abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143465058


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Amnistia - Kimmey12#2564
Bitterlemon - Knuckles#2490
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
Molurus - Molurus#2812
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Thormodo -Thormodo#2155
TwyLight - jmxd#2355
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

[ Bericht 4% gewijzigd door boem-dikkie op 30-09-2014 08:58:31 ]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143467327
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Afgelopen week aantal Miracles gehad, en hoewel de score alsnog niet >50 % is, is ie wel wat positiever nu. Soms met een beetje misplay van de Rogue (niet traden terwijl ik 7dmg op bord heb, hij 12hp heeft en ik nog geen Kill Command heb laten zien, bijvoorbeeld), soms doordat de miracle niet op gang kwam en soms gewoon omdat hij te veel damage op zijn face krijgt.

Rank 2 met 5 sterren nu - begin van de week ging wat shit (zelfs een keer naar rank 5 gedenderd), maar ik sta op +11 in de laatste 3 dagen. :)
Rank 2 ^O^, ik ben nu 9 en dat vind ik al heel wat. Al blijf ik het jammer vinden dat je na 2 kaarten al kunt zien wat voor een deck iemand heeft. Waaronder 50% warlock(minionlock en hand lock)

Mijn battle tag is trouwens #Muller2597
pi_143473777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Remzz het volgende:

[..]

Rank 2 ^O^, ik ben nu 9 en dat vind ik al heel wat. Al blijf ik het jammer vinden dat je na 2 kaarten al kunt zien wat voor een deck iemand heeft. Waaronder 50% warlock(minionlock en hand lock)

Mijn battle tag is trouwens #Muller2597
Dat je kan zien welk soort deck het is betekent helaas niet dat je elke kaart met 100 % accuracy kan voorspellen (zeker niet als het om Zoolock gaat) en je moet ook maar de antwoorden hebben. Mijn Hunter vs Zoo matchup is heel simpel samen te vatten: Heb ik Unleash the Hounds in de eerste 7-ish kaarten?
If yes --> 90 % kans op win.
If no --> 90 % kans op loss.

Ik kom nu vooral Hunters tegen (10/22 gisteravond) en een redelijk aantal van hen speelt nu ook de Mad Scientist. Nog niet echt problematisch geweest voor mij (mijn losses tegen hen lagen niet aan de Scientist), maar het is een interessante toevoeging aan het trap-Hunterdeck. Sowieso heeft Naxx wel een aantal kaarten in het spel gestopt die wel in veel decks hangen - Creepers, Eggs, Belcher, Loatheb om er maar een paar te noemen. :+

Ik heb overigens de OP een update gegeven met een aantal dingen (de verschillende spelvormen). Als iemand nog ideeën of stukjes heeft om toe te voegen aan de OP (of als er problemen zijn met het toegevoegde) roept u het maar. :)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143474637
quote:
6s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Molurus het volgende:
Man man man, shaman deathrattle is lomp. Ik zou haast zeggen: overpowered.

Dit dus:

[ afbeelding ]
5x mee gespeeld, 5x mee verloren... Zit helemaal niets geen removal in toch? Vind het echt lastig om iets op het veld te krijgen dat blijft staan zo.
pi_143474774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:50 schreef Remzz het volgende:

[..]

5x mee gespeeld, 5x mee verloren... Zit helemaal niets geen removal in toch? Vind het echt lastig om iets op het veld te krijgen dat blijft staan zo.
Unstable ghoul, maar verder niet veel idd. Wel heb ik inmiddels sludge belcher en abomination vervangen door nog een feral spirit en nog een mana tide totem om iets meer weerstand te hebben tegen snelle decks.

Ik wil niet zeggen dat ik 100% score ermee, maar toch wel heel ruim boven 50%. Maar ik zit pas op rank 11 nu.

De removal heb ik nog niet echt gemist eigenlijk. Ik heb mn bord continu vol liggen met beestjes, ik hak gewoon alles weg. Wat er aan mijn kant dood gaat komt vaak toch wel weer iets voor terug.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je daar 5 uit 5 mee kunt verliezen. Welke rank zit je nu?

Hoe vaak ik al niet bijvoorbeeld 2x cairne bloodhoof + 2x baine bloodhoof op tafel heb gehad bijvoorbeeld... soms echt medelijden met m'n tegenstander. En Leeroy + ancestral spirit + reincarnate is helemaal smullen, ook al een paar keer gehad.

Om nog maar te zwijgen van Baron Rivendare + deathrattle beestjes. Soms moet ik me gewoon inhouden omdat ik niet meer beestjes kwijt kan. (Wat natuurlijk heerlijk is als je een bloodlust tegenkomt.)

[ Bericht 6% gewijzigd door Molurus op 16-08-2014 12:09:30 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143475907
Net dus weer zoiets:



Who needs removal here? (Tegenstander resignde hier direct trouwens; 35 damage komt zijn kant uit, en er is geen removal kaart die hem gaat redden.)

Nee, 0 uit 5 kan ik echt niet plaatsen. Wat voor decks verlies je van? Misschien ga je teveel voor de directe damage? Deathrattle beestjes zijn pas leuk als ze veel en vaak dood gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Molurus op 16-08-2014 13:01:07 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143476458
Poosje niet gespeeld maar begin nu weer. Bij de solo adventures en dan dat 2de figuurtje, die missiles mag afvuren gelijk aan het aantal kaarten in jouw hand. Heeft iemand daar nog tips voor? Ik sta na 3 beurten al op 16 health ofzo :')
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:10:52 #8
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143476508
Zorg voor weinig kaarten in je hand.
pi_143490799
Net 4 keer Thaddius op tafel. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143532625


(Ja, ik heb per ongeluk door de 'you are legend, congratulations, hier is je nieuwe cardback' heengeklikt. :') )
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143533268
Gefeliciteerd. :)
pi_143533269
gefeliciteerd! :D
pi_143538768
Netjes man _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_143564254
Ik had net de pre-naxx kolento hunter nagemaakt (oops :') ), wel een win te pakken tegen een pala met ietwat geluk :@. Nu aangepast naar de naxx versie en daar eens mee spelen. Ik ben normaliter zo slecht met hunterdecks en wat ik tot dusver had zag er wel enigzins anders uit.
pi_143566807
Weet iemand of en wanneer HS op iPhone komt?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:25:27 #16
308981 Narcotical
Best in the World
pi_143569897
Blizzard is het wel van plan maar volgens mij duurt het nog wel ff
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 18 augustus 2014 @ 23:02:09 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_143574509


Een bord vol Bloodhoofs.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_143609780
En 4 keer Leeroy in 1 beurt. (De eerste is net gereïncarneerd.)

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143616865
Iets meer dan een 32,33 (repeating, of course) % chance of success dan. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:50:21 #20
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143617201
is dit magic the gathering voor zulke grote autisten dat ze niet eens samen spelen?
pi_143618637
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
is dit magic the gathering voor zulke grote autisten dat ze niet eens samen spelen?
Nee, dit is magic waar een potje maar 1/5e van de tijd kost en je niet ellendig lang zit te wachten tot de tegenstander eindelijk klaar is met jou vernietigen.

Magic is best leuk, en eigenlijk (als de magic online client wat toffer was) zou het ook toffer zijn dan heathstone omdat er gewoon veel meer mechanics zijn. Het is gewoon die ellendige client en het trage spel dat magic onmogelijk maakt lang te spelen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143618640
Waarom blizzard moet je me de laatste week ontnemen door een update te doen tot 11 uur :(

Of gaan we vanmiddag plotseling coop implementatie krijgen?

Is there life after NAXX?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143618654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:08 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Dat je kan zien welk soort deck het is betekent helaas niet dat je elke kaart met 100 % accuracy kan voorspellen (zeker niet als het om Zoolock gaat) en je moet ook maar de antwoorden hebben. Mijn Hunter vs Zoo matchup is heel simpel samen te vatten: Heb ik Unleash the Hounds in de eerste 7-ish kaarten?
If yes --> 90 % kans op win.
If no --> 90 % kans op loss.

Ik kom nu vooral Hunters tegen (10/22 gisteravond) en een redelijk aantal van hen speelt nu ook de Mad Scientist. Nog niet echt problematisch geweest voor mij (mijn losses tegen hen lagen niet aan de Scientist), maar het is een interessante toevoeging aan het trap-Hunterdeck. Sowieso heeft Naxx wel een aantal kaarten in het spel gestopt die wel in veel decks hangen - Creepers, Eggs, Belcher, Loatheb om er maar een paar te noemen. :+

Ik heb overigens de OP een update gegeven met een aantal dingen (de verschillende spelvormen). Als iemand nog ideeën of stukjes heeft om toe te voegen aan de OP (of als er problemen zijn met het toegevoegde) roept u het maar. :)
ach dat is de hype, als we vanmiddag klaar zijn met naxx kaarten krijg je ineens weer een flip naar core/naxx en daarna gewoon de best mogelijke decks. De soep is nu gewoon nog even geroerd, dat valt wel weer stil.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143620542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 06:58 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

ach dat is de hype, als we vanmiddag klaar zijn met naxx kaarten krijg je ineens weer een flip naar core/naxx en daarna gewoon de best mogelijke decks. De soep is nu gewoon nog even geroerd, dat valt wel weer stil.
Die kaarten die ik noem zijn gewoon goede contenders voor de huidige beste decks. Misschien dat Egg wegvalt uit zoo omdat men het toch te langzaam vindt, maar de rest zijn gewoon hele goede kaarten. Niets flavour of the week - flavour of the week is het feit dat er heel veel hunters zijn. Zou me niets verbazen als Mad Scientist een kleine nerf krijgt - hij geeft de Trap Hunter enorm veel tempo. Dat, of Ironbeak Owls en Oozes (tegen de bow) gaan weer standaard in decks hangen.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143621967


Eitje :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:24:30 #26
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143624096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Remzz het volgende:

[..]

Rank 2 ^O^, ik ben nu 9 en dat vind ik al heel wat. Al blijf ik het jammer vinden dat je na 2 kaarten al kunt zien wat voor een deck iemand heeft. Waaronder 50% warlock(minionlock en hand lock)

Mijn battle tag is trouwens #Muller2597
Je rank is dan ook grotendeels afhankelijk van je kaarten... eigenlijk zegt een rank vrij weinig (tenzij je een totale noob bent en niet weet wat er speelt).
pi_143624331
Hoewel rank niet alles zegt, zegt het wel veel.
Trump kan met de basic cards legend halen, terwijl het gros van de mensen moeite heeft om onder rank 10 te komen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:04:53 #28
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143625371
*del

[ Bericht 50% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 20-08-2014 13:16:33 ]
pi_143625763
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143625834
Die Trump en Amaz enzo, wat doen die in het dagelijks leven dan. Niets anders dan hearthstone?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143625895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef b4kl4p het volgende:
Die Trump en Amaz enzo, wat doen die in het dagelijks leven dan. Niets anders dan hearthstone?
Het is hun baan en ze verdienen er voor zover ik weet goed mee, dusja :P
Conscience do cost.
pi_143625929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is hun baan en ze verdienen er voor zover ik weet goed mee, dusja :P
Ohh oke ze verdienen de kost ermee. Lache :)

Zat er wat aan te denken, want ik speel ook echt elke avond naast mijn baan maar die gasten lijken echt altijd te spelen vandaar :P
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:41:24 #33
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143626662
Dacht van de week begin ook maar eens met ranked... Heb echter geen enkele legendary :+ In een middagje naar rank 15 (niks bijzonders I know)... maar de Ragnaros, Alextraza's en al die legendarys vliegen me nu al om de oren. Op rank 15... dacht dat daar nog de gasten met een beetje budget decks zaten :+

Zou Trump nu wel willen zien f2p ladder climb..
pi_143626866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Dacht van de week begin ook maar eens met ranked... Heb echter geen enkele legendary :+ In een middagje naar rank 15 (niks bijzonders I know)... maar de Ragnaros, Alextraza's en al die legendarys vliegen me nu al om de oren. Op rank 15... dacht dat daar nog de gasten met een beetje budget decks zaten :+
Kolento Hunter, waar Omentuva dus legend mee is geworden, bevat zover ik weet geen epics of legendaries... volledig een budget deck.

Dus het kan best. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:50:21 #35
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143627012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Kolento Hunter, waar Omentuva dus legend mee is geworden, bevat zover ik weet geen epics of legendaries... volledig een budget deck.

Dus het kan best. :)
Ja.. maar hunter.. }:| telt niet want = op :+
pi_143627129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ja.. maar hunter.. }:| telt niet want = op :+
Wat voor deck speel je nu?

Momenteel heb ik eigenlijk de meeste lol van dit deck:



Of dit nu een legend deck is weet ik niet, maar het is ieg erg leuk om te spelen. (De craftable legendaries die hierin zitten zijn geen van alle essentieel, dus wellicht is het te tweaken als budget deck.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143627161
Vanmorgen mijn tweede nozdormu gekregen, beetje jammer. Er zijn zoveel legendaries die ik niet heb :(
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143627696
Ruilen met mijn 2e Ysera of Bloodmage Thalnos? :P

3 legendaries hebben en dan 2x een dubbele krijgen... }:|
pi_143627915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ruilen met mijn 2e Ysera of Bloodmage Thalnos? :P

3 legendaries hebben en dan 2x een dubbele krijgen... }:|
Thalnos wil ik zo graag :( Ysera heb ik in het pakje voor nozdormu gekregen :D

Het is een hele leuke mindfuck kaart trouwens, tegenstanders schieten in de stress echt lache.

