abonnement Unibet Coolblue
pi_143654671
Je ziet schrikbarend veel figuren o.a. hier het goed praten als een kat verzopen of half doodgeschopt wordt of een hond vergiftigd wordt onder het mom "moest de eigenaar hem maar niet steeds in andermans tuin laten schijten" of iets dergelijks. Alsof zo'n dier zelf na kan denken over zo'n actie :{

Zelfs al schijt de hond of kat van de buren elke dag in je tuin of maakt ie de halve dag lawaai, los dat met de eigenaar (en als dat niet lukt desnoods de politie) op en zoek als het moet een diervriendelijke manier om het beest uit je tuin weg te houden of stil te houden. Wtf kan zo'n beest er aan doen? (Hoe irritant soms ook).

Mensen die dierenmishandeling goedpraten :r Wat voor zieke geest ben je als je een dier kan mishandelen of zelfs doden omdat z'n eigenaar hem niet opvoedt?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 02:49:03 #2
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_143654699
Ok
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 02:50:48 #3
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654721
heb ook een kat in de buurt die ELKE dag in mijn tuin schijt als ik m te pakken krijg ....

b4 haters het is een ZWERFKAT. dus de eigenaar kan geen rol spelen
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654738
quote:
13s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:45 schreef erik013 het volgende:
Je ziet schrikbarend veel figuren o.a. hier het goed praten als een kat verzopen of half doodgeschopt wordt of een hond vergiftigd wordt onder het mom "moest de eigenaar hem maar niet steeds in andermans tuin laten schijten" of iets dergelijks. Alsof zo'n dier zelf na kan denken over zo'n actie :{

Zelfs al schijt de hond of kat van de buren elke dag in je tuin of maakt ie de halve dag lawaai, los dat met de eigenaar (en als dat niet lukt desnoods de politie) op en zoek als het moet een diervriendelijke manier om het beest uit je tuin weg te houden of stil te houden. Wtf kan zo'n beest er aan doen? (Hoe irritant soms ook).

Mensen die dierenmishandeling goedpraten :r Wat voor zieke geest ben je als je een dier kan mishandelen of zelfs doden omdat z'n eigenaar hem niet opvoedt?
Sommigen verdienen een preventief spuit.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143654750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:50 schreef lntel het volgende:
heb ook een kat in de buurt die ELKE dag in mijn tuin schijt als ik m te pakken krijg ....
pffff en jij moet toevallig ELKE fucking dag met je handen precies in de aarde in je tuin zijn? waren jou voorouders konijn ofzo?
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 02:54:27 #6
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:53 schreef pionnetje het volgende:

[..]

pffff en jij moet toevallig ELKE fucking dag met je handen precies in de aarde in je tuin zijn? waren jou voorouders konijn ofzo?
dat jij in een flat woont :')
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:54 schreef lntel het volgende:
dat jij in een flat woont
ga mieren aanklagen . die poepen ook in je tuin
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 02:56:31 #8
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef pionnetje het volgende:

[..]

ga mieren aanklagen . die poepen ook in je tuin
wat een humor vandaag
ik eet graag in mijn tuin zolang het nog kan
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:50 schreef lntel het volgende:
heb ook een kat in de buurt die ELKE dag in mijn tuin schijt als ik m te pakken krijg ....

b4 haters het is een ZWERFKAT. dus de eigenaar kan geen rol spelen
Dat maakt het helemaal triest. Hoe kun je van zo'n beest verwachten dat ie snapt wat jouw tuin is en wat openbare ruimte is? :')
Ik kan me voorstellen dat het bloedirritant is als zo'n dier in 'jouw' tuin schijt, maar verjaag hem dan desnoods met een emmer water of zo'n hoge pieptoon-ding ofzo.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 02:58:02 #10
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat maakt het helemaal triest. Hoe kun je van zo'n beest verwachten dat ie snapt wat jouw tuin is en wat openbare weg is? :')
Ik kan me voorstellen dat het bloedirritant is als zo'n dier in 'jouw' tuin schijt, maar verjaag hem dan desnoods met een emmer water of zo'n hoge pieptoon-ding ofzo.
emmer water helpt niet heb het al 7x gedaan als het niet meer is.
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef lntel het volgende:
ik eet graag in mijn tuin zolang het nog kan
ha weer wat geleerd vandaag

kattenpoepobsessie
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143654844
Als de eigenaar, na meerdere keren afspraken te hebben gemaakt, nog steeds niets doet aan de overlast waarvoor hij verantwoordelijk is, dan neem ik andere maatregelen. Bv de kat vangen, naar de Ardennen rijden en hem daar vrijlaten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 03:03:36 #13
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:00 schreef pionnetje het volgende:

[..]

ha weer wat geleerd vandaag

kattenpoepobsessie
Jij houdt dus van KattenPoep tijdens je maaltijd.

