abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:47:25 #201
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_173030358
Zenuwpijn staat met stip op één! Allesoverheersende, gekmakende, niet te stillen pijn.
Spasmes en luxaties op een gedeelde tweede plaats.
pi_173032840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:47 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Zenuwpijn staat met stip op één! Allesoverheersende, gekmakende, niet te stillen pijn.
Spasmes en luxaties op een gedeelde tweede plaats.
Wat mij betreft ook, niet te kalmeren pijn constant. Niks helpt daartegen.

Op 2: Migraine, gekmakende pijn in je lijf, niet alleen je hoofd. Kotsen terwijl je hoofd ontploft. Het liefst zou je sterven puur om van de pijn te ontsnappen. Ik heb het 2 keer in mijn leven meegemaakt en gelukkig is dit alweer een tijd geleden. *knockonwood

Op 3: Liefdesverdriet, een gebroken hart kan letterlijk zo aanvoelen. Je voelt je zwaar kut en je lijf ook.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:10:34 #203
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_173055873
Liefdesverdriet ;(
  Spellchecker vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:34:59 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173063306
Injectie in mijn schouder (paar keer) ivm " frozen shoulder" .
pi_173086308
Sensatiebakken topic :)

Maar goed. Mijn top 3;

1) Endoscopie waarvan de verdoving niet aansloeg op mijn al 2 jaar ontstoken 30 cm dikke darm ivm ziekte van Crohn. Ik voelde die scoop als een brandende ijzeren staaf 30 cm lang tot ze doorhadden dat ik echt lag te creperen.

Sindsdien doen ze dat bij mij onder propofol. En ik heb een fobie voor artsen erbij.

2) Kaakonsteking/zenuwpijn door een vergeten watje in mijn kies van de spoedtandarts. Kies moest getrokken worden. De pijn was zo intens dat zelfs Tramadol er niets voor deed.

3) Chronische pijn door Crohn & Reuma. Er zijn dagen dat ik me afvraag of " vermoeiede pijnlijke hoop mens" een emotie is.

Het put me enorm uit.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:43:18 #206
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_173086404
Mijn etalage benen.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_173250692
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Kamina het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aerosinusitis

Als je dit eenmaal hebt meegemaakt in extreme vorm, dan hoop je dat je nooit meer hoeft te landen wanneer je eenmaal in het vliegtuig zit.

Alsof je hoofd op ontploffen staat; koppijn om van te janken, van je neus tot je ogen en je oren. Ik dacht dat een boor in de zenuwen van je verstandskiezen pijn deed, maar dat kan niet op tegen dit.
Ik heb dit ook gehad.. kan wel janken als ik er aan terug denk. :X
Protège moi de mes désirs.
pi_173250963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 01:13 schreef Impressme het volgende:

[..]

Wat mij betreft ook, niet te kalmeren pijn constant. Niks helpt daartegen.

Op 2: Migraine, gekmakende pijn in je lijf, niet alleen je hoofd. Kotsen terwijl je hoofd ontploft. Het liefst zou je sterven puur om van de pijn te ontsnappen. Ik heb het 2 keer in mijn leven meegemaakt en gelukkig is dit alweer een tijd geleden. *knockonwood

Op 3: Liefdesverdriet, een gebroken hart kan letterlijk zo aanvoelen. Je voelt je zwaar kut en je lijf ook.
zenuwpijn: tand, waar later wortelkanaalbehandeling overheen moest
Migraine gelukkig nooit gehad
Liefdesverdriet: doet na 15 jaar af en toe nog pijn.

Andere pijn: ooit eens op werk met bureaustoel verplaatst, verrek ik een spier in de liesstreek. Ik viel bijna flauw van de pijn.
Andere leuke: slijmbeursontsteking in de schouder, erg pijnlijk sowieso. maar daarna in slaap op die schouder draaien. Ik zat aan het plafond en kreeg direct een koortsreactie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:24:42 #209
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173258282
Een neus vol bloedkorstjes maar constante hoofspijn is veel pijnlijker.

Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_173770479
Bevalling :%

ingegroeide teennagel waar volwassen zoon op ging staan :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_173773323
Toen de verloskundige tijdens de bevalling even de baarmoerdermond even een beetje moest oprekken.....damn!!! Kon het mens wel schoppen toen :(
pi_173773337
Nog geen erge pijn meegemaakt gelukkig
pi_173786494
Wortelkanaalbehandeling met ontstoken wortel (waardoor dus de verdoving niet volledig werkt). Enig.
pi_173794979
Ik heb ook nog wel een "leuke" denk ik. :(
Toen mijn rugklachten begonnen werd al snel duidelijk dat ik 2 versleten tussenwervelschijven had.
Het voorstel was om discusprotheses te plaatsen want de wervels zaten strak op elkaar en schuurden dus ook bij elke beweging.
Maar eerst moest uitgezocht worden dat mijn pijnklachten ook daadwerkelijk uit die versleten tussenwervelschijven kwamen en dat doen ze dmv. een discografie.

Vanaf de zij steken ze dan naalden tot in de tussenwervelschijf, in mijn geval dus 2, en nog een 3e als controle/vergelijking.
Daar zetten ze dan stroom op om de reactie te peilen.
En dat gebeurt allemaal onverdoofd die 3 naalden tot in je tussenwervelschijf mét stroom er op.

Was echt vreselijk maar wel noodzakelijk.
pi_173796230
Hmm ik heb denk ook wel een 'pijnlijke''
Ik was die dag ontzettend gespannen, en had een lorazepammetje op. Natuurlijk was mijn reactievermogen zwaar kut, en ik moest toch racen om op tijd op school te komen. Gevolg, frontale botsing tegen een wegversperring.
Schade: Een gebroken enkel op meerdere plaatsen, daarbij stond mijn enkel zo scheef als wat. Eerst viel de pijn juist wel mee. Het zetten van die enkel was wel echt pijnlijk. De operatie daarna niks van gevoeld, (logisch). En nu zitten er schroeven in mijn enkel.
Iemand ervaring of zo''n poortje op Schiphol dan afgaat? :') Vermoed van niet, maar nog niet geprobeerd.
pi_173796723
Mijn tandarts had me al verschillende malen gezegd dat ik mijn verstandskiezen moest laten verwijderen. Door alle horrorverhalen die ik daarover gehoord had had ik daar weinig zin in en maakte geen afspraak met de kaakchirurg...... totdat ik op een dag pijn kreeg....

Uiteindelijk bij de kaakchirurg een paar flinke verdovingen gekregen en meneer de kaakchirurg ging aan de slag. Toen de boel opengesneden was en de onderste kies getrokken ging worden gilde ik direct van de pijn. Die kies was door een ontsteking ingekapseld ofzo en niet verdoofd. Nog maar een paar verdovingen er in en toen de bovenste kies getrokken. Hierna ging de chirurg opnieuw de onderste kies trekken. Toen de chirurg zijn knie op mijn borst zette en ik gilde als een mager speenvarken hoorde ik hem nog zeggen: Laat de pijn over je komen.

Onverdoofde verstandskies trekken is de heftigste pijn die ik ooit heb meegemaakt. Direct afspraak gemaakt voor de andere kant. Dat dan weer wel.
60 HRC
pi_173799916
Mijn ergste pijn is toch wel keelontsteking een jaar geleden. Twee weken lang huilen van de pijn. Het begon met keelpijn, en toen kreeg ik koorts en ging het bergafwaarts. Elke keer dat ik slikte voelde alsof er een brandend mes in m'n keel werd gegleden.
Vanaf toen ben ik bij elk beetje keelpijn bang dat het terugkomt, want dat wil ik nooit meer meemaken.
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_173800005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:47 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Zenuwpijn staat met stip op één! Allesoverheersende, gekmakende, niet te stillen pijn.
Spasmes en luxaties op een gedeelde tweede plaats.
Hier ook last gehad van zenuwpijn. Ik heb lopen huilen als een klein kind.
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:12:25 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_173928725
Bij het zoeken van iets op de grond schoof er een speld onder het nagelbed van mijn middelvinger.

En een verrekte spier in mijn nek. Fuck.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_173929408
1: hersenbloeding. Geloof me, dat wil je niet meemaken. :N Alsof iemand met een mes in je hersenen zit te karnen.

2: Meniscus afgescheurd. Ook geen pretje, voelde alsof mijn been er af werd geschroefd.

3: Kiespijn. Zo erg dat de pijn zich verspreide naar mijn keel en schouders. Ook fijn dat de tandarts je niet kan helpen als het (zwaar) ontstoken is. Ik slikte pijnstillers alsof het snoepjes waren.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_175149178
Iets laten vallen op je teen. Ik greep gelijk naar m'n teen om 'm vast te houden (alsof dat helpt :')) en huilde van de pijn. Mijn vriend was net even buiten en kwam later dan verwacht weer binnen. Ik kon die avond niet lopen op die voet.
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:44:11 #222
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175150512
1. Bacteriaal meningitis, gevolgd door sydenham chorea.

