abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:46:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_143694805
De politie is versterkt met een speciaal team dat zich enkel en alleen met jihadisten bezighoudt. Op die manier probeert minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) Nederlandse sympathisanten van radicale moslimclubs als IS aan te pakken, schrijft De Telegraaf. .

Het jihadteam bestaat uit een landelijke club met rechercheurs van de politie. Het is een van de maatregelen die het kabinet de afgelopen tijd heeft genomen om moslimradicalen te bestrijden.

Ministers worstelen intussen met de vraag of er nog meer kan worden gedaan. De oppositie eiste gisteren in de krant veel meer actie van het kabinet, omdat het te afwachtend zou opereren bij de bestrijding van het extremisme.

http://www.volkskrant.nl/(...)le-moslimclubs.dhtml

Beter laat dan nooit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143694878
quote:
Ministers worstelen intussen met de vraag of er nog meer kan worden gedaan.
Degene die daadwerkelijk gaan vechten in de zandbak, paspoort afpakken en niet meer terug laten komen. Elke vorm van sociale steun verbreken. Dat zou het eerste al moeten zijn.

Verder prima initatief.
pi_143694929
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Degene die daadwerkelijk gaan vechten in de zandbak, paspoort afpakken en niet meer terug laten komen. Elke vorm van sociale steun verbreken. Dat zou het eerste al moeten zijn.

Verder prima initatief.
Inderdaad. Ik vind ook dat ze het simpel moeten houden en mensen het land uit zetten.
pi_143694956
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:52 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind ook dat ze het simpel moeten houden en mensen het land uit zetten.
Ik zeg niet het land uitzetten. Maar niet meer terug laten als ze zelf beslissen om daar soldaatje te gaan spelen.

Hoe ze het moeten oplossen met de mensen die hier al dan niet extremistische overtuigingen hebben, vind ik dat het niet aan mij is om daar een generaliserend oordeel over te geven als "iedereen eruit" oid. Dat moeten mensen die daar langer voor gestudeerd hebben maar beslissen vind ik.
pi_143695922
Die gasten moeten als vijanden van de staat worden gezien en ook zo worden behandeld.
pi_143696126
Alle moslimextremisten oppakken en in de cel gooien.
pi_143696982
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:54 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik zeg niet het land uitzetten. Maar niet meer terug laten als ze zelf beslissen om daar soldaatje te gaan spelen.

Hoe ze het moeten oplossen met de mensen die hier al dan niet extremistische overtuigingen hebben, vind ik dat het niet aan mij is om daar een generaliserend oordeel over te geven als "iedereen eruit" oid. Dat moeten mensen die daar langer voor gestudeerd hebben maar beslissen vind ik.
Als mensen graag willen vechten daar, of die plannen op tafel liggen mogen ze gaan en hun paspoort bij de douane inleveren. Maar ze hoeven niet meer terug te komen endan het handje op houden.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:28:33 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143699228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:46 schreef tong80 het volgende:

:P
Kan jij niet es de moeite nemen om haakje kwoot haakje om je posts heen te zetten lui kreng, misschien scheelt het je 5 posts minder op een dag maar daar ga je echt niet dood aan....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143699306
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef oksel12 het volgende:
Alle moslimextremisten oppakken en in de cel gooien.
Allemaal opsluiten in Israel, daarna bom erop.
pi_143699371
Een extra politieteam zonder bevoegdheden, lekker nuttig. Dit is puur voor de show.

Nederland treedt alleen op als je een waxinelichtje naar een koets gooit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:22:46 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_143703124
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kan jij niet es de moeite nemen om haakje kwoot haakje om je posts heen te zetten lui kreng, misschien scheelt het je 5 posts minder op een dag maar daar ga je echt niet dood aan....
Het is 'eens' i.p.v. 'es'. Verder is het 'quote' i.p.v. 'kwoot'. En ik mis het vraagteken na je vraag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:26:18 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143703237
Waarom niet gewoon paspoort afpakken en ze naar Syriė sturen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:27:13 #13
186611 Haags
pi_143703269
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:50 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Degene die daadwerkelijk gaan vechten in de zandbak, paspoort afpakken en niet meer terug laten komen. Elke vorm van sociale steun verbreken. Dat zou het eerste al moeten zijn.

