaats van "hoi" te zeggen.

Heb je je profiel ook in het Engels erop staan enzo op OKC? Had ik idd ook. En ook in het Duits. Vond het vooral een erg leuke site vanwege de zelfgemaakte quizzen :)

Heb je dat met die ontbijtman niet te snel afgekapt? Klonk best leuk namelijk. Of was er echt sprake van te weinig inhoud bij het leuke uiterlijk?
Oeh, dat is wel fijn, om 'm tegen te komen als je er gelikt uitziet. Ik kom mensen meestal tegen op de dagen dat ik eruit zie alsof ik bezwijk aan een ongeneeslijke ziekte :').

Ik had m'n profiel inderdaad in het Engels, eigenlijk zonder er verder over nagedacht te hebben. Op zich is de site inderdaad leuk, maar als ik 'm weer activeer ga ik de boel dus wel eerst vertalen. Ik voel de behoefte niet om een LAT-relatie richting Abu Dhabi te starten.

Nee naast z'n knappe kop was het ook wel best gezellig, we hebben veel gelachen én hij kon goed koken, maar ik weet niet, ik voelde er niet echt meer bij. Hij is volgens mij ook nog gigantisch verliefd op z'n ex en ehm, hij zoende heel naar.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:37:44 #23
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_143738942
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouw :') Had ik het laatst met een vriendin over: Als je merkt dat je op een date jezelf hoort praten en dat het een "maniertje" is geworden omdat je inmiddels al flink wat eerste dates hebt gehad wordt het tijd voor wat soul searching ;)

Daarbij: Gister was de timing van de zwaaiende buum weer perfect toen ik de deur uitstapte, helemaal klaar voor een feestje dus eens een keer niet in mijn kloffie met een vuilniszak op weg naar de container :) Alleen ben ik dan niet tot veel meer in staat dan een soort "whoeai!" in plaats van "hoi" te zeggen.

Heb je je profiel ook in het Engels erop staan enzo op OKC? Had ik idd ook. En ook in het Duits. Vond het vooral een erg leuke site vanwege de zelfgemaakte quizzen :)

Heb je dat met die ontbijtman niet te snel afgekapt? Klonk best leuk namelijk. Of was er echt sprake van te weinig inhoud bij het leuke uiterlijk?
Wat weet je eigenlijk van je buurman, of alleen dat hij er lekker uitziet, beleefd is en dichtbij woont?

Ik had in mijn vorige huis aan beide kanten super leuke buurmannen. Wel gezellig op de thee, filmpjes kijken etc mja leek me te awkward om daar iets mee te beginnen.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:55:35 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143739332
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat weet je eigenlijk van je buurman, of alleen dat hij er lekker uitziet, beleefd is en dichtbij woont?

Ik had in mijn vorige huis aan beide kanten super leuke buurmannen. Wel gezellig op de thee, filmpjes kijken etc mja leek me te awkward om daar iets mee te beginnen.
Dat laatste is precies mijn punt, al is er nooit sprake geweest van gezellig op de thee etc. Dat maakt het wmb ook duidelijker dat als ik hem benader ik niet gewoon gezellig alleen op de thee wil komen bij elkaar. Zou het inderdaad ook ongemakkelijk vinden om met iemand met wie ik al jaren gezellig afspreek opeens te gaan daten, al schijnt dat een prima insteek te zijn. Hier ook regelmatig "burendingen". Denk dat het ook komt omdat hier gewoon nog de ouderwetse sociale controle is, dus alles ligt onder een vergrootglas.

Hij is daar niet zo van volgens mij of in elk geval niet regelmatig. Verder weet ik wat hij doet, in welke band hij heeft gezeten (zat ook in dat circuit), dat hij nu weer vrijgezel is, dat hij een dierenliefhebber is. Hij heeft me een keer uit de brand geholpen toen ik mezelf had buitengesloten maar toen gooide de toenmalige buurvrouw (die hem vriendschappelijk kende) roet in het eten :') Verder spreek ik hem af en toe, maar dat is meestal als er anderen bij zijn. Hij komt verlegen op me over maar dat kan een aanname zijn. En als een leuk persoon verder, intelligent. En zijn uiterlijk is wel mijn "ding", beetje alternatief maar niet te extreem. Eigen stijl. That's it :P

Jij bent ook aan het internetdaten? Zie je in het meettopic wel eens voorbij komen.
pi_143739351
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel fijn, om 'm tegen te komen als je er gelikt uitziet. Ik kom mensen meestal tegen op de dagen dat ik eruit zie alsof ik bezwijk aan een ongeneeslijke ziekte :').

Ik had m'n profiel inderdaad in het Engels, eigenlijk zonder er verder over nagedacht te hebben. Op zich is de site inderdaad leuk, maar als ik 'm weer activeer ga ik de boel dus wel eerst vertalen. Ik voel de behoefte niet om een LAT-relatie richting Abu Dhabi te starten.

Nee naast z'n knappe kop was het ook wel best gezellig, we hebben veel gelachen én hij kon goed koken, maar ik weet niet, ik voelde er niet echt meer bij. Hij is volgens mij ook nog gigantisch verliefd op z'n ex en ehm, hij zoende heel naar.
Nooit het belangrijkste detail in subtekst wegmoffelen CC NOOIT!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')