2. Ernstige nekcontoures in the isoleercel als bijwerking van haldol

3. Keelontsteking waardoor ik niet meer kon slikken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175155188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:59 schreef Catnip het volgende:
Hmm ik heb denk ook wel een 'pijnlijke''
Ik was die dag ontzettend gespannen, en had een lorazepammetje op. Natuurlijk was mijn reactievermogen zwaar kut, en ik moest toch racen om op tijd op school te komen. Gevolg, frontale botsing tegen een wegversperring.
Schade: Een gebroken enkel op meerdere plaatsen, daarbij stond mijn enkel zo scheef als wat. Eerst viel de pijn juist wel mee. Het zetten van die enkel was wel echt pijnlijk. De operatie daarna niks van gevoeld, (logisch). En nu zitten er schroeven in mijn enkel.
Iemand ervaring of zo''n poortje op Schiphol dan afgaat? :') Vermoed van niet, maar nog niet geprobeerd.
Ik vermoed dat ze het wel kunnen zien, zeker met die nieuwe ronddraaiende dingen, maar zal niet echt problemen geven.
Sowieso gaan ze erna altijd eerst foullieren nog.
Do what you love, love what you do!
pi_175925589
Mijn schouder uit de kom met een zenuw ertussen, raakte steeds bijna bewusteloos van de pijn. (Dit was afgelopen nacht.. }:| )

Allebei mijn schouders waren uit de kom, rechts kon ik zelf weer terugzetten maar links stond zo ver en er zat een zenuw beklemd, dus daarvoor moest ik naar het ziekenhuis. De autorit was een hel, ik voelde elke oneffenheid in de weg..
  Spellchecker vrijdag 22 december 2017 @ 17:30:43 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175926469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef madam-april het volgende:
Mijn schouder uit de kom met een zenuw ertussen, raakte steeds bijna bewusteloos van de pijn. (Dit was afgelopen nacht.. }:| )

Allebei mijn schouders waren uit de kom, rechts kon ik zelf weer terugzetten maar links stond zo ver en er zat een zenuw beklemd, dus daarvoor moest ik naar het ziekenhuis. De autorit was een hel, ik voelde elke oneffenheid in de weg..
:o .... alsnog sterkte!
pi_175926838
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 17:30 schreef maily het volgende:

[..]

:o .... alsnog sterkte!
Dankje :*
pi_175938477
Emotionele verwaarlozing van vader
pi_175979727
Nierstenen.
  zondag 24 december 2017 @ 21:43:09 #229
456432 Kamina
Tenacious!
pi_175981099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:52 schreef ledzeppelin het volgende:
Emotionele verwaarlozing van vader
Ik zou mijn vader echt nooit hebben verwaarloosd.
1 + 1 = blauw
pi_175981295
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 20:46 schreef FlipjeHolland het volgende:
Nierstenen.
Dat is ook wel het pijnlijkste wat een mens kan ervaren volgens mij. Los van emotionele pijn.
pi_175981586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef madam-april het volgende:
Mijn schouder uit de kom met een zenuw ertussen, raakte steeds bijna bewusteloos van de pijn. (Dit was afgelopen nacht.. }:| )

Allebei mijn schouders waren uit de kom, rechts kon ik zelf weer terugzetten maar links stond zo ver en er zat een zenuw beklemd, dus daarvoor moest ik naar het ziekenhuis. De autorit was een hel, ik voelde elke oneffenheid in de weg..
Gelukkig woon je niet in België :D
pi_175981623
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 22:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Gelukkig woon je niet in België :D
Hahaha ja denk dat ik dan daadwerkelijk bewusteloos was geraakt van de pijn 😂
pi_175997383
quote:
9s.gif Op zondag 24 december 2017 21:43 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik zou mijn vader echt nooit hebben verwaarloosd.
ligt eraan wat voor vader die is
pi_175997522
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:20 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

ligt eraan wat voor vader die is
Was.
1 + 1 = blauw
pi_176222210
1) Gasterscopie zonder verdoving
2) Gekneusde rib als peuter/kleuter toen mijn zusje mij van tafel gooide
3) De klappen van mijn vader
4) Psychische pijn door mensen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:43:49 #236
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176222365
Een hele gekke pijn die erger was dan elke menstruatiepijn, ik kon alleen maar liggen, doorademen, en dan was het draagbaar, kort daarna flink ongesteld.

