abonnement Unibet Coolblue
pi_143566109



Sims 4 komt uit op 4 september 2014.
De CAS demo is nu al te downloaden!

De eerste officiële trailer van The Sims 4 staat online.

24 Gameplay filmpjes

Missing features:

Missing Features lijst: http://ts4news.com/post/9(...)sing-from-the-sims-4

CAS demo:

Build Mode Gameplay:


[ Bericht 38% gewijzigd door Elvi op 18-08-2014 20:08:56 (Plaatje erbij gezet) ]
pi_143566125
Ff in FB vragen of ze willen reeksen
(she/her)
pi_143566143
Ah fak ik had lapo _O-
Kan iemand een leuke banner ofzo maken? De OP is wel heel triest nu.
pi_143566171
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Elvi het volgende:
Ah fak ik had lapo _O-
Kan iemand een leuke banner ofzo maken? De OP is wel heel triest nu.
Je had ook ff kunnen wachten dan had ik 'm geopend :P
(she/her)
pi_143566205

Doe deze als plaatje bovenaan?
(she/her)
pi_143566425
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je had ook ff kunnen wachten dan had ik 'm geopend :P
Jaja ongeduldig dit dat... :P

Zo is het toch wel wat beter? :s)
pi_143566434
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jaja ongeduldig dit dat... :P

Zo is het toch wel wat beter? :s)
Prima. :D
(she/her)
pi_143566620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef Frag_adder het volgende:
Bij de meeste heb je een goed punt. Story progression snap ik niet maar dat licht wellicht aan mij. Bij the sims heb je nooit een verhaal gehad toch?
Story progression is dat het leven van sims in de buurt waar je niet mee speelt ook verder gaat. Dus dat ze bijvoorbeeld kinderen krijgen. Zonder story progression staat hun leven stil. Als je met meerdere generaties verder speelt, dus een kind krijgt en daar weer mee verder gaat en dan weer met het kind daarvan en er is geen story progression, dan is jouw kind op een bepaald moment het enige kind in de buurt ;( is niet leuk.

Ik vraag me af hoe EA het spel eigenlijk bedoeld heeft, want er zijn meerdere manieren om het te spelen. Er zijn mensen die vooral bouwen en waarbij het spelen op de tweede plaats komt, er zijn mensen die spelen zoals in de demo (ingezoomd, alles op snelheid 1) en er zijn mensen die er vooral op snelheid 3 doorheen zoeven en waarvoor de lol vooral zit in het spel efficiënt spelen en uitdagingen die ze zichzelf stellen volbrengen. Ik ben vooral het laatste type :)

Ik zou scenario's trouwens ook best wel leuk vinden, bedacht ik net :@ Zoals je by Rollercoaster Tycoon hebt en zo.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_143566668
En het The Sims 4 topic is nu een reeks. :D
(she/her)
pi_143567025
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit is behoorlijk kort door de bocht. De gameplay veranderd, het uiterlijk veranderd, het is net zoals TS2 en TS3 waren ten opzichte van elkaar. Een basisspel is altijd kaal. Wacht gewoon de daadwerkelijk release af voor je een oordeel en een keuze maakt. En misschien zijn de veranderingen niet passend voor je, dan koop je het spel niet..

Ik vind het meteen kunnen laden van CC een grote improvement. Nu moet je spel afsluiten, opzoeken, downloaden, unzippen, installeren, spel opstarten en dan pas gebruiken. Ik vind de emoties wel leuk, ik vind het bouwen een grote verbetering, omdat ik het spel meer gericht speel op de poppetjes en niet op het bouwen. De nieuwe manier waarop een Sim gemaakt wordt is specifieker en tof. Zolang je het niet zelf gespeeld hebt kan je moeilijk zien welke nieuwe dingen zijn toegevoegd. Meningen verschillen, maar baseer het dan wel op goede reviews of overzichtelijke gameplays op YT (die zijn ook nog schaars). Ik ga het ook niet meteen kopen, maar ik hou wel de ervaringen in de gaten van mensen die dat wel doen.

En ja EA melkt uit, maar dat wisten we toch allang, dat is al vanaf TS1 zo.
In dat geval kan ik mij wel voorstellen dat jij nog best enthousiast bent.

Direct inladen van CC heeft denk ik alleen betrekking op EA/Maxis-CC...
Tails tell tales
pi_143567041
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:15 schreef Fylax het volgende:
En het The Sims 4 topic is nu een reeks. :D
*O*
Tails tell tales
pi_143567111
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef Danny het volgende:

[..]

premium abonnement *O*
en emoties *O*
en gekke loopjes *O*
en CAS is 'beter' *O*
en emoties *O*
en BUILD is 'beter' *O*
en je kunt je doodschrikken of doodlachen *O*
en emoties!! *O*
en de mogelijkheid al die ontbrekende dingen aan je te verkopen *O*
en emoties!!!! *O*

Aan de ene kant twijfel ik heel erg omdat ik een Sims speler van het eerste uur ben. Aan de andere kant kocht ik Simcity blind vanwege het feit dat ik simcity speler van het eerste uur was. Simcity stelde niet alleen teleur maar hielp imo de hele franchise om zeep en ik vrees met grote vrezen dat datzelfde nu met de Sims gaat gebeuren. Ik twijfel dus nog heel erg of TS4 wel of niet wordt aangeschaft. Hoe dan ook wacht ik eerst de eerste reviews e.d. af. Pre-orderen of direct bij release kopen doe ik niet meer. Zéker niet bij EA.
_O- Ik weet niet... ik krijg lichtelijk de indruk dat jij niet zo veel met die emoties hebt :+
Tails tell tales
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 20:28:59 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143567234
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

