abonnement Unibet Coolblue
pi_143560684
Ik heb inmiddels al een tijdje de sleutels van mijn huis in bezit en waar het de bedoeling was om het bewoonbaar te krijgen is er inmiddels wat meer gebeurt met dank aan flink wat financiele meevallers.

Wat foto materiaal:















En wat nu verder? Ik doe niet aan lijstjes, dus voorlopig nog geen planning.

[ Bericht 79% gewijzigd door Puala op 20-08-2014 12:30:17 ]
pi_143560704
Zal de OP updaten zodra ik tijd heb ;)
pi_143561151
Veel plezier ermee, al snap ik niet wat iemand ziet in de ouwe rommel incl. insecten en ongedierte.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:55:40 #4
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_143561474
Waar is deel 1? :(
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_143561797
TeeVeePualaverbouwing :P
pi_143562008
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Veel plezier ermee, al snap ik niet wat iemand ziet in de ouwe rommel incl. insecten en ongedierte.
Daarom kopen wij wel die ouwe meuk en jij niet :)
quote:
13s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef PandaDrop het volgende:
Waar is deel 1? :(
K&W / Puala's jaren 30 woning
Laat die handjes wapperen!
pi_143562331
Zo, afdop setje gehaald. Ik ben benieuwd. Toen de aannemer het met de vorige verwarming deed zag het er makkelijk uit.
pi_143562392
Hoop dat de blauwe plekken meevallen, radiatoren zijn ondingen want stofnesten dus als je goed isoleert heb je naast je vloerverwarming geen radiatoren nodig. Zo knap dat je dat allemaal grotendeels zelf doet want hé, je bent wel een meisje *O*
_O_
Waar het stinkt is het warm.
pi_143562929
Zo, ding is los. En hij wilt niet helemaal leeg. En vol ga ik hem never nooit niet mijn woonkamer uit krijgen. Zelfs halfvol niet heb ik gemerkt :')
pi_143562938
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
pi_143563038
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Puala het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
Soms wel ja, maar ze staan soms ook zo in de weg 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_143563087
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:41 schreef Puala het volgende:
Zo, ding is los. En hij wilt niet helemaal leeg. En vol ga ik hem never nooit niet mijn woonkamer uit krijgen. Zelfs halfvol niet heb ik gemerkt :')
Geloof mij, helemaal leeg ook niet :X
Buurman die misschien even opgetrommeld kan worden?
Waar het stinkt is het warm.
pi_143563199
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Geloof mij, helemaal leeg ook niet :X
Buurman die misschien even opgetrommeld kan worden?
Wie niet sterk is moet slim zijn. Ik kreeg hem wel op een hondje, dus hij ligt buiten :o
pi_143563346
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Wie niet sterk is moet slim zijn. Ik kreeg hem wel op een hondje, dus hij ligt buiten :o
Waarom verbaasd me dat ergens nou toch helemaal en volkomen niet. Jij bootwerker _O_
Waar het stinkt is het warm.
pi_143563914
Maar ik zat vanmiddag dus rustig in kleermakerszit in mijn erker de vensterbank los te schroeven. En toen wilde ik kijken hoe vast de radiator zat. Dus ik voel voorzichtig (zet geen eens kracht) en toen zat ik ineens:



Bovenkant los, onderkant nog in de beugel. Maar de bovenkant verbogen, dus never nooit niet dat dat weer terug ging. En tsja, daar zit je dan. Ding loeizwaar. Pijp aan de onderkant, dus neerzetten kan niet. Als je gaat draaien dan gaat het misschien wel lekken.

En dan heb je zo'n gesprekje met jezelf in je hoofd..

Euhm, ja Paula, jij wilde zo nodig een klushuis. Fix dit ook even? :+
Ja makkelijk gezegd he
Ja, heel makkelijk. Ze moesten eens weten hoe je hier nu zat, ze zouden je uitlachen
Eerlijk gezegd doe ik dat mezelf ook wel
Mjah, kut met peren he?
Ja, bel de aannemer maar wat er kan.

Dus zo gebeld, ondertussen bedacht dat afdoppen wel een optie was. Overlegd of dat met de vloerverwarming kon. Conclusie was ja. Mooi.

En toen je er onderuit wurmen, kijken wat er gebeurt. En tsja, dat lekt natuurlijk he? Maar uiteindelijk toch een plekje gevonden waarop hij aardig bleef hangen. Paar balkjes er onder voor de steun. En toen de CV leeg gehaald, maar laat nou exact de radiator die ik van de muur af heb getrokken het laagste punt zijn. Dus dat ding zat nog vol.

Afijn, hij ligt buiten. En ik durf geen radiator meer aan te raken voorlopig :D :')
pi_143566648
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Puala het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
met een vrouw extra lukt het ook wel.
daar heb je heulemaal geen man voor nodig.
pi_143567841
Heerlijk genieten van je verhalen Pipa :)

@loecje: niet de feminist gaan uithangen hè ;) Mannen, vrouwen, we moeten het gewoon samen doen. Veel leuker.
Laat die handjes wapperen!
pi_143577850
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Gieliovd het volgende:
Heerlijk genieten van je verhalen Pipa :)

@loecje: niet de feminist gaan uithangen hè ;) Mannen, vrouwen, we moeten het gewoon samen doen. Veel leuker.
Valt mee hoor. Hier in huis klussen we gezellig samen.

Uiteindelijk zijn het de 2 extra handen(m/v) die het werk gemakkelijker maken.
pi_143597263
Vonkenboer, ik hoop dat je meeleest want ik krijg zo 123 geen lokpost om te quoten gevonden, maar dit gaat het plafond worden:



En verder de overpijnzingen van vandaag.. Ik kan goedkoop aan steenwol van 120x60x4 komen, maar ik weet niet of 1 laag voldoende is qua geluidsdemping? Of is 2 aan te raden? Wat is wijsheid en waarom-o-waarom ben ik hier aan begonnen vraag ik me af en toe af :P

Maar in elk geval, de witgoed straat is aangesloten:



Ooit nog een keer een plaat er boven en klaar is Puala :)

En ik heb de gaten in de erker dicht gesmeerd:





Die duim is om mijn auto af te schermen. Ik rij met reclame rond en om dat nou gelijk hier in het topic te hebben.. :P

En er is geschetst waar ik ooit stopcontacten wil dus waar nu alvast leidingen kunnen komen te liggen:



En nu moet ik me maar eens verdiepen in de wondere wereld van elektra. Want een buis is leuk, een inbouwdoos snap ik ook nog. Maar ja aan zo'n installatiebuis komt een einde en hoe verdeel ik dat netjes, volgens de juiste regeltjes, door mijn woonkamer :+
pi_143597370
Jij werkt echt lekker door!

Maaruh, is dat handig? Een vriezer naast een radiator? Ik zou het zelf niet weten, maar het viel op ;)
pi_143597411
Koelkast. Typisch gevalletje van had ik al, is mee verhuisd en staat niet aan. Dus geen enkel probleem. Zal hooguit met feestjes aan gaan en dan zal het hopelijk niet vriezen :P En dit is de meest logische plek om hem neer te zetten eigenlijk.
pi_143597605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Puala het volgende:
En nu moet ik me maar eens verdiepen in de wondere wereld van elektra. Want een buis is leuk, een inbouwdoos snap ik ook nog. Maar ja aan zo'n installatiebuis komt een einde en hoe verdeel ik dat netjes, volgens de juiste regeltjes, door mijn woonkamer
Een tip: maak samen met een elektricien een indeling van groepen, en een planning wat waar op aangesloten gaat worden. Waar de schakelaars, stopcontacten en centraaldozen komen. Zodra je deze planning hebt kan je de rest zelf wel doen, en als je ergens niet uit komt kan je het altijd nog hier vragen. ;)
pi_143597830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:34 schreef Puala het volgende:
Koelkast. Typisch gevalletje van had ik al, is mee verhuisd en staat niet aan. Dus geen enkel probleem. Zal hooguit met feestjes aan gaan en dan zal het hopelijk niet vriezen :P En dit is de meest logische plek om hem neer te zetten eigenlijk.
^O^
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:01:37 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143598126
Doe in de hoek waar je tv komt 2 x 5 wcd's + utp + loze leding. Heb hier 2x4 gedaan en kom nog te kort. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143598211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe in de hoek waar je tv komt 2 x 5 wcd's + utp + loze leding. Heb hier 2x4 gedaan en kom nog te kort. :')
Wat heb je er allemaal aan hangen? :')
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:13:52 #26
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143598452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat heb je er allemaal aan hangen? :')
tv
upc-horizon box
playstation
mediacenter
wii
airco
boxjes
lamp
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143598614
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

tv
upc-horizon box
playstation
mediacenter
wii
airco
boxjes
lamp
8. Je moet overhouden :+

Maar ik snap je punt. Ik zat aan 2x4 te denken + UTP + kabel aansluiting.

tv, surroundset, kastje vd tv, pc en verder kom ik al niet :P

En er zit een punt op de muur naast de erker waar een lamp in zou kunnen (vensterbank/staand ding eventueel)
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:22:13 #28
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143598647
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:20 schreef Puala het volgende:

[..]

8. Je moet overhouden :+

Maar ik snap je punt. Ik zat aan 2x4 te denken + UTP + kabel aansluiting.

tv, surroundset, kastje vd tv, pc en verder kom ik al niet :P

En er zit een punt op de muur naast de erker waar een lamp in zou kunnen (vensterbank/staand ding eventueel)
:Y is prima inderdaad. :9~
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:47:25 #29
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143599427
Hou er wel rekening mee dat er maximaal vijf componenten (schakelaars, wandcontactdozen, cai, utp) onder één afdekraam geplaatst kunnen worden. :)
pi_143599592
Als je toch de elektra opnieuw gaat aanleggen kan je ook overwegen om de wandcontactdozen uit te voeren in dubbele inbouwdozen (naast elkaar) om vervolgens 1 zijde schakelbaar te maken via een enkelpolige schakelaar. Hierdoor kan je straks met één schakelaar al je verlichting aan- en uitzetten. Ook kan je dan in de toekomst makelijk een tijdschakelaar plaatsen om al je verlichting te bedienen wanneer je er niet bent.

Ik heb dit zelf laten doen en heb er nog elke avond plezier van...één knop en alles is aan.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:02:23 #31
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143600031
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef RM27 het volgende:
Als je toch de elektra opnieuw gaat aanleggen kan je ook overwegen om de wandcontactdozen uit te voeren in dubbele inbouwdozen (naast elkaar) om vervolgens 1 zijde schakelbaar te maken via een enkelpolige schakelaar. Hierdoor kan je straks met één schakelaar al je verlichting aan- en uitzetten. Ook kan je dan in de toekomst makelijk een tijdschakelaar plaatsen om al je verlichting te bedienen wanneer je er niet bent.

Ik heb dit zelf laten doen en heb er nog elke avond plezier van...één knop en alles is aan.
Ik wou dat eerst ook; maar met een systeem als klik aan klik uit (of de goedkopere *kuch* action *kuch* setjes) kom je ook een heel eind; en kun je vanaf de bank of waar dan ook de verlichting kunt schakelen.

Uiteindelijk maar gekozen om langs de lange wand in de kamer als volgt uit te voeren.





En in de computerhoek als volgt.



Loze leidingen (en diegene die bedraad zijn met utp, cai o.i.d. ook) heb ik allemaal over de vloer naar de meterkast getrokken. Al waar de hele infrastructuur weer aan elkaar geknoopt is.



