De Giant Cadex is uit de tijd dat alle balhoofdsbuizen 22,2mm diameter hadden. Voordien had je Franse fietsen met 22,0mm, eind jaren '90 waren er ook van 25,4mmquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Lmao, nu ben ik helemaal dumb & dumber!
Diameter van m`n balhoofdbuis is dus idd 22,2mm, de lengte van m`n stuurpen is 90mm (gemeten van de rand van waar 'ie vast geschroefd wordt tot waar het stuur bevestigd wordt).
Ben benieuwd of Ivo een kortere stuurpen kan vinden die ook daadwerkelijk gaat passen
Zelf natuurlijk ook al hard aan het zoeken, maar ben bang dat ik er te weinig van af weet dat ik ook daadwerkelijk met iets kan komen dat eventueel zou passen
18 pond is een mooie prijs. 2e hands betaal ik vaak genoeg 10 Euro, voor speciale modellen meer. Dus dit is prima. Je kunt ook nog bij www.sjscycles.co.uk kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Levitas het volgende:
Lijkt erop dat ik toch zelf een passende stuurpen heb gevonden, in Engeland, en niet duur: http://www.kinokocycles.com/akoya-quill-stem.html
Hetzelfde "systeem" als ik nu heb (dus geen adapter), voor een 26mm stuur en diameter van 1 inch (22,2mm). Morgen ff goed opmeten of een stuurpen van 80mm genoeg zou zijn of dat er toch (radicaal) 60mm op moet.
Ik lees trouwens wel veel dat 60mm het sturen behoorlijk anders maakt. Is dat een heel groot verschil/ nadelig?
Morgen nog maar eens opnieuw meten dan maar Als de Stuurpen daadwerkelijk 110-120cm is zou dat mooi zijn, meer mogelijkheden om in te korten!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Giant Cadex is uit de tijd dat alle balhoofdsbuizen 22,2mm diameter hadden. Voordien had je Franse fietsen met 22,0mm, eind jaren '90 waren er ook van 25,4mm
Met de lengte van je stuurpen bedoel ik de horizontale maat, zoals al geschreven, hart-op-hart gemeten (midden van de bout waarmee ie aan het frame bevestigd is tot het midden van je stuur). Als de totale lengte 14,5 is kan dat nooit 90mm zijn. Dan is het eerder iets van 110-120.
Het goede nieuws, ik moet nog wel links en rechts wat pennen van 90 of 100mm lengte hebben liggen en precies in de 26mm maat.
In welke buurt zit je eigenlijk?
Ben je nu niet helemaal naar de getver?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Thanks!
Ik had fucking spierpijn van gisteren, jumping squads en jumping lunges bij de PT. Dus eigenlijk had ik geen zin. Maar in de Giro geleerd dat je best kan presteren met spierpijn, en Critic was er, dus ben gegaan. Tempo lag vanavond af en toe hoog, maar gemiddeld gezien viel 't best mee, want ik kon prima in 't peleton meekomen. En Gerrit was er! Een man van 50+ met baard, harige benen en vieze fiets die op kop rijdt motiveert natuurlijk ook.
Maargoed, halverwege zag ik Critic niet meer, en dat terwijl er schijnbaar een kopgroepje weg was. Dus ik dacht dat hij daarbij zat. Nouja, niet dus.
http://www.strava.com/activities/183462896
Hoe was dit in vergelijking met Sloten?
Beetje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ben je nu niet helemaal naar de getver?
In de VS gingen ze in de sale voor $5...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef muzas het volgende:
TeamKleding voor weinahg. Dat was hier een hit toch? Toen met die radioshakmeuk?
http://www.belkin.nl/producten-sale/?itemsperpage=99999
Mjah belkin Dat groen Giant
Je moet niet helpen het dicht te rijden, je moet meezitten. In de meeste gevallen is dichtrijden een illusie, zeker als ze uit het zicht zijn, dan kun je het wel schudden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef Oksel het volgende:
Bij ons was er ook kopgroepje weg met 3 man, werden ook niet meer gehaald. Wist 't niet, en had ik 't geweten had ik niets kunnen doen. Vind ik jammer. Als ik zelf beter zou zijn zou ik wel 't type zijn die de rest wat op zou jutten om mee te helpen dicht te rijden. Nu kan ik zelf niet helpen.
Ik eigenlijk ook niet. Neemt niet weg dat ik het soms toch probeer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef Oksel het volgende:
Bij ontsnappingen gaat het direct 46-52km/h, kop over kop. Dat trek ik niet. Hartslag is al hoog zat zonder dat ik mee ga in ontsnappingen. Zitten altijd wel wat eliterijders mee die dat wel trekken
En te verleggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef Wombcat het volgende:
Het was overigens ook niet als kritiek bedoeld, maar door jezelf tegen te komen, leer je je grenzen kennen.
Zo is hart/hart meten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens opnieuw meten dan maar Als de Stuurpen daadwerkelijk 110-120cm is zou dat mooi zijn, meer mogelijkheden om in te korten!
Ik zit in de omgeving van Den Bosch, maar mocht je iets hebben liggen en te ver weg wonen, ben ik de beroerdste niet om verzendkosten te betalen. Zo zwaar zijn die dingen immers ook weer niet
Heb geen dokter nodig, ben allround fitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Oksel het volgende:
Heel goed. Tegen doktersadvies in.
Heb even getest, hartslag 145 rij ik 26-27 bij windstil weer. Valt mee. Dacht dat ik dan 12 zou fietsen ofzo.
Ben je er zondag Tom?
En dan zit je in H, D1? Midden H? Midden D1? Zo zegt het mij weinig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Oksel het volgende:
Heel goed. Tegen doktersadvies in.
Heb even getest, hartslag 145 rij ik 26-27 bij windstil weer. Valt mee. Dacht dat ik dan 12 zou fietsen ofzo.
Ben je er zondag Tom?
Komt er op neer dat mijn vermogen op omslagpunt een beetje is gestegen, maar ik trap vooral langer en harder door net na die verzuring. Waar ik vorige X tot 300 kwam, kom ik nu tot 360max. Inspanningstolerantie is dus toegenomen. Ook wel te verklaren naar het rijden van wedstrijden. Dan zit je ook 1,5u net onder of op je omslagpunt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef MarcoD het volgende:
Hoe moet ik die 360 watt zien? Hoe wordt die gemeten?
En wat is je vermogen per kg op omslagpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |