abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:56:15 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_143447033


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:57:04 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_143447070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Zo'n tegoedpas kun je volgens mij alleen kopen bij de kassa (of misschien klantenservice) maar daar accepteren ze volgens mij ook geen VVV pas.

Hoe ik van die krengen ben afgekomen:
- Opsturen naar Bol.com dan krijg je tegoedcodes van hun
- Bij de V&D
- Bij de Hornbach
Maar daar schiet ik niets mee op als ik iets bij de IKEA wil kopen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:58:32 #3
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143447126
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar daar schiet ik niets mee op als ik iets bij de IKEA wil kopen ;)
Je zou soort-van kunnen saboteren door iets bij de Hema of zo te kopen en het dan later weer terug te brengen ;)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:00:22 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_143447198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef morgane het volgende:

[..]

Je zou soort-van kunnen saboteren door iets bij de Hema of zo te kopen en het dan later weer terug te brengen ;)
Doet de HEMA dat ja? Dan zou dat een oplossing kunnen zijn inderdaad. Er zullen wel meer winkels zijn die dat doen, maar 't is gewoon jammer dat je juist bij zo'n concern dat soort algemeen geaccepteerde dingen niet kunt inleveren. Ik zat al aan de mediamarkt te denken, maar dan krijg je volgens mij een tegoedpas van de Mediamarkt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143447224
VVV-bon is helemaal niet meer zo algemeen geaccepteerd ding. daarom is het ook zo lastig om er weer vanaf te komen.
pi_143447293
Ik heb een kast van Leen Bakker en na de 2e verhuizing wilde die niet meer in elkaar, alles was dolgedraaid . Bij IKEA heb je de gratis klein materiaal wand. Daar alles verzameld om de kast in Ikea stijl weer op te bouwen en nog gelukt ook.
piet
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:05:45 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143447373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef loecje het volgende:
VVV-bon is helemaal niet meer zo algemeen geaccepteerd ding. daarom is het ook zo lastig om er weer vanaf te komen.
Ja inderdaad, het wordt steeds lastiger. Vooral als grote bedrijven als Ikea er al niet aan meedoen.
Ik krijg heel veel van die bonnen (als vergoeding voor proefkonijn spelen voor de opleiding psychologie) maar ik weet soms echt niet wat ik er nog mee moet. Laatst opgezocht welke fietsenhandels eraan meedoen, mooie fiets gezien en proefgereden, hoor ik tijdens het afrekenen pas dat ze die bonnen al 2 jaar niet meer aannemen maar dat de VVV ze nog steeds op de site heeft staan }:|
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:06:38 #8
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143447401
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Doet de HEMA dat ja? Dan zou dat een oplossing kunnen zijn inderdaad. Er zullen wel meer winkels zijn die dat doen, maar 't is gewoon jammer dat je juist bij zo'n concern dat soort algemeen geaccepteerde dingen niet kunt inleveren. Ik zat al aan de mediamarkt te denken, maar dan krijg je volgens mij een tegoedpas van de Mediamarkt.
In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.
pi_143448112
Ik jakker die VVV-bonnen er altijd snel doorheen hoor :@
Tap tap tap
pi_143448171
Pff, ik heb de IKEA-catalogus bekeken. Best leuke producten, maar de tijd dat Ikea goedkoop was, is voorbij. Jeetje, ik schrok me wezenloos van de prijzen.
pi_143448304
Ik dacht dat er bij de Besta serie ook speciale inzetten waren voor flessen(bv wijn), maar die zie ik niet meer.. Zijn die uit de collectie of verbeeld ik me dingen die nooit hebben bestaan? :P
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:36:23 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143448311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef babybanaan het volgende:
Pff, ik heb de IKEA-catalogus bekeken. Best leuke producten, maar de tijd dat Ikea goedkoop was, is voorbij. Jeetje, ik schrok me wezenloos van de prijzen.
Ze hebben nog steeds goedkoop spul, maar er is tegenwoordig ook een hoop duurder spul van een betere kwaliteit.

Overigens leggen LeenBagger en Kwantum het nog steeds af tegen Ikea, zeker als je dezelfde kwaliteit vergelijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143448360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben nog steeds goedkoop spul, maar er is tegenwoordig ook een hoop duurder spul van een betere kwaliteit.