Wat ook leuk is, is priest met die shadowform minion, (of gewoon shadowform) en dan die nieuwe naxxkaart met heal opponent for 5 heath :D

Veel trappen daar in.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:56:36 #40
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143629313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Thalnos wil ik zo graag :( Ysera heb ik in het pakje voor nozdormu gekregen :D

Het is een hele leuke mindfuck kaart trouwens, tegenstanders schieten in de stress echt lache.
Heb die kaart in de, wat zal het zijn, 1500 potjes die ik heb gespeeld, nog nooit op het bord gezien.
:+ Geinig effect inderdaad, maar niet interessant genoeg voor een card slot. Moet er overigens niet aan denken als ik een ingewikkelde priest turn heb die kaart tegen te krijgen 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat voor deck speel je nu?
Van 25 naar rank 14 in een dag (moeiteloos) met ongeveer dit deck van Amaz. Zonder Ragnaros dan wel..

Nu is dat geen prestatie oid, maar met hetzelfde deck vandaag opeens 5 potjes op rij verloren. Alsof het opeens niks meer waard is. Dusja :{ Of de meta rond die rank is in een paar dagen enorm veranderd, of ik had toen veel luck en nu weinig..

Vind zelf de aggressieve decks geen reet aan om mee te spelen. Net maar potjes met m'n aggro mage gedaan en dan win je wel weer. Het is alléén zo hersenloos allemaal, net zoals met die zoodecks die veel spelen.

edit: Het zal overigens niet heel lang duren denk ik dat ik met deze game stop. Ik weiger geld uit te geven aan een F2P game, maar loop daardoor wel alle naxxramas kaarten mis. Natuurlijk slim van blizzard dat je ze niet kan craften, maargoed. Geen zin om 2800 coins op te gaan sparen. :+
Of alléén nog maar arena spelen..

[ Bericht 7% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 20-08-2014 15:05:23 ]
pi_143629593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Heb die kaart in de, wat zal het zijn, 1500 potjes die ik heb gespeeld, nog nooit op het bord gezien.
:+ Geinig effect inderdaad, maar niet interessant genoeg voor een card slot. Moet er overigens niet aan denken als ik een ingewikkelde priest turn heb die kaart tegen te krijgen 8)7

[..]

Van 25 naar rank 14 in een dag (moeiteloos) met ongeveer dit deck van Amaz. Zonder Ragnaros dan wel..

Nu is dat geen prestatie oid, maar met hetzelfde deck vandaag opeens 5 potjes op rij verloren. Alsof het opeens niks meer waard is. Dusja :{ Of de meta rond die rank is in een paar dagen enorm veranderd, of ik had toen veel luck en nu weinig..

Vind zelf de aggressieve decks geen reet aan om mee te spelen. Net maar potjes met m'n aggro mage gedaan en dan win je wel weer. Het is alléén zo hersenloos allemaal, net zoals met die zoodecks die veel spelen.
Klopt het is voor de rest niet echt een gamebreaker

Zoo vind ik zelf nog wel lekker als ik moe ben ofzo, lekker rammen met cheap ass units. Maar als ik echt zin heb om te spelen dan ga ik toch goochelen met miracle rogue of een tof priest deck. Pittiger maar de reactie van de tegenstander is altijd hilarisch.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:13:10 #42
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143629954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Klopt het is voor de rest niet echt een gamebreaker

Zoo vind ik zelf nog wel lekker als ik moe ben ofzo, lekker rammen met cheap ass units. Maar als ik echt zin heb om te spelen dan ga ik toch goochelen met miracle rogue of een tof priest deck. Pittiger maar de reactie van de tegenstander is altijd hilarisch.
Priest is imo veruit de leukste klasse. Thoughtsteal, mind control, shadow priest, shadow madness ... al het bekende materiaal dus. Tenzij je dus slechte kaarten krijgt. Vooral tegen al het agressieve nu móet je wel wild pyromancer of de circle + soulpriest combo hebben voor de turn 4 anders kan je het meteen vergeten :( ... en zelfs dan moet je nog flink aanzetten om board control te krijgen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:15:19 #43
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143630026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]

Eitje :D


Eitje :D

Wel een lelijke card back trouwens.
pi_143630108
Ah heroic nog niet gedaan :P class ook niet trouwens
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:21:02 #45
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143630219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Thormodo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eitje :D

Wel een lelijke card back trouwens.
GZ THORMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
pi_143631118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Priest is imo veruit de leukste klasse. Thoughtsteal, mind control, shadow priest, shadow madness ... al het bekende materiaal dus. Tenzij je dus slechte kaarten krijgt. Vooral tegen al het agressieve nu móet je wel wild pyromancer of de circle + soulpriest combo hebben voor de turn 4 anders kan je het meteen vergeten :( ... en zelfs dan moet je nog flink aanzetten om board control te krijgen.
Deels waar, heb nu zelf een deck dat eigenlijk tijd rekt tot late game. Dat is als priest niet echt moeilijk omdat iedereen verwacht dat priest potjes lang duren. Tegen rushdecks ga ik finaal nat, maar na turn 5 heb ik nog nooit verloren. :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:54:03 #47
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143634156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ohh oke ze verdienen de kost ermee. Lache :)

Zat er wat aan te denken, want ik speel ook echt elke avond naast mijn baan maar die gasten lijken echt altijd te spelen vandaar :P
Ben ook wel benieuwd... die gasten moeten wel veel geld verdienen.
Iemand die enige idee heeft wat er overblijft van subscribers ($5,-) en de donations? Ik neem aan dat een deel o.a. naar twitch gaat. Vooral lui als amaz krijgen aan de lopende band subscribers en donations.. die moeten wel duizenden per maand verdienen. Mega goede job dus, paar uurtjes per dag streamen en geld rolt binnen. Als je ook nog een draaiend youtube kanaal erbij hebt...
En die dames krijgen soms gewoon donaties van een paar 1000 euro van rijke fappers.

Was op NL tv zelfs tijdje terug, een Nederlandse youtube streamer die zei iets van 20.000 (!!!) per maand te verdienen. Volgens mij was het ook een gamer.. Sick shit.

Hmmm.. google.. interesting
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:05:24 #48
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143634554
Twitch krijgt de helft van het subscriber geld. Amaz heeft ook nog een 'gewone' baan (maakt bordspellen/kaartspellen), staat wel in zijn bio. Trump doet het fulltime i.c.m. toernooien en dergelijke. Maar die heeft ook vaak 40k viewers. Daarnaast streamen ze langer dan "een paar uurtjes". Zijn veel langere dagen dan een normale werkdag, zeker omdat ze naast het streamen ook nog van alles moeten.
pi_143635022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd... die gasten moeten wel veel geld verdienen.
Iemand die enige idee heeft wat er overblijft van subscribers ($5,-) en de donations? Ik neem aan dat een deel o.a. naar twitch gaat. Vooral lui als amaz krijgen aan de lopende band subscribers en donations.. die moeten wel duizenden per maand verdienen. Mega goede job dus, paar uurtjes per dag streamen en geld rolt binnen. Als je ook nog een draaiend youtube kanaal erbij hebt...
En die dames krijgen soms gewoon donaties van een paar 1000 euro van rijke fappers.

Was op NL tv zelfs tijdje terug, een Nederlandse youtube streamer die zei iets van 20.000 (!!!) per maand te verdienen. Volgens mij was het ook een gamer.. Sick shit.

Hmmm.. google.. interesting
Klinkt wel leuk maar het is natuurlijk redelijk korte-termijn denken. Je laat ook veel liggen door het zo te doen, en echt een toekomst anders dan hetzelfde doen dat je nu doet en de verplichting op niveau te blijven zit er niet in.

Klinkt leuk, maar niet echt handig. Of je moet 15k van de 20 per maand op de bank zetten, dan wordt het interessant.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143667420
Mijn broertje en ik zijn aan het streamen (eens even testen) iemand interesse?

http://www.twitch.tv/rbrotahs
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143667802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ja.. maar hunter.. }:| telt niet want = op :+
De trap hunter met Mad Scientist is eerder op met zijn tempowinsten door traps gratis erin krijgen. Denk overigens ook wel dat het Hunter's Mark 1 mana laten kosten al een behoorlijke nerf zou zijn. Echte die-hard aggrodecks (Murlocs, Backspace Rogue) zijn ook te snel voor het deck, maar de meta is betrekkelijk langzaam op het moment, wat de Kolento hunter ruim de tijd geeft om de juiste combo te trekken, zelfs tegen aggro. (Geen garanties, ofc).

De vorige keer dat Buzzard/Unleash hunter zo dominant was kwam er een UtH nerf langs en het was volgens mij een redelijke 'incentive' in het ontwikkelen van dat verdomde Miracle Rogue deck (die, laten we wel wezen, nu al etterlijke maanden populair is, i.t.t Hunter).

Maar het is idd een gigantisch budget deck met 3 of 4 rare cards (afhankelijk van een paar details zoals 1 of 2 Flares) en onder de 700 dust totaal. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:24 #52
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143669199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De trap hunter met Mad Scientist is eerder op met zijn tempowinsten door traps gratis erin krijgen. Denk overigens ook wel dat het Hunter's Mark 1 mana laten kosten al een behoorlijke nerf zou zijn. Echte die-hard aggrodecks (Murlocs, Backspace Rogue) zijn ook te snel voor het deck, maar de meta is betrekkelijk langzaam op het moment, wat de Kolento hunter ruim de tijd geeft om de juiste combo te trekken, zelfs tegen aggro. (Geen garanties, ofc).
Ja.. trap hunter schijnt echt op te zijn.. niet zovaak tegen gespeeld op m'n noobrank nog niet echt tegengekomen :+. Nou moet ik zeggen dat ik nu meest succes heb met aggro mage. Alléén tegen zoo heb ik een kleine kans. Geen idee tot welke rank ik het daarmee kan schoppen.. het is extreem basic budget en puur rechtoe rechtaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met priest speelde ik... maar nu zonder enig succes.. tips?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb overigens geen naxx cards..
pi_143669867
Aggrodeck ziet er prima uit, enige waar ik over twijfel is Nightblade (vind ik maar een so-so kaart) - denk dat een Azure Drake ook prima zou zijn in dezelfde positie. Misschien de 2e Rocketeer eruit voor een 2e Sorcerer's Apprentice.

Priestdeck is prima - Amaz deck light is gewoon prima, alleen het is een deck dat lang moet overleven, en dat gaat niet altijd. Het gebrek aan Naxx cards is wel lastig omdat Dark Cultist gewoon evil is.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:12:16 #54
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143674504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:53 schreef Omentuva het volgende:
Aggrodeck ziet er prima uit, enige waar ik over twijfel is Nightblade (vind ik maar een so-so kaart) - denk dat een Azure Drake ook prima zou zijn in dezelfde positie. Misschien de 2e Rocketeer eruit voor een 2e Sorcerer's Apprentice.
Heb nu arcane intellect eruit gehaald voor novice engineer... Puur om card draw te halen en wat meer minion druk te zetten (ook al is het maar 1/1). Twijfel om 2 arcane golems te craften.. in plaats van de rocketeers. Vraag me af hoe nadelig de extra mana crystal bij aggro is; volgens mij worden de golems in agro decks vooral gebruikt om te finishen zodat de mana crystal niet uitmaakt. Anders kan ik wel eens te vroeg tegen een taunt aan lopen.
pi_143674956
De golems zijn idd voor lethal of voor lethal unavoidably triggeren meestal. (Of >t9 play, maar daar wil je met dit deck niet zitten denk ik).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:15:40 #56
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143707335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:24 schreef Omentuva het volgende:
De golems zijn idd voor lethal of voor lethal unavoidably triggeren meestal. (Of >t9 play, maar daar wil je met dit deck niet zitten denk ik).
Ja inderdaad.. sowieso ben ik blij dat ik geen dust heb gespendeerd aan dat deck.. want het is eigenlijk poepsaai. Ben maar weer priest gaan spelen. Meteen maar 2 sen'jins ingegooid om een beetje de boel op te kunnen houden. Denk alléén dat bepaalde naxx kaarten wel handig zouden zijn in deze aggro meta. Zo zijn de naxx taunt kaarten vrij handig en uiteraard de priest exclusive. Denk dat unstable ghoul of bijv. deathlord niet zouden misstaan, al zie ik deathlord nauwelijks gespeeld worden i.v.m. eventuele negatieve side effect. Sludge belcher is sowieso een superkaart om de boel even op te houden.

Misschien toch maar Naxx aanschaffen voor 18 euro. In principe wil ik geen geld uitgeven aan een F2P game en zal dan ook geen pakjes kopen.. een uitbreiding echter.. Voordat je dat in coins hebt opgespaard ben je wel een aantal weken verder (zonder ook maar een coin uit te geven).

[ Bericht 1% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 22-08-2014 16:23:08 ]
pi_143709203
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. sowieso ben ik blij dat ik geen dust heb gespendeerd aan dat deck.. want het is eigenlijk poepsaai. Ben maar weer priest gaan spelen. Meteen maar 2 sen'jins ingegooid om een beetje de boel op te kunnen houden. Denk alléén dat bepaalde naxx kaarten wel handig zouden zijn in deze aggro meta. Zo zijn de naxx taunt kaarten vrij handig en uiteraard de priest exclusive. Denk dat unstable ghoul of bijv. deathlord niet zouden misstaan, al zie ik deathlord nauwelijks gespeeld worden i.v.m. eventuele negatieve side effect. Sludge belcher is sowieso een superkaart om de boel even op te houden.

Misschien toch maar Naxx aanschaffen voor 18 euro. In principe wil ik geen geld uitgeven aan een F2P game en zal dan ook geen pakjes kopen.. een uitbreiding echter.. Voordat je dat in coins hebt opgespaard ben je wel een aantal weken verder (zonder ook maar een coin uit te geven).
Nouja ik zie hearthstone niet als een f2p spel, maar eigenlijk een volwaardig spel waar ik best wat voor uit wil geven. 20 euro voor een uitbreiding vind ik het absoluut waard voor wat je krijgt. Ik ben ontzettend blij dat het toch blizzard is die voor kwaliteit gaat, en niet een pay to win game maakt of ingame currency laat kopen en je via die weg helemaal leeg zuigt.

De game zit goed in elkaar, en ook de volgende uitbreiding zal ik gewoon kopen. Zolang het totaal bedrag maar niet over een nog nader te bepalen grens gaat.

Andere games die ook f2p zijn zouden duizenden euro's kosten als je ze lekker wil doorspelen. En aangezien je dat dus niet gaat doen worden ze ook echt naar als je niet het geld hebt dat ze van je vragen. Dan valt er gewoon niet meer te winnen, of betalen levert een dusdanig groot voordeel op dat het niet leuk meer is niet te betalen. En dat terwijl je eerder al een hele zak duiten op tafel hebt gelegd.

Een ethiek van lik mijn vestje maar lekker daar bij dat knoopje.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:50:52 #58
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143739219
Zat net een beetje te kloten met innerfire en divine spirit in een priest deck... Moest tegen een warrior er liep het hele potje achter de feiten aan.. Tegen alles moeten vechten inclusief stalagg, fuegen en de hele warboel.

Afijn... nog 9 health over (hij inclusief armor 41) en op wonderbaarlijke wijze het board weten te clearen, gooit hij een sunwalker op. Mind control die sunwalker..had uiteraard nog de divine spirit innerfire kaarten in m'n hand omdat ik daar vrij weinig mee kon (hij had 100 procent board control). Sunwalker naar 28-28 geboost en juist door z'n devine shield kon hij zijn execute combo niet gebruiken _O-

Vanuit kansloze positie alsnog gewonnen, leukste potjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143770870
Ik kan die laatste boss in Heroic maar niet winnen.
Heb meerdere decks van google geplukt maar het lukt me niet.
Paladin met veel heals werkt super tot beurt 12-13 ofzo. Maar dan heb je niks sterks meer, en als je wat speelt neemt hij het over.

Iemand een goed deck die ik kan proberen?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:54:26 #60
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143815994
Ik heb dit deck gebruikt tegen Heroic Kel'Thuzad. Heeft me wel drie pogingen en een goede Sylvanas steal gekost though.
pi_143833598
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb dit deck gebruikt tegen Heroic Kel'Thuzad. Heeft me wel drie pogingen en een goede Sylvanas steal gekost though.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik alle 3 die Legendaries niet :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_143839369
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef bambino het volgende:

[..]

Helaas heb ik alle 3 die Legendaries niet :')
Ik heb een priest innerfire deck gebruikt. Zorgen dat je Deathlord op turn 3 kan spelen en dan de volgende beurt divinespirit + innerfire en dan zit je eigenlijk al goed. Als je er daarnaast nog wat lightwells hebt des te beter. Zo heb je namelijk nog een paar beurten om met je high attack minion te kunnen meppen voordat hij zijn 8 mana mindcontrol kan gebruiken.
pi_143843051
Ik heb het met een Divine Spirit / Inner Fire deck geprobeerd, maar dat werd hem telkens niet. Uiteindelijk in 2 (de eerste poging ging verloren aan gebrek aan Equality op het juiste moment) pogingen neergehaald met dit deck:



Key combos zijn natuurlijk Pyro/Equality/Cons (2 van de drie), en vooral heel veel hero power spelen. Hij heeft niet zo veel minions die echt hard hitten (Spectral Knight en de Guardians), maar je moet hem wel naar phase 2 krijgen. Zombie Chow is OP hier omdat je eerst door 20 armor heen moet.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143846779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik heb een priest innerfire deck gebruikt. Zorgen dat je Deathlord op turn 3 kan spelen en dan de volgende beurt divinespirit + innerfire en dan zit je eigenlijk al goed. Als je er daarnaast nog wat lightwells hebt des te beter. Zo heb je namelijk nog een paar beurten om met je high attack minion te kunnen meppen voordat hij zijn 8 mana mindcontrol kan gebruiken.
3e poging gehaald :D

Deathlord + 2 health + double health + inner fire = 20-20
Dan kan die helemaal geen fuck.
Beurt 4 al die 2 5-5 taunts. Die vallen jou aan.
Ik had nog een lightwell dus die heald hem elke keer (ik was nog vol hp door lightwell).

:D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_143848229
1x arcanite soulpriest + 2x zombie chow + baron rivendare + circle of healing

=

20 damage to hero en epic ragequit

moet even mijn ballen onder de bank vandaan halen van het lachen
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143850313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:29 schreef bambino het volgende:

[..]

3e poging gehaald :D

Deathlord + 2 health + double health + inner fire = 20-20
Dan kan die helemaal geen fuck.
Beurt 4 al die 2 5-5 taunts. Die vallen jou aan.
Ik had nog een lightwell dus die heald hem elke keer (ik was nog vol hp door lightwell).

:D
Yep, helaas wel een beetje een cheesy method, maar wel 1 die werkt op veel bazen in Naxx. Ook voor Instructor Raz vond ik hem erg handig met zijn 20 attack weapon. :')
pi_143850370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Yep, helaas wel een beetje een cheesy method, maar wel 1 die werkt op veel bazen in Naxx. Ook voor Instructor Raz vond ik hem erg handig met zijn 20 attack weapon. :')
Ye die weapon was echt sick.
Maar dit is ook nog wel aardig voor ranked, tegen sommige classes die geen removal spells hebben, en hopen dat ze geen BGH in hun deck hebben :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_143850476
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Ye die weapon was echt sick.
Maar dit is ook nog wel aardig voor ranked, tegen sommige classes die geen removal spells hebben, en hopen dat ze geen BGH in hun deck hebben :P
In ranked kom je er niet ver mee, elke class heeft er wel removal spells voor. Of ze hem ook in hun deck hebben, danwel in hun hand is natuurlijk een tweede. Maar echt veel succes zal je er niet mee hebben. Teveel eieren in hetzelfde mandje.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:17:02 #69
308981 Narcotical
Best in the World
pi_143854019
Eindelijk Paladin class challenge gehaald na 15x ofzo :'). Godsamme wat irritant
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_143898197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef Narcotical het volgende:
Eindelijk Paladin class challenge gehaald na 15x ofzo :'). Godsamme wat irritant
Die is wel moeilijk ja, je moet die card draw al vrij snel kunnen gebruiken.
pi_144009645
Yay!

Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 31 augustus 2014 @ 01:08:29 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144010170
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Molurus het volgende:
Yay!

[ afbeelding ]
^O^ :Y) *O*
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_144010351
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Molurus het volgende:
Yay!

[ afbeelding ]
Met wat?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_144010442
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Met wat?
Hunter.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144010454
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hunter.
Nice, ben zelf met Hunter pas bij 100.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_144010463
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nice, ben zelf met Hunter pas bij 100.
En... ik trek net een golden Edwin van Cleef. *O* *O* *O*
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144013980
500 games woow, zit rond de 50 pas ofzo.
pi_144089797
quote:
6s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Molurus het volgende:
Yay!

[ afbeelding ]
Nice hoor :)

Zit zelf denk ik rond de 50 wins op m'n hunter.
Al heb ik met alle classes ongeveer evenveel gespeeld.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144089939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:52 schreef Altron het volgende:

[..]

Nice hoor :)

Zit zelf denk ik rond de 50 wins op m'n hunter.
Al heb ik met alle classes ongeveer evenveel gespeeld.
Ja, mijn gedachte was: als ik niet focus op 1 class dan word ik nooit gold. Toen viel de keuze op hunter. Dat was nog voor de unleash nerf, maar uiteindelijk best blij met die keuze. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144089998
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

En... ik trek net een golden Edwin van Cleef. *O* *O* *O*
Disenchanten en een normale maken, ouwe patser. *bling bling* ;)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_144090358
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, mijn gedachte was: als ik niet focus op 1 class dan word ik nooit gold. Toen viel de keuze op hunter. Dat was nog voor de unleash nerf, maar uiteindelijk best blij met die keuze. :)
Hunter speelt ook wel erg lekker weg met al die beast kaarten , doet me een beetje denken aan m'n oude magic deck :P

Ben nu zelf ook bezig om zo hoog mogelijk te komen met m'n hunter deck , gisteren effe gespeeld en zit nu op rank 14 ofzo en heb een dikke winning streak, even kijken hoe ver ik kan komen met m'n huidige deck.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144093945
Hunter en warlock spelen erg lekker. Miracle vind ik ook leuk maar is vrij slopend omdat je soms veel mogelijkheden hebt per beurt en priest speel ik veel voor mijn plezier.

Met rogue zit ik tegen de 50 wins aan, ik heb nog even. _O-
pi_144094219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Hunter en warlock spelen erg lekker. Miracle vind ik ook leuk maar is vrij slopend omdat je soms veel mogelijkheden hebt per beurt en priest speel ik veel voor mijn plezier.

Met rogue zit ik tegen de 50 wins aan, ik heb nog even. _O-
Priest is ook wel tof met al die healing/damage spells idd.
Kan je veel kanten mee op.
Had gisteren 2x die legendary priest kaart in m'n packs... /derp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effe eentje gedisenchant en van m'n dust een Ragnaros gemaakt, had al een zooi gespaard. :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144094273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:08 schreef Altron het volgende:

Priest is ook wel tof met al die healing/damage spells idd.
Kan je veel kanten mee op.
Had gisteren 2x die legendary priest kaart in m'n packs... /derp

Effe eentje gedisenchant en van m'n dust een Ragnaros gemaakt :D
Die ontbreekt nog (ken velen wel :) ). Hm er zitten sowieso geen legs in meen ik op Loatheb na.

Wel een fun mage deck gemaakt met stalagg en die ander en wat secrets. Draait wel redelijk _O-
Zal alleen geen legendary rank materiaal zijn.
pi_144094393
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die ontbreekt nog. Hm er zitten sowieso geen legs in meen ik op Loatheb na.

Wel een fun mage deck gemaakt met stalagg en die ander en wat secrets. Draait wel redelijk _O-
Zal alleen geen legendary rank materiaal zijn.
Ik ken het haha , heb ook een mage deck met Feugen/Stalagg , Baron Rivendare en Kel’Thuzad.
Werkt nog best aardig :)

Heb zelf vaak het probleem dat ik er teveel ''goeie'' kaarten in wil doen , waardoor uiteindelijk m'n deck totaal niet in balans is.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144105132
Mage heeft redelijk wat leuke kaartjes ja. Frostbolt, fireball, poly, apprentice, water elemental.

Zit je al bijna op de helft :D
pi_144107220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:14 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik ken het haha , heb ook een mage deck met Feugen/Stalagg , Baron Rivendare en Kel’Thuzad.
Werkt nog best aardig :)

Heb zelf vaak het probleem dat ik er teveel ''goeie'' kaarten in wil doen , waardoor uiteindelijk m'n deck totaal niet in balans is.
Dat komt nog wel, over een aantal maandjes zie je "goeie" kaarten heel anders, en kan een 2/2/2 ineens bijna net zo goed voelen als een ragnaros ;)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_144200758
Gisteren ook nog een golden Jaraxxus getrokken. 3e golden legendary alweer. :@
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 5 september 2014 @ 14:55:58 #89
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144203466
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Molurus het volgende:
Gisteren ook nog een golden Jaraxxus getrokken. 3e golden legendary alweer. :@
Koop jij gewoon heel veel pakjes of?
pi_144205721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Koop jij gewoon heel veel pakjes of?
Denk dat ie veel pakjes koopt :)

Die pakjes die ik koop met m'n verdiende gold zit nooit wat boeiends in... of ik heb gewoon uber pech.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144209944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Koop jij gewoon heel veel pakjes of?
Ik heb in het begin een keer een bulk pakjes gekocht, maar verder niet. De golden legendaries die ik heb komen gewoon uit questen en pakjes voor gold kopen. (Met uitzondering van gelbin natuurlijk.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144210520
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Altron het volgende:

[..]

Die pakjes die ik koop met m'n verdiende gold zit nooit wat boeiends in... of ik heb gewoon uber pech.
Als je echt nooit een legendary trekt heb je wel echt pech lijkt me. Mijn 2 golden legendaries, dat is wel aso geluk schat ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 5 september 2014 @ 18:58:40 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144211182
Pff, een golden Jaraxxus. Giev!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:02:53 #94
308981 Narcotical
Best in the World
pi_144211361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Altron het volgende:
Die pakjes die ik koop met m'n verdiende gold zit nooit wat boeiends in... of ik heb gewoon uber pech.
Ik krijg ook nooit wat boeiends hoor. En als er al eens iets beters in zit dan zo'n blauwe dan heb ik die meestal al :').
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_144211621
Weken niets gehad, vorige week slechte arena kreeg ik Ragnaros, gisteren weer een hele slechte arena run kreeg ik Cairne
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:12:46 #96
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144211696
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:10 schreef Remzz het volgende:
Weken niets gehad, vorige week slechte arena kreeg ik Ragnaros, gisteren weer een hele slechte arena run kreeg ik Cairne
vaker slecht spelen ;-)
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:13:14 #97
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144211709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je echt nooit een legendary trekt heb je wel echt pech lijkt me. Mijn 2 golden legendaries, dat is wel aso geluk schat ik.
denk ik ook ;-)! ik heb nu sinds de 1e dag van de game 3 golden legendaries gehad, en alle 3 geDE'ed :')
pi_144231753
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

denk ik ook ;-)! ik heb nu sinds de 1e dag van de game 3 golden legendaries gehad, en alle 3 geDE'ed :')
Je maakt een grapje hoop ik? :o

PS:

Met dit deck heb ik momenteel best veel succes, non-stop winning streak:



:7

[ Bericht 17% gewijzigd door Molurus op 06-09-2014 09:34:18 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:54:08 #99
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144234181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je maakt een grapje hoop ik? :o

PS:

Met dit deck heb ik momenteel best veel succes, non-stop winning streak:

[ afbeelding ]

:7
No kidding. Mijn 1e was een golden ysera. Die heb ik DE'ed voor een golden tirion.
Mijn 2e was een golden lorewalker cho, naja...het moge duidelijk zijn dat die direct de DE pot in ging voor wat anders. Mijn 3e golden legendary trok ik denk 3 weken geleden. Golden onyxia. Ik haalde afgelopen week een normal onyxia uit m'n pakje en heb de golden geDE'ed voor een andere golden legendary.
pi_144234243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:54 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

No kidding. Mijn 1e was een golden ysera. Die heb ik DE'ed voor een golden tirion.
:'( Zonde!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:01:04 #101
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144234320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

:'( Zonde!
Misschien...heb er wel eens over teruggedacht, maar ysera speelde ik nauwelijks, paladin heel veel. En ik vind tirion dé mooiste legendary :) dus dat had ik er wel voor over :)
pi_144234391
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:01 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Misschien...heb er wel eens over teruggedacht, maar ysera speelde ik nauwelijks, paladin heel veel. En ik vind tirion dé mooiste legendary :) dus dat had ik er wel voor over :)
Als paladin je ding is... kan. Maar dan nog: Ysera is neutral, een best wel goeie kaart, en de kaartjes die eruit komen zijn ook nog eens golden.

Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:05:02 #103
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144234406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als paladin je ding is... kan. Maar dan nog: Ysera is neutral, een best wel goeie kaart, en de kaartjes die eruit komen zijn ook nog eens golden.

Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk. :)
Ik heb d'r wel normal hoor ;-) dus spelen kan ik wel! Waarom trouwens 2 keer young dragonhawk in je deck? en maar 1 houndmaster?
pi_144234481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:05 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ik heb d'r wel normal hoor ;-) dus spelen kan ik wel! Waarom trouwens 2 keer young dragonhawk in je deck? en maar 1 houndmaster?
Het idee is dat ik dan minder afhankelijk ben van de buzzard + unleash combo met zoveel mogelijk 1 mana beestjes erin. Dan kan ik ook lekker doortrekken op buzzard + 1 mana beestjes. En het is ook weer extra voer voor scavenging hyena.

Houndmaster is leuke utility en een mooi beestje voor rond beurt 4-7, maar 1 vind ik echt genoeg. Ik heb meer / genoeg defense mogelijkheden. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:27:48 #105
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144234974
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het idee is dat ik dan minder afhankelijk ben van de buzzard + unleash combo met zoveel mogelijk 1 mana beestjes erin. Dan kan ik ook lekker doortrekken op buzzard + 1 mana beestjes. En het is ook weer extra voer voor scavenging hyena.

Houndmaster is leuke utility en een mooi beestje voor rond beurt 4-7, maar 1 vind ik echt genoeg. Ik heb meer / genoeg defense mogelijkheden. :)
duidelijk verhaal.
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:15:07 #106
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144239194
Laatst nog eindelijk weer een legendary gecraft (Al'akir), is mijn eerste legendary uit een pakje in tijden ook Al'akir :%.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 06-09-2014 16:27:52 ]
pi_144243138
Zal je altijd zien.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:02:59 #108
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144245922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:15 schreef Thormodo het volgende:
Laatst nog eindelijk weer een legendary gecraft (Al'akir), is mijn eerste legendary uit een pakje in tijden ook Al'akir :%.
_O-, kutzooi is dat hè...hoe bevalt de kaart? Het is denk ik de enige kaart nog waarvan ik denk: die moet ik nog wel hebben.
pi_144246050
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:02 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

_O-, kutzooi is dat hè...hoe bevalt de kaart? Het is denk ik de enige kaart nog waarvan ik denk: die moet ik nog wel hebben.
Leuke kaart, maar ik vind dat ie wat weinig damage doet voor een kaart die 8 mana kost. Goede kaart, maar niet in alle decks. Mijn huidige shaman deck heb ik hem niet in zitten. (Deathrattle deck.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:10:36 #110
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144246120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Leuke kaart, maar ik vind dat ie wat weinig damage doet voor een kaart die 8 mana kost. Goede kaart, maar niet in alle decks. Mijn huidige shaman deck heb ik hem niet in zitten. (Deathrattle deck.)
Daarom gebruik je hem ook i.c.m. rockbiter of flametongue totem ;).
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:14:05 #111
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144246206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:10 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Daarom gebruik je hem ook i.c.m. rockbiter of flametongue totem ;).
vind je het de 1600 dust waard? of in principe 3200 want zulke legendaries maak ik liever direct golden :)
pi_144246208
Al'Akir is vooral goed als je er een Rockbiter of een Flametongue (of beiden :9) bij hebt. Hij is betrekkelijk niche daarbuiten, en ik vind 'm eigenlijk een van de zwakste class Legendaries.

Het is tevens samen met Antonidas (crafted) de enige class Legendary die ik heb. :')
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:14:35 #113
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144246223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Leuke kaart, maar ik vind dat ie wat weinig damage doet voor een kaart die 8 mana kost. Goede kaart, maar niet in alle decks. Mijn huidige shaman deck heb ik hem niet in zitten. (Deathrattle deck.)
Nee ik heb nu een ancestral elemental deck, daar past ie ook niet in.
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:15:15 #114
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144246240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

vind je het de 1600 dust waard? of in principe 3200 want zulke legendaries maak ik liever direct golden :)
Ik speel amper meer :P. Geloof ook niet dat hij in mijn huidige shaman deck zit.
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:18:45 #115
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144246334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:15 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik speel amper meer :P. Geloof ook niet dat hij in mijn huidige shaman deck zit.
ik zie je niet vaak online meer nee .. :(
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:51:07 #116
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_144247298
Vandaag voor de derde keer 12 wins in arena _O_. Eerder runs waren met Druid en Hunter. Nu met Mage.

Wel echt een norme gare beloning. 250 gold en 2 zaadkaarten :{w
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:59:05 #117
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144247540
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef Keano het volgende:
Vandaag voor de derde keer 12 wins in arena _O_. Eerder runs waren met Druid en Hunter. Nu met Mage.

Wel echt een norme gare beloning. 250 gold en 2 zaadkaarten :{w
poeh dat is wel heel weinig joh. Ik had 2 dagen geleden met m'n paladin 12-2, 460 gold + een pakje en een golden blade flurry.
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:00:06 #118
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_144247576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

poeh dat is wel heel weinig joh. Ik had 2 dagen geleden met m'n paladin 12-2, 460 gold + een pakje en een golden blade flurry.
Hehe ja. Mijn vorige 12 run leverde 4 dozen met goud op: 515
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_144273448
Als ik nu pakjes koop zonder dat ik volledig de DLC heb, kan ik dan wel de nieuwe dlc cards krijgen?
  zondag 7 september 2014 @ 15:46:04 #120
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144273890
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef zerokil het volgende:
Als ik nu pakjes koop zonder dat ik volledig de DLC heb, kan ik dan wel de nieuwe dlc cards krijgen?
DLC kaarten komen niet uit pakjes. Die speel je vrij door de DLC "missies" te doen.
pi_144273981
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef Thormodo het volgende:

[..]

DLC kaarten komen niet uit pakjes. Die speel je vrij door de DLC "missies" te doen.
Thanks, dacht ik dus al.
pi_144327416
Priest is eigenlijk best wel een kut class als je tegenstander alleen maar 4 attack power beestjes heeft. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144334003
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:50 schreef Molurus het volgende:
Priest is eigenlijk best wel een kut class als je tegenstander alleen maar 4 attack power beestjes heeft. :{
Heb ook standaard een sunwalker in bijna elk deck voor Priests
  donderdag 11 september 2014 @ 22:37:19 #124
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144439411
Het lijkt erop dat hunter (eindelijk) generfed wordt. Buzzard 3/2 voor 5 mana. Zou geweldig nieuws zijn.
pi_144439774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Het lijkt erop dat hunter (eindelijk) generfed wordt. Buzzard 3/2 voor 5 mana. Zou geweldig nieuws zijn.
Dat zou dan al de tweede keer zijn dat hunter wordt generfed. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:50:21 #126
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144439981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou dan al de tweede keer zijn dat hunter wordt generfed. :{
Idd.. wel twee keer meer dan terecht gelukkig. Leeroy wordt ook 5 wss.
  vrijdag 12 september 2014 @ 00:26:37 #127
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144443050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou dan al de tweede keer zijn dat hunter wordt generfed. :{
Waar staat deze info? Ik kan er niks over vinden?
pi_144445042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:26 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Waar staat deze info? Ik kan er niks over vinden?
Ik weet niet of er een samenvatting van bestaat.

Maar ik bedoel de nerf van Unleash the Hounds, die was ooit 2 mana, is nu 3.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144446065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 00:26 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Waar staat deze info? Ik kan er niks over vinden?
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/14279128810

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144446788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou dan al de tweede keer zijn dat hunter wordt generfed. :{
Maakt niet uit hoe vaak. Zolang het nodig is moet het gedaan worden.
Als ze het in 1 keer deden, werd er gehuild over hoe hard hunter wel niet generfed werd...

Ik ben blij dat blizzard er bovenop zit, ook al betekent dat soms dat mijn decks ook generfed worden.
pi_144447085
Buzzard is ook op imo, je kunt helemaal terugkomen na boardverlies door 1 kaartje.
pi_144447099
Ja, met de komst van webspinner ben je minder afhankelijk van unleash, als je gewoon alle 1 mana beestjes erin stopt... waardoor buzzard ineens weer een stuk sterker is geworden.

Maar toch voel ik me genaaid. :(
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144447602
Ach heb ik weer een deckplekje want alles was al vol :')
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:28:36 #134
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144447870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:50 schreef Molurus het volgende:
Ja, met de komst van webspinner ben je minder afhankelijk van unleash, als je gewoon alle 1 mana beestjes erin stopt... waardoor buzzard ineens weer een stuk sterker is geworden.

Maar toch voel ik me genaaid. :(
De belangrijkste mechanics van hunter worden zo supertraag :O

Dit is geen subtiele nerf, maar een nerf-hunter-de-grond-in nerf.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 12 september 2014 @ 10:46:44 #135
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144448319
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

De belangrijkste mechanics van hunter worden zo supertraag :O

Dit is geen subtiele nerf, maar een nerf-hunter-de-grond-in nerf.
Tsja, Buzzard + Unleash the Skill was dan ook extreem OP, veruit het meest overpowerde mechanisme in de hele game.
pi_144448369
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:46 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Tsja, Buzzard + Unleash the Skill was dan ook extreem OP, veruit het meest overpowerde mechanisme in de hele game.
Wat dat betreft was unleash van 2 naar 3 mana een redelijke nerf, nog te begrijpen.

Maar buzzard gaat nu van 2 naar 5 mana, dat is wel echt een heel zware nerf, imho. Dat ie 3/2 is boeit nauwelijks. Dan kun je misschien nog beter met auctioneer gaan spelen, die is tenminste 4/4.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144448443
Beter maken ze de carddraw 50% zoals Nat Pagle.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:40:49 #138
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144451509
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat dat betreft was unleash van 2 naar 3 mana een redelijke nerf, nog te begrijpen.

Maar buzzard gaat nu van 2 naar 5 mana, dat is wel echt een heel zware nerf, imho. Dat ie 3/2 is boeit nauwelijks. Dan kun je misschien nog beter met auctioneer gaan spelen, die is tenminste 4/4.
Snap je idee, maarja, auctioneer heeft geen synergy met de beast kaarten, dus dat gaat sws niet werken in een hunter deck... dat was het hele vervelende aan Buzzard.. zelfs als unleash the skill niet werd gebruikt, gooide ze boar, webspinner, timber wolf, haunted creeper etc. op... en konden ze blijven drawen.. allemaal goedkope beasts voor 1 á 2 mana.

Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Wil wel paar potjes spelen tegen hunter zonder buzzard.
pi_144451547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Snap je idee, maarja, auctioneer heeft geen synergy met de beast kaarten, dus dat gaat sws niet werken in een hunter deck... dat was het hele vervelende aan Buzzard.. zelfs als unleash the skill niet werd gebruikt, gooide ze boar, webspinner, timber wolf, haunted creeper etc. op... en konden ze blijven drawen.. allemaal goedkope beasts voor 1 á 2 mana.

Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Wil wel paar potjes spelen tegen hunter zonder buzzard.
Ja, hunter-beast is nu sowieso niet zo aantrekkelijk meer, waarmee feitelijk de ziel uit hunter is weggesneden.

Ik zat meer te denken aan een hunter deck met veel traps en spells, in combinatie met auctioneer en secret keepers.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144451714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, hunter-beast is nu sowieso niet zo aantrekkelijk meer, waarmee feitelijk de ziel uit hunter is weggesneden.

