abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143651980
Goedenacht forumgenoten,

Ik heb nog nooit met een vrouw samengewoond. Oké, ik had een huisgenote, maar ik bedoel met een vaste relatie.

Ik vroeg mij af hoe vaak stelletjes die samenwonen gemiddeld met elkaar van bil gaan. Ik vroeg mij dit af toen ik vanavond moe thuis kwam na een dag FOK!en werken. Ik kon me moeilijk voorstellen dat er mannen waren die vanavond zijn thuisgekomen zoals ik en die dan later op de avond nog een prestatie moeten leveren in bed. Bovendien moet ik er vaak vroeg uit. Het lijkt me dat als je samenwoont en één van de twee of beide partners moet er de volgende ochtend vroeg uit, dat je dan simpelweg geen tijd hebt voor een potje seks. Je bent daar met alles erop en eraan toch ook al snel een half uur / uur mee kwijt (het voorspel, het duurt langer voordat je in slaap valt etc.).

Hoe vaak sekst een stelletje gemiddeld?
Copthorne 2.0
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:10:50 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143652012
Seks moet je tijd voor maken, anders ben je binnen de kortste keren broer-zus
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143652034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:10 schreef fathank het volgende:
Seks moet je tijd voor maken, anders ben je binnen de kortste keren broer-zus
Dan krijg je agenda-seks.

Er zijn grappig genoeg een aantal stelletjes in mijn omgeving die even oud zijn als ik en die meer als broer/zus overkomen dan als partners, terwijl ze maar een paar jaar een relatie hebben.
Copthorne 2.0
pi_143652116
Elke dag :9 en tering, je valt veel sneller in slaap en de slaap is nog beter ook _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143652119
3-4 keer per week of zo; meestal als maar 1 van beiden zin heeft wordt door de ander niet moeilijk gedaan, maar inderdaad is het niet zo dat je er elke dag behoefte aan hebt
pi_143652139
Toch ook wel haast iedere dag, ook in mijn vorige relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:17:32 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143652148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dan krijg je agenda-seks.

Er zijn grappig genoeg een aantal stelletjes in mijn omgeving die even oud zijn als ik en die meer als broer/zus overkomen dan als partners, terwijl ze maar een paar jaar een relatie hebben.
Jij weet Watze dagelijks wel of niet uitspoken in de slaapkamer?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143652154
Dat je tijd voor elkaar maakt zegt niet dat je het in de agenda moet zetten. Natuurlijk moet je rekening houden met elkaars baan/sporten/drukte/ritme, maar on plaats van nog een uur voor de TV lamballen een uurtje eerder 'naar bed gaan' doet al een hoop. En sowieso geen seks gaan hebben omdat het moet, je moet wel zin hebben, maar een beetje zin is ook zin en bedenk vaker hoe slap (hihi) je excuus wel niet is en hoe lang je nog,geen seks hebbend, op je telefoon aan het lezen zou zijn voordat je in slaap valt..... Seks >>>>>>>>> telefoon .
Ja doei.
pi_143652159
Elke dag...

Mijn vriendin zoekt me wel eens stiekem op, op mijn werk. Ook doen we het vaker buiten, in de auto of op andere spannende plekken zoals parkeergarages, bioscoop, of winkel. Zij heeft vaker zin in sex dan ik eigelijk. :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:17:54 #10
398665 Sativanl
Alive and kicking
pi_143652162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:08 schreef Copthorne het volgende:
Goedenacht forumgenoten,

Ik heb nog nooit met een vrouw samengewoond. Oké, ik had een huisgenote, maar ik bedoel met een vaste relatie.

Ik vroeg mij af hoe vaak stelletjes die samenwonen gemiddeld met elkaar van bil gaan. Ik vroeg mij dit af toen ik vanavond moe thuis kwam na een dag FOK!en werken. Ik kon me moeilijk voorstellen dat er mannen waren die vanavond zijn thuisgekomen zoals ik en die dan later op de avond nog een prestatie moeten leveren in bed. Bovendien moet ik er vaak vroeg uit. Het lijkt me dat als je samenwoont en één van de twee of beide partners moet er de volgende ochtend vroeg uit, dat je dan simpelweg geen tijd hebt voor een potje seks. Je bent daar met alles erop en eraan toch ook al snel een half uur / uur mee kwijt (het voorspel, het duurt langer voordat je in slaap valt etc.).

Hoe vaak sekst een stelletje gemiddeld?
Hier ook gemiddeld zeker 1x per dag( uiteraard sommige dagen meermaals, andere dagen niet)
Face your Fear and Live your Dreams, only then u shall Always be Reminded!!
pi_143652192
er zijn van nature mensen die meer of minder sex hebben per week of zelfs per dag, allemaal aardige mensen maar er is niet een getal te noemen zo van : hoevaak hebben normale mensen sex....
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143652198
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij weet Watze dagelijks wel of niet uitspoken in de slaapkamer?
Daar heb je gelijk in. Ik bedoel enkel als ik ze zie, maar misschien hebben ze gepassioneerde seks op het moment dat ik dit typ.
Copthorne 2.0
pi_143652216
Je moet seks hebben wanneer je er beide zin in hebt...

Heb je een meid/vrouw die weinig zin heeft, maak het uit. Heb je al kinderen met die meid/vrouw? ahah faal.
pi_143652238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef pionnetje het volgende:
er zijn van nature mensen die meer of minder sex hebben per week of zelfs per dag, allemaal aardige mensen maar er is niet een getal te noemen zo van : hoevaak hebben normale mensen sex....
Er zijn genoeg stellen die maandenlang, soms zelfs jarenlang geen seks hebben. En dan heb je genoeg stellen die het minimaal één keer per dag doen. Dus de vraag is een beetje vaag inderdaad, er is wel een 'gemiddelde' te geven, maar dat zegt individueel geen moer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn genoeg stellen die maandenlang, soms zelfs jarenlang geen seks hebben. En dan heb je genoeg stellen die het minimaal één keer per dag doen. Dus de vraag is een beetje vaag inderdaad, er is wel een 'gemiddelde' te geven, maar dat zegt individueel geen moer.
Ik heb inderdaad een vriendin die in zo'n relatie zit, zowel hij als zij zijn niet zo seksueel, soms 4 maanden geen seks maar ze zijn beide tevreden over hun seksleven, knuffelen en alles doen ze wel.

Ik denk wel dat ze beide blij moeten zijn dat ze elkaar hebben gevonden. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652339
Eerlijk antwoord?
Soms 2 keer per dag, een week lang.
En soms 2 maanden niet.
Make my day!
pi_143652358
Overigens TS.

''Gemiddeld gezien hebben de meeste koppels in Nederland 1 tot 2 keer per week sex. Naarmate mensen ouder worden neemt de frequentie af.''

http://gemiddeldgezien.nl(...)al-keer-sex-per-week
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn genoeg stellen die maandenlang, soms zelfs jarenlang geen seks hebben. En dan heb je genoeg stellen die het minimaal één keer per dag doen. Dus de vraag is een beetje vaag inderdaad, er is wel een 'gemiddelde' te geven, maar dat zegt individueel geen moer.
Stellen die soms maandenlang tot zelfs jarenlang geen seks hebben, zijn allebei a seksueel of de vrouw is de baas en de man zit op een ziekelijke manier onder de plak.

Helaas is het vaak het laatste.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:25:19 #19
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_143652365
quote:
Hoe vaak sekst een stelletje gemiddeld?
Uit onderzoek is gebleken dat als men 100% zeker anoniem kan antwoorden er een lager gemiddelde uit de antwoorden voort zal komen dan wanneer die garantie van anoniem blijven er niet of in mindere mate is.

En als de de vraag indirect sturend is zoals: "Gemiddeld heeft men 4 keer per week seks. Hoe vaak heeft u seks?" zal het gemiddelde hoger zijn dan bij de vraag: "Hoe vaak heeft u seks?".

