abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 september 2014 @ 22:27:16 #176
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_144185838
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je moet veel te jong kiezen.
Jonger als in andere landen met een lagere uitval e.d.?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 4 september 2014 @ 22:28:17 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144185881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jonger als in andere landen met een lagere uitval e.d.?
Dat dacht ik wel ja.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144186174
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef 99.999 het volgende:
Juist de TU's zijn van oudsher weinig academisch natuurlijk.
Het ligt er aan hoe ver je teruggaat in de tijd. Je kreeg daar juist in de jaren 50 en 60 prima wiskundig en natuurkundig onderwijs, dat is erg academisch. Daarna werd het elk decennium wat afgebouwd, net als bij de gewone universiteiten. Ik heb van de TU waaraan ik studeer oude dictaten gedownload van elk decennium (verzameld op een niet officiële pagina voor het nageslacht).
Persoonlijk ben ik trouwens een voorstander van het homo universalis principe maar dan moet het wel op niveau zijn. Het voegt wat toe als je als wiskundige ook wat goed filosofie-onderwijs hebt gehad om maar een voorbeeld te noemen. Slap gelul wat je bij veel management-achtige opleidingen hebt, bij communicatiekunde etc. verrijkt m.i. weinig. Deze opleiding had je vroeger niet aan de universiteiten.

quote:
Maar ook Piet heeft hierin geen gelijk, tenminste zolang niet is aangetoond dat men met die 'pretstudies' uiteindelijk niet gewoon aan het werk komt.
Ik zie twee problemen. Ga alsjeblieft op beide punten in.
1. Zouden die mensen niet meer toevoegen als ze een opleiding volgen die hen in staat stelt om meer van wat ze bij die opleiding hebben geleerd in te zetten voor de maatschappij?
2. Zou het niet beter zijn voor die opleidingen als de zwakke 75% afvalt en de gemotiveerde 25% overblijft. Jij weet net zo goed als ik dat bij een eerste jaar van een rechtenopleiding >80% of iets dergelijks afvalt en dat dit niet is omdat rechten zoveel moeilijker is dan tal van opleidingen waarbij de helft afval. Laat nu even buiten beschouwing of dat de samenleving wel of niet iets heeft aan al die extra juristen, voor tal van andere opleidingen waarbij wij het er wel over eens zijn dat de samenleving niet behoefte heeft aan zoveel afgestudeerden, geldt hetzelfde principe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 04-09-2014 22:44:54 (wig hersteld) ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144186384
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je moet veel te jong kiezen.
Misschien wel ja. Er valt wat voor te zeggen om wat later te kiezen maar dan wel sterker te differentiëren vanaf dat moment (meer verschillenden niveaus aan de bovenkant en een hogere intensiteit).

quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel ja.
Wat eerder dan in België en de USA/Canada/UK in ieder geval. In die Engelstalige landen kan je als je een verkeerde keuze maakt het later wat gemakkelijker herstellen (waar je in Nederland eerder een verbod krijgt om dat vak te volgen en enkel het staatsexamen nog een optie is) en daar kan je bijv. ook een minor laten uitgroeien tot een major. Dat vind ik een aantrekkelijk concept.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 7 september 2014 @ 13:28:33 #180
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_144269435
Ik nu eindelijk de film 'zero dark thirty' gezien. Wat een schandalige vertoning is dat toch, waar Riefenstahl nog een puntje aan kan zuigen.

