abonnement Unibet Coolblue
pi_143694732
Hey allemaal,
Er zijn op dit moment een scala aan mogelijkheden kwa smartphones, en vraag mij een beetje af welke ik moet nemen. Het abonnement wordt verlengd, en wil er dus een nieuwe bij zoeken. Hier wat voorkeuren:
-groot display met goede resolutie
-maximaal 100 euro bijbetalen
- snelle telefoon
Ik heb een abonnement van 26 euro in de maand (smartmix, tele2) die ik dus wil verlengen. Heeft iemand ideeën/suggesties? Ik gebruik nu een iphone 4s, maar vind hem nu wel te klein worden, en soms wat sloom. Iphone 5s is (jammergenoeg) geen optie, ik ga een 350/400 bijbetalen. Al wat voorbeelden: ik kan de LG g3 erbij nemen met 80 euro bijbetalen, de samsung s5 voor 125. (Wel met ander abbo, bij de ene heb je 100 min/sms en heb je 1500 mb, en bij die van s5 heb je 300 sms/min met 200 mb)
Alvast bedankt.
Groeten, Lars
pi_143694801
Lumia.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:45:54 #3
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_143694802
Om 9:42 kun je het beste deze nemen..



en om deze tijd het beste deze...

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_143694994
Samsung telefoons worden over het algemeneen na een jaar gebruik sloom, ik zou voor HTC gaan. Weet alleen niet hoeveel bijbetalen dat is?
:o
pi_143695058
Nexus 5 !
pi_143695147
Htc one m8 is volgens mij 150 euro. Wat ik eigenlijk net te veel vind, of hij zou echt een goede feature moeten hebben. Hij heeft ook een hele teleurstellende camera zo te lezen. Ik vind hem zelf kwa design wel mooi, maargoed.
pi_143695636
200mb data is echt niet meer van deze tijd, genoeg als je alleen je mail-headers laat binnenkomen maar dan houdt het wel op.
pi_143697168
Ik zou voor de laatste Nexus gaan..
Mijn Nexus 3 gebruik ik al ruim 2 jaar zonder enig probleem :)
pi_143699190
Het verlengde abbonnement neemt mijn moeder, en ik de telefoon. Ze stuurt af en toe een appje, dus dan moet 200 mb wel lukken. Ben over de telefoon nog steeds niet uit. De LG G3 lijkt zo onbekend? Heb er weinig over gehoord/gezien. Samsung heeft natuurlijk wel een goede naam met zijn galaxy serie..
pi_143699535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef larsvh12 het volgende:
Het verlengde abbonnement neemt mijn moeder, en ik de telefoon. Ze stuurt af en toe een appje, dus dan moet 200 mb wel lukken. Ben over de telefoon nog steeds niet uit. De LG G3 lijkt zo onbekend? Heb er weinig over gehoord/gezien. Samsung heeft natuurlijk wel een goede naam met zijn galaxy serie..
En jij neemt dan sim only?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143699675
Ja. Van 5 euro per maand, rond die koers. Ben een duur abonnement zat, word 10 euro zakgeld per maand voor ingehouden.
pi_143703163
Wat zouden jullie doen, lg g3 met 80 bijbtaling of s5 met 140 bijbetaling? Nexus kon niet bij abbo..
pi_143704400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef larsvh12 het volgende:
Wat zouden jullie doen, lg g3 met 80 bijbtaling of s5 met 140 bijbetaling? Nexus kon niet bij abbo..
S5. De accu van de G3 is niet geweldig en het zeer scherpe scherm levert geen voordelen.
Hij heeft dan wel weer een erg goede camera alhoewel die van de S5 ook zeer goed is.
Ik vind de S5 een betere allrounder.

Edit: Ik zie dat GSMArena een artikel heeft waarin ze die twee vergelijken: http://www.gsmarena.com/l(...)y_s5-review-1092.php
pi_143705448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef mrPanerai het volgende:
200mb data is echt niet meer van deze tijd, genoeg als je alleen je mail-headers laat binnenkomen maar dan houdt het wel op.
Ach, hoevaak ben je nou ergens zonder Wifi? Op iedere hoek van de straat kan je inloggen op een wifi netwerk.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:42:14 #15
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143706077
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

S5. De accu van de G3 is niet geweldig en het zeer scherpe scherm levert geen voordelen.
Hij heeft dan wel weer een erg goede camera alhoewel die van de S5 ook zeer goed is.
Ik vind de S5 een betere allrounder.