Schakelaars zitten allemaal op 1,05m en de wandcontactdozen e.d. grotendeels op 30 cm vanaf de vloer.
pi_143600266
Je zou bijna vergeten dat wij ook uit soortgelijke shit komen Vonk :)
Laat die handjes wapperen!
pi_143601113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik wou dat eerst ook; maar met een systeem als klik aan klik uit (of de goedkopere *kuch* action *kuch* setjes) kom je ook een heel eind; en kun je vanaf de bank of waar dan ook de verlichting kunt schakelen.
Als je toch alles opnieuw gaat doen is het voor een beetje electricien niet al te veel werk en mogelijk goedkoper dan kaku (bijna 30 euro per micro schakelaar en dan nog een afstandbediening).

Zelf heb ik weer een microschakelaar achter de centrale schakelaar geplaats zodat ik ook nog mijn lampen met een afstandbediening kan bedienen 12.gif

[ Bericht 4% gewijzigd door Vonkenboer op 19-08-2014 19:29:33 ]
pi_143601183
Oeps quoten gaat nog niet helemaal lekker maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel :)
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:30:29 #35
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143601282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:28 schreef RM27 het volgende:
Oeps quoten gaat nog niet helemaal lekker maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel :)
Quote gefixd :), maar ik vind dat soort inbouwmodules zelf eigenlijk te duur; vanuit de zaak krijg ik daar ook geen fatsoenlijke korting op. Dus ik doe het gewoon lekker cheap-ass.

Het voldoet voor mij in ieder geval voldoende. En de modules zelf zie ik niet zitten; die zitten weer verstopt achter kasten e.d.
pi_143624304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef RM27 het volgende:
Als je toch de elektra opnieuw gaat aanleggen kan je ook overwegen om de wandcontactdozen uit te voeren in dubbele inbouwdozen (naast elkaar) om vervolgens 1 zijde schakelbaar te maken via een enkelpolige schakelaar. Hierdoor kan je straks met één schakelaar al je verlichting aan- en uitzetten. Ook kan je dan in de toekomst makelijk een tijdschakelaar plaatsen om al je verlichting te bedienen wanneer je er niet bent.

Ik heb dit zelf laten doen en heb er nog elke avond plezier van...één knop en alles is aan.
Dan moet ik op staan om de boel aan te kunnen zetten en nu heb ik zo'n afstandsbediening en kan ik nog verschillende menu's aanklikken om alles aan te krijgen. Ik zie er geen toegevoegde waarde in ;)
pi_143624353
Oh en kijk eens wat een verschil buiten al:



Zo mooi O+
pi_143624584
^O^ goed opgeknapt _O_
pi_143626633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:32 schreef Puala het volgende:
Oh en kijk eens wat een verschil buiten al:

[ afbeelding ]

Zo mooi O+
Dat is zeker een verschil!
Moet je nagaan wat kleur dan doet.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_143629913
Mooi geworden!

Mag ik vragen wat het je heeft gekost om de buitenkant te laten doen? Kan ik een beetje een schatting maken van wat het mij ooit gaat kosten :P En hebben ze alleen voor gedaan, of ook zij en achter?
pi_143634121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:11 schreef fh101 het volgende:
Mooi geworden!

Mag ik vragen wat het je heeft gekost om de buitenkant te laten doen? Kan ik een beetje een schatting maken van wat het mij ooit gaat kosten :P En hebben ze alleen voor gedaan, of ook zij en achter?
Alles aan de buitenkant, maar ze moeten nog een keer terug voor een stukje van de dakgoot en de voordeur. Want ik ben niet tevreden.

Je zou het mogen weten, maar mijn staat van schilderwerk was absurd slecht. Het bedrag wat ik betaald heb is dus geen goed referentiekader ;)
pi_143634226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Alles aan de buitenkant, maar ze moeten nog een keer terug voor een stukje van de dakgoot en de voordeur. Want ik ben niet tevreden.

Je zou het mogen weten, maar mijn staat van schilderwerk was absurd slecht. Het bedrag wat ik betaald heb is dus geen goed referentiekader ;)
Nou, dat is hier niet anders hoor :P Hier gaan we richting vervangen van houten delen zeg maar ;)

Het wit op de erker vind ik erg mooi :) Oogt lekker fris.
pi_143634275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef fh101 het volgende:

[..]

Nou, dat is hier niet anders hoor :P Hier gaan we richting vervangen van houten delen zeg maar ;)

Het wit op de erker vind ik erg mooi :) Oogt lekker fris.
Het wit is 9003 als kleurcode, een nieuwe kleur schijnt. Ik vond het beter matchen als het creme met blauw wat de overburen hebben :)

Oh oeps, ik had alleen betonrot. En verder wel delen die slecht waren, maar alles is toch geschilderd. De delen die slecht waren waren van de bijgebouwen en die gaan ooit toch plat als het aan mij ligt.
pi_143634959
Wat ga je lekker Puala ^O^
pi_143635857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Puala het volgende:
De delen die slecht waren waren van de bijgebouwen en die gaan ooit toch plat als het aan mij ligt.
* sloophamer, SSD-boor "Vera" en een paar vrije dagen inboekt 8-) :+
pi_143636407
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef iamredleader het volgende:

[..]

* sloophamer, SSD-boor "Vera" en een paar vrije dagen inboekt 8-) :+
Ooit he. Niet te veel verheugen nog :P
pi_143639416
En voor wie dacht dat behang krabben een rot klusje was.. Wacht maar tot je dit ooit mag doen:


*zucht*
  PR/Manusje van alles woensdag 20 augustus 2014 @ 19:24:02 #48
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143639691
Been there.. got the shirt. Klauwhamer pakken en gaan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143639809
De bovenste laag is niet onder de indruk van een klauwhamer. Die lacht me nog net niet uit :')
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 19:29:40 #50
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143639979
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Been there.. got the shirt. Klauwhamer pakken en gaan.


Been there... got the shirt. Maar wel met behulp van een bosch hakhamer *O*
pi_143640063
Jullie zijn zeker niet over te halen om het voor te komen doen? ;(
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 19:41:19 #52
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143640491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:31 schreef Puala het volgende:
Jullie zijn zeker niet over te halen om het voor te komen doen? ;(
Nee, helaas niet O-)
Bij de lidl stond deze week wel een redelijke hakhamer in de reclamefolder incl. beitels ¤ 59,- ofzo :)
pi_143643938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:18 schreef Puala het volgende:
En voor wie dacht dat behang krabben een rot klusje was.. Wacht maar tot je dit ooit mag doen:

[ afbeelding ]
*zucht*
:X
pi_143644611


Zo. Uurtje gewerkt. Nu t bed in en morgen weer werken.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2014 @ 21:31:14 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143644997
ik heb het ook gehad. :{
in twee huizen zelfs.
ik leef met je mee. het is ongelooflijk klotewerk
pi_143645216
Boorhammer met hak (en breek xD) functie lenen? ;)
pi_143645916
quote:
9s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:36 schreef naaa het volgende:
Boorhammer met hak (en breek xD) functie lenen? ;)
Ik krijg net te horen dat ik 'm op mijn werk zo mee kan nemen waarschijnlijk :) Voordeel van collega's op FB merk ik weer :D

Dus lief aanbod, maar nee dankje ;) Tenzij ik jou er bij krijg en je het voor doet met alle muren. Dan alsnog graag *)
pi_143648902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Been there.. got the shirt.
Boorhamer, platte beitel erin, masker op, bril op, doppen in.... En beulen.
Laat die handjes wapperen!
pi_143660381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zo. Uurtje gewerkt. Nu t bed in en morgen weer werken.
Waarom moet dit er eigenlijk af? Kan niet alleen de behang eraf gestoomd worden?

Ik ga je topic ook volgen! :)
BlaBlaBla
pi_143662607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:07 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Waarom moet dit er eigenlijk af? Kan niet alleen de behang eraf gestoomd worden?

Ik ga je topic ook volgen! :)
Het is geen behang, dat zit er wel ergens tussen.

Maar de muur is nu opgebouwd uit kalk, behang en een sierpleister. En de sierpleister moet er uberhaubt vanaf om te kunnen stucen en daarmee gaat het behang mee. En op kalk kan je niet stucen, of bied in elk geval geen stevig mooi resultaat. Dus moet alles er af.

Maar de boorhamer ligt in de auto, morgen of zaterdag maar eens kijken wat dat doet :D
pi_143679936
Alstjeblieft wel gehoorbescherming + bril en afhankelijk van je ventilatie ook een maskertje...
Laat die handjes wapperen!
pi_143682116
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef Gieliovd het volgende:
Alstjeblieft wel gehoorbescherming + bril en afhankelijk van je ventilatie ook een maskertje...
Ik heb het allemaal in huis O+
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 21 augustus 2014 @ 21:48:20 #63
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_143682246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zo. Uurtje gewerkt. Nu t bed in en morgen weer werken.
Lekker bezig. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_143682425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal in huis O+
In huis hebben is niet genoeg, je moet het ook gebruiken ;)
pi_143682624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Light het volgende:

[..]

In huis hebben is niet genoeg, je moet het ook gebruiken ;)
Voor nu nog wel. Speciaal gekocht voor zaterdag, want dan ga ik weer verder.

En kijk wat ik vandaag mee kreeg:

pi_143683586
Das een echte, poehee. Duur machientje ook.

Zet hem niet te haaks op de muur, dat ding ratelt met zo veel energie zo je hele muur aan gort. Goede brede platte beitel erin en als het ware achter je stucwerk steken.

Goed pauzeren tussendoor, dan hou je het langer vol. Die dingen trillen uit je handen en wegen lood.

Ik weet helaas, heb er heeeeeel wat uur mee staan jekkeren op alle muren en de badkamervloer.
Laat die handjes wapperen!
pi_143694515
Wat zullen je buren je aardig vinden met zulks machien
pi_143695291
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 09:26 schreef R2R het volgende:
Wat zullen je buren je aardig vinden met zulks machien
Die mag je wel een doos gebak geven :P
pi_143695324
Mijn buren komen zaterdag einde vd dag terug van de vakantie en die hebben alleen de eerste week last gehad van mijn klusgeweld. Dus ik heb juist zondag het plafond gesloopt zodat ze er geen last meer van zullen hebben ;)
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:24:54 #70
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143695674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Gieliovd het volgende:
Das een echte, poehee. Duur machientje ook.

Zet hem niet te haaks op de muur, dat ding ratelt met zo veel energie zo je hele muur aan gort. Goede brede platte beitel erin en als het ware achter je stucwerk steken.

Goed pauzeren tussendoor, dan hou je het langer vol. Die dingen trillen uit je handen en wegen lood.

Ik weet helaas, heb er heeeeeel wat uur mee staan jekkeren op alle muren en de badkamervloer.
Scheelt al wel weer zoveel dat hij uitgerust is met vibration control; dat rubber tussen handvat en machine. Dat scheelt gewoon heel erg veel.

