ik heb juist een hekel aan de stopproeven, ik rem niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 07:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kijk het vandaag nog even aan, merk dat ik er zo ontzettend tegenop zie om überhaupt aan de slag te gaan
Die stop-proeven lukken me wel, maar het slalommen en die achtjes gaan falikant fout zodra ik ook maar gas moet geven en met de koppeling en rem aan de slag moet.
Vandaag ging het zowaar allemaal goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:53 schreef NvW90 het volgende:
[..]
ik heb juist een hekel aan de stopproeven, ik rem niet hard genoeg.
Hij zou in de ABS moeten schieten maar ben een cross KTM gewend waarvan dan je voorwiel blokkeert en je valt.
slalommen, achtjes en halve draai is een kwestie van afschuinen, kijken en vooral niet te veel over nadenken .
ik laat met het 8'tje en halve draai mijn motor gewoon rollen en blijf van gas en koppeling af en regel de snelheid echt alleen met de achterrem. je moet zorgen dat je een constante snelheid hebt
(8'tje is bij mij nog nooit niet gelukt )
Ik vind de uitwijk en vertragingsoefening dan weer wel leuk
Dat mocht ik niet. 8je en halve draai moesten op het gas bij mijn instructeur. Alleen de langzame slalom ging op de koppeling.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:53 schreef NvW90 het volgende:
[..]
ik heb juist een hekel aan de stopproeven, ik rem niet hard genoeg.
Hij zou in de ABS moeten schieten maar ben een cross KTM gewend waarvan dan je voorwiel blokkeert en je valt.
slalommen, achtjes en halve draai is een kwestie van afschuinen, kijken en vooral niet te veel over nadenken .
ik laat met het 8'tje en halve draai mijn motor gewoon rollen en blijf van gas en koppeling af en regel de snelheid echt alleen met de achterrem. je moet zorgen dat je een constante snelheid hebt
(8'tje is bij mij nog nooit niet gelukt )
Ik vind de uitwijk en vertragingsoefening dan weer wel leuk
hmm ik laat de motor gewoon rollen mocht ik heel langzaam gaan dan geef ik een heel klein beetje gas bij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat mocht ik niet. 8je en halve draai moesten op het gas bij mijn instructeur. Alleen de langzame slalom ging op de koppeling.
Ik deed mijn achtje altijd op koppeling. Juist de langzame slalom op gas.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat mocht ik niet. 8je en halve draai moesten op het gas bij mijn instructeur. Alleen de langzame slalom ging op de koppeling.
Gas en rem bedoel je. Ik heb geleerd mijn snelheid constant te houden en slechts hele lichte correcties toe te passen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef NvW90 het volgende:
[..]
hmm ik laat de motor gewoon rollen mocht ik heel langzaam gaan dan geef ik een heel klein beetje gas bij.
koppelen mag idd zoiezo niet. snelheid moet geregeld worden met achterrem en koppeling
gaat weer lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gas en rem bedoel je. Ik heb geleerd mijn snelheid constant te houden en slechts hele lichte correcties toe te passen.
Koppeling mag wel lees ik op de site van het CBR.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:52 schreef NvW90 het volgende:
[..]
gaat weer lekker
weet niet hoe het bij jullie is maar het is echt prima motor rij weer...(achter op dan he )
Ze vielen tegen qua stank? Dan mag je jezelf gelukkig prijzenquote:Op zondag 14 september 2014 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Binnenkort toch maar eens een pak, laarzen, helm, handschoenen enzo kopen. De spullen van de rijschool vielen me toch tegen, vooral qua pasvorm en stank.
! Je weet wat ik ermee bedoelde.quote:Op zondag 14 september 2014 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze vielen tegen qua stank? Dan mag je jezelf gelukkig prijzen
Ai, weer een slachtoffer... Proefles doen zonder door te gaan is gewoon onmogelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteren proefles gehad bij Bruinsma. Het is duidelijk, ik wil m'n motorrijbewijs.
Het is een hobby over dit soort uitspraken te vallenquote:Op zondag 14 september 2014 11:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
! Je weet wat ik ermee bedoelde.
* sylvesterrr moet nog wakker worden.
Congrats! En nee, bedankt. Methodiek die ik heb werkt wel moet alleen eens gaan slagen ervoor.quote:Op maandag 15 september 2014 13:26 schreef Anno1982 het volgende:
Ik ben vandaag trouwens geslaagd voor de theorie.
iemand nog een theorieboek met oefen-CD kopen?
Hoe oud? Recente boek? En wat wil je er voorquote:Op maandag 15 september 2014 13:26 schreef Anno1982 het volgende:
Ik ben vandaag trouwens geslaagd voor de theorie.
iemand nog een theorieboek met oefen-CD kopen?
Maandag m'n herkansing AVD, mocht ik slagen dan hoor je wel van mequote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef Vrieskist het volgende:
Mooi dat er nog steeds Fokkers leren motorrijden, zo ben ik hier ook begonnen paar jaar geleden
Nog een beetje spam, misschien een leuke beginnersfiets voor iemand hier? V&A / [TK] Yamaha Fazer 600 S (FZS600) met veel extra's
Gewoon stampen en oefenexamens maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:46 schreef NvW90 het volgende:
Ik kan voortaan gewoon langzaam slalommen
Pff theorie is echt rot om te leren.....
Hoe hebben jullie dat leren aangepakt? (zou als masterstudent toch moeten weten hoe je moet leren zou je denken )
Vekabest heb ik inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:24 schreef Ener-G het volgende:
Boek fixen (vekabest), examen maken, alle fouten noteren, en alle foute vragen nog een keer doen, volgende examen maken, aaand repeat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |