abonnement Unibet Coolblue
pi_143462006
Aangezien ik in Utrecht ga studeren lijkt het me toch wel leuk om daar bij een sportvereniging te gaan. Was laast naar de sportmarkt geweest met de UIT en heb best veel leuks gezien.

Het meest voor de hand liggende zou zijn om verder te gaan met ijshockey, en het team leek me wel erg leuk. Echter lijkt het me ook wel erg gaaf om wat nieuws te gaan doen. Tevens was het ijshockeyteam relatief klein, daar leer ik waarschijnlijk ook weer niet verschrikkelijk veel nieuwe mensen kennen wat ik wel een nadeel vind.

Nu dacht ik als eerste aan veldhockey, het is een heel andere techniek dan ijshockey maar ligt wel een beetje in het verlengde daarvan (stickgevoel is er in ieder geval al). Tevens heeft veldhockey volgens mij wel de leukste activiteiten en feestjes, want wil eigenlijk niet bij een studentenvereniging dus dan zou hockey wel een goed alternatief zijn.

Was op de sportmarkt wel aangetrokken door Shinty, leek me een erg leuke club.
Lacrosse leek me ook erg gaaf, maar heb me daar eigenlijk niet echt in verdiept. Idem met roeien, maar zie een roeivereniging een beetje als laatste optie aangezien de sport zelf me niet echt heel interessant lijkt.

Natuurlijk hangt de keuze van mij af, maar ik vraag me af of jullie ervaringen hebben met sportclubs in Utrecht. Welke clubs zijn erg leuk, en wat hebben jullie gedaan? In het bijzonder ben ik benieuwd of iemand bij een veldhockeyclub heeft gezeten in Utrecht, en wat de ervaringen daarvan waren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Susteren op 15-08-2014 22:17:51 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')