abonnement Unibet Coolblue
pi_143667234
Hoi..

Poosje geleden heeft mijn ex onze relatie verbroken. Hij wilde tijd hebben om na te denken en twijfelde eraan of wij een toekomst samen hebben. Hij vond mij saai en veel te serieus. En dat ben ik ook. Ik vind het fijner om als een huismus op de bank te zitten met een kopje thee en goede series en films, dan dat ik los ga in een discotheek. En daar houdt mijn ex dan weer van. Ik ben heel erg gemotiveerd, ik wil de beste studieresultaten (waardoor ik best veel studeer) en stel best veel hoge eisen aan mezelf; mijn ex studeert zo weinig mogelijk en ziet het allemaal wel.

Overigens ga ik wel eens uit, maar niet vaak. Ik heb een sociaal leven, ik heb veel vriendinnen, maar ik ben wel wat anders dan de meeste leeftijdsgenoten. Ik ben dus saai en dat stoorde hem. Máár het verhaal: ik ben erg verdrietig vanwege de situatie en hij liet niets van zich horen, terwijl hij voornamelijk wilde nadenken, zei hij. En als ik eens contact zocht, reageerde hij kortaf of helemaal niet. Met andere woorden: ik had door dat hij mij officieel zat was en ik verwachtte eigenlijk ook helemaal niets meer van hem.

Iets meer dan een maand geleden ben ik op vakantie geweest met goede vriendinnen. Tijdens de vakantie kon ik mijn ex nog steeds niet vergeten en was ik nog steeds best down. Maar ik heb wel veel andere jongens leren kennen. Ik ben aardig buiten mijn comfortzone gegaan tijdens de vakantie, ook omdat eigenlijk al mijn vriendinnen dat deden. Ik heb nog steeds geen idee waarom ik heb gedaan wat ik heb gedaan, waarschijnlijk deed ik het voor aandacht. Of misschien vooral om mijn ex maar te vergeten. Dat weet ik allemaal niet zo.

Waar mijn ex mijn eerste vriend was en eigenlijk de eerste waarmee ik alles heb mogen ontdekken, heb ik met vier verschillende jongens seks gehad en heb ik met twee meiden gezoend tijdens mijn vakantie. Daarnaast heb ik kort na onze break (meerdere keren) met twee jongens in Nederland seks gehad, dat betekent dus dat ik met zes jongens seks heb gehad in een korte tijd. Eigenlijk ben ik best preuts aangelegd, maar ik ben vooral tijdens de vakantie helemaal losgegaan. Ik heb daarnaast niet nagedacht over voorbehoedsmiddelen. Nu kan ik mij alleen maar schamen voor mijn gedrag. Ik heb bijna iedere avond seks gehad en ik selecteerde alleen maar op uiterlijk, verder kon het me allemaal niet schelen.

Toen ik terugkwam heb ik een soa-test gedaan (en gelukkig heb ik helemaal niets), maar ik voel nu vooral heel veel schaamte. En ik voel me ontzettend dom. Ik ben nog wel de ergste geweest van al mijn vriendinnen, terwijl ik altijd zo saai en braaf was. Ik heb met alle vier de jongens van mijn vakantie nog contact en drie daarvan wonen gewoon in Nederland. Maar nog steeds denk ik aan mijn ex, ik heb een beetje het idee dat geen enkele jongen tegen hem op kan. Een paar dagen geleden nam hij opeens weer contact op, zei hij mij te missen en wil hij zo snel mogelijk afspreken om te praten over de situatie.

Nu weet ik niet wat ik moet doen met mijn gevoelens. Ik wil hem heel graag terug, maar als hij hoort wat ik heb uitgespookt, weet ik dat hij daarop afknapt. Terecht? Dat weet ik niet. Misschien moet ik het verzwijgen, hoewel ik denk dat ik dat niet kan. Maar hoe kan ik ooit dit rare gevoel vergeten, want ik heb het gevoel dat ik iets verschrikkelijks heb gedaan omdat ik met zoveel verschillende jongens seks heb gehad. Heeft iemand ervaringen of tips?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:40:29 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143667298
Maak je er niet druk over. Het was toch lekker ofnie? En vergeet je ex, dat gaat toch niets worden, tenzij jullie allebei veranderen.

gr gr
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143667371
Je blijft wel erg hangen op hem. Er zijn meer mannen (of vrouwen) in de wereld en je zult altijd wel iemand vinden die je gelukkiger zal maken. Op het moment dat dat gebeurt, zul je alleen maar lachen over de relatie die je met je huidige ex hebt gehad.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:42:30 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143667389
Hij heeft het zelf uitgemaakt.
Jij mag seksen met wie je wil en je hoeft je niet te schamen.
pi_143667484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Hij heeft het zelf uitgemaakt.
Jij mag seksen met wie je wil en je hoeft je niet te schamen.
precies, you go girl. ^O^
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_143667544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Hij heeft het zelf uitgemaakt.
Jij mag seksen met wie je wil en je hoeft je niet te schamen.
Dit inderdaad.
pi_143667550


Verder zou ik je aanraden om meer zelfrespect te hebben.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143667557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi..