_O- Ik weet niet... ik krijg lichtelijk de indruk dat jij niet zo veel met die emoties hebt :+
Helemaal niks. Wat ik al zeg, ik speel vooral in speed 3 en al die emotiedingen ga ik weinig van zien. Maar zelfs al zou blijken dat het fantastisch is, dan nog vraag ik me af of het het verdwijnen van 80+ andere dingen goedmaakt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143567614
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Helemaal niks. Wat ik al zeg, ik speel vooral in speed 3 en al die emotiedingen ga ik weinig van zien. Maar zelfs al zou blijken dat het fantastisch is, dan nog vraag ik me af of het het verdwijnen van 80+ andere dingen goedmaakt.
Ook op speed 3 maak je gebruik van de bestaande emoties, je ziet ze misschien minder, maar als iemand inspired is en je doel is muzikant oid, dan zijn dat de momenten dat je extra gaat investeren in muziek leren ipv misschien andere behoeftes van je sim voorzien. Op die manier gebruik je nog steeds de emoties om op een effectieve manier, met de hoge snelheid, je doelen te bereiken.

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Naamah het volgende:

[..]

Story progression is dat het leven van sims in de buurt waar je niet mee speelt ook verder gaat. Dus dat ze bijvoorbeeld kinderen krijgen. Zonder story progression staat hun leven stil. Als je met meerdere generaties verder speelt, dus een kind krijgt en daar weer mee verder gaat en dan weer met het kind daarvan en er is geen story progression, dan is jouw kind op een bepaald moment het enige kind in de buurt ;( is niet leuk.

Ik vraag me af hoe EA het spel eigenlijk bedoeld heeft, want er zijn meerdere manieren om het te spelen. Er zijn mensen die vooral bouwen en waarbij het spelen op de tweede plaats komt, er zijn mensen die spelen zoals in de demo (ingezoomd, alles op snelheid 1) en er zijn mensen die er vooral op snelheid 3 doorheen zoeven en waarvoor de lol vooral zit in het spel efficiënt spelen en uitdagingen die ze zichzelf stellen volbrengen. Ik ben vooral het laatste type :)

Ik zou scenario's trouwens ook best wel leuk vinden, bedacht ik net :@ Zoals je by Rollercoaster Tycoon hebt en zo.
Ik speel ook vooral in snelheid drie, maar denk alsnog wel gebruik te maken van de emoties om mijn doelen, sneller en effectiever te behalen. Het is dan ook een strategie om de emoties zo te krijgen dat je effectief kan spelen.

En ik denk dat EA alle soorten spelers in gedachten heeft, er zijn ook niet voor niets veranderingen in bouwen geweest. Helaas wijken de speelstijlen dusdanig van elkaar af dat je niet iedereen kan pleasen met bepaalde verbeteringen en dan maken ze keuzes. Die kan leuk vinden of niet.

Een scenario is feitelijk als je een bestaande familie gaat spelen, die hebben vaak in de bio een soort doel, alleen verder niet formeel vastgelegd. Zou dat best leuk zijn, dat je iets kan unlocken door zo'n scenario te spelen :D
pi_143567854
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

In dat geval kan ik mij wel voorstellen dat jij nog best enthousiast bent.

Direct inladen van CC heeft denk ik alleen betrekking op EA/Maxis-CC...
Ik weet niet precies hoe het werkt met CC van EA zelf straks, dus dat zou best kunnen, maar zolang het geen store content is maar content van bijvoorbeeld mensen zoals jij die wel alle tijd besteden aan het bouwen van een tof huis. Vervolgens die hun huis uploaden naar de CC-marketplace, vind ik dat erg handig :D
pi_143568239
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het werkt met CC van EA zelf straks, dus dat zou best kunnen, maar zolang het geen store content is maar content van bijvoorbeeld mensen zoals jij die wel alle tijd besteden aan het bouwen van een tof huis. Vervolgens die hun huis uploaden naar de CC-marketplace, vind ik dat erg handig :D
Sorry, ik bracht het onvolledig. Bedoel CC van Maxis/EA zelf, maar ook vanaf een CC-marketplace idd. Alleen ik denk dus niet dat je CC die op alle andere weet-ik-hoeveel-andere-sites op die manier zal kunnen inladen... maar ja, afwachten... ;)
Tails tell tales
pi_143568418
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sorry, ik bracht het onvolledig. Bedoel CC van Maxis/EA zelf, maar ook vanaf een CC-marketplace idd. Alleen ik denk dus niet dat je CC die op alle andere weet-ik-hoeveel-andere-sites op die manier zal kunnen inladen... maar ja, afwachten... ;)
Nee, dat denk ik ook niet, EA is behoorlijk gericht op vooral faciliteren van eigen vriendjes. Dus voor mn Praline Sims addiction moet ik mogelijk gewoon nog omslachtig aan t werk ;(
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 21:01:09 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143568686
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef Lyssa het volgende:

Ook op speed 3 maak je gebruik van de bestaande emoties, je ziet ze misschien minder, maar als iemand inspired is en je doel is muzikant oid, dan zijn dat de momenten dat je extra gaat investeren in muziek leren ipv misschien andere behoeftes van je sim voorzien. Op die manier gebruik je nog steeds de emoties om op een effectieve manier, met de hoge snelheid, je doelen te bereiken.
Mja, als ik muziek wil spelen doe ik dat op het moment dat ik dat wil, en niet wanneer het spel mij min of meer probeert te pushen dat te doen.

quote:
Ik speel ook vooral in snelheid drie, maar denk alsnog wel gebruik te maken van de emoties om mijn doelen, sneller en effectiever te behalen. Het is dan ook een strategie om de emoties zo te krijgen dat je effectief kan spelen.
In een van de gameplayvideo's zag ik dat iemand als karaktereigenschap had 'hates children'. Bij een gesprek met zijn eigen broertje (geloof ik) schoot hij meteen compleet in het rood. Daar is toch geen zak aan?