Leuke fetish
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:58 schreef lntel het volgende:

[..]

emmer water helpt niet heb het al 7x gedaan als het niet meer is.
Snap dat dat heel erg vervelend is, maar dan zal ie het dus niet op die manier gaan snappen. Anders was ie immers wel na 2 keer zo'n emmer water ergens anders gaan schijten. Het zijn geen mensen, onze denkbeeldige grenzen snappen ze niet.
Als het een zwerfkat is, heb je het asiel/de dierenambulance wel eens gebeld? In mijn ogen zou elke zwerfkat op z'n minst gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden.
pi_143654901
nee joh jij hebt de ilusie dat jij kattenpoep in je tuin van 9 meter afstand kan ruiken,, man dat kon zelfs fucking jezus of mohamed geneens...
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 03:09:56 #16
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654907
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:08 schreef pionnetje het volgende:
nee joh jij hebt de ilusie dat jij kattenpoep in je tuin van 9 meter afstand kan ruiken,, man dat kon zelfs fucking jezus of mohamed geneens...
je leeft dus in een flat
kattenpoep ruikt heel sterk en ik ruik het aan tafel. en wie zegt dat mijn tuin 9 meter is en niet groter/kleiner?
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:08 schreef pionnetje het volgende:
nee joh jij hebt de ilusie dat jij kattenpoep in je tuin van 9 meter afstand kan ruiken,, man dat kon zelfs fucking jezus of mohamed geneens...
Want die staan bekend om hun buitengewone reukzin? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 03:12:31 #18
432457 lntel
Freek in het bos
pi_143654927
quote:
Want die staan bekend om hun buitengewone reukzin? :')
dit
ik ben hans van de frietkoerier
pi_143654938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de eigenaar, na meerdere keren afspraken te hebben gemaakt, nog steeds niets doet aan de overlast waarvoor hij verantwoordelijk is, dan neem ik andere maatregelen. Bv de kat vangen, naar de Ardennen rijden en hem daar vrijlaten.
Op zich vind ik de intentie goed (je hebt immers eerst de baas de kans gegeven er wat aan te doen en je spaart het beest zelf ^O^) maar zo'n kat in het wild loslaten zorgt er juist voor dat je gebieden krijgt met duizenden ongecontroleerde wilde katten, die uiteindelijk weer mensen gaan lastig vallen op zoek naar eten... zo kwamen wilde honden en katten immers ooit bij ons, duizenden jaren geleden.
pi_143654951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:13 schreef erik013 het volgende:
^O^

Op zich vind ik de intentie goed (je hebt immers eerst de baas de kans gegeven er wat aan te doen en je spaart het beest zelf) maar zo'n kat in het wild loslaten zorgt er juist voor dat je gebieden krijgt met duizenden ongecontroleerde wilde katten, die uiteindelijk weer mensen gaan lastig vallen op zoek naar eten... zo kwamen wilde honden en katten immers ooit bij ons, duizenden jaren geleden.
NIMBY, dus /care
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143654957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

NIMBY, dus /care
Dan ben je dus net zo aso als zo'n eigenaar.
pi_143654964
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:15 schreef erik013 het volgende:
Dan ben je dus net zo aso als zo'n eigenaar.
Nee, want ik doe iets aan het probleem (overlast door kat).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 03:16:31 #23
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_143654968
Gewoon dat tyfusbeest bij je houden. Jij het beest, jij de stront. Sowieso, katten :r :r
Tics van je petten.
pi_143654975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:12 schreef lntel het volgende:
dit
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:12 schreef lntel het volgende:

[..]

dit
echt , alle grond in de natuur is per definitie 100% verotting, welk bos je ook komt ter wereld en jij zeikt over een kattendrolletje van 6 gramm?
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143654996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, want ik doe iets aan verplaats en vergroot het probleem (overlast door kat).
Nogmaals, ik vind je streven om het dier te sparen goed maar als ze rondom de Ardennen ook dachten: "ik dump dat beest wel [in het bos bij Spijkerbroek]" dan had jij straks hele nesten in je tuin die voor overlast zorgden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')