abonnement Unibet Coolblue
pi_157182967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kun je iig kijken wanneer je zelf wil. En niet perse moeten te wachten met de volgende aflevering tot de ander thuis is enzo.
Oh, ik vind het gezellig om samen naar iets te kijken, maar in mijn eentje vind ik ook helemaal prima en dat heeft idd de voordelen die jij noemt. :)

Er zijn nóg wel een paar series die één van ons in zijn/haar eentje (of soms met iemand anders) kijkt (meer op mij van toepassing dan op hem ;)), maar tevens zijn er nog genoeg series waar we wél samen naar kijken.

Ik wil de mannen in dit topic (en andere mannelijke kijkers) daarmee niet voor het hoofd stoten, maar zowel meneer Forbry als ikzelf vinden DA meer een "vrouwenserie", dus vind het in die zin ook vrij "logisch" dat ik dit in mijn eentje kijk.
Tails tell tales
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:21:59 #127
225540 Pugg
Friends forever
pi_157185468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, ik vind het gezellig om samen naar iets te kijken, maar in mijn eentje vind ik ook helemaal prima en dat heeft idd de voordelen die jij noemt. :)

Er zijn nóg wel een paar series die één van ons in zijn/haar eentje (of soms met iemand anders) kijkt (meer op mij van toepassing dan op hem ;)), maar tevens zijn er nog genoeg series waar we wél samen naar kijken.

Ik wil de mannen in dit topic (en andere mannelijke kijkers) daarmee niet voor het hoofd stoten, maar zowel meneer Forbry als ikzelf vinden DA meer een "vrouwenserie", dus vind het in die zin ook vrij "logisch" dat ik dit in mijn eentje kijk.
Mij beledig je niet hoor. ;)
Ik vind het een boeiende serie, prachtige kostuums / locaties en leuke cast.
Isobel Crawley is mijn favoriet .
pi_157185796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:21 schreef Pugg het volgende:

[..]

Mij beledig je niet hoor. ;)
Ik vind het een boeiende serie, prachtige kostuums / locaties en leuke cast.
Isobel Crawley is mijn favoriet .
Gelukkig ;)

Twee oude posts van mij (waarvan er eentje toen ook een reactie op een post van jou was ;)):

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb het nieuwste seizoen al in zijn geheel gekeken (op de laatste aflevering na, die komt pas met Kerst) en vond het naar het einde toe wel wat beter worden. :Y Wel blijft voor mij de glans er sinds de dood van Matthew wel een beetje af, helaas...

Ik vind het trouwens opvallend hoe leuk de oudere dames in deze serie zijn. Zowel Isobel, Violet als Mrs. Hughes zijn mijn (nieuwe) favorieten (op de voet gevolgd door Robert en Tom denk ik). Ook Mrs. Patmore, toch ook een "oud dametje", vind ik O+.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 15:09 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik twijfel een beetje tussen de drie oudere dames die ik hierboven net had genoemd, maar als ik echt zou moeten kiezen denk ik dat ik Isobel idd de leukste van allemaal vind, met Mrs. Hughes op de tweede plek. Violet heeft de meeste humor, maar vind ik desondanks net een tikkeltje minder sympathiek/interessant ofzo, weet niet precies wat het is.
Moet overigens nog aan het allernieuwste seizoen beginnen, ga ik binnenkort waarschijnlijk doen!
Tails tell tales
pi_157186080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben ook eindelijk begonnen met kijken. Eerste twee afleveringen gezien. Mijn vriend vind er niks aan dus dat wordt lekker alleen kijken :)
Jij moet trouwens nog zo'n beetje beginnen aan deze serie dus... enjoy the ride! (Het is echt een hele leuke/goede en vooral ook hele "lieve" serie! O+ :Y ).

Edit: of nee, sorry, misschien bedoelde je gewoon met het allernieuwste seizoen (en daar de eerste twee afleveringen van) :')
Tails tell tales
pi_157187569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij moet trouwens nog zo'n beetje beginnen aan deze serie dus... enjoy the ride! (Het is echt een hele leuke/goede en vooral ook hele "lieve" serie! O+ :Y ).

Edit: of nee, sorry, misschien bedoelde je gewoon met het allernieuwste seizoen (en daar de eerste twee afleveringen van) :')
Nope ik heb echt net de 2 eerste afleveirngen van seizoen 1 gezien :D

Ik had deze al zooo lang op mijn to watch lijstje staan.

Na het weekend weer verder kijken <3 Of misschien vanavond nog een aflevering :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157188453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nope ik heb echt net de 2 eerste afleveirngen van seizoen 1 gezien :D

Ik had deze al zooo lang op mijn to watch lijstje staan.