quote:
En ik denk dat EA alle soorten spelers in gedachten heeft, er zijn ook niet voor niets veranderingen in bouwen geweest. Helaas wijken de speelstijlen dusdanig van elkaar af dat je niet iedereen kan pleasen met bepaalde verbeteringen en dan maken ze keuzes. Die kan leuk vinden of niet.
Ik denk dat er meer mensen teleurgesteld gaan zijn dan tevreden. Maar goed, dat is speculeren en dat moet je op de beurs doen.

quote:
Een scenario is feitelijk als je een bestaande familie gaat spelen, die hebben vaak in de bio een soort doel, alleen verder niet formeel vastgelegd. Zou dat best leuk zijn, dat je iets kan unlocken door zo'n scenario te spelen :D
Lijkt mij geen zak aan. Ik wil mijn sim bouwen, een huis bouwen, dat huis inrichten en dan spelen. Doorgaans houdt dat in dat ik snel rijk probeer te worden, maar soms probeer ik ook zo snel mogelijk kinderen te krijgen of zoveel mogelijk ruzie te maken. Voorheen had ik dat zelf in de hand. Nu ben ik afhankelijk van de emotie van mijn sim en bepaalt het spel in zekere mate wat ik wel en niet kan doen op elk moment. Dat en de kleinere lots, minder bouwmogelijkheden (geen kelders, geen zwembaden) en minder handige items (trash compactor, vaatwasser) e.d.
Ik ben gewoon bang dat ik er heel snel op uitgekeken raak. Vandaar ook dat ik pas koop als de mensen die ik ken die op min of meer dezelfde manier spelen als ik hun mening hebben gegeven en ik meer gameplay video's heb gezien. Wil ook weten hoe het zit met dat premium abonnement en welke inhoud je mist als je niet maandelijks geld wil dokken aan EA.
Ik ben iig nog verre van overtuigd, waar ik dat bij TS1, TS2 én TS3 eigenlijk meteen wél was.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 21:02:37 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143568751
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet, EA is behoorlijk gericht op vooral faciliteren van eigen vriendjes. Dus voor mn Praline Sims addiction moet ik mogelijk gewoon nog omslachtig aan t werk ;(
Minder omslachtig dan voorheen als het goed is, aangezien er een 'mods' folder is waar alles in kan en EA voor modders tools en info levert om te zorgen dat hun content geen conflicten levert of gaat leveren met base content en expansion packs. Dat is iets dat wél weer verbeterd is tov TS1,2 en 3
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143568791
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef Danny het volgende:
In een van de gameplayvideo's zag ik dat iemand als karaktereigenschap had 'hates children'. Bij een gesprek met zijn eigen broertje (geloof ik) schoot hij meteen compleet in het rood. Daar is toch geen zak aan?
Klopt, maar dan kies je die eigenschap toch ook niet? Ik zou die in ieder geval niet voor mijn Sims kiezen.
(she/her)
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 21:04:32 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143568835
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

Klopt, maar dan kies je die eigenschap toch ook niet? Ik zou die in ieder geval niet voor mijn Sims kiezen.
Voor andere eigenschappen gelden dan weer andere dingen. Punt is dat de emotionele staat van mijn sim van invloed is op wat ik wel en niet kan doen binnen de game op dat moment. En dat haalt het hele idee van een sandbox game onderuit.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143568855
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Voor andere eigenschappen gelden dan weer andere dingen. Punt is dat de emotionele staat van mijn sim van invloed is op wat ik wel en niet kan doen binnen de game op dat moment. En dat haalt het hele idee van een sandbox game onderuit.
Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
(she/her)
pi_143568891
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Danny het volgende:

[..]

Minder omslachtig dan voorheen als het goed is, aangezien er een 'mods' folder is waar alles in kan en EA voor modders tools en info levert om te zorgen dat hun content geen conflicten levert of gaat leveren met base content en expansion packs. Dat is iets dat wél weer verbeterd is tov TS1,2 en 3
Geen gedoe meer met een launcher?
Tails tell tales
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 21:06:13 #24
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143568914
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Geen gedoe meer met een launcher?
Je hoeft niet meer via de launcher eerst shit te importeren nee. Gewoon in de mods folder gooien en het spel starten.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143568969
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer via de launcher eerst shit te importeren nee. Gewoon in de mods folder gooien en het spel starten.
Weer terug naar TS2 dus? Zeer zeker goed nieuws dit! ^O^
Tails tell tales
pi_143569189
quote:
Lijkt mij geen zak aan. Ik wil mijn sim bouwen, een huis bouwen, dat huis inrichten en dan spelen. Doorgaans houdt dat in dat ik snel rijk probeer te worden, maar soms probeer ik ook zo snel mogelijk kinderen te krijgen of zoveel mogelijk ruzie te maken. Voorheen had ik dat zelf in de hand. Nu ben ik afhankelijk van de emotie van mijn sim en bepaalt het spel in zekere mate wat ik wel en niet kan doen op elk moment. Dat en de kleinere lots, minder bouwmogelijkheden (geen kelders, geen zwembaden) en minder handige items (trash compactor, vaatwasser) e.d.
Ik ben gewoon bang dat ik er heel snel op uitgekeken raak. Vandaar ook dat ik pas koop als de mensen die ik ken die op min of meer dezelfde manier spelen als ik hun mening hebben gegeven en ik meer gameplay video's heb gezien. Wil ook weten hoe het zit met dat premium abonnement en welke inhoud je mist als je niet maandelijks geld wil dokken aan EA.
Ik ben iig nog verre van overtuigd, waar ik dat bij TS1, TS2 én TS3 eigenlijk meteen wél was.
Ik snap wel dat je je dan belemmert voelt in het "sandbox" gebeuren, maar ik denk dat je je doelen nog steeds wel kan bereiken, maar dan is het de vraag of je de nieuwe manier leuk genoeg vind dat het het waard is om TS4 te spelen en of niet gewoon TS3 blijven te spelen, waarbij je niet al die extra's mist.