http://www.csmonitor.com/(...)-just-for-the-Oscars
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:00:13 #181
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_144699643
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:49 schreef Reconquista. het volgende:
Ik vind nou juist dat de linkse media haar ziel heeft verkocht aan de elite. Leugens en manipulatie zijn schering en inslag bij bv de NOS of bv de Volkertkrant. Antisemitisme, anti-Amerikanisme en de gebruikelijke hetze tegen alles wat rechts is, dat is wat je bij de linkse media ziet. Ik heb het zelf meegemaakt tijdens een demo van de rechtse actiegroep Voorpost. Aan de andere kant van de stad houdt links een tegendemonstratie waarbij ze de boel kort en klein slaan. In het NOS avondnieuws worden die rellen ineens in de schoenen van Voorpost geschoven. Dit linkse media bedient zich continu van dit soort praktijken.
Ik ben ook de bekende politiek correcte multikul riedeltjes meer dan zat. Nee dan geef mij toch maar de Telegraaf en Elsevier. Links mag ze dan graag 'dommig' noemen maar ze vertegenwoordigen veel meer de stem van het volk dan die linkse manipulators.
Stompzinnige reactie. Als je een goede journalist ben nu je eenmaal kritisch op bestaande machtsblokken, of dat nu (geo) politieke verbanden zijn of grote multinationals. Dat kritisch zijn wordt dan al gauw verward met 'links' zijn.

Geef me nu eens één concreet voorbeeld van antisemitisme door het Nos-nieuws? Een interview met mensen die hun huis kwijt zijn is de Gaza-strook is toch echt wat anders dan 'antisemitisme'... Een goede journalist geeft aandacht aan meerdere kampen, om zo een bepaald issue van meerdere zijdes te laten zien: of het nu het nieuwe beleid van Likud is, incidenten onder ultra-orthodoxe joden of de situatie onder een deel van Palestijnen.
De NOS geeft inderdaad vaak meer aandacht aan de Palestijnse kant van het verhaal, dan bijvoorbeeld de eenzijdige Pro-Israel berichtgeving door FOX. West-Europeaanse journalisten staan nu eenmaal wat meer links van het midden, iets wat de overigens doorgaans 'gematigde' politieke verhoudingen binnen Europa weerspiegelt. So be it.. maar dat is echt wat anders dan dat het 'anti-semieten' zouden zijn.

En waarom loop je eigenlijk het tuig van Voorpost te verdedigen, terwijl je eerst aangeeft zo tegen de 'antisemitische' berichtgeving door de 'linkse media' te zijn?
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  maandag 29 september 2014 @ 19:31:18 #182
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145029114
Het NOS Journaal van tegenwoordig is ook vrij infantiliserend. Natuurlijk is het sneu dat een monstertruck op de menigte in rijdt, maar zou dit 25 jaar geleden ook de 'opener' zijn geweest? Ik waag het te betwijfelen. Leidt mooi de aandacht af van belangrijkere en structurele zaken.

DWDD is tegenwoordig ook vrij sneu en hyperig. Eigenlijk zou de VARA zo'n hyperactief en hijgerig format niet moeten uitzenden. Het klinkt misschien bizar, maar in zekere zin volgt het de rechtse medialogica. Mensen met een leuke babbel en goed werkende onderbuik als expert laten opdraven in een 'dynamisch' en snel programma.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145029456
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Het NOS Journaal van tegenwoordig is ook vrij infantiliserend. Natuurlijk is het sneu dat een monstertruck op de menigte in rijdt, maar zou dit 25 jaar geleden ook de 'opener' zijn geweest? Ik waag het te betwijfelen. Leidt mooi de aandacht af van belangrijkere en structurele zaken.
Je zou de journaals van 25 jaar geleden er bij moeten pakken, maar ik denk dat drie doden bij een evenement best wel eens de journaal opener had kunnen zijn destijds.
Dat het toevallig een monstertruck betreft lijkt mij niet zo relevant. Ik krijg het idee dat het meer dat is waar je over valt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 september 2014 @ 20:34:56 #184
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145031378
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je zou de journaals van 25 jaar geleden er bij moeten pakken, maar ik denk dat drie doden bij een evenement best wel eens de journaal opener had kunnen zijn destijds.
Dat het toevallig een monstertruck betreft lijkt mij niet zo relevant. Ik krijg het idee dat het meer dat is waar je over valt.
Nee, daar val ik niet over. Ik vraag me idd af of 3 doden bij een lokaal evenement de journaalopener zou zijn geweest.

Het is wel bekend (en aangetoond) dat misdaadverslaggeving in de loop der jaren een grotere rol is gaan spelen in de algemene nieuwsvoorziening. Vandaar dat tegenwoordig ook regelmatig wordt gestart met afrekeningen of familiedramas.
Datzelfde geldt voor showbizznews.