Kort samengevat: op een forum zal je niet kunnen achterhalen wat het gemiddelde is. En al helemaal niet op Fok. :P
pi_143652378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef agter het volgende:
Eerlijk antwoord?
Soms 2 keer per dag, een week lang.
En soms 2 maanden niet.
Maandenlang lijkt me ook een beetje vreemd. Dat je als stel samenwoont en dat je maandenlang geen seks hebt. Komt dat dan door omstandigheden (drukke baan, veel reizen) of komt het er simpelweg niet van?
Copthorne 2.0
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:26:11 #21
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_143652388
Surprise anal sex werkt ook vaak goed
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_143652404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn genoeg stellen die maandenlang, soms zelfs jarenlang geen seks hebben. En dan heb je genoeg stellen die het minimaal één keer per dag doen. Dus de vraag is een beetje vaag inderdaad, er is wel een 'gemiddelde' te geven, maar dat zegt individueel geen moer.
isabeau, ik vind je naam bijzonder mooi, mag ik.. mag ik een naam liedje over jou schrijven? ik speel piano en ik zing
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143652431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef snakelady het volgende:
Ik denk wel dat ze beide blij moeten zijn dat ze elkaar hebben gevonden.
Ik denk dat het het belangrijkst is dat je behoefte aan seks ongeveer gelijk is :Y Als je allebei weinig behoefte hebt: prima toch! Als je allebei elke dag de sterren uit de hemel wilt wippen: ook prima. Pas als mensen een totaal ander libido hebben wordt het een probleem in de relatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Stellen die soms maandenlang tot zelfs jarenlang geen seks hebben, zijn allebei a seksueel of de vrouw is de baas en de man zit op een ziekelijke manier onder de plak.

Helaas is het vaak het laatste.
ja maar die vraag stel ik mijzelf wel eens als huiskamer filosoof,,,, bijv paarden of honden of katten hebben zelden sex maar toch planten ze zich vaak goed voort.... snap je wat ik bedoel?
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143652471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef pionnetje het volgende:

isabeau, ik vind je naam bijzonder mooi, mag ik.. mag ik een naam liedje over jou schrijven? ik speel piano en ik zing
Ga je gang hoor :D Ik heb de naam gepikt uit een tragisch romantisch sprookje met Michelle Pfeiffer en Rutger Hauer: Ladyhawke. Inmiddels wordt de naam best vaak aan pasgeboren meisjes gegeven en huppelen er al aardig wat Isabeautjes rond in Nederland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Maandenlang lijkt me ook een beetje vreemd. Dat je als stel samenwoont en dat je maandenlang geen seks hebt. Komt dat dan door omstandigheden (drukke baan, veel reizen) of komt het er simpelweg niet van?
Persoonlijk ook omdat mijn man veel eerder naar bed gaat dan ik. Dus hij slaapt dan al. En ik ben weer niet zo'n ochtendmens,
En we hebben een klein kindje, dus veel tijd met z'n tweeën is er niet.
Make my day!
pi_143652513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat het het belangrijkst is dat je behoefte aan seks ongeveer gelijk is :Y Als je allebei weinig behoefte hebt: prima toch! Als je allebei elke dag de sterren uit de hemel wilt wippen: ook prima. Pas als mensen een totaal ander libido hebben wordt het een probleem in de relatie.
Inderdaad, je hebt een goed seksleven met je partner als je beide tevreden bent, hoe vaak en/of hoe lang dat dan is maakt niet uit.
En boeiend dan wat andere doen in bed.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Copthorne het volgende:

Maandenlang geen seks lijkt me ook een beetje vreemd. Dat je als stel samenwoont en dat je maandenlang de liefde niet bedrijft. Komt dat dan door omstandigheden (drukke baan, veel reizen) of komt het er simpelweg niet van?
Ik heb ooit een gepensioneerd stel ontmoet waarbij de vrouw op hoge leeftijd nog steeds maagd was en er dus nooit seks was geweest in de relatie (gewoon in hun jonge jaren gehuwd). Of de man nog maagd was betwijfelde ik :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ladyhawke.
_O_

Ik heb mijn jongste dochter haar naam ook uit een film, alleen dan een ander soort genre, Hitman. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef snakelady het volgende:

_O_

Ik heb mijn jongste dochter haar naam ook uit een film, alleen dan een ander soort genre, Hitman. :P
:D dat is wel een ander genre ja.

Het verliefde stel in Ladyhawke kan overigens niet eens seks hebben in die paar seconden dat ze elkaar dagelijks als mens kunnen zien -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D dat is wel een ander genre ja.

Het verliefde stel in Ladyhawke kan overigens niet eens seks hebben in die paar seconden dat ze elkaar dagelijks als mens kunnen zien -O-
Maar verliefd zijn is ook erg mooi! Vaak heel zuiver.
Make my day!
pi_143652630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D dat is wel een ander genre ja.

Het verliefde stel in Ladyhawke kan overigens niet eens seks hebben in die paar seconden dat ze elkaar dagelijks als mens kunnen zien -O-
Ik vind het wel een van de mooiste liefdeverhalen, ondanks dat ik daar normaal niet zo van ben.

En ook The princess bride :@
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652643
We kunnen hier allemaal wel heel politiek correct zeggen: "als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Maar iedereen weet natuurlijk dat het niet zo werkt. Iets als aseksualiteit is nog steeds redelijk zeldzaam, kortom de meeste mensen houden gewoon van seks.

Bij de meeste stelletjes die al maanden tot zelfs jarenlang geen seks meer hebben speelt er veel meer.
pi_143652711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
We kunnen hier allemaal wel heel politiek correct zeggen: "als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Maar iedereen weet natuurlijk dat het niet zo werkt. Iets als aseksualiteit is nog steeds redelijk zeldzaam, kortom de meeste mensen houden gewoon van seks.

Bij de meeste stelletjes die al maanden tot zelfs jarenlang geen seks meer hebben speelt er veel meer.
Mwah, ik ben echt gek op mijn man. Ook seksueel.
Maar soms komt het er niet van. Druk, andere schema's, klein kind erbij.
Zoveel 'meer' is het niet.
Make my day!
pi_143652732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
We kunnen hier allemaal wel heel politiek correct zeggen: "als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Maar iedereen weet natuurlijk dat het niet zo werkt. Iets als aseksualiteit is nog steeds redelijk zeldzaam, kortom de meeste mensen houden gewoon van seks.

Bij de meeste stelletjes die al maanden tot zelfs jarenlang geen seks meer hebben speelt er veel meer.
Ik denk dat wij als maatschappij een beetje opdringen hoe vaak mensen seks behoren te hebben, en dat vind ik een beetje onzin.

Ik hou van seks, simpel, maar ik ken mensen die er niet zo kapot van zijn en als ze dan een partner hebben die hetzelfde heeft dan is het toch goed? Dan kunnen ze een hele goede en liefdevolle relatie hebben.

Ik vind het raar als mensen beweren dat je minimaal zo vaak seks moet hebben om een goed seksleven/relatie te hebben.

Het is wel lastig als bij de een de seksdrive vele malen hoger is dan bij de ander, dan kunnen er frustraties komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652748
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef agter het volgende:

[..]

Mwah, ik ben echt gek op mijn man. Ook seksueel.
Maar soms komt het er niet van. Druk, andere schema's, klein kind erbij.
Zoveel 'meer' is het niet.
Toch wel, druk, andere schema's zoals je zelf al zegt.

En vaak komt het voor dat die schema's zo vol worden, dat je helemaal geen tijd meer hebt voor seks. En tja... dan gaat het vaak mis.
pi_143652757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk dat wij als maatschappij een beetje opdringen hoe vaak mensen seks behoren te hebben, en dat vind ik een beetje onzin.

Ik hou van seks, simpel, maar ik ken mensen die er niet zo kapot van zijn en als ze dan een partner hebben die hetzelfde heeft dan is het toch goed? Dan kunnen ze een hele goede en liefdevolle relatie hebben.

Ik vind het raar als mensen beweren dat je minimaal zo vaak seks moet hebben om een goed seksleven/relatie te hebben.

Het is wel lastig als bij de een de seksdrive vele malen hoger is dan bij de ander, dan kunnen er frustraties komen.
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen.
pi_143652801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toch wel, druk, andere schema's zoals je zelf al zegt.