Overigens leggen LeenBagger en Kwantum het nog steeds af tegen Ikea, zeker als je dezelfde kwaliteit vergelijkt.
Ja, misschien heb je wel gelijk. Ik ben altijd op zoek naar echt hout - en daar krijgt Ikea nu wel meer van. Maar het is echt niet veel goedkoper dan gewoon een blankhouten meubel.

Kwantum en Leen Bakker hebben gewoon vrij weinig echt hout.
pi_143453222
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef morgane het volgende:

[..]

In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.
In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.
pi_143454785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Dragonberry het volgende:
Ik dacht dat er bij de Besta serie ook speciale inzetten waren voor flessen(bv wijn), maar die zie ik niet meer.. Zijn die uit de collectie of verbeeld ik me dingen die nooit hebben bestaan? :P
Waren inderdaad ;)

BESTA heeft, jammer genoeg, bijna geen accessoires meer in de serie zitten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143454982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef morgane het volgende:

[..]

In principe elke winkel waar je je geld terugkrijgt als je iets retourneert. Volgens mij mogen ze geen onderscheid maken tussen of je contant hebt betaald of met vvv-bonnen.
Over het algemeen is het overal zo dat je geen contant geld terug krijgt wanneer je betaald hebt met een cadeau- en/of een tegoedpas/bon.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:30:18 #17
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143455429
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Puala het volgende:

[..]

In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.
Ohh top, dankjewel voor het kijken!
pi_143455973
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Over het algemeen is het overal zo dat je geen contant geld terug krijgt wanneer je betaald hebt met een cadeau- en/of een tegoedpas/bon.
Klopt. Bij sommige winkels wordt het ook expliciet vermeld. En geef de winkels eens ongelijk. Die wisseltruc is al zo oud. Op een gegeven moment krijgen winkels ook wel door dat ze zich daartegen moeten wapenen.
pi_143456285
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef morgane het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het wordt steeds lastiger. Vooral als grote bedrijven als Ikea er al niet aan meedoen.
Ik krijg heel veel van die bonnen (als vergoeding voor proefkonijn spelen voor de opleiding psychologie) maar ik weet soms echt niet wat ik er nog mee moet. Laatst opgezocht welke fietsenhandels eraan meedoen, mooie fiets gezien en proefgereden, hoor ik tijdens het afrekenen pas dat ze die bonnen al 2 jaar niet meer aannemen maar dat de VVV ze nog steeds op de site heeft staan }:|
geen idee of je een deen supermarkt in de buurt hebt maar zo ja dan kan je er daar boodschappen mee doen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:21:19 #20
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143457425
Totaal niet helaas, maar toch bedankt ;)

Nu weer terug ontopic!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:37:18 #21
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143458199
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Puala het volgende:

[..]

In Utrecht 4x in doos, 1x in elkaar. 99 euro. Hemnes tv meubel, 124x49, grijsbruin.
Nogmaals bedankt! Ik heb iemand gebeld die in de buurt woont en die is gelijk in de auto gesprongen en hij heeft m :)
pi_143458961
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef morgane het volgende:

[..]

Nogmaals bedankt! Ik heb iemand gebeld die in de buurt woont en die is gelijk in de auto gesprongen en hij heeft m :)
Mooi :)
pi_143458995
Voor dag 2 aan het prutsen met het badkamermeubel. Eerst geen ophang materiaal, dat gehaald. En nu is het stukje vanaf de waterkoppeling naar de kraan te lang. En de bouwmarkt zit over 1 min dicht. Morgen dag 3 dus :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:14:15 #24
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143459571
Wil zo graag dit bestek alleen geen idee waar het nog op voorraad is.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143459661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Spaardertje het volgende:
Wil zo graag dit bestek alleen geen idee waar het nog op voorraad is.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/
Je hebt gezien dat het wel weer binnenkomt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143460042
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Spaardertje het volgende:
Wil zo graag dit bestek alleen geen idee waar het nog op voorraad is.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt gezien dat het wel weer binnenkomt?
Ik heb 2 weken geleden ikea getwitterd en zij zeiden dat het uit assortiment gaat en nergens meer op voorraad kwam. Vorige week was het ineens in Delft weer op voorraad en heb ik het daar gehaald. Zou ze dus even Twitteren voor de zekerheid!
pi_143460337
Mijn neefje (6 maanden) heeft nu dit speelkleed, echt superleuk met die 3-D beesten :D



Zelf volgende week misschien weer even gaan, is al weer tijd geleden.
pi_143460680
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb 2 weken geleden ikea getwitterd en zij zeiden dat het uit assortiment gaat en nergens meer op voorraad kwam. Vorige week was het ineens in Delft weer op voorraad en heb ik het daar gehaald. Zou ze dus even Twitteren voor de zekerheid!
Nja... ik ga puur uit van wat de internetpagina zegt; 3 vestingen krijgen dit weekend voorraad, 8 vestingen verwachten vanaf 21/8 voorraad...

