abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? donderdag 21 augustus 2014 @ 17:41:10 #1
70532 loveli
N
pi_143671382
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 21 augustus 2014 @ 18:34:43 #2
70532 loveli
N
pi_143673081
Vis bakken rookmelder doet het :')
crap in = crap out
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:48:36 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143676044
Noh, kan wel... heb in 5 jaar nog maar 1 x koortslip gehad, terwijl toen ik een pizza, shoarmaschotel en chinees elke week at, 5 maand per jaar :')

Ofzo.. pff moe

Loveli, damn waar ben je de afgelopen dagen allemaal mee bezig? :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143676813
Het is toch avondje voetbal kijken geworden ipv zelf sporten :+
Ik heb wel het gevoel dat ik meer weerstand heb als ik gezond en genoeg eet. Vooral groenten en fruit en veel water drinken helpt als ik me iets minder fit voel, maar het kan ook prima placebo effect zijn. Maar who cares als het werkt.
Het is pasta geworden met zelfgemaakte saus van gehakt, bacon, rode wijn, ui knoflook, tomaat, wortel, selderij. Ook nog gegrilde paprika en zwarte olijven. Beetje rucola, kaas om het af te maken. Een Italiaan zou het niet te vreten vinden, maar ik vind t lekker :)
pi_143676818
Li doet aan damage control :D

Mijn D: sperziebonen uit n potje met gekookte aardappelen en n gehaktbal om het geheel eetbaar euhh schuifbaar te maken pindasaus erbij.
Jak :|
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:21:07 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143677785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Li doet aan damage control :D

Mijn D: sperziebonen uit n potje met gekookte aardappelen en n gehaktbal om het geheel eetbaar euhh schuifbaar te maken pindasaus erbij.
Jak :|
Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143678938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...
Of spinazie of sperziebonen uit de diepvries :)
Wij hadden spinaziefrittata met salade :9
pi_143678954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...
Serieus? Ik eet niks uit pot als ik an kiezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:19:05 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143680542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Serieus? Ik eet niks uit pot als ik an kiezen.
Nee als je kan kiezen :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143680644
Meh is all I will say! Morgen weer een dag hoop ik en bij voorkeur een betere.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:23:14 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143680742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef Californium het volgende:
Meh is all I will say! Morgen weer een dag hoop ik en bij voorkeur een betere.
Care to share? :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143682892
Sperziebonen uit een potje :r huuuu. Vies!

Hier weer een fijne dag gehad. Eten ok, heerlijk simpel doch effectief avondeten (net gegeten :') vanwege sport ) en weer fijn gesport. De dip die ik afgelopen weekend had is weer goed verdwenen O+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 22:30:43 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143684206
Schiet hier nu even spontaan in de stress. Allerhande afspraken vergeten zoals kinderverjaardag etc. Man niet thuis dit weekend en onbereikbaar, ik morgen zelf de hele dag weg tot 23.30 uur. Paniek :{

Lijstje
o. duits broodje met boter en appelstroop
t. nectarine
l. boerenkool met spek, aardappel en gehakt (moddervet)
t. mini-mars, mini-snicker, appel
d. 3 boterhammen boter appelstroop
s. 3 uur motorrijden en 1,5 uur yoga
t. 2 handjes pistachenootjes
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 22:58:08 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143685537
Tink :* andere familie oids die kan bijspringen? Ouders van vriendjes van kiddos?

Ik heb gerend. Als een Slowpoke. Maar iig geen Slowbro / Snorlax.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 21 augustus 2014 @ 23:03:53 #15
70532 loveli
N
pi_143685856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
Schiet hier nu even spontaan in de stress. Allerhande afspraken vergeten zoals kinderverjaardag etc. Man niet thuis dit weekend en onbereikbaar, ik morgen zelf de hele dag weg tot 23.30 uur. Paniek :{

Lijstje
o. duits broodje met boter en appelstroop
t. nectarine
l. boerenkool met spek, aardappel en gehakt (moddervet)
t. mini-mars, mini-snicker, appel
d. 3 boterhammen boter appelstroop
s. 3 uur motorrijden en 1,5 uur yoga
t. 2 handjes pistachenootjes
Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?
crap in = crap out
pi_143692169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Care to share? :*
Iets met bijna paniekaanval en bijna janken in de winkel veel stress niet kunnen slapen ( :')) misselijk.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143693161
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?
Niet iedereen heeft een zus?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:13:06 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143693591
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?
Ja, ongeveer 300 km cq 3500 km verderop. Geen optie dus :P
Brandje is ondertussen geblust.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143694102
ook een beetje stressloos in bed gestapt dan? Of is het pas vanmorgen opgelost?

Ik heb voor het eerst in dagen weer een beetje lekker geslapen O+

Lijstje voor vandaag wordt zoiets:

T: 2 chocomuffins met pindakaas
L: courgettebrood met nutella
T: havermoutshake met havermout, frambozen, eiwitpoeder en kokos
D: couscous met abrikozen en pijnboompitten, tomatensalade en tartaartje
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143694329
Morgen! Twee rare dagen achter de rug, maar nu lekker vrij! Ik heb vandaag een awesome youtubekanaal gevonden!

Yoga+hypermobiel+breakdance= O+

  Vis een optie? vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:21:40 #21
70532 loveli
N
pi_143694420
Weersvooruitzichten bekeken. Winterjas uit de kast gehaald :')
/paar dagen weggaat
crap in = crap out
pi_143694680
Is het de tijd van griep? Ik word net wakker met gevoel alsof ik ook overreden ben door een vrachtwagen. Kan ook zijn omdat ik natuurlijk nauwelijks heb geslapen maar ik herken een aantal griep dingen zoals spierpijn.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:36:20 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143696007
Als ik nauwelijks heb geslapen en gespannen ben doen mijn spieren ook pijn + trillerig, ongeconcentreerd, huilerig en misselijk. Gewoon een lichamelijke reactie op stress.
Zelf heb er net drie valeriaan ingegooid. En andijviestamppot gegeten.

Dat maakt het lijstje voor vandaag
o. 2 boterhammen boter en appelstroop
t. 3 valeriaanpilletjes
l. andijviestamppot
t. min-mars, appel en hopelijk banaan
s. 1,5 uur motorrijden op de snelweg (ik zweet nu al peentjes :') )
d. pannenkoeken geloof ik
s. avondrit (2 uur motorrijden)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143696119
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:38 schreef Californium het volgende:
Is het de tijd van griep? Ik word net wakker met gevoel alsof ik ook overreden ben door een vrachtwagen. Kan ook zijn omdat ik natuurlijk nauwelijks heb geslapen maar ik herken een aantal griep dingen zoals spierpijn.
Ik had dat een paar dagen geleden. Ik heb toen een overdosis vitamine c pillen genomen. Een paar uur later was het over. Ik ben nog wel een beetje moe, maar ik heb de laatste weken iets te veel suiker op, dus dat wijt ik daar aan. Tijd om af te kicken :{
pi_143702856
heb geen overdosis pillen en heb weer bijna paniekaanval en bijna staan janken in de winkel vanmorgen dus de winkel ontwijk ik even en moet het blijkbaar even doen met wat ik in huis heb!

net wel even 2 uur geslapen, werd wakker van de bel. Maar op een of andere manier heeft wel mijn draadloos internet probleem zich spontaan opgelost! :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143702885
Er zijn een hoop mensen grieperig idd, erg apart voor de tijd van het jaar.

Aan mijn lijstje mag een stuk aardbeienvlaai van de multivlaai worden toegevoegd, met zo'n bladerdeeg korst. Eerste taartje van multivlaai wat ik lekker vind :9

De rest is niet te nassen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143703382
Vies he aurum, vind ik ook. Ik ben nu wel benieuwd naar je taartje. Hier morgen aardbeien. Vrienden hebben zichzelf uitgenodigd omdat ze weer lekker wilden eten :+ O+

Ik ga een soort herfst-zomer overgangsmenu maken:

Pompoensoep met een hartig bladerdeeg koekje

Coquilles met truffel aardappel mousseline, harcots verts en paddenstoelen

Zomerafscheid: aardbeien dingie ( dingie wordt nog bedacht) met slagroom, bitterkoekjes en witte chocolade

*O*
pi_143703616
Wij gaan morgen bij Umami eten, ben benieuwd. Schijnt heel goed te zijn :9

(ik kan weer hele dagen over eten praten en in de keuken rommelen :') )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143703671
Ik heb de deur van diepvries niet goed dichtgedaan en nu is al het vlees gesmolten. Kan ik dit nog gebruiken als ik het invries?
pi_143703983
al het vlees ontdooid ja? Nee. dat wordt vanavond op de bbq gooien!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143704246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef _aurum_ het volgende:
Wij gaan morgen bij Umami eten, ben benieuwd. Schijnt heel goed te zijn :9

(ik kan weer hele dagen over eten praten en in de keuken rommelen :') )
Tof!

Ja hier ook. Heb de delicious en foodies in huis gehaald. Ik ben vandaag vrij en ik heb alleen nog lekkers gehaald voor morgen en 24 kitchen gekeken _O-
pi_143704328
ik ga zondag iig kruidnoten maken :D het is echt dramatisch weer buiten :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143704796
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof!

Ja hier ook. Heb de delicious en foodies in huis gehaald. Ik ben vandaag vrij en ik heb alleen nog lekkers gehaald voor morgen en 24 kitchen gekeken _O-
Oh heerlijk O+

Ik mis koken best wel, maar sinds Luc er is kom ik er echt minder aan toe... of heb er gewoon geen zin meer in na een drukke dag helaas..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143712640
Griep gaat in mijn omgeving wel echt rond nu..
Zometeen verjaardag bij vriend maar ben niet zo energiek nu, en meestal gaat daar t dak eraf :D Dus ben benieuwd, of ik krijg ook een bak met energie of ik ga op tijd naar huis :)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:35:33 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143714273
Beterschap zieken. Klote en dat in het weekend :(

Lijstje hier
O/L: 2 boterhammen met roomkaas/achterham/tomaat/verse bieslook , beschuit kaas
T's: peer, beschuit banaan, beker melk, handje zoute pinda's, blokje pure choco, augurk met achterham, 2 cafe noir
D: Gebakken kippenlevers met wat spekjes/ui/champignons, rijst met zelfgemaakte satesaus, zoetzure oosterse komkommersalade, veel sperziebonen O+ (de laatste v.d. tuin), glas zoete rode bubbelwijn
T's: paar dropjes, kwark/vla/necatrine, kommetje chips, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143715800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef _aurum_ het volgende:
Wij gaan morgen bij Umami eten, ben benieuwd. Schijnt heel goed te zijn :9

(ik kan weer hele dagen over eten praten en in de keuken rommelen :') )
Ja leuk is dat, heb de hele dag gekookt/gegeten/over eten gepraat.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:14:43 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143716151
Keuken O+

Morgen of overmorgen uit eten.. wil graag waar lief ook heen wil maar die wil alleen maar waar ik heen wil :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143717062
Nieuwe PC *O*

Vorige was al poosje aan vervanging toe maar kon maar niet mijzelf overhalen nieuwe te kopen.
Gisteravond wilde hij gewoon niet meer dus vanmiddag maar direct nieuwe opgehaald in de pauze.

Beterschap voor de sickos! :P ;)

En benieuwd hoe Tink d'r ritten gingen, hopelijk goed O+

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 22-08-2014 21:30:36 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:44:06 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143717528
Lijstje
o. 2 boterhammen boter en appelstroop
t. 3 valeriaanpilletjes
l. andijviestamppot (andijvie, aardappelen, gebakken spek, kip, ananas, pepertje)
t. min-mars, appel en hopelijk banaan + wit broodje kaas, boter, tomaat en komkommer + plak ontbijtkoek + halve pannenkoek met speculoos
s. 1,5 uur motorrijden op de snelweg (ik zweet nu al peentjes :') )
d. pannenkoeken geloof ik opscheplepel bami, kwart kip, 3 opscheplepels sperziebonen, veel pindasaus
s. avondrit (2 uur motorrijden)
t. glas wijn

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef V1z0R het volgende:

En benieuwd hoe Tink d'r ritten gingen, hopelijk goed O+
Niet. Voelde me niet topfit vandaag en wil geen risico nemen. Ik heb de rijlessen + examen verzet en blijf vanavond maar eens een avondje thuis. Was echt de juiste beslissing. Ben een stuk meer ontspannen bij het idee dat het examen een paar weekjes later is.