Ik zat meer te denken aan een hunter deck met veel traps en spells, in combinatie met auctioneer en secret keepers.
Daar zat ik ook aan te denken, daar valt waarschijnlijk wel iets mee te maken.
Ik had voorheen ook een hunter aggro deck, dit werkte alleen als de curve goedliep en ik de heropower vervolgens gebruikte om het af te maken _O-
pi_144451717
Mooi dat ze die card eindelijk nerfen, kan ik weer mijn hero ability gebruiken tegen Hunter als Paladin.
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:48:22 #142
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144455445
Dat ze buzzard nerfen, kan ik me wel voorstellen. Maar leeroy...echt doodzonde...Rogue is buiten miracle rogue om al vrij belabberd, en het is echt niet alsof miracle rogue nou bepaald makkelijk is om te spelen. Je moet goed weten wat je moet mulligannen, wat je wel en niet kunt spelen en hoe je de tegenstander dood krijgt. Naja... Misschien malyrogue dan maar :)
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:17:15 #143
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144456175
True, maarja.. op het moment dat een deck afhankelijk is van 1 mana verschil bij één kaart..
Miracoli was overigens sowieso daarnaast extreem afhankelijk van die auctioneer.. Heb het daarom nooit écht een solid deck gevonden. Maarja, misschien was ik altijd te lage rank om echt goede miracle spelers tegen te komen :+ :+ Vond het wel een tof deck btw, de eerste keer dat je het tegenkwam wist je niet wat er gebeurde (net zoals Handlock) 8)7
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:08:39 #144
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144459592
Jeej prophet velen *O*

niet dat ik veel priest speel
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  vrijdag 12 september 2014 @ 17:31:30 #145
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_144460159
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:08 schreef Munchlax het volgende:
Jeej prophet velen *O*

niet dat ik veel priest speel
GZ! op zich geen slechte kaart, maar wordt erg weinig gespeeld :)
pi_144461487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

GZ! op zich geen slechte kaart, maar wordt erg weinig gespeeld :)
Leuke kaart, maar beetje duur voor wat hij doet. Het is geen echte kill card, maar de potentiele game mechanics zijn leuk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 12 september 2014 @ 18:32:02 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_144461665
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Leuke kaart, maar beetje duur voor wat hij doet. Het is geen echte kill card, maar de potentiele game mechanics zijn leuk.
Samen met die auchenai soulpriest kun je 4 damage dealen met je priest ability elke beurt. Leuk voor control deckjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:06:12 #148
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144462698
Hmm die kaart werkt alléén als je heel veel mazzel hebt. Maargoed, een Legendary uit een pakje krijgen altijd leuk :) Ik heb alléén die legends van hunter en druid gehad allebei gedust aangezien die van hunter sws bout is en druid speel ik niet. Heb geen enkele Legendary nu maar sta op 't punt om Ragnaros te craften. Toch vaak wel belangrijk in priest deck.
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:34:24 #149
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_144468028
Ik heb nu: The beast, mukla, ragnaros, malygos, nozdormu, cenarius en dus prophet velen. Niks gecraft, gwn uit pakje.

Speelde eerst veel hearthstone (rond februari) maar toen tijd niet gespeeld.

Sinds naxx speel ik wel weer elke 3 dagen.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_144475875
Ja, m'n hunter deck 'nieuwe stijl' loopt al heel aardig. En best leuk eigenlijk, al die traps en spells.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144476177
Waarom deden ze niet gewoon: whenever you play a beast minion, draw a card.

Unleash the hound is een spell, geen minion. Dus dan kan je nog steeds kaartjes trekken met je beesten (dus ook met die cheap 1 mana beesten, want dat was eerlijk waar niet overpowered) maar is die unleash the concede combo niet meer bruikbaar.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:34:17 #152
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144685060
Heb alleen Hearthstone gespeeld voor de WoW mount, maar deze streamer is geniaal:

http://www.twitch.tv/boogie2988
pi_144697588
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:42 schreef Molurus het volgende:
Ja, m'n hunter deck 'nieuwe stijl' loopt al heel aardig. En best leuk eigenlijk, al die traps en spells.
Hmm... het is een leuk deck, maar als ik sec kijk naar de prestaties dan zijn zowel mijn oude hunter deck (pre-nerf) en mijn shaman deathrattle deck veel sterker. :{

Daar moet ik dus nog iets op verzinnen, als ik wil blijven genieten van mijn golden hunter.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144697807
Drie legendaries erbij!

Bloodmage Thalmos (crafted)
Overmaster Tinkelspark
Lord Jaraxxus

Moet wel zeggen dat ik altijd ruzie heb met de RNG en dat de laatste twee niet echt tof zijn in mijn geval.

Voidcaller in mn warlock deck klatst Jaraxxus blijkbaar linearecta het bord op, zonder de effects.
Tinkelspark ofzoiets geeft de tegenstander helaas te vaak 5/5

Thalmos ben ik gewoon helemaal verliefd op. Mijn Shariaman deck was al sterk, maar ik ik liep al een week tegen het feit aan dat die kaart perfect in mijn deck zou passen. Nu is hij er dan eindelijk.

Thalmos is altijd al mij favo legendary geweest :D geen idee waarom, waarschijnlijk omdat hij op Pennywise uit IT lijkt :D
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_144700371
Thalnos is sowieso 1 van de meest veelzijdige kaarten in het spel. Top 3 beste kaarten.

Gratz!!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144714967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:55 schreef b4kl4p het volgende:
Drie legendaries erbij!

Bloodmage Thalmos (crafted)
Overmaster Tinkelspark
Lord Jaraxxus

Moet wel zeggen dat ik altijd ruzie heb met de RNG en dat de laatste twee niet echt tof zijn in mijn geval.

Voidcaller in mn warlock deck klatst Jaraxxus blijkbaar linearecta het bord op, zonder de effects.
Tinkelspark ofzoiets geeft de tegenstander helaas te vaak 5/5

Thalmos ben ik gewoon helemaal verliefd op. Mijn Shariaman deck was al sterk, maar ik ik liep al een week tegen het feit aan dat die kaart perfect in mijn deck zou passen. Nu is hij er dan eindelijk.

Thalmos is altijd al mij favo legendary geweest :D geen idee waarom, waarschijnlijk omdat hij op Pennywise uit IT lijkt :D
Jaraxxus is zo baas, vooral zijn emotes _O_
pi_144739643
Nou, beginner meldt zich. :)
pi_144740778
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Nou, beginner meldt zich. :)
Welkom! ^O^

En succes!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144740835
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Welkom! ^O^

En succes!
Thanks! De introleveltjes heb ik geprobeerd en dat was wel erg makkelijk, maar ja, het blijft een introductie.

En ik ben wel wat gewend als Magic-speler, dus mij benieuwen. :)
pi_144740893
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 00:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Thanks! De introleveltjes heb ik geprobeerd en dat was wel erg makkelijk, maar ja, het blijft een introductie.

En ik ben wel wat gewend als Magic-speler, dus mij benieuwen. :)
Ja, de intro-levels zijn er eigenlijk alleen om uit te leggen hoe het spel werkt natuurlijk. Voor een Magic speler weinig nieuws onder de zon.

Daarna is het classes unlocken en kaartjes sparen enzo. Als je genoeg kaarten hebt om zelf decks te bouwen wordt het pas echt leuk. (Ook net als met magic.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144741016
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 00:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, de intro-levels zijn er eigenlijk alleen om uit te leggen hoe het spel werkt natuurlijk. Voor een Magic speler weinig nieuws onder de zon.

Daarna is het classes unlocken en kaartjes sparen enzo. Als je genoeg kaarten hebt om zelf decks te bouwen wordt het pas echt leuk. (Ook net als met magic.)
Super leuk, ik kijk er naar uit!

Het jammere van Magic blijf ik vinden dat het veel geld kost als je er echt in verder gaat. Komen er nieuwe edities, dan mogen je oude kaarten niet eens meer meedoen.

Dat is wel het voordeel van Hearthstone.
pi_144741089
quote:
6s.gif Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Super leuk, ik kijk er naar uit!

Het jammere van Magic blijf ik vinden dat het veel geld kost als je er echt in verder gaat. Komen er nieuwe edities, dan mogen je oude kaarten niet eens meer meedoen.

Dat is wel het voordeel van Hearthstone.
Hearthstone is in vergelijking ook wat sneller, potjes duren korter. Bovendien heb je geen landkaarten. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144745525
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hearthstone is in vergelijking ook wat sneller, potjes duren korter. Bovendien heb je geen landkaarten. :)
Dat is eigenlijk je mana. :)
  zondag 21 september 2014 @ 11:30:37 #164
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144747139
Welkom :)

Je begint echter wel met een flinke achterstand.. ik heb het spelletje pas in juni ontdekt.. en account waar ik nu mee speel pas in juli aangemaakt. Dat betekent dat je meteen een achterstand hebt qua kaarten aangezien veel anderen al maanden gold/dust/cards hebben. Atm is het nog erger, gezien veel lui naxx hebben.. en ik niet :+ En naxx heeft een aantal hele goede kaarten die nu standaard in decks zitten (o.a. Sludge Belcher en Loatheb).

M.a.w. weet waar je aan begint ;) Tegenwoordig kom je rond rank 14 al decks vol met Legendary's tegen.
pi_144747673
:'(
pi_144747760
Je kan ook arena spelen, soort van boosterdraften :)
  zondag 21 september 2014 @ 13:27:56 #167
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_144749734
Dat kan ook.. maar Arena moet je persoonlijke voorkeur hebben. Als je daar goed in bent kan je ook nog eens snel aan veel gold voor pakjes kaarten komen. Ik houd het bij constructed ;)
pi_144835551
Ik trek net een golden gladiator's longbow. Leuk.. maar waardeloze kaart. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144950014
Gister Malygos gecraft, erg fijn kaartje! 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144950971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef Molurus het volgende:
Ik trek net een golden gladiator's longbow. Leuk.. maar waardeloze kaart. :{
Leuk voor dust :P

Ik heb al mijn gouden kaarten vernietigd. Alleen als ik een Legendary gold trek dan houdt ik hem.
Heb dus alleen Ysera.

Gold/foil is wel leuk maar je hebt er niks meer aan. En om van 1 kaart 4 stuks te hebben vind ik ook niks waard.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_144951009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:49 schreef bambino het volgende:

[..]

Leuk voor dust :P

Ik heb al mijn gouden kaarten vernietigd. Alleen als ik een Legendary gold trek dan houdt ik hem.
Heb dus alleen Ysera.

Gold/foil is wel leuk maar je hebt er niks meer aan. En om van 1 kaart 4 stuks te hebben vind ik ook niks waard.
Och, het psychologische effect vind ik nog wel wat waard. Mijn hunter is golden, en 2/3 van dat deck is golden.

Maar kaarten waar ik niet mee speel en ook nooit mee ga spelen.. dan is het vrij waardeloos idd. Maar goed, wie weet gaan ze die kaart nog eens boosten, en dan is het weer jammer als ie weg is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144951145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Och, het psychologische effect vind ik nog wel wat waard. Mijn hunter is golden, en 2/3 van dat deck is golden.

Maar kaarten waar ik niet mee speel en ook nooit mee ga spelen.. dan is het vrij waardeloos idd. Maar goed, wie weet gaan ze die kaart nog eens boosten, en dan is het weer jammer als ie weg is.
Denk niet dat ze golden cards meer waard gaan maken dan de normale versie (minder mana cost / meer power / hogere spell / whatever).
Maar goed, wie weet met blizzard :P

Trouwens, zou je deze in de OP kunnen zetten?
https://mega.co.nz/#!cp4z(...)k_CpOUlnvPsx6ZcktJK4

Is die lege excel sheet voor Hearthstone Collection :)

Heb er weer wat foutjes uitgehaald.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_144951184
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:58 schreef bambino het volgende:

[..]

Denk niet dat ze golden cards meer waard gaan maken dan de normale versie (minder mana cost / meer power / hogere spell / whatever).
Maar goed, wie weet met blizzard :P
Ik bedoel meer dat ze die gladiator longbow misschien nog eens gaan boosten, omdat het nu zo'n poepkaart is. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:58 schreef bambino het volgende:

Trouwens, zou je deze in de OP kunnen zetten?
https://mega.co.nz/#!cp4z(...)k_CpOUlnvPsx6ZcktJK4

Is die lege excel sheet voor Hearthstone Collection :)

Heb er weer wat foutjes uitgehaald.
Ik zou het even vragen via TR of het feedback topic van GAM. Dit is strikt genomen niet mijn departement. ;) (Ik ben mod van W&T en F&L.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 27 september 2014 @ 16:16:44 #174
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_144957238
Eindelijk een beetje serieus bezig met ranked en nu rank 11.
Jammer dat seizoen bijna voorbij is :/
Klap eens in je handjes.
pi_144971108
Probeer deze game sinds vandaag wat te leren! Iemand tips of misschien een goede guide?
  zondag 28 september 2014 @ 20:08:19 #176
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144994261
Nog meer mensen problemen met inloggen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_144994510
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef Navida het volgende:
Probeer deze game sinds vandaag wat te leren! Iemand tips of misschien een goede guide?
Deze link hieronder heeft iemand van alle classes een basic deck gemaakt. Hij legt ook goed uit wat goede kaarten zijn en wat niet. Was voor mij behoorlijk leerzaam
https://www.youtube.com/user/bogotter/search?query=basic
  zondag 28 september 2014 @ 20:14:54 #178
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144994578
Ligt Battle.net weer op zijn zak natuurlijk. Connecting.. connecting.. pff..
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_144994931
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Ligt Battle.net weer op zijn zak natuurlijk. Connecting.. connecting.. pff..
Hmm, hier geen problemen. Ik zit erin.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 28 september 2014 @ 20:23:46 #180
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144995006
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, hier geen problemen. Ik zit erin.
Error 73.. blijft connecten.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_144995060
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Error 73.. blijft connecten.
Misschien applicatie even helemaal sluiten en nog eens proberen? (Dus inclusief dat ding in je system tray. Best irri dat die automatisch blijft draaien eigenlijk.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 28 september 2014 @ 20:27:50 #182
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144995169
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Misschien applicatie even helemaal sluiten en nog eens proberen? (Dus inclusief dat ding in je system tray. Best irri dat die automatisch blijft draaien eigenlijk.)
Nope.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 28 september 2014 @ 20:28:47 #183
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144995219
Warcraft logt ook niet in. Kom weliswaar tot het login scherm van Warcraft zelf maar dan komt ook een error bij het inloggen. In de Battle.net Agent is staat er bij Warcraft wel PLAY, maar bij Hearthstone niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 28 september 2014 @ 20:32:52 #184
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144995445
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Warcraft logt ook niet in. Kom weliswaar tot het login scherm van Warcraft zelf maar dan komt ook een error bij het inloggen. In de Battle.net Agent is staat er bij Warcraft wel PLAY, maar bij Hearthstone niet.
BlizzardCSEU_EN twitterde op zondag 28-09-2014 om 19:18:15 We're currently investigating an issue affecting our authentication servers which may result in failed login attempts #WoW #SC2 #BNet reageer retweet
BlizzardCSEU_EN twitterde op zondag 28-09-2014 om 20:31:23 The technical issues we mentioned earlier are still being worked on. #BlizzCS reageer retweet
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
  zondag 28 september 2014 @ 20:34:17 #185
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144995516
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:32 schreef Thormodo het volgende:

[..]