Maar idd. deze hakhamer moet je niet recht op je muur zetten; hij hakt zo dwars door de muur naar buiten. Nu kun je de slagkracht natuurlijk ook nog aanpassen door te draaien aan dat rode wieltje (achter de Bosch bedrukking bij het handvat) alle beetjes helpen.
pi_143695855
Ik krijg bijna het idee dat ik hem terug ga brengen en een lichtere ga vragen :X
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:50:39 #72
45833 crew  Fogel
pi_143696335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik hem terug ga brengen en een lichtere ga vragen :X
Ik wil er een. Niet dat ik er een nodig heb, maar het ziet er bruut uit :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:09:52 #73
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143696864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:30 schreef Puala het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik hem terug ga brengen en een lichtere ga vragen :X
Naja, met zulk kaliber gereedschap hebben wij de betonvloer eruit gebroken w/



Alleen die van ons kon je echt alleen maar mee hakken; als je met die van jou nog gewoon kunt boren dan is hij wel iets lichter dan dat geweld van ons
pi_143698918
Weet je wat ook leuk zo zijn, als je nou eens foto's maakt van je spierballen. Nu en straks als je klaar bent. Man man wat een werk, straks ben je gespierd!!
pi_143699417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef Attitude het volgende:
Weet je wat ook leuk zo zijn, als je nou eens foto's maakt van je spierballen. Nu en straks als je klaar bent. Man man wat een werk, straks ben je gespierd!!
Ik ben nu al 4 kg kwijt en een kledingmaat kleiner :D :')
pi_143699481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben nu al 4 kg kwijt en een kledingmaat kleiner :D :')
En straks vraagt iedereen aan jou: hoe heb je dat toch gedaan meid ?
pi_143699488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef Attitude het volgende:
Weet je wat ook leuk zo zijn, als je nou eens foto's maakt van je spierballen. Nu en straks als je klaar bent. Man man wat een werk, straks ben je gespierd!!
Straks is ze zo'n manwijf ;(
pi_143699691
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Straks is ze zo'n manwijf ;(
Dat gaat me niet lukken denk ik gezien mijn rondingen :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef Attitude het volgende:

[..]

En straks vraagt iedereen aan jou: hoe heb je dat toch gedaan meid ?
Ja dat zal vast wel, gewoon friet eten maar heul hard klussen :D :P
pi_143699714
Dan zullen ze vreemd opkijken straks :D
pi_143700135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef Attitude het volgende:

[..]

En straks vraagt iedereen aan jou: hoe heb je dat toch gedaan meid ?
De shake weight turbo! :D
pi_143711154
Kom je hier lekker eten, ik kan goed koken ;) Ben je zo weer 4 kilo rijker haha.

Heb je de machine al in je handen gehad ;)
Laat die handjes wapperen!
pi_143714479
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar kinderen
Het is Puala met een klopboor

:P
pi_143740354
Conclusie na 3 kwartier: prima apparaat, maar veel te zwaar. Elke 10 min weer wegleggen, ff paar min wat anders en weer door. Maar er zit een strook in die met de hamer niet gaat. Dus ik moet 'm wel gebruiken. Nou ja, beetje afwisselen maar :)
pi_143740442
Oefening en afwisseling ^O^
pi_143740723
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:50:46 #86
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_143740843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:45 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wauw.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_143741391
Zo, kennis onderweg met een kleinere boorhamer en eentje voor zichzelf. Dat word nog een paar uurtjes door vandaag :)
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:47:30 #88
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143742173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:29 schreef Puala het volgende:
Conclusie na 3 kwartier: prima apparaat, maar veel te zwaar. Elke 10 min weer wegleggen, ff paar min wat anders en weer door. Maar er zit een strook in die met de hamer niet gaat. Dus ik moet 'm wel gebruiken. Nou ja, beetje afwisselen maar :)
Dacht ik al; bovenhands is dat al helemaal niet te doen met zo'n toestel :)
pi_143743232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dacht ik al; bovenhands is dat al helemaal niet te doen met zo'n toestel :)
Horizontaal ook niet, onhandig ding voor mij dan ;)
pi_143743741
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Horizontaal ook niet, onhandig ding voor mij dan ;)
Onhandig ja. Leuk wel :P
pi_143747935




En voor de liefhebber een voor en na foto van hoe je er uit ziet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143748520
Goed werk!! Je kijkt nog vrolijk op de foto dus dat is goed :)

Vrouw naar m'n hart, niet miepen maar lekker aanpakken.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gieliovd op 23-08-2014 19:50:32 ]
Laat die handjes wapperen!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:48:17 #93
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_143749083
Ziet er wel sfeervol en authentiek uit die muren zo. Ik zeg: niks meet aan doen :)
pi_143749124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En voor de liefhebber een voor en na foto van hoe je er uit ziet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een spook *schopje TRU :P
pi_143752153
D'r zit wat wits op je gezicht :D :@ :D :P
pi_143752304
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef iamredleader het volgende:
D'r zit wat wits op je gezicht :D :@ :D :P
godver _O- :')
pi_143761531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef iamredleader het volgende:
D'r zit wat wits op je gezicht :D :@ :D :P
Daar gaat m'n wijn. Bedankt.
Laat die handjes wapperen!
pi_143763473
Graag gedaan heren 8-)
Maar vooral bedankt Puala :9
  Moderator zondag 24 augustus 2014 @ 11:37:18 #99
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Moderator zondag 24 augustus 2014 @ 12:40:17 #100
45833 crew  Fogel
pi_143767794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef iamredleader het volgende:
D'r zit wat wits op je gezicht :D :@ :D :P
_O- _O_ ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_143770081
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Puala het volgende:

:( geen overzet/stofbril opgehad :(

Wat gaat het hard zeg! Ziet er goed uit! Goed bezig :D

Oh en ben misschien een beetje laat, maar goede handschoenen helpen ook als je werkt met powertools. Met dat slaghamerding wat je had (dat zware ding) hebben wij een in beton gegoten douchebak in drie tellen verwijderd, dat ding is echt bruut geweld. Met goede handschoenen met wat demping en grip scheelt het heel veel, ook bij schilderen (het vastklemmen van je roller en dergelijke) scheelt het heel wat zere vingertjes
Ikzelf had dit soort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:38:00 #102
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143771924
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 01:43 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Daar gaat m'n wijn. Bedankt.
Witte wijn toevallig?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_143774259
quote:
99s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:( geen overzet/stofbril opgehad :(

Wat gaat het hard zeg! Ziet er goed uit! Goed bezig :D

Oh en ben misschien een beetje laat, maar goede handschoenen helpen ook als je werkt met powertools. Met dat slaghamerding wat je had (dat zware ding) hebben wij een in beton gegoten douchebak in drie tellen verwijderd, dat ding is echt bruut geweld. Met goede handschoenen met wat demping en grip scheelt het heel veel, ook bij schilderen (het vastklemmen van je roller en dergelijke) scheelt het heel wat zere vingertjes
Ikzelf had dit soort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik liggen, maar al die handschoenen zijn mannenmaten. En zelfs vrouwen/kleine handschoenen zijn aan de grote kant vaak. En ik vind het minder fijn werken.

Enne, wel degelijk een bril hoor:

pi_143774340
Je hebt je stofmasker verkeerd om...
pi_143774350
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef bbtb77 het volgende:
Je hebt je stofmasker ondersteboven om...
pi_143774451
Kwam ik later ook achter later, maar ik heb geen nieuwe foto gemaakt :P
pi_143774512
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef bbtb77 het volgende:
Je hebt je stofmasker verkeerd om...
_O-
pi_143774774
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Puala het volgende:
Kwam ik later ook achter later, maar ik heb geen nieuwe foto gemaakt :P
Je miste het ijzeren beugeltje bij je neus niet? Ughu#$Smoes$*ughu...
pi_143774996
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef bbtb77 het volgende:

[..]

Je miste het ijzeren beugeltje bij je neus niet? Ughu#$Smoes$*ughu...
Je denkt dat ik als ict-er dagelijks met mondkapjes werk? :P

Nee, maar hij sloot niet lekker aan en andersom wel. Dat is de enige reden van t omdraaien geweest ;)
pi_143775045
Je moet het beugeltje ook om je neus vouwen. Maar het is je vergeven hoor😊
pi_143775888
^O^ w/
Laat die handjes wapperen!
pi_143776191
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Je denkt dat ik als ict-er dagelijks met mondkapjes werk? :P

Nee, maar hij sloot niet lekker aan en andersom wel. Dat is de enige reden van t omdraaien geweest ;)
Als je hem maar op hebt :P .

Ik kon gisteren het gruis uit mijn neus vissen :')
life happens while you're pusing the throttle.
pi_143777188
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:14 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Als je hem maar op hebt :P .

Ik kon gisteren het gruis uit mijn neus vissen :')
Ik heb nog 10 kapjes liggen, volgende week weer? :P
pi_143777385
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb nog 10 kapjes liggen, volgende week weer? :P
ja hoor :+ count me in.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_143816128
Gister een rustige dag gehad. Ik heb verduisterende rolgordijnen voor de slaapkamers gehaald en bevestigd. En het bed is een kwartslag gedraaid, dus nu is het wat minder bed-met-kamer. Nu nog afwachten of het qua loopruimte richting het raam bevalt.

En vandaag een nuttig dagje. Ik heb eens wat dingen opgezocht voor de elektra. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik wat collega's die zich nuttig komen maken in mijn huis en daarna is mijn elektra zo goed als aangesloten straks O+

En ik heb samen met een collega de plattegrond voor mijn huis nog eens bekeken en de tekening van het schakelmateriaal gecontroleerd. Wij zagen geen rare dingen meer, wat vinden jullie?



Oh en nee geen fancy logotjes/tekentjes en alles. Gewoon begrijpbare taal wat ik snap :+

A) TV meubel, 3x4 gevuld
B) eettafel, ik weet welke lamp ik wil, maar nog niet of ik hem horizontaal/vertikaal neer wil zetten :')

K wil ik schakelen op de punten E/D, want dat kan ik nu niet en vind ik vervelend. En gezien de hoeveelheid lampen wil ik dimmers, omdat romantique O+

Verder hebben we gekeken welk schakel materiaal ik wilde. Ik twijfelde tussen berker S1 en Q1, maar dat maakte prijstechnisch niets uit. We hebben dus even de catalogus er bij gepakt en dat valt me nog niets tegen op basis van wat er nu uitgerekend is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puala op 25-08-2014 22:24:14 ]
  Milf maandag 25 augustus 2014 @ 16:36:13 #116
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_143817190
Je gaat hard meid!

Harder dan ik nu ga met mijn bouwval haha
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_143830529
Lekker bezig!
pi_143862729
Niemand opmerkingen nav de tekening? Is ie te onduidelijk of gewoon prima?
pi_143864066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef Puala het volgende:
Niemand opmerkingen nav de tekening? Is ie te onduidelijk of gewoon prima?
Gaat het wel werken, lampen dimmen vanaf twee plekken?
pi_143864269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Light het volgende:

[..]

Gaat het wel werken, lampen dimmen vanaf twee plekken?
Kan wel, maar kost veel geld. Dus word nog even overwegen of dat hem word. Het kan ook een dimmer/aan-uit combi worden.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 14:20:22 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143881983
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Puala het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar soms zijn mannen best handige wezens :+
_O- Heel handig voor met name de zwaardere klussen.

Die tekening ziet er wat mij betreft ok uit. Hij is in ieder geval vrij duidelijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door yats op 27-08-2014 14:34:23 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143899154
Wat ben je ook een toffe meid die dat allemaal zelf doet, bedenkt en er zo drastisch nuchter mee bezig is _O_ (met een beetje hulp hier en zo) maar toch, tof wijf (en ik ooit zo trots dat ik "veel" kan maar ik loop vele mijlen achter vergeleken bij jou :+ *O*
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 20:31:13 #123
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143928684
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Puala het volgende:
Gister een rustige dag gehad. Ik heb verduisterende rolgordijnen voor de slaapkamers gehaald en bevestigd. En het bed is een kwartslag gedraaid, dus nu is het wat minder bed-met-kamer. Nu nog afwachten of het qua loopruimte richting het raam bevalt.