Edit: en gefeliciteerd met nieuwe pc natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:45:25 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143717589
*O* voor de nieuwe pc!

Tink, goed van je!
Heb je nog wat leuks om naar uit te kijken?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143719082
oh…. net 40 minuten onder de douche gestaan / gezeten. Ik wil weer terug ;(

Nu toch maar even mijn psych mailen want mijn vaste luisterend oor doet irritant en ik moet het kwijt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143719325
Vervelend, Cali :*
Hopelijk snel wat verlichting...
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. 2 boterhammen boter en appelstroop
t. 3 valeriaanpilletjes
l. andijviestamppot (andijvie, aardappelen, gebakken spek, kip, ananas, pepertje)
t. min-mars, appel en hopelijk banaan + wit broodje kaas, boter, tomaat en komkommer + plak ontbijtkoek + halve pannenkoek met speculoos
s. 1,5 uur motorrijden op de snelweg (ik zweet nu al peentjes :') )
d. pannenkoeken geloof ik opscheplepel bami, kwart kip, 3 opscheplepels sperziebonen, veel pindasaus
s. avondrit (2 uur motorrijden)
t. glas wijn

[..]

Niet. Voelde me niet topfit vandaag en wil geen risico nemen. Ik heb de rijlessen + examen verzet en blijf vanavond maar eens een avondje thuis. Was echt de juiste beslissing. Ben een stuk meer ontspannen bij het idee dat het examen een paar weekjes later is.

Edit: en gefeliciteerd met nieuwe pc natuurlijk.
Meh :*
Denk wel goede keuze, goed in je vel en vertrouwd zijn in het rijden scheelt zoveel.
Ben blij dat m'n pa ook gewoon eerlijk is tegenwoordig over zijn zicht tijdens het rijden, overdag geen probleem maar 's avonds en dan vooral met regen of buitenwegen met weinig verlichting gooit 'ie mij de sleutels toe.

En thx! Jij ook uniek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om het beestje in te rijden! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143720059
Goed van je Tink! ^O^

Feli met je pc vaiz!

En een :* voor Cali.

Mijn verjaardagscadeautje van schoonouders kwam vandaag binnen. Supertoffe nieuwe yoga outfit *O*
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:36:46 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143720082
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef An24 het volgende:
Goed van je Tink! ^O^

Feli met je pc vaiz!

En een :* voor Cali.

Mijn verjaardagscadeautje van schoonouders kwam vandaag binnen. Supertoffe nieuwe yoga outfit *O*
Leuk cadeau! Aan op volgende foto?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143720128
Sterkte Cali!

Ik had vandaag een beetje een off-day, kreeg weinig werk gedaan. Vanavond wel nog een beetje gedaan, maar nu op de bank hangen want hoofdpijn. Wel lekker gegeten.

O: 2 spelt pannenkoeken met kaas
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: 2 boterhammen met rosbief en mosterd, 80 gram serranoham
D: sushi! 6 nigiri zalm, 3 nigiri tonijn, 3 maki zalm, 3 maki tonijn

Vriendje is al vanaf half 8 weg, hockeytraining en daarna verjaardag van zn trainer. En nu voel ik me een beetje kansloos, maar ik mis hem wel een beetje naast me op de bank haha.
pi_143720251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Leuk cadeau! Aan op volgende foto?
Als ik me niet pre cyclus bloated voel wel ja. En ik moet twee dagen aan challenge inhalen met hele toffe poses, dus zou wel leuk zijn. Morgen dus hoop ik ^O^
pi_143720514
Oke -O-

Ik heb dus mijn agenda op werk laten liggen, waar ik haar mail adres in heb staan en en en -O- ik val elke paar minuten bijna flauw ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:51:46 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143720919
vlinder, wat zijn nu je plannen voor vanavond? Klinkt als heel lekkere D iig!

Cali, wij kunnen niks doen :N Sterkte !

Ik ga een borreltje nemen, omdat het kan O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143721016
Weet ik. Maar ik wil even klagen. Ik heb inmiddels ene methode om haar te bereiken gevonden O+. daarna wat melatonine erin wat ik gehaald heb en onder de wol hopelijk.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143721278
Slaap lekker alvast Cali! Sterkte!

Uniek, weinig plannen. Lig op de bank tv te kijken, maar ben vrij moe en heb nog steeds hoofdpijn dus ga denk ik zo even lekker douchen en dan in bed liggen :). En dan hopen dat vriendje niet al te dronken thuis komt, haha. Mn D was inderdaad heel lekker. Vriendje had al vroeg gegeten ivm training en ik vond dat ik wel wat lekkers had verdiend! En hij vindt sushi niet zo heel lekker, dus was goeie gelegenheid :). Geniet van je borrel!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:58:59 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143721280
Meiske toch...

Zal ik wat chips nemen ook? paprika, lekker ordinair de ouderwetse, blijft toch het lekkerst. Of wokkels of nibb-it of zoute stokjes...
Zucht, keuzes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143722082
Ik moet natuurlijk eigenlijk zeggen dat de beste keuze is om de chips te laten zitten...

Maar ik zou voor de nibbits gaan :)
pi_143722452
Hai :)
Be someone that makes you happy
pi_143722565
Als jij wat wilt hebben, uniek, moet je het nemen. :+

Ik fiets even naar de kebabboer want ik heb al 10 uur niets gehad. :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Nallie het volgende:
Hai :)
OMG :o WUT :?
oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143722639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Als jij wat wilt hebben, uniek, moet je het nemen. :+

Ik fiets even naar de kebabboer want ik heb al 10 uur niets gehad. :9

[..]

OMG :o WUT :?
oO<
Ik leef nog O+
Be someone that makes you happy
pi_143722662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Nallie het volgende:
Hai :)
Oh hai!
pi_143722817
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh hai!
Jij ook hier?!?

Ik stem voor chips Uniek
Be someone that makes you happy
pi_143723047
Volgens mij in de sloot gefietst, allemaal oude koeien :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:33:20 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143723100
Heb je niks in huis V1??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143723368
Noem je mij nu een oude koe?!
Be someone that makes you happy
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:43:53 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143723602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Nallie het volgende:
Noem je mij nu een oude koe?!
Nallie, jij oude koe! Hoe is het?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143723738
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nallie, jij oude koe! Hoe is het?
Prima! Beetje grazen enzo.. Hoe is t met jou Unieksels?
Be someone that makes you happy
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:48:24 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143723832
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Prima! Beetje grazen enzo.. Hoe is t met jou Unieksels?
Ja best heel goed!

Vakantie? Weekend? Vakantie gehad?
Vertel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143724074
Mijn lijstje is weer niet best vandaag :+

O: speltvlokken (gewoon zonder melk e.d. :') )
L: ei met tomaat, maar na een paar happen had ik geen zin meer :@
T: paar stukjes chips, zakje gedeeld met Luc in een kinderspeelding
D: gegrilde zalm met wasabi mayo + snijbonen
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143724465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je niks in huis V1??
3 liter kwark, maar moet ook nog wat overhouden morgen :+
Ook een pot augurken.

Heb me ingehouden en maar 2 lamacuns genomen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Nallie het volgende:
Noem je mij nu een oude koe?!
Yup, altijd gehoord "achteraf kijk je een koe in de kont"...
Als ik dan toch iemand in de kont moet kijken :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 22-08-2014 23:25:41 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:01:00 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143724477
Waarom Skoap?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143724783
Ik had een baaldag, ben moe & aan vakantie toe. Nog 4 dagen werken en dan 2 weken vrij!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:55:30 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143731373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Skoap het volgende:
Ik had een baaldag, ben moe & aan vakantie toe. Nog 4 dagen werken en dan 2 weken vrij!
Stomme baaldagen :{w
Laatste loodjes ... is toch. :*

Nou wat hebbie gegeten V1?

Laat mij schrikken *hik, hik, hik*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143731654
Wijn en wodka is niet gezond slank zeker?! Misschien nog wat yoga voor t slapen gaan ;)
Be someone that makes you happy
pi_143734495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Stomme baaldagen :{w
Laatste loodjes ... is toch. :*

Nou wat hebbie gegeten V1?

Laat mij schrikken *hik, hik, hik*
Wat ik al had gepost, 2 lahmacuns :9
Met kip, pepers, sla en ui, oh en natuurlijk sambal, feta was op ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143735322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:11 schreef Nallie het volgende:
Wijn en wodka is niet gezond slank zeker?! Misschien nog wat yoga voor t slapen gaan ;)
"Yoga" :')

Naja. Altijd beter dan anti-RSI polsbewegingen moeten doen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143736190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"Yoga" :')

Naja. Altijd beter dan anti-RSI polsbewegingen moeten doen :+
Denk je dat ik dan zou gaan posten :P
Be someone that makes you happy
pi_143736739
Hoi! Wat leuk, oude slankies terug :)

Begin weer beetje wakker te worden, dat rustig aan doen op feestje is bijna gelukt :')
pi_143737718
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Denk je dat ik dan zou gaan posten :P
Zie niet in waarom niet? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:33:22 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143738837
Heuiiii Nallie en Anna! O+

Grazen, story of my life :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143739863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zie niet in waarom niet? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noes! :')

Je doet je naam weer eer aan Viezor ;)

Grazen O+
Be someone that makes you happy
pi_143740089
Ik voel me stuk beter dan gister maar de winkel was nog geen leuke ervaring. Goed geslapen enzo.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:41:06 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143740620
Wij gaan vanavond ook uit eten, waarschijnlijk een wok :')
Misschien eentje waar we nog niet zijn geweest.

10 km gewandeld *O* Nu wel een beetje heuppijn maar het ging goed *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:57:22 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143740965
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan vanavond ook uit eten, waarschijnlijk een wok :')
Misschien eentje waar we nog niet zijn geweest.

10 km gewandeld *O* Nu wel een beetje heuppijn maar het ging goed *O*
Uit eten *O*
Wok *O*
Nieuwe wok *O*
10 km wandelen *O*

Ego *O* : 50 km snelweg op de motor zonder brokken *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143741030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Uit eten *O*
Wok *O*
Nieuwe wok *O*
10 km wandelen *O*

Ego *O* : 50 km snelweg op de motor zonder brokken *O*
_O_
Ja doei.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:13:59 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143741317
Tink, jij dappere dame!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143741426
Lekker, Tink! :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Noes! :')

Je doet je naam weer eer aan Viezor ;)

Grazen O+
Dank u, dank u :7

Gek hoofd dus rare vergelijkingen: 1 letter verschil met grazen:
O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:56:07 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143742421
Owww we gaan naar steakhouse/pizzaria, mijn lief heeft gekozen *O*
En nu weet ik niet wat ik moet kiezen :')

Shoarmapizza
of
shoarma, shaslik, kebab schotel .
Zucht waarom kan ik NOOOOOOOOOOOOOOOOIT kiezen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:03:28 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143742623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww we gaan naar steakhouse/pizzaria, mijn lief heeft gekozen *O*
En nu weet ik niet wat ik moet kiezen :')

Shoarmapizza
of
shoarma, shaslik, kebab schotel .
Zucht waarom kan ik NOOOOOOOOOOOOOOOOIT kiezen?
Shaslikschotel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143743875
Zoals beloofd:



Met deze topjes erbij:





*O*
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:33:35 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143746768
An! Respect!

