abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:04:05 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_143583830
He allemaal,

Mijn vrouw gaat op een andere locatie werken, waardoor het handig is geworden om met de trein te reizen. Ik zoek nu voor haar een vouwfiets die handig in de trein mee kan, maar er wordt nogal wat aangeboden. Ik zie door de bomen het bos niet meer; prijzen liggen de 120 en 2000 euro.

Wat is nu wijsheid? Iemand een goede tip waar op te letten en wat een slimme koop is?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:58:05 #2
33457 Symbiose
Have you ever been mellow?
pi_143605222
Koop een Dahon met een interne versnellingsnaaf en 20" wielen. Niet goedkoop maar wel goed.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
pi_143611202
Of een Brompton, maar is dit topic niet beter op zijn plaats in LIF of PTA?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:35:16 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_143620098
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:42 schreef computergirl het volgende:
Of een Brompton, maar is dit topic niet beter op zijn plaats in LIF of PTA?
PTA = plains, trains & automobiles, van alles met een motor dus. In SPT hoopte ik iig fietsers te vinden die er meer over kunnen vertellen, aangezien de meeste hier zitten.

Brompton is mooi, maar ook behoorlijk prijzig, valt me op. Worden die dingen ook niet heel snel gejat?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_143620329
Een Brompton staat altjd binnen, die wordt dus niet gejat.Jaren geleden zocht ik een vouwfiets voor woon-werkverkeer (1u30 trein + 20min fiets). Ik kon kiezen tussen een nieuw c-merk of een 2e hands Bromtpton. De Brompton was 50 Euro duurder maar ik heb 'm direkt gekocht. Nooit spijt van gehad, de prijs heb ik al absoluut terugverdiend.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')