Navragen kan natuurlijk nooit kwaad :). Vragen via Facebook werkt overigens ook :).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:00:50 #29
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143461515
Bedankt voor de tips! Even navragen dus!
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:21:09 #30
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143466946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja... ik ga puur uit van wat de internetpagina zegt; 3 vestingen krijgen dit weekend voorraad, 8 vestingen verwachten vanaf 21/8 voorraad...

Navragen kan natuurlijk nooit kwaad :). Vragen via Facebook werkt overigens ook :).
Volgens mij staat er nu dat het nergens meer binnenkomt!

Dus SOS!!

Iemand die de bestekset tegenkomt en tussen den helder en Utrecht woont, wil je dan alsjeblieft de bestekset kopen, zodat ik hem overkoop? :)
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143467319
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Volgens mij staat er nu dat het nergens meer binnenkomt!

Dus SOS!!

Iemand die de bestekset tegenkomt en tussen den helder en Utrecht woont, wil je dan alsjeblieft de bestekset kopen, zodat ik hem overkoop? :)
Wat is je voorkeursvestiging?
Want zowel Utrecht als Amsterdam verwachten zondag nog voorraad en volgens de site Haarlem vanaf donderdag.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 16-08-2014 00:37:52 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:30:12 #32
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143468785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is je voorkeursvestiging?
Want zowel Utrecht als Amsterdam verwachten zondag nog voorraad en volgens de site Haarlem vanaf donderdag.
Amsterdam of Haarlem. :)

Ik zie het nu staan.... Stond er net nog niet!

Haarlem is btw ook vanaf zondag.... Heel apart dat voorraad gedoe.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143471514
Eigen quote :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef verita het volgende:
NORNÄS, de Vitrinekast met 2 deuren, hoe hoog is het glasgedeelte, dus zonder de poten, weet iemand dit? Het zou ergens tussen moeten passen, hoop dat ik er iets mee kan :Y
Weet iemand dit of kan iemand het opmeten? Ik zou het erg graag willen weten. ;)
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_143471705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja... ik ga puur uit van wat de internetpagina zegt; 3 vestingen krijgen dit weekend voorraad, 8 vestingen verwachten vanaf 21/8 voorraad...

Navragen kan natuurlijk nooit kwaad :). Vragen via Facebook werkt overigens ook :).
Best vreemd! Toen ik Twitterde was het nergens op voorraad en ook leverdatum onbekend, en gaven ze aan dat het uit assortiment gaat en dus ook niet meer terug komt. Over bestek in het algemeen zeiden ze dat er productie problemen waren wat tm november kon duren. Hun antwoorden kloppen dus niet altijd.. dat het laatst in Delft toch weer op voorraad was vond ik al zo raar.

Ik heb 2 pakjes van het fornuft bestek liggen maar wil het liefste het Dito bestek, maar die is dan weer nergens op voorraad en leverdatum onbekend.. Dus spaardertje mocht jij toch ergens een pakje dito bestek vinden en geen fornuft dan wil ik wel met je ruilen ;)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:39:18 #35
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143489586
Na heel veel gedoe heb ik twee pakken fornuft bestek kunnen kopen......... Was wel een half uur wachten in de winkel, maar tja... Dan heb je wel wat..

Verder veel vervelende ervaringen gehad vandaag in Ikea Amsterdam. Prijzen van de handdoeken en gastendoekjes zijn veel hoger dan op internet en in de catalogus en ook de prijs van de badmat is een stuk hoger in Amsterdam. Heel apart en jammer.

Wel iedereen bedankt voor de tips, want ben blij met het bestek, ondanks ik er flink voor moest doorzeuren....
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143491774
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:39 schreef Spaardertje het volgende:
Na heel veel gedoe heb ik twee pakken fornuft bestek kunnen kopen......... Was wel een half uur wachten in de winkel, maar tja... Dan heb je wel wat..