En vaak komt het voor dat die schema's zo vol worden, dat je helemaal geen tijd meer hebt voor seks. En tja... dan gaat het vaak mis.
Nou, ik ga er van uit dat een huwelijk wel stand houdt tegen 1 of 2 maanden geen seks. :)
Verders neem ik aan dat jij (nog) geen klein kindje hebt, want dat is echt andere koek.
Make my day!
pi_143652808
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef snakelady het volgende:

Ik denk dat wij als maatschappij een beetje opdringen hoe vaak mensen seks behoren te hebben, en dat vind ik een beetje onzin.

Ik hou van seks, simpel, maar ik ken mensen die er niet zo kapot van zijn en als ze dan een partner hebben die hetzelfde heeft dan is het toch goed? Dan kunnen ze een hele goede en liefdevolle relatie hebben.

Ik vind het raar als mensen beweren dat je minimaal zo vaak seks moet hebben om een goed seksleven/relatie te hebben.

Het is wel lastig als bij de een de seksdrive vele malen hoger is dan bij de ander, dan kunnen er frustraties komen.
Ik heb altijd het idee dat vooral jonge mensen denken dat er een minimaal aantal keer per week is dat je seks hoort te hebben, anders leef je als broer en zus en is er iets mis in de relatie. Soms komt het er inderdaad gewoon even niet van en soms heb je 3x op een dag seks. Tsja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen.
Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben het er alleen niet mee eens dat dit niet zou kunnen werken.

"als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Niet iedereen heeft behoefte aan dezelfde hoeveelheid seks, voor de een is eens per maand voldoende, voor de andere eens per dag.
Als je dan een partner vind die genoeg heeft aan dezelfde hoeveelheid dan heb je geluk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652831
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, ik ga er van uit dat een huwelijk wel stand houdt tegen 1 of 2 maanden geen seks. :)
Verders neem ik aan dat jij (nog) geen klein kindje hebt, want dat is echt andere koek.
Het enige wat ik zeg is dat het vaak misgaat bij dit soort zaken.

Maar ik wil ook wel heel lief politiek-correct zijn hoor.. O+
pi_143652841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben het er alleen niet mee eens dat dit niet zou kunnen werken.

"als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Niet iedereen heeft behoefte aan dezelfde hoeveelheid seks, voor de een is eens per maand voldoende, voor de andere eens per dag.
Als je dan een partner vind die genoeg heeft aan dezelfde hoeveelheid dan heb je geluk.
Je hebt nog steeds mijn post niet goed gelezen.
pi_143652844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat vooral jonge mensen denken dat er een minimaal aantal keer per week is dat je seks hoort te hebben, anders leef je als broer en zus en is er iets mis in de relatie. Soms komt het er inderdaad gewoon even niet van en soms heb je 3x op een dag seks. Tsja.
Dit.
Niets menselijks is mij vreemd. :)
Make my day!
pi_143652871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat vooral jonge mensen denken dat er een minimaal aantal keer per week is dat je seks hoort te hebben, anders leef je als broer en zus en is er iets mis in de relatie. Soms komt het er inderdaad gewoon even niet van en soms heb je 3x op een dag seks. Tsja.
Niets mis mee.

Daar doel ik dan ook totaal, maar dan ook totaal niet op. :P
pi_143652872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds mijn post niet goed gelezen.
Nou leg uit dan, waar heb ik het mis?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat vooral jonge mensen denken dat er een minimaal aantal keer per week is dat je seks hoort te hebben, anders leef je als broer en zus en is er iets mis in de relatie. Soms komt het er inderdaad gewoon even niet van en soms heb je 3x op een dag seks. Tsja.
Maar is het lastig om dat op elkaar af te stemmen. Het lijkt mij heel moeilijk om, als ik eenmaal met een vrouw samenwoon, erachter te komen of om het überhaupt bespreekbaar te maken hoe vaak we het zullen doen en vooral hoe vaak zij wil. Soms weet je niet welke verwachtingen er bij de ander leven.
Copthorne 2.0
pi_143652879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het enige wat ik zeg is dat het vaak misgaat bij dit soort zaken.

Maar ik wil ook wel heel lief politiek-correct zijn hoor.. O+
Nee, wees aub jezelf. (Serieus)
Make my day!
pi_143652911
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, ik ga er van uit dat een huwelijk wel stand houdt tegen 1 of 2 maanden geen seks. :)
Verders neem ik aan dat jij (nog) geen klein kindje hebt, want dat is echt andere koek.
Toch hoeft een klein kind niet altijd een rede te zijn, ik heb ook twee kinderen en eigenlijk is de hoeveelheid seks altijd wel gelijk gebleven, alleen de eerste weken na de bevallingen niet omdat het toen niet mocht. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143652913
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Maar is het lastig om dat op elkaar af te stemmen. Het lijkt mij heel moeilijk om, als ik eenmaal met een vrouw samenwoon, erachter te komen of om het überhaupt bespreekbaar te maken hoe vaak we het zullen doen en vooral hoe vaak zij wil. Soms weet je niet welke verwachtingen er bij de ander leven.
Het is niet zo dat je letterlijk bespreekt hoevaak jullie het gaan doen.
Je begint gewoon met knuffelen en je ziet wel hoe je partner er op reageert.
Make my day!
pi_143652919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou leg uit dan, waar heb ik het mis?
Ik zeg helemaal nergens dat een relatie waarbij je maanden geen seks hebt, niet goed kan uitpakken. Integendeel, er zijn inderdaad genoeg mensen die niet zo seksueel zijn ingesteld. Maar, die mensen neigen wel naar het aseksuele of ze zijn zelfs aseksueel. De meeste mensen houden gewoon van seks, en is seks een belangrijk iets in de relatie.

Er komen alleen vaak andere dingen voor in de plaats, druk schema, kindje enz. Maar daarop gaan juist veel relaties stuk.
pi_143652938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:

Maar is het lastig om dat op elkaar af te stemmen. Het lijkt mij heel moeilijk om, als ik eenmaal met een vrouw samenwoon, erachter te komen of om het überhaupt bespreekbaar te maken hoe vaak we het zullen doen en vooral hoe vaak zij wil. Soms weet je niet welke verwachtingen er bij de ander leven.
En doorgaans is de frequentie sowieso hoger in het begin van een relatie en kan je niet van te voren inschatten hoe dat over 5 jaar is. Daarbij hebben drukke carrieres, energievretende banen en kinderen ook nog eens vaak een negatief effect.

En doorgaans spreken mensen niet af hoevaak ze seks zullen gaan hebben 8-) Je kan op een gegeven moment wel aangeven dat je bijv aan 1x per week niet genoeg hebt. Dat moet prima bespreekbaar zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143652949
Ik ben niet de type die van mening is dat je zeker elke dag seks moet hebben, omdat je anders een broer/zus relatie hebt. Al sluit je je man op in een kuisheidsgordel en heb je nooit meer seks.

Het zal mijn reet roesten. Ik weet alleen dat veel relaties kapot gaan door gebrek aan seks, dat is alles.
pi_143652970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Toch hoeft een klein kind niet altijd een rede te zijn, ik heb ook twee kinderen en eigenlijk is de hoeveelheid seks altijd wel gelijk gebleven, alleen de eerste weken na de bevallingen niet omdat het toen niet mocht. :P
Dat kan.
In dit geval slaapt ze op onze kamer (waardoor mijn man geen libido meer heeft) en geef ik borstvoeding (om de paar uur). Wat nogal lastig kan zijn qua 'overlopen' van melk.
Make my day!
pi_143652974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En doorgaans is de frequentie sowieso hoger in het begin van een relatie en kan je niet van te voren inschatten hoe dat over 5 jaar is. Daarbij hebben drukke carrieres, energievretende banen en kinderen ook nog eens vaak een negatief effect.

En doorgaans spreken mensen niet af hoevaak ze seks zullen gaan hebben 8-) Je kan op een gegeven moment wel aangeven dat je bijv aan 1x per week niet genoeg hebt. Dat moet prima bespreekbaar zijn.
Oké, het is dus voornamelijk een proces dat zelf een loopje neemt en waarbij je er beiden achter komt hoe het voor jou en je partner het beste werkt.
Copthorne 2.0
pi_143652998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Maar is het lastig om dat op elkaar af te stemmen. Het lijkt mij heel moeilijk om, als ik eenmaal met een vrouw samenwoon, erachter te komen of om het überhaupt bespreekbaar te maken hoe vaak we het zullen doen en vooral hoe vaak zij wil. Soms weet je niet welke verwachtingen er bij de ander leven.
Juist het belangrijkste voor een goed seksleven in communiceren, en dan heb ik het niet over ieder wissewasje wat tot in het uiterste besproken moet worden, maar wel praten over elkaars wensen en verlangens.
Zo heeft mijn vriend soms moeite om aan te geven dat hij zin heeft, zou ik dan geen initiatief nemen dan zou er niks gebeuren, terwijl hij eigenlijk wel wil.
Had hij mij niet verteld van dit ''probleem'' dan zouden we een stuk minder seks hebben.