En vandaag een nuttig dagje. Ik heb eens wat dingen opgezocht voor de elektra. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik wat collega's die zich nuttig komen maken in mijn huis en daarna is mijn elektra zo goed als aangesloten straks O+

En ik heb samen met een collega de plattegrond voor mijn huis nog eens bekeken en de tekening van het schakelmateriaal gecontroleerd. Wij zagen geen rare dingen meer, wat vinden jullie?

[ afbeelding ]

Oh en nee geen fancy logotjes/tekentjes en alles. Gewoon begrijpbare taal wat ik snap :+

A) TV meubel, 3x4 gevuld
B) eettafel, ik weet welke lamp ik wil, maar nog niet of ik hem horizontaal/vertikaal neer wil zetten :')

K wil ik schakelen op de punten E/D, want dat kan ik nu niet en vind ik vervelend. En gezien de hoeveelheid lampen wil ik dimmers, omdat romantique O+

Verder hebben we gekeken welk schakel materiaal ik wilde. Ik twijfelde tussen berker S1 en Q1, maar dat maakte prijstechnisch niets uit. We hebben dus even de catalogus er bij gepakt en dat valt me nog niets tegen op basis van wat er nu uitgerekend is.
Ik mis zo op het oog een wandcontactdoos op 1,05m van de vloer voor de stofzuiger; of je oplader ergens van :) zou die bij voorkeur ergens mee combineren (naast een schakelaar of dimmer) en het geheel naast een deur plaatsen.
pi_143929664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik mis zo op het oog een wandcontactdoos op 1,05m van de vloer voor de stofzuiger; of je oplader ergens van :) zou die bij voorkeur ergens mee combineren (naast een schakelaar of dimmer) en het geheel naast een deur plaatsen.
zoals bij D en E ?
pi_143929693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik mis zo op het oog een wandcontactdoos op 1,05m van de vloer voor de stofzuiger; of je oplader ergens van :) zou die bij voorkeur ergens mee combineren (naast een schakelaar of dimmer) en het geheel naast een deur plaatsen.
Dat is toch bij D en E al?
pi_143986417






Tussendoor update tijdens de lunch. Hij gaat lekker vandaag :)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:54:42 #127
386633 Adnap
I love Life !
pi_143987017
Gaat voorspoedig !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  PR/Manusje van alles zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59:18 #128
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143987168
gaat dat hele stuk muur weg?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143992497
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gaat dat hele stuk muur weg?
Neuh alleen dat lelijke raampje. Metsel m komende week ff dicht. Eerst de schouw slopen en kijken of er bruikbare stenen af komen.
pi_143992716
*O*

Topper!
Laat die handjes wapperen!
pi_143993266
Oh my. Mn moeder wilde slopen, dus ze was rustig bezig links van de schouw. Ik toekijken. Komt t hele ding na 1/3 links te hebben gesloopt ineens naar beneden. De stenen die het verst kwamen lagen naast de hakken van mijn schoenen. We hebben beide niets.

Nu even cola en zorgen dat we geen trillende handjes meer hebben :X
pi_143993445
Oe nou toch!
Wat een schik, hoop dat de trillende handjes het enige is wat jullie er aan over gehouden hebben :*

En wat nou met de schouw?
Waar het stinkt is het warm.
pi_143993564
Schoorsteen boven blijft, rookkanaal dichten we af.

En dit is nu beneden:

pi_143994356
Oppassen he!

En goed het roet eraf halen en daarna isoleren met speciale spray. Action heeft dat goedkoop. Anders houd je gekke vlekken!
Laat die handjes wapperen!
pi_143994409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:00 schreef Gieliovd het volgende:
Oppassen he!

En goed het roet eraf halen en daarna isoleren met speciale spray. Action heeft dat goedkoop. Anders houd je gekke vlekken!
Ook met voorzetwand, paar cm isolatie en daarover gips? :o
pi_143994614
Ow, ik dacht dat je alleen de voorgevel ding doen.

Nee, dan niet ;)
Laat die handjes wapperen!
pi_143995317
Ik hoor de buren schuiven met stoelen enzo. Dus er komt ook op die wand een voorzetwand bij heb ik last minute besloten.

Het hout ligt al in de schuur klaar, dus komende week meters maken :)
pi_144000505
_O_ Goed bezig weer!

Vloer niet beschadigd door die neerstortende schouw? :o
pi_144000655
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef fh101 het volgende:
_O_ Goed bezig weer!

Vloer niet beschadigd door die neerstortende schouw? :o
Nee, we hadden een houten plaat liggen ter bescherming en daar viel het zwaarste deel gelukkig op. Maar het puin is nog niet allemaal opgeruimd, dus 100% zeker is het niet.

In de erker heb ik de vloer wel beschadigd, maar dat komt onder voorzetwand te zitten :)
pi_144003099
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:00 schreef Gieliovd het volgende:
Oppassen he!

En goed het roet eraf halen en daarna isoleren met speciale spray. Action heeft dat goedkoop. Anders houd je gekke vlekken!
Wat is die spray voor spul?
Spoilers!
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:41:57 #141
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144003905
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Neuh alleen dat lelijke raampje. Metsel m komende week ff dicht. Eerst de schouw slopen en kijken of er bruikbare stenen af komen.
Die was juist leuk O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:42:45 #142
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144003934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef Puala het volgende:
Oh my. Mn moeder wilde slopen, dus ze was rustig bezig links van de schouw. Ik toekijken. Komt t hele ding na 1/3 links te hebben gesloopt ineens naar beneden. De stenen die het verst kwamen lagen naast de hakken van mijn schoenen. We hebben beide niets.

Nu even cola en zorgen dat we geen trillende handjes meer hebben :X
Fijn dat het goed is afgelopen! Dat zal zeker schrikken geweest zijn.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144004674
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is die spray voor spul?
Ze noemen het "isolerende spray voor nicotine, rook, roet etc. vlekken". Het is een soort fancy grondverf in een spuitbuis als je het mij vraagt. Het doel is dus dat je de gele vlekken die je gegarandeerd krijgt als je roet of nicotineplekken overschilderd of stucced vermijd.

Het brengt dus een isolerend laagje aan tussen de roetplekken en de nieuwe deklaag.

Heb er al 2 bussen van leeg gespoten hier. In de keuken liep vroegâh een rookanaal en ook in de woonkamer is veel gestookt. Ik heb er nog een steen, ga ik gebruiken voor de vochtvlekken die ik hier en daar heb. Daar is het ook voor!
Laat die handjes wapperen!
pi_144005624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Ze noemen het "isolerende spray voor nicotine, rook, roet etc. vlekken". Het is een soort fancy grondverf in een spuitbuis als je het mij vraagt. Het doel is dus dat je de gele vlekken die je gegarandeerd krijgt als je roet of nicotineplekken overschilderd of stucced vermijd.

Het brengt dus een isolerend laagje aan tussen de roetplekken en de nieuwe deklaag.

Heb er al 2 bussen van leeg gespoten hier. In de keuken liep vroegâh een rookanaal en ook in de woonkamer is veel gestookt. Ik heb er nog een steen, ga ik gebruiken voor de vochtvlekken die ik hier en daar heb. Daar is het ook voor!
Thanks, ik ga van de week even kijken. Ik heb hier en daar wat vochtvlekken op het plafond. Geen lekkage meer gelukkig.

Leuk huis en leuk topic trouwens Puala!
Spoilers!
pi_144005625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef Gieliovd het volgende:
Ze noemen het "isolerende spray voor nicotine, rook, roet etc. vlekken". Het is een soort fancy grondverf in een spuitbuis als je het mij vraagt. Het doel is dus dat je de gele vlekken die je gegarandeerd krijgt als je roet of nicotineplekken overschilderd of stucced vermijd.

Thanks voor de tip, het was mij nog niet opgevallen bij de Action (kom er toch regelmatig...)
Staat het bij de klusspullen of schoonmaakmiddelen? (of ergens anders)

Puala, het schiet al lekker op! Ik ben blij dat je die schouw eruit doet. ik vind dat zo lelijk altijd.
Als of we nog in het jaar 1800 leven... (ieder zijn smaak natuurlijk)
pi_144006828
Staat in oranje spuitbussen, zwarte dop volgens mij, bij de klusspullen (ergens bij de lak, kit en flessen met chemische meuk).

Ideaal voor vochtplekken die anders altijd terug komen, zeggen ze....
Laat die handjes wapperen!
pi_144014928
Zijn het 'lichte' vlekken of 'zwaardere' verontreiniging?

In het eerste geval zou je inderdaad een beetje goede kwaliteit (Histor, Flexa) grondverf (alkyd) kunnen gebruiken;
mits het schilderwerk van de ondergrond (latex in de meeste gevallen) niet jonger is dan 6 maanden.

Voor zwaardere gevallen heb je inderdaad Isoleer/vlekken coating nodig:


Inderdaad zijn oranje bussen :P

Er is ook liter pot die je met de kwast kan doen; maar die rommel moet je dusdanig blijven
verdunnen om het smeerbaar te houden. Persoonlijk gebruik ik liever de spuitbus.
  PR/Manusje van alles zondag 31 augustus 2014 @ 10:53:43 #148
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_144015316
Als je echt grote stukken hebt met lekkageplekken, nicotineplafonds en brandschade. Gebruik dit: http://www.montanacoatings.com/produits-details.php?idp=22

Gebruiken wij voor woningen waar brand is geweest, de muren en plafonds er compleet bruin gerookt zijn en wanneer er flinke lekkage is geweest. Smeer je zo over roet en schimmel heen. Niet eens voorbehandelen. Wordt spierwit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_144015340
Lief al die tips, maar er komt een paar cm isolatie voor en een daarvoor weer gips. En dat word mijn muur. Dus ik heb al de smeerseltjes en tips niet nodig :)
pi_144015837
Hmm, ik begin te twijfelen over inbouwspotjes. Maar nu zoek ik er die in de erker zouden kunnen, maar daar heb ik maar een paar cm ruimte waarschijnlijk. Iemand een tip voor spotjes die weinig inbouwruimte nodig hebben?
pi_144016089
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:29 schreef naaa het volgende:
Zijn het 'lichte' vlekken of 'zwaardere' verontreiniging?

In het eerste geval zou je inderdaad een beetje goede kwaliteit (Histor, Flexa) grondverf (alkyd) kunnen gebruiken;
mits het schilderwerk van de ondergrond (latex in de meeste gevallen) niet jonger is dan 6 maanden.

Voor zwaardere gevallen heb je inderdaad Isoleer/vlekken coating nodig:
[ afbeelding ]

Inderdaad zijn oranje bussen :P

Er is ook liter pot die je met de kwast kan doen; maar die rommel moet je dusdanig blijven
verdunnen om het smeerbaar te houden. Persoonlijk gebruik ik liever de spuitbus.
toch even hierop reageren. Ik heb dit spul gebruikt voor een vochtvlek na lekkage van een badkamer. Werkte prima voor een jaar of 2-3, daarna ging het bruin langzaam weer doorschijnen. En ik had geen nieuwe lekkage. Op zich geen ramp, maar voor roetplekken zoals de schoorsteen zou ik liever iets anders nemen.
pi_144016867
Vandaag de laatste dag van augustus alweer. Dat betekend dat ik alweer een maand de sleutel heb van mijn huis :o O+

Gister hebben we ook nog 30 zakken puin naar de stort gebracht en die voel ik vandaag wel :X
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 13:01:10 #153
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144018709
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef Puala het volgende:
Vandaag de laatste dag van augustus alweer. Dat betekend dat ik alweer een maand de sleutel heb van mijn huis :o O+

Gister hebben we ook nog 30 zakken puin naar de stort gebracht en die voel ik vandaag wel :X
Gelukkig is het nu zondag :+
pi_144019722
Rustig aan he met je lijf.