BlizzardCSEU_EN twitterde op zondag 28-09-2014 om 19:18:15 We're currently investigating an issue affecting our authentication servers which may result in failed login attempts #WoW #SC2 #BNet reageer retweet
BlizzardCSEU_EN twitterde op zondag 28-09-2014 om 20:31:23 The technical issues we mentioned earlier are still being worked on. #BlizzCS reageer retweet
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN

Geldt dus ook voor Hearthstone?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 28 september 2014 @ 20:35:50 #186
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144995597
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:34 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Geldt dus ook voor Hearthstone?
Als jij niet kan inloggen, blijkbaar wel :P. Hearthstone werkt hier wel overigens.
  zondag 28 september 2014 @ 20:39:44 #187
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144995792
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Als jij niet kan inloggen, blijkbaar wel :P. Hearthstone werkt hier wel overigens.
Error 73
Error 73 may occur if you have more than the maximum number of game accounts for a Battle.net account or when there is a configuration issue with your Parental Controls.

If you have an unwanted Starter Edition on your Battle.net account, contact us to have it removed.
Check your Parental Controls dashboard to make sure that your time zone and play-time limits are set correctly. If everything appears correct and you continue to see this error, contact us for assistance.

Eeeh okee?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 28 september 2014 @ 20:43:17 #188
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_144995962
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Error 73
Error 73 may occur if you have more than the maximum number of game accounts for a Battle.net account or when there is a configuration issue with your Parental Controls.

If you have an unwanted Starter Edition on your Battle.net account, contact us to have it removed.
Check your Parental Controls dashboard to make sure that your time zone and play-time limits are set correctly. If everything appears correct and you continue to see this error, contact us for assistance.

Eeeh okee?
Zolang Blizzard zegt dat er problemen zijn zou ik met niet zo veel aantrekken van de specifieke foutmeldingen.
  zondag 28 september 2014 @ 21:05:18 #189
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144996983
Vriend van me komt naast me zitten en kan gewoon inloggen :')
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_144997044
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:05 schreef Lyzio het volgende:
Vriend van me komt naast me zitten en kan gewoon inloggen :')
Het zal wel account-gerelateerd zijn dan. Ik heb dat wel eens eerder gezien. Heb je net pech met de server die jouw account host.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 28 september 2014 @ 21:14:58 #191
188728 Lyzio
why do we fall
pi_144997466
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het zal wel account-gerelateerd zijn dan. Ik heb dat wel eens eerder gezien. Heb je net pech met de server die jouw account host.
Gewoon blijven proberen. Ze zijn eraan 't werken.. zeggen ze :')
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_145120622
Roidragen :')
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:09:09 #194
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_145155068
Vanaf gisteravond kan ik niet connecten met battlenet.. meer mensen last van??
pi_145155223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Amnistia het volgende:
Vanaf gisteravond kan ik niet connecten met battlenet.. meer mensen last van??
Moest wel 2x m'n battlenet updaten , maar verder kon ik gewoon normaal inloggen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_145155267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Amnistia het volgende:
Vanaf gisteravond kan ik niet connecten met battlenet.. meer mensen last van??
Ik hoefde alleen een update van battlenet 2x te installen, maar kon er gewoon in.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:28:08 #197
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_145300719
Erg jammer dat bepaalde classes zo sterk zijn.. ook nu zie je toch weer iedereen hunter spelen, zelfs na de nerf.
pi_145301108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Erg jammer dat bepaalde classes zo sterk zijn.. ook nu zie je toch weer iedereen hunter spelen, zelfs na de nerf.
Welke rang speel je? Ik kom amper hunters meer tegen van 20 naar 16. Locks, priests, mages, shamans en paladins vaak.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:46:20 #199
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_145326314


:D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_145330239
Vanmorgen eindelijk ragnaros uit een pakje gehaald en van de week nog een golden paladin class legendry
pi_145330588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Liandri het volgende:
Vanmorgen eindelijk ragnaros uit een pakje gehaald en van de week nog een golden paladin class legendry
Gratz! Ragnaros past goed in heel veel decks.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145331520
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gratz! Ragnaros past goed in heel veel decks.
Zeker was er ook zeker blij mee :)
pi_145331693
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Liandri het volgende:
Vanmorgen eindelijk ragnaros uit een pakje gehaald en van de week nog een golden paladin class legendry
Jaloerssssssssssssss.
Week terug die van de paladin nog zelf gemaakt. Hoop nog altijd ragnaros te krijgen (en nog zoveel andere legendaries als Cairne, Grommash en Sylvanas)
pi_145332047
Mijn missing legendaries:

Baron Geddon
Captain Greenskin (ooit een keer gedisenchant)
Cenarius
Deathwing
Grommash Hellscream
Illidan Stormrage
Lorewalker Cho
Nozdormu
Onyxia
The Beast
Tinkmaster Overspark
Elite Tauren Chieftain

De rest heb ik. 8-)

Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten welke hiervan ik als eerste erbij zou willen (craften).
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:33:01 #205
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_145332066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef Molurus het volgende:
Mijn missing legendaries:

Baron Geddon
Captain Greenskin (ooit een keer gedisenchant)
Cenarius
Deathwing
Grommash Hellscream
Illidan Stormrage
Lorewalker Cho
Nozdormu
Onyxia
The Beast
Tinkmaster Overspark
Elite Tauren Chieftain

De rest heb ik. 8-)

Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten welke hiervan ik als eerste erbij zou willen (craften).
Als je warrior speelt: Grommash en Baron Geddon
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_145332100
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:18 schreef Liandri het volgende:

[..]

Zeker was er ook zeker blij mee :)
Zo'n kutkaart om tegen te spelen :r. Kom hem 9 v.d. 10 keer ook tegen als ik praktisch al op de knieën lig, 3 taunts eromheen en knallen maar.
pi_145332278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:33 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als je warrior speelt: Grommash en Baron Geddon
Ik speel momenteel voornamelijk hunter en shaman-deathrattle. Maar wie weet!

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zo'n kutkaart om tegen te spelen :r. Kom hem 9 v.d. 10 keer ook tegen als ik praktisch al op de knieën lig, 3 taunts eromheen en knallen maar.
Kel'Thuzad is ook best wel irritant als er een paar taunts naast liggen. Zeker in een deathrattle deck. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145333735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik speel momenteel voornamelijk hunter en shaman-deathrattle. Maar wie weet!

[..]

Kel'Thuzad is ook best wel irritant als er een paar taunts naast liggen. Zeker in een deathrattle deck. 8-)
Wat ook leuk speelt is een rush deck, kaarten tot max 3 manna en veel charge, voordat ze überhaupt weten wat er aan de hand is staan ze al op 10 health :P Valkuiltje is taunt, als iemand een taunt based deck heeft kan je beter meteen opgeven.
pi_145333820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ook leuk speelt is een rush deck, kaarten tot max 3 manna en veel charge, voordat ze überhaupt weten wat er aan de hand is staan ze al op 10 health :P Valkuiltje is taunt, als iemand een taunt based deck heeft kan je beter meteen opgeven.
Ja, tegen zoiets als een Unstable Ghoul is zo'n opzet toch vrij kansloos lijkt me.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145333912
Laatst Leeroy tot dust vermalen toen het full refund week was en Silvanas Windrunner gecraft.

Eerstvolgende pakje:

Silvanas Windrunner

Als geluk met de dommen is, dan moet ik geweldig geniaal zijn. RNG <3
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_145334047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:27 schreef b4kl4p het volgende:
Laatst Leeroy tot dust vermalen toen het full refund week was en Silvanas Windrunner gecraft.

Eerstvolgende pakje:

Silvanas Windrunner

Als geluk met de dommen is, dan moet ik geweldig geniaal zijn. RNG <3
Zo hard was Leeroy nu ook weer niet generfd, ik vind het nog steeds een aardige kaart.

Silvanas is hip in mijn deathrattle deck. Ancestral spirit, reincarnate, Baron Rivendare... lekker beestjes jatten. Ideaal.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145350334
Na ik heb ook niet al te veel legendarisch:

Bloodmage Thalnos
Maexxna
The Beast
Ragnaros The Firelord
Malygos (golden)
Leeroy Jenkins
Lord Jaraxxus
Al'akir the Windlord
Terion Fordring

Dus dat valt ook nog wel mee (geen enkele gecraft allemaal packs)
pi_145351516
Thalnos is echt super, 1 van de beste kaarten in het spel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145351600
Net Gruul in een pack :P Krijgt elke beurt +1 +1, helaas heeft hij nog geen volgende beurt overleefd :P Zit op er zich wel aan te denken om deze gewoon voor 400 dust te vernietigen en dit te gebruiken voor een leuk costum deck..

Edit: Iemand hier nog tips voor toffe (niet al te dure) decks? Zo heb ik me dus uren vermaakt met een rush charge deck, geniaal echt :P
pi_145356004
Ik kwam erg gister achter dat ik best veel standaard kaarten wel heb (of veel "duurdere" kaarten na..
tis alleen zo vervelend dat ik vrij weinig speel en bijna/geen verstand heb van het bouwen van decks xD
pi_145356139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:00 schreef Liandri het volgende:
Ik kwam erg gister achter dat ik best veel standaard kaarten wel heb (of veel "duurdere" kaarten na..
tis alleen zo vervelend dat ik vrij weinig speel en bijna/geen verstand heb van het bouwen van decks xD
Dat krijg je alleen als je begint met decks bouwen. :)

- kies een thema / idee, bijvoorbeeld een deck rondom deathrattle
- zoek zoveel mogelijk kaarten bij elkaar die goed passen in het thema, bijvoorbeeld kaarten die goed samenwerken met deathrattle
- probeer je deck zo in te richten dat er meer wegen naar Rome zijn, en dat je niet afhankelijk bent van 1 specifieke kaart-combo
- ga ermee spelen. Dit laatste is heel belangrijk: kijk hoe het werkt in de praktijk. Analyseer wat er gebeurt: als je verliest, waarom verlies je? had je te weinig removal? was je niet snel genoeg? krijg je niet de kaarten die je wilt? zitten er kaarten in waar je eigenlijk niets aan hebt? etc.
- pas je deck aan, en kijk of je aanpassingen een verbetering zijn.

Succes! :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:12:01 #217
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_145356308
Aan Molurus zijn uitstekende post zou ik nog willen toevoegen dat de grote hoofdthema's rush en control zijn. Rush probeert de tegenstander zo snel mogelijk te slopen, control probeert de tegenstander zijn spel te ontnemen en wint meestal pas later in de partij.

Als een tegenstander geen antwoord heeft op een rush-deck wordt hij onder de voet gelopen, als hij wel een antwoord heeft, dan zit je met je rushdeck vaak snel zonder kaarten of heeft je tegenstander controle over het bord en is het ook game over.

Een controledeck is soms te langzaam en wordt onder de voet gelopen. Of het heeft niet genoeg controle en komt daardoor slecht uit de verf.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_145361971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:12 schreef Perrin het volgende:
Aan Molurus zijn uitstekende post zou ik nog willen toevoegen dat de grote hoofdthema's rush en control zijn. Rush probeert de tegenstander zo snel mogelijk te slopen, control probeert de tegenstander zijn spel te ontnemen en wint meestal pas later in de partij.
Als een tegenstander geen antwoord heeft op een rush-deck wordt hij onder de voet gelopen, als hij wel een antwoord heeft, dan zit je met je rushdeck vaak snel zonder kaarten of heeft je tegenstander controle over het bord en is het ook game over.
Een controledeck is soms te langzaam en wordt onder de voet gelopen. Of het heeft niet genoeg controle en komt daardoor slecht uit de verf.
Heb je nog tips voor een goed/leuk deck voor ongeveer 1000 dust max?
pi_145362436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor een goed/leuk deck voor ongeveer 1000 dust max?
Probeer:
Is momenteel mijn beste deck, en veel kaarten zijn al standaard + naxx kaarten.
De dure kaarten zijn niet essentieel.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:39:22 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_145362626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor een goed/leuk deck voor ongeveer 1000 dust max?
Zie de post hierboven, of een goedkoop warlock zoo deck, zoals bijv:
http://www.hearthpwn.com/decks/107654-oozzoo

(hearthpwn is sowieso een goede plek om een netdeck te zoeken)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:57:06 #221
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_145631268
Ga je maar weer eens een keer arena doen. Verlies je twee keer door een Deathwing ;(.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:03:00 #222
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_145631408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:57 schreef Thormodo het volgende:
Ga je maar weer eens een keer arena doen. Verlies je twee keer door een Deathwing ;(.
lol
pi_145654701
Nog 14 legendaries en dan eindelijk alle kaarten.
m.a.w. nog een jaartje ongeveer :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145663524
Is er een kaart dat een minion charge kunt geven?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:18:09 #225
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_145664725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 12:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Is er een kaart dat een minion charge kunt geven?
Charge van warrior
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:38:01 #226
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_145814413
Klopt het dat je de laatste wing van Naxxdinges niet met gold kunt betalen..?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_145814529
Die kun je gewoon met gold kopen hoor. Heb ik ook gedaan.
pi_145821736
Is met gold te kopen ja :)
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:33:33 #229
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_145825020
Ik heb de andere wings ook met gold gedaan, maar nu zie ik alleen maar muntjes. 700 gold zou genoeg moeten zijn, toch...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_145825811
Las net op tweakers dat de android versie is aangekonidgt !!
pi_145825963
Toch helemaal niet ontevreden over mijn post-nerf hunter deck.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145826878
Heb nu echt een fucking epic deck.