Dus praat gewoon open met elkaar over wat je verlangens zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653080
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat een relatie waarbij je maanden geen seks hebt, niet goed kan uitpakken. Integendeel, er zijn inderdaad genoeg mensen die niet zo seksueel zijn ingesteld. Maar, die mensen neigen wel naar het aseksuele of ze zijn zelfs aseksueel. De meeste mensen houden gewoon van seks, en is seks een belangrijk iets in de relatie.

Er komen alleen vaak andere dingen voor in de plaats, druk schema, kindje enz. Maar daarop gaan juist veel relaties stuk.
Dat is zeker waar, daar ben ik het mee eens.
en is het iets tijdelijks zoals even druk op het werk of een kindje geboren dan kan een goede relatie daar best wel tegen, het moet dan alleen niet langdurig gaan worden.

En wat vaak een probleem is is dat degene waarbij de seksdrive ineens heel laag is geworden (terwijl de ander wel nog dezelfde hoeveelheid wil) vaak geen oplossing wil zoeken, en zelfs de ander schuldig laat voelen dat diegene seks wil.
Dan loopt het heel vaak mis.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653117
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:49 schreef agter het volgende:

[..]

Dat kan.
In dit geval slaapt ze op onze kamer (waardoor mijn man geen libido meer heeft) en geef ik borstvoeding (om de paar uur). Wat nogal lastig kan zijn qua 'overlopen' van melk.
Ja met borstvoeding kan het wel eens lastig zijn, ik heb de jongste 6 maanden gevoed ( oudste lukte helaas niet) en ta...niet altijd een eh..goede stimulans. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, daar ben ik het mee eens.
en is het iets tijdelijks zoals even druk op het werk of een kindje geboren dan kan een goede relatie daar best wel tegen, het moet dan alleen niet langdurig gaan worden.

En wat vaak een probleem is is dat degene waarbij de seksdrive ineens heel laag is geworden (terwijl de ander wel nog dezelfde hoeveelheid wil) vaak geen oplossing wil zoeken, en zelfs de ander schuldig laat voelen dat diegene seks wil.
Dan loopt het heel vaak mis.
Klopt, wel een kanttekening: degene die nog wel een hoge seksdrive heeft moet zich natuurlijk ook gewoon aanpassen.

Een goede relatie is een relatie waarin je elkaar gelukkig maakt, en soms moet je dan water bij de wijn doen.
pi_143653132
De tering, waarom ben ik zo genuanceerd.
pi_143653189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja met borstvoeding kan het wel eens lastig zijn, ik heb de jongste 6 maanden gevoed ( oudste lukte helaas niet) en ta...niet altijd een eh..goede stimulans. :P
Andere hormonen enzo... Haha!
We zijn ook gewoon vaak te moe, moet ik eerlijk zeggen.
Maar we weten het, en we missen het beiden.
Dus af en toe een dagje sauna en lekker de hele dag met zijn tweeën. Zoals vroeger altijd gewoon was. Dat doet wonderen.
Make my day!
pi_143653195
Overigens is het een grote misvatting dat het de vrouwen zijn die vaak geen zin meer hebben. Ik ken een gast en die zit elke dag in de sportschool, erg goed lijf en erg knappe jonge. Maar die gast is zo verslaafd aan het trainen, dat die alles om zich heen vergeet. Zijn vriendin heeft mij wel eens verteld dat ze hoogstens nog 1 keer in de maand seks hebben.

En believe me.. zij wil meer. _O-
pi_143653215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, wel een kanttekening: degene die nog wel een hoge seksdrive heeft moet zich natuurlijk ook gewoon aanpassen.

Een goede relatie is een relatie waarin je elkaar gelukkig maakt, en soms moet je dan water bij de wijn doen.
Niet helemaal mee eens, stel voor een koppel heeft gewoonlijk al jaren 1 a 2 keer per week seks, en een van de twee wil ineens niet meer en nog maar 1x per maand of minder.
Dan vind ik niet dat degene die nog wel wil zich er zomaar bij neer hoeft te leggen, die mag dan best wel dringend verzoeken om te zoeken naar een oplossing.
Als de seksdrive ineens omlaag gaat heeft dat vaak een reden die opgelost kan worden, zoals hormonen uit balans, psychisch iets niet goed of die persoon mist iets in de relatie.
Dat degene die minder seks wil dan geen oplossing wil zoeken vind ik altijd een beetje hypocriet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653233
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, stel voor een koppel heeft gewoonlijk al jaren 1 a 2 keer per week seks, en een van de twee wil ineens niet meer en nog maar 1x per maand of minder.
Dan vind ik niet dat degene die nog wel wil zich er zomaar bij neer hoeft te leggen, die mag dan best wel dringend verzoeken om te zoeken naar een oplossing.
Als de seksdrive ineens omlaag gaat heeft dat vaak een reden die opgelost kan worden, zoals hormonen uit balans, psychisch iets niet goed of die persoon mist iets in de relatie.
Dat degene die minder seks wil dan geen oplossing wil zoeken vind ik altijd een beetje hypocriet.
Bij neer leggen en aanpassen aan bepaalde dingen (water bij de wijn doen) zijn twee verschillende dingen he.
pi_143653253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bij neer leggen en aanpassen aan bepaalde dingen (water bij de wijn doen) zijn twee verschillende dingen he.
Dat is ook zo, en je kan de ander niet dwingen, dat is natuurlijk heel fout, maar ik persoonlijk zou me er niet zomaar bij neer leggen en ik zou moeite hebben met me aanpassen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is ook zo, en je kan de ander niet dwingen, dat is natuurlijk heel fout, maar ik persoonlijk zou me er niet zomaar bij neerleggen. :P
Jij zou hem gewoon vastbinden en kapot teasen.
pi_143653276
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij zou hem gewoon vastbinden en kapot teasen.
Hahaha, moet ik dan wel in zijn slaap doen, hij is nogal een stuk groter dan ik ben....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653290
Het lijkt me wel echt lastig als je al jaren een huwelijk hebt en twee kinderen en één van de twee wil nauwelijks meer en de ander nog het liefst elke dag. Wat doe je dan? Even de relatie stoppen en een ander zoeken doe je niet zo snel tijdens een huwelijk dat al jaren duurt.
Copthorne 2.0
pi_143653293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahaha, moet ik dan wel in zijn slaap doen, hij is nogal een stuk groter dan ik ben....
Jij bent gewoon klein ! :P
pi_143653303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent gewoon klein ! :P
Ik ben 1.60... :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben 1.60... :P
Dat zeg ik, klein.
pi_143653316
Oh ja, heb ooit een half jaar aan de anti-depressieve gezeten. Dag is een libido-killer! Bizar gewoon.
En ik begrijp dat 1 op de 10 NLers dat gebruikt.
Tja...
Make my day!
pi_143653329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:06 schreef agter het volgende:
Oh ja, heb ooit een half jaar aan de anti-depressieve gezeten. Dag is een libido-killer! Bizar gewoon.
En ik begrijp dat 1 op de 10 NLers dat gebruikt.
Tja...
Ik vind het vooral zorgwekkend dat 1 op de 10 van de Nederlanders dat moet gebruiken,
pi_143653333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zeg ik, klein.
Klein maar dapper! Tenminste, dat zegt mijn moeder altijd. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:06 schreef agter het volgende:
Oh ja, heb ooit een half jaar aan de anti-depressieve gezeten. Dag is een libido-killer! Bizar gewoon.
En ik begrijp dat 1 op de 10 NLers dat gebruikt.
Tja...
En de pil kan dat effect ook hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143653349
Kleine mensen zijn baas... _O_

Grote mensen. :')
  donderdag 21 augustus 2014 @ 01:09:37 #75
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143653368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
maar een beetje zin is ook zin en bedenk vaker hoe slap (hihi) je excuus wel niet is en hoe lang je nog,geen seks hebbend, op je telefoon aan het lezen zou zijn voordat je in slaap valt..... Seks >>>>>>>>> telefoon .
0 seconden, in mijn hele leven. Zo'n zinloze gewoonte. Als mijn partner dat doet dan gebruikt ze haar hand maar, maar ik ga dan slapen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef snakelady het volgende:
''Gemiddeld gezien hebben de meeste koppels in Nederland 1 tot 2 keer per week sex. Naarmate mensen ouder worden neemt de frequentie af.''
Ik vraag mij altijd af of die onderzoeken(?) rekening houden met de duur van de relatie. Als mensen namelijk minder seks hebben naarmate de relatie langer duurt, dan zul je gemiddeld genomen ook als resultaat krijgen dat mensen minder seks hebben naar mate ze ouder worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Stellen die soms maandenlang tot zelfs jarenlang geen seks hebben, zijn allebei a seksueel of de vrouw is de baas en de man zit op een ziekelijke manier onder de plak.