Spotjes, je hebt tegenwoordig best veel "Downlights" met slechts 1,5 cm inbouw hoogte. Best mooie. Zitten veel SMD ledjes in. Had ik achteraf op zolder ook gewild, maar toen kon ik ze niet vinden.
Laat die handjes wapperen!
pi_144042609
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef Gieliovd het volgende:
Rustig aan he met je lijf.

Spotjes, je hebt tegenwoordig best veel "Downlights" met slechts 1,5 cm inbouw hoogte. Best mooie. Zitten veel SMD ledjes in. Had ik achteraf op zolder ook gewild, maar toen kon ik ze niet vinden.
Doe wel rustig aan. Zondag is meestal rust/poetsdag. En vandaag dus alleen rustdag :)

Heb je een linkje waar je ze kan vinden? Zal zeker ook wel een flink kostenplaatje aan hangen? ;(
pi_144043273
Ik kreeg net nog wat foto's van gister binnen:

Het raampje vanaf de andere kant:



Na het eerste rondje stort was de boel aangeveegd:



Dag schouw :W



En laatste stukje er af halen, want de apparatuur is vandaag weer opgehaald:


[ Bericht 12% gewijzigd door Puala op 31-08-2014 22:27:51 ]
pi_144044886
Wou je er zelf nog eentje hebben? Dan loop ik morgen ff voor je naar de Praxis, wie weet liggen ze er nog voor ¤22,50 met beitels en boren. Ik heb hem eergisteren zelf geprobeerd, ding is toppie ;)

Verder altijd fijn de bezem er door te jassen, geeft een goed gevoel.

Lekker bezig nog altijd :)

Die spots, tja die heb je overal wel.. ze lagen laatst ook in de Praxis voor ¤20 opruiming... maar die waren 20 watt en nogal groot.

Ik kijk zelf hier, en ga ook een sloot van die dingen bestellen binnenkort. Weliswaar niet die platte, want ik wil ze kunnen kantelen en dimmen.

http://nl.aliexpress.com/(...)cony/2019271612.html
Laat die handjes wapperen!
pi_144045426
Als je die roetplekken bij je schouw simpel wil behandelen kun je ze ook zo goed mogelijk weg borstelen & daarna inspuiten met zilvere lak..dat werkte bij mij perfect, zag niks meer na behandeling!
pi_144045785
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Gieliovd het volgende:
Wou je er zelf nog eentje hebben? Dan loop ik morgen ff voor je naar de Praxis, wie weet liggen ze er nog voor ¤22,50 met beitels en boren. Ik heb hem eergisteren zelf geprobeerd, ding is toppie ;)

Verder altijd fijn de bezem er door te jassen, geeft een goed gevoel.

Lekker bezig nog altijd :)

Die spots, tja die heb je overal wel.. ze lagen laatst ook in de Praxis voor ¤20 opruiming... maar die waren 20 watt en nogal groot.

Ik kijk zelf hier, en ga ook een sloot van die dingen bestellen binnenkort. Weliswaar niet die platte, want ik wil ze kunnen kantelen en dimmen.

http://nl.aliexpress.com/(...)cony/2019271612.html
22,50? Wat hebben ze liggen? Klinkt als een leuk prijsje..

Ik ga morgen eens op die site kijken. De erker dimmen is wel handig, maar kantelbaar is geen vereiste. Voor de rest wel. Maar ik wil eerst weten wat het kost voor ik richting spots ga denken. Ik ben nog altijd niet overtuigd dat ik het echt mooier vind :P
pi_144046122
Laat die handjes wapperen!
pi_144046295
quote:
Oeh la la :9

Hebben ze die aanbieding niet bij elke praxis? Anders kan ik zelf morgen even kijken.
pi_144046718
Ik kreeg het gevoel van partijtje op de kop getikt. Is geen assortiment!

Ze hadden er drie, nadat ik er een meenam ;)
Laat die handjes wapperen!
pi_144047118
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef Gieliovd het volgende:
Ik kreeg het gevoel van partijtje op de kop getikt. Is geen assortiment!

Ze hadden er drie, nadat ik er een meenam ;)
Als je wilt heel graag. Kom ik m binnenkort wel ophalen.
pi_144053457
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:55 schreef Puala het volgende:
Lief al die tips, maar er komt een paar cm isolatie voor en een daarvoor weer gips. En dat word mijn muur. Dus ik heb al de smeerseltjes en tips niet nodig :)
Ik heb er de ballen verstand van, maar misschien bij nicotinevlekken is het zo dat ze kunnen gaan stinken als het warm word. Misschien is dat ook het geval met roetvlekken.
Het zou een beetje balen zijn als je alles geïnstalleerd hebt en erachter komt dat het door je muur heen stinkt :P
pi_144067983
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Als je wilt heel graag. Kom ik m binnenkort wel ophalen.
Heelaasch..... ze waren er niet meer :( Wel bij de Lidl, ¤59.
Laat die handjes wapperen!
pi_144089106
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:19 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Heelaasch..... ze waren er niet meer :( Wel bij de Lidl, ¤59.
Ah jammer. Ik ga nog wel even kijken, wie weet liggen ze hier ook :P
pi_144117690


Scheve muren, uitdaging :P Bovenaan en onderaan past. 1/4 vanaf onder klemt ie en is niet nog een halve meter naar achter te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Puala op 02-09-2014 22:24:29 ]
pi_144123154
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

Scheve muren, uitdaging :P Bovenaan en onderaan past. 1/4 vanaf onder klemt ie en is niet nog een halve meter naar achter te krijgen.
Die muur rechts staat ook wel heel scheef, da's duidelijk genoeg te zien op de foto.
pi_144125888
quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Light het volgende:

[..]

Die muur rechts staat ook wel heel scheef, da's duidelijk genoeg te zien op de foto.
Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de foto
pi_144127051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de foto
En nu? Stukje van de muur af of stukje van de kast af?
pi_144127367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef bbtb77 het volgende:

[..]

En nu? Stukje van de muur af of stukje van de kast af?
Even kijken of ik met optillen en hem er tussen kan schuiven. Maar dat lukt me alleen niet.

En anders stukje van de muur af. Dat moet er toch ooit nog vanaf en aangepast worden.
pi_144143473
Komen er deuren in? Kunnen ze straks nog wel open?
pi_144143640
Nee, dus ik denk niet dat ze dan open kunnen :)
pi_144154869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de foto
Je zegt het zelf al. Schuin, dus niet recht ;)
pi_144219012


Zo, t rookkanaal zit dicht. Komende week nog ff dicht spuiten met pur :)



En toen de basis gelegd voor t houtwerk.



En nu ga ik mijn douche en bed knuffelen. Morgen verder.
pi_144221023
Goed bezig kanjer!
Laat die handjes wapperen!
pi_144242089
Vanmorgen na 2 rondjes stort heb ik samen met een fokker de lange muur afgemaakt :)





En aan het eind van de muur hield ik een klein onhandig stukje over en om goed te kunnen passen/meten hoe ik dat het beste op kon lossen wilde ik eerst verder in de erker. Maar daar zat bovenaan nog een balk, rechts nog schroten en nog wat balken onder de ramen. Die zijn inmiddels ook wieberen en zo kan ik verder met het passen/meten in de erker. Maar ik heb te weinig hout gekocht, dus het is even afwachten wanneer ik stil kom te liggen.. 270 pas niet in mijn auto, dus volgende week maar weer ergens een karretje regelen :)
pi_144242383
Superwijf (en superfokker die je helpt) ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2014 @ 17:20:37 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144243978
t gaat lekker joh!
ik zou je ook wel willen helpen maar volgens mij is dit best ver weg van hier
pi_144245890
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
t gaat lekker joh!
ik zou je ook wel willen helpen maar volgens mij is dit best ver weg van hier
Ik wil ook helpen maar ook te ver weg 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_144343121
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
t gaat lekker joh!
ik zou je ook wel willen helpen maar volgens mij is dit best ver weg van hier
Ja, best een eindje reizen. Maar probeer eerst zelf alles op de rit te krijgen joh :* Je bent niets verplicht hoor ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik wil ook helpen maar ook te ver weg 8-)
Ik zou eigenlijk niet weten waar jij woont, dus geen idee? :P
pi_144389609
Net onder Rotterdam dus een eindje weg.
Waar het stinkt is het warm.
pi_144469436
De erker is ook bijna klaar *O*



Wat een randjes en hoekjes zitten daar in zeg :X
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 12 september 2014 @ 22:16:31 #184
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144469940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Puala het volgende:
De erker is ook bijna klaar *O*

[ link | afbeelding ]

Wat een randjes en hoekjes zitten daar in zeg :X
Knap werk!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Milf vrijdag 12 september 2014 @ 22:26:27 #185
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144470392
Wat ga je hard meid! Super :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144480052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Puala het volgende:
De erker is ook bijna klaar *O*

[ link | afbeelding ]

Wat een randjes en hoekjes zitten daar in zeg :X
Hoeken, koven en om lastige stukken heen werken, dat is rot. Goed bezig ^O^
pi_144490798
De erker is klaar _O_

pi_144494570
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar _O_

[ link | afbeelding ]
_O_
pi_144498021
Wow ziet er goed uit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144498324
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar _O_

[ link | afbeelding ]
Tjemig! Je verricht niet bepaald half werk!
pi_144500823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar _O_

[ link | afbeelding ]
_O_
  zondag 14 september 2014 @ 10:29:10 #192
386633 Adnap
I love Life !
pi_144509047
T wat snel hey. Ben benieuwd Hoe het er uit gaat zien als het af is.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 september 2014 @ 10:43:38 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_144509194
Wauw het gaat echt hard, knap werk zeg. Ik heb er bewondering voor hoe handig je bent! _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 11:15:09 #194
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144510482
Geweldig goed bezig, echt diep respect _O_
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_144510774
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 12:03 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig goed bezig, echt diep respect _O_
Wat hij zegt *O*
Laat die handjes wapperen!
pi_144510842
TVPtje maar!

Dat moet wat kosten, zo'n verbouwing.
pi_144513837
Knap werk, ga zo door ;)
pi_144541879
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:29 schreef Adnap het volgende:
T wat snel hey. Ben benieuwd Hoe het er uit gaat zien als het af is.
Ik ook :o Zo heel soms denk ik het voor me te zien, maar voor nu hoop ik nog maar vooral dat het goed gaat komen :D :')
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef Myrr het volgende:
TVPtje maar!

Dat moet wat kosten, zo'n verbouwing.
Zal ik heel eerlijk zeggen dat als je veel zelf doet en prijzen vergelijkt het wel meevalt? Alles wat ik heb gedaan blijft onder de 8-10k zoals het er nu naar uit ziet.

