abonnement Unibet Coolblue
pi_143789599
Al die lui in dit topic die dachten dat Borven het beter gaat doen dan Castaignos :')
Jesus saves but death prevails.
pi_143789688
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je roept het over jezelf af dat er nog een gelijkmaker komt en het was gewoon totaal niet nodig. Het is NAC Breda, niet Real Madrid waar je met 10 man komt te staan. Met 10 man had Twente best nog aardig kunnen meevoetballen als je Ziyech er gewoon in laat staan.

Dit was gewoon een hele laffe tactiek van Schreuder. :r
Schreuder beweert nog doodleuk voor de camera bij de NOS dat ze na de rode kaart lastiger aan voetballen toekwamen terwijl hij gewoon Ziyech en Kusk weghaalt voor wat verdedigers _O-.
pi_143790023
Nog ongeslagen!!!!111
pi_143790593
Borven was trouwens echt f*cking slecht :X won nauwelijks duels, slenterde maar beetje rond en hield weinig/geen ballen vast...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143792248
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Borven was trouwens echt f*cking slecht :X won nauwelijks duels, slenterde maar beetje rond en hield weinig/geen ballen vast...
Had er ook weinig zin in volgens mij. Als je nog een half uur (toch?) kan knallen dan loop je je longen toch uit je lijf?
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:06:01 #206
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143794312
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:38 schreef d1ce het volgende:

[..]

Had er ook weinig zin in volgens mij. Als je nog een half uur (toch?) kan knallen dan loop je je longen toch uit je lijf?
Waarom zou je? Toch kansloos als je in je eentje tussen 4-5 verdedigers van Nac staat.. Kom op man. Kan je wel druk gaan zetten, maar op zo'n moment kan je beter weer inzakken en meeverdedigen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:06:47 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143794375
Hoe vaker ik trouwens kijk naar die 2e geel van Bjelland hoe meer ik het onterecht vind. Die gozer verliest gewoon een fysiek duel. In Engeland lachen ze om dit soort shit. Moet je maar meer body kweken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143794687
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe vaker ik trouwens kijk naar die 2e geel van Bjelland hoe meer ik het onterecht vind. Die gozer verliest gewoon een fysiek duel. In Engeland lachen ze om dit soort shit. Moet je maar meer body kweken.
tsja, Makkelie had nog wat te verrekenen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_143794740
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
maar op zo'n moment kan je beter weer inzakken en meeverdedigen.
dat is waar, maar dat deed hij dus ook niet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:18:52 #210
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143795305
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is waar, maar dat deed hij dus ook niet
Is natuurlijk ook gewoon een matige speler. Hopen dat die blessure van Luc meevalt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_143796875
Ik heb alle vertrouwen in Schreuder, tactische wissels ook ivm aankomende donderdag denk ik.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_143808265
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef Margo37 het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in Schreuder, tactische wissels ook ivm aankomende donderdag denk ik.
Kusk had wat klachten en Ziyech kan nog geen 90 minuten maken, aldus Schreuder.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:39:01 #213
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_143808296
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:42 schreef Margo37 het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in Schreuder, tactische wissels ook ivm aankomende donderdag denk ik.
Qarabag heeft ook alle vertrouwen.

http://www.tubantia.nl/sp(...)uitgesteld-1.4502232

Azerbeidzjan. :') Nog een reden dat dit soort 3e wereldlanden bij de Aziatische competitie horen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:36 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143809977
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Qarabag heeft ook alle vertrouwen.

http://www.tubantia.nl/sp(...)uitgesteld-1.4502232

Azerbeidzjan. :') Nog een reden dat dit soort 3e wereldlanden bij de Aziatische competitie horen.
Competitievervalsing! Reglementaire 3-0 overwinning voor Twente :Y)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143811479
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Kusk had wat klachten en Ziyech kan nog geen 90 minuten maken, aldus Schreuder.
En Castaignos had last van hamstring las ik.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_143811538
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Qarabag heeft ook alle vertrouwen.

http://www.tubantia.nl/sp(...)uitgesteld-1.4502232

Azerbeidzjan. :') Nog een reden dat dit soort 3e wereldlanden bij de Aziatische competitie horen.
Moet Twente thuis kunnen lukken, hopen dat ze allemaal weer fit genoeg zijn en der an :Y)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_143821104
Bjelland dus één duel geschorst...