In politieke verslaggeving zijn soortgelijke ontwikkelingen te bespeuren. M.n. toegenomen aandacht voor de zogeheten horse race (wie wint en wie verliest, wie doet het goed en wie doet het slecht).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145031748
Dat klinkt wel erg als misplaatste randstedelijke arrogantie omdat het hier toevallig een evenement in Haaksbergen betreft.
Naast het feit dat er doden en gewonden te betreuren waren, zijn dit soort zaken waarbij het regelgeving en veiligheid betreft ook wel vaker groot nieuws. Neem het vermeende onverantwoorde risico op Pinkpop afgelopen jaar.
Ik die dat je weer bezig bent om dit te framen als 'rechts nieuws', maar het is eerder een verkapt pleidooi voor meer regeltjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145032182
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Het NOS Journaal van tegenwoordig is ook vrij infantiliserend. Natuurlijk is het sneu dat een monstertruck op de menigte in rijdt, maar zou dit 25 jaar geleden ook de 'opener' zijn geweest? Ik waag het te betwijfelen. Leidt mooi de aandacht af van belangrijkere en structurele zaken.

DWDD is tegenwoordig ook vrij sneu en hyperig. Eigenlijk zou de VARA zo'n hyperactief en hijgerig format niet moeten uitzenden. Het klinkt misschien bizar, maar in zekere zin volgt het de rechtse medialogica. Mensen met een leuke babbel en goed werkende onderbuik als expert laten opdraven in een 'dynamisch' en snel programma.
DWDD is inderdaad echt vreselijk. :r

Verder ben ik het wel eens dat dit geen opener moet zijn, maar desalniettemin vind ik het ook weer niet nieuwsonwaardig.
  maandag 29 september 2014 @ 21:04:17 #187
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145032759
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef Monolith het volgende:
Ik die dat je weer bezig bent om dit te framen als 'rechts nieuws'
Meer in de trant van HvNL en Telegraaf nieuws (om daar in die mate en die toon de nadruk op te leggen), klopt.

quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Verder ben ik het wel eens dat dit geen opener moet zijn, maar desalniettemin vind ik het ook weer niet nieuwsonwaardig.
Mee eens.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:42 schreef Monolith het volgende:
Dat klinkt wel erg als misplaatste randstedelijke arrogantie
Misschien onbedoeld is dit wel een zinnige opmerking. Zoals bekend heeft het Journaal geprobeerd minder Randstad-georienteerd te worden. Waar destijds Hart van Nederland op inspeelde. Daar heeft het ook mee te maken, misschien.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 29 september 2014 @ 21:22:17 #188
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_145033578
Wat een onzin KK. Zoek eens een oud journaal op zou ik zeggen, wedden dat die begint met een bezoek van Beatrix en Claus aan schubbekuttenveen of een staking van postbodes in Den Bosch. Drie doden en een paar dozijn gewonden door een onveilig evenement past prima in die traditie..
pi_145034043
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Meer in de trant van HvNL en Telegraaf nieuws (om daar in die mate en die toon de nadruk op te leggen), klopt.

[..]

Mee eens.

[..]

Misschien onbedoeld is dit wel een zinnige opmerking. Zoals bekend heeft het Journaal geprobeerd minder Randstad-georienteerd te worden. Waar destijds Hart van Nederland op inspeelde. Daar heeft het ook mee te maken, misschien.
Door de hele tijd met Hart van Nederland te schermen doe je de gebeurtenis wel erg tekort. Het is niet een of ander koddig nieuwsfeitje uit de provincie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:05:05 #190
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_145040266
Zal dit wellicht hoop brengen voor de rechtse media?

http://nieuws.thepostonli(...)a-livestro-jalta-nl/
https://www.jalta.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door Hondenbrokken op 30-09-2014 00:24:35 ]
Jesus hates you.
pi_145040476
Ik snap niet zo goed wat randstedelijke vooringenomenheid en gezonde voorkeur voor andere delen van Nederland nou met rechts of links te maken heeft. En het achtuurjournaal zie ik nooit, omdat ik dan werk.
Maar dat een monstertruck een paar mensen doodrijdt en anderen zwaar verwondt, lijkt me wel nationaal nieuws. Net als de nieuwjaarsbrand in Volendam of de schutter in Alphen. Ook dat heeft niks met links of rechts te maken, lijkt me.