Helaas is het vaak het laatste.
? Kun je dat eens uitleggen? Ik snap niet wat plak er mee te maken heeft.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
We kunnen hier allemaal wel heel politiek correct zeggen: "als je allebei tevreden bent met je seksleven, dan is het goed"

Maar iedereen weet natuurlijk dat het niet zo werkt. Iets als aseksualiteit is nog steeds redelijk zeldzaam, kortom de meeste mensen houden gewoon van seks.

Bij de meeste stelletjes die al maanden tot zelfs jarenlang geen seks meer hebben speelt er veel meer.
Wat een opzienbarend rare post. Je quote "als je allebei tevreden bent dan is het goed" en vervolgens zeg je "dat is niet goed" want "mensen zijn niet allebei tevreden". Jij hebt het over een hele andere situatie. Als beide mensen tevreden zijn dan zijn ze tevreden, klaar. Of dat is vanwege voorkeur, een verstoorde relatie of omdat ze gewoon zwaar issues hebben maakt geen donder uit, ze zijn tevreden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143653391
@ twifight, je lult langs mijn post heen.
pi_143653707
Al bijna een maand niet hier ;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143653961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:

Ik vind het vooral zorgwekkend dat 1 op de 10 van de Nederlanders dat moet gebruiken,
Eén van de meest voorgeschreven groep antidepressivas is die van de SSRI's en die zijn niet alleen killing voor je seksleven, maar lijken ook de kans te vergroten dat je niet meer van je partner houdt. Zorgelijk.

quote:
My feeling is that when you take selective serotonin reuptake inhibitors, or SSRIs, which are common antidepressants, you might be jeopardizing your ability to fall in love or stay in love or both,” Fisher says.

(...)

“There are people who are truly depressed who do need an SSRI to get through the day, or just to get out of bed in the morning,” Fisher says. “But for the many Americans who may be taking SSRIs but who don’t really need them, I would want to know what the effects on love might be. We know perfectly well that SSRIs kills the sex drive in many people, but no one has studied how these drugs might affect other brain systems linked with romantic love and deep attachment.”
bron

De Dr. Fisher in het artikel is Helen Fisher, een beroemd wetenschapster op het gebied van de liefde en seks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143654025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eén van de meest voorgeschreven groep antidepressivas is die van de SSRI's en die zijn niet alleen killing voor je seksleven, maar lijken ook de kans te vergroten dat je niet meer van je partner houdt. Zorgelijk.

[..]

bron

De Dr. Fisher in het artikel is Helen Fisher, een beroemd wetenschapster op het gebied van de liefde en seks.
Ik kan niets vinden over wetenschappers die dat ook beamen. Voor alsnog onbetrouwbaar dus.
pi_143655168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:

Ik kan niets vinden over wetenschappers die dat ook beamen. Voor alsnog onbetrouwbaar dus.
quote:
but no one has studied how these drugs might affect other brain systems linked with romantic love and deep attachment.”
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143656043
In mn relatie op dit moment gemiddeld 2 tot 3 keer per week. En dat is fijne liefdevolle seks. De seks gebaseerd op lust heb ik niet meer en dat mis ik wel een beetje.
pi_143660628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat zou ik zeggen.. :')

Wist jij dat Obama eigenlijk een alien is? niemand weet dat alleen, omdat het nog nooit onderzocht is.
pi_143661048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:08 schreef Copthorne het volgende:
Goedenacht forumgenoten,

Ik heb nog nooit met een vrouw samengewoond. Oké, ik had een huisgenote, maar ik bedoel met een vaste relatie.

Ik vroeg mij af hoe vaak stelletjes die samenwonen gemiddeld met elkaar van bil gaan. Ik vroeg mij dit af toen ik vanavond moe thuis kwam na een dag FOK!en werken. Ik kon me moeilijk voorstellen dat er mannen waren die vanavond zijn thuisgekomen zoals ik en die dan later op de avond nog een prestatie moeten leveren in bed. Bovendien moet ik er vaak vroeg uit. Het lijkt me dat als je samenwoont en één van de twee of beide partners moet er de volgende ochtend vroeg uit, dat je dan simpelweg geen tijd hebt voor een potje seks. Je bent daar met alles erop en eraan toch ook al snel een half uur / uur mee kwijt (het voorspel, het duurt langer voordat je in slaap valt etc.).

Hoe vaak sekst een stelletje gemiddeld?
Dat wisselt. 't is geen "moetje" elke dag ofzo. Als een van ons (of wij beiden) moe zijn of gewoon geen zin hebben, nahjah, dan niet?
Op andere dagen weer wel. Wij komen gemiddeld wel aan 7x per week, maar dat is ook wel vanwege een inhaalslag in het weekend. ;)
pi_143688830
Elke dag.
Meestal 2 keer per dag.
pi_143689810
Minimaal 5-7x p/w is normaal, minder is zorgelijk. 1x per dag is goed. 2x p/d is top.
pi_143694039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat wisselt. 't is geen "moetje" elke dag ofzo. Als een van ons (of wij beiden) moe zijn of gewoon geen zin hebben, nahjah, dan niet?
Op andere dagen weer wel. Wij komen gemiddeld wel aan 7x per week, maar dat is ook wel vanwege een inhaalslag in het weekend. ;)
Hoe lang zijn jullie samen en hoe oud zijn jullie?

Ik denk namelijk dat lengte van de relatie en leeftijd ook zeker wel uitmaakt voor de hoeveelheid seks :).
pi_143694061
2 x per week is gemiddeld, maximaal 15 min per keer.
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/92-gemiddelde-duur-sex
Make my day!
pi_143694500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat vooral jonge mensen denken dat er een minimaal aantal keer per week is dat je seks hoort te hebben, anders leef je als broer en zus en is er iets mis in de relatie. Soms komt het er inderdaad gewoon even niet van en soms heb je 3x op een dag seks. Tsja.
Ik heb het idee dat vooral domme mensen dat denken.
pi_143695289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:57 schreef agter het volgende:
2 x per week is gemiddeld, maximaal 15 min per keer.
http://gemiddeldgezien.nl/meer-gemiddelden/92-gemiddelde-duur-sex
Maximaal 15 min. :') Dan is de vrouw net opgewarmd.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:32:30 #90
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_143695898
Aantal zegt niet zoveel, ik ram er ook wel eens wat vluggertjes doorheen gewoon omdat ik het even kwijt moet. Maar uitgebreidere seks (langer dan een uur o.i.d.) is zo'n 2x per week.

Seks gaat allemaal van m'n gametijd af. :{
Thinking about thinking of you.
pi_143695976
Als iedereen zijn/haar leeftijd erbij zet dan fapt dat wat makkelijker.
pi_143696097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:35 schreef Goejedag het volgende:
Als iedereen zijn/haar leeftijd erbij zet dan fapt dat wat makkelijker.
68
Make my day!
pi_143696193
Gemiddeld genomen een 3 keer per week. Is het een drukke week dan kan het best zijn dat het een keer maar 2 keer is, of als we fijn alle tijd hebben een keertje alle dagen van de week(vakantie ofzo).