Verder veel vervelende ervaringen gehad vandaag in Ikea Amsterdam. Prijzen van de handdoeken en gastendoekjes zijn veel hoger dan op internet en in de catalogus en ook de prijs van de badmat is een stuk hoger in Amsterdam. Heel apart en jammer.

Wel iedereen bedankt voor de tips, want ben blij met het bestek, ondanks ik er flink voor moest doorzeuren....
Hoezo heb je er flink over moeten doorzeuren dan? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:22:10 #37
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143495518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo heb je er flink over moeten doorzeuren dan? :?
Omdat ze eerst 😘zeiden dat het een voorraadfout was, toen dat het nog in een vrachtwagen zat die vast stond in polen(?) en toen dat ze gingen bezuinigen met de vulploeg waardoor het wellicht nog achter in het magazijn stond.

Uiteindelijk toen ik naar de manager vroeg, kwam er een vrouw met een jongeman die ging zoeken het magazijn uit met een hele pallet vol!
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143504687
Volgens de voorraad info is de lamp die ik wil hebben pas morgen op voorraad in Amersfoort en niet vandaag al zoals er gisteren nog op de prognose stond. -O-
  Vis een optie? zondag 17 augustus 2014 @ 12:34:31 #39
70532 loveli
N
pi_143505411
In de nieuwe folder ontbreekt de blanke versie van klaptafel Norden, ook online is hij niet meer te vinden in Nederland. Wel in Duitsland. Weet iemand of hij tijdelijk of definitief uit het assortiment is?
crap in = crap out
pi_143523158


O+

Maar ik heb net vorig jaar allemaal nieuwe kerstballen gekocht :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143561871
IKEA zoekt nieuwe interieurontwerper via Pinterest
quote:
Altijd al een kamer in een IKEA winkel willen ontwerpen? IKEA roept Nederlanders op om hun ideale slaap- en badkamer te creëren op Pinterest. Het meest inspirerende bord wordt tot leven gebracht in de showroom van IKEA Amsterdam. Het woonwarenhuis heeft op Pinterest een groot bord gecreëerd met producten voor de slaap- en badkamer uit de nieuwe catalogus. Fans kunnen zich uitleven als een echte stylist door deze pins te repinnen en zo een eigen bord creëren met hun ideale slaap- en badkamer. Het winnende bord is straks als kamer te bewonderen bij IKEA Amsterdam. De Pinterest actie loopt tot en met 12 september.

“Elk jaar gaan we op bezoek in duizenden woningen over de hele wereld om te kijken hoe mensen wonen en wat hun dagelijkse bezigheden en frustraties zijn. De interieurs in onze showrooms zijn een weerspiegeling van hun wensen en behoeftes. Nu geven we onze klanten de kans om zelf duizenden mensen te inspireren met hun eigen droomkamer. De winnaar wordt uitgenodigd om samen met onze interieurontwerpers het Pinterest bord tot leven te brengen als daadwerkelijke IKEA kamer”, Richard la Graauw, Communication & Interior Design Manager IKEA Nederland.

IKEA catalogus 2015
In de nieuwe IKEA catalogus staan de slaap- en badkamer in de schijnwerpers. Twee ruimtes die vaak worden vergeten, maar die juist in de huidige drukke maatschappij belangrijker zijn dan ooit om tot jezelf te komen en te ontspannen. De catalogus staat daarom vol ideeën en oplossingen om in deze ruimtes je eigen oase van rust te creëren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf woensdag 20 augustus 2014 @ 16:18:53 #42
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143632653
Iemand die weet of die PC houder die bij de Galantserie hoorde, nog leverbaar is? Ik kan hem niet vinden op ikea.nl
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143633345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand die weet of die PC houder die bij de Galantserie hoorde, nog leverbaar is? Ik kan hem niet vinden op ikea.nl
Waarschijnlijk uit het assortiment gegaan toen GALANT uit het assortiment ging.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf woensdag 20 augustus 2014 @ 21:06:42 #44
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143643987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk uit het assortiment gegaan toen GALANT uit het assortiment ging.
Hmmm, Marktplaats dus. Maar ik zie diverse simpele Galant systemen nog gewoon als leverbaar staan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143644689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:06 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Hmmm, Marktplaats dus. Maar ik zie diverse simpele Galant systemen nog gewoon als leverbaar staan.
Ja je hebt gelijk. Daar even niet aan gedacht.
Van GALANT zijn alleen de "eenvoudige" rechte tafels overgebleven. De aandacht zal naar BEKANT moeten gaan en accessoires zorgen ervoor dat klanten toch voor GALANT kiezen in plaats van BEKANT.
(dat mijn aanname)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!fotograaf woensdag 20 augustus 2014 @ 21:27:22 #46
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143644843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Daar even niet aan gedacht.
Van GALANT zijn alleen de "eenvoudige" rechte tafels overgebleven. De aandacht zal naar BEKANT moeten gaan en accessoires zorgen ervoor dat klanten toch voor GALANT kiezen in plaats van BEKANT.
(dat mijn aanname)

