Ehm nee. Gewoon PK's. Vermogen dus. Je moet arbeid verrichten en daarvoor heb je vermogen nodig. Hoe meer vermogen, hoe meer arbeid je kan verrichten in dezelfde tijd. Je bent dus sneller boven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef klawie het volgende:
Je hebt koppel nodig om een berg op te komen verder niet teveel nadenken naar gewoon op gevoel rijden
Het enige juiste antwoord. Als je het gas intrapt en er gebeurd niks zit je in een te hoge versnelling.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je moet de versnelling kiezen waarmee je bergop nog snelheid kan creëren.
hoe werkt dat in de praktijk met zo'n retarder? Schakel je dat zelf in of gaat dat vanzelf aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:49 schreef blup het volgende:
Berg af maakt niet uit als hij wat hoger in de toeren blijft, er vind geen ontbranding plaats maar wel koeling en smering. Toevallig gister met de vrachtauto de cauberg op en af geweest. Naar beneden op de retarder.. Eenmaal beneden wel een bult foutmeldingen .
Je kan 'm automatisch zetten, dan schakelt hij in als je de rem zachtjes in drukt. Je kan hem ook met een knopje aanzetten, dan schakelt hij zelf terug terug en dan blijft hij aan tot stilstand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hoe werkt dat in de praktijk met zo'n retarder? Schakel je dat zelf in of gaat dat vanzelf aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |