abonnement Unibet Coolblue
pi_143692303

(she/her)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 03:56:28 #3
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_143692308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:49 schreef Recce het volgende:

[..]

Belt de directe familie wel geregeld? Een week helemaal niemand zien of spreken is mij ook nog niet vaak gelukt, geloof ik.
Ik loop soms als een halve Ruud achter mijn leenkatten aan. "poesie poesie poesie" en dat soort ellende. :X
Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd van :D.

Leenkatten, hoe zit dat? Pas jij op de katten van een ander? Ja, ik praat ook op die manier tegen ze, inclusief debiel hoog stemmetje :@.
pi_143692312
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
TT, dan moet je hem niet kijken.
Mijn vrienden gaan mij sowieso dwingen :'(
(she/her)
pi_143692315
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Mijn vrienden gaan mij sowieso dwingen :'(
Dan doe je het jezelf aan, gewoon onthouden dat het allemaal nep is. :Y
pi_143692325
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dan doe je het jezelf aan, gewoon onthouden dat het allemaal nep is. :Y
weet dat t nep is maar door mn angsten blijf ik er maandenlang aan denken. Door the Conjuring heb ik mijn cijferdwang.
(she/her)
pi_143692327
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd van :D.

Leenkatten, hoe zit dat? Pas jij op de katten van een ander? Ja, ik praat ook op die manier tegen ze, inclusief debiel hoog stemmetje :@.
En ze kijken dan zo schattig terug als je dat doet en sommige die miauwen dan terug, zo schattig. O+
Boeiend, we praten tegen onze dieren, leuk man. *O*
pi_143692328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:54 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Jij bent geen dombo en jij bent LIEF!
:@ Niet altijd hoor en dank je. :@
Jij bent ook lief. De meeste zijn hier lief. O+
pi_143692335
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

weet dat t nep is maar door mn angsten blijf ik er maandenlang aan denken. Door the Conjuring heb ik mijn cijferdwang.
Je weet wat er nu dan gaat komen.
Het zijn films, niet echt, kijk ze dan niet meer. o|O
Maar je bent 15. films die ik op die leeftijd gezien heb zitten nog goed in mijn geheugen, de horror dan. :D
Over een jaar of 10 heb je zoveel shit gezien dat het geen indruk meer maakt op je. ^O^
pi_143692338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Je weet wat er nu dan gaat komen.
Het zijn films, niet echt, kijk ze dan niet meer. o|O
Maar je bent 15. films die ik op die leeftijd gezien heb zitten nog goed in mijn geheugen, de horror dan. :D
Over een jaar of 10 heb je zoveel shit gezien dat het geen indruk meer maakt op je. ^O^
Ik ga echt geen horrorfilms meer kijken, als ik zie wat het met mijn angsten en dwang doet...
(she/her)
pi_143692349
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ga echt geen horrorfilms meer kijken, als ik zie wat het met mijn angsten en dwang doet...
Echt niet doen dus, ook al dwingen je vrienden je. Dan ga je maar heel de tijd naar je telefoon zitten kijken ofzo. Genoeg trucjes om het te vermijden.
pi_143692353
ik rycycle altijd films die ik leuk of mooi vind,,,, bijv de poltergeist., echte klassieker van heeeel hoog niveaux heb ik zeker al 60 keer gezien,,, als ik dan een naam hoor van een nieuwe horror film dan denk ik eerst : oww zal toch wel geen kutbagger zijn????? en dan kijk ik even de trailer maar ik denk niet dat ik hem ga kijken,,,,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143692354
Ik heb perongeluk in COS gepost. :'(
(she/her)
pi_143692355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef pionnetje het volgende:
ik rycycle altijd films die ik leuk of mooi vind,,,, bijv de poltergeist., echte klassieker van heeeel hoog niveaux heb ik zeker al 60 keer gezien,,, als ik dan een naam hoor van een nieuwe horror film dan denk ik eerst : oww zal toch wel geen kutbagger zijn????? en dan kijk ik even de trailer maar ik denk niet dat ik hem ga kijken,,,,,
ok leuk voor je
(she/her)
  Intelligentste user 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 04:04:53 #15
222817 Recce
pi_143692357
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Die wonen vlakbij (moeder en vader heb ik het dan voornamelijk over) en die zie ik heel vaak (eens in de twee, drie dagen in ieder geval) omdat zij daar ook heel veel behoefte aan hebben wat natuurlijk logisch is maar wat er wel in resulteert dat ik nooit eerder zo alleen heb kunnen zijn. Ik was vroeger altijd zo jaloers op tieners die dan een week of meer alleen thuis waren maar die baalden daar altijd van :D.

Leenkatten, hoe zit dat? Pas jij op de katten van een ander? Ja, ik praat ook op die manier tegen ze, inclusief debiel hoog stemmetje :@.
Ik heb hetzelfde met mijn ouders. Vroeger was ik ook altijd jaloers op vriendin waarvan de ouders op vakantie gingen en die dan alleen thuis waren. Ik woonde toen bij mijn moeder en die ging echt zelden weg. Ik heb eigenlijk nooit gehoord van tieners in mijn omgeving dat er gebaald werd over het afwezig zijn van ouders. :)

Ik pas soms inderdaad op katten van anderen. Het is echt beschamend hoe je je als volwassen man kunt gedragen als het om katten gaat. Die katten zijn natuurlijk ook helemaal geëvolueerd om dat gedrag op te wekken, maar het resultaat is niet best. :)
pi_143692359
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Echt niet doen dus, ook al dwingen je vrienden je. Dan ga je maar heel de tijd naar je telefoon zitten kijken ofzo. Genoeg trucjes om het te vermijden.
Ja ga ik ook doen. :D
(she/her)
pi_143692365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef pionnetje het volgende:
ik rycycle altijd films die ik leuk of mooi vind,,,, bijv de poltergeist., echte klassieker van heeeel hoog niveaux heb ik zeker al 60 keer gezien,,, als ik dan een naam hoor van een nieuwe horror film dan denk ik eerst : oww zal toch wel geen kutbagger zijn????? en dan kijk ik even de trailer maar ik denk niet dat ik hem ga kijken,,,,,
60 keer. :o Wow dat heb ik zelf niet met mijn favoriete films.
pi_143692367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Ik heb perongeluk in COS gepost. :'(
Ga je schamen in een hoekje. :D
pi_143692370
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja ga ik ook doen. :D
Verstandig. ^O^
pi_143692371
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ga je schamen in een hoekje. :D
Ik dacht dat het dit topic was :'(
(she/her)
pi_143692374
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
60 keer. :o Wow dat heb ik zelf niet met mijn favoriete films.
ja maar hoevaker je kijkt hoe meer je in een film ontdekt
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143692375
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:06 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik dacht dat het dit topic was :'(
Geeft toch niets, is ook leuk daar. :Y
pi_143692378
Er zitten buiten van die jongeren te schreeuwen :{
(she/her)
pi_143692380
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:06 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik dacht dat het dit topic was :'(
Doe ik hem hier ook nog even:

Zeg niks, maar zoek de verschillen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin melig te worden geloof ik ... :P

:o
pi_143692383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 04:08 schreef Punkman het volgende:

[..]

Doe ik hem hier ook nog even:

Zeg niks, maar zoek de verschillen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin melig te worden geloof ik ... :P

:o
doe ik hem hier ook nog even:

Sprekend _O-
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')