Vergelijkbaar was iets waarvan ze dachten dat het blindedarmontsteking kon zijn, maar bleek meer gewone gastroenteritis of misschien een niersteentje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176226177
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:43 schreef Andromache het volgende:
Een hele gekke pijn die erger was dan elke menstruatiepijn, ik kon alleen maar liggen, doorademen, en dan was het draagbaar, kort daarna flink ongesteld.

Vergelijkbaar was iets waarvan ze dachten dat het blindedarmontsteking kon zijn, maar bleek meer gewone gastroenteritis of misschien een niersteentje.
Klinkt een beetje als een geknapte folliculaire cyste. Heb ik zelf 2x gehad en dat doet echt enorm veel pijn!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 00:23:22 #238
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177312415
oud topic. sorry.
pi_177312856
Bevallen is uiteraard geen pretje. :') Vooral het persen en de heerlijke hechtingen erna. :X

Maar goed, naast dat, met stip op 1:
- Stuitje gekneusd. :X
Ik was met mijn zoontje naar zo’n binnenspeeltuin en ik ging van zo’n glijbaan af.
Kom ik verkeerd terecht en ik kreeg me daar toch een helse pijn. Alsof alles verschoven was daar. Met moeite wel zelf naar huis kunnen rijden maar elke drempel was verschrikkelijk.
Nooit voor naar de dokter geweest want ik was bang voor wat hij ermee zou doen. :')
Na 1,5 jaar is het nog steeds gevoelig maar heeft echt even geduurd voordat ik normaal op de bank kon zitten of fietsen zonder pijn.
Houten bankjes zijn overigens nog steeds een no-go. :{w
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:01:37 #240
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199740669
Gekneusde ribben na uitglijden. En met een ontstoken ingegroeide teennagel tegen de tafel stoten.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:51:11 #241
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199742526
Voor mıj blıjft het langdurıge en ıntense pıjn. Pıjn dıe je uıtput, dıe maar blıjft duren.

Heb rıbben gekneusd, heb zelfs weleens bloed geplast na een onaangename aanrakıng zeg maar. Deed vıes veel pıjn en ık vond mezelf ook echt best zıelıg op dat moment.
Maar dat heeft een eınd, gaat weer beter worden. Kortstondıge maar heftıge pıjn, fıkse vloeken en echt heel naar.

Dıe pıjn dıe er altıjd ıs en langzaam maar zeker erger wordt. Beter ın de zomer, slechter ın de wınter. Altıjd aanwezıg. Het ıs meer dan alleen pıjn, het put je uıt tot het punt dat je heel even geen verweer meer hebt ertegen, mentaal er gewoon even doorheen zıt. Je ondanks de wetenschap dat het nıet weg gaat jezelf bıj elkaar moet schrapen.
Er ıs nıet alleen altıjd aanwezıge pıjn naast pıjnscheuten. Er ıs ıntense vermoeıdheıd erdoor, aanzıen hoe je functıoneren aangetast wordt erdoor. Op sommıge momenten holt het je uıt, moet je knokken om mentaal goed te blıjven en te rıchten op wat nog wel kan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 21:05:38 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199747483
Leuk topic :'( .

Motorongelukje in Slowakije en daarbij oa m'n linker schouder uit de kom en gebroken, linker AC-gewricht gescheurd en m'n rechter elleboog gebroken. In het ziekenhuis willen ze m'n gebroken(!) schouder eerst terug in de kom trekken, maar het lukt niet. Staan ze daar met twee man aan je pootje te trekken voordat ze erachter komen dat hij de andere kant op moet. Daarna röntgenfoto maken, maar moest ik met m'n rechter arm met gebroken elleboog zo'n loden schort voor m'n ballen houden 8)7 .

Allemaal nul verdoving of pijnstilling natuurlijk. Uiteindelijk kreeg ik morfine, toen heb ik m'n maat gebeld en gezegd: kom me halen ik ben weg hier. Man man man wat een ellende.