Biertijd! En shaorma
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:05:33 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143749706
Alles op, nog honger, hoe zo?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:06:33 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143749746
Je bent erwten aan 't smokkelen An!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143750192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent erwten aan 't smokkelen An!
Ik moest lachen :P

Zou een avond dansen opwegen tegen de baco's die erbij komen? :')
Don't go breaking my heart
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:17:36 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143750242
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef KikiD het volgende:

[..]

Ik moest lachen :P

Zou een avond dansen opwegen tegen de baco's die erbij komen? :')
Je daar druk over maken :') Je kan best 1 avond los gaan hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143750367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je daar druk over maken :') Je kan best 1 avond los gaan hoor.
Ik maak me er na 1 baco allang niet meer druk om hoor :P
Don't go breaking my heart
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:20:45 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143750382
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:20 schreef KikiD het volgende:

[..]

Ik maak me er na 1 baco allang niet meer druk om hoor :P
Gelukkig :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:29:38 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143750730
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd:

[ afbeelding ]

Met deze topjes erbij:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O*
Leuk!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:34:06 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143750890
Lijstje
o. boterham jam en boter, boterham appelstroop en boter
t. half duits broodje kaas en margarine
l. 2 boterhammen appelstroop en boter + grote bak 10%-yoghurt en frambozen
t. 3 gevulde pepers
d. rijst, groene kool en paksoi met olie en citroen, gekruid varkensvlees in paddestoelen-masala-rodeui-roomsaus (Jamie O-recept - niet echt geweldig)
t. stukje 99%-chocolade + perzik uit eigen tuin
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143753117
Gaaf An!

Vandaag iemand verhuisd die door ouders de straat op gekickt was.
Het bestaat nog :(
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143753623
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef KikiD het volgende:

[..]

Ik moest lachen :P

Zou een avond dansen opwegen tegen de baco's die erbij komen? :')
Baco's waren nog het minst alcoholische wat ik gister heb gedronken.. Wodka, whisky en veel rare mixjes.. Gelukkig viel de koppijn mee en heb zelfs nog gesport vandaag :)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:55:32 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143754046
Was eindelijk weer wezen wandelen hier in de omgeving
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143754364
Mooi daar Uniek!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143757124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent erwten aan 't smokkelen An!
:D :+
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:41:18 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143757738
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:20 schreef An24 het volgende:

[..]

:D :+
:D

Heb wel eens een kiwi gejat uit de AH :@
Maar aan de andere kant... de AH verdient het ook, kutwinkel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:47:22 #101
70532 loveli
N
pi_143757942
:W
crap in = crap out
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:48:25 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143757978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef loveli het volgende:
:W
bist ek wer boven wetter? :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:51:33 #103
70532 loveli
N
pi_143758091
Ik heb weer even wifi. Bedtijd nu ;)
crap in = crap out
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:54:41 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143758176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef loveli het volgende:
Ik heb weer even wifi. Bedtijd nu ;)
Oja..
trusten lieverd! O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143759718
Wat goed van je Tink!

En An wat zie je er goed uit!!
pi_143764209
Oei, gister met mn broers kleding voor bruiloft van mn pa gaan kopen. De jongste met klein budget paste niet in de broeken van h&m (t/m 56), wel erg.
Was zelf bezig met een nieuw topje maken en die gaat me niet passen in 40 helaas (internetpatroon, heb m niet in stretchstof), dus daar moet ik ook een andere eigenaar voor gaan vinden.
Maar ik woog 74 kg van de week, met kleding, dus ik ga wel gestaag omlaag.
pi_143768010
Zo, weer lekker gesport O+ Nu maar eens lunchen en straks vakantiedingen regelen.
pi_143768366
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei, gister met mn broers kleding voor bruiloft van mn pa gaan kopen. De jongste met klein budget paste niet in de broeken van h&m (t/m 56), wel erg.
Was zelf bezig met een nieuw topje maken en die gaat me niet passen in 40 helaas (internetpatroon, heb m niet in stretchstof), dus daar moet ik ook een andere eigenaar voor gaan vinden.
Maar ik woog 74 kg van de week, met kleding, dus ik ga wel gestaag omlaag.
Ondertussen al iets gevonden? Zo niet: de pakkenwinkel tegenover de MediaMarkt (in Hoog Catharijne, Utrecht) heeft een opheffingsuitverkoop, complete pakken voor <150 euro incl vermaken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143769093
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ondertussen al iets gevonden? Zo niet: de pakkenwinkel tegenover de MediaMarkt (in Hoog Catharijne, Utrecht) heeft een opheffingsuitverkoop, complete pakken voor <150 euro incl vermaken.
Ja hoor, we zijn daarna bij de V&D geslaagd. Hemd, jasje en broek voor 160. Schoenen voor 25 van H&M erbij en hij is het heertje. Dik, maar wel geslaagd.
pi_143769132
Mogguh!

Fijndat het rijden goed is gegaan Tink! En An d'r yogashizzlr gaat oook steeds beter he :) wel knap! Ik moet me volgende week nog in gaan schrijven bij een andere sportschool...gister weer hip thrusts gerpobeerd bij mijn huidige....vloer glad/ geen goed bankje = ergenis ):O

Lijstje voor vandaag wordt zoiets:
L: 1/2 broodje pure hagelslag/, 1/2 broodje pindakaas en honing, krentenbrood met kaas
T: kruidnootjes
D: http://www.kayotic.nl/blog/lazy-sunday-casserole
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143772760
Waarom heeft niemand mij ooit gewaarschuwd dat kokoswater vreselijk vies is? :'( ik was bij de toko in Den Haag en zag het staan dus dacht, neem meteen twee pakken mee (in Utrecht ken ik geen toko en kom er dus ook nooit). Neem ik op het station even een slok.. bah! Ik gooi het wel door smoothies heen ofzo waardoor je de smaakt niet meer proeft, maar ik dacht echt dat het zou smaken naar water met een lichte kokos smaak en dat viel me dus onwijs tegen. Nu zit ik al bijna een uur met die vieze smaak in mn mond haha en ben pas om 15.45 thuis en heb verder ook niks bij me van eten/drinken..
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:07:57 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143775898
had ik je kunnen vertellen Vlinder...
Kokos :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143776020
Haha! Ja ik vind normale kokos smaak helemaal niet vies ofzo, maar zowel kokoswater als kokosmelk is echt niet aan mij besteed blijkbaar. Kokosolie vind ik dan wel weer prima..
pi_143776289
Kokosmelk in de curry vind ik echt heerlijk :)
pi_143776878
Dat vind ik dan inderdaad ook wel weer lekker. Alleen kokosmelk of kokoswater als drinken, dat vind ik echt ongelooflijk vies. Lekker wispelturig haha.
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:30:39 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143776936
Lust dan ook niet curry's :') Jammer wel

Lijst:
O: boterham banaan, beschuit kaas, gekookt eitje
T: kwart galiameloen
L: boterham ham, beschuit kaas, beker melk
T's: peer, nectarine, rode bieten met zoute haring en rauw ui :9 , blokje choco, paar dropjes
D: boterslasalade met dressing, gestoomde aardappelen met wat paksoi, gekookte zoete wortels, spitskool en koolvis uit de oven.
T: kwark/vla, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:33:13 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143777034
Fitness gedaan en het was niet verschrikkelijk! :+ Eigenlijk wel chill, niet haasten voor een lesje en met muziekje op aan apparaten hangen. Lesjes zijn wel nog steeds leuker en ik ben na afloop meer kapot - al verwacht ik nu meer spierpijn :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:38:35 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143777222
Oh en ik heb nu deze gympsels voor de sportschule en ik vind ze cool O+



*sucker voor zwart met roze*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:48:33 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143777574
Nice!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143777956
Dank voor de complimenten allemaal. Ik word idd met de dag sterker, maar ik moet het wel ondersteunen met core training, anders loop je op den duur vast in je ontwikkeling.

Vlinder: welk merk kokoswater had je? Ik heb ook flink wat merken uit gespuugd voor ik dr Antonio vond }:|

Hier een babyshower achter de rug vol met taart en snoep. Even kijken wat we straks doen, maar een gezonde lijst wordt het niet meer vandaag :+

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 24-08-2014 18:58:38 ]
pi_143780367
Foco, 100% puur kokoswater. Die toevallig ook al een keer uitgespuugd? Haha!
pi_143783013
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Foco, 100% puur kokoswater. Die toevallig ook al een keer uitgespuugd? Haha!
Nee! Die nog niet gehad :+
pi_143788013
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee! Die nog niet gehad :+
Dan zou ik je aanraden er ook ver vandaan te blijven haha!

Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de smaak van kokoswater in het algemeen me niet ligt, hoor. Ik vond deze qua smaak heel erg lijken op ORS. En dat is opzich niet zo heel raar aangezien het volgens mij ook deels dezelfde werking heeft. En het feit dat ik een verkeerde verwachting had over hoe het zou smaken (water met lichte kokos smaak, net zoals spa citroen maar dan met kokos, zoiets) zal ook niet bijgedragen hebben haha.

Edit: net een smoothie gemaakt met kokoswater, klein beetje kokosolie, yoghurt, melk, klein beetje limonadesiroop en diepvries bosbessen en kersen. Heerlijk! Proef nog wel wat kokos (vnl van de kokosolie), maar niet meer dat rare smaakje van het kokoswater. Goed alternatief om het toch binnen te krijgen, want wat ik erover lees is 't heel gezond.

Alleen jammer dat de kokosolie in een boel kleine bolletjes erin zit nu. Opzich wel logisch want het is natuurlijk redelijk koud drankje, maar om de een of andere reden had ik dit de eerste keer dat ik een smoothie met kokosolie erin maakte niet. Dat was dan wel niet met diepvries fruit, maar met melk, yoghurt en mango. Maar de melk en yoghurt waren daarbij ook koud.

Edit2: Potverdorie An, ik had van tevoren aan jou moeten vragen welke kokoswater jij drinkt, met googelen kom ik er net achter dat die van jou bij de ekoplaza te koop is en die zit naast de toko waar ik vanmiddag was -O-

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 24-08-2014 21:24:16 ]
pi_143794902
Hoiii!
Heb sinds gister last van pijn in de rug, onderin.. Is zeurende pijn, vooral als ik dingen van de grond op til. Maar als ik zware dingen met gestrekte rug til voel ik niks :?
Ik zit te denken of het bij het griepje hoort..
pi_143795573
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef the85mc het volgende:
Hoiii!
Heb sinds gister last van pijn in de rug, onderin.. Is zeurende pijn, vooral als ik dingen van de grond op til. Maar als ik zware dingen met gestrekte rug til voel ik niks :?
Ik zit te denken of het bij het griepje hoort..
De internetdokter zegt als je er morgen nog last van hebt bel de huisarts.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143796712
Hoi. Ik had vanmiddag een date. We gingen wandelen. Het was leuk.

(Ik ging nooit meer daten maar dat bedacht ik mij tijdens de date en dat zei ik toen ook en hij deed eigenlijk ook niet aan dates)

Dus ja nu gaan we geloof ik nog een keer afspreken :P
Worry is a misuse of imagination
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:48:31 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143797248
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Probability het volgende:
Hoi. Ik had vanmiddag een date. We gingen wandelen. Het was leuk.

(Ik ging nooit meer daten maar dat bedacht ik mij tijdens de date en dat zei ik toen ook en hij deed eigenlijk ook niet aan dates)

Dus ja nu gaan we geloof ik nog een keer afspreken :P
Mag ik komen op de bruiloft?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143798458
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dan zou ik je aanraden er ook ver vandaan te blijven haha!

Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de smaak van kokoswater in het algemeen me niet ligt, hoor. Ik vond deze qua smaak heel erg lijken op ORS. En dat is opzich niet zo heel raar aangezien het volgens mij ook deels dezelfde werking heeft. En het feit dat ik een verkeerde verwachting had over hoe het zou smaken (water met lichte kokos smaak, net zoals spa citroen maar dan met kokos, zoiets) zal ook niet bijgedragen hebben haha.