Vind het zelf in deze fase lastiger om heel regelmatig seks te hebben. Zoon is een tiener, gaat niet veel vroeger dan ons naar bed doordeweeks. Aangezien er maar 1 muurtje tussenzit vinden wij het beide geen fijn idee als we denken dat hij nog wakker is. En om nu wakker te blijven tot hij zeker slaapt is ook weer zo wat, dat is niet opwekkend en wreekt zich in de ochtend.
Dat maakt dat doordeweeks echt wat lastiger is geworden, maar we doen ons best om toch het goede seksleven te behouden.
Soms hebben we het geluk dat we overdag wat ruimte hebben, maar over het algemeen geld toch dat er gewerkt moet worden, thuis werken betekend niet altijd dat er ruimte is overdag.

Oh, we zijn 36 en 43, 22 jaar samen.

[ Bericht 7% gewijzigd door erodome op 22-08-2014 10:50:07 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143696257
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 08:55 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Hoe lang zijn jullie samen en hoe oud zijn jullie?

Ik denk namelijk dat lengte van de relatie en leeftijd ook zeker wel uitmaakt voor de hoeveelheid seks :).
Ach. Dat mag je denken, maar ik denk dat we dan niet helemaal in je beeld passen.
We zijn beiden 27 en wonen 2,5 jaar samen. Seks hebben al sinds ons 15e met elkaar though..
pi_143696808
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:47 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ach. Dat mag je denken, maar ik denk dat we dan niet helemaal in je beeld passen.
We zijn beiden 27 en wonen 2,5 jaar samen. Seks hebben al sinds ons 15e met elkaar though..
Nee, dan heb je gelijk! Dan pas je zeker niet in dat beeld!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:52:58 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143698142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:44 schreef erodome het volgende:
Gemiddeld genomen een 3 keer per week. Is het een drukke week dan kan het best zijn dat het een keer maar 2 keer is, of als we fijn alle tijd hebben een keertje alle dagen van de week(vakantie ofzo).

Vind het zelf in deze fase lastiger om heel regelmatig seks te hebben. Zoon is een tiener, gaat niet veel vroeger dan ons naar bed doordeweeks. Aangezien er maar 1 muurtje tussenzit vinden wij het beide geen fijn idee als we denken dat hij nog wakker is. En om nu wakker te blijven tot hij zeker slaapt is ook weer zo wat, dat is niet opwekkend en wreekt zich in de ochtend.
Dat maakt dat doordeweeks echt wat lastiger is geworden, maar we doen ons best om toch het goede seksleven te behouden.
Soms hebben we het geluk dat we overdag wat ruimte hebben, maar over het algemeen geld toch dat er gewerkt moet worden, thuis werken betekend niet altijd dat er ruimte is overdag.

Oh, we zijn 36 en 43, 22 jaar samen.
hihaho ze zei 'gemiddeld genomen'..
maareh toen hij 21 was kreeg hij dus iets met jou toen je 14 was.. was dat lastig naar de buitenwereld toe?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143698725
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hihaho ze zei 'gemiddeld genomen'..
maareh toen hij 21 was kreeg hij dus iets met jou toen je 14 was.. was dat lastig naar de buitenwereld toe?
Ja was best lastig, dat werd niet zomaar geaccepteerd. We hadden elkaars leeftijd moeten vragen voordat we verliefd werden, ik dacht dat hij 18/19 was, hij dacht dat ik zeker 16 was(en dat was al ernstig genoeg). Maar toen we achter de werkelijke leeftijden kwamen was het al gebeurd(verliefdheid).
Na wat praten met mij hebben mijn ouders het een kans gegeven en toen ze zagen dat het echt wederzijdse verliefdheid was en geen gekkigheid konden ze wel ontspannen.
Mijn schoonouders hadden het wat moeilijker, dat heeft wel wat jaartjes gekost voordat dat goed zat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143699621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:44 schreef erodome het volgende:
Oh, we zijn 36 en 43, 22 jaar samen.
* Gray hoofdrekent...
14 en 21?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143699648
Yep, open relatie, maar niet toen al hoor :D
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143699750
Aan het begin van onze relatie zo'n beetje elke dag seks, zeven jaar later en samenwonend misschien nog maar een keer per maand. Beiden eind twintig.
pi_143700021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:41 schreef erodome het volgende:
Yep, open relatie, maar niet toen al hoor :D
Haha, ja, ik dacht al zoiets! :D

Hoe is het zo gekomen? Lagen jullie sexdrives uit elkaar? Toch geïnteresseerd naar anderen? Is het opwindend voor jullie om de ander zien genieten met anderen? Is er jaloezie en zo ja, hoe ga je daarmee om?

Mocht dit te ver off-topic gaan, dan wil ik het best verder bespreken via PM/DM. Ik ben geïnteresseerd in de dynamiek van een open relatie en wil er graag meer over weten.
pi_143700756
Godver, nu wil ik nooit gaan samenwonen :'(
pi_143701791
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, ja, ik dacht al zoiets! :D

Hoe is het zo gekomen? Lagen jullie sexdrives uit elkaar? Toch geïnteresseerd naar anderen? Is het opwindend voor jullie om de ander zien genieten met anderen? Is er jaloezie en zo ja, hoe ga je daarmee om?

Mocht dit te ver off-topic gaan, dan wil ik het best verder bespreken via PM/DM. Ik ben geïnteresseerd in de dynamiek van een open relatie en wil er graag meer over weten.
Het is gegroeid vanuit fantasieen delen met elkaar, erachter komen dat die aardig op 1 lijn lagen hierin. Na een tijd hadden we samen zoiets van een trio in beide vormen lijkt ons gewoon heel erg spannend, willen we beide graag, gaan we doen. Dat gaan we doen ging niet zo snel, moed verzamelen bleek wel wat tijd te kosten ;)
De eerste stappen smaakte naar meer en zo zijn we daarin verder gegaan. Echt naar parenclubs enzo was wel weer een hele stap mentaal, de eerste 2 keer zijn we niet verder gekomen dan de parkeerplaats, daar alle moed verloren en ervandoor gegaan ;)

In het begin nog met regeltjes, wel dit, niet dat, maar gaanderweg kwamen we erachter dat het beter werkt zonder die geforceerde regeltjes, als je toch al seks met anderen hebt kan je dat beter lekker vrij doen, dat maakt de ervaring voor iedereen leuker uiteindelijk.
Vanuit het samen seks hebben met anderen hebben we ook afgesproken dat apart van elkaar ook prima is. Nu zijn we beide niet echt geneigd om mensen te zoeken hiervoor en echt seksafspraken te maken, maar gaat het meer om als je toch al lekker op stap bent en niet thuis slaapt, als 1 van ons dan iemand tegenkomt en het komt ervan dan is dat geen enkel probleem.
Als we meer "op zoek" zijn is dat meestal voor een gedeelde ervaring, iets wat we samen doen.

Er is af en toe wel jaloesie geweest en andere drempeltjes ook wel. Hoe je er ook in staat je bent niet altijd even evenwichtig in het leven, soms vallen dingen die anders goed vallen minder goed.
Maar dat los je op door naar elkaar te luisteren, als 1 van ons aangeeft even emotioneel wat zwakker te staan of om wat voor reden dan ook het liever even niet heeft(ook als het niet "redelijk" is) dan kap je de boel af en sta je naast je partner.

Voor ons beiden is het opwindend de ander bezig te zien, voor beiden geld dat we de volgende dag altijd een verdacht grote grijns hebben ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143702217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is gegroeid vanuit fantasieen delen met elkaar, erachter komen dat die aardig op 1 lijn lagen hierin. Na een tijd hadden we samen zoiets van een trio in beide vormen lijkt ons gewoon heel erg spannend, willen we beide graag, gaan we doen. Dat gaan we doen ging niet zo snel, moed verzamelen bleek wel wat tijd te kosten ;)
De eerste stappen smaakte naar meer en zo zijn we daarin verder gegaan. Echt naar parenclubs enzo was wel weer een hele stap mentaal, de eerste 2 keer zijn we niet verder gekomen dan de parkeerplaats, daar alle moed verloren en ervandoor gegaan ;)

In het begin nog met regeltjes, wel dit, niet dat, maar gaanderweg kwamen we erachter dat het beter werkt zonder die geforceerde regeltjes, als je toch al seks met anderen hebt kan je dat beter lekker vrij doen, dat maakt de ervaring voor iedereen leuker uiteindelijk.
Vanuit het samen seks hebben met anderen hebben we ook afgesproken dat apart van elkaar ook prima is. Nu zijn we beide niet echt geneigd om mensen te zoeken hiervoor en echt seksafspraken te maken, maar gaat het meer om als je toch al lekker op stap bent en niet thuis slaapt, als 1 van ons dan iemand tegenkomt en het komt ervan dan is dat geen enkel probleem.
Als we meer "op zoek" zijn is dat meestal voor een gedeelde ervaring, iets wat we samen doen.