Na het weekend weer verder kijken <3 Of misschien vanavond nog een aflevering :D
In dat geval *jaloers is* en in de herhaling: enjoy the ride! *O*
Tails tell tales
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:39:58 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157199079
Ik zou DA echt absoluut geen vrouwenserie noemen :o ik ken meer mannen die het kijken dan vrouwen eigenlijk. Daarnaast noem ik eigenlijk geen enkele serie een vrouwenserie, want er zijn bij alle series ook talloze mannen die kijken (net zoals er ook talloze vrouwen zijn die naar 24 of Homeland of dat soort series kijken). Snap nooit zo goed waarom er altijd maar een sticker op geplakt moet worden. En dan doel ik niet op jou Forbry, maar in het algemeen :)

Oh, en ik keek vroeger echt alles in m'n eentje, maar ondertussen is ook m'n vriend verslaafd aan veel series, dus we kijken eigenlijk alles wel samen. Zelf dingen kijken vind ik soms ook nog leuk, maar het grote merendeel..liever samen haha. Gewoon bij het avondeten wat kijken (soms twee dingen) en dan als afsluiter van de avond. Sorry voor off topic :p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157199310
Ik ben verslaafd, maar mijn vrouw vindt er niks aan. :D
pi_157201931
is zondag trouwens de laatste ?
pi_157201962
Nog 2 en een Christmas Special toch?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:57:51 #136
225540 Pugg
Friends forever
pi_157203532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef cva het volgende:
is zondag trouwens de laatste ?
Op Nederland
Aflevering 1 van serie 6.
Ik geloof 8 stuks + kerst .
Zijn echt de laatste .
pi_157203547
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou DA echt absoluut geen vrouwenserie noemen :o ik ken meer mannen die het kijken dan vrouwen eigenlijk. Daarnaast noem ik eigenlijk geen enkele serie een vrouwenserie, want er zijn bij alle series ook talloze mannen die kijken (net zoals er ook talloze vrouwen zijn die naar 24 of Homeland of dat soort series kijken). Snap nooit zo goed waarom er altijd maar een sticker op geplakt moet worden. En dan doel ik niet op jou Forbry, maar in het algemeen :)

Oh, en ik keek vroeger echt alles in m'n eentje, maar ondertussen is ook m'n vriend verslaafd aan veel series, dus we kijken eigenlijk alles wel samen. Zelf dingen kijken vind ik soms ook nog leuk, maar het grote merendeel..liever samen haha. Gewoon bij het avondeten wat kijken (soms twee dingen) en dan als afsluiter van de avond. Sorry voor off topic :p
Of bepaalde labels nou terecht zijn of niet, uiteindelijk is de "key" (en ik denk dat zo'n beetje iedereen het daar wel over eens is), dat je je daar als individu (in dit geval man danwel vrouw) niet door moet laten tegenhouden (als je dat niet wilt). :)
Zelf houd ik mij ook best veel met dingen bezig die "men" soms (meer) als "mannelijk" ziet. Het zij zo. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:53 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben verslaafd, maar mijn vrouw vindt er niks aan. :D
Haha, en dat vind ik dan juist dus wel weer grappig/baas! :P
Tails tell tales
pi_157203640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:53 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben verslaafd, maar mijn vrouw vindt er niks aan. :D
Hier ook. Mijn vrouw keek er een kwartier naar en begon toen allerlei kreten te slaken over hoe de hogere klasse in Engeland de lagere klasse onderdrukte...
Wat ze mist, en dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, is dat Downton Abbey een transitieperiode weergeeft waarbij die hogere klasse zich juist steeds meer probeert her uit te vinden en de lagere klasse opkomt.

Maar goed, ik blijf het zonde vinden dat het na dit seizoen afgelopen is dus.
I´m back.
pi_157211599
Ik ga het ook heel erg missen.
Twijfel of ik S6 nu ga kijken of wachten op dat de afl te krijgen zijn met ondertiteling.
Zo suf, ik kijk nagenoeg alles zonder ondertiteling. Maar dit is zo'n serie waar ik het wel heel erg prettig bij vind :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157212390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga het ook heel erg missen.
Twijfel of ik S6 nu ga kijken of wachten op dat de afl te krijgen zijn met ondertiteling.
Zo suf, ik kijk nagenoeg alles zonder ondertiteling. Maar dit is zo'n serie waar ik het wel heel erg prettig bij vind :@
Ze beginnen morgen op NPO2 met serie 6, begrijp ik net, dus met ondertiteling.
Vorig seizoen had ik ook alles opgespaard om te binge watchen, dit seizoen kon ik niet zo lang wachten en loop dus gelijk met de Engelse uitzending op zondag (dag erna dan)...