EA is een geldwolf, maar iedereen valt nu over de kaalheid van veel elementen die nog nooit in een basisspel hebben gezeten. En het "een kelder/colorwheel kan echt niet met dit nieuwe systeem" is geheid BS net zoals het offline spelen van SimCity. En ja, er missen ook dingen die wel in een basisspel zaten en daar komen andere dingen tegenover, die je wel/niet leuk vindt. Simpel genoeg.

Dat je wacht met kopen is een logisch gevolg van twijfel. En een slimme keus, het is zonde om geld uit te geven als je met net zoveel plezier gewoon TS3 kan blijven spelen die wel de elementen heeft die je graag ziet of als je het gewoon niet waard vindt in TS4.
pi_143569259
Ik ga ook op 2 september eerst allemaal filmpjes kijken en livestreams voordat ik het zelf ga kopen.
(she/her)
pi_143569308
@Danny

Wat bedoelde je eigenlijk met "CAS is beter"? CAS = toch dat pattern-gedoe en dat zou toch juist worden weggelaten nu of heb je het over iets anders?
Tails tell tales
pi_143569436
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef Forbry het volgende:
@Danny

Wat bedoelde je eigenlijk met "CAS is beter"? CAS = toch dat pattern-gedoe en dat zou toch juist worden weggelaten nu of heb je het over iets anders?
Create-A-Sim
(she/her)
pi_143569482
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Create-A-Sim
Oh, ik dacht aan Create-A-Style ;)
Tails tell tales
pi_143570030

Cowplant :')


Was deze al langs gekomen? In dit filmpje zie ik wel dit:



Ik ben benieuwd of dat alleen de kleuren zijn zoals je ze kan kopen of toch nog wat anders.


Dat shirt :9~

[ Bericht 23% gewijzigd door Lyssa op 18-08-2014 21:36:09 ]
pi_143570593
Oh en yay voor meerdere dingen tegelijk kunnen doen en yay voor geen lelijke zwangerschapsoutfits! :)
pi_143570737
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef Lyssa het volgende:

Dat shirt
Deze zag ik niet in de demo, misschien dan toch meer kleding dan ze lieten zien in de CAS-demo? :D
(she/her)
pi_143570831
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:

[..]

Deze zag ik niet in de demo, misschien dan toch meer kleding dan ze lieten zien in de CAS-demo? :D
Volgens mij hadden ze ook wel aangeven dat de demo "slechts een selectie" was, maar ja EA :P Je weet het nooit.

Hier nog een filmpje:
Duitse Sims though ;)
pi_143570891
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze ook wel aangeven dat de demo "slechts een selectie" was, maar ja EA :P Je weet het nooit.

Hier nog een filmpje:
Hoe kunnen die grundstucke er al zijnn? :?
(she/her)
pi_143570995
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe kunnen die grundstucke er al zijnn? :?
Vanuit Gamescon misschien? Of testers? Wel grappig om te zien hoe je je huis kan verkloten door zo'n kamer dwars door je huis te maken :')
pi_143571021
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Vanuit Gamescon misschien? Of testers? Wel grappig om te zien hoe je je huis kan verkloten door zo'n kamer dwars door je huis te maken :')
hahahaha ja _O-
(she/her)
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:57:01 #38
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143571426
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Fylax het volgende:
Ik ga ook op 2 september eerst allemaal filmpjes kijken en livestreams voordat ik het zelf ga kopen.
het spel komt uit op 2 september? :{
pi_143571438
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

het spel komt uit op 2 september? :{
in USA
(she/her)
pi_143571461
Datum van uitgave

2 september 2014:
Canada
Verenigde Staten
4 september 2014:
Australië
Europese Unie
Nieuw-Zeeland
5 september 2014:
Verenigd Koninkrijk
(she/her)
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:58:27 #41
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143571492
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef Lyssa het volgende:

Cowplant :')


Was deze al langs gekomen? In dit filmpje zie ik wel dit:

[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd of dat alleen de kleuren zijn zoals je ze kan kopen of toch nog wat anders.

[ afbeelding ]
Dat shirt :9~
Dat eerste filmpje, lijkt gewoon op de oude eigenlijk
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:59:22 #42
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143571540
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
Datum van uitgave

2 september 2014:
Canada
Verenigde Staten
4 september 2014:
Australië
Europese Unie
Nieuw-Zeeland
5 september 2014:
Verenigd Koninkrijk
oke, jammer dat het niet zeg maar in juli/augustus kon komen :')
pi_143571592
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

oke, jammer dat het niet zeg maar in juli/augustus kon komen :')
Klopt.
(she/her)
pi_143571742
Wat is eigenlijk de prijs van Sims 4?
(she/her)
pi_143573193
Weet niet of jullie dit al hadden. Goed samengevat.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=845072

Alles wat uit het spel is gehaald tegenover de vorige delen. Blijkbaar ook geen brandweer, politie of andere services meer. Family tree gaat er ook uit waarschijnlijk.
pi_143573962
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Disker91 het volgende:
Weet niet of jullie dit al hadden. Goed samengevat.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=845072

Alles wat uit het spel is gehaald tegenover de vorige delen. Blijkbaar ook geen brandweer, politie of andere services meer. Family tree gaat er ook uit waarschijnlijk.
We know.
(she/her)
pi_143574884
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef Lyssa het volgende:

Cowplant :')


Was deze al langs gekomen? In dit filmpje zie ik wel dit:

[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd of dat alleen de kleuren zijn zoals je ze kan kopen of toch nog wat anders.

[ afbeelding ]
Dat shirt :9~
Design tool idd. Staat color én pattern bij... ben heel benieuwd hoe uitgebreid dat is!