Om maar weer eens op de titel terug te komen: ik denk dat het omgekeerd is: dat dommige mensen rechts zijn. Te moeilijk om iets verder door te denken dan de oppervlakte of de onderbuik. Wie niet sterk is, moet slim zijn, is het spreekwoord.
Maar wie niet slim is, moet bijna wel zijn toevlucht nemen tot domme kracht.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:23:55 #192
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145043422
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Door de hele tijd met Hart van Nederland te schermen doe je de gebeurtenis wel erg tekort. Het is niet een of ander koddig nieuwsfeitje uit de provincie.
Ik snap je punt maar HvNL opent natuurlijk ook nooit met grappige feitjes uit het platteland (de spreekwoordelijke omver geblazen prullenbakken).

Wat zeker wel als 'rechts nieuws' kan worden gezien is de ietwat overdreven aandacht voor criminaliteit, terreur en de jihad. Ik zag dat de Belgische zenders het ook al opviel dat er meer aandacht is vanuit Nederland voor het terreurproces in Antwerpen dan door België zelf.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145044621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar HvNL opent natuurlijk ook nooit met grappige feitjes uit het platteland (de spreekwoordelijke omver geblazen prullenbakken).

Wat zeker wel als 'rechts nieuws' kan worden gezien is de ietwat overdreven aandacht voor criminaliteit, terreur en de jihad. Ik zag dat de Belgische zenders het ook al opviel dat er meer aandacht is vanuit Nederland voor het terreurproces in Antwerpen dan door België zelf.
Wellicht dat de focus op criminaliteit de publieke opinie ook nog eens beïnvloedt:
http://www.nu.nl/binnenla(...)le-nederlanders.html

:{
61% van de Nederlanders vindt het prima dat het DNA van alle Nederlanders verplicht wordt opgeslagen volgens dat onderzoek.

Daarnaast zijn er ook onderzoeken waaruit bleek dat de angst bij mensen toeneemt, ondanks dat de criminaliteit afneemt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 09:38:13 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:17:32 #194
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145045726
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef robin007bond het volgende:
:{
61% van de Nederlanders vindt het prima dat het DNA van alle Nederlanders verplicht wordt opgeslagen volgens dat onderzoek.

Daarnaast zijn er ook onderzoeken waaruit bleek dat de angst bij mensen toeneemt, ondanks dat de criminaliteit afneemt.
Ben ik mee eens. Het is ook niet fijn dat TV fabrikanten je kijkgedrag op slaan, zoals nu blijkt.

En informatie/kennis = macht, zoals ook die documentaire waar we het over hadden liet zien.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:43:52 #195
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145048353
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

DWDD is inderdaad echt vreselijk. :r
Dit geldt ook wel aardig voor DWDD
http://lindaduits.nl/2012/09/nieuwsuur-als-sensatietelevisie/

Het is iig wel zo dat de omloopsnelheid van de items op TV enorm is toegenomen.

http://www.theguardian.co(...)-is-bad-rolf-dobelli
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_145048595
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar HvNL opent natuurlijk ook nooit met grappige feitjes uit het platteland (de spreekwoordelijke omver geblazen prullenbakken).
De karikatuur van HvNL is natuurlijk dat ze items uitzenden over het WK "Zaklopen met een gek hoedje op je kop" in Schubbekutveen.

quote:
Wat zeker wel als 'rechts nieuws' kan worden gezien is de ietwat overdreven aandacht voor criminaliteit, terreur en de jihad. Ik zag dat de Belgische zenders het ook al opviel dat er meer aandacht is vanuit Nederland voor het terreurproces in Antwerpen dan door België zelf.
Echter, dit ongeval is geen item over "Criminaliteit, terreur en jihad", dit is een item over een ernstig ongeluk, overheidsregelgeving of eigenlijk juist het gebrek daaraan en meer van die zaken. Verre van een 'rechts' of 'neoliberaal' onderwerp, lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:13:31 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145049318
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

De karikatuur van HvNL is natuurlijk dat ze items uitzenden over het WK "Zaklopen met een gek hoedje op je kop" in Schubbekutveen.