Poosje geleden heeft mijn ex onze relatie verbroken. Hij wilde tijd hebben om na te denken en twijfelde eraan of wij een toekomst samen hebben. Hij vond mij saai en veel te serieus. En dat ben ik ook. Ik vind het fijner om als een huismus op de bank te zitten met een kopje thee en goede series en films, dan dat ik los ga in een discotheek. En daar houdt mijn ex dan weer van. Ik ben heel erg gemotiveerd, ik wil de beste studieresultaten (waardoor ik best veel studeer) en stel best veel hoge eisen aan mezelf; mijn ex studeert zo weinig mogelijk en ziet het allemaal wel.

Overigens ga ik wel eens uit, maar niet vaak. Ik heb een sociaal leven, ik heb veel vriendinnen, maar ik ben wel wat anders dan de meeste leeftijdsgenoten. Ik ben dus saai en dat stoorde hem. Máár het verhaal: ik ben erg verdrietig vanwege de situatie en hij liet niets van zich horen, terwijl hij voornamelijk wilde nadenken, zei hij. En als ik eens contact zocht, reageerde hij kortaf of helemaal niet. Met andere woorden: ik had door dat hij mij officieel zat was en ik verwachtte eigenlijk ook helemaal niets meer van hem.

Iets meer dan een maand geleden ben ik op vakantie geweest met goede vriendinnen. Tijdens de vakantie kon ik mijn ex nog steeds niet vergeten en was ik nog steeds best down. Maar ik heb wel veel andere jongens leren kennen. Ik ben aardig buiten mijn comfortzone gegaan tijdens de vakantie, ook omdat eigenlijk al mijn vriendinnen dat deden. Ik heb nog steeds geen idee waarom ik heb gedaan wat ik heb gedaan, waarschijnlijk deed ik het voor aandacht. Of misschien vooral om mijn ex maar te vergeten. Dat weet ik allemaal niet zo.

Waar mijn ex mijn eerste vriend was en eigenlijk de eerste waarmee ik alles heb mogen ontdekken, heb ik met vier verschillende jongens seks gehad en heb ik met twee meiden gezoend tijdens mijn vakantie. Daarnaast heb ik kort na onze break (meerdere keren) met twee jongens in Nederland seks gehad, dat betekent dus dat ik met zes jongens seks heb gehad in een korte tijd. Eigenlijk ben ik best preuts aangelegd, maar ik ben vooral tijdens de vakantie helemaal losgegaan. Ik heb daarnaast niet nagedacht over voorbehoedsmiddelen. Nu kan ik mij alleen maar schamen voor mijn gedrag. Ik heb bijna iedere avond seks gehad en ik selecteerde alleen maar op uiterlijk, verder kon het me allemaal niet schelen.

Toen ik terugkwam heb ik een soa-test gedaan (en gelukkig heb ik helemaal niets), maar ik voel nu vooral heel veel schaamte. En ik voel me ontzettend dom. Ik ben nog wel de ergste geweest van al mijn vriendinnen, terwijl ik altijd zo saai en braaf was. Ik heb met alle vier de jongens van mijn vakantie nog contact en drie daarvan wonen gewoon in Nederland. Maar nog steeds denk ik aan mijn ex, ik heb een beetje het idee dat geen enkele jongen tegen hem op kan. Een paar dagen geleden nam hij opeens weer contact op, zei hij mij te missen en wil hij zo snel mogelijk afspreken om te praten over de situatie.