Edit: Ik zie dat GSMArena een artikel heeft waarin ze die twee vergelijken: http://www.gsmarena.com/l(...)y_s5-review-1092.php
Ik ben voor de G3 gegaan, geen moment spijt. Maar nog altijd blijft het zo dat je beter een mobiel los kan kopen en een abonnement erbij neemt.

De LG G3 is niet onbekend, maar alles van Samsung qua mobiele markt is gewoon heel bekend. Samsung heeft mooie telefoons, maar is naar mijn mening vaak een keuze, wanneer je niet verder kijkt.

Wat samsung voor zich heeft gaan is het Ip certificaat en het over-de-top Amoled display, wat sommige mensen heel mooi vinden. De LG heeft echter een groter scherm zonder veel groter te zijn, een mooier natuurlijker scherm (subjectief) en minder bloatware + zoete kleurrijke skin er over. De LG G3 heeft het 1440P scherm tov het 1080p scherm van Samsung. Nu is het verschil niet erg groot met dagelijks gebruik, maar toch vind ik het scherm scherper. Ook de camera is gewoon beter op het aantal MP na. De OIS helpt enorm met het maken van foto's en video.

Ook het design is natuurlijk persoonlijk, maar de meeste mensen vinden de LG G3 toch wel een stukje mooier.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143706838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ben voor de G3 gegaan, geen moment spijt. Maar nog altijd blijft het zo dat je beter een mobiel los kan kopen en een abonnement erbij neemt.

De LG G3 is niet onbekend, maar alles van Samsung qua mobiele markt is gewoon heel bekend. Samsung heeft mooie telefoons, maar is naar mijn mening vaak een keuze, wanneer je niet verder kijkt.

Wat samsung voor zich heeft gaan is het Ip certificaat en het over-de-top Amoled display, wat sommige mensen heel mooi vinden. De LG heeft echter een groter scherm zonder veel groter te zijn, een mooier natuurlijker scherm (subjectief) en minder bloatware + zoete kleurrijke skin er over. De LG G3 heeft het 1440P scherm tov het 1080p scherm van Samsung. Nu is het verschil niet erg groot met dagelijks gebruik, maar toch vind ik het scherm scherper. Ook de camera is gewoon beter op het aantal MP na. De OIS helpt enorm met het maken van foto's en video.

Ook het design is natuurlijk persoonlijk, maar de meeste mensen vinden de LG G3 toch wel

een stukje mooier.
Ik vind ze ook weinig ontlopen hoor. Ik heb zelf ook een tijdje aan de G3 gedacht maar wat jij zegt klopt wel. Ik vind het lastig om zonder Amoled te doen. Zwart is echt pikzwart en dat wil ik zelf niet opgeven eigenlijk. Daarom ga ik zelf voor de Note 3.

Maar of je nou de M8, de S5, de Z2 of de G3 neemt. Goed zijn ze allemaal.
pi_143707486
Heb even rondgevraagd mat andere zouden doen, vrijwel iedereen s5. Ook even naar telefoonwinkels geweest, en die vinden de s5 toch wel ietsje beter dan de lg g3. Kwa accuduur gaat de lg g3 sneller leeg vertelden ze me. Na thuis nog wat reviews bekeken te hebben (waar de s5 eigenlijk overal beter scoort) heb ik een definitieve keuze gemaakt, en is het de s5 geworden. Het design van de s5 vind ik ook wel ietsje mooier dan de LG. Heb het abonnement net besteld, ik zie het waarschijnlijk dinsdag wel :)
pi_143708285
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:18 schreef larsvh12 het volgende:
Heb even rondgevraagd mat andere zouden doen, vrijwel iedereen s5. Ook even naar telefoonwinkels geweest, en die vinden de s5 toch wel ietsje beter dan de lg g3. Kwa accuduur gaat de lg g3 sneller leeg vertelden ze me. Na thuis nog wat reviews bekeken te hebben (waar de s5 eigenlijk overal beter scoort) heb ik een definitieve keuze gemaakt, en is het de s5 geworden. Het design van de s5 vind ik ook wel ietsje mooier dan de LG. Heb het abonnement net besteld, ik zie het waarschijnlijk dinsdag wel :)
Tof! Veel plezier er mee.
pi_143714865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Ach, hoevaak ben je nou ergens zonder Wifi? Op iedere hoek van de straat kan je inloggen op een wifi netwerk.
alsof dat handig werkt wanneer je on-the-go bent. Bij mij staat wifi alleen thuis op.
pi_143715413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

