abonnement Unibet Coolblue
pi_145066902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' ( _O- ) in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit :')
Spoilers!
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:24:31 #252
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_145067063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' ( _O- ) in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
Volgens mij heeft ie gewoon een bril nodig.. zo keek ik vroeger ook toen ik er nog geen had, kon de krant niet lezen van een afstand en zat met samengeknepen ogen naar de TV te staren... ik herken dat wel :Y
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:25:29 #253
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145067104
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit :')
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:29:32 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145067274
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Klaploper het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145067362
Ja, daar herken ik die blik van, Smith junior!
Misschien een vergelijkende serie van die 2 eens maken..
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:38:45 #256
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145067711
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:40:32 #257
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145067794
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweets

Allemaal echt van hem.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2014 @ 23:41:23 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145077675
quote:
Oei, ook al een tamelijke nutcase. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:46:22 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145077857
Puberale wijsneuzerigheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 06:42:43 #260
225540 Pugg
Friends forever
pi_145080783
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie. :O
pi_145080945
OMG, sleep dan de gele zwembroeken maar aan. Als de Action slim is dan koppelen ze er een mega reclame actie aan met 2 Driesjes, pardon, zwembroeken voor de prijs van 1, ofzo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:56:12 #262
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145081207
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie. :O
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen :+

Triest, Drieser , Dave :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:17:46 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145081432
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen :+

Triest, Drieser , Dave :P
DD, soms zit tegen, soms zit het mee! :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 09:51:05 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_145083006
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story.

'Als ik op mijn mijn zij lig en tegen de muur aankijk, voel ik mij niet goed. Het waren maar een paar dagen, maar het heeft zóveel impact op mijn leven gehad. Ik hoop dat dit uiteindelijk slijt.'

Dave is verdachte in een geruchtmakende roofzaak en zat twee nachten vast. Tot overmaat van ramp verscheen een seksfilmpje van hem online dat was gemaakt in het bubbelbad van de villa waaruit voor een vermogen aan spullen was ontvreemd. Korte tijd later belandde Dave opnieuw in de cel op verdenking van aanranding tijdens een stapavond in Amsterdam.

Om bij te komen nam Dries Roelvink zijn zoon mee naar Torremolinos, waar Story de heren opzocht. Dave: 'Het is allemaal klote, als ik dat woord mag gebruiken. Ik heb veel last van stress, en de hele affaire kost mij bakken met geld. Elke keer als ik een gesprek met mijn advocaat heb, gaat de teller lopen. Ik bekostig alles zelf van het geld dat ik heb verdiend als model en met mijn deelname aan tv-programma's.'

'Hopelijk is deze ellende snel over', zegt Dave. 'Ik wil schoon schip maken, want ik heb er gewoon niets mee te maken.'

Op aanraden van zijn vader Dries houdt Dave zich voorlopig gedeisd.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)angstaanvallen.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:56:35 #265
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145083125
Untermenschen die er uit zien als Übermenschen.
Ik wil niet meer leven op deze wereld. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:40:51 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145084123
Tja, want Dave is de enige die er 'schade' van ondervind, narcist...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:45:30 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145084231
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:31:26 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145085456
NKA AWARD GEWONNEN DOOR MELISSA PACH

Elke jaar wordt gestreden om de NKA Award. Melissa Pach won dit jaar de felbegeerde wisselbeker.


Melissa Pach (r) met haar winnende creatie

Eind november werd voor de 12e keer de jaarlijkse NKA Award uitgereikt. Eerstejaarsstudenten van de vijf verschillende vestigingen van de Nederlandse Kappersakademie streden om de felbegeerde eerste plaats. Opleidingsmanager Miranda Stevens: 'Bij de competitie draait het om het beheersen van de watergolftechniek en om vakkennis, maar uiteindelijk onderscheidt een winnaar zich door creativiteit. Voor de studenten zelf is het bovendien heel waardevol om te zien wat ze na 3 maanden al kunnen realiseren.' :')

Volgens de jury Miranda Stevens en Martijn Gijsbertsen hadden de studenten ieder een persoonlijke invulling gegeven aan het thema Glitter & glamour waardoor er totaal verschillende eindresultaten waren geboekt.