Vroegah was dat "van gewest tot gewest"


In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145050584
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dit geldt ook wel aardig voor DWDD
http://lindaduits.nl/2012/09/nieuwsuur-als-sensatietelevisie/

Het is iig wel zo dat de omloopsnelheid van de items op TV enorm is toegenomen.

http://www.theguardian.co(...)-is-bad-rolf-dobelli
Dat eerste artikel is echt goed, bedankt voor het delen! Als kijker heb je die signalen die gezonden worden niet door, maar er wordt onbewust toch bepaalde gevoelens opgewekt.

Wel goed van The Guardian dat ze zo'n artikel durven te maken trouwens. :D Ik geloof het best inderdaad. Bij het kijken van het nieuws (ook bij het NOS) betrap ik mezelf vaak op dat toch bepaalde gevoelens worden opgewekt. Soms doe ik dan even geforceerd onverschillig omdat je zoveel narigheid over je heen krijgt dat je anders niet normaal meer zou kunnen leven.
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:00:44 #199
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145051105
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

De karikatuur van HvNL is natuurlijk dat ze items uitzenden over het WK "Zaklopen met een gek hoedje op je kop" in Schubbekutveen.
Inderdaad, maar daar opent HvNL natuurlijk ook niet mee.

quote:
[..]

Echter, dit ongeval is geen item over "Criminaliteit, terreur en jihad", dit is een item over een ernstig ongeluk, overheidsregelgeving of eigenlijk juist het gebrek daaraan en meer van die zaken. Verre van een 'rechts' of 'neoliberaal' onderwerp, lijkt me.
Zo kun je het ook bekijken. Je zou het evenwel als 'rechts' nieuws kunnen zien omdat:

- Het onderwerp veiligheid traditioneel als een rechts onderwerp wordt gezien. In studies die probeerden te onderzoeken of RTL/NOS meer aandacht besteden aan 'linkse' onderwerpen, is dit ook zo gehanteerd. De voor de hand liggende kritiek daarop is het te direct vertalen van het (bewezen en uitgekristalliseerde) Amerikaanse conceptuele kader naar de Nederlandse context. In de VS is het ook daadwerkelijk zo dat het brein van de conservatieve kiezer ook op die manier schijnt te werken (veel waarde aan de status-quo, paradoxaal genoeg ietwat risicomijdend).
- Je zou dit type nieuwsonderwerpen (niet zozeer het nieuwsfeit zelf maar het ermee openen, en dit een kwartier lang) als 'afleiding' kunnen zien. Zie de baanbrekende teksten van Naom Chomsky hierover.
- De provincie wordt dikwijls gelijk geschaald aan 'rechts'. En Amsterdam c.q. de grachtengordel als links. Ook dit is niet onbekend in de Verenigde Staten (de grote steden aan de kusten vs de redneck fly-over states met hun stierenrijden en monstertruck stunts).

Ultiem dieptepunt, en vele malen erger, was w.m.b. dat de scheiding tussen Jan Smit en Jolanthe ooit het tweede nieuwsitem was in het Journaal.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:08:09 #200
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_145051309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat eerste artikel is echt goed, bedankt voor het delen! Als kijker heb je die signalen die gezonden worden niet door, maar er wordt onbewust toch bepaalde gevoelens opgewekt.
Klopt, men snapt ook steeds meer over het menselijk brein en hoe dat kan worden gemanipuleerd.
http://billmoyers.com/201(...)%80%A6-conservative/

The powers that be kunnen daar natuurlijk hun voordeel mee doen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')