abonnement Unibet Coolblue
pi_143613823
Maar echt. Dominant kan je toch niet spelen. Dat ben je, of niet. Of zie ik dat verkeerd? Spreek je dat dan af :) Vanavond ben ik dominant, goed?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 00:13:15 #77
398665 Sativanl
Alive and kicking
pi_143615021
Voor mij wint de afwisseling het toch echt, zowel ik als mijn vrouw kunnen zowel onderdanig als dominant zijn en dat kan omdraaien in een split-second. Wij voelen elkaar hier haarfijn in aan en blijven na 2 jaar samenwonen met in totaal gezamenlijk 8 kinderen nog steeds groeien, ook op dit gebied. Keep exploring.
Face your Fear and Live your Dreams, only then u shall Always be Reminded!!
pi_143616347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heerlijk als de man dominant is tijdens de seks, de 'baas' is over mij.

Ook weleens geprobeerd de dominante rol te spelen, is niks voor mij.
Helemaal gelijk. Precies. :D
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_143617033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heerlijk als de man dominant is tijdens de seks, de 'baas' is over mij.

Ook weleens geprobeerd de dominante rol te spelen, is niks voor mij.
Ik zit mobiel, maar kan dus niet zien of deze FOK!ker zich voor een vrouw uitgeeft.

Maar dit lees en hoor ik echt vaak van vrouwen. Ook in dit topic moet de eerste vrouw zich melden die er voor uit komt graag de baas in bed te zijn.

Misschien was dat passief niet helemaal juist verwoord...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143617605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef GeorgeJones het volgende:
Maar echt. Dominant kan je toch niet spelen. Dat ben je, of niet. Of zie ik dat verkeerd? Spreek je dat dan af :) Vanavond ben ik dominant, goed?
Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf (en uiteraard mijn partner) spreken, maar het hoeft niet gelijk extreem dominant met zwepen en kooien te zijn. (alhoewel dat ook fijn kan zijn ;) )

Zoiets kan ook losjes en gewoon vanzelf zonder lading tot stand komen.
Je voelt je niet iedere dag hetzelfde. Soms zit hij op de bank en voel ik me ondeugend, uitgelaten en of dominant al dan niet met een knipoog en duw ik hem opeens naar achteren met zijn rug tegen de leuning. Ik ga op zijn schoot zitten en we geinen een beetje. En van het één komt het ander.
Dit is een speelse lichte vorm van dominantie, maar het is wel degelijk dat ik dan de lijn bepaal en hem leidt.
En soms slaat het wel over in een iets duidelijker vorm.

Als je open over je gevoelens, wensen en verlangens praat en vooral.. met een glimlach dan ben je allebei heel goed op de hoogte van wat de ander wil/zou willen, prettig vindt, waar hij/zij voor open staat etc etc... en als die basis er maar ligt dan voel je elkaar aan (ook als de ander ergens geen zin in heeft).
pi_143617643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Rol spelen? Je meent het. Hier wordt niets gespeeld. Alpha man. Alles binnen haar grenzen maar ik maak uit wat er gebeurt en daar is niets aan gespeeld.
en dat! Is zoooo lekker....of is fijn het juiste woord? Het geeft je in ieder geval het gevoel even niet verantwoordelijk te hoeven zijn, even niet een helikopterview te hoeven hebben... gewoon enkel "te zijn". En dat kan heel fijn zijn, want hoe hip het tegenwoordig ook is om als vrouw zijnde een verantwoordelijke baan te hebben.. daar binnenin zit nog altijd dat meisje dat soms graag gewoon meisje wil zijn.

Alleen.. zo nu en dan voel ik me als vrouw on top of the world.
pi_143620137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:23 schreef 690nm het volgende:

[..]

en dat! Is zoooo lekker....of is fijn het juiste woord? Het geeft je in ieder geval het gevoel even niet verantwoordelijk te hoeven zijn, even niet een helikopterview te hoeven hebben... gewoon enkel "te zijn". En dat kan heel fijn zijn, want hoe hip het tegenwoordig ook is om als vrouw zijnde een verantwoordelijke baan te hebben.. daar binnenin zit nog altijd dat meisje dat soms graag gewoon meisje wil zijn.

Alleen.. zo nu en dan voel ik me als vrouw on top of the world.
Ik moet hier echt even op reageren want van jouw post gaan mijn nekharen echt recht overeind staan. Waarmee ik niet wil zeggen dat je jezelf niet onderanig op mag stellen in bed, als dat je ding is, good for you. Maar de manier waarop je er over schrijft is gewoon zo denigrerend richting vrouwen.

het is niet 'hip' om een verantwoordelijke baan te hebben als vrouw, het is geen fucking modetrend, het is het resultaat van 60 jaar emancipatie. Je weet wel, de strijd die voortkwam uit het bizarre idee dat alle mensen gelijkwaardig zijn en dat vrouwen ook mensen zijn. Dat jij het hip noemt, daarmee verlaag je jezelf als vrouw zo hard. Och ja tegenwoordig hebben de vrouwtjes ook banen he, hartstikke leuk en aardig. Maar weet je uiteindelijk willen wij 'gewoon' meisjes zijn. En dat houdt dan in jouw wereldbeeld in dat je onderdanig bent naar een man en gewoon lekker thuis blijft. Fuck dat.. dat heeft niets met 'gewoon' meisje zijn te maken. Meisjes zijn niet per definitie onderdanig,en jongens zijn ook niet per definitie dominant.

en het een sluit het ander niet uit. Je kunt best onderdanig zijn thuis en een leider op het werk. Geen van deze rollen maakt je minder vrouwelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door WJMW op 20-08-2014 09:43:34 ]
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_143620208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:23 schreef 690nm het volgende:

[..]

en dat! Is zoooo lekker....of is fijn het juiste woord? Het geeft je in ieder geval het gevoel even niet verantwoordelijk te hoeven zijn, even niet een helikopterview te hoeven hebben... gewoon enkel "te zijn". En dat kan heel fijn zijn, want hoe hip het tegenwoordig ook is om als vrouw zijnde een verantwoordelijke baan te hebben.. daar binnenin zit nog altijd dat meisje dat soms graag gewoon meisje wil zijn.

Alleen.. zo nu en dan voel ik me als vrouw on top of the world.
Er zijn niet veel echte alpha mannen. Wel veel die het zouden willen zijn......
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:55:44 #84
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143620549
Ik denk dat ik 90% van de tijd dominant ben, en dat is ook waar ik veruit de meeste ervaring in heb. Het gevoel van macht, het sterker zijn dan de ander en juist het hulpeloos maken ervan is heerlijk :9 . Maar in een relatie is het soms wel fijn (en ook verstandig) om af en toe de rollen om te draaien :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef Meliae. het volgende:

[..]

Niet als je bij mij bent, lieverd..
Want jij bent een fulltime SM meesteres? Hoe dominant je ook kan zijn qua persoonlijkheid, als je het fysiek aflegt heb je er nog niets aan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143621877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Frag_adder het volgende:
Ik denk dat ik 90% van de tijd dominant ben, en dat is ook waar ik veruit de meeste ervaring in heb. Het gevoel van macht, het sterker zijn dan de ander en juist het hulpeloos maken ervan is heerlijk :9 . Maar in een relatie is het soms wel fijn (en ook verstandig) om af en toe de rollen om te draaien :P

[..]

Want jij bent een fulltime SM meesteres? Hoe dominant je ook kan zijn qua persoonlijkheid, als je het fysiek aflegt heb je er nog niets aan :P
Nee, ik ben geen fulltime SM meesteres. Ik ben dominant wanneer ik in een dominante stemming ben.
Maar hoezo "fysiek aflegt". Wilde je mij dan tijdens mijn dominantie overmeesteren? Dat gaat niet lukken, geloof me. Want ik zou je zo gek maken dat het enige waar je aan denkt, mij is ;)
pi_143622470
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef GeorgeJones het volgende:
Maar echt. Dominant kan je toch niet spelen. Dat ben je, of niet. Of zie ik dat verkeerd? Spreek je dat dan af :) Vanavond ben ik dominant, goed?
Nee, dominant ben je of niet. Ik ben het niet, dus de keren dat ik het geprobeerd heb, was het niet bepaald overtuigend.