Andere: in Chili van een berg gevallen en daarbij letterlijk zo'n beetje alles behalve de knieschijf verpest:

- Vkb ruptuur
- Mediale meniscus in 3 stukken, laterale in 4
- Kraakbeenletsel graad 4 (= compleet weg) op verschillende plekken
- 3 plekken beenmergschade
- Scheurtje in dijbeen net boven knie
- Aanhechting IT-band beschadigd
- Laterale kniebanden verrekt

En dan moet je nog beneden zien te komen :X . Woorden orthopedisch chirurg: nog niemand gezien die in 1 keer z'n knie zo gesloopt heeft als jij :').
Huilen dan.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 21:09:45 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199747542
Maar liefdesverdriet is ook kut.
Huilen dan.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 21:48:24 #244
103397 minthy
Lief-ish
pi_199748134
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 01:23 schreef minthy het volgende:
Het compleet afscheuren van m'n voorste kruisband en het bijna doorscheuren van elke pees/band in de buurt, gecombineerd met zwaar gekneusde botten na even sporten was niet erg prettig. De maanden revalidatie die volgden ook niet.

Die stunt haalde het qua pijn echter niet bij de aanvallen van clusterhoofdpijn. Dát is pas vies smerig qua pijn :')
Het kon nóg erger qua pijn, galkolieken door galstenen en een (zo bleek na de operatie) chronisch ontstoken galblaas. Maandenlang aanvallen gehad. Flink afgevallen, ik durfde haast niets meer te eten :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_199748566
Zenuwpijn, gestoken worden door een schorpioen. Alsof er een gloeiend hete naald in mijn lies (zat in mijn handdoek, ik had geluk) gestoken werd. En die naald bleef heet en begon na 24 uur pas af te koelen. Hele nacht door flilms liggen kijken die nacht.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 22:56:37 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199749115
No pain no gain.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199750836
Wesp
pi_199751358
Fysiek: nierstenen, mentaal: een aantal pijnlijke zaken des levens
pi_199752158
Mentale pijn kan ik echt heel slecht tegen. Wat betreft fysieke pijn? Geen idee eigenlijk. Ik heb nog nooit zo veel fysieke pijn ervaren.

Afkloppen, want ik zie het zo gebeuren dat ik in m'n leven nog een gigantisch ongeluk krijg ofzo en helemaal naar de tering ben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199756613
18 uur lang rugweeën. Uiteindelijk werd ik naar het ziekenhuis gebracht. In een brancard richting verloskamer. Ik kon alleen nog maar uitbrengen "geen verloskamer, ik heb me bedacht. Ik wil euthanasie".

Nooit meer! Getraumatiseerd kwam ik 2 dagen later thuis.
Ik kon niet geloven dat ik het overleefd had...
pi_199756639
Toen mijn vader mij vertelde dat ik maar zelfmoord moest plegen want hij was klaar met mij.


Dan breek ik liever nog een keer mijn rug :P
Twiddel
pi_199756959
Nierstenen

Ongeluk gehad met de fiets, rug gebroken op 2 plaatsen,, 8 weken in het gips, dat was ook een behoorlijke pijnlijke ervaring
  zondag 6 juni 2021 @ 19:43:01 #253
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199774242
Bijna 4 jaar lang 24-7 pijn als gevolg van een ongeluk. Hopelijk na de laatste operatie dat 't grotendeels weg is.
Leven met een beperking erbij maakt 't er ook niet gemakkelijker op maar ik kan tenminste weer enigszins normaal lopen en fietsen.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199774259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
Nierstenen

Ongeluk gehad met de fiets, rug gebroken op 2 plaatsen,, 8 weken in het gips, dat was ook een behoorlijke pijnlijke ervaring
Welke van de twee was erger qua pijn.
pi_199776268
Onderbeen naast de knieschijf, operatie waarbij ze te weinig verdoving hebben gebruikt en mentale pijnen die zijn denk ik wel het ergste.
pi_199776310
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Bijna 4 jaar lang 24-7 pijn als gevolg van een ongeluk. Hopelijk na de laatste operatie dat 't grotendeels weg is.
Leven met een beperking erbij maakt 't er ook niet gemakkelijker op maar ik kan tenminste weer enigszins normaal lopen en fietsen.
Wat voor operatie gaan ze dan doen?
  zondag 6 juni 2021 @ 22:06:57 #257
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199776363
Toen ik even wat meer kracht op de koevoet wou zetten door m'n been te gebruiken maar deze onder volle spanning los schoot en tegen m'n scheenbeen aan kwam.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199776722
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Welke van de twee was erger qua pijn.
De nierstenen, dat is echt met momenten niet om te houden
pi_199776767
ik heb ook mijn rug gebroken en wervels gekneusd.
alleen niets van gemerkt ivm comateus.
pi_199776901
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

