abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143659933
Ik heb moeite om een goede drukker te vinden voor een aantal voetbalshirts die ik wil laten bedrukken.

Het gaat o.a. om twee lastige 'restauratie' klussen. Daar moet flock voor gebruikt worden. Ik heb met een aantal drukkers contact gehad, maar flock is eigenlijk verleden tijd en velen hebben dit spul niet op voorraad.

Wie kan me doorverwijzen naar iemand die me met de volgende twee shirts kan helpen (uiteraard tegen betaling).



Dit lijkt me duidelijk: de 1 wil ik er terug op! En liefst met hetzelfde flock. Mogelijk moet de 4 ook vervangen worden ivm eventueel kleurverschil.



Hier zat ooit een 2 op, je ziet hem er nog op zitten, maar is helemaal weg. En die wil ik graag terug hebben. Met het umbro logo uitgesneden onderin. Shirt was van een zeer dun flock type, liefst met hetzelfde flock. Heb een soortgelijk shirt met het stofje er wel op, wat als voorbeeld mag dienen.

Daarnaast heb ik nog 12 andere shirts liggen, waarschijnlijk makkelijkere klussen. Degene die in staat is om bovenstaande klussen goed uit te voeren zal deze klusjes ook kunnen doen.

Wie o wie kan mij doorverwijzen?
pi_143697678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef DaveDave09 het volgende:
ik niet
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon niet bedrukken :P
Graag geen zinloze reacties. Ik ben er namelijk wel serieus mee bezig.
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:06:25 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_143702520
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef jostie2 het volgende:

[..]

[..]

Graag geen zinloze reacties. Ik ben er namelijk wel serieus mee bezig.
Ik schop hem even naar CRE misschien zit daar iemand die het weet. Iemand met als hobby stof bedrukken of zo :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144123357
wellicht kun je het zelf met de juiste materialen?

( http://www.vanmarieke.nl/strijkvelours.html )
  donderdag 4 september 2014 @ 11:48:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144164121
Zelf Flock kopen en erop strijken. Dat is echt zo makkelijk om te doen en niet duur ook! :Y

Ik koop het zelf altijd hier http://www.hotfix-studio.(...)lie/Flock%20folie/p1 Dat zijn dan A4 velletjes. Hele snelle en goede service, maar ik weet dat er anderen zijn in bijv OUD die andere shops gebruiken.

Het is echt supersimpel om te doen, vorm uitknippen en erop strijken.
***
pi_144675814
Daar hebben ze niet de specifieke flock soort die ik nodig heb, helaas :(, en dat umbro logo knip ik er niet zo makkelijk uit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')