Het was een rol die op ik op dat moment aannam, dus ik speelde dominant.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:26:19 #87
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143622510
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef GeorgeJones het volgende:
Maar echt. Dominant kan je toch niet spelen. Dat ben je, of niet. Of zie ik dat verkeerd? Spreek je dat dan af :) Vanavond ben ik dominant, goed?
Dat zou echt zo'n afknapper zijn, dat laatste :D.
pi_143622718
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Nee, dominant ben je of niet. Ik ben het niet, dus de keren dat ik het geprobeerd heb, was het niet bepaald overtuigend.

Het was een rol die op ik op dat moment aannam, dus ik speelde dominant.
Seks en rollenspellen. Zullen vast mensen zijn die daar opgewonden van raken. Doe mij maar gewoon meisje/jongetje zoals ze zijn. In mijn geval, ik pak wel door en meisje vertrouwt me volledig en geniet. Dus.
pi_143622748
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Nee, dominant ben je of niet. Ik ben het niet, dus de keren dat ik het geprobeerd heb, was het niet bepaald overtuigend.

Het was een rol die op ik op dat moment aannam, dus ik speelde dominant.
Zo zwart wit is het helemaal niet, je kunt beide kanten in je hebben. Richting mijn vriendin ben ik sowieso onderdanig, maar bij een leuk onderdanig meisje krijg ik echt wel de neiging om die even flink aan te pakken.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_143622754
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Dat zou echt zo'n afknapper zijn, dat laatste :D.
Ja toch? Geilheid is al dood voor het ontstaat. Gewoon vertrouw me, jij bent van mij :)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:41:40 #91
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143622903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:35 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Ja toch? Geilheid is al dood voor het ontstaat. Gewoon vertrouw me, jij bent van mij :)
Uhu. Vind het sowieso wel jammer als er teveel wordt gepraat, eerlijk gezegd.
pi_143623149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:42 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Er zijn niet veel echte alpha mannen. Wel veel die het zouden willen zijn......
Mijn ervaring is dat degene die steeds moeten zeggen alpha man te zijn het niet zijn, maar ik kan me vergissen ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143623226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat degene die steeds moeten zeggen alpha man te zijn het niet zijn, maar ik kan me vergissen ;)
En dan ga ik nu heel hard roepen, let maar op, want dus en maar. nee hoor denk wat je wil. Ik ben ik.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:43 #94
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143623403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef GeorgeJones het volgende:
Maar echt. Dominant kan je toch niet spelen. Dat ben je, of niet. Of zie ik dat verkeerd? Spreek je dat dan af :) Vanavond ben ik dominant, goed?
Dat kan ik me niet indenken, je kan hoogstens uitspreken tegen elkaar dat je weet dat de een graag onderdanig is en de ander dominant dus dat dat binnen jullie sexuele repetoire prima aan bod kan komen :P En dat je het dan gewoon doet, wetende dat de ander er van geniet.

De "lieverd vind je het goed als ik nu eventjes dominant ben", is naast een afknapper volkomen belachelijk!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143623843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:34 schreef WJMW het volgende:

[..]

Zo zwart wit is het helemaal niet, je kunt beide kanten in je hebben. Richting mijn vriendin ben ik sowieso onderdanig, maar bij een leuk onderdanig meisje krijg ik echt wel de neiging om die even flink aan te pakken.
Uiteraard, het ligt ook aan de persoon met wie je op dat moment seks hebt.

Ik bedoelde meer de overtuiging van dominantie, als ik seks met een man heb, die alleen dominant is omdat ik dat leuk vind maar er zelf verder niets mee heeft, is het al snel niet overtuigend meer voor mij.