Maar goed, ik vind het dus wel zonde dat het hierna stopt.
I´m back.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:48:14 #141
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157215017
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Of bepaalde labels nou terecht zijn of niet, uiteindelijk is de "key" (en ik denk dat zo'n beetje iedereen het daar wel over eens is), dat je je daar als individu (in dit geval man danwel vrouw) niet door moet laten tegenhouden (als je dat niet wilt). :)

Nou, dat kan nog vies tegenvallen. Vooral hier op Fok..genoeg mensen die je zowat een gevoel van schaamte aanpraten als ze horen dat je een film of serie kijkt waar een label aanhangt. Mensen zouden inderdaad zo moeten denken, want dan zouden er geen labels nodig zijn :)

Anyway, ik loop zelf wat achter met DA. Eerste drie afleveringen (of vier..) van het seizoen gezien, maar we zitten nu al paar weken in Hawaii en komende twee weken ook nog. Kunnen we in ieder geval binge watchen. Gelukkig kunnen we veel van onze andere series wel gewoon kijken..live zelfs :p ik ga DA wel echt missen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157215177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nou, dat kan nog vies tegenvallen. Vooral hier op Fok..genoeg mensen die je zowat een gevoel van schaamte aanpraten als ze horen dat je een film of serie kijkt waar een label aanhangt. Mensen zouden inderdaad zo moeten denken, want dan zouden er geen labels nodig zijn :)

Anyway, ik loop zelf wat achter met DA. Eerste drie afleveringen (of vier..) van het seizoen gezien, maar we zitten nu al paar weken in Hawaii en komende twee weken ook nog. Kunnen we in ieder geval binge watchen. Gelukkig kunnen we veel van onze andere series wel gewoon kijken..live zelfs :p ik ga DA wel echt missen.
Tssssskk DA missen omdat je op Hawaii zit :{w ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door mascara-klodder op 31-10-2015 00:18:27 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157215287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze beginnen morgen op NPO2 met serie 6, begrijp ik net, dus met ondertiteling.
Vorig seizoen had ik ook alles opgespaard om te binge watchen, dit seizoen kon ik niet zo lang wachten en loop dus gelijk met de Engelse uitzending op zondag (dag erna dan)...

Maar goed, ik vind het dus wel zonde dat het hierna stopt.
Ja ik weet. Ik denk alleen dat mijn vriend niet echt happy zal zijn als ik dat ga kijken ;)

Is het de dag erna gewoon gratis op NPO terug te kijken? Probleem heel snel opgelost dan :7

Over ondertiteling, echt zo raar, ik kijk ook de soaps van de Britse zenders (Coronation Street en Eastenders O+ ). Begonnen weer aan '2 points of lager', niet het meest keurige Engels ( understatement) maar bij die series heb ik niet het gevoel dat ik iets belangrijks kan missen :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157215368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier ook. Mijn vrouw keek er een kwartier naar en begon toen allerlei kreten te slaken over hoe de hogere klasse in Engeland de lagere klasse onderdrukte...
Wat ze mist, en dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, is dat Downton Abbey een transitieperiode weergeeft waarbij die hogere klasse zich juist steeds meer probeert her uit te vinden en de lagere klasse opkomt.

Maar goed, ik blijf het zonde vinden dat het na dit seizoen afgelopen is dus.
Dit.
En niet te vergeten hoe sterk de vrouwen toen al in die tijd waren. Natuurlijk wordt het hier dik uitvergroot en geromantiseerd.
Zonder die vrouwen waren de mannen vast en zeker niet zo ver gekomen :)

Ik weet nu al dat ik bij de laatste afl ga huilen. Zo heerlijk om helemaal in een serie te kunnen zitten :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157215747
Voor diegenen die BBC1 kunnen ontvangen: over ongeveer 20 minuten zit _O_ Dame Maggie Smith _O_ bij Graham Norton op de bank.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157217141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
Voor diegenen die BBC1 kunnen ontvangen: over ongeveer 20 minuten zit _O_ Dame Maggie Smith _O_ bij Graham Norton op de bank.
En? Was het wat?
Niet gekeken want ik vind die Graham Norton niks aan :P
Wie waren de andere gasten?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157217594
Maggie is leuk O+

Het waren 2 'blokken'. Eerste was met Bradley Cooper & Sienna Miller. 2e was Maggie & Alex Jennings, haar tegenspeler in haar nieuwste film.

Er staan 2 stukjes op YT:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157226102
Conversatie net. Veeg me op _O- :

Ik: liefje ik wil straks graag even wat kijken op de NPO. Mag dat?
Hij: wat dan?
Ik: Downton Abbey
Hij: ik dacht dat je alles al gezien had?
Ik: nee schatje, nog 1 seizoen.
Hij: vooruit dan maar.
Ik: mooi, ga ik nu niet meer in je beeld staan bij het WK rugby :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:05:37 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157228031
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tssssskk DA missen omdat je op Hawaii zit :{w ;)
Hahaha :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 1 november 2015 @ 07:01:39 #150
225540 Pugg
Friends forever
pi_157239623
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Conversatie net. Veeg me op _O- :

Ik: liefje ik wil straks graag even wat kijken op de NPO. Mag dat?
Hij: wat dan?
Ik: Downton Abbey
Hij: ik dacht dat je alles al gezien had?
Ik: nee schatje, nog 1 seizoen.
Hij: vooruit dan maar.
Ik: mooi, ga ik nu niet meer in je beeld staan bij het WK rugby :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')