Edit2: Potverdorie An, ik had van tevoren aan jou moeten vragen welke kokoswater jij drinkt, met googelen kom ik er net achter dat die van jou bij de ekoplaza te koop is en die zit naast de toko waar ik vanmiddag was -O-
Oepsie!
pi_143804738
Morgen! Hoe weet je of je langer in bed had moeten blijven liggen?
Als je een graai in je badkamermeubel doet zonder te kijken en vervolgens de tube zonnebrand boven je tandenborstel leegknijpt.. :+
pi_143805058
Oh bah MC, dat zal vies gesmaakt hebben :X Was je wel gelijk wakker :P

Ik was ook weer een belachelijk vroeg wakker, de strijk maar weggewerkt en alvast muffins gemaakt.
Hoef ik dat alvast vanavond niet te doen :+ :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143805081
quote:
11s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag ik komen op de bruiloft?
Welke bruiloft :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_143805087
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:23 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Hoe weet je of je langer in bed had moeten blijven liggen?
Als je een graai in je badkamermeubel doet zonder te kijken en vervolgens de tube zonnebrand boven je tandenborstel leegknijpt.. :+
Haha gedver
Worry is a misuse of imagination
pi_143807301
Lekjker bezig MC! :D
pi_143810690
:D MC in de bocht.

Lijstje voor vandaag:

O: griekse yoghurt met frambozen en bramen
T: pistache
L: 3 speltboterhammen, filet Am en jam
T: heb een walnoten-cranberry mix liggen
D: Krootjes met spek bij oma :+
T: denk niks laat eten
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143810783
Lekker bezig mc! :D En tof van je date prob!

Mijn lijst/planning:
O: 675 ml smoothie van kokoswater, kokosolie, melk, yoghurt, limonadesiroop en diepvriesfruit (kersen, bosbessen en frambozen)
L: kaastosti speltbrood met ketchup
D: ?

Moet voor de D nog even nadenken. Heb een meloen en serranoham liggen, dus als de meloen rijp is dan maak ik dat als voorgerecht. Hoofdgerecht weet ik sowieso nog niet. Iemand nog ideeën? Zonder ui, knoflook, gamba's/garnalen en prei en niet scherp/gekruid..
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:17:07 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143810926
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker bezig mc! :D En tof van je date prob!

Mijn lijst/planning:
O: 675 ml smoothie van kokoswater, kokosolie, melk, yoghurt, limonadesiroop en diepvriesfruit (kersen, bosbessen en frambozen)
L: kaastosti speltbrood met ketchup
D: ?

Moet voor de D nog even nadenken. Heb een meloen en serranoham liggen, dus als de meloen rijp is dan maak ik dat als voorgerecht. Hoofdgerecht weet ik sowieso nog niet. Iemand nog ideeën? Zonder ui, knoflook, gamba's/garnalen en prei en niet scherp/gekruid..
En wat eet je tussendoor?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143812624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En wat eet je tussendoor?
Ik eet eigenlijk vrij weinig tussendoor, als mn lunch groot genoeg was (2 kaastosti's ipv 1 gegeten vandaag). Ik ontbijt meestal rond 9.30, lunch om 13.00 en eet avond wanneer ik trek krijg of hoe laat het uitkomt ivm hockey. Als ik tussen lunch en avondeten nog trek krijg, een (of meer) rijstwafel(s) los of met rosbief of zo :). Als ik ze in huis heb ook wel eens appel tussendoor, maar die zijn nu op.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:07:12 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143816374
Woei binnen 3 minuten klaar in de Vrijbuiter :')

Lijst:
O: Boterham kaas, beschuit banaan, zacht gekookt eitje
T: halve meloen, nectarine
L: 2 boterhammen met een zoute haring en uien, beker melk
Ts: paar dropjes, klein bros puur reep, snoepen van witlofschotel, bak kwark/karamelvla en banaan
D: wiltof ham/kaas/ei schotel uit de oven met spaghetti en roomkaas, rosebubbels
T: zoute stokjes

B: Alle ramen beneden (incl keuken en garage en deuren) binnen en buiten en 10 km gewandeld.. I'm back *O*
Ow en onder het wandelen nog zo'n 200 gram bramen gesnoept

[ Bericht 10% gewijzigd door uniekhoorn op 25-08-2014 16:42:50 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:28:08 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143816942
De AH heeft een spaaractie voor de 2e persoon gratis een drie gangen menu maar ik kan niks vinden op de site?
Ow en op Iens (waar dat mee samen gaat) is Friesland hetzelfde als Groningen en Drenthe :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143818987
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
De AH heeft een spaaractie voor de 2e persoon gratis een drie gangen menu maar ik kan niks vinden op de site?
Ow en op Iens (waar dat mee samen gaat) is Friesland hetzelfde als Groningen en Drenthe :')
http://www.restaurantspaaractie.nl ;)
Be someone that makes you happy
pi_143823422
Zo, weer thuis.. Net buitenboordmotor verkocht aan man in Amsterdam. Woonde in een woonboot naast het Amstel Hotel, wat een mooie plek :) Dan begin ik toch te twijfelen of ik niet ooit in Amsterdam zou willen wonen..
pi_143823835
O: niks :@
L: 2 speltboterhammen met kaas, sla, kipfilet en 1 rozemarijn zeezout cracker met kipfilet en komkommer
S: 45 min zumba
D: witlof gecaramaliseerd in port en 2 plakjes spek en 1.5 rundervink
T: bekertje cocosmelk

Ons bedrijf staat in een bepaalde lijst op nummer 2 en binnen heel Amerika op nummer 40 (van de 500) en ik word helemaal plat gemaild :')

En ik kreeg vandaag een baan aangeboden terwijl ik een referentie gaf voor een ex collega :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:07:29 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143823866
Thanks Nallie en lurker :D, was weer eens te haastig :')

Net nog even een blokje van 10 km gefietst na het eten, nu lekker gedoucht een dropje eten en dan zo maar naar bed.
Back on track betekend ook weer hele dagen op het werk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143823918
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef the85mc het volgende:
Zo, weer thuis.. Net buitenboordmotor verkocht aan man in Amsterdam. Woonde in een woonboot naast het Amstel Hotel, wat een mooie plek :) Dan begin ik toch te twijfelen of ik niet ooit in Amsterdam zou willen wonen..
Amsterdam O+ iedere keer als ik er weer ben, denk ik er weer over om er misschien toch te gaan wonen. Maar dan wil ik heel rijk zijn een een grachtenpand met inpandige garage kunnen kopen :D :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:13:27 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143824053
Amsterdam... als ik de kans zou krijgen dan was ik gisteren al verhuisd of liever misschien nog den Haag?
Stad O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:16:21 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143824165
Weet niet hoe het bij jullie zit maar in het noorden is het vandaag best ontzettend mooi weer.
Nu ook, het is compleet windstil en 14.5 graden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143824635
Het regent hier pijpestelen Uniek :+

Al sinds dat ik klaar ben met werk :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:32:39 #148
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143824739
Woon vlakbij A'dam. En dat is genoeg.... Net nog even uit 't werk bij brouwer 't ij langs gefietst :P Meteen de 10.000 km doorbroken dit jaar *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143825056
Ik ga volgende week twee huizen bezichtigen in Amsterdam :o.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143833115
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker bezig mc! :D En tof van je date prob!

Mijn lijst/planning:
O: 675 ml smoothie van kokoswater, kokosolie, melk, yoghurt, limonadesiroop en diepvriesfruit (kersen, bosbessen en frambozen)
L: kaastosti speltbrood met ketchup
D: ?

Moet voor de D nog even nadenken. Heb een meloen en serranoham liggen, dus als de meloen rijp is dan maak ik dat als voorgerecht. Hoofdgerecht weet ik sowieso nog niet. Iemand nog ideeën? Zonder ui, knoflook, gamba's/garnalen en prei en niet scherp/gekruid..
We hebben net weer afgesproken (maakte vanavond een plan voor vrijdag maar dat duurde lang vond ik dus of geduldig worden of over een uur. Dus.)

Maar nu even een week of zo niet hoor ;)

Wat heb je vandaag uiteindelijk gegeten?
Worry is a misuse of imagination
pi_143833175
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef the85mc het volgende:
Zo, weer thuis.. Net buitenboordmotor verkocht aan man in Amsterdam. Woonde in een woonboot naast het Amstel Hotel, wat een mooie plek :) Dan begin ik toch te twijfelen of ik niet ooit in Amsterdam zou willen wonen..
Dat is vlak bij mij! Je mocht wel hoi zeggen. O nee. Wacht :P
Worry is a misuse of imagination
pi_143833476
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat is vlak bij mij! Je mocht wel hoi zeggen. O nee. Wacht :P
Mag ik geen hoi komen zeggen? ;( Das ook niet lief.. Al had ik je niet herkend omdat ik geen flauw idee heb hoe je eruit ziet :+
pi_143837087
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mag ik geen hoi komen zeggen? ;( Das ook niet lief.. Al had ik je niet herkend omdat ik geen flauw idee heb hoe je eruit ziet :+
Wel maar ik kon niet bedoel ik!
Ook geen idee hoe jij er uitziet trouwens :')
Worry is a misuse of imagination
pi_143838376
Mogguh!

Ik ga vandaag weer eens mijn best doen om naar de sportschool te gaan. De regelmaat erin houden is een beetje lastig de laatste tijd...life happens enzo :)

Lijstje voor vandaag:
T: 2 chocomuffins met pindakaas
L: 3 eitjes omelet met groenten
T: havermoutshake
T: 2 mini snickers
S: fitness
D: krenten rozijnenbrood met boter en een paar dikke plakken kaas
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143857447
Heb ik ook hoor Aurum... Een keer geen zin na een drukke dag, worden er dan ineens twee, of drie etc. Hier gaat het gelukkig steeds beter. Meer dan een dag of drie zit er niet vaak meer tussen.

Lijstje gister:

O: een banaan en heel veel aardbeien. Het het laatste stukje avocado brownie en thee.
L: boontjes, pesto, twee gevulde eieren
T: griekse yoghurt met kaneel
D: aardappelen, spinazie, appelmoes en kaas
T: nog wat kaas en thee met melk

Vandaag vastendag
O: een gekookt eitje en drie pruimen
T: water, koffie, thee
D: een halve liter thom kai soep met kip, tauge, champignons, lenteui en korriander.
T: thee en water

Morgen zo ongeveer:

O: speltbrood met avocado, tomaatjes, gekookt ei en een lik mayo. Thee met melk
L: nog geen idee
T: een banaan
D: erwten-munt-kokos soep
T: thee met melk, stukje chocolade
S: uur en kwartier yoga
T: kwark met kaneel

:9
pi_143857824
Terugval *O*

Joy... ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:07:54 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143858023
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mag ik geen hoi komen zeggen? ;( Das ook niet lief.. Al had ik je niet herkend omdat ik geen flauw idee heb hoe je eruit ziet :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 06:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Wel maar ik kon niet bedoel ik!
Ook geen idee hoe jij er uitziet trouwens :')
Allebei slank neem ik aan?