en Hull City zou, naast nog altijd Swansea City, belangstelling hebben voor Luc. als hij weggaat hebben we wel een probleem, want Borven bakt er nog weinig van -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 19:02:22 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143821524
De namen Makienok en Dost (huur) vliegen in het rond. Makienok werd volgens mij in de winterstop van afgelopen seizoen al genoemd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143822271
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Bjelland dus één duel geschorst...

en Hull City zou, naast nog altijd Swansea City, belangstelling hebben voor Luc. als hij weggaat hebben we wel een probleem, want Borven bakt er nog weinig van -O-
Geloof ik geen reet van. Jullie hebben mij een seizoen lang doen geloven dat Borven de nieuwe verlosser was.
pi_143822288
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Geloof ik geen reet van. Jullie hebben mij een seizoen lang doen geloven dat Borven de nieuwe verlosser was.
jij hebt de wedstrijd gisteren niet gezien neem ik aan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 21:57:50 #221
8781 crew  Frutsel
pi_143828983
Tijdens het live-verslag van twente-nac afgelopen weekend leek het wel of de verslaggever van Fox onder de wedstrijd werd gebeld door een derde die hem duidelijk aansprak op zijn wedstrijdverslag. Niet wetende dat zijn gesprek ook voor ons (op internet) te volgen was leek het echt dat de beste man zijn mening over de 1e gele kaart van bjelland moest gaan bijstellen. Vlak daarna keert de verslaggever bij de wedstrijd terug en beweert ineens dat hij 'na het zien van de herhalingen' het overduidelijk rood was. Is het gebruikelijk dat verslaggevers tijdens wedstrijden op deze manier info inwinnen of zoals het nu leek beïnvloed werd op zijn mening te herzien? Werkt dat echt zo? :D

Ik vond het bizar om te horen. Heeft iemand anders dit ook gehoord??
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 22:11:45 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143829527
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef Frutsel het volgende:
Tijdens het live-verslag van twente-nac afgelopen weekend leek het wel of de verslaggever van Fox onder de wedstrijd werd gebeld door een derde die hem duidelijk aansprak op zijn wedstrijdverslag. Niet wetende dat zijn gesprek ook voor ons (op internet) te volgen was leek het echt dat de beste man zijn mening over de 1e gele kaart van bjelland moest gaan bijstellen. Vlak daarna keert de verslaggever bij de wedstrijd terug en beweert ineens dat hij 'na het zien van de herhalingen' het overduidelijk rood was. Is het gebruikelijk dat verslaggevers tijdens wedstrijden op deze manier info inwinnen of zoals het nu leek beïnvloed werd op zijn mening te herzien? Werkt dat echt zo? :D

Ik vond het bizar om te horen. Heeft iemand anders dit ook gehoord??
Iedereen heeft het gehoord ja _O- Was echt absurd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143829577
ik kan het me zo niet herinneren, maar vraag me dan wel af of het informatie inwinnen was of een standje van bovenaf om z'n mening bij te stellen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:38:43 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143830595
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef Frutsel het volgende:
Tijdens het live-verslag van twente-nac afgelopen weekend leek het wel of de verslaggever van Fox onder de wedstrijd werd gebeld door een derde die hem duidelijk aansprak op zijn wedstrijdverslag. Niet wetende dat zijn gesprek ook voor ons (op internet) te volgen was leek het echt dat de beste man zijn mening over de 1e gele kaart van bjelland moest gaan bijstellen. Vlak daarna keert de verslaggever bij de wedstrijd terug en beweert ineens dat hij 'na het zien van de herhalingen' het overduidelijk rood was. Is het gebruikelijk dat verslaggevers tijdens wedstrijden op deze manier info inwinnen of zoals het nu leek beïnvloed werd op zijn mening te herzien? Werkt dat echt zo? :D

Ik vond het bizar om te horen. Heeft iemand anders dit ook gehoord??
Lijkt me een goede zaak. Niets zo vervelend als een commentator die de hele wedstrijd bij zijn eigen onwaarheid blijft. Zie Arno Vermeulen op het WK en die bal die duidelijk over de lijn was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')