Ach, ik heb nooit veel van dat gamma gesnapt. Linkse hoektafel was ruim leverbaar, rechts moest je echt met een lantaarntje zoeken. En die wilde ik. :P Afijn, gaan we marktplaats wel even afstruinen. Thanks iig voor je hulp.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_143645761
Een tijdje geleden werd hier een programma besproken waarin je een plattegrond van je huis kon maken en waarbij de hele ikea catalogus te downloaden was, welke was dit?
pi_143646266
Sketch up?
pi_143655631
Ik vind bekant een waardeloze vervanger van galant eigenlijk, duur en kleiner. Zaterdag via marktplaats maar een tweedehands galant ophalen..
I had a signature once. It was awful.
pi_143655713
Bah, paar maanden geleden nieuwe Pax-kasten gekocht, is het zachtsluitende beslag bij 1 deur nu al kapot. Moet ik echt helemaal naar Ikea toe om dat te regelen?
pi_143655808
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:28 schreef Bleie het volgende:
Bah, paar maanden geleden nieuwe Pax-kasten gekocht, is het zachtsluitende beslag bij 1 deur nu al kapot. Moet ik echt helemaal naar Ikea toe om dat te regelen?
Ik kon een kapot schroefje via de telefoon ook laten vervangen. Ik zou dat eerst proberen :)
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2014 @ 07:57:08 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143655842
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Maar ik heb net vorig jaar allemaal nieuwe kerstballen gekocht :')
ik koop bijna elk jaar nieuwe kerstballen. (ik heb nu een plank vol in de schuur met alleen maar dozen met verschillende kleuren kerstballen :'( )
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2014 @ 08:01:37 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143655879
ik baal wel een beetje.
ik was een tijdje geleden op zoek naar lampen voor mijn slaapkamer en eigenlijk vond ik de ps-lamp wel heel erg leuk, alleen dat groen aan de binnenkant stond voor geen meter in mijn oranje/bruine slaapkamer, dus uiteindelijk maar 2 knappa lampen gekocht.
laat nu de nieuwe uitvoering van de ps lamp wel oranje van binnen zijn -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143655985
Ik heb een vraagje: ik heb een grote Kallaxkast van IKEA (dus 4 x 4 vakken), maar omdat ik die wat laag vond, heb ik er nog een kleine Kallax met 4 vakken bovenop gezet. Ik me echter af of dat nou niet te zwaar is. Het ziet er stabiel uit, maar het moet ook stabiel blijven ;) Overigens heb ik bij het vullen van beide kasten wel rekening gehouden met het gewicht (niet propvol boeken, maar ook dvd's, cd's, een klok). Wat zijn jullie ideeën hierover? :)

In de IKEA was de kleine kast boven de grote gehangen aan de muur. Ik zie dit verder echter nooit, dus ik vraag me af of het wel een reële optie is?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143656589
Ik denk dat die wandbevestiging vooral voor de veiligheid is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143657724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:13 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat die wandbevestiging vooral voor de veiligheid is.
Ja, dat snap ik, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om zo'n kleine kast echt op te hangen. Op plaatjes zie je hem namelijk altijd gewoon op de grond staan, maar ik vond het er in de winkel wel tof uitzien om het kleine kastje een stukje boven de grote kast te hangen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143658636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om zo'n kleine kast echt op te hangen. Op plaatjes zie je hem namelijk altijd gewoon op de grond staan, maar ik vond het er in de winkel wel tof uitzien om het kleine kastje een stukje boven de grote kast te hangen.
Dat kan prima hoor :Y Dat beslag deden ze er bij de expedit altijd gewoon standaard bij.
pi_143659152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor :Y Dat beslag deden ze er bij de expedit altijd gewoon standaard bij.
Oké, dat heb ik waarschijnlijk ook wel dan :) Thx! Binnenkort even aan de klusjesman vragen of hij hem voor me ophangt ;)

Even aan IKEA gevraagd via Twitter en zij raden dit af omdat de constructie er niet op berekend is. Raar. Ik ben vast niet de enige die door de winkel zelf op het idee wordt gebracht.