De nierstenen, dat is echt met momenten niet om te houden
Oorzaak?
Ik zwaai naar dieren.
pi_199777086
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oorzaak?
Pijn in je zij, je kunt niet stil blijven zitten want dat is echt niet te houden, met wat bewegen doet het minder pijn maar is het nog steeds lastig, soms krijg je echt steken van pijn die niet te doen zijn
pi_199777153
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Pijn in je zij, je kunt niet stil blijven zitten want dat is echt niet te houden, met wat bewegen doet het minder pijn maar is het nog steeds lastig, soms krijg je echt steken van pijn die niet te doen zijn
damn gast...weet je de oorzaak?
Ik zwaai naar dieren.
pi_199777223
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

damn gast...weet je de oorzaak?
nee geen idee waar die dingen vandaan komen
  zondag 6 juni 2021 @ 23:13:32 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199777255
Ik had verwacht dat de bevalling de ergste pijn zou zijn die een vrouw ooit mee kan maken maar ik had uiteindelijk een stuk of 6 venijnige weeën en de rest was pittig maar omdat het steeds van tijdelijke aard is, prima te doen.

Hmmm, ik kreeg eens een trap van een pony op mijn ribben. Dat deed zeer. Een astronaut die in mijn mouw ontplofte, enorme brandblaar tussen m'n middelvinger en ringvinger. Sowieso vind ik brandwonden altijd venijnig.
Resistance is futile.
pi_199777452
Wat een verhalen;; ik kom niet verder ...denk ik een voorhoofdholte ontsteking,en wat ik denk jicht...wel bij de ha geweest maar..las weleens dat mensen zelfs niet een laken er op konden hebben,,,
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 6 juni 2021 @ 23:44:21 #266
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199777478
Zenuwpijn op 1 met stip, daar kan je niks tegen in nemen. Op 2: Migraine, echte migraine (waar je niet meer kan bewegen en alles zeer doet, ook het kotsen wat je sowieso moet doen) dus niet de sneeuwvlokjes versie.
  zondag 6 juni 2021 @ 23:52:25 #267
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199777524
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef hoechst het volgende:

[..]

Wat voor operatie gaan ze dan doen?
Die heb ik al gehad begin april. Ze hebben de inmiddels 2e totale knieprothese erin (rechts) gezet (de eerste was prima maar door andere problemen met mn knie helaas niet de juiste). Momenteel nog bezig met de 2e revalidatie. Gaat vooralsnog goed maar alles doet gewoon fucking veel pijn. Ik zal altijd enigszins met een bewegingsbeperking blijven rondlopen en de pijn kan mogelijk chronisch worden. Middelmatige vooruitzichten dus.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199777536
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:52 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Die heb ik al gehad begin april. Ze hebben de inmiddels 2e totale knieprothese erin (rechts) gezet (de eerste was prima maar door andere problemen met mn knie helaas niet de juiste). Momenteel nog bezig met de 2e revalidatie. Gaat vooralsnog goed maar alles doet gewoon fucking veel pijn. Ik zal altijd enigszins met een bewegingsbeperking blijven rondlopen en de pijn kan mogelijk chronisch worden. Middelmatige vooruitzichten dus.
Waren beide knieën zo versleten?

Ach daar zijn middelen voor toch.
  maandag 7 juni 2021 @ 00:02:10 #269
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199777591
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:54 schreef hoechst het volgende:

[..]

Waren beide knieën zo versleten?

Ach daar zijn middelen voor toch.
Nee. Ik ben in 2017 van een aanhangwagen afgedonderd en heb daarbij mn rechterknie volledig verbrijzeld. Tibia plateau fractuur en zeer gecompliceerd. Eerst breuk laten zetten met 2 platen en 13 schroeven. Afwijkende stand en gewricht zwaar beschadigd waardoor flinke bewegingsbeperking en helse pijn. Gevolgen: Synthetische morfine verslaving (oxycodon), relatie mede stuk laten lopen en noodgedwongen verkoop van huis. Daarnaast is mn sociale leven zo goed als gehalveerd en ben ik enkele keren zwaar in de put geraakt. Ik knok al bijna 4 jaar tegen mn beperking, pijn en depressie. Life is peachy :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199777630
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 00:02 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Nee. Ik ben in 2017 van een aanhangwagen afgedonderd en heb daarbij mn rechterknie volledig verbrijzeld. Tibia plateau fractuur en zeer gecompliceerd. Eerst breuk laten zetten met 2 platen en 13 schroeven. Afwijkende stand en gewricht zwaar beschadigd waardoor flinke bewegingsbeperking en helse pijn. Gevolgen: Synthetische morfine verslaving (oxycodon), relatie mede stuk laten lopen en noodgedwongen verkoop van huis. Daarnaast is mn sociale leven zo goed als gehalveerd en ben ik enkele keren zwaar in de put geraakt. Ik knok al bijna 4 jaar tegen mn beperking, pijn en depressie. Life is peachy :P
Woow😔
  maandag 7 juni 2021 @ 00:30:43 #271
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199777733
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 00:11 schreef hoechst het volgende:

[..]

