abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 09:11:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_143656558
Hoe worden we beter in voetbal? - Foppe de Haan

In de achtste aflevering op 3 april draait het allemaal om de vraag: hoe worden we beter in voetbal? Wat kan de wetenschap vertellen over voetbal? Worden de beste voetballers in de lente verwekt? Wat is de invloed van het publiek, de twaalfde man? En helpt de kleur rood in het shirt om te winnen?

Te gast is trainer, onderwijzer en bondscoach Foppe de Haan. Zijn vader was wagenmaker en dus was hij al vroeg vertrouwd met ronde vormen: wielen en ballen. Hij geldt als het geweten van Friesland, voetbal en SC Heerenveen. Aan die club was hij decennialang verbonden, maar uiteindelijk sloeg hij toch de vleugels uit: naar Zuid-Afrika, Indonesië en zelfs Tuvalu. Hij is op en top Fries, met niet alleen talent voor voetbal, maar ook voor schaatsen en kaatsen. Hij voltooide zelfs de Elfstedentocht. Maar in Factcheckers gaat het om zijn grootste passie: voetbal.

In deze uitzending van Factcheckers was Foppe de Haan te gast. De presentatie was in handen van Joep van Deudekom en Rob Urgert. Deze uitzending van het programma Factcheckers met de titel Hoe worden we beter in voetbal? - Foppe de Haan werd uitgezonden op donderdag 3 april door de NTR.

Een herhaling dus. Maar lijkt me de moeite waard.

11.40-13.00 uur. NPO-2.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143662700
Foppe. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2014 @ 19:59:33 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_143676661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:23 schreef superniger het volgende:
Foppe. :')
Briljante opmerking. Alleen geen haan die er naar kraait.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')