alsof dat handig werkt wanneer je on-the-go bent. Bij mij staat wifi alleen thuis op.
Tja, als je veel op het internet doet is het misschien niet handig, maar als je on-the-go bent, ben je on-the-go en heb je niet actief internet nodig lijkt mij. Af en toe een mailtje of whatsappje binnen hengelen of het weerbericht, nu.nl of teletekst verversen kost je de wereld niet aan mb's niet.

Als ik naar mijn eigen verbruik kijk; Ik kreeg laatst een belletje van Vodafone dat ik de afgelopen jaren amper paar honderd mb per maand verbruik van mijn 1gb abonnement. Reden is dat ik voornamelijk internet op mijn smartphone gebruik wanneer ik op het werk ben, thuis ben of in de trein zit. Allen op wifi. Verder hield ik er ook wel rekening mee dat ik grote bestanden en updates ging binnenhalen wanneer ik op wifi zat.

Nu ben ik ook niet het gemiddelde persoon (stiekem heb ik een hekel aan smartphones in het openbaar), maar het is niet onleefbaar wanneer je maximaal 200mb mag verbruiken
pi_143717380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Tja, als je veel op het internet doet is het misschien niet handig, maar als je on-the-go bent, ben je on-the-go en heb je niet actief internet nodig lijkt mij. Af en toe een mailtje of whatsappje binnen hengelen of het weerbericht, nu.nl of teletekst verversen kost je de wereld niet aan mb's niet.

Als ik naar mijn eigen verbruik kijk; Ik kreeg laatst een belletje van Vodafone dat ik de afgelopen jaren amper paar honderd mb per maand verbruik van mijn 1gb abonnement. Reden is dat ik voornamelijk internet op mijn smartphone gebruik wanneer ik op het werk ben, thuis ben of in de trein zit. Allen op wifi. Verder hield ik er ook wel rekening mee dat ik grote bestanden en updates ging binnenhalen wanneer ik op wifi zat.

Nu ben ik ook niet het gemiddelde persoon (stiekem heb ik een hekel aan smartphones in het openbaar), maar het is niet onleefbaar wanneer je maximaal 200mb mag verbruiken
Een browser als Opera Mini gebruiken scheelt ook data overigens. Microsoft wil deze browser voortaan standaard op haar toestellen zetten. Op Symbian jaren met Opera Mini gedaan.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:09:15 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143752224
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:18 schreef larsvh12 het volgende:
Heb even rondgevraagd mat andere zouden doen, vrijwel iedereen s5. Ook even naar telefoonwinkels geweest, en die vinden de s5 toch wel ietsje beter dan de lg g3. Kwa accuduur gaat de lg g3 sneller leeg vertelden ze me. Na thuis nog wat reviews bekeken te hebben (waar de s5 eigenlijk overal beter scoort) heb ik een definitieve keuze gemaakt, en is het de s5 geworden. Het design van de s5 vind ik ook wel ietsje mooier dan de LG. Heb het abonnement net besteld, ik zie het waarschijnlijk dinsdag wel :)
:') :') :') Zie mijn eerste opmerking. Maar congrats.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143754246
Lumia 930 of wachten op iPhone 6
pi_143756577
Ik zou zeker voor iPhone gaan, gezien je nu een iPhone hebt is terug naar dat infantiele door gerotte android echt een straf die je je ergste vijand niet gunt .
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143757399
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef amvrosios het volgende:
Ik zou zeker voor iPhone gaan, gezien je nu een iPhone hebt is terug naar dat infantiele door gerotte android echt een straf die je je ergste vijand niet gunt .
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')