Melissa Pach van de Rotterdamse vestiging veroverde met haar creatie de eerste plaats. Ze won een cadeaubon van myHair.com van ¤ 100 en nam daarnaast ook de felbegeerde wisselbeker in ontvangst. De winnares liet met haar creatie zien dat ze de technieken beheerst. Ze had zichzelf daarbij flink uitgedaagd en toonde daarnaast ook dat ze tot in details over het totaalconcept had nagedacht. Het haar, de kleding en de make-up van het model waren perfect op elkaar afgestemd.

Mylène Otto (Amsterdam) en Sabine Kas (Amersfoort), respectievelijk tweede en derde plaats, ontvingen een cadeaubon van ¤ 75 en ¤ 50 voor hun prestatie.

Posters van de creaties van de drie finalisten hangen vanaf januari in alle vestigingen.

http://www.kappersakademi(...)or-melissa-pach.html

Zo zeg haar carriere heeft wel een enorme boost gehad :D _O- _O-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:35:34 #269
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145085581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:51 schreef tong80 het volgende:
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story. ....
quote:
Jezus wat een watje....angstaanvallen maar liefst. Pfff, die Dave is geen vent maar een kleuter. Had hij zijn teddybeer ook gemist in de cel?
_O_ _O- _O-

http://forum.viva.nl/foru(...)messages/238636/last

Een nacht zonder teddybeer in gele zwembroek en Dave is van slag :D _O-
pi_145088196
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 14:30:59 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145091331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:31:06 #272
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145093277
DRIES ROELVINK HOOPT DAT DAVE DEUGT :D

Waar zijn manager Nathan Moszkowicz schittert in totale afwezigheid en passiviteit, heeft de vader van Dave, Dries Roelvink zich sinds Melissa-gate toch wel laten zien als een redelijk strenge pa. Ok, Dave maakt er op diverse vlakken nog steeds een bende van, maar Dries hamert vanaf het begin op de waarheid die hoe dan ook boven tafel moet komen.

Het had erger gekund willen we maar zeggen. Zoals ouders die hun kroost no matter what blijven verdedigen en de hand boven het hoofd blijven houden. Daar is bij Dries geen sprake van, sterker nog in de Story van deze week lezen we tussen de regels door dat hij niet uitsluit dat zijn zoon wel degelijk betrokken is bij de juwelenroof uit het huis van de Mc Donalds familie.

Zo HOOPT Dries (geen zekerheid dus) dat Dave onschuldig is: 'Loopt het anders, dan zal ik diep teleurgesteld zijn. Dat betekent dan dat hij tegen mij heeft gelogen' aldus Roelvink. Nu al lullen over hoe je je zou voelen àls... indien... wij zouden als we Dave waren nu in ons broekje poepen
.
Ondertussen wil Dries dolgraag babbelen met de ouders van Melissa, maar daar is het 'nog niet van gekomen'. Nee Dries, die zetten Gerard Joling en Patricia Paay in om de carrière van je zoon te slopen, niet echt de koffiedrink-route zeg maar. Hoewel, hoe staat het eigenlijk met dat media offensief, familie Pach? Wij willen weer eens een update in deze zaak.

http://glamora.ma/2014/10/dries_roelvink_hoopt_dat_dave.html

Hoop is uitgestelde teleurstelling :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:06 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145093479
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Cynix ® het volgende:

Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
Plus, daar begonnen de juridische strubbelingen ten tijde van de RLS. Waarna de teloorgang nog harder werd ingezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:09:39 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145103401
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Trouwste user 2022 woensdag 1 oktober 2014 @ 21:12:14 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_145105947
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is :P
Semtex....wat erg :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')