Er is af en toe wel jaloesie geweest en andere drempeltjes ook wel. Hoe je er ook in staat je bent niet altijd even evenwichtig in het leven, soms vallen dingen die anders goed vallen minder goed.
Maar dat los je op door naar elkaar te luisteren, als 1 van ons aangeeft even emotioneel wat zwakker te staan of om wat voor reden dan ook het liever even niet heeft(ook als het niet "redelijk" is) dan kap je de boel af en sta je naast je partner.

Voor ons beiden is het opwindend de ander bezig te zien, voor beiden geld dat we de volgende dag altijd een verdacht grote grijns hebben ;)
Ik vind het een mooi ding, iig als idee. Of het voor mij in de praktijk zou werken weet ik niet, maar zou er voor open staan het te proberen. Alleen vrees ik voor een gevoel van competitie; mag best een leuke vent zijn, voor vrouwen is het toch wel eenvoudiger snel bediend te worden.

Misschien dat ik het dan toch liever samen zou doen met anderen, trio's met man of vrouw erbij, of meer. :)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:53:29 #105
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143704194
Elke dag :D ook met vroeg op staan en op werkdagen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143704514
Er was laatst een nieuwsartikel over een veel betrouwbaardere manier dan self report ("hoe vaak heb jij seks?"), omdat daar altijd een veel te hoog cijfer uit komt. Net zoals dat onderzoeken over penislengte het gemiddelde áltijd hoger ligt wanneer mannen het zelf doorgeven, vergeleken met onderzoeken waarbij het voor ze gemeten wordt.

Ik kan me herinneren dat eens in de 6 dagen het meest voorkwam.

Ik zoek het even op :)
  Redactie Frontpage vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:10:44 #107
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_143711063
Tweeënhalf jaar samen, en we proberen om de dag seks te hebben. Soms schiet het er door een zware baan en kinderen helaas wel eens bij in, iets wat we beiden jammer vinden
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_143718925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef _Loki het volgende:
Er was laatst een nieuwsartikel over een veel betrouwbaardere manier dan self report ("hoe vaak heb jij seks?"), omdat daar altijd een veel te hoog cijfer uit komt. Net zoals dat onderzoeken over penislengte het gemiddelde áltijd hoger ligt wanneer mannen het zelf doorgeven, vergeleken met onderzoeken waarbij het voor ze gemeten wordt.

Ik kan me herinneren dat eens in de 6 dagen het meest voorkwam.

Ik zoek het even op :)
Dat lijkt weinig, maar dat is ook niet zo gek. Nederland is altijd nog een christelijk land.
pi_143721101
Mij staat ook bij dat alle keren seks in het eerste jaar van je relatie in alle jaren daarna (cumulatief dus) niet meer worden gehaald. Dat stuk wat erodome, was het geloof ik, een tijdje geleden postte over vrouwen en libido in verhouding tot seriele monogamie vond ik heel sterk.
pi_143839634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:44 schreef erodome het volgende:
.

Vind het zelf in deze fase lastiger om heel regelmatig seks te hebben. Zoon is een tiener, gaat niet veel vroeger dan ons naar bed doordeweeks. Aangezien er maar 1 muurtje tussenzit vinden wij het beide geen fijn idee als we denken dat hij nog wakker is. En om nu wakker te blijven tot hij zeker slaapt is ook weer zo wat, dat is niet opwekkend en wreekt zich in de ochtend.
Dat maakt dat doordeweeks echt wat lastiger is geworden, maar we doen ons best om toch het goede seksleven te behouden.

tieners zijn killers voor een goed seksleven. :( o|O Zeker als je niet samenwoont, en allebei een tiener thuis hebt wonen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143869958
is individuele preferentie , geen gemideld antwoord voor . is maar net hoe geil ieder is .
pi_143872226
Tenminste 2x per dag, laat het haar maar niet horen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:15:13 #113
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_143982124
Gemiddeld 3 a 4x per week denk ik. Ene week is het wat drukker en kan het maar 1 a 2x zijn, terwijl dat in een andere week weer gecompenseerd word. Zin hebben we elke dag...het is energie dat niet altijd mee werkt, haha.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_143991837
Seks in de breedste zin van het woord denk gemiddeld 3x per week. Soms wat meer, soms wat minder. Is ook wel s gebeurd dat er bijna 2 weken helemaal niets gebeurd was :{. Komt ook heel regelmatig voor dat het even alleen een handmatig of oraal gebeuren is en verder niets, dat is toch vaak wat minder vermoeiend ;). Vaak speelt toch tijd en energie een rol. Zo komt het op vakantie wel vaak voor dat het 2x per dag is, omdat er veel meer tijd beschikbaar is en ik niet zo moe ben als normaal.

En hoe belangrijk is het? Dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen. Een probleem mag je het wel noemen als de een meer behoefte of andere behoeftes krijgt in de seks dan de ander en dat probleem zich langere tijd voortzet. Dan krijg je toch frustratie wat kan leiden tot vreemdgaan, beeïndiging van relatie of in het ergste geval er mee moeten leren leven...
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_144003007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn genoeg stellen die maandenlang, soms zelfs jarenlang geen seks hebben. En dan heb je genoeg stellen die het minimaal één keer per dag doen. Dus de vraag is een beetje vaag inderdaad, er is wel een 'gemiddelde' te geven, maar dat zegt individueel geen moer.
Helemaal mee akkoord.

Dit zijn totaal zinloze vragen.

Maar goh, als men zich maar met "iets" bezig kan houden.
Hetzij seks, hetzij iets anders.

Maakt niet uit

P.S. Andere onzinnige vragen: "Aan welke leeftijd ben ik best het ouderlijk huis uit", "Aan welke leeftijd heb ik best een vriend/vriendin", "Aan welke leeftijd begin ik best met een kind", "Aan welke leeftijd koop ik best een huis" en ga zo maar door, met die onzin... ;)

JTL
pi_144013884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef seasushi het volgende:

[..]

tieners zijn killers voor een goed seksleven. :( o|O Zeker als je niet samenwoont, en allebei een tiener thuis hebt wonen
Of als je er drie hebt en samenwoont met de vrouw waar je ze mee gemaakt hebt :). Moet lachen om de gemiddelden hier. Zegt veel over leeftijd.
pi_144014173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef ComputerNerd268 het volgende:
Minimaal 5-7x p/w is normaal, minder is zorgelijk. 1x per dag is goed. 2x p/d is top.
pfffffffff :') ik word al moe als ik daar aan denk...

volgens mij hebben veel mensen een nogal vreemd beeld over dat ''wat hoort'' of ''normaal'' is of
allemaal een hele korte relatie of vaak verschillende relaties snel achter elkaar :+
pi_144050204
Ik heb ruim twee jaar een relatie, maar woon nog niet samen.
We zien elkaar 4 dagen in de week en hebben gemiddeld 6 a 7 keer seks (komt omdat we het in het weekend vaker doen).

Ik denk dat het wel minder zal worden als je eenmaal samenwoont, omdat je elkaar dan dagelijks ziet en in principe elk moment de gelegenheid hebt om te seksen, waardoor het minder aantrekkelijk wordt..