Ik erger mij trouwens nou al aan die Sims-poppetjes :D
Tails tell tales
pi_143575226
Wtf hebben ze er zoveel uitgehaald?
pi_143575566
Ik krijg een simcity deja-vu..

De doelgroep houdt de ontwikkeling tegen. De huisvrouwen op hun aldi-laptop moeten het ook kunnen spelen. Een andere reden voor de schaalverkleining kan ik niet bedenken. Lekker weer om de haverklap laadschermen.
pi_143575721
Ligt het aan mij of duren die laadschermen ook best lang, zeker voor het spel zonder enige uitbreiding?
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 07:56:25 #51
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143581109
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Naamah het volgende:

[..]

Story progression is dat het leven van sims in de buurt waar je niet mee speelt ook verder gaat. Dus dat ze bijvoorbeeld kinderen krijgen. Zonder story progression staat hun leven stil. Als je met meerdere generaties verder speelt, dus een kind krijgt en daar weer mee verder gaat en dan weer met het kind daarvan en er is geen story progression, dan is jouw kind op een bepaald moment het enige kind in de buurt ;( is niet leuk.

Ik vraag me af hoe EA het spel eigenlijk bedoeld heeft, want er zijn meerdere manieren om het te spelen. Er zijn mensen die vooral bouwen en waarbij het spelen op de tweede plaats komt, er zijn mensen die spelen zoals in de demo (ingezoomd, alles op snelheid 1) en er zijn mensen die er vooral op snelheid 3 doorheen zoeven en waarvoor de lol vooral zit in het spel efficiënt spelen en uitdagingen die ze zichzelf stellen volbrengen. Ik ben vooral het laatste type :)

Ik zou scenario's trouwens ook best wel leuk vinden, bedacht ik net :@ Zoals je by Rollercoaster Tycoon hebt en zo.
Je kan wel aanzetten dat de wereld om jou heen veroudert, maar ik heb idee dat het vooral gaat om de sims die niet een fysiek huis hebben. Dat je mensen in het park tegen komt en zo :)

Op zich met zijn lifetime achievements had the sims 3 toch al een soort van scenarios? Al zou ik inderdaad het wel leuk vinden om bijvoorbeeld een lot te laden, dat je met 500 begint en red je maak, succes! :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Disker91 het volgende:
Weet niet of jullie dit al hadden. Goed samengevat.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=845072

Alles wat uit het spel is gehaald tegenover de vorige delen. Blijkbaar ook geen brandweer, politie of andere services meer. Family tree gaat er ook uit waarschijnlijk.
Mensen die in een artikel alleen de negatieve houding of alleen de positieve houding hanteren kan ik nooit serieus nemen als review :) Dat zijn gewoon Albert Verlinde nieuwsberrichten.

Ik zou graag erbij zien wat er allemaal nieuw is.

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
Datum van uitgave

2 september 2014:
Canada
Verenigde Staten
4 september 2014:
Australië
Europese Unie
Nieuw-Zeeland
5 september 2014:
Verenigd Koninkrijk
Opmerkelijk dat we via EA te horen krijgen dat het Verenigd Koninkrijg uit de EU gestapt is :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Frag_adder op 19-08-2014 08:06:49 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143583157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je kan wel aanzetten dat de wereld om jou heen veroudert, maar ik heb idee dat het vooral gaat om de sims die niet een fysiek huis hebben. Dat je mensen in het park tegen komt en zo :)

Op zich met zijn lifetime achievements had the sims 3 toch al een soort van scenarios? Al zou ik inderdaad het wel leuk vinden om bijvoorbeeld een lot te laden, dat je met 500 begint en red je maak, succes! :P

[..]

Mensen die in een artikel alleen de negatieve houding of alleen de positieve houding hanteren kan ik nooit serieus nemen als review :) Dat zijn gewoon Albert Verlinde nieuwsberrichten.

Ik zou graag erbij zien wat er allemaal nieuw is.

[..]

Opmerkelijk dat we via EA te horen krijgen dat het Verenigd Koninkrijg uit de EU gestapt is :D
Het VK is/was wel een beetje ontevreden, misschien weten zij bij EA/Maxis idd al meer dan wij? ;)

quote:
Begin 2013 liet premier David Cameron weten de relatie tussen het Verenigd Koninkrijk en de EU te willen herzien. En als de EU niet hervormt, leidt dat mogelijk tot het uittreden van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
http://www.europa-nu.nl/i(...)ijk_als_uitzondering
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:36:04 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143583202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:33 schreef Forbry het volgende:
quote:Begin 2013 liet premier David Cameron weten de relatie tussen het Verenigd Koninkrijk en de EU te willen herzien. En als de EU niet hervormt, leidt dat mogelijk tot het uittreden van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
Is een stunt voor aandacht omdat het populair is, vooral onder UKIP aanhangers. Veel (Amerikaanse) grote bedrijven hebben al gezegd hun europese hoofdkantoor uit London te halen als ze uit de EU stappen omdat ze vanuit daar niet langer alle toegang tot de EU hebben. Zonder London als financieel hart is dat land waardeloos.

Lekker relevant voor the sims ook trouwens :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143583348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is een stunt voor aandacht omdat het populair is, vooral onder UKIP aanhangers. Veel (Amerikaanse) grote bedrijven hebben al gezegd hun europese hoofdkantoor uit London te halen als ze uit de EU stappen omdat ze vanuit daar niet langer alle toegang tot de EU hebben. Zonder London als financieel hart is dat land waardeloos.

