abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170904885
registreer om deze reclame te verbergen
Toen een vriend van me en ik op een opblaaskasteel gingen ( :') ja, we waren al jaren te oud eigenlijk) en hij daarbij van de opblaasglijbaan afging en hard op mijn knie viel met zijn 80 kilo ofzo. Damn, dat was kut. En toen had ik zoveel vocht in mijn knie, helemaal opgezwollen, en ik moest tot drie keer naar het ziekenhuis. Mijn knie was alleen elke keer te dik om echt iets goed te kunnen checken/voelen, zelfs met röntgenfoto.

Moest ik gefixeerd in zo'n spalk. Nou, ik heb geschreeuwd en gedaan. Wat was dat kut, :{. Heb hem 's avonds in bed afgedaan en toen voelde het al iets beter, maar damn.
/he tastes like you only sweeter/
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
pi_170932982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:45 schreef Bananenpap het volgende:
Tijdens atletiek gooide iemand per ongeluk zo'n ijzeren discus van 2 kg tegen mijn achterhoofd. Moest meteen naar de huisartsenpost waar ik drie spuiten in mijn wond kreeg en daarna nog eens 8 hechtingen. :') De week daarna moesten die hechtingen er weer uitgepulkt worden. Godver, ik krijg weer de rillingen. Meteen gestopt met atletiek.
Ai, waar dan op je achterhoofd? Je schedel was gewoon nog intact?
pi_170962718
toen ik na de operatie waarbij mijn dikke darm is verwijdert uit de narcose kwam, en ze waren vergeten de morfine pomp aan te zetten........dacht dat ik dood ging van de pijn, gelukkig merkte een verpleegkundige het vrijwel direct op dus duurde het maar 5 minuten of zo....
  maandag 15 mei 2017 @ 20:08:12 #179
118453 sararaats
Stofwolkje van het jaar
pi_170966954
registreer om deze reclame te verbergen
1990:

Salto verkeerd opgevangen en hersenpudding euh hersenschudding.

Zag sterretjes en weet niet meer hoe ik thuis geraakt ben.

Last van hoofdpijn maar op mijn hersenscan was er niks abnormaals te zien.
The most powerful anti depressant has four paws and purrs!
Ah ah tijd om mijn eten te serveren Paardmans (De Mestkever)
pi_170968255
Drie keer mijn knie uit de kom gehad, vooral het terugduwen van de knie is een feestje :')

Voor jaren terug met mijn onderbeen bekneld gezeten tussen een betonnen paal en een heftruck. Dat deed zeer kan ik je vertellen :X

En voor twee weken terug een zware aanval van spit in de rug gehad. Bij elke stap zakte ik gewoon door mijn benen heen van de pijn -O-

En voor een paar jaar terug mijn kleine teen gebroken door hem snoeihard te stoten tegen de tafelpoot. Toch wel een momentje van vochtige ooghoeken
:')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')