abonnement Unibet Coolblue
pi_143639454
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mja, zielig van die mensen die denken dat autosport alleen uit F1 bestaat. Ik lees ook steeds vaker over Webber die met pension zou zijn :?.
Serieus? _O- :')

Je hebt F1 fans, autosport fans en een combinatie van die twee.
pi_143639822
Is Max eigenlijk de eerste coureur (althans in de laatste 20 of 30 jaar) die een F1 contract heeft getekend zonder ook maar één meter in een F1 wagen gereden te hebben?

Op Spa zullen ze ook blij zijn met Max in de F1. Gaat toch veel extra bezoekers opleveren: Verstappen effect 2.0

Hoe kijkt men eigenlijk in België tegen hem aan? Vanwege zijn moeder en woonplaats is hij toch ook een beetje van hen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:38:16 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143640352
Ik denk dat de belgen eerder hopen op een snelle promotie van vandoorne naar de F1 :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:44:17 #229
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143640615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Btw: Ik hoop wel dat Max het "Verstappen-design" gaat behouden op de helm en dat 't niet verneukt gaat worden door teveel Red Bull en te moderne graphics :{
Hij heeft z'n nieuwe helm al gehad volgens mij.
Misschien dat ie nog een nieuwe versie krijgt als ie z'n racenummer heeft uitgekozen..

Ik hoop trouwens op 16.. als je de Romeinse cijfers een beetje losjes hanteert dan kan je |V| maken.
(Eigenlijk zou het XVI zijn en volgens mij gaan ze maar tot 2 cijfers dus M (1000) is ook geen optie)
16 is z'n leeftijd waarop bekend werd dat ie in de F1 zou gaan racen en de M is natuurlijk van Max.
ik vind het persoonlijk een mooi nummer.
pi_143640885
Ik vraag me af welk meesterbrein de tekst #rememberthisname op die achtervleugel heeft gezet in het begin van het seizoen. En dan doel ik uiteraard niet op diegene die de stickers erop geplakt heeft, maar wie dat bedacht heeft.

Masterlijke achtervleugel. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143641329
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me af welk meesterbrein de tekst #rememberthisname op die achtervleugel heeft gezet in het begin van het seizoen. En dan doel ik uiteraard niet op diegene die de stickers erop geplakt heeft, maar wie dat bedacht heeft.

Masterlijke achtervleugel. _O_
GR8 (Lodewijk Varossieau)?
pi_143641367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

GR8 (Lodewijk Varossieau)?
Ja weet ik niet? :@

GR8 was dat niet iets wat met Albers te maken had? :@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143641448
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja weet ik niet? :@

GR8 was dat niet iets wat met Albers te maken had? :@ :@
Volgens mij heb ik #rememberthisname voorbij zien komen op Varossieau's Twitter dus ik verwacht dat GR8 de bedenker is. Ze doen dingen voor Jumbo en VKV en hebben ook de website van Verstappen een nieuwe look gegeven.

GR8 was inderdaad ook betrokken bij Albers.
pi_143641541
Ik zie het.
https://www.facebook.com/gr8industries

7 augustus zeggen ze het zelf. Dus dan klopt dat. Geniaal. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143641722
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het.
https://www.facebook.com/gr8industries

7 augustus zeggen ze het zelf. Dus dan klopt dat. Geniaal. _O_
quote:
GR8 INDUSTRIES
GEVLEUGELDE CAMPAGNE MAX VERSTAPPEN.
De nieuwe guerilla-campagne #REMEMBERTHISNAME voor Max Verstappen is voor de oplettende fans nu ook subtiel te zien op de achtervleugel van zijn nieuwe raceauto. Prachtig dat we aan dit project mee mogen werken. Hoe meer likes we krijgen, hoe meer we gemotiveerd worden Met dank aan Verstappen Info Page. #rememberthisname #maxverstappen #jumbo #vkvgroep #gr8industries #desnelstewegnaardef1
pi_143641742


Daarmee zijn ze gestart voor zover ik kan zien. Ergens in maart dit jaar :)

Kwam deze ook nog tegen:



:D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143641772
Die laatste heeft ie zelf als omslagfoto op zn facebook gezet :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:21:43 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143644607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:

Op Spa zullen ze ook blij zijn met Max in de F1. Gaat toch veel extra bezoekers opleveren: Verstappen effect 2.0
collega waar ik vrijdag mee ga zei ook al direct dat ze hem direct een VT moeten laten rijden. Veel Nederlandse grensbewoners die nog last minute een kaartje gekocht zouden hebben.....
quote:
Hoe kijkt men eigenlijk in België tegen hem aan? Vanwege zijn moeder en woonplaats is hij toch ook een beetje van hen.
Ze pikken het wel op, maar zien hem niet als (halve) Belg. De focus ligt hier meer naar Stoffel Vandoorne. Maar autosport leeft hier niet heel fel, het heeft hier natuurlijk wel liefhebbers, maar als ik het zo een beetje op het werk bekijk (~140 man) zijn er 3 goed op de hoogte (waaronder 1 volbloed Italiaan), en 4 mensen die weleens kijken maar die praten nog steeds "dat het jammer dat Schumacher gestopt is" en over Benetton of het Renault F1 team ipv Lotus. Maar daar is grotendeels de media hier de schuldige van, hier is het bij elk medium zo'n beetje niveau NOS qua F1.
MXgp is hier dan weer bekender als het over gemotoriseerde sporten gaat, maar dat komt omdat België daar recenter successen in heeft gekend met Joël Smets en Stefan Everts.
Vraag beantwoord? :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143644809
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

collega waar ik vrijdag mee ga zei ook al direct dat ze hem direct een VT moeten laten rijden. Veel Nederlandse grensbewoners die nog last minute een kaartje gekocht zouden hebben.....