Lekker relevant voor the sims ook trouwens :+
Zie het ook niet (snel) gebeuren en idd nogal off-topic ;)
Wij kunnen een dag eerder aan TS4 beginnen, dat is toch wel mooi 24 uur jonguh *O* :+
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:51:18 #55
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143583508
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie het ook niet (snel) gebeuren en idd nogal off-topic ;)
Wij kunnen een dag eerder aan TS4 beginnen, dat is toch wel mooi 24 uur jonguh *O* :+
Ja maar ik moet werken die dag :( dus het wordt voor mij donderdag avond. En de vrije dagen om vrijdag vrij te nemen heb ik niet meer :P Ach ja dan maar het weekend vri jhouden ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143583717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja maar ik moet werken die dag :( dus het wordt voor mij donderdag avond. En de vrije dagen om vrijdag vrij te nemen heb ik niet meer :P Ach ja dan maar het weekend vri jhouden ;)
Ik ga het spel sowieso (voorlopig) niet kopen, maar wil het wel graag even "uittesten". :@ Vooral die graphics eens goed kunnen bekijken. Als het spel -volledig tegen mijn verwachtingen in- overigens wél erg goed bevalt ga ik deze keer misschien wél al wat sneller overstag met kopen. Maar ook het uittesten zal vast pas (veel) later worden, moet ook nog steeds die demo bekijken ;)
Tails tell tales
pi_143583900
ik zou het spel absoluut links laten liggen
DanStapleton twitterde op maandag 18-08-2014 om 20:04:44 Looks like there'll be no The Sims 4 reviews until after it's out. EA tells me no one's getting access ahead of release. I'm nervous. reageer retweet
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:14:28 #58
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143584094
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef byah het volgende:
ik zou het spel absoluut links laten liggen
DanStapleton twitterde op maandag 18-08-2014 om 20:04:44 Looks like there'll be no The Sims 4 reviews until after it's out. EA tells me no one's getting access ahead of release. I'm nervous. reageer retweet
Ze zijn bang voor vernietigende reviews zodat de sales in het begin zwaar tegenvallen. Op zich niet heel raar gezien het feit dat het 90% van de artikels over TS4 lijken te gaan over wat er mist en niet over wat er wel in zit. The sims is altijd zo een gehate reeks geweest onder veel gamers.

Vooralsnog denk ik dat ik mij veel uurtjes kan gaan vermaken met dit spel :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143584566
Ik ga het denk ik toch eerst downloaden, wil hier niet een boel geld mee verliezen.
Twiddel
pi_143585877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ga het spel sowieso (voorlopig) niet kopen, maar wil het wel graag even "uittesten". :@ Vooral die graphics eens goed kunnen bekijken. Als het spel -volledig tegen mijn verwachtingen in- overigens wél erg goed bevalt ga ik deze keer misschien wél al wat sneller overstag met kopen.
Dit :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ze zijn bang voor vernietigende reviews zodat de sales in het begin zwaar tegenvallen. Op zich niet heel raar gezien het feit dat het 90% van de artikels over TS4 lijken te gaan over wat er mist en niet over wat er wel in zit. The sims is altijd zo een gehate reeks geweest onder veel gamers.

Vooralsnog denk ik dat ik mij veel uurtjes kan gaan vermaken met dit spel :D
En dit :D
pi_143587171
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ze zijn bang voor vernietigende reviews zodat de sales in het begin zwaar tegenvallen. Op zich niet heel raar gezien het feit dat het 90% van de artikels over TS4 lijken te gaan over wat er mist en niet over wat er wel in zit. The sims is altijd zo een gehate reeks geweest onder veel gamers.

Vooralsnog denk ik dat ik mij veel uurtjes kan gaan vermaken met dit spel :D
Eerste gedeelte: denk het ook. :Y Tweede gedeelte: hoewel ik op dit moment verre van positief ben, laat ik mij nog steeds wel graag verrassen. :)
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:35:19 #62
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143588818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eerste gedeelte: denk het ook. :Y Tweede gedeelte: hoewel ik op dit moment verre van positief ben, laat ik mij nog steeds wel graag verrassen. :)
Ik ga er eigenlijk ook niet van uit dat er een positieve review over geschreven wordt :P Laten we eerlijk zijn, er mist ook veel! The sims 3 bood als base game op vrijwel elk vlak meer dan the sims 2 basegame (als ik het goed heb) en dat is nu niet het geval. TS3 kreeg veelal cijfers rond de 8, ik gok dat dit iets lager wordt :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143592129
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga het denk ik toch eerst downloaden, wil hier niet een boel geld mee verliezen.
Dit.
(she/her)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:57:28 #64
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143592171
Ik krijg een Sim City gevoel... all over again
pi_143592175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik krijg een Sim City gevoel... all over again
Ja ik ook..
(she/her)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:01:12 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143592272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik krijg een Sim City gevoel... all over again
Want? Je hoeft toch niet online te zijn om te spelen? :)

Al vermoed ik dat alsnog alle download servers eruit klappen en niemand kan spelen :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:02:03 #67
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143592287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want? Je hoeft toch niet online te zijn om te spelen? :)

Al vermoed ik dat alsnog alle download servers eruit klappen en niemand kan spelen :+
qua bugs en features
pi_143595051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:56 schreef Frag_adder het volgende:

Mensen die in een artikel alleen de negatieve houding of alleen de positieve houding hanteren kan ik nooit serieus nemen als review :) Dat zijn gewoon Albert Verlinde nieuwsberrichten.

Ik zou graag erbij zien wat er allemaal nieuw is.
Dit, ik mis een heel duidelijk overzicht. Ik zou graag The Sims 4 in dit rijtje er volledig bij zien: http://sims.wikia.com/wik(...)ims_2_and_The_Sims_3

Ik dacht dat toddlers nooit in de base game zaten, maar dat heb ik dus verkeerd. Sims 3 had blijkbaar ook maar 1 buurt in eerste instantie, net zoals Sims 4. Al lijkt die van 4 wel kleiner.
pi_143595516

Dit filmpje, in het frans, laat de designtool zien, helaas gewoon inderdaad herkleuren in de al voorgeselecteerde kleuren die je ook kan kiezen als je het item koopt. (Rond 5:50).