Woow😔
Achja, Ik heb het ergste achter de rug en ben er ondanks wat tegenslagen weer redelijk bovenop gekomen. Ik heb nog wel een wegje te begaan maar dat gaat me na al dat andere zeker lukken.
Onkruid vergaat niet ;)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199846615
Ik vond het herstel van m’n keizersnede, vooral die eerste week, echt totaal niet feestelijk.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 13:46:14 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199846658
Spiraaltje zetten. Kotsen van de pijn.
Resistance is futile.
pi_199851947
Sinustrombose, wat de meest verschrikkelijke hoofdpijn in mijn leven opleverde (vergelijkbaar met clusterhoofdpijn), verlammingsverschijnselen en uiteindelijk wegrakingen, waar ik door nalatigheid van de zorg nog ruim een maand mee heb mogen rondlopen voordat het ontdekt werd.

Maar mentale pijn vind ik alsnog erger.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:59:28 #275
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199924261
Galsteenkolieken.

Zelfs na dubbele dosis morfine kwam de pijn er nog scherp door.
De morfine heeft mij maar 10 minuten geholpen en bleek er nog allergisch voor te zijn ook.
Andere pijnen waren vergelijkend met deze pijn vriendelijke ongemakjes.

Mentaal; liefdesverdriet.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_199925244
Fysiek: seksueel geweld van familie en ex.
Emotioneel: dat dochters zoals ik enkel geschikt zijn voor de prostitutie
Gebeurtenis: uit huis geplaatst worden

En verder: de nodige trauma's opgelopen, maar die definiëren mij niet meer als mens of persoon. Ik ben CotS die toevallig wat hobbels op de weg had, dat is prima, want het heeft me gevormd tot een mens waar ik tevreden mee ben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199983644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fysiek: seksueel geweld van familie en ex.
Emotioneel: dat dochters zoals ik enkel geschikt zijn voor de prostitutie
Gebeurtenis: uit huis geplaatst worden

En verder: de nodige trauma's opgelopen, maar die definiëren mij niet meer als mens of persoon. Ik ben CotS die toevallig wat hobbels op de weg had, dat is prima, want het heeft me gevormd tot een mens waar ik tevreden mee ben
goddamn
  zondag 20 juni 2021 @ 22:34:01 #278
496395 Harige_hont
Harig en zacht
pi_199983791
Poes die in m'n vinger beet toen hij een kattensnoepje uit mijn hand wou eten ;(
Als je mij likt krijg je haartjes in je mont :)
  zondag 20 juni 2021 @ 22:36:51 #279
496395 Harige_hont
Harig en zacht
pi_199983831
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Andere: in Chili van een berg gevallen en daarbij letterlijk zo'n beetje alles behalve de knieschijf verpest:

- Vkb ruptuur
- Mediale meniscus in 3 stukken, laterale in 4
- Kraakbeenletsel graad 4 (= compleet weg) op verschillende plekken
- 3 plekken beenmergschade
- Scheurtje in dijbeen net boven knie
- Aanhechting IT-band beschadigd
- Laterale kniebanden verrekt

En dan moet je nog beneden zien te komen :X . Woorden orthopedisch chirurg: nog niemand gezien die in 1 keer z'n knie zo gesloopt heeft als jij :').
Doet die knie het inmiddels weer net zo goed als voorheen? :@
Als je mij likt krijg je haartjes in je mont :)
pi_199984167
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:36 schreef Harige_hont het volgende:

[..]

Doet die knie het inmiddels weer net zo goed als voorheen? :@
Als ik praat ik uit eigen ervaring (meniscus 3x gescheurd, waarvan 1x bijna volledig) hersteld zoiets nooit meer 100%, ik denk niet eens voor 70%.