Warlock met alleen maar random.

Een grote Russisch roulette maar wel bijna alleen maar wins.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:46:22 #233
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_145913533
Had 500 gold over, dus maar 5 pakjes gekocht, open er 1 en meteen Al'Akir en Black Knight. Begint lekker...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_145921683
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:59 schreef Molurus het volgende:
Toch helemaal niet ontevreden over mijn post-nerf hunter deck.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik wat puntjes van kritiek geven? Je kiest een beetje vreemde 1-mana-minions, zoals Angry Chicken en Young Dragonhawk. Ik snap je idee erachter wel (je probeert met behulp van buffs hun effect goed te gebruiken, maar die kans dat je zo'n combo eraf krijgt is te klein en zonder de buff zijn ze useless). Daarnaast vind ik dat je teveel traps hebt. Nu zit je waarschijnlijk te vaak met een hand vol traps (wat je niet wilt) en moet je turn 2 een trap spelen, wat ik persoonlijk niet ideaal vind. Ook snap ik niet echt wat voor soort deck het is. Het heeft teveel late-gamekaarten om een rush-deck te zijn en teveel 1-mana-minions om een control-deck te zijn. Oja en Savannah Highmane. Spelen. Teringsterke kaart.
pi_145927788
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Mag ik wat puntjes van kritiek geven?
Zeer graag zelfs! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Kopsterk het volgende:

Je kiest een beetje vreemde 1-mana-minions, zoals Angry Chicken en Young Dragonhawk. Ik snap je idee erachter wel (je probeert met behulp van buffs hun effect goed te gebruiken, maar die kans dat je zo'n combo eraf krijgt is te klein en zonder de buff zijn ze useless). Daarnaast vind ik dat je teveel traps hebt. Nu zit je waarschijnlijk te vaak met een hand vol traps (wat je niet wilt) en moet je turn 2 een trap spelen, wat ik persoonlijk niet ideaal vind. Ook snap ik niet echt wat voor soort deck het is. Het heeft teveel late-gamekaarten om een rush-deck te zijn en teveel 1-mana-minions om een control-deck te zijn. Oja en Savannah Highmane. Spelen. Teringsterke kaart.
Dank voor de tips. Een deel daarvan had ik zelf ook al ondervonden en aangepast, chicken is eruit.. en ik heb een grotere diversiteit aan kaarten er nu in zitten, nog maar weinig kaarten 2x. En nu inderdaad ook minder traps.

Het is inderdaad niet echt rush, noch echt control. Soms win ik potjes voor beurt 5, in andere potjes moet ik het rond beurt 9/10 afmaken met ragnaros en king krush. Overall scoort het deck nog steeds heel goed.

Ik zal later de bijgewerkte versie ervan posten. :)

Edit:

Herziene versie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comments meer dan welkom. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Molurus op 25-10-2014 19:28:17 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146009452
Login queue? Noes!! ;(
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146009554
Kan er ook al de hele avond niet inkomen
pi_146010067
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:40 schreef Remzz het volgende:
Kan er ook al de hele avond niet inkomen
Ach, zulke dingen zijn tegenwoordig - gelukkig - redelijk zeldzaam. In de tijd van vanilla wow was dat allemaal veel slechter geregeld.

Afwachten maar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 8 november 2014 @ 18:17:28 #239
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_146437349
Goblins vs Gnomes, had niet beter kunnen wensen :)
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_146498313
Geweldig de nieuwe uitbreiding! Die 120 kaarten gaan een hoop verandering in het spel brengen :D komt lekker snel ook al!
pi_146498593
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef Targaryen het volgende:
Geweldig de nieuwe uitbreiding! Die 120 kaarten gaan een hoop verandering in het spel brengen :D komt lekker snel ook al!
Wie? Wat? Waar?

Link?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146500149
quote:
11s.gif Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wie? Wat? Waar?

Link?
www.hearthpwn.com
pi_146501799
quote:
11s.gif Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wie? Wat? Waar?

Link?
http://us.battle.net/hear(...)s/goblins-vs-gnomes/

Deze geeft je ook meteen alle info, nieuwe kaarten en toffe trailer!
pi_146505674
Zie tegenwoordig zoveel mensen met die I-WIN-Ragnaros, sta je dik voor smijten ze een Ragnaros op en 9 van de 10x kan je 't alsnog schudden. Bah.

Laatst iemand met een Sylvanas, Ragnaros en die paladin legendary. Was mage dus gelukkig nog wel gewonnen, maar toch :')
pi_146509621
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:22 schreef Targaryen het volgende:

[..]

http://us.battle.net/hear(...)s/goblins-vs-gnomes/

Deze geeft je ook meteen alle info, nieuwe kaarten en toffe trailer!
Cool, thanks! 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:44:38 #246
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_146868286
Zojuist de meest rare arenarun ooit eigenlijk.

Had als Druid niet een 2 drop minion dus had er weinig vertrouwen in..

Hoogtepuntjes: 2 wild growth, 2 swipe en een ironbark

Resultaat: 10-3 :o

Wel een enorme zaadbeloning. 175 goud, kaart en 75 dust
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  zondag 30 november 2014 @ 12:56:21 #247
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_147144056
Bijna december! Golbin vs Gnomes coming.. Vind het thema alléén niet zo :{ :{

Maargoed.. al die nieuwe kaarten.. waar ga ik de dust/gold vandaan halen.. en welke kaarten ga je craften.. Heb nog niet echt kaarten voorbij zien komen van; die moet ik echt in een deck gooien. Maar er zullen vast weer wat decks worden gemaakt die de meta even een opdonder geven.. en dat is ook meer dan nodig.

Speel nu met 2 redelijke decks; Handlock en een Priest deck:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb ik geen Sylvanas of Cairne.. die kaarten zijn echt bruut om in je deck te gooien. Op het moment speel ik vooral priest omdat handlock gewoon te traag is voor de aggro hunters... maar je merkt dat er nu al een switch gaande is.. kom veel druid tegen (waarschijnlijk door het dreamhack toernooi).

Heb tot nu toe redelijk wat legendary's uit pakjes gehad (stuk of 5) maar de meeste ge-dust.. sterker nog.. alleen Jaraxxus gehouden. Nog geen euro uitgegeven; zelfs de naxx uitbreiding van ander gekregen.
pi_147144127
Er is nog niets van een releasedate bekend of niet?

Ik hoop dat ze vannacht lanceren om december te beginnen in de nieuwe meta. Hebben we ergens op de wereld al 1 december?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 30 november 2014 @ 13:05:08 #249
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_147144264
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 12:59 schreef b4kl4p het volgende:
Er is nog niets van een releasedate bekend of niet?

Ik hoop dat ze vannacht lanceren om december te beginnen in de nieuwe meta. Hebben we ergens op de wereld al 1 december?
Zover ik weet niet inderdaad.. geen idee waarom Blizzard niet gewoon kan zeggen: op xx-12-2014 komt het uit. Als er één bedrijf veel ervaring heeft met uitbreidingen moet het Blizzard wel zijn. Overigens moet ik dat van die kaarten terugnemen.. Dit lijkt me bijv. al een aardig kaartje om te proberen!


Leuke combo's (bijv.: shadow word: pain, cabal shadow priest). Maargoed het is gewoonweg erg riskant om er op los te gaan craften.. pas na een tijdje zal blijken welke minions OP zijn en welke juist nooit zullen worden gebruikt (net zoals bij Naxx). Het wordt iig leuk om de raarste decks tegen te komen inplaats van altijd de standaard shit.
pi_147146845
Gisteren twee arena runs met Warlock, twee keer 11-3 en zelfs nog twee nieuwe shitkaarten. (Kidnapper, Gruul). Kan wel handig van pas komen tzt als dustvoer. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147146874
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Omentuva het volgende:
Gisteren twee arena runs met Warlock, twee keer 11-3 en zelfs nog twee nieuwe shitkaarten. (Kidnapper, Gruul). Kan wel handig van pas komen tzt als dustvoer. :+
Gruul doet het wel goed in mijn Big Pal deck. Alle giants + gruul + holy wrath maar of het beter is dan Ragnaros betwijfel ik.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 30 november 2014 @ 14:40:07 #252
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_147146974
Gruul heb ik ook ooit gehad.. maar die kaart wordt vrijwel niet gespeeld.. Zijn gewoonweg betere Legendary kaarten (zoals rag bijv.)... het is meer een kaart voor bij "gebrek aan beter".
pi_147146989
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Gruul doet het wel goed in mijn Big Pal deck. Alle giants + gruul + holy wrath maar of het beter is dan Ragnaros betwijfel ik.
Rag heeft het voordeel dat je geen last hebt van allerlei removal vóórdat ie iets doet.

Ik speel sowieso niet heel veel constructed at the moment. Alleen potjes voor als ik weer eens niet voldoende gold had voor de Arena.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147148110
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Rag heeft het voordeel dat je geen last hebt van allerlei removal vóórdat ie iets doet.

Ik speel sowieso niet heel veel constructed at the moment. Alleen potjes voor als ik weer eens niet voldoende gold had voor de Arena.
Arena vind ik echt afschuwelijk. Trage potjes met altijd sterkte minions maar (bijna) nooit gave goocheltrucs zoals in constructed.

En de RNG is met de dommen. ;)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147168832
Mijn nieuwe hunter deck:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien niet het beste hunter deck ooit, maar wel erg leuk om te spelen. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147184296
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef Molurus het volgende:
Mijn nieuwe hunter deck:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien niet het beste hunter deck ooit, maar wel erg leuk om te spelen. :)
Ziet er inderdaad leuk uit met die pirates. Stuk leuker dan de standaard Hunter. In de huidige meta wel wat te traag denk ik, maar dat boeit eigenlijk niet zolang je leuke potjes hebt.
pi_147186389
Ah, de gevreesde Pirate hunter die je wilt spelen elke keer dat je Captain's Parrot trekt van Webspinner. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147187269
Het is jammer dat pirate decks niet echt top zijn nog. Hopen dat er met de nieuwe expension een paar nieuwe pirate kaarten bijkomen. Ik heb nu een leuk pirate warrior deck en het is leuk rushen als je de juiste kaarten krijgt, maar het is veel op luck gebaseerd
pi_147187293
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:57 schreef Omentuva het volgende:
Ah, de gevreesde Pirate hunter die je wilt spelen elke keer dat je Captain's Parrot trekt van Webspinner. :P
Die fucking Parrot heb ik echt zooooooo vaak van m'n webspinner idd _O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_147187359
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef Altron het volgende:

[..]

Die fucking Parrot heb ik echt zooooooo vaak van m'n webspinner idd _O-
Het is wel jammer dat die 2 mana kost in de meeste pirate decks, haalt heel veel tempo weg
pi_147187374
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:57 schreef Omentuva het volgende:
Ah, de gevreesde Pirate hunter die je wilt spelen elke keer dat je Captain's Parrot trekt van Webspinner. :P
Dat is precies de reden dat ik er pirates in ben gaan stoppen inderdaad. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147187433
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:27 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Het is wel jammer dat die 2 mana kost in de meeste pirate decks, haalt heel veel tempo weg
Ja , 2 mana is teveel voor die kaart.
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 16:51:23 #263
257132 crew  Awsom
pi_147188258
Ik heb een paar maanden niet gespeeld, kan iemand me ff inlichten welke decks op dit moment OP zijn :+ ? Ik heb de meeste kaarten wel ..
pi_147188397
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef Awsom het volgende:
Ik heb een paar maanden niet gespeeld, kan iemand me ff inlichten welke decks op dit moment OP zijn :+ ? Ik heb de meeste kaarten wel ..
Ik weet niet zo welke decks OP zijn op het moment, miracle rogue doet het nog steeds wel aardig geloof ik. Wat ik je wel kan vertellen is dat er zeer binnenkort een nieuwe uitbreiding komt op de kaarten, er komen ongeveer 130 kaarten bij, dus dan heb je niet meer de meeste kaarten in ieder geval haha.
pi_147188496
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef Awsom het volgende:
Ik heb een paar maanden niet gespeeld, kan iemand me ff inlichten welke decks op dit moment OP zijn :+ ? Ik heb de meeste kaarten wel ..
Zelfde hier maar ik heb bijna een jaar niet gespeeld en ik heb de meeste kaarten niet.

plx! :+

Moest wel lachen om de prijzen van naxxramas wings. Die ga ik dus de komende tijd iig niet unlocken :P
Conscience do cost.
pi_147188626
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Ik weet niet zo welke decks OP zijn op het moment, miracle rogue doet het nog steeds wel aardig geloof ik. Wat ik je wel kan vertellen is dat er zeer binnenkort een nieuwe uitbreiding komt op de kaarten, er komen ongeveer 130 kaarten bij, dus dan heb je niet meer de meeste kaarten in ieder geval haha.
Meeste OP is nog steeds het vreselijk irritante hunter deck(deatrattle secret). Ook kom ik nog steeds veel Warlock's tegen zowel minionlock als handlock.
  maandag 1 december 2014 @ 17:08:32 #267
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_147188985
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Zelfde hier maar ik heb bijna een jaar niet gespeeld en ik heb de meeste kaarten niet.

plx! :+

Moest wel lachen om de prijzen van naxxramas wings. Die ga ik dus de komende tijd iig niet unlocken :P
Facehunter
Zoolock
Deathrattle decks
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_147190447
Secret hunter hangt redelijk af van je Naxx cards met Webspinner, Haunted Creeper, Mad Scientist en in sommige versies ook Loatheb, en ook facehunter heeft er nogal wat voordeel van. Zoolock werkt waarschijnlijk het beste. Iets als...