En wel fonteinen, die je ook in de grond zet... maar geen zwembaden? Dat is toch vrijwel hetzelfde..

En lol! Kinderen adopteren werkt net zoals een huisdier in Pets in TS3, je krijgt keuze _O-
pi_143595555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Lyssa het volgende:

Dit filmpje, in het frans, laat de designtool zien, helaas gewoon inderdaad herkleuren in de al voorgeselecteerde kleuren die je ook kan kiezen als je het item koopt. (Rond 5:50).
-O- :'(
(she/her)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:38:13 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143597515
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit, ik mis een heel duidelijk overzicht. Ik zou graag The Sims 4 in dit rijtje er volledig bij zien: http://sims.wikia.com/wik(...)ims_2_and_The_Sims_3

Ik dacht dat toddlers nooit in de base game zaten, maar dat heb ik dus verkeerd. Sims 3 had blijkbaar ook maar 1 buurt in eerste instantie, net zoals Sims 4. Al lijkt die van 4 wel kleiner.
De 2 buurten bij elkaar opgeteld (je kan vrij tussen de buurten reizen) zijn eits van 25 lots. Ik weet dat TS3 groter was maar ik weet niet hoe veel. Tevens heb je nu geen werklots dus die heb je ook niet nodig.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:38:26 #73
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143597521
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143597668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is een fontijn die kan je wel maken :)
Ja, dat dacht al, zie mijn post erboven over de fontein. Maar het zou toch een kleine sprong moeten zijn naar zwembaden vanuit dat soort fonteinen..
pi_143614520
Dat word de sims 4 weer flink modden en objecten maken :D
  woensdag 20 augustus 2014 @ 07:49:08 #76
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143618872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:44 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ja, dat dacht al, zie mijn post erboven over de fontein. Maar het zou toch een kleine sprong moeten zijn naar zwembaden vanuit dat soort fonteinen..
Allereerst wil ik even zeggen dat ik me dood schaam om de lange ij.

Daarnaast, volgensmij was het probleem niet het toevoegen van water maar was het probleem dat de engine in de huidige vorm het niet toe staat dat sims zich onder grond niveau begeven (ik heb de statement gelezen niet de details), daarom kunnen ze geen basements of zwembaden toevoegen en is er ook geen tool om heuvels te maken, zodat je sims 2 basements in de funderingen kunt duwen.

Overigens moet ik zeggen dat zwembaden bij mij vaak puur voor het uiterlijk waren, ik liet mijn sims zelden zwemmen tenzij ik ze wilde verzuipen :P Dus een fontein vind ik prima!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143621182
Het is fontijn.
pi_143621251
quote:
Graphics zijn helaas niet verbeterd.
Sterker nog, het ziet er nu nog meer getekend en felgekleurd uit.
pi_143624610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 07:49 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Allereerst wil ik even zeggen dat ik me dood schaam om de lange ij.

Daarnaast, volgensmij was het probleem niet het toevoegen van water maar was het probleem dat de engine in de huidige vorm het niet toe staat dat sims zich onder grond niveau begeven (ik heb de statement gelezen niet de details), daarom kunnen ze geen basements of zwembaden toevoegen en is er ook geen tool om heuvels te maken, zodat je sims 2 basements in de funderingen kunt duwen.

Overigens moet ik zeggen dat zwembaden bij mij vaak puur voor het uiterlijk waren, ik liet mijn sims zelden zwemmen tenzij ik ze wilde verzuipen :P Dus een fontein vind ik prima!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, zelfde reden van de kelder idd, al geloof ik daar maar weinig van. Al die uitspraken over wat wel en niet kan, als ze willen, kan alles :P
pi_143624678
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Graphics zijn helaas niet verbeterd.
Sterker nog, het ziet er nu nog meer getekend en felgekleurd uit.
Volgens mij is dat filmpje niet de beste kwaliteit en je weet niets van de settings op die pc. :)

Het is zeker meer cartoony idd, maar dat wil niet zeggen dat het grafisch niet beter is. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op mijn eigen PC, ik vind de graphics van de demo wel beter dan de create-a-sim van TS3.

En het is toch echt fontein :P
pi_143624904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Volgens mij is dat filmpje niet de beste kwaliteit en je weet niets van de settings op die pc. :)

Het is zeker meer cartoony idd, maar dat wil niet zeggen dat het grafisch niet beter is. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op mijn eigen PC, ik vind de graphics van de demo wel beter dan de create-a-sim van TS3.

En het is toch echt fontein :P
Klopt, maar ik neem aan dat er op Google afbeeldingen wel een foto staat van hoge kwaliteit.
Tevens lijkt het nu meer op rollercoaster tycoon 3.
pi_143625056
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:48 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Klopt, maar ik neem aan dat er op Google afbeeldingen wel een foto staat van hoge kwaliteit.
Tevens lijkt het nu meer op rollercoaster tycoon 3.
Volgens mij zijn ze gewoon te ver gegaan met het smooth maken van alles en er een glow overheen plempen. Want ik vind het grafisch wel beter, maar het is wel erg smooth:







  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:08:20 #83
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143625475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze gewoon te ver gegaan met het smooth maken van alles en er een glow overheen plempen. Want ik vind het grafisch wel beter, maar het is wel erg smooth:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toffe post, ik vind het een grote verbetering!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:18:17 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143625828
Ik vind het ook veel mooier O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143625870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het ook veel mooier O+
Dit.
(she/her)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:20:02 #86
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143625888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het ook veel mooier O+
Nou is het plaatje van de 2 huizen niet eerlijk, dat is een prerenderd vs ingame, maar de bovenste 4 plaatjes en de onderste zijn volgensmij echt fan made dus dat illustreert het mooi :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143626557

Nog weer een gameplay filmpje.