[ Bericht 9% gewijzigd door _Dido_ op 21-08-2014 16:03:05 ]
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143674113
Een vriendin van me heeft de kleinste Expedit/Kallax (viervaks) gewoon aan de muur hangen met servies erin. Zelf heb ik er zo een los bovenop op een andere Expedit geplaatst. Staat er al bijna 2 jaar zonder problemen.
pi_143674823
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:02 schreef wyccie het volgende:
Een vriendin van me heeft de kleinste Expedit/Kallax (viervaks) gewoon aan de muur hangen met servies erin. Zelf heb ik er zo een los bovenop op een andere Expedit geplaatst. Staat er al bijna 2 jaar zonder problemen.
Ja, erbovenop plaatsen kon wel, maar dan adviseerden ze wel om hem te verankeren. Vind ik zelf niet zo nodig, aangezien ik geen kinderen heb ;) Er kan weinig gebeuren :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143675208
ook geen aardbevingsgebied ? :P
pi_143675562
De mijne is ook niet verankerd en staat zelfs gewoon los in de kamer.
Geen kinderen, geen katten of honden, geen aardbevingen.
pi_143675718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik baal wel een beetje.
ik was een tijdje geleden op zoek naar lampen voor mijn slaapkamer en eigenlijk vond ik de ps-lamp wel heel erg leuk, alleen dat groen aan de binnenkant stond voor geen meter in mijn oranje/bruine slaapkamer, dus uiteindelijk maar 2 knappa lampen gekocht.
laat nu de nieuwe uitvoering van de ps lamp wel oranje van binnen zijn -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er altijd in twee kleuren geweest?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143675731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik koop bijna elk jaar nieuwe kerstballen. (ik heb nu een plank vol in de schuur met alleen maar dozen met verschillende kleuren kerstballen :'( )
Ja maar... ja maar...

Nee het mag niet -O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143677145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef loecje het volgende:
ook geen aardbevingsgebied ? :P
nope :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_143677196
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef wyccie het volgende:
De mijne is ook niet verankerd en staat zelfs gewoon los in de kamer.
Geen kinderen, geen katten of honden, geen aardbevingen.
precies en als je geen kinderen of wilde honden hebt kan dat gewoon. Hij kan immers ook als roomdivider gebruikt worden.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2014 @ 20:34:41 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143678547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die is er altijd in twee kleuren geweest?
meen je dat nou? ik kwam hem in amsterdam en in haarlem alleen met groene binnenkant tegen.
maar goed, die oranje gaat er komen, hoe dan ook
pi_143699299
Hoi,

Ik heb een was(rek(toren bij de Ikea een aantal jaren geleden gekocht, alleen nu wil ik een 2de. Deze was ook nog eens op wieltjes zodat deze makkelijk te verplaatsen is.
Nu zag ik op de site dat ze alleen de toren hebben, weet iemand of ik hier dan ook wieltjes eronder kan zetten?
pi_143699527
?

Denk niet dat er ruimte is om die wieltjes te bevestigen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143700334
Ik heb deze ook in t grijs. Met wieltjes. Maar weet niet of de onderkant nog hetzelfde is?

Edit: ik moet vaker de was doen, dat ding heeft geen wieltjes ...
pi_143700398
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb deze ook in t grijs. Met wieltjes. Maar weet niet of de onderkant nog hetzelfde is?