Nu weet ik niet wat ik moet doen met mijn gevoelens. Ik wil hem heel graag terug, maar als hij hoort wat ik heb uitgespookt, weet ik dat hij daarop afknapt. Terecht? Dat weet ik niet. Misschien moet ik het verzwijgen, hoewel ik denk dat ik dat niet kan. Maar hoe kan ik ooit dit rare gevoel vergeten, want ik heb het gevoel dat ik iets verschrikkelijks heb gedaan omdat ik met zoveel verschillende jongens seks heb gehad. Heeft iemand ervaringen of tips?
O jeetje, wat een verhaal. XD

Volgens mij deed het je zo erg veel pijn dat je vriend het met je uitmaakte, omdat je saai bent, dat je het heb proberen te compenseren. En daarom schaam je je ervoor. Je bent namelijk niet trouw gebleven aan je zelfbeeld.

Klopt dit volgens jou?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:49:18 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_143667630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Hij heeft het zelf uitgemaakt.
Jij mag seksen met wie je wil en je hoeft je niet te schamen.
Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_143667693
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
Dat noemt men normaal een slet.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:52:27 #11
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_143667741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:51 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Dat noemt men normaal een slet.
Of in dit geval: rebound-gedrag.
pi_143667743
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
Dit dus.
pi_143667792
Neem alleen voor je soa test de incubatie tijd even in je hoofd, laat je over een half jaar nog een keer testen ofzo ;)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:55:11 #14
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143667857
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
Ja...?
Lekker toch? En ook nog eens gezond.
pi_143667862
"nadenken"
Wat een bullshit. Hij is vaak uitgegaan en heeft veel meiden geduwd.
Move on with your life.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143667886
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
En wat nu als een jongen dat had gedaan? Ook een slet?
pi_143667893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Je blijft wel erg hangen op hem. Er zijn meer mannen (of vrouwen) in de wereld en je zult altijd wel iemand vinden die je gelukkiger zal maken. Op het moment dat dat gebeurt, zul je alleen maar lachen over de relatie die je met je huidige ex hebt gehad.
Ik heb dus het gevoel dat er niemand is zoals mijn ex en ik mis hem echt heel erg.. Gewoon de kleine dingen waardoor hij is zoals hij is. Hoe hij lacht, hoe hij kijkt, zijn uitspraken. Ik weet dat ik klink als een 16-jarige puber, maar ik mis hem echt heel erg en ik wil helemaal geen ander.
pi_143667901
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef netchip het volgende:

[..]

En wat nu als een jongen dat had gedaan? Ook een slet?
Ja.
pi_143667929
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef netchip het volgende:

[..]

En wat nu als een jongen dat had gedaan? Ook een slet?
Een slettenloper?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143667943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef netchip het volgende:
En wat nu als een jongen dat had gedaan? Ook een slet?
"If a girl had sex with 6 guys, she's a slut. If a guy did the same, he's... gay. Yeah, definitely gay."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143667945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Ik heb dus het gevoel dat er niemand is zoals mijn ex en ik mis hem echt heel erg.. Gewoon de kleine dingen waardoor hij is zoals hij is. Hoe hij lacht, hoe hij kijkt, zijn uitspraken. Ik weet dat ik klink als een 16-jarige puber, maar ik mis hem echt heel erg en ik wil helemaal geen ander.
Dat unieke dat is pure schijn. Dat slijt vanzelf wanneer je een ander treft.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:57:44 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_143667970
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef netchip het volgende:

[..]

En wat nu als een jongen dat had gedaan? Ook een slet?
Ja.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_143667973
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens, maar met 6 verschillende jongens in een korte tijd..
5 was wel okay geweest?
Make my day!
pi_143668017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

O jeetje, wat een verhaal. XD

Volgens mij deed het je zo erg veel pijn dat je vriend het met je uitmaakte, omdat je saai bent, dat je het heb proberen te compenseren. En daarom schaam je je ervoor. Je bent namelijk niet trouw gebleven aan je zelfbeeld.

Klopt dit volgens jou?
Dat klopt misschien wel. Ik vind het niet leuk van mezelf dat ik dit heb gedaan met zes verschillende mannen, want ik vind het niet horen bij mezelf. Ik heb zelfs expres gewacht op de ware (mijn ex) voor de eerste keer seks, want ik vond dat heel belangrijk. Een beetje een ouderwetse denkwijze wel, dat weet ik ook, maar zo denk ik er nog steeds wel over. En dat hij het uitmaakte omdat ik saai ben was wel extra pijnlijk, ook omdat ik gewoon een saaie huismus ben, maar van je vriend verwacht je toch dat hij je de allerleukste vindt.
pi_143668036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Dat unieke dat is pure schijn. Dat slijt vanzelf wanneer je een ander treft.
Dit.
'uniek' hoeft niet positief te zijn. Charles Manson was ook uniek..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')