Ik heb vandaag een mcwrap verdiend vond ik.
handtekening onder het koopcontract gezet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143858397
Nieuwe fiets gekocht, Vinnie? :P ;)
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:06 schreef Skoap het volgende:
O: niks :@
L: 2 speltboterhammen met kaas, sla, kipfilet en 1 rozemarijn zeezout cracker met kipfilet en komkommer
S: 45 min zumba
D: witlof gecaramaliseerd in port en 2 plakjes spek en 1.5 rundervink
T: bekertje cocosmelk

Ons bedrijf staat in een bepaalde lijst op nummer 2 en binnen heel Amerika op nummer 40 (van de 500) en ik word helemaal plat gemaild :')

En ik kreeg vandaag een baan aangeboden terwijl ik een referentie gaf voor een ex collega :D
Zag het volgens mij op FB langskomen...
^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:18:56 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143858480
Zo ben ik even ingestort zonet, compleet over de toer.
Ik krijg weer emoties geloof ik en 3 kg zwaarder, kweet niet best moeilijk maar voelt goed? Heel dubbel.
En de hele dag zon O+


lijst/:
o: kwark, vla, meloen
T's: cup a soup tomaat, boterham ham/roomkaas,/tomaat, beker melk
L: 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/kaas, kom aspergeroomsoep met ham, beker melk, appel
T: nectarine, peer, paar dropjes, blokje pure chocolade, paar chipjes
D: veel sperziebonen, gegrilde duitse biefstuk, gebakken champignons/ui/nknof, rode bieten salade, oven patatjes en nog een mini loempia
T: augurkje ham
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143859196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ben ik even ingestort zonet, compleet over de toer.
Ik krijg weer emoties geloof ik en 3 kg zwaarder, kweet niet best moeilijk maar voelt goed? Heel dubbel.
En de hele dag zon O+


lijst/:
o: kwark, vla, meloen
T's: cup a soup tomaat, boterham ham/roomkaas,/tomaat, beker melk
L: 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/kaas, kom aspergeroomsoep met ham, beker melk, appel
T: nectarine, peer, paar dropjes, blokje pure chocolade, paar chipjes
D: veel sperziebonen, gegrilde duitse biefstuk, gebakken champignons/ui/nknof, rode bieten salade, oven patatjes en nog een mini loempia
T: augurkje ham
Join the emotion club. Ben nog niet de hele dag aan het janken maar beetje terugval helaas. sterkte iig. Al bij psycholoog geweest?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143859259
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ben ik even ingestort zonet, compleet over de toer.
Ik krijg weer emoties geloof ik en 3 kg zwaarder, kweet niet best moeilijk maar voelt goed? Heel dubbel.
En de hele dag zon O+


lijst/:
o: kwark, vla, meloen
T's: cup a soup tomaat, boterham ham/roomkaas,/tomaat, beker melk
L: 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/kaas, kom aspergeroomsoep met ham, beker melk, appel
T: nectarine, peer, paar dropjes, blokje pure chocolade, paar chipjes
D: veel sperziebonen, gegrilde duitse biefstuk, gebakken champignons/ui/nknof, rode bieten salade, oven patatjes en nog een mini loempia
T: augurkje ham
Wel lekker lijstje :) gaat ie?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:39:03 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143859284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Nieuwe fiets gekocht, Vinnie? :P ;)

[..]

Zag het volgens mij op FB langskomen...
^O^
Fietsenhok
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:40:08 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143859330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ben ik even ingestort zonet, compleet over de toer.
Ik krijg weer emoties geloof ik en 3 kg zwaarder, kweet niet best moeilijk maar voelt goed? Heel dubbel.
En de hele dag zon O+

lijst/:
o: kwark, vla, meloen
T's: cup a soup tomaat, boterham ham/roomkaas,/tomaat, beker melk
L: 2 boterhammen met gekookt ei/tomaat/kaas, kom aspergeroomsoep met ham, beker melk, appel
T: nectarine, peer, paar dropjes, blokje pure chocolade, paar chipjes
D: veel sperziebonen, gegrilde duitse biefstuk, gebakken champignons/ui/nknof, rode bieten salade, oven patatjes en nog een mini loempia
T: augurkje ham
Ik ben te lomp om te onthouden wat iedereen altijd heeft, maar sterkte!
Je weet iig wel wat lekker eten is :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:40:20 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143859337
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:37 schreef Californium het volgende:

[..]

Join the emotion club. Ben nog niet de hele dag aan het janken maar beetje terugval helaas. sterkte iig. Al bij psycholoog geweest?
Jij ook Cali en bedankt!
Morgen voor het eerst maar sinds ik toegeef dat het niet goed gaat, gaat het best goed :')
Jij hebt geen partner toch? Dan moet je het toch wat meer alleen doen. En je familie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143859697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij ook Cali en bedankt!
Morgen voor het eerst maar sinds ik toegeef dat het niet goed gaat, gaat het best goed :')
Jij hebt geen partner toch? Dan moet je het toch wat meer alleen doen. En je familie?
Dat klinkt goed. Ik heb geen partner inderdaad. En tja familie.... :') met een leuke familie had ik niet dit probleem gehad... Gelukkig heb ik heel veel lieve vrienden, die nu 100 km verderop zitten. Maar ik sta er al jaren alleen voor dus ben wel wat gewend. Ik heb een psycholoog!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:50:46 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143859821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben te lomp om te onthouden wat iedereen altijd heeft, maar sterkte!
Je weet iig wel wat lekker eten is :9
Dank je..
En ik hou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel van lekker eten :D

En ik moet steeds plassen maar wij hebben gewooon een paar dagen helemal geen wc :') Moet ik op de pispot, best genant :'_
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143859963
Ben blij dat ik niet de enige ben :) lekker getraind, wil mijn deadlift omhoog krijgen dus flinke stap terug gedaan qua gewicht, maar ik doe de setjes nu zonder straps. De kantoorhandjes doen nu zeer....hopelijk wordt het met de tijd beter >:O

Kleine stapjes Uniek O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:56:52 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143860069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben :) lekker getraind, wil mijn deadlift omhoog krijgen dus flinke stap terug gedaan qua gewicht, maar ik doe de setjes nu zonder straps. De kantoorhandjes doen nu zeer....hopelijk wordt het met de tijd beter >:O

Kleine stapjes Uniek O+
Jij hebt weer lekker getraind! Top!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143861021
Klinkt vreemd maar ik mis wat van m'n oude werk, de supermarkt die er zat...
Heb nu al bijna jaar geen makreel in olijfolie met kruiden gehad ;(
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Fietsenhok
:D nice!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben :) lekker getraind, wil mijn deadlift omhoog krijgen dus flinke stap terug gedaan qua gewicht, maar ik doe de setjes nu zonder straps. De kantoorhandjes doen nu zeer....hopelijk wordt het met de tijd beter >:O

Kleine stapjes Uniek O+
Rippetoe :P je luistert toch niet naar je man maar wel naar hem ;) scheelt je ook met je kantoorhandjes.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:19:35 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143861055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik moet steeds plassen maar wij hebben gewooon een paar dagen helemal geen wc Moet ik op de pispot, best genant :'_
:?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:21:33 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143861149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:?
Nieuw toilet *O* en geen boven helaas

hoe is het met jou kano?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:22:45 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143861188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben :) lekker getraind, wil mijn deadlift omhoog krijgen dus flinke stap terug gedaan qua gewicht, maar ik doe de setjes nu zonder straps. De kantoorhandjes doen nu zeer....hopelijk wordt het met de tijd beter >:O

Kleine stapjes Uniek O+
Als ik van kanoen naar krachttraining (in de winter ging) kon ik de vellen van m'n handen pellen. En na een week of 3 was dat over. Dan was 't in het voorjaar weer hetzelfde liedje als we weer gingen peddelen :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:24:02 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143861237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nieuw toilet *O* en geen boven helaas

hoe is het met jou kano?
Goed hoor. Net dus een huis gekocht. Ga over 2 weken eindelijk (heb dit jaar al 1 vakantie dag opgenomen) 6 weken op vakantie.

alleen nog even m'n huurbaas zo ver krijgen dat hij m'n geld teruggeeft en dan is het helemaal mooi.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143861270
Kano een eigen fietsenhok *O*. Laat je het weten als je hulp nodig hebt? :P
pi_143861722
Ik klikte kano's PoHi aan om te kijken of er een topic was met foto's van z'n hok...

Volgens mij moet ik me gewoon beperken tot de topics waar ik zelf voor kies.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143861868
Ik heb geloof ik een 3e date - maar dat gaat wel te snel rationeel: voelt niet te snel. Maar misschien beter even rustig aan met in m'n achterhoofd dat vorige drama. Ik wil een activiteit doen ipv praten/drinken maar ja wat..

Ontopic: heel lekker gekookt :9 ga vanaf vandaag elke dag een recept maken uit m'n nieuwe kookboek (de snelle vegetariër)

:9
met quinoa en gekarameliseerde bloemkool, granaatappelpitjes, munt, basilicum, pijnboompitjes, gembersiroop :9 beetje zelf veranderd haha wel heel lekker!
Worry is a misuse of imagination
pi_143862034
Haha, je gaat lekker met je dates Prob!

De snelle vegetariër is inderdaad heel fijn! Ik had laatst de artisjok met mieriksworteldip en een de andere dip gemaakt. Wat zoete aardappel uit de oven erbij, heerlijk :9

O: 2 volkoren boterhammen kaas
T: banaan
L:3 volkoren boterhammen met eiersalade. halve rode paprika, stuk komkommer
T: aardbeien
S: Bootcamp
D: Couscous met spitskool en rode ui en een zwik kruiden. Falafel. En een wheyshake.

Ik ga denk ik maar eens mn bed in. Bekaf van werk, vandaag 2 stagiaires en 1 heeft nogal een handleiding. Komt wel goed, maar de eerste paar weken zijn vaak de zwaarste.
pi_143862044
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef Probability het volgende:

[..]

We hebben net weer afgesproken (maakte vanavond een plan voor vrijdag maar dat duurde lang vond ik dus of geduldig worden of over een uur. Dus.)

Maar nu even een week of zo niet hoor ;)

Wat heb je vandaag uiteindelijk gegeten?
Tof!!
Had over je vraag heen gelezen gister, was uiteindelijk mie met veel geroerbakte paprika met teriyaki saus. Dat had ik nog in huis.

Vandaag kaastosti, 8 rijstwafels zonder iets erop, speltpasta met champignon roomsaus, glaasje wijn. En 1.5 uur training geven.
pi_143862176
Leuk Prob! O+

En feli met je huis Kano ^O^
pi_143862437
Voor de mensen die DL'en:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:46:16 #181
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_143862550
Altijd kapot schrikken na de vakantie als je op de weegschaal gaat staan...
Ik ben naar sunny beach geweest (zuipen en vreten) 2weken vrij gehad van werk (beetje zuipen en eten, wel regelmatig hardgelopen)
Ik had vorige week introweek van de uni, das ook niet gezond leven. En als klap op de vuurpijl afgelopen weekend 3dagen dorpskermis en feesttent. Woog gister 81. Normaal gesproken rond de 77, ideale gewicht is rond de 75.

In hoeverre herstelt je eigen gewicht als je weer in normaal patroon gaat leven? Deze vakantie was echt veel te gek. Baal er van :P
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:48:41 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143862692
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef jelfrikandel het volgende:
Altijd kapot schrikken na de vakantie als je op de weegschaal gaat staan...
Ik ben naar sunny beach geweest (zuipen en vreten) 2weken vrij gehad van werk (beetje zuipen en eten, wel regelmatig hardgelopen)
Ik had vorige week introweek van de uni, das ook niet gezond leven. En als klap op de vuurpijl afgelopen weekend 3dagen dorpskermis en feesttent. Woog gister 81. Normaal gesproken rond de 77, ideale gewicht is rond de 75.

In hoeverre herstelt je eigen gewicht als je weer in normaal patroon gaat leven? Deze vakantie was echt veel te gek. Baal er van :P
Als je weer "gewoon "gaat doen? Nou binnen een week is er iig wel 2 kg vanaf :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:54:43 #183
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_143863022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je weer "gewoon "gaat doen? Nou binnen een week is er iig wel 2 kg vanaf :Y
Gelukkig maar :p flink kiloknallen.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:28:34 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143864938
Ach en 21 euro incl. adm.kosten is niet veel voor een hotelovernachting met ontbijt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143865566
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
Haha, je gaat lekker met je dates Prob!

De snelle vegetariër is inderdaad heel fijn! Ik had laatst de artisjok met mieriksworteldip en een de andere dip gemaakt. Wat zoete aardappel uit de oven erbij, heerlijk :9

O: 2 volkoren boterhammen kaas
T: banaan
L:3 volkoren boterhammen met eiersalade. halve rode paprika, stuk komkommer
T: aardbeien
S: Bootcamp
D: Couscous met spitskool en rode ui en een zwik kruiden. Falafel. En een wheyshake.

