abonnement Unibet Coolblue
pi_143672154
Mijn Iphone en windows doen al langer moeilijk als het gaat om het overzetten van foto's, maar nu krijg ik helemaal geen foto's meer overgezet. :?

Wanneer ik de iphone met een kabeltje aan mijn pc verbind, vraagt de iphone altijd "deze computer vertrouwen?" en mijn computer start tegelijkertijd "foto's" op, waarmee hij gaat zoeken naar foto's op de telefoon. Echter geeft hij dan gelijk het bericht "er zijn geen bestanden of mappen in deze weergave", waarna de telefoon en computer een geluidje maken, alsof ze niet langer aan elkaar gekoppeld zijn.

Dat deed hij al langer, maar normaal na 5 a 6 keer proberen lukte het alsnog. Maar nu helemaal niet :S

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van dit probleem en hoe ik dit kan oplossen? En is er een alternatieve manier om foto's met de correcte kwaliteit over te zetten van iphone naar je pc?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:18:09 #2
322506 appelschaap
Is that a torpedo?
pi_143672486
Een oplossing voor je probleem via kabel heb ik niet maar Camera Upload via dropbox werkt voor mij perfect. Al je foto's direct geupload in je dropbox en dus beschikbaar op je pc. Alleen staan wel je foto's bij dropbox.
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.
  Donald Duck held donderdag 21 augustus 2014 @ 18:29:14 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_143672879
Er zijn apps waarmee je verbinding kan maken met een gedeelde map op je computer. Dan kun je de foto's direct overzetten met je eigen thuisnetwerk, zonder gebruik te maken van een externe dienst.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_143674057
Heb je al geprobeerd de kabel in een andere USB poort te stoppen (aan de achterkant van je pc), soms zijn de verbindingen aan de voorkant of in de kast zelf niet goed genoeg.
pi_143676699
Probeer eens om de camera aan te zetten op je iPhone zodra je hem hebt verbonden met de pc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')