En ik had ergens gelezen dat the Sims 4 geen dromen meer zou hebben, maar ik zie gewoon nog gedachtenwolkjes boven slapende sims. Ik vond het altijd wel grappig om af en toe te kijken waar ze "over droomden".

En een timer wanneer eten/drinken spoiled gaat, da's best handig :)

En nog een filmpje:


[ Bericht 17% gewijzigd door Lyssa op 20-08-2014 13:52:21 ]
pi_143629609
Ik heb The Sims 3 met veel plezier (en mods) gespeeld. Helaas is het tegenwoordig met alle expansions (zelfs zonder mods dus) niet meer fatsoenlijk speelbaar bij mij. Elke 10 seconden een freeze van een aantal seconden. Ik kijk dus al een tijd uit naar The Sims 4, maar ik ben inmiddels echter wel wat skeptischer geworden na het lezen welke functies er allemaal zijn gelaten. :X

Hopelijk valt het in werkelijkheid mee.
pi_143629684
Ja, op zich goede post Lyssa, dank je wel ^O^ maar die positieve reacties... ik vind het verschil echt om te janken, het is (blijkbaar) nog erger dan ik tot nu toe al dacht :o :'(
Tails tell tales
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:12:39 #90
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143629941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef Forbry het volgende:
Ja, op zich goede post Lyssa, dank je wel ^O^ maar die positieve reacties... ik vind het verschil echt om te janken, het is (blijkbaar) nog erger dan ik tot nu toe al dacht :o :'(
Hoe had je dan gewild dat het eruit zag?> Als een realistische shooter?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143629969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hoe had je dan gewild dat het eruit zag?> Als een realistische shooter?
Nee. Gewoon zoals TS2 of TS3 er uitzien. Eventueel als een verbetering daarvan, maar in ieder geval niet als een (enorme) verslechtering.
Tails tell tales
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:39:45 #92
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143630964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee. Gewoon zoals TS2 of TS3 er uitzien. Eventueel als een verbetering daarvan, maar in ieder geval niet als een (enorme) verslechtering.
Het zal aan mij liggen maar ik kan de graphics in geen enkel opzicht als een verslechtering van TS2 of 3 zien. Het is stukken gedetailleerder, vooral gezichten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143631712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen maar ik kan de graphics in geen enkel opzicht als een verslechtering van TS2 of 3 zien. Het is stukken gedetailleerder, vooral gezichten.
Dit vind ik ook, ik kan me wel voorstellen dat het door de grotere hoeveelheid smooth en glow de details wat in elkaar lijken over te vloeien, als je kijkt naar de bomen bijvoorbeeld. Maar ik vind het ook een verbetering.

Maar ja ;) Smaken verschillen :) Ik vind TS2 echt lelijk ondertussen, TS3 kan ik nog mee leven, maar 2? :') Nope.. Heeft ook wel met de interface te maken.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:10:30 #94
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143632282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit vind ik ook, ik kan me wel voorstellen dat het door de grotere hoeveelheid smooth en glow de details wat in elkaar lijken over te vloeien, als je kijkt naar de bomen bijvoorbeeld. Maar ik vind het ook een verbetering.

Maar ja ;) Smaken verschillen :) Ik vind TS2 echt lelijk ondertussen, TS3 kan ik nog mee leven, maar 2? :') Nope.. Heeft ook wel met de interface te maken.
Dat heb ik ook, TS1 en TS2 trek ik helemaal niet meer, 3 ziet er prima uit maar als ik dan kijk wat 4 lijkt te gaan bieden dan wil ik het niet eens meer. Ik ben een graphicshoer :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143632396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, TS1 en TS2 trek ik helemaal niet meer, 3 ziet er prima uit maar als ik dan kijk wat 4 lijkt te gaan bieden dan wil ik het niet eens meer. Ik ben een graphicshoer :(
Ik ga wel bepaalde expension onderdelen missen.. zoals de open carriere dingen van Ambitions, maakte het een stuk makkelijker om vanuit huis te werken en gewoon andere shit te doen ;) En poezels uit Pets. En allerbelangrijkste, university/roommates/appartement woningen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:00:29 #96
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143634398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik ga wel bepaalde expension onderdelen missen.. zoals de open carriere dingen van Ambitions, maakte het een stuk makkelijker om vanuit huis te werken en gewoon andere shit te doen ;) En poezels uit Pets. En allerbelangrijkste, university/roommates/appartement woningen.
Ik heb laatst nog een preview gelezenwaarin schrijven als self employed werd beschreven dus ik ben benieuwd.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:36:56 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143635569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, TS1 en TS2 trek ik helemaal niet meer, 3 ziet er prima uit maar als ik dan kijk wat 4 lijkt te gaan bieden dan wil ik het niet eens meer. Ik ben een graphicshoer :(
Herkenbaar :') UREN TS1 en TS2 gespeeld en nu moet ik er niks meer van hebben omdat het er niet uitziet :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143636070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Herkenbaar :') UREN TS1 en TS2 gespeeld en nu moet ik er niks meer van hebben omdat het er niet uitziet :@
Ik heb zelfs nog kleding gemaakt voor TS2, die zijn ook echt spuuglelijk :P
pi_143636638
Het word weer veel objecten maken voor ts4
pi_143651612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen maar ik kan de graphics in geen enkel opzicht als een verslechtering van TS2 of 3 zien. Het is stukken gedetailleerder, vooral gezichten.
Snap ik echt geen ene sikkenpit van _O- Er zitten juist nog maar nauwelijks details in. Alles is één grote vlakke bedoening. Ja, de gezichten zijn nog wel aardig idd, maar laat ik zelf nou juist nooit met die poppetjes spelen ;)
Op andere sites dan deze lees ik ook echt wel veel berichten van mensen die hetzelfde vinden als ik.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')