Verder prima initatief.
Hier kan ik mij ook wel in vinden ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_143703353
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom niet gewoon paspoort afpakken en ze naar Syriė sturen?
Omdat ze het kalifaat gaan versterken, jezidi's gaan vervolgen en Amerikaanse journalisten onthoofden.
-
pi_143703475
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:13 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Als mensen graag willen vechten daar, of die plannen op tafel liggen mogen ze gaan en hun paspoort bij de douane inleveren. Maar ze hoeven niet meer terug te komen endan het handje op houden.
Ik snap dat mensen zeggen: "Laat ze maar gaan vechten daar. Waarom niet? Als ze dan maar nooit meer worden binnengelaten".

Je laat wel idioten gaan die in een ander land de wapens gaan oppakken en mensen zullen doden en verwonden. Lijkt me toch ook niet de bedoeling, of wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 14:34:07 ]
pi_143703479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Allemaal opsluiten in Gaza, daarna bom erop.
Fixed.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:34:24 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143703497
Goed plan, beetje laat. Zeker gezien er voorheen gewoon nog gedaan werd alsof er niets aan de hand was.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143703506
Komen ze nu pas mee. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:34:50 #19
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143703512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is 'eens' i.p.v. 'es'. Verder is het 'quote' i.p.v. 'kwoot'. En ik mis het vraagteken na je vraag.

:T
Flikker toch op Tong, je weet best wat ik bedoel, maar je wilt zo graag voor je dood bent een miljard posts halen dat je niet eens de moeite neemt om een OP te schrijven, knippen en plakken een smilie eronder en gauw weer de volgende, bij anderen wordt dat afgedaan als een linkdump en meestal wordt het topic dan gesloten, maar van jou pikken ze het wel, ik snap niet waarom en erger me er dood aan.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143703606
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Flikker toch op Tong, je weet best wat ik bedoel, maar je wilt zo graag voor je dood bent een miljard posts halen dat je niet eens de moeite neemt om een OP te schrijven, knippen en plakken een smilie eronder en gauw weer de volgende, bij anderen wordt dat afgedaan als een linkdump en meestal wordt het topic dan gesloten, maar van jou pikken ze het wel, ik snap niet waarom en erger me er dood aan.
Dit is NWS en T80 post nieuws. Wat is het probleem?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:38:54 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143703648
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is NWS en T80 post nieuws. Wat is het probleem?
Precies wat ik schrijf, er wordt ook in NWs verwacht dat je een OP schrijft, met een mening enzo, niet dat je artikeltjes knipt en plakt en t daarbij laat, of moet ik dat ergens uit de FOK! policy gaan kopiėren?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143704299
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Precies wat ik schrijf, er wordt ook in NWs verwacht dat je een OP schrijft, met een mening enzo, niet dat je artikeltjes knipt en plakt en t daarbij laat, of moet ik dat ergens uit de FOK! policy gaan kopiėren?
"Beter laat dan nooit" is nog altijd een mening.
En kopieer het maar uit de policy, ja.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:58:55 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143704372
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Flikker toch op Tong, je weet best wat ik bedoel, maar je wilt zo graag voor je dood bent een miljard posts halen dat je niet eens de moeite neemt om een OP te schrijven, knippen en plakken een smilie eronder en gauw weer de volgende, bij anderen wordt dat afgedaan als een linkdump en meestal wordt het topic dan gesloten, maar van jou pikken ze het wel, ik snap niet waarom en erger me er dood aan.
JIj bent 10 keer storender en irritanter dan tong met je gekanker elke keer, als er iemand gewoon lekker weg moet gaan ben jij het.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143704427
Wat gaan ze doen dan, wat kunnen ze meer dan nu?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143704620
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:46 schreef tong80 het volgende:
De politie is versterkt met een speciaal team dat zich enkel en alleen met jihadisten bezighoudt. Op die manier probeert minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) Nederlandse sympathisanten van radicale moslimclubs als IS aan te pakken, schrijft De Telegraaf. .

Het jihadteam bestaat uit een landelijke club met rechercheurs van de politie. Het is een van de maatregelen die het kabinet de afgelopen tijd heeft genomen om moslimradicalen te bestrijden.

Ministers worstelen intussen met de vraag of er nog meer kan worden gedaan. De oppositie eiste gisteren in de krant veel meer actie van het kabinet, omdat het te afwachtend zou opereren bij de bestrijding van het extremisme.

http://www.volkskrant.nl/(...)le-moslimclubs.dhtml

Beter laat dan nooit.

:P
Als het maar niet een team is bestaande uit goed geļntegreerde recherceheurs van islamitische huize is...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')