abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 19:03:34 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_413614
ik wilde ff zeggen dat dat met die opblaaspop niet gaat werken, die pikt Bianca in

eniewee, hier de rest van op- en aanmerkingen op de uitzending

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 24-10-2000 19:07]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_413888
quote:
Op 24 oktober 2000 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
eniewee, hier de rest van op- en aanmerkingen op de uitzending
Was saaaaaaaaaaiiiiiiiiii !!!!!!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 20:48:06 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_413896
Ik vond het weer een leuke uitzending.

Ik krijg nu dan toch eindelijk weer een beetje het gevoel van vorig jaar terug.

Die ei week opdracht is een goeie zet. Als ze de gesprekken die er ontstaan tijdens de wacht allemaal uitzenden dan gaan we een goeie week te gemoet denk ik.

pi_413978
Niets aan ,alleen die kop van Edje was wel leuk toen hij een standje kreeg van Bianca
  Moderator dinsdag 24 oktober 2000 @ 22:39:32 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_414244
Pfff.. dat verhaal van Ferdi tegen Bianca.. Gaap!!
Maandag was een absolute topper, dus misschien viel het daardoor extra tegen.

Hopelijk is de column van Nico nog wat..

Maar dat ei-zitten, hoe stom het ook is en klinkt, is misschien toch wel een aardige zet geweest: er wordt heel wat geroddeld (Desiree natuurlijk) en gebiecht (Koos tegen Georgie over zijn nominatie), dus dat kan de komende dagen hopelijk voor nog wat pit gaan zorgen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:03:39 #6
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_414324
Ik vond Robin en Ferdi erg raar reageren op het gepraat over jezelf zien zitten. Iedereen kan zichzelf toch visualiseren vanaf een punt buiten zichzelf. Daar is weinig wazigs ofzo aan.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:06:49 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_414339
Tja, waarschijnlijk heb je dan 2 soorten mensen, want ik moet hierin toch meegaan met Robin en Ferdi. Ik heb dat ook niet.
pi_414350
quote:
Op 24 oktober 2000 23:03 schreef DiEr het volgende:
Ik vond Robin en Ferdi erg raar reageren op het gepraat over jezelf zien zitten. Iedereen kan zichzelf toch visualiseren vanaf een punt buiten zichzelf. Daar is weinig wazigs ofzo aan.
Als Dees of Ed het woord visualiseren hadden gebruikt hadden Robin en Ferdi zich er waarschijnlijk meteen in kunnen vinden, wie niet inderdaad. Maar nu kwam het (expres) over alsof ze misschien een soort "uittreden" bedoelden. Hadden R en F gewoon duidelijker naar moeten vragen.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 13:08:18 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_415446
Ja oke, dat klopt wel volgens mij. Ed en Dees hadden het over twee verschillende dingen. Eerst over het visualiseren en later had Ed het over jezelf in bed zien liggen ofzo en Dees begon met gezeur over geesten. De laatste twee onderwerpen hebben weinig met het jezelf visualiseren te maken.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')