abonnement Unibet Coolblue
pi_143663530
quote:
Een Amsterdammer (23) die plannen had om naar Syrië af te reizen, blijft nog zeker drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald.

Het OM verdenkt de man van voorbereiding van terrorisme en opruiing. De man mag geen contact met de buitenwereld hebben.

De Amsterdammer is op 31 juli aangehouden nadat de politie een tip over hem had gekregen. Bij zijn aanhouding droeg de man twee messen en een hakbijl bij zich.

Het Openbaar Ministerie onderzoekt of het hier gaat om een individuele actie of dat de man van plan was om samen met anderen naar Syrië te reizen.

http://nos.nl/artikel/689178-syrieganger-adam-langer-vast.html
Hopelijk zitten de diensten bovenop dit soort mensen!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 13:51:32 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143663584
Vroeg of laat krijg je ook in Nederland een mafkees die, net zoals in Engeland, een burger/dienstverlener kapot snijdt. Dit soort mensen zijn gewoon kankercellen die langzaam broeien in onze samenleving en kanker dien je met wortel en al uit te roeien.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143663664
quote:
13s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Vroeg of laat krijg je ook in Nederland een mafkees die, net zoals in Engeland, een burger/dienstverlener kapot snijdt. Dit soort mensen zijn gewoon kankercellen die langzaam broeien in onze samenleving en kanker dien je met wortel en al uit te roeien.
Daarom hoop ik ook dat ze er alles aan doen omdat te voorkomen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 13:57:06 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143663761
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat ze er alles aan doen omdat te voorkomen.
Ik denk niet dat het aan de inzet van de veiligheidsdiensten ligt, het probleem is eerder dat er nog steeds ontkent en weggekeken wordt, zeker vanuit de politiek. Er moet harder opgetreden worden, duidelijke grenzen stellen. Als het aan mij had gelegen was iedereen die naar Syrië afgereisd was om daar mee te vechten tot persona non grata verklaard. Volgens mij is het vechten voor een andere krijgsmacht ook hoogverraad, dus daar zou ook al wat mee kunnen.

God oh god wat hebben we ons toch op de hals gehaald ..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143663876
quote:
9s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het aan de inzet van de veiligheidsdiensten ligt, het probleem is eerder dat er nog steeds ontkent en weggekeken wordt, zeker vanuit de politiek. Er moet harder opgetreden worden, duidelijke grenzen stellen. Als het aan mij had gelegen was iedereen die naar Syrië afgereisd was om daar mee te vechten tot persona non grata verklaard. Volgens mij is het vechten voor een andere krijgsmacht ook hoogverraad, dus daar zou ook al wat mee kunnen.

God oh god wat hebben we ons toch op de hals gehaald ..
Nja hoeveel van de veiligheidsdiensten doen is ons bekend ?
pi_143663915
quote:
9s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het aan de inzet van de veiligheidsdiensten ligt, het probleem is eerder dat er nog steeds ontkent en weggekeken wordt, zeker vanuit de politiek. Er moet harder opgetreden worden, duidelijke grenzen stellen. Als het aan mij had gelegen was iedereen die naar Syrië afgereisd was om daar mee te vechten tot persona non grata verklaard. Volgens mij is het vechten voor een andere krijgsmacht ook hoogverraad, dus daar zou ook al wat mee kunnen.

God oh god wat hebben we ons toch op de hals gehaald ..
:')_!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 14:03:18 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143663954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja hoeveel van de veiligheidsdiensten doen is ons bekend ?
Vrijwel niets en dat moet ook zo blijven :P ik heb er vertrouwen in.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 14:05:08 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143664014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Stoere boy. _O-

Volgende keer minder achter de VS aanrennen en stabiele regeringen omwerpen omdat de VS dat wilt.
De VS heeft geen hol met deze discussie te maken, al was het de kerstman die een regimechange veroorzaakte in Syrië, je bent niet goed in je hoofd als je wilt vechten voor een verdorven ideologie zoals die van IS en dat soort mensen dien je gewoon uit te roeien, al helemaal als je vanuit Nederland daar naar toe reist om daar het een en ander uit te spoken, om daarna rustig terug te komen en verder te parasiteren op de Nederlandse samenleving.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143664083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Stoere boy. _O-

Volgende keer minder achter de VS aanrennen en stabiele regeringen omwerpen omdat de VS dat wilt.
Ben jij tegen het voorkomen van Syrie strijders ?
pi_143664085
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

De VS heeft geen hol met deze discussie te maken, al was het de kerstman die een regimechange veroorzaakte in Syrië, je bent niet goed in je hoofd als je wilt vechten voor een verdorven ideologie zoals die van IS en dat soort mensen dien je gewoon uit te roeien. Zeker omdat IS vrijwel de revolutie gekaapt heeft
IS is ontstaan door constante bemoeienis van het Westen. Jarenlang elke stabiliteit wegnemen en dan ontstaat er vanzelf wel een radicale groepering die het heft in handen neemt. En dan de jankbal uithangen als deze groep groot aan het worden is.
pi_143664099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben jij tegen het voorkomen van Syrie strijders ?
Gewoon daar dumpen.
pi_143664151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gewoon daar dumpen.
En dan ook niet terug laten komen naar Nederland ?
pi_143664162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