Edit: ik moet vaker de was doen, dat ding heeft geen wieltjes ...
Dat is waarschijnlijk de voorloper; ANTONIUS. Die serie had meer onderdelen waar wielen onder gemonteerd konden worden. Die zaten er niet standaard bij, maar konden bij gekocht worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143700597
Ik ga zo even kijken of er nog een productcode op staat

801.190.34
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:04:47 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143702457
Die code doet zelfs in google icm Ikea helemaal niets meer :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143702780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk de voorloper; ANTONIUS. Die serie had meer onderdelen waar wielen onder gemonteerd konden worden. Die zaten er niet standaard bij, maar konden bij gekocht worden.
Ah thanks. Helaas dus.
Ik heb er ook eentje van de blokker ofzo, maar die zijn toch veel minder fijn dan deze.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:19:08 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143705141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi,

Ik heb een was(rek(toren bij de Ikea een aantal jaren geleden gekocht, alleen nu wil ik een 2de. Deze was ook nog eens op wieltjes zodat deze makkelijk te verplaatsen is.
Nu zag ik op de site dat ze alleen de toren hebben, weet iemand of ik hier dan ook wieltjes eronder kan zetten?
bij de action hebben ze die met wieltjes. daar heb ik hem ook vandaan
pi_143725915
Ik heb het hoge droogrek met wielen. Zal dus de oude Antonius zijn. Heb nog niet gezien wat de voordelen van Algot zijn.

Hoe zijn de Ikea-winkels die up-to-date zijn op de benedenverdieping? Momenteel word ik van Ikea/Utrecht depressief. Is de belabberde verlichting tijdelijk of blijft dat zo?
pi_143729181
Wat bedoel je met up-to-date op de benedenverdieping?
pi_143734973
Werkt bij jullie deze pagina goed?
quote:
Bekijk de voorraadprognose van dit product en de locatie in de winkel
Als je op een productpagina daar op klikt krijg je normaal gesproken een pagina te zien met de voorraad verwachting voor de komende 4 dagen. Hier is die pagina praktisch leeg... :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:24:34 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143735033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:20 schreef Bartjebart het volgende:
Werkt bij jullie deze pagina goed?

[..]

Als je op een productpagina daar op klikt krijg je normaal gesproken een pagina te zien met de voorraad verwachting voor de komende 4 dagen. Hier is die pagina praktisch leeg... :?
werkt prima hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143735115
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

werkt prima hier.
Dus jij krijgt gewoon zo'n overzichtje met 4 groene balkjes en onderaan de pagina een verkooplocatie? :o :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:36:05 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143735182
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus jij krijgt gewoon zo'n overzichtje met 4 groene balkjes en onderaan de pagina een verkooplocatie? :o :?
jup. Bij welk product ondervind je problemen dan? dan kan ik kijken of ik daar wel problemen mee heb.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143735246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:36 schreef DJMO het volgende:

[..]

jup. Bij welk product ondervind je problemen dan? dan kan ik kijken of ik daar wel problemen mee heb.
Alle?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:41:09 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143735265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alle?
paar willekeurige dingen aangeklikt in verschillende groepen, krijg overal netjes de prognose te zien en de voorraadlocatie.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143744115
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef loecje het volgende:
Wat bedoel je met up-to-date op de benedenverdieping?
Utrecht is in verbouwing. Bijvoorbeeld de kassa staat nu zo, dat je een lange gang door moet en dan in de parkeergarage terechtkomt. Dat is natuurlijk tijdelijk en verdwijnt weer.

De vraag is: die belabberde verlichting en die onoverzichtelijke indeling. Blijft dat, hebben andere filialen die up-to-date zijn (dus niet die achterlopen en aan verbouwing toe zijn) dat ook of is dit ook tijdelijk door de verbouwing? En die vreselijke plattegrond die uit een lijn bestaat, terwijl je alle kanten op gestuurd wordt. Een plattegrond is voor mij de situatieweergave zoals het is, zodat je ziet hoe je lopen kan en waar je bent - niet de volgorde van de artikelen waar je langs gedwongen wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 24-08-2014 02:09:17 ]
pi_143745757
in groningen nergens last van. maar groningen is qua indeling al een uitzondering.
het is maar net wat je gewent bent.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:05:11 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_143746016
Volgens mij is de afdeling woonaccessoires klaar in Utrecht. De showroom, restaurant en garage wordt nog hard aan gewerkt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_143747957
quote:
Uitbreiding IKEA Utrecht bereikt nieuwe mijlpaal
24-07-2014 08:00
|
Algemeen
[National] Na de opening van de parkeergarage, heeft de uitbreiding van IKEA Utrecht een nieuwe mijlpaal bereikt. De afdeling woonaccessoires is uitgebreid van 3.900 naar maar liefst 6.