[..]

Ze pikken het wel op, maar zien hem niet als (halve) Belg. De focus ligt hier meer naar Stoffel Vandoorne. Maar autosport leeft hier niet heel fel, het heeft hier natuurlijk wel liefhebbers, maar als ik het zo een beetje op het werk bekijk (~140 man) zijn er 3 goed op de hoogte (waaronder 1 volbloed Italiaan), en 4 mensen die weleens kijken maar die praten nog steeds "dat het jammer dat Schumacher gestopt is" en over Benetton of het Renault F1 team ipv Lotus. Maar daar is grotendeels de media hier de schuldige van, hier is het bij elk medium zo'n beetje niveau NOS qua F1.
MXgp is hier dan weer bekender als het over gemotoriseerde sporten gaat, maar dat komt omdat België daar recenter successen in heeft gekend met Joël Smets en Stefan Everts.
Vraag beantwoord? :P
Wachten de Belgen nog op het debuut van Bas Leinders?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:32:55 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143645072
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het.
https://www.facebook.com/gr8industries

7 augustus zeggen ze het zelf. Dus dan klopt dat. Geniaal. _O_
Die van 2 Augustus is ook opvallend "wie gaat Max vleugels geven? Voorlopig kan hij nog prima zonder"
https://www.facebook.com/gr8industries/posts/10152567954488058

Jos zei maandag dat hij en Jos het al 2 weken wisten, 2 aug is 16 dagen geleden, past opzich nog in die 2 weken.

Ik vind het trouwens ook wel geinig dat Max door Jumbo op de helm en de schouders gesponsord wordt, van Eerd (eigenaar van Jumbo) is zelf limburger, komt uit dezelfde omgeving en houdt ook enorm van autosport (Dakar sponsoren ze ook).
Ben alleen benieuwd of die kosten van die sponsoring nu niet enorm omhoog gaan.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:35:11 #241
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143645168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een grindbak op of rond de openbare weg gezien?
Ja op LeMans :+
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:37:39 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143645259
quote:
9s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:26 schreef Beach het volgende:

[..]

Wachten de Belgen nog op het debuut van Bas Leinders?
Daar heeft de gemiddelde Belg nog nooit van gehoord _O-

Anthony Kumpen (Max zijn oom/Jos zijn ex-schoonbroer) daarentegen kennen ze allemaal! Op de een of andere manier heeft die GT-coureur het ook geschopt tot bekende Vlaming _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143645269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Ben alleen benieuwd of die kosten van die sponsoring nu niet enorm omhoog gaan.
Ik denk dat Jumbo genoeg geld heeft om te sponsoren. En als de eigenaar dat wilt dan zal het wel gebeuren denk ik ;)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:40:09 #244
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143645355
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Daar heeft de gemiddelde Belg nog nooit van gehoord _O-

Anthony Kumpen (Max zijn oom/Jos zijn ex-schoonbroer) daarentegen kennen ze allemaal! Op de een of andere manier heeft die GT-coureur het ook geschopt tot bekende Vlaming _O-
ex-schoonbroer? is Jos gescheiden dan?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:43:14 #245
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143645481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef SiGNe het volgende:

[..]

ex-schoonbroer? is Jos gescheiden dan?
Die is idd gescheiden met de moeder van Max. Tegenwoordig heet de beste mevrouw weer Sophie Kumpen ipv Verstappen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:45:39 #246
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143645582
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Die is idd gescheiden met de moeder van Max. Tegenwoordig heet de beste mevrouw weer Sophie Kumpen ipv Verstappen ;)
Oh ok... wist ik niet, altijd jammer als een stel na een huwelijk uit elkaar gaat.
Of was ze het niet eens met de opvoeding van Max en Victoria?
Victoria heeft inmiddels haar eerste meters in de karts ook al gemaakt enis.. hoe kan het ook anders met zulke genen.. veel belovend. (moeders was immers ook kart-kampioene)
pi_143645847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:45 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Oh ok... wist ik niet, altijd jammer als een stel na een huwelijk uit elkaar gaat.
Of was ze het niet eens met de opvoeding van Max en Victoria?
Victoria heeft inmiddels haar eerste meters in de karts ook al gemaakt enis.. hoe kan het ook anders met zulke genen.. veel belovend. (moeders was immers ook kart-kampioene)
Jij hebt het hele gedoe in het privéleven van Jos Verstappen de laatste jaren gemist? Daar is nogal wat gebeurd :D
pi_143645872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Jij hebt het hele gedoe in het privéleven van Jos Verstappen de laatste jaren gemist? Daar is nogal wat gebeurd :D
Volgens de rechter was er niks gebeurt anders 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143647169
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als je nagenoeg elke avond een keer of 2 a 3 de baan op gaat dan loopt het snel uit de klauwen anders qua kosten :X
kan je niet vaste klanten korting krijgen ofzo?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:21:13 #250
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_143647223


_O-
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')