Als een man niet dominant is, en het moet spelen heb ik liever gewoon seks waar geen van beide dominant of onderdanig is.
pi_143623922
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Uiteraard, het ligt ook aan de persoon met wie je op dat moment seks hebt.

Ik bedoelde meer de overtuiging van dominantie, als ik seks met een man heb, die alleen dominant is omdat ik dat leuk vind maar er zelf verder niets mee heeft, is het al snel niet overtuigend meer voor mij.

Als een man niet dominant is, en het moet spelen heb ik liever gewoon seks waar geen van beide dominant of onderdanig is.
Eens :)
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_143624371
En toch is er ook een middenweg waarbij je de ander de baas laat zijn, ondanks je eigen dominantie. En met de baas zijn bedoel ik dat diegene mag, of moet, kiezen wat gebeuren gaat.

Daar heb ik goede ervaringen mee gehad, al ook slechte wanneer het meisje zich daar niet in kon vinden. Maar dan waren de rollen ook snel weer omgedraaid.

Vaak pak ik in zulke gevallen sowieso de dominantie later weer terug.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:24:33 #98
398665 Sativanl
Alive and kicking
pi_143626065
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Gray het volgende:
En toch is er ook een middenweg waarbij je de ander de baas laat zijn, ondanks je eigen dominantie. En met de baas zijn bedoel ik dat diegene mag, of moet, kiezen wat gebeuren gaat.

Daar heb ik goede ervaringen mee gehad, al ook slechte wanneer het meisje zich daar niet in kon vinden. Maar dan waren de rollen ook snel weer omgedraaid.
En hier kan ik me dan weer prima in vinden, zonder van te voren te bepalen wie welke rol heeft, elkaar aanvoelen en genieten bovenaan!! Zien genieten is doen genieten in mijn geval ;)
Face your Fear and Live your Dreams, only then u shall Always be Reminded!!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:31:13 #99
398665 Sativanl
Alive and kicking
pi_143626318
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:37 schreef WJMW het volgende:

[..]

Ik moet hier echt even op reageren want van jouw post gaan mijn nekharen echt recht overeind staan. Waarmee ik niet wil zeggen dat je jezelf niet onderanig op mag stellen in bed, als dat je ding is, good for you. Maar de manier waarop je er over schrijft is gewoon zo denigrerend richting vrouwen.

het is niet 'hip' om een verantwoordelijke baan te hebben als vrouw, het is geen fucking modetrend, het is het resultaat van 60 jaar emancipatie. Je weet wel, de strijd die voortkwam uit het bizarre idee dat alle mensen gelijkwaardig zijn en dat vrouwen ook mensen zijn. Dat jij het hip noemt, daarmee verlaag je jezelf als vrouw zo hard. Och ja tegenwoordig hebben de vrouwtjes ook banen he, hartstikke leuk en aardig. Maar weet je uiteindelijk willen wij 'gewoon' meisjes zijn. En dat houdt dan in jouw wereldbeeld in dat je onderdanig bent naar een man en gewoon lekker thuis blijft. Fuck dat.. dat heeft niets met 'gewoon' meisje zijn te maken. Meisjes zijn niet per definitie onderdanig,en jongens zijn ook niet per definitie dominant.

en het een sluit het ander niet uit. Je kunt best onderdanig zijn thuis en een leider op het werk. Geen van deze rollen maakt je minder vrouwelijk.
Emancipatie, helemaal voorstander van. Het enigste wat zij hier probeert aan te geven is dat het buiten een verantwoordelijk dagelijks leven erg ontspannend kan zijn om je over te geven en alles los te laten. In haar geval betekend dat zij zich even "meisje"voelt. Dit hoeft niet voor elke vrouw te gelden.
Face your Fear and Live your Dreams, only then u shall Always be Reminded!!
pi_143626621
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Waarom niet gewoon allebei? _O_
Versatile? Ik ben zelf onderdanig, een sub.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')