Ik ga denk ik maar eens mn bed in. Bekaf van werk, vandaag 2 stagiaires en 1 heeft nogal een handleiding. Komt wel goed, maar de eerste paar weken zijn vaak de zwaarste.
Ga in bed lezen en inspiratie opdoen, lekker :)
Worry is a misuse of imagination
pi_143865605
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Tof!!
Had over je vraag heen gelezen gister, was uiteindelijk mie met veel geroerbakte paprika met teriyaki saus. Dat had ik nog in huis.

Vandaag kaastosti, 8 rijstwafels zonder iets erop, speltpasta met champignon roomsaus, glaasje wijn. En 1.5 uur training geven.
Niet echt veel voedingsstoffen/groente?
Worry is a misuse of imagination
pi_143866134
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet echt veel voedingsstoffen/groente?
Klopt, vandaag niet. Alleen de champignons, verder vooral koolhydraten. Morgen weer ontbijt met smoothie met kokoswater en veel fruit en avondeten met meer eiwit en verschillende soorten groente :)
pi_143872892
Iets met goede vetten ook, vlinder? Gezien je situatie kan dat wel baat hebben dacht ik.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb geloof ik een 3e date - maar dat gaat wel te snel rationeel: voelt niet te snel. Maar misschien beter even rustig aan met in m'n achterhoofd dat vorige drama. Ik wil een activiteit doen ipv praten/drinken maar ja wat..

Ontopic: heel lekker gekookt :9 ga vanaf vandaag elke dag een recept maken uit m'n nieuwe kookboek (de snelle vegetariër)

:9
met quinoa en gekarameliseerde bloemkool, granaatappelpitjes, munt, basilicum, pijnboompitjes, gembersiroop :9 beetje zelf veranderd haha wel heel lekker!
Karten ^O^
3e of 4e date toen met pashokmadamme gedaan, vond ze leuk.

En stop eens met dat over-analyseren :P Je zoekt geen wasmachine uit...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143872910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als ik van kanoen naar krachttraining (in de winter ging) kon ik de vellen van m'n handen pellen. En na een week of 3 was dat over. Dan was 't in het voorjaar weer hetzelfde liedje als we weer gingen peddelen :D
zo erg is het gelukkig niet :') Ik herinner me nog wel dat als ik een tijdje niet geklommen had dat mijn vingertoppen na het douchen gingen vervellen *ieks*

Wel poezelig zachte handen daarna :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef V1z0R het volgende:
Voor de mensen die DL'en:
Thanks! Gisteraaf nog even zitten kijken, wel handig als reminder. Chest uuuuuup. Pull :+
Bij mij is grip vooral het probleem, met straps kom ik tot volgens mij de 105 kg maar ik moet makkelijk veel meer kunnen trekken. Dus dan maar stapje terug om 2 stappen vooruit te kunnen doen.

Lief kwam trouwens met stronglifts aan, maar ik heb zoveel problemen met squatten dat dat gewoon geen optie is. Ik heb voor nu het hele back/frontsquat gebeuren maar uit mijn schema gegooid, enige wat er nog inzit is een goblet squat. *ergenis*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143872940
Of misschien ergens een stukje heen fietsen ofzo en dan picknicken? Voor de rest eens met Vaiz :P

Lijstje voor vandaag:

T: 2 chocommuffins met pindakaas
L: eierwrap met sambal en sla
T: eiwitshake met rijstebloem/frambozen/whey
D: sweet potato fries met ketchup/ tomatensalade/ tartaartje
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143873038
@ viz: ik stop door mn smoothie wat kokosolie, en doe bakken van vlees/vis tegenwoordig ook zoveel mogelijk in kokosolie. Was vergeten op lijst te zetten, gister waren de champignons ook gebakken in kokosolie. Verder vanavond misschien zalm bij het avondeten :).
Jammere is dat ik noten niet lekker vindt (behalve hazelnoten in chocola :')) dus ik moet altijd even nadenken waar ik mn gezonde vetten vandaan haal, kan niet gewoon even handje nootjes tussendoor nemen ofzo. Heb af en toe wel avocado op brood, dat is zo O+
pi_143873318
Vergeet de kokosolie altijd. :+

Wel alle poedels op een evenwichtsbalk }:|
Kijk ik op de john west site, staat makreelfilets in olijfolie met kruiden er niet meer tussen...
Geen wonder dat ik het dus nergens kan vinden.

*klacht gaat indienen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zo erg is het gelukkig niet :') Ik herinner me nog wel dat als ik een tijdje niet geklommen had dat mijn vingertoppen na het douchen gingen vervellen *ieks*

Wel poezelig zachte handen daarna :+

[..]

Thanks! Gisteraaf nog even zitten kijken, wel handig als reminder. Chest uuuuuup. Pull :+
Bij mij is grip vooral het probleem, met straps kom ik tot volgens mij de 105 kg maar ik moet makkelijk veel meer kunnen trekken. Dus dan maar stapje terug om 2 stappen vooruit te kunnen doen.

Lief kwam trouwens met stronglifts aan, maar ik heb zoveel problemen met squatten dat dat gewoon geen optie is. Ik heb voor nu het hele back/frontsquat gebeuren maar uit mijn schema gegooid, enige wat er nog inzit is een goblet squat. *ergenis*
Kon gister zo niet 1-2-3 vinden maar is ook filmpje van hem waar hij de grip behandeld, en je zo dus ook minder last hebt van eelt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 09:39:07 #193
70532 loveli
N
pi_143873341
Kokosolie heeft geen onverzadigde vetzuren. Wel andere voordelen, maar niet de omega-3-vetzuren die je wilt hebben.
crap in = crap out
pi_143873393
@Vaiz: Volgens mij moet je niet als een malle knijpen in de bar-daar krijg je eelt van op rare plaatsen. Maar meer de bar "natuurlijk" beetpakken.

Ik probeer trouwens meerdere vetsoorten te gebruiken, denk niet dat het goed is om alleen 1 soort te gebruiken. Dus in mijn geval kokosolie/olijfolie/boter.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 09:44:41 #195
70532 loveli
N
pi_143873470
Olijfolie heeft ook niet echt veel omega-3 trouwens.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 09:45:21 #196
70532 loveli
N
pi_143873482
Wat aurum zegt, variatie.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 09:58:00 #197
70532 loveli
N
pi_143873762
De reden dat de meeste mensen een tekort aan omega-3 hebben, is o.a. omdat het aanbod van de minder fijne vormen van omega-6 (maisgevoerde koeien, linolzuur, becel) hoog is.
crap in = crap out
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:10:54 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143874050
Heb nu sesamolie/olijfolie (verschillende soorten)/boter/lijnzaadolie/distelolie/koolzaadolie in het assortiment (mis er nog een, maar kom er even niet op welke). Afhankelijk van wat ik eet gebruik ik een ander soort vet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143874094
Hier kokosolie, ghee, sesamolie, roomboter en olijfolie :9
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:14:38 #200
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874134
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef Probability het volgende:
Ik heb geloof ik een 3e date - maar dat gaat wel te snel rationeel: voelt niet te snel. Maar misschien beter even rustig aan met in m'n achterhoofd dat vorige drama. Ik wil een activiteit doen ipv praten/drinken maar ja wat..

Ontopic: heel lekker gekookt :9 ga vanaf vandaag elke dag een recept maken uit m'n nieuwe kookboek (de snelle vegetariër)

:9
met quinoa en gekarameliseerde bloemkool, granaatappelpitjes, munt, basilicum, pijnboompitjes, gembersiroop :9 beetje zelf veranderd haha wel heel lekker!
Vorige drama heb ik niet meegekregen, maar gewoon lekker doen wat goed voelt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143874159
Wist niet of kokosvet erbij zat qua omega-3 want gebruik het zelf niet :+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef _aurum_ het volgende:
@Vaiz: Volgens mij moet je niet als een malle knijpen in de bar-daar krijg je eelt van op rare plaatsen. Maar meer de bar "natuurlijk" beetpakken.

Ik probeer trouwens meerdere vetsoorten te gebruiken, denk niet dat het goed is om alleen 1 soort te gebruiken. Dus in mijn geval kokosolie/olijfolie/boter.
Dat natuurlijk ook, al is het moeilijk niet te knijpen bij zwaar gewicht :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:47 #202
70532 loveli
N
pi_143874192
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vorige drama heb ik niet meegekregen, maar gewoon lekker doen wat goed voelt.
Die was clingy and not in a good way. Gevalletje als hij haar adres had gehad, was de kans aanwezig dat hij door het raam was geklommen en zichzelf omringd door rozeblaadjes op bed had gedrapeerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 10:17:43 #203
70532 loveli
N
pi_143874216
Kokosvet is verzadigd, dus geen omega's.
crap in = crap out
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:18:14 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Die was clingy and not in a good way. Gevalletje als hij haar adres had gehad, was de kans aanwezig dat hij door het raam was geklommen en zichzelf omringd door rozeblaadjes op bed had gedrapeerd.
Dat zou ik bij de tweede date wat te veel vinden, maar als ze dat nu zou doen zou ik dat wel waarderen :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143874682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat zou ik bij de tweede date wat te veel vinden, maar als ze dat nu zou doen zou ik dat wel waarderen :9
Hoe is het nou, ontbijt met kaas-popcorn?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:37:39 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874704
kaas-popcorn :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143874768
Li, vraagje.
Kreeg van m'n ma potje multivitaminen omdat de mijne op waren maar die zijn jaar over de THT datum, was nog wel gesealed en heeft ook wel goede samenstelling zoals ik kon bekijken.
Moet geen probleem zijn toch?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143874958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Iets met goede vetten ook, vlinder? Gezien je situatie kan dat wel baat hebben dacht ik.

[..]

Karten ^O^
3e of 4e date toen met pashokmadamme gedaan, vond ze leuk.

En stop eens met dat over-analyseren :P Je zoekt geen wasmachine uit...
Haha ik wil helemaal geen wasmachine,
maar hij verscheen opeens.

Karten. Wel leuk idee maar best pijnlijk. En ik wil dan winnen ben ik bang :')
Worry is a misuse of imagination
pi_143875017
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef An24 het volgende:
Hier kokosolie, ghee, sesamolie, roomboter en olijfolie :9
Wat is ghee?

Ik heb.. Roomboter, olijfolie, sesamolie, kokosvet?, archideolie
Ehh
Worry is a misuse of imagination
pi_143875052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Die was clingy and not in a good way. Gevalletje als hij haar adres had gehad, was de kans aanwezig dat hij door het raam was geklommen en zichzelf omringd door rozeblaadjes op bed had gedrapeerd.
_O- Hahahahahahahaha o god

Ik ga vanavond m'n slaapkamer extra checken. Bedankt voor deze gedachte :D :') :D
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 10:54:14 #211
70532 loveli
N
pi_143875187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef V1z0R het volgende:
Li, vraagje.
Kreeg van m'n ma potje multivitaminen omdat de mijne op waren maar die zijn jaar over de THT datum, was nog wel gesealed en heeft ook wel goede samenstelling zoals ik kon bekijken.
Moet geen probleem zijn toch?
Ruikt het nog goed?
crap in = crap out
pi_143875232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Die was clingy and not in a good way. Gevalletje als hij haar adres had gehad, was de kans aanwezig dat hij door het raam was geklommen en zichzelf omringd door rozeblaadjes op bed had gedrapeerd.
^O^ bedankt voor de samenvatting, ik begreep nooit waarom het stukgelopen was :P

On a sidenote: bij mijn D voeg ik nog verse maiskolf toe want nomzzzz!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143875267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Ruikt het nog goed?
Yup, en waren ook niet zacht geworden verder.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143875312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^O^ bedankt voor de samenvatting, ik begreep nooit waarom het stukgelopen was :P

On a sidenote: bij mijn D voeg ik nog verse maiskolf toe want nomzzzz!!
Stukgelopen.. Er was niets om stuk te maken :') :D Kende hem niet eens een week.