IS is ontstaan door constante bemoeienis van het Westen. Jarenlang elke stabiliteit wegnemen en dan ontstaat er vanzelf wel een radicale groepering die het heft in handen neemt. En dan de jankbal uithangen als deze groep groot aan het worden is.
Je wilt zeggen dat het in Saüdie-Arabië wel lekker gaat? Daar zit het westen vrijwel niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143664177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dan ook niet terug laten komen naar Nederland ?
De kans dat ze terugkomen is toch klein.
pi_143664218
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De kans dat ze terugkomen is toch klein.
Nja stel dat ze het overleven en weer terug willen? Ik vind dat ze hier niks meer te zoeken hebben dus idd paspoort afpakken en geen toegang meer.
pi_143664235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat het in Saüdie-Arabië wel lekker gaat? Daar zit het westen vrijwel niet.
In Saudi-Arabië zit het grote geld en hebben de Amerikanen flink wat belangen bij. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die weten hoe de belangen SA <-> VS precies in elkaar zitten maar het is wel duidelijk zat ze flink in elkaar hol zitten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 14:12:01 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143664245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

IS is ontstaan door constante bemoeienis van het Westen. Jarenlang elke stabiliteit wegnemen en dan ontstaat er vanzelf wel een radicale groepering die het heft in handen neemt. En dan de jankbal uithangen als deze groep groot aan het worden is.
Waarom toch steeds dat vingertje naar de VS _O- de bron van instabiliteit is niet de VS maar (een deel van) de bevolking aldaar die elkaar de hersenen inslaan vanwege een andere versie van de Koran. Dat is al tientallen jaren zo, waarschijnlijk zelfs al voordat de VS bestonden. :D

En is het niet de Koran is het wel een stammenideologie of een fucked up vorm van nationalisme.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143664258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja stel dat ze het overleven en weer terug willen? Ik vind dat ze hier niks meer te zoeken hebben dus idd paspoort afpakken en geen toegang meer.
Ik zie niet hoe dit conflict snel zal aflopen. Overigens pak je hun paspoort af, duiken ze onder en ben je de controle over ze kwijt. Niet echt slim dus.
pi_143664299
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Waarom toch steeds dat vingertje naar de VS _O- de bron van instabiliteit is niet de VS maar (een deel van) de bevolking aldaar die elkaar de hersenen inslaan vanwege een andere versie van de Koran. Dat is al tientallen jaren zo, waarschijnlijk zelfs al voordat de VS bestonden. :D

En is het niet de Koran is het wel een stammenideologie of een fucked up vorm van nationalisme.
Bijv. onder Saddam was het in Irak relatief rustig. Opeens waren de Amerikanen niet blij met hem en moest hij dus oprotten. En dan gaan janken dat men radicaliseert als je zo sterk ingrijpt in een land. Het is ook niet alsof ze Irak echt geholpen hebben. Zelfs hun mannetje Maliki hadden ze niet onder controle.
pi_143664307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe dit conflict snel zal aflopen. Overigens pak je hun paspoort af, duiken ze onder en ben je de controle over ze kwijt. Niet echt slim dus.
Hmm ja dan maak je of iemand anders probleem van of ze duiken idd onder. Lastig. Dus beter van te voren deze mongolen opsporen en voorkomen dat ze een kans krijgen om te gaan. Maar je kan ook niet iemand eindeloos tegen houden...
pi_143664311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

In Saudi-Arabië zit het grote geld en hebben de Amerikanen flink wat belangen bij. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die weten hoe de belangen SA <-> VS precies in elkaar zitten maar het is wel duidelijk zat ze flink in elkaar hol zitten.
Maar daar is het (naar Westerse meetmaten) ook een schijthol. Geen vrouwenrechten, geen homorechten, geëxecuteerd worden voor wiet en ga zo maar verder. In Syrië hadden/hebben mensen meer rechten dan in Saudi-Arabië.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143664332
Zonder proces drie maanden vastzitten?
Lekker dan.
Make my day!
pi_143664339
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar daar is het (naar Westerse meetmaten) ook een schijthol. Geen vrouwenrechten, geen homorechten, geëxecuteerd worden voor wiet en ga zo maar verder. In Syrië hadden/hebben mensen meer rechten dan in Saudi-Arabië.
Boeie? Money talks. Als SA miljaren investeert in de Amerikaanse economie boeit het echt niemand een hol daar.
pi_143664394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Boeie? Money talks. Als SA miljaren investeert in de Amerikaanse economie boeit het echt niemand een hol daar.
Wat ik daarmee bedoel is dat het daar ook een schijthol is zonder dat het Westen er iets mee heeft gedaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143664395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef agter het volgende:
Zonder proces drie maanden vastzitten?
Lekker dan.
Ja eigenlijk zou dat ook niet moeten kunnen idd. Misschien paspoort tijdelijk afpakken tijdens het onderzoek ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')