abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:09:13 #1
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_143515117
Beste,

Alvorens ik met mijn relaas begin, zou ik graag mijn excuses alvast aan willen bieden als dit topic zich niet in het correcte forum plaatsvindt.

Op het moment ben ik nagenoeg 28 jaar en ondanks een altijd relatief gezien fit leven met geen drank, drugs of roken, mis ik in vergelijking met de normale man een hele hoop kracht van mijn bovenlichaam.

Ik ben altijd redelijk sportief bezig geweest, denk aan atletiek, duurlopen als karate en meerdere jaren fitness. Ik ben op het moment 66 kilo terwijl ik 1m80 lang ben. Ondanks het vele lezen, het vele eten en het hebben van een ijzeren discipline toen ik nog ging fitnessen, ben ik nooit boven de 72 kilo uitgekomen. Het gewicht daargelaten heb ik op dit moment veel problemen met het hebben van een sterk bovenlichaam en dan heb ik het niet over een gespierd, maar meer de kracht zelf die ik mis.

Met benchpresses ben ik nooit boven de 52,5 kilo uit weten te komen, deadlifts en squats hielpen op termijn ook niks. Des te frustrerender dan, dat een vriend van mij die meeging sporten mij binnen een half jaar ingehaald had en nog steeds sterker wordt.

Een manier om dit te verhelpen kan ik mij niet voor de geest halen en daarom zou ik graag willen weten of er iemand op dit forum is die mij enige suggesties zou kunnen verschaffen om mijn kracht te laten toenemen.

Mvg Loller
pi_143515184
Je bouw is niet proper voor wat je wilt bereiken
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_143515288
Je bouw kan best veranderen, ik ken gasten die eerder skinny 1.90m 70 kilo waren en nu ziek breed zijn en 145 kilo bankdrukken.

Meer eten vooral. Als je vastzit op een bepaald gewicht eet je te weinig, dus nog meer eten. Gewoon calorieën tellen en als je niet meer aankomt de hoeveelheid met 200-300 verhogen en weer doorgaan.

En een goede strength routine volgen helpt ook enorm. Niet willekeurig op wat apparaten gaan zitten en maar wat doen in de sportschool. Even inlezen in bijvoorbeeld starting strength of 5x5 schema's.
pi_143516123
Meer eten en een goed krachtprogramma volgen inderdaad.

Hoeveel kg waren je squat en deadlift?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:02:06 #5
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_143517529
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Klokov het volgende:
Meer eten en een goed krachtprogramma volgen inderdaad.

Hoeveel kg waren je squat en deadlift?
65kg en 20kg. Afwisselende hoeveelheid sets om spierwenning te verkomen icm verhoging van gewichten of stabiel gewicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')