Ik ben als voetballer al zielsgelukkig als ik de bal zonder pijn over 30 meter kan passen. :{ op doel schieten doe ik uit pure angst uitsluitend met mijn zwakkere linkerbeen. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 20 juni 2021 @ 23:22:36 #281
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199984404
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Kamina het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aerosinusitis

Als je dit eenmaal hebt meegemaakt in extreme vorm, dan hoop je dat je nooit meer hoeft te landen wanneer je eenmaal in het vliegtuig zit.

Alsof je hoofd op ontploffen staat; koppijn om van te janken, van je neus tot je ogen en je oren. Ik dacht dat een boor in de zenuwen van je verstandskiezen pijn deed, maar dat kan niet op tegen dit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 09:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik heb dit ook gehad.. kan wel janken als ik er aan terug denk. :X
Inmiddels twee keer bevallen zonder pijnstilling en bovenstaande staat nog steeds op 1. :X
Protège moi de mes désirs.
pi_199989916
Aan fysieke pijnen heb ik niks meegemaakt. Niks meer dan kleine verwondingen.

Mijn ergste pijn: mijn kinderen moeten vertellen dat papa en mama uit elkaar gingen.
pi_199994766
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef Grublit het volgende:
Aan fysieke pijnen heb ik niks meegemaakt. Niks meer dan kleine verwondingen.

Mijn ergste pijn: mijn kinderen moeten vertellen dat papa en mama uit elkaar gingen.
Komend weekend moet ik hetzelfde gaan doen :-(
pi_199994989
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:54 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Komend weekend moet ik hetzelfde gaan doen :-(
Oh bah wat vervelend. Veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 juni 2021 @ 19:45:34 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199996271
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:36 schreef Harige_hont het volgende:

[..]

Doet die knie het inmiddels weer net zo goed als voorheen? :@
Tijd geleden geopereerd, nu nog hard aan het revalideren: 3x per week fysio en elke dag thuis oefenen. Heb nog een maand of 10 revalidatie te gaan. De eerste maanden waren echt afzien, maar je weet waar je het voor doet.

Ik hoop dat ik ooit weer een beetje fatsoenlijk een balletje kan trappen maar die garantie zat er niet in. Maar goed, er zit flink wat vooruitgang in en in het dagelijks leven functioneer ik alweer behoorlijk. Nu afwachten in hoeverre ik straks weer kan sporten.
Huilen dan.
pi_199996548
Ik heb een keer een pot theewater dat net van de kook af was over mijn blote voet gekregen. Op het moment zelf deed het wel pijn, maar misselijkmakend was de pijn een dag of wat later. Mijn voet was 1 dikke vette blaar, en de rand van de wond deed zo zeer dat ik zat te kokhalzen van de pijn. Brandwonden zijn kut.
  maandag 21 juni 2021 @ 19:57:47 #287
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_199996621
Uhm. Stevige oorontsteking?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_199996668
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 13:46 schreef Seven. het volgende:
Spiraaltje zetten. Kotsen van de pijn.
Ook mijn ergste pijn. Baarmoedermond was te smal, dus die moest eerst opgerekt worden (lees: er wordt een soort taps toelopende staaf ingestoken, auw!) Was daarnaast 1 van de gelukkigen die 3 keer terug moest komen voordat het plaatsen lukte, baarmoeder(hals) maakt een superscherpe bocht helaas. Was de enige in 20 jaar bij wie het zo moeizaam ging volgens de arts. Hij was al bijna bang dat hij het zetten verleerd was. :D

Rare pijn trouwens, qua intensiteit niet eens heel heftig, maar jezus, wat trok ik die pijn slecht. Heb ook nooit vergelijkbare pijn meegemaakt. De verpleegkundige zei na afloop dat ze het plaatsen van een spiraaltje heftiger vond dan bevallen. Ok, good to know....
  maandag 21 juni 2021 @ 20:06:38 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199996813
Was er bij m'n ex bij toen ze een (koper)spiraaltje gingen zetten. Nou, dat was inderdaad geen feestje :') .
Huilen dan.
  Miss 200.000.000! maandag 21 juni 2021 @ 20:15:25 #290
367000 roos94
pi_199997000
Nierstuwing. Maandenlang. Iedere dag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200003193
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:54 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Komend weekend moet ik hetzelfde gaan doen :-(
Sterkte! Hou het belang van de kinderen voorop. Hier gaat het qua kinderen vrij soepel, met name omdat ik alle shit het geslikt, om het maar bij hen weg te houden.
Kost me nog steeds moeite af en toe...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')