Simpel gezegd, dat folie wat achter het houtwerk ziet wat je nu ziet.. bij de bouwmarkt zo'n 200 euro, via bol zo'n 160-170 euro.. via google kwam ik achter eentje van zo'n 120 euro. Snel bespaard toch :9
pi_144541891
En dankjulliewel O+ Ik word er wel een beetje verlegen van hoor :@ Ik werk gewoon 40 uur en doe dit er "ff" naast :P Dus zo heel hard vind ik t nog niet gaan :P
pi_144595768
Een lurker hier die me kan helpen met mijn isolatie? K&W / Isolatie in voorzetwand
pi_144732263
De laatste muur zit er ook in:



Nu alleen nog het huidige rasterwerk verstevigen, maar het hout is alweer op (inschatten blijft lastig) dus komende week dat aanvullen en dan weer verder.

Het isolatiemateriaal is ook binnen :) dus zodra de elektra er in zit kan dat er ook in :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 20 september 2014 @ 20:31:28 #203
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144732312
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144732407
Electra... Ik heb nog wat liggen als je daar behoefte aan hebt ;) en in de buurt bent natuurlijk :P
pi_144733583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
^O^
pi_144734809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
^O^
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 10:42:44 #207
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144746403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Puala het volgende:
De laatste muur zit er ook in:

[ link | afbeelding ]

Nu alleen nog het huidige rasterwerk verstevigen, maar het hout is alweer op (inschatten blijft lastig) dus komende week dat aanvullen en dan weer verder.

Het isolatiemateriaal is ook binnen :) dus zodra de elektra er in zit kan dat er ook in :)
^O^

Je maakt goede vorderingen ! :)
  Milf zondag 21 september 2014 @ 11:01:54 #208
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144746668
Topper!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144962335




En met die foto's kwam ineens het besef dat als het zo door gaat ik écht mijn kerstboom in de woonkamer ga kunnen zetten (mijn doel sinds ik hoorde dat de boel open moest) :o *O*
  zaterdag 27 september 2014 @ 19:44:22 #210
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_144962582
toppie zeg ^O^
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_144964158
Niet vergeten tzt de waterpas weer uit de muur te halen ;)
pi_144964626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Niet vergeten tzt de waterpas weer uit de muur te halen ;)
Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 september 2014 @ 20:38:09 #213
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144964696
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje :')
_O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144964994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje :')
Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.

Bleek boven de voordeur te liggen op een plankie waar ik bezig was geweest... :')

Sowieso kan ik NIKS meer vinden sinds ik alles heb moeten verkassen naar zolder enzo.

Op topic: wtf, 300 inbouwdozen op een rij daar beneden???

Je bent goed bezig!!!
Laat die handjes wapperen!
pi_144965048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.

Bleek boven de voordeur te liggen op een plankie waar ik bezig was geweest... :')

Sowieso kan ik NIKS meer vinden sinds ik alles heb moeten verkassen naar zolder enzo.

Op topic: wtf, 300 inbouwdozen op een rij daar beneden???

Je bent goed bezig!!!
Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar :')

"maar 12" en ik heb me 4x moeten verantwoorden richting mijn moeder & stiefmoeder waarom ik er zo veel wilde. En dan twijfel ik dus nog om er 4 bij te zetten :')
pi_144965169
Oh en een andere mijlpaal O+ Ik heb vrijdag mijn vloer besteld :9 hij was in de aanbieding, dus het is wat vroeg maar het scheelt toch flink geld.



Ik weet alleen niet of ik zelf ook in visgraat ga leggen, want dat zie ik nog niet zo zitten :@ En dat zwarte randje wat ze langs de muur hebben vind ik in een recht-toe-recht-aan woonkamer niets toevoegen, dus die komt er ook niet :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 september 2014 @ 20:50:45 #217
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144965171
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar :')

Die heb je laatst nog gebruikt. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144965188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
eb je laatst nog gebruikt.
Andere zaag. Dat is mijn handzaak, maar ik ben de zaag die bij mijn verstekbak hoort kwijt :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 september 2014 @ 20:51:40 #219
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144965205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Andere zaag. Dat is mijn handzaak, maar ik ben de zaag die bij mijn verstekbak hoort kwijt :')
Oh. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144965237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Oh. :D
Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduiken :Y

Ik heb vrijdag ook nog een grote waterpas (120 cm lang naast de 50cm lange die ik al heb) gekocht. Toch wel leuk hoor, dat soort spul kopen :9
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 september 2014 @ 20:55:01 #221
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144965342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduiken :Y

Ik heb vrijdag ook nog een grote waterpas (120 cm lang naast de 50cm lange die ik al heb) gekocht. Toch wel leuk hoor, dat soort spul kopen :9
Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer) :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144965399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer) :D
Een lampje voor in de bouwlamp, maar verder niets. Rib uit m'n lijf die vloer :D :')
pi_144965508
Sjieke vloer!! Erg mooi in visgraat ook, en die bies, tja ik houd er wel van. Ook in een recht toe recht aan kamer. Zal wel prijzig vloertje zijn!

Zelf leggen van visgraat lijkt me wel moeilijk ja, en die bies ook. Daar moet je een invalzaag voor hebben met liniaal en veel zaagkunsten.

@ zaag: ja dat heb ik ook altijd. Kan de troep niet vinden, dus koop nieuwe... kom je thuis: ah, daar :') Vooral ook met materialen. Dacht ik dat iets op was, kom ik ergens weer een doos van 200 stuks tegen ofzo. Zo heb ik volgens mij nu nog 3000 stuks 4x40 schroeven.
Laat die handjes wapperen!
pi_144965834
Het is plakvinyl, dus dan is visgraat ineens veel makkelijker. Want dan is het gewoon een goeie lineaal en een scherp stanleymes :) Maar zo'n bies. Ik weet niet. Als je kijkt hoeveel van de woonkamer langs de randen nog zichtbaar is.. dan zie je er vrij weinig van. En het maakt het alleen maar weer moeilijker. En ik ben bang dat ik niet precies genoeg ben, dus dat het uiteindelijk geen toevoeging is.

Ah, zonde van je schroeven. Maar wellicht kan je ze boven nog gebruiken? ;)

Ik heb voor mijn boven verdieping ook eens zitten schetsen wat ik zou willen. Maar dan word het ineens wel een hele drastische verbouwing. Want dan zou de badkamer van rechts achter naar links voor gaan incl. alle muren op de schop.
pi_144966527
Oh en vandaag trouwens ook gehoord dat het plafond in mijn keuken open mag. Er zit een stopcontact/lichtschakelaar aangesloten op de meterkast van het woonhuis en die hebben we losgekoppeld vorig weekend bij het verwijderen van de oude bedrading/buizen. En dat is niet netjes aan te sluiten op het nieuwe stroomnetwerk zonder in de keuken wat te moeten breken -O- Helaas -O-

Hopelijk is het voldoende om een klein luikje te zagen en dat weer netjes af te werken. Maar ik baal er wel van -O-
pi_144969928
Verrassingen... Ik heb alles eruit getrokken boven en beneden, schone lei.

Ook niet aan te raden

:')

O vinyl! Ik dacht hout.

Ach zo blijf je van de straat he :+ :W
Laat die handjes wapperen!
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 10:59:48 #227
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144976487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar :')

"maar 12" en ik heb me 4x moeten verantwoorden richting mijn moeder & stiefmoeder waarom ik er zo veel wilde. En dan twijfel ik dus nog om er 4 bij te zetten :')
Je weet dat er maar maximaal 5 inbouwdozen onder één afdekraam afgewerkt kunnen worden ?
En dan moet je sowieso voldoende ruimte laten tussen de inbouwdozen onderling; anders gaat dat niet passen.

Dan vraag ik mij nog in godsnaam af wat je met 12 inbouwdozen naast elkaar wilt ! :X
pi_144976659
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je weet dat er maar maximaal 5 inbouwdozen onder één afdekraam afgewerkt kunnen worden ?
En dan moet je sowieso voldoende ruimte laten tussen de inbouwdozen onderling; anders gaat dat niet passen.

Dan vraag ik mij nog in godsnaam af wat je met 12 inbouwdozen naast elkaar wilt ! :X
Anderhalve meter met inbouwdozen _O- :P
pi_144976886
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je weet dat er maar maximaal 5 inbouwdozen onder één afdekraam afgewerkt kunnen worden ?
En dan moet je sowieso voldoende ruimte laten tussen de inbouwdozen onderling; anders gaat dat niet passen.

Dan vraag ik mij nog in godsnaam af wat je met 12 inbouwdozen naast elkaar wilt ! :X
Ik denk dat wij hier ook zo'n 9 stopcontacten in gebruik hebben rondom de televisie :+.
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 11:24:58 #230
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144976943
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 11:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik denk dat wij hier ook zo'n 9 stopcontacten in gebruik hebben rondom de televisie :+.
Uiteindelijk zit bij mij achter de televisie maar twee wandcontactdozen, een tv aansluiting en een ethernet aansluiting. In één van die twee wandcontactdozen zit een 8voudige Brennenstuhl tafelcontactdoos met bliksembeveiliging.

pi_144977970
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je weet dat er maar maximaal 5 inbouwdozen onder één afdekraam afgewerkt kunnen worden ?
En dan moet je sowieso voldoende ruimte laten tussen de inbouwdozen onderling; anders gaat dat niet passen.
Daar moet ik nog naar kijken. Want ik heb ze via het systeem van de inbouwdozen aan elkaar geklikt. En ik wil 3x 4 afmonteren.

quote:
Dan vraag ik mij nog in godsnaam af wat je met 12 inbouwdozen naast elkaar wilt ! :X
8 stopcontacten, 2x2 UTP, 1x CAI, 1x loos.
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 12:15:59 #232
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144978009
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:14 schreef Puala het volgende:

[..]

Daar moet ik nog naar kijken. Want ik heb ze via het systeem van de inbouwdozen aan elkaar geklikt. En ik wil 3x 4 afmonteren.

[..]

8 stopcontacten, 2x2 UTP, 1x CAI, 1x loos.
Ik zou maximaal vier wandcontactdozen plaatsen; de rest is toch meer dan prima met een stekkerblok in het meubel te doen ? Daar zijn die dingen ook voor uitgevonden ;) :)
pi_144978011
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 11:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Anderhalve meter met inbouwdozen _O- :P
Neuh, hart op hart van t hout is 60-61 cm.
pi_144978797
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:15 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik zou maximaal vier wandcontactdozen plaatsen; de rest is toch meer dan prima met een stekkerblok in het meubel te doen ? Daar zijn die dingen ook voor uitgevonden ;) :)
Mijn tv meubel heb ik altijd met stekkerblok gehad, maar ik heb een expedit van ikea (meubel met die vierkante blokjes naast elkaar) met in totaal 34 cm ruimte tussen de vakken in (lxbxh). En dat betekend dat zo'n bliksembeveiligd blok er nooit in gaat passen. En dan heb ik liever zo'n rij stopcontacten er onder zodat ik zeker weet dat mijn apparatuur veilig is aangesloten :)
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 13:27:55 #235
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144979715
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Mijn tv meubel heb ik altijd met stekkerblok gehad, maar ik heb een expedit van ikea (meubel met die vierkante blokjes naast elkaar) met in totaal 34 cm ruimte tussen de vakken in (lxbxh). En dat betekend dat zo'n bliksembeveiligd blok er nooit in gaat passen. En dan heb ik liever zo'n rij stopcontacten er onder zodat ik zeker weet dat mijn apparatuur veilig is aangesloten :)
Dus alle 12 componenten zitten op de muur ook nog eens in het zicht; dus niet achter het tv meubel ?
pi_144979745
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dus alle 12 componenten zitten op de muur ook nog eens in het zicht; dus niet achter het tv meubel ?
Ze zitten er direct onder. Gezien de diepte van het meubel zie je ze vanaf de bank niet zitten.
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 13:33:34 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144979828
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Ze zitten er direct onder. Gezien de diepte van het meubel zie je ze vanaf de bank niet zitten.
Aan de onderkant van het meubel monteren is geen realistische optie ? Hebben ze bij Brehnnenstuhl wel mooie exemplaren van met bliksembeveiliging.