Geen post-Naxx cards en niet duur op het dust.

Uit de Arena: Ik doe met Warlock T4 Mountain Giant, 3x raden wat de respons is.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147200020
Ik las trouwens ergens dat morgen er een maintance is van 8 uur lang, weet iemand of dan de nieuwe kaarten al geïmplementeerd worden of nog niet?
pi_147204967
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Targaryen het volgende:
Ik las trouwens ergens dat morgen er een maintance is van 8 uur lang, weet iemand of dan de nieuwe kaarten al geïmplementeerd worden of nog niet?
Geen idee, Naxx werd op woensdag released. Misschien is het deze woensdag weer feest? :?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147204985
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Geen idee, Naxx werd op woensdag released. Misschien is het deze woensdag weer feest? :?
Zou wel tof zijn, heb er wel zin in, ook al heb ik zeer weinig gold
pi_147221418
Oh Shaman you

pi_147222844
Niet quitten met zo eem achterstand als priest zijnde _O-
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:39:33 #274
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_147232016
Boardclear met auchenai + Double circle ;) (tenzij de andere van de twee al eerder dood is gegaan stalag/fuegen :+)

Wat zie ik net.. 3 nerfs.. Soulfire wordt 1 mana (kut voor m'n handlock :(.. maar wel mooi voor die klote zoo's )... Auctioneer wordt 6 mana (das mooi, miracle rogue hatelijk om tegen te spelen. Hele deck leunt op 1 trucje dat mogen ze van mij kapot nerfen) en Flare 2 mana (werd tijd... die kaart heeft veel te sterke stats voor 1 mana).

Onverwachtse nerfs.. maar wel positief :D

Maar waarom undertaker nog geen nerf krijgt?!
pi_147232860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Boardclear met auchenai + Double circle ;) (tenzij de andere van de twee al eerder dood is gegaan stalag/fuegen :+)

Wat zie ik net.. 3 nerfs.. Soulfire wordt 1 mana (kut voor m'n handlock :(.. maar wel mooi voor die klote zoo's )... Auctioneer wordt 6 mana (das mooi, miracle rogue hatelijk om tegen te spelen. Hele deck leunt op 1 trucje dat mogen ze van mij kapot nerfen) en Flare 2 mana (werd tijd... die kaart heeft veel te sterke stats voor 1 mana).

Onverwachtse nerfs.. maar wel positief :D

Maar waarom undertaker nog geen nerf krijgt?!
Er zijn wel meer kaarten die een nerf mogen, maar all in due time.

Ondertussen: http://www.hearthhead.com(...)th-goblins-vs-gnomes

Daar staan alle nieuwe kaarten :)

Edit: Wat een nieuwe kaarten zeg, doei huidige meta

[ Bericht 1% gewijzigd door Targaryen op 02-12-2014 22:11:37 ]
pi_147233560
Hobgoblin ziet er wel dik uit!

2/3 voor 3 mana, "Whenever you play a 1-attack minion, give it +2/+2."

Edit: oeh, en veel nieuwe pirates / pirate spells. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147234304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:19 schreef Molurus het volgende:
Hobgoblin ziet er wel dik uit!

2/3 voor 3 mana, "Whenever you play a 1-attack minion, give it +2/+2."

Edit: oeh, en veel nieuwe pirates / pirate spells. 8-)
Ik heb er even doorheen gescrollt en zag 2 nieuwe pirates? De spells moet ik ook gemist hebben. Vond de pirates niet heel denderend helaas. :(

Shaman wordt wel de nieuwe baas van de murlocs :D
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:54:11 #278
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_147234523
3mana Druid kaart is een tegenvaller alhoewel de 9mana spell wel de ultieme troll kaart is. Echo of Medivh (magic spell) is wel een leuke counter tegen de zoo decks met al die (board) clears/removals van mages. En shamans hebben eindelijk een heal, vrij sterk zo op het oog.. Verder niet echt schokkende kaarten zo op het eerste gezicht vind ik.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:18:42 #279
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_147234586
Tree of life + Auchenai soulpriest atoombom _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_147234713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:37 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Ik heb er even doorheen gescrollt en zag 2 nieuwe pirates? De spells moet ik ook gemist hebben. Vond de pirates niet heel denderend helaas. :(

One-eyed cheat, lijkt me toch best een aardig kaartje, 4 attack voor 2 mana, en als je het goed doet stealth aan het einde van elke beurt.
Salty dog, 7/4 voor 5 mana, best dik beestje voor die prijs
Ship's cannon, 2/3 voor 2 mana, "whenever you summon a pirate, deal 2 damage to a random enemy."

Ok, het zijn er maar 3. Maar mogelijk 3 kaartjes die een pirate deck echt viable maken. We gaan het zien.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147235532
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

One-eyed cheat, lijkt me toch best een aardig kaartje, 4 attack voor 2 mana, en als je het goed doet stealth aan het einde van elke beurt.
Salty dog, 7/4 voor 5 mana, best dik beestje voor die prijs
Ship's cannon, 2/3 voor 2 mana, "whenever you summon a pirate, deal 2 damage to a random enemy."

Ok, het zijn er maar 3. Maar mogelijk 3 kaartjes die een pirate deck echt viable maken. We gaan het zien.
Ship's cannon had ik idd gemist, die is vrij nice. De andere zijn ook niet verkeerd inderdaad. Hopen dat er een paar leuke pirate combo's uitkomen!

9 december komt het uit in Europa
  woensdag 3 december 2014 @ 00:04:54 #282
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147235601
Paladin Legendary is schijt. Die Druid of the Fang is veel beter. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147235680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Paladin Legendary is schijt. Die Druid of the Fang is veel beter. :')
Paladin over het algemeen ziet er wel uit dat hij een stuk viabeler uit. Leuke goedkopere toevoegingen.
pi_147235738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:18 schreef Salamando het volgende:
Tree of life + Auchenai soulpriest atoombom _O_
Niet mal'ganis vergeten te spelen eerst :D
pi_147236537
7/4 voor 5 stinkt - Core Hound in het klein. :+

Tijd om iets gold te gaan sparen om veel te arena'en vanaf volgende week. :)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147238954
8 december it is:

quote:
Goblins vs Gnomes Whirs into Life Beginning December 8
Blizzard Entertainment 12/2/2014 137
Goblins vs Gnomes Whirs into Life Beginning December 8
Since the announcement of Goblins vs Gnomes at BlizzCon 2014, we’ve been tinkering away in preparation to bring one of Warcraft’s greatest rivalries to Hearthstone. Today we’re excited to announce that Hearthstone’s very first expansion will be exploding onto game boards starting December 8!

Goblins vs Gnomes adds over 120 new cards to craft, win, or purchase, all featuring the manic mayhem of Azeroth’s most mischievous machinists meeting mind to mind, mech to mech, and tech to tech.

We’ve already explored some of the themes that you’ll encounter when rumbling tracks, whirring cogs, and roaring rockets propel the new cards into your collections:

Goblins! Gnomes! — Eject! Eject! — Mechs!
Spare Parts! —It’s Not Ogre Till It’s Ogre — Deathrattle!

Goblins vs Gnomes cards can be purchased as packs, crafted with dust, or earned in the Arena. Goblins vs Gnomes card packs will work just like the classic card packs that you already know, but they’ll have an explosive new wrapper, and contain all new cards!

The new Goblins vs Gnomes card packs will officially become available for Windows®, Mac®, and iPad® on December 8 in the Americas region (including Southeast Asia and Oceania), and roll out on December 9 to Europe, Korea, Taiwan, and China throughout the day.

Be ready to build up your decks, card-slingers—and get ready for glorious mayhem and delightful surprises!
http://us.battle.net/hear(...)beginning-december-8
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147238973
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Paladin Legendary is schijt. Die Druid of the Fang is veel beter. :')
Inderdaad, klinkt leuk die +1 attack maar een sap of silence maakt hem instant waardeloos. Niet echt een kaart die paladin een boost geeft imho. :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147251748
quote:
Europa 9 december
  woensdag 3 december 2014 @ 16:49:13 #289
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_147251899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:18 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Inderdaad, klinkt leuk die +1 attack maar een sap of silence maakt hem instant waardeloos. Niet echt een kaart die paladin een boost geeft imho. :)
Ja helaas een redelijke prutkaart volgens mij. Maar een sap is niet een groter probleem dan bij andere kaarten volgens mij. Ik neem aan dat je wel de extra attack blijft houden bij het opnieuw spelen? Maar inderdaad, hij is veel te traag en makkelijk te counteren.
Ik heb geen signature.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:51:38 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147251970
Die legendary die een mijn in je tegenstanders deck gooit _O_
pi_147251998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:49 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ja helaas een redelijke prutkaart volgens mij. Maar een sap is niet een groter probleem dan bij andere kaarten volgens mij. Ik neem aan dat je wel de extra attack blijft houden bij het opnieuw spelen? Maar inderdaad, hij is veel te traag en makkelijk te counteren.
Volgens mij zou dat dus gereset worden, maar ik weet niet meer waar ik die wijsheid vandaan haal.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147252011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef hugecooll het volgende:
Die legendary die een mijn in je tegenstanders deck gooit _O_
Ja die, en die spell copy/coin aan enemy legendary kikker. _O_
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:53:29 #293
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147252027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:52 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja die, en die spell copy/coin aan enemy legendary kikker. _O_
Die vond ik wel een beetje raar voor Rogue :o
pi_147253106
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:50 schreef Omentuva het volgende:
7/4 voor 5 stinkt - Core Hound in het klein. :+

Tijd om iets gold te gaan sparen om veel te arena'en vanaf volgende week. :)
Hij is wel iets beter dan Core Hound, doordat hij maar 5 kost kan je m nog buffen in dezelfde beurt.

Southsea Captain boost het automatisch al.
pi_147254872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Boardclear met auchenai + Double circle ;) (tenzij de andere van de twee al eerder dood is gegaan stalag/fuegen :+)

Wat zie ik net.. 3 nerfs.. Soulfire wordt 1 mana (kut voor m'n handlock :(.. maar wel mooi voor die klote zoo's )... Auctioneer wordt 6 mana (das mooi, miracle rogue hatelijk om tegen te spelen. Hele deck leunt op 1 trucje dat mogen ze van mij kapot nerfen) en Flare 2 mana (werd tijd... die kaart heeft veel te sterke stats voor 1 mana).

Onverwachtse nerfs.. maar wel positief :D

Maar waarom undertaker nog geen nerf krijgt?!
Ja de andere van de 2 was al dood xD.
Hij gaf hierna ook gelijk op, na mijn screenshot.
pi_147255057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:31 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Hij is wel iets beter dan Core Hound, doordat hij maar 5 kost kan je m nog buffen in dezelfde beurt.

Southsea Captain boost het automatisch al.
Ja, hij past in een pirate deck. That's it. Dat maakt 'm marginaal beter dan Stalagg vanuit een arena perspectief (en met marginaal bedoel ik ook marginaal), en die staat bij mij al laag op de 'to pick' list. (zo ergens rond Leeroy en Milhouse - alleen nemen als het echt niet anders kan.) As for constructed: Pirates or bust, en dan nog is er meer dan voldoende removal dat er mee afrekent. Unbuffed is ie in range van bijna elke removal spell (alleen Consecrate/'Hammer of Wrath/Lightning Bolt/Storm niet uit mijn hoofd, en Wrath + Frostbolt tellen half), in BGH range (never a good thing) en 4hp valt precies verkeerd omdat er veel minions zijn die met 4 attack rondlopen.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147265886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Ja, hij past in een pirate deck. That's it. Dat maakt 'm marginaal beter dan Stalagg vanuit een arena perspectief (en met marginaal bedoel ik ook marginaal), en die staat bij mij al laag op de 'to pick' list. (zo ergens rond Leeroy en Milhouse - alleen nemen als het echt niet anders kan.) As for constructed: Pirates or bust, en dan nog is er meer dan voldoende removal dat er mee afrekent. Unbuffed is ie in range van bijna elke removal spell (alleen Consecrate/'Hammer of Wrath/Lightning Bolt/Storm niet uit mijn hoofd, en Wrath + Frostbolt tellen half), in BGH range (never a good thing) en 4hp valt precies verkeerd omdat er veel minions zijn die met 4 attack rondlopen.
Ik had het ook niet over arena, in arena is het ook echt een kaart die niet wil tegenkomen. Maar pirate gerelateerd gezien is hij niet heel slecht. Core hound heb je als beast zijnde wat minder aan, meeste buffs voor all zijn dan att gericht.
pi_147267454
Fair enough.

2-3, 4-3, 12-2. Wat is de odd one out in dit rijtje. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147281164
Bring out your dad!
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147281391
Slechtste kaart is die paladin legendary.. voor 1 mana meer heb je een 6/7 ogre, die je niet 20 beurten in de hand moet houden, die niet gesilenced kan worden en die je 2x in je deck kunt hebben.

beste legendary is die priest legendary vind ik :)
pi_147291939
Heee..... free arena ticket, in het kader van pre-launch event?
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')