Ik zou zelf denk ik wel tevreden zijn met 4 a 5 keer seks per week wanneer ik samenwoon.
pi_144053136
Zijn al 20 jaar samen en het wisseld, dan weer 1x per week dan weer 1x per dag.
Ligt er maar net aan hoe druk we het hebben.
pi_144098129
quote:
MAN WIL SCHEIDEN OM NYMFOMANE VROUW
Een man uit India heeft de scheidingspapieren aangevraagd bij de rechtbank omdat zijn vrouw onbevredigbaar is als het om seks gaat. Volgens de man is ze niet tevreden te krijgen en wil ze altijd meer en meer en meer en meer.
http://www.wtf.nl/grenzel(...)nymfomane-vrouw.html

Leek me grappig iets om te lezen.
pi_144098188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

http://www.wtf.nl/grenzel(...)nymfomane-vrouw.html

Leek me grappig iets om te lezen.
Het is ook nooit goed :(
pi_144101971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

http://www.wtf.nl/grenzel(...)nymfomane-vrouw.html

Leek me grappig iets om te lezen.
Dit is wel heel extreem natuurlijk.. _O-
pi_144104340
3x per week.
pi_144299491
6
paulus
  maandag 8 september 2014 @ 11:32:49 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_144306503
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Elke dag...

Mijn vriendin zoekt me wel eens stiekem op, op mijn werk. Ook doen we het vaker buiten, in de auto of op andere spannende plekken zoals parkeergarages, bioscoop, of winkel. Zij heeft vaker zin in sex dan ik eigelijk. :@
Toch wel stiekem mijn droom :-D. Maar dan moet ik eerst aan de vrouw.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144313779
Ik zou niet zeggen iedere dag maar wel een paar keer per week. Ik houd van seks en hij ook. Toen we net wat hadden was het wel meer natuurlijk maar mag na 4 jaar samenwonen nog niet klagen denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_144322307
2 x in de maand is toch normaal? :)
  maandag 8 september 2014 @ 19:28:52 #128
433918 Bloggersadvies
Samen met Bonsai
pi_144323160
Goedenavond,

Gemiddeld gezien wordt er drie keer in de week gesekst door de Nederlandse ''Relatiehebbers''. Voor sommige beter bekent als de ''relatieplicht''. Als man zijnde ben je meestal degene die het spannend moet houden door nieuwe dingen te proberen. De meeste vrouwen zijn iets terughoudender in het voorstellen van nieuwe probeersels tussen de lakens. Mijn advies is aan alle mannen, probeer eens een aantal nieuwe standjes betrek speeltjes en doe wat geks om het smeuïg te houden. Je partner moet zich nou eenmaal seksueel tot je aangetrokken voelen, zo niet word de seks routine en saai.

Praat met elkaar over seks!

De tamelijke klipklapfloepdinges groetjes
Even mijn Goudvis water geven
pi_144323237
Juist ja.
Ja doei.
pi_144323856
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:15 schreef MapleDrive het volgende:
2 x in de maand is toch normaal? :)
Da's een beetje weinig eerlijk gezegd. Maar ligt ook aan je leeftijd.
pi_144328056
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef Bloggersadvies het volgende:
Goedenavond,

Gemiddeld gezien wordt er drie keer in de week gesekst door de Nederlandse ''Relatiehebbers''. Voor sommige beter bekent als de ''relatieplicht''. Als man zijnde ben je meestal degene die het spannend moet houden door nieuwe dingen te proberen. De meeste vrouwen zijn iets terughoudender in het voorstellen van nieuwe probeersels tussen de lakens. Mijn advies is aan alle mannen, probeer eens een aantal nieuwe standjes betrek speeltjes en doe wat geks om het smeuïg te houden. Je partner moet zich nou eenmaal seksueel tot je aangetrokken voelen, zo niet word de seks routine en saai.

Praat met elkaar over seks!

De tamelijke klipklapfloepdinges groetjes
Bedankt opa!
pi_144328907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gemiddeld 3 a 4x per week denk ik. Ene week is het wat drukker en kan het maar 1 a 2x zijn, terwijl dat in een andere week weer gecompenseerd word. Zin hebben we elke dag...het is energie dat niet altijd mee werkt, haha.
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:12 schreef kpd-koppel het volgende:
Zijn al 20 jaar samen en het wisseld, dan weer 1x per week dan weer 1x per dag.
Ligt er maar net aan hoe druk we het hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou niet zeggen iedere dag maar wel een paar keer per week. Ik houd van seks en hij ook. Toen we net wat hadden was het wel meer natuurlijk maar mag na 4 jaar samenwonen nog niet klagen denk ik.
En hoe houden jullie de interesse in jullie partner dan? Of doen jullie het met hem/haar en ondertussen denk je aan een ander/andere situatie?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144329179
Het afgelopen weekend 9x.. :@

Maar we hadden elkaar dan ook een tijdje niet gezien ivm vakantie.
  maandag 8 september 2014 @ 22:40:20 #134
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_144333259
quote:
5s.gif Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

[..]

En hoe houden jullie de interesse in jullie partner dan? Of doen jullie het met hem/haar en ondertussen denk je aan een ander/andere situatie?
Denk nauwelijks aan iemand anders :P is voor iedereen anders denk ik. Bij ons gaat het automatisch..aan elkaar denken. Vervelen gaat het zeker niet :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_144350280
quote:
5s.gif Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Godshand het volgende:

[..]


[..]


[..]

En hoe houden jullie de interesse in jullie partner dan? Of doen jullie het met hem/haar en ondertussen denk je aan een ander/andere situatie?
We weten gewoon erg goed van elkaar wat we leuk vinden. En tja iedere keer in bed het missionairesstandje zou ik niet erg spannend vinden nee..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_144353393
quote:
5s.gif Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

[..]

En hoe houden jullie de interesse in jullie partner dan? Of doen jullie het met hem/haar en ondertussen denk je aan een ander/andere situatie?
Ik vind het absoluut niet moeilijk om de interesse vast te houden bij mijn partner :) Ik vind hem ook gewoon super aantrekkelijk! Na 3 jaar nog steeds heel erg :9

De sex on the onther hand.. tsja dat zou van mij wel meer mogen en staat nu echt op een heel laag pitje en is wat voorspelbaar inmiddels.. weet ook niet zo goed hoe ik het op moet spicen want lastige vriend :P maar wat ik wel leuk vind is om dan zo nu en dan aangeschoten sex te hebben. Als die remmingen weg zijn experimenteren we soms ook wel wat, wat we soms minder durven.. dat is wel awesome :9 :9
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144353437
Quote ipv edit :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:35:39 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_144356340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef MissStevie het volgende:
Quote ipv edit :')
Leuke avatar trouwens. McLeod's Daugthers O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_144356397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuke avatar trouwens. McLeod's Daugthers O+
Ja, dankje O+

[ Bericht 8% gewijzigd door MissStevie op 09-09-2014 17:59:47 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144459984
Ze was lekker en wordt met de jaren alleen maar lekkerder, dus geen probleem om actief te blijven.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:03:46 #141
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_144662998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Stellen die soms maandenlang tot zelfs jarenlang geen seks hebben, zijn allebei a seksueel of de vrouw is de baas en de man zit op een ziekelijke manier onder de plak.

Helaas is het vaak het laatste.
Dat slaat nou werkelijk nergens op. Generaliserend ten top.
pi_144663016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat slaat nou werkelijk nergens op. Generaliserend ten top.
Uiteraard is het generaliseren.
pi_144806859
Maak je niet zo druk. Dat is echt voor iedereen verschillend. in mijn vorige relaties had ik erg vaak seks, maar dat was ook wel n beetje waar de relatie om draaide. Verder was er weinig achteraf. In mijn huidige relatie hebben we wel regelmatig seks ( ik denk twee keer per week gemiddeld), maar het verschilt per week. Als een vd twee zo bekaf is dat ie z'n ogen niet kan openhouden is de seks niet erg spannend.. En dan doen we het meestal niet. Als je alletwee aangeeft wat je graag wilt en je kunt een middenweg vinden is het goed toch? een stelletje dat ik ken heeft maar gemiddeld eens per week en soms minder seks. En ze zijn dol op elkaar. Zolang je elkaar maar niet echt uit het oog verliest is er volgens mij weinig aan de hand
pi_144806958
quote:
99s.gif Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef IJsblokjesmachine het volgende:

[..]

Da's een beetje weinig eerlijk gezegd. Maar ligt ook aan je leeftijd.
Het ligt aan zoveel dingen. Als je weet dat je gek bent op elkaar dan moet je je niet onzeker laten maken door hoeveel seks anderen hebben. Dat is simpelweg niet belangrijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')