Ik zou i.i.g. nooit geen twaalf componenten naast elkaar gaan plaatsen :)
pi_144994856
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Je weet dat er maar maximaal 5 inbouwdozen onder één afdekraam afgewerkt kunnen worden ?
Dit. Na die 5 heb je altijd nog wat losse ruimte nodig omdat een afdekraam uitsteekt. Hierdoor zul je een paar van je geplaatste inbouwdozen niet kunnen gebruiken.

En dan vraag ik mij ook af, waarom zitten alle inbouwdozen op een verschillende hoogte? Zie nu al drie verschillende hoogtes voor stopcontacten, lijkt mij niet erg mooi. Beter neem je één hoogtemaat (meestal 30 of 40 cm vanaf de vloer voor stopcontacten, 105cm voor lichtknoppen).
pi_144995045
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Dit. Na die 5 heb je altijd nog wat losse ruimte nodig omdat een afdekraam uitsteekt. Hierdoor zul je een paar van je geplaatste inbouwdozen niet kunnen gebruiken.
Ik ga wat raampjes halen zodat ik het bekijken of het past :)
quote:
En dan vraag ik mij ook af, waarom zitten alle inbouwdozen op een verschillende hoogte? Zie nu al drie verschillende hoogtes voor stopcontacten, lijkt mij niet erg mooi. Beter neem je één hoogtemaat (meestal 30 of 40 cm vanaf de vloer voor stopcontacten, 105cm voor lichtknoppen).
De dozen het meeste links zitten 30 cm van de vloer.
De dozen daarnaast komen exact onder het tafelblad uit wat op die plek komt te staan.
En de dozen rechts zitten onder het tv meubel wat daar komt te hangen.

Dus vandaar verschillende hoogtes.
pi_144995282
Uit m'n hoofd zijn ze standaard rond de 80 breed/hoog en een veelvoud daarvan breed/hoog minus een deel waar ze aan elkaar zitten.

Neem de tip maar aan hoor, ik was het ook bijna vergeten ooit. Vandaar dat het bij mij zo opgelost is:


Ik had elders ook vrolijk 6 dozen naast elkaar gemaakt.
Laat die handjes wapperen!
pi_144995397
Duidelijk. Je kan het proberen, maar mijn ervaring is dat afdekramen zo'n 1 - 1,5 cm over de muur vallen. De beste oplossing is dan denk ik 2x5voudig met een inbouwdoos ertussen, stuc klepje laten zitten en eroverheen stukken.
pi_144995902
Het komt zo slecht uit als er meer ruimte tussen moet, want dan krijg je een raampje, 20 cm niets, weer een raampje, weer 20 cm niets en weer een raampje -O- Of 2x5. Dat kan op zich wel, er is toch 1tje loos en 1 stopcontact minder kan wel.

En ik begin weer opnieuw te twijfelen of ik ze dan niet direct achter mn tvmeubel wil maken. Maar dan heb ik het risico dat er precies 1 aansluiting achter een tussenschotje van mijn tvmeubel komt te zitten. En dat zou wel zuur zijn.

Al zou het wel een goeie reden zijn om dan zelf een tvmeubel te maken. Want dat speelt al langer in mijn hoofd :)
  Milf zondag 28 september 2014 @ 21:03:09 #243
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144996862
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef Puala het volgende:
Het komt zo slecht uit als er meer ruimte tussen moet, want dan krijg je een raampje, 20 cm niets, weer een raampje, weer 20 cm niets en weer een raampje -O- Of 2x5. Dat kan op zich wel, er is toch 1tje loos en 1 stopcontact minder kan wel.

En ik begin weer opnieuw te twijfelen of ik ze dan niet direct achter mn tvmeubel wil maken. Maar dan heb ik het risico dat er precies 1 aansluiting achter een tussenschotje van mijn tvmeubel komt te zitten. En dat zou wel zuur zijn.

Al zou het wel een goeie reden zijn om dan zelf een tvmeubel te maken. Want dat speelt al langer in mijn hoofd :)
Je kunt ook het tussenschotje bewerken ;).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144996974
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef nikky het volgende:

[..]

Je kunt ook het tussenschotje bewerken ;).
Mijn tv meubel komt daar te hangen en hoger op de muur de tv. Ik weet niet of het dan slim is. Tussenschotje verplaatsen. Ik weet niet. Het zit goed vast, het word wel een gepiel. Morgen met daglicht nog maar eens kijken
pi_145014253
Lurkt lekker weg deze topic :)

[ Bericht 62% gewijzigd door zoz op 29-09-2014 20:38:25 ]
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 18:58:47 #246
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_145027800
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef Puala het volgende:
Het komt zo slecht uit als er meer ruimte tussen moet, want dan krijg je een raampje, 20 cm niets, weer een raampje, weer 20 cm niets en weer een raampje -O- Of 2x5. Dat kan op zich wel, er is toch 1tje loos en 1 stopcontact minder kan wel.

En ik begin weer opnieuw te twijfelen of ik ze dan niet direct achter mn tvmeubel wil maken. Maar dan heb ik het risico dat er precies 1 aansluiting achter een tussenschotje van mijn tvmeubel komt te zitten. En dat zou wel zuur zijn.

Al zou het wel een goeie reden zijn om dan zelf een tvmeubel te maken. Want dat speelt al langer in mijn hoofd :)
Ik zou ze sowieso dan wel allemaal op de zelfde hoogte maken.
Mocht je onverhoopt toch willen schuiven met meubels e.d. dan staat het niet zo .. :X

Naja, je snapt wel wat ik bedoel ;)
pi_145068624
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?



Links heb ik op de rand een opstaande rand:


Waar ik rechts een schuin aflopend randje heb:








Waarom een pot afkitten als je ook kan afvoegen? :')






En dat heb ik dus niet gedaan he, maar de vorige bewoner ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:25:25 #248
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_145070474
Jezus wat een puinzooi zeg :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_145070817
Bah bah bah

Hogedrukspuit erdoooooorrrr
Laat die handjes wapperen!
pi_145072441
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:

En dat heb ik dus niet gedaan he, maar de vorige bewoner ;)
Dat zeggen ze allemaal :P
pi_145072555
Oh ik schrok joh, dacht dat iets was dat jij net had gedaan :o :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Milf dinsdag 30 september 2014 @ 22:13:13 #252
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145073344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?

[ link | afbeelding ]

Links heb ik op de rand een opstaande rand:
[ link | afbeelding ]

Waar ik rechts een schuin aflopend randje heb:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Waarom een pot afkitten als je ook kan afvoegen? :')
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En dat heb ik dus niet gedaan he, maar de vorige bewoner ;)
Houdt is het ook niet weg netjes, maar dat bij jou slaat alles! :D
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145084018
Wat lelijk gedaan die plee
Ik zou me doodergeren aan die lelijk geplaatste tegels elke keer als ik er zat.
pi_145119064
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef innepin het volgende:
Oh ik schrok joh, dacht dat iets was dat jij net had gedaan :o :D
Noooh dat dat in je op kwam :'(
quote:
15s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef R2R het volgende:
Wat lelijk gedaan die plee
Ik zou me doodergeren aan die lelijk geplaatste tegels elke keer als ik er zat.
Ik verbaas me elke keer vooral over de licht knop. Dat je die zo kan plaatsen :')
Maar verder irriteert het me eigenlijk meer dat de pot te dicht bij de deur zit en dat er dus allemaal vlekken/vegen op de deur zitten van knieën die er tegenaan stoten/zitten enz ;(

Maar het is een leuk projectje voor volgend jaar. De hal/toilet :Y)
pi_145119166
Wat een prachtige vloer heb je gekocht! Ik denk dat het wel een toevoeging geeft als je hem in visgraat plaatst, maar je moet er van houden natuurlijk. Echt heel erg mooi!

En wat jammer van die wc. Ga je dat overnieuw doen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_145119171
Ik heb nog wel een foto van de vorige eigenaar dat ie heel blij poseert bij zijn prutswerk? *)



Wel uiteraard even onherkenbaar gemaakt ;)
pi_145119192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Puala het volgende:
Ik heb nog wel een foto van de vorige eigenaar dat ie heel blij poseert bij zijn prutswerk? *)

[ afbeelding ]

Wel uiteraard even onherkenbaar gemaakt ;)
Omg. Hahahahahahahah.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_145119202
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat een prachtige vloer heb je gekocht! Ik denk dat het wel een toevoeging geeft als je hem in visgraat plaatst, maar je moet er van houden natuurlijk. Echt heel erg mooi!
Ik vind hem ook echt prachtig nog steeds *;
quote:
En wat jammer van die wc. Ga je dat overnieuw doen?
Zeker weten :Y Ik hou sowieso niet van de grijzig-paarsige tegels, dus zeker nu het zulk prutswerk is is het een prima reden om hem opnieuw te doen :D
pi_145141064
Ik ben daar dus ook zo bang voor hè... ik laat in november/december mijn badkamer geheel opnieuw tegelen, vloer + muur maar ik weet niet wie ik moet nemen.. je ziet vaak zat dat mensen een bedrijf inhuren en dat het er dan niet uit ziet :')

Ik zou de vloer ook in visgraat plaatsen, zou het anders gewoon een stuk proberen om te kijken hoe t in jouw huis staat.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145142913
Zeker weten dat die foto met die man in dat toilet in jou toilet staat? Ik denk nogal wat verschillen te zien...
pi_145146315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef DarkE het volgende:
Zeker weten dat die foto met die man in dat toilet in jou toilet staat? Ik denk nogal wat verschillen te zien...
Het raam klopt, de hoogte van tegelen, de man is 100% zeker de verkoper, de trap bovenaan heb ik ook.

Wat zie jij voor verschillen? ;)
pi_145146400
Formaat tegels lijkt af te wijken, lichtknopje zie ik niet en het lijkt toch redelijk recht te zijn...
Maar misschien moet ik 's avonds laat (of 's morgens vroeg) niet posten! 😄
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:08:41 #263
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_145146731
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:08 schreef DarkE het volgende:
Formaat tegels lijkt af te wijken, lichtknopje zie ik niet en het lijkt toch redelijk recht te zijn...
Maar misschien moet ik 's avonds laat (of 's morgens vroeg) niet posten! 😄
misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekd :P
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_145146811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

misschien heb je wel gelijk, en heeft hij over de tegels en z'n (op de foto nog te omtimmeren) toilet een nieuwe laag tegels gemozaiekd :P
Hij heeft ook gewoon gelijk :') Potver :')
pi_145146854
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was :D :')

En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur :'(
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:25:01 #266
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_145146864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was :D :')

En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur :'(
Omdat z'n tegelwerk waarschijnlijk representatief is voor z'n andere klusskills :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:26:12 #267
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_145149046
Zodat je er later nog eens achter langs kunt tegelen? :')
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:15:11 #268
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_145150075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:23 schreef Puala het volgende:
Gister heb ik trouwens een gesprekje gehad met mijn buren over het klussen, de stand van zaken etc. En ik was zo verbaasd dat ze vol bleven houden dat ze het geen overlast vonden geven en dat ze het zelf wel fijn vonden. Tot ik dus hoorde dat de vorige bewoners het liefst op zaterdag/zondag avond om 22.00 uur begonnen met klussen en door gingen tot een uurtje of 2-3 's nachts. Toen snapte ik ook ineens dat mijn klussen geen probleem was :D :')

En ze vertelde ook dat hij afgelopen herfst/winter zelf de CV boven aan heeft gelegd. En ik weet niet exact hoe ik kan zien hoe oud een radiator is, maar hell no dat dit nieuwe spullen zijn. En als je dan zelf je CV aan legt. Waarom in hemelsnaam dan op sommige plekken 10 cm vanaf de muur :'(
Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.
Siesta & Fiesta!
pi_145150105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:15 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het allang dicht is, maar je kan achter de voorzetmuur geluidsisolatie plaatsen. Dan hoor je de buren nooit. Al ligt dat ook wel aan de verder constructie van het huis.
Lieverd, waarom denk je dat ik voorzetmuren plaats? ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:17:51 #270
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_145150136
:D

Ik vroeg het me al af.... Topic beter lezen zeker?
Siesta & Fiesta!
pi_145150183
Eigenlijk wel :Y

Er komt overal isolatie tussen, nieuwe bedrading etc. Eerst de woonkamer (3 koude muren zijn gedaan straks) en dan langzaam zo het hele huis rond :)
pi_145151220
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Wisten jullie dat je zelfs op 1m2 het als klusser aardig kan verprutsen?