Heb weer instant kriebels :D

Oh lekker verse maiskolf :9

Vandaag ga ik naar de markt en de toko O+ omnomnom
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 11:00:31 #215
70532 loveli
N
pi_143875374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Stukgelopen.. Er was niets om stuk te maken :') :D Kende hem niet eens een week.

Ach, wat is tijd, voor hem voelde het of jullie elkaar al een eeuwigheid kenden O+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 11:00:50 #216
70532 loveli
N
pi_143875382
Zo, nu eerst een koffie.
crap in = crap out
pi_143875527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:00 schreef loveli het volgende:
Zo, nu eerst een koffie.
Goeie!

(Ik moet snel andere soja saus kopen want kon het niet laten het niet te eten :') = buikpijn dus twijfel of koffie slim is :') )
Worry is a misuse of imagination
pi_143875932
Dank voor de info over vetten (en dat in kokosolie dus geen omega 3 zit)! Ik gebruik olijfolie ook nog, maar zal voor het bakken van vlees dan de kokosolie en boter afwisselen. Dus dan wisselen tussen olijfolie, kokosolie en boter.

Mn lijst (planning):
O: 650 ml smoothie van melk, diepvries aardbeien, kersen en bosbessen, beetje kokoswater en wat kokosolie
L: 4 spelt bth met in totaal 1 avocado (als ik een rijpe kan vinden bij de supermarkt zo)
T: appel
D: stukje zalm met veel groente (waarschijnlijk champignons, courgette, rood/geel/groene paprika en broccoli)
pi_143876444
ik heb eigenlijk mega erge buikpijn en opgeblazen buik en alles wat daarbij hoort :'(!

STOM (want ik heb net ontbeten met hetzelfde.. can't resist :'()

ugh. geen tarwe en gist etc gaat prima maar sojasaus is zo lekker (en ja ik kan het wel zonder tarwe kopen maar niet nu-nu)
Worry is a misuse of imagination
pi_143877387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Probability het volgende:
ik heb eigenlijk mega erge buikpijn en opgeblazen buik en alles wat daarbij hoort :'(!

STOM (want ik heb net ontbeten met hetzelfde.. can't resist :'()

ugh. geen tarwe en gist etc gaat prima maar sojasaus is zo lekker (en ja ik kan het wel zonder tarwe kopen maar niet nu-nu)
Ai, wat vervelend. Sterkte :*

Als je afleiding zoekt, ik heb je net een Whatsapp gestuurd ;)
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 12:17:38 #221
70532 loveli
N
pi_143877922
Of je leest even mee in OUD, ook afleiding :')
crap in = crap out
pi_143878270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef loveli het volgende:
Of je leest even mee in OUD, ook afleiding :')
En alkmaartopic... hehe.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 12:51:38 #223
70532 loveli
N
pi_143879062
Holly Mac, ik heb waarschijnlijk nog maar 5% gelezen, wat een beerput :')
crap in = crap out
pi_143879370
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat is ghee?

Ik heb.. Roomboter, olijfolie, sesamolie, kokosvet?, archideolie
Ehh
Dat is geklaarde (room)boter...komt uit India/ Ayurveda.
pi_143879420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef loveli het volgende:
Of je leest even mee in OUD, ook afleiding :')
Waar in OUD? O-)
pi_143879436
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef loveli het volgende:
Holly Mac, ik heb waarschijnlijk nog maar 5% gelezen, wat een beerput :')
Waar moet ik zijn voor die beerput? *verveelt*
pi_143879804
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Ai, wat vervelend. Sterkte :*

Als je afleiding zoekt, ik heb je net een Whatsapp gestuurd ;)
Had m'n whatsapp weer aangezet ter afleiding

Leuk :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_143880027
Niet zoveel spannends, klaplopertje voor de vierde keer zwanger getrapt door de zoveelste henkie...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143880750
Goedemorgen! Ofzo :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143882320
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Niet zoveel spannends, klaplopertje voor de vierde keer zwanger getrapt door de zoveelste henkie...
Ieder z'n dagbesteding
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 16:23:38 #231
70532 loveli
N
pi_143885849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Niet zoveel spannends, klaplopertje voor de vierde keer zwanger getrapt door de zoveelste henkie...
Mjah, je vergeet een kind met foetaal alcohol syndroom en een relatie met een nieuwe tijdens een huwelijk met iemand met losse handjes. En nu single en zwanger van iemand die ze zelf met donor aanduidt. Ten minste, dat kwam ik ongeveer tegen in 5 minuten topics doorscrollen.

Noot: autocorrect maakt doodschoppen van doorscrollen :')
crap in = crap out
pi_143886503
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Mjah, je vergeet een kind met foetaal alcohol syndroom en een relatie met een nieuwe tijdens een huwelijk met iemand met losse handjes. En nu single en zwanger van iemand die ze zelf met donor aanduidt. Ten minste, dat kwam ik ongeveer tegen in 5 minuten topics doorscrollen.

Noot: autocorrect maakt doodschoppen van doorscrollen :')
Ah, dat stukje kennelijk gemist.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143886557
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Mjah, je vergeet een kind met foetaal alcohol syndroom en een relatie met een nieuwe tijdens een huwelijk met iemand met losse handjes. En nu single en zwanger van iemand die ze zelf met donor aanduidt. Ten minste, dat kwam ik ongeveer tegen in 5 minuten topics doorscrollen.

Noot: autocorrect maakt doodschoppen van doorscrollen :')
+ 1 die niet meer thuis mag wonen/jeugdzorg, gedragsstoornissen bij de andere 2 koters, bijstand, schuldsanering etc.
Warm welkom voor #4 dus O+
pi_143886600
Pm mij anders ff het topic mensen. Ik zit twee, drie dagen thuis te werken ;( O-)
pi_143886616
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:44 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

+ 1 die niet meer thuis mag wonen/jeugdzorg, bijstand, schuldsanering etc.
Vergeet niet alle FHF oplichting, marathonplannenfaals waarbij ze sponsormeuk (dure hardloopschoenen) bij de ING vandaan heeft weten te krijgen, etc. etc. etc.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 16:50:57 #236
70532 loveli
N
pi_143886733
Ja maar dan had ik 10 minuten moeten scrollen ipv 5...
crap in = crap out
pi_143886825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergeet niet alle FHF oplichting, marathonplannenfaals waarbij ze sponsormeuk (dure hardloopschoenen) bij de ING vandaan heeft weten te krijgen, etc. etc. etc.
Och, en dan nog de perikelen uit de alkmaar-reeks. Jeah.

Maar hey, -ze heeft van dr fouten geleerd.. toch? :') forum.fok.nl/topic/2123605/3/50#142342711
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 17:52:56 #238
70532 loveli
N
pi_143888414
Mijn leven is zo saai :')
crap in = crap out
pi_143888504
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef loveli het volgende:
Mijn leven is zo saai :')
Snel, produceer ook een kind middels een donor terwijl je elke dag 3 flessen wijn en een pakje sigaretten wegtikt en vraag om een inboedel in FHF terwijl je de ING belooft een marathon te lopen als ze je schoenen geven.
Ja doei.
pi_143888539
Inb4: 'die marathon gaat me te ver'.

Maar dat hoeft helemaal niet, want je hoeft 'm vervolgens niet te lopen! Gewoon enkel loze beloftes! Eitje!
Ja doei.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:00:42 #242
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143888602
Nou en das nog nie alles maar dat ga ik niet aan jullie neus hangen :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:01:12 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143888620
Ik ben een roddeltante
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 18:20:16 #244
70532 loveli
N
pi_143889057
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nou en das nog nie alles maar dat ga ik niet aan jullie neus hangen :D
Pretty please?
crap in = crap out
pi_143889243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nou en das nog nie alles maar dat ga ik niet aan jullie neus hangen :D
mag via whatsapp/dm!
Worry is a misuse of imagination
pi_143889263
JA HE WAT IS ER EEN SLANK WHATSAPPGROEP EN WAAROM ZIT IK DAAR NIET IN?
Ja doei.
pi_143889343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
JA HE WAT IS ER EEN SLANK WHATSAPPGROEP EN WAAROM ZIT IK DAAR NIET IN?
ik zit niet in die groep maar heb sommigen gewoon prive :o wooo
Worry is a misuse of imagination
pi_143889396
O. Laat dan maar. 8-)
Ja doei.
pi_143889526
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
O. Laat dan maar. 8-)
Ik wil best met je whatsappen hoor, als je je buitengesloten voelt :*
pi_143889626
Ik ben niet zo'n whatsapper :P
Zat een tijdje geleden in een groepje voor een loop die we me wat FOK!kers gingen doen. Dat was al heel wat. :P
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 18:55:54 #251
70532 loveli
N
pi_143889932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben niet zo'n whatsapper :P
Zat een tijdje geleden in een groepje voor een loop die we me wat FOK!kers gingen doen. Dat was al heel wat. :P
Heb je daar nog een puike sportoutfit aan overgehouden?
crap in = crap out
pi_143889943
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je daar nog een puike sportoutfit aan overgehouden?
Helaas helaas. Stond wel in de krant (het lokale suffertje) hier met foto. Dat dan weer wel.
Ja doei.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:58:43 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143890008
Wie wil met mij appen??
Ben namelijk ook zwangerT van Kees, Piet, Klaas, Anita, Hans, Remco of Henk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143890018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie wil met mij appen??
Ben namelijk ook zwangerT van Kees, Piet, Klaas, Anita, Hans, Remco of Henk
Niet van HenkPietKlaasWim?
Ja doei.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:01:08 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143890071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet van HenkPietKlaasWim?
Nope, dat was achterlangs
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:06:30 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143890200
Prob, je hebt de kriebels *O* wat leuk en spannend! Geniet ervan O+

Had zo lekker gegeten! Zelfgemaakte kipshoarma onder de gril vandaan met kaas, ui, paprika.
Echt lekker.
Met gebakken aardappelen, bloemkool en wortelen.

Zo maar even de troep opruimen, morgen weer vroeg pissen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143891219
Ik heb een stukje van het drama terug kunnen vinden, haha. Leuk leesvoer.

Had vanmiddag een schoonmaakbui (eindelijk!!) en keuken helemaal gepoetst. Bijna alle afwas gedaan (inclusief 2 nieuwe 24-delige besteksets), broodrooster op z'n kop gehouden tot een kilo broodkruimels in de prullenbak lag, de afzuigkap eraf gehaald en schoongemaakt (jakkie! Volgens mij had de vorige bewoner dat ook nog nooit gedaan ofzo..) en fornuis weer schoon. En alle troep die op aanrecht/fornuis stond allemaal netjes opgeruimd. Nu doet alleen wel mn pols pijn, maar hopelijk trekt dat weer weg. Mag morgen weer voor de eerste keer proberen om te hockeyen dus hoop dat dat goed gaat!

Lijst is hetzelfde als mn planning van vanmorgen, hoera!
pi_143891400
Hoeveel afwas heb je wel niet dat je er meerdere keren over moet doen :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143891597
Ik heb de afgelopen drie maanden niet mogen afwassen, schoonmaken, pannen tillen etc vanwege mn pols, waardoor mn vriend alles heeft moeten doen en ik hem dus niet echt achter zn broek aan wil zitten hierover. En we zijn allebei luie studenten :D en de rest van het huis is ook een zooitje, dus dat nodigt ook niet uit tot alles meteen afwassen. Heb nu afgewassen tot het rek vol was, toen de keuken helemaal schoongemaakt en toen had ik pijn aan mn pols en ook geen zin meer, dus laatste restje laten staan ;)

In de ideale wereld zouden we elke dag even afwassen. Misschien dat nu de rest van de keuken helemaal spic en span is, we die neiging ook meer hebben omdat de afwas op aanrecht dan meer opvalt dan wanneer aanrecht toch al vol staat met troep :)
pi_143892213
Ah :+
Studenten...

Mja, ik heb jaren in de horeca gewerkt dus ik ken trucjes.
Als je 1000+ borden en bestek moet afwassen en drogen is dat ook wel nodig.

Leukste blijft dat je mensen ziet die voor >30 mensen broodjes moeten smeren in de weer ziet gaan met een mes :D Boter smeer je met een lepel...

Soms heel stiekem zou ik dat werk wel weer willen doen :@

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 27-08-2014 20:09:40 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143892845
Haha, studenten inderdaad. En dan ook nog lui. Echt lui ;). Het is dat ik nergens een vaatwasser kwijt kan, anders was 'ie er allang geweest haha!

Hm ja 1000+ borden en bestek afwassen is veeeel! Mag hopen dat je dan wat trucjes hebt haha! Ik zie het mezelf niet doen.

En boter met een lepel, good to know. Ik heb op hockeykampje wel eens op 100 broodjes boter staan smeren met een mes :@
pi_143896100
Heb de strijd verloren:

Dus nu op m'n balkon een serenade...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143896409
Mensen....een vraagje om te kijken of ik de wetgeving snap.

In juli liep mijn half jaar abbo lidmaatschap af van de yoga. Je kunt dan voor de zomer een lidmaatschap voor de zomer kopen, dat heb ik niet gedaan. In die maand kreeg ik ook een mail met de mededeling dat het volgende half jaar stilzwijgend zou worden verlengd als ik niet per 1 augustus op zou zeggen. Maar ik had zo iets: de hele zomer betaal ik los, dus ik volg losse lessen van tien euro, zodat ik even kan kijken of ik naar een andere school ga.

Nu kreeg ik de herinnering van de mail dat ik voor het volgende half jaar moet gaan betalen.

En dat leek mij zo onlogisch. Volgens die wet van dam moet je bestaande abbo's uit zitten, maar die had ik nog niet. Dan mogen ze toch niet stilzwijgend verlengen als ik nog niet akkoord ben gegaan?

Ik zit daar al twee jaar en ik heb elke keer een half jaar genomen.

Ik snap het ff niet :')
pi_143896430
Dubbel
pi_143896745
Euh, ze mailen dat het stilzwijgend wordt verlengd? Dat is niet stilzwijgend. Ik had bij mijn sportschool 1 jaar vast, nu is het maandelijks opzegbaar. Dacht dat dat standaard was.
Hier niet zo best gegeten, veel te lang gewerkt, daarna file, dus bij de Mac gegeten. Broodje chili chicken, 6 kipnuggets en side salad. Kan beter, kan slechter zeker bij de Mac.
Nu moe, dus zo mn bed in. En waarschijnlijk morgen andere boot kopen :)
pi_143897135
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:44 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

+ 1 die niet meer thuis mag wonen/jeugdzorg, gedragsstoornissen bij de andere 2 koters, bijstand, schuldsanering etc.
Warm welkom voor #4 dus O+
waarom weet ik over wie t gaat :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 27 augustus 2014 @ 22:03:11 #267
70532 loveli
N
pi_143897211
Mailtje terug waarin je ze erop wijst dat er een foutje in hun administratie zit met de vriendelijke groeten van An.
/over tot de orde van de dag
crap in = crap out
pi_143897239
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef An24 het volgende:
Mensen....een vraagje om te kijken of ik de wetgeving snap.

In juli liep mijn half jaar abbo lidmaatschap af van de yoga. Je kunt dan voor de zomer een lidmaatschap voor de zomer kopen, dat heb ik niet gedaan. In die maand kreeg ik ook een mail met de mededeling dat het volgende half jaar stilzwijgend zou worden verlengd als ik niet per 1 augustus op zou zeggen. Maar ik had zo iets: de hele zomer betaal ik los, dus ik volg losse lessen van tien euro, zodat ik even kan kijken of ik naar een andere school ga.

Nu kreeg ik de herinnering van de mail dat ik voor het volgende half jaar moet gaan betalen.

En dat leek mij zo onlogisch. Volgens die wet van dam moet je bestaande abbo's uit zitten, maar die had ik nog niet. Dan mogen ze toch niet stilzwijgend verlengen als ik nog niet akkoord ben gegaan?

Ik zit daar al twee jaar en ik heb elke keer een half jaar genomen.

Ik snap het ff niet :')
Hoe betaalde je de lessen dan? Vooraf voor een half jaar of?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143897278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef loveli het volgende:
Mailtje terug waarin je ze erop wijst dat er een foutje in hun administratie zit met de vriendelijke groeten van An.
/over tot de orde van de dag
Ja idd, je hebt geen nieuw abo genomen voor n half jr.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143897720
Ook handig dat ik een mail krijg van de administratie van de huurbetaling dat ik sinds juli niet heb betaald terwijl ik ze gemachtigd heb om het automatisch af te schrijven en dat voor de huur ook gedaan hebben!

Heb ze teruggemailt dat ze nog maar even moeten nakijken maar ik kan hier op dit moment niet tegen dus ik denk dat ik morgen even bel.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143898509
Ow dat is ook lekker suf Cali :X

Ik heb net mn optie op de reis naar Indonesie omgezet in een boeking. Ah :D Nu nog een paar weken wachten...
pi_143898644
quote:
17s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ow dat is ook lekker suf Cali :X

Ik heb net mn optie op de reis naar Indonesie omgezet in een boeking. Ah :D Nu nog een paar weken wachten...
Nice!
pi_143898670
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe betaalde je de lessen dan? Vooraf voor een half jaar of?
Ja, ik betaalde de lessen voor een half jaar. Dan kreeg je een leskaart voor een half jaar mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef loveli het volgende:
Mailtje terug waarin je ze erop wijst dat er een foutje in hun administratie zit met de vriendelijke groeten van An.
/over tot de orde van de dag
Dus wat ik dacht klopt dus? Ze hadden die mail al eigenlijk niet hoeven/ mogen sturen?
pi_143898813
Die leskaart zegt het al :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143898992
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143899345
quote:
17s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ow dat is ook lekker suf Cali :X

Ik heb net mn optie op de reis naar Indonesie omgezet in een boeking. Ah :D Nu nog een paar weken wachten...
Nice!!! O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143899663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
Die leskaart zegt het al :)
Mooi! Ik dacht even dat ik achterlijk was :')

Ik had ze al een mailtje gestuurd met dat ik het vervelend vond en of ze er nog eens naar willen kijken. Niets meer gehoord, dus ze zullen in beraad zijn nu :+

Editje om mee te genieten van mijn yogapoging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dus nog niet mijn voet achter mijn hoofd :+

[ Bericht 20% gewijzigd door An24 op 27-08-2014 23:05:07 ]
  Vis een optie? donderdag 28 augustus 2014 @ 00:17:15 #278
70532 loveli
N
pi_143903485
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is dat ik nergens een vaatwasser kwijt kan, anders was 'ie er allang geweest haha!
Ook geen mini? Ik heb er met liefde een keukenkastje aan opgeofferd.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 28 augustus 2014 @ 00:21:09 #279
70532 loveli
N
pi_143903605
On topic: vanavond hardgelopen. Geen idee hoe ver, maar hield het langer vol dan verwacht.
crap in = crap out
pi_143903741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:21 schreef loveli het volgende:
On topic: vanavond hardgelopen. Geen idee hoe ver, maar hield het langer vol dan verwacht.
nou, bel de ING voor een paar schoenen!
Ja doei.
pi_143903766
Maar.... *O*
Ja doei.
pi_143908379
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook geen mini? Ik heb er met liefde een keukenkastje aan opgeofferd.
Nope.. dan zou ik aan de leidingen moeten prutsen en volgens mij ook aan t keukenkastje, en dat mag niet van de woningbouwvereniging waar ik van huur. Helaas..

Ik word net wakker maar ben nog moe, vriend was rond half 1 pas thuis dus voor we sliepen was het half 2 ofzo.. Gelukkig werk ik thuis dus ik ga straks wel een middag slaapje doen ofzo :D
pi_143908733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Mooi! Ik dacht even dat ik achterlijk was :')

Ik had ze al een mailtje gestuurd met dat ik het vervelend vond en of ze er nog eens naar willen kijken. Niets meer gehoord, dus ze zullen in beraad zijn nu :+

Editje om mee te genieten van mijn yogapoging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dus nog niet mijn voet achter mijn hoofd :+
ik vind het al knap dat je zover komt :o
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143909919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik vind het al knap dat je zover komt :o
Thanks! Het is wel raar, want toen ik nog klein was ging het super makkelijk. Dan gooide ik beide benen er achter en wiebelde ik zo met mijn kont naar voren _O- Maar nu komt de lenigheid uit de spieren en dat is beter. Hard aan de heupen werken en dan ooit komt de hele houding wel O+
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:53:06 #285
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143910132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Mooi! Ik dacht even dat ik achterlijk was :')

Ik had ze al een mailtje gestuurd met dat ik het vervelend vond en of ze er nog eens naar willen kijken. Niets meer gehoord, dus ze zullen in beraad zijn nu :+

Editje om mee te genieten van mijn yogapoging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dus nog niet mijn voet achter mijn hoofd :+
Ik wil wel een keer laten zien hoe ver ik kom :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:53:22 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143910139
6 weken vakantie. Zal ik meer of minder dan 5 kilo aankomen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143910217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik wil wel een keer laten zien hoe ver ik kom :+
Fotooo! *O*
  Vis een optie? donderdag 28 augustus 2014 @ 11:34:24 #288
70532 loveli
N
pi_143911002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
6 weken vakantie. Zal ik meer of minder dan 5 kilo aankomen?
Hangt van de planning af. Ga he voor een halve kilo per week of een hele?
crap in = crap out
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:36:31 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143911047
quote:
12s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Fotooo! *O*
Zal eens wat proberen :')
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Hangt van de planning af. Ga he voor een halve kilo per week of een hele?
10 bier per dag?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:52:43 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143918264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zal eens wat proberen :')

[..]

10 bier per dag?
Misschien dat het lukt na 10 halve liters?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143919181
'Probleem' met yogaschool opgelost. Ze laten me verder gaan, omdat ze mijn ontwikkeling niet in de weg willen staan :P Ik denk dat ze wel door hadden dat het niet helemaal klopte :')

Verder vandaag toffe zaken gedaan en een nieuwe zakenrelatie binnen gehaald voor mijn bedrijf *O*

/lief dagboek :')
pi_143923959
Net met andere afdelingsdirecteur gezeten en ze gaan me vast contract aanbieden :D
En maandag weer presenteren voor 120 man! Gaat volgens mij erg lekker :)
pi_143925010
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef the85mc het volgende:
Net met andere afdelingsdirecteur gezeten en ze gaan me vast contract aanbieden :D
En maandag weer presenteren voor 120 man! Gaat volgens mij erg lekker :)
*O* Feli!!
pi_143925459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef An24 het volgende:

[..]

*O* Feli!!
Jij ook met je nieuwe klant!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:20:57 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143925809
Goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd ^O^

Lijstje
o. 2 boterhammen kaas en boter
t. trosje druiven + 5 dropjes
l. 2 x tosti kaas
t. banaan + halve mango + saucijzenbroodje + softijsje
l. aardappel, kool met spekjes, gehaktbal
t. 7 paranoten
s. 1,5 uur yoga
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:41:01 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143926556
Ik krijg mijn voet tot halverwege voorhoofd en kruin (rechts)
Links daarintegen krijg ik zo'n 10 cm van mijn hoofd :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:41:33 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143926582
En zeg niet dat jullie dat nu niet even hebben geprobeerd :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143926624
quote:
16s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
En zeg niet dat jullie dat nu niet even hebben geprobeerd :P
Nope, ik weet dat dat een brug te ver is :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:43:20 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143926668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope, ik weet dat dat een brug te ver is :D
Elleboog likken ook nooit geprobeerd?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143926716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Elleboog likken ook nooit geprobeerd?
:N
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:49:34 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143926902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:N
Nu dan?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')