[ link | afbeelding ]
Prachtig mooi geïntegreerde lichtknop!
Bizar hoe mensen duur materiaal zo er tegenaan prakken. Met de grootst mogelijke moeite zou ik nog niet zo kunnen voegen.
pi_145217297
Gister samen met een Fok!ker bezig geweest om elektra buizen aan te leggen en er liggen zo'n 21 buizen van 4 meter in inmiddels. En dat betekend dat ik er nog 4 over heb en dat is te weinig om het af te kunnen maken/verder te kunnen. Ik verkijk me duidelijk elke keer op het materiaal -O- dus het is nog niet klaar, her en der moeten bijv. ook nog wat dingen geschroefd worden om te zorgen dat de buizen om de zoveel cm vast zitten. En er moet nog wat hout achter de inbouwdozen, want er zit nu 1 cm loze ruimte achter.

Wat foto's:







  Milf zondag 5 oktober 2014 @ 15:56:55 #274
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145218495
Ziet er knap uit hoor!

Volgende keer extra meenemen. Wat je overhoudt breng je bij het volgende bezoek gewoon weer terug :).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145218956
Ik had verwacht dat 100 meter buis wel genoeg zou zijn, maar blijkbaar niet :P 100 meter klinkt al als zo veel :o

En 4 meter krijg ik zelf niet vervoerd, dus dat is ook gelijk de reden dat ik dacht genoeg mee te nemen :P
  Milf zondag 5 oktober 2014 @ 16:17:56 #276
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_145219161
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef Puala het volgende:
Ik had verwacht dat 100 meter buis wel genoeg zou zijn, maar blijkbaar niet :P 100 meter klinkt al als zo veel :o

En 4 meter krijg ik zelf niet vervoerd, dus dat is ook gelijk de reden dat ik dacht genoeg mee te nemen :P
Willen ze niet een keertje bezorgen aan hun grootafneemster? ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_145219398
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Willen ze niet een keertje bezorgen aan hun grootafneemster? ;)
Tegen geld willen ze alles :P
pi_145219630
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef nikky het volgende:

[..]

Willen ze niet een keertje bezorgen aan hun grootafneemster? ;)
Grootafneemster? Ze gebruikt genoeg voor een wijk :P
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 5 oktober 2014 @ 16:35:12 #279
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_145219825
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Grootafneemster? Ze gebruikt genoeg voor een wijk :P
Dan is ze toch een grootafneemster?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_145220067
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:35 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dan is ze toch een grootafneemster?
Een extreem grootafneemster :+
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:35:25 #281
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_145222501
Goed werk Pipa! Gaat erg hard zo, goed joh! Voor je het weet kan de iso erin en gips er tegen, dan is het opeens een wereld van verschil.

Echt iets om naar uit te kijken, trust me :)
Laat die handjes wapperen!
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:03:52 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145226810
Ziet er goed uit! Ik had al een foto gezien, maar de andere foto's laten pas echt het verschil zien.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145238431
Ik zie dat je kant en klaar bochten gebruikt, dit raad ik af. Zijn erg krap en bij meer dan een bocht heb je meestal al erg veel moeite om er een trekveer doorheen te krijgen. Bestel meteen een buigveer bij je volgende bestelling buizen, dan kan je zelf (ruimte) bochten buigen. Scheelt nog geld ook, paar bochtjes en je hebt je buigveer eruit.

Goed bezig verder!
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:41:55 #284
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_145247295
Nog steeds vind ik het zonde dat je dat 'stalraampje' laat vervallen. Maar eh, heel goed bezig hoor, alle respect.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2014 @ 13:08:32 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_145251094
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef Puala het volgende:
Ik had verwacht dat 100 meter buis wel genoeg zou zijn, maar blijkbaar niet :P 100 meter klinkt al als zo veel :o

En 4 meter krijg ik zelf niet vervoerd, dus dat is ook gelijk de reden dat ik dacht genoeg mee te nemen :P
Die pvc buizen kun je in een lus draaien, dan krijg je ze in elke auto of zelfs op de fiets nog makkelijk mee ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_145251817
Yep, eventueel touwtje ofzo meenemen om ze in die vorm te houden ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:05:18 #287
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_145252747
Na 5 bosjes pvc (ja deze knutselidioot heeft 500m pvc in zijn huis) kan ik je vertellen dat het in bijna elke auto wel past.

Als je je bos lossnijdt (dus losse buizen) steek je ze per 2 eerst langs de passagiersstoel, dan in de kofferbak een bocht en terug langs de bestuurdersstoel.
(Niet doen als je beige leren bekleding hebt, heb een middag staan poetsen in het weer netjes te maken).

Of steek ze door het dakraam als je die hebt.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 21:55:14 #288
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_145273327
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:05 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Na 5 bosjes pvc (ja deze knutselidioot heeft 500m pvc in zijn huis) kan ik je vertellen dat het in bijna elke auto wel past.

Als je je bos lossnijdt (dus losse buizen) steek je ze per 2 eerst langs de passagiersstoel, dan in de kofferbak een bocht en terug langs de bestuurdersstoel.
(Niet doen als je beige leren bekleding hebt, heb een middag staan poetsen in het weer netjes te maken).

Of steek ze door het dakraam als je die hebt.
Het moet wel heel raar gaan wil je geen 100 meter buis in een beetje auto passen. :)
Ik raad de prefab bochten ook af; iedereen kan met een beetje handigheid (en een buigveer ;)) mooiere bochten en verzetjes buigen dan dat standaard bochten van zichzelf al zijn ^O^
pi_145274628
En niet in een keer dubbel proberen te vouwen, maar bijna erdoor en dan een beetje bijbuigen iets er omheen geeft nog ruimere is betere makkelijkere bochten is mijn ervaring.

Bocht te ver in de pijp? Touw eraan en doorschuiven en schudden met de buis. Je krijgt hem wel weer terug met het touw.
pi_145275198
Gewoon altijd gewerkt met 2 meter buizen, makkelijk vervoeren. Koop je bij de Hornbach een zak van paar honderd verbinders voor een paar ¤ en klaar.

Is ook makkelijker werken met een buigveer, dan hoeft er maar een meter of 2 draad aan om hem eruit te trekken. Ik heb er een paar meter schakeldraad aan zitten.
Laat die handjes wapperen!
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 22:33:27 #291
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_145275581
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Gieliovd het volgende:
Gewoon altijd gewerkt met 2 meter buizen, makkelijk vervoeren. Koop je bij de Hornbach een zak van paar honderd verbinders voor een paar ¤ en klaar.

Is ook makkelijker werken met een buigveer, dan hoeft er maar een meter of 2 draad aan om hem eruit te trekken. Ik heb er een paar meter schakeldraad aan zitten.
Ehm.. ik doe helemaal geen draad aan de buigveer (zijn weinig elektriciens die dat uberhaupt doen); even stevig stoten met de buis op de grond en de veer komt vanzelf te voorschijn; doet ie dat niet dan heb je de buis vaak al veelste strak gebogen.

Je moet de buis in ieder geval niet heel kort om gaan knikken; het beste kun je de veer in de buis doen, dan je twee duimen op de buis ongeveer een cm of 30 uit elkaar plaatsen en dan met je duimen de buis proberen te buigen.

Beetje zoals hier gebeurt ;)
http://www.lvoorl.nl/content/pvc-buis-buigen
pi_145278281
Ik doe ook altijd zo ruim mogelijk, maar wij zijn geen electriciens he. Dan zit ie vast.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:05:48 #293
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_145290941
Ik buig als het mogelijk is ook geen 90graden. Liever 2x45 vlak bij elkaar.
Heb t gevoel dat dat toch lekkerder draden trekt.

Nog 2 tips:
1. Blaas alle leidingen voor het trekken een keer door met de compressor (opgevoerd tot 10bar is ideaal) heb je gelijk de troep eruit.
2. Ik blaas dan meestal gelijk erna een beetje talkpoeder de buis in. Talkpoeder tast je bedrading niet aan en maakt het trekken veel soepeler (zeker als de smurfin net naast de andere kant van de pvc leiding staat hilarisch :D )
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_145310799
Ik gebruik altijd die 90 graden bochten uit de winkel.
Vaak wat meer gefriemel en gegodver bij het trekken van draden, maar het ziet er zo netjes uit.

Zie je later niets meer van weet ik; is ook meer dwangmatig. :s) :s) :s)
pi_145310965
Waar ik na de posts met op/aanmerkingen wel benieuwd naar ben hé.. ;)

Denken jullie nou echt dat ik het nog aan ga passen? *)
pi_145311055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Puala het volgende:
Waar ik na de posts met op/aanmerkingen wel benieuwd naar ben hé.. ;)

Denken jullie nou echt dat ik het nog aan ga passen? *)
Meeste stemmen gelden toch?
Of doe je toch gewoon je eigen zin? ):O
pi_145311453
Nog 5 posts :P Deeltje 3!!!

Niet aanpassen, wel leren en je techniek verbeteren voor de andere klussen :) Zo doe ik het tenminste... al doende leert men :D
Laat die handjes wapperen!
pi_145311521
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Puala het volgende:
Waar ik na de posts met op/aanmerkingen wel benieuwd naar ben hé.. ;)

Denken jullie nou echt dat ik het nog aan ga passen? *)
:D
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:01:49 #299
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_145311579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Puala het volgende:
Waar ik na de posts met op/aanmerkingen wel benieuwd naar ben hé.. ;)

Denken jullie nou echt dat ik het nog aan ga passen? *)
_O- _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_145312756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:52 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Meeste stemmen gelden toch?
Of doe je toch gewoon je eigen zin? ):O
Stel je altijd vragen waar je zelf het antwoord op kan weten? Ik ben een vrouw, do i need to say more? :*
pi_145312837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:59 schreef Gieliovd het volgende:
Nog 5 posts :P Deeltje 3!!!

Niet aanpassen, wel leren en je techniek verbeteren voor de andere klussen :) Zo doe ik het tenminste... al doende leert men :D
En dicht O+ op naar het volgende deel.

Doe ik al, er zijn nu ook al bochtjes met de hand gemaakt. Maar ik heb op bepaalde punten voor de makkelijke weg gekozen. En de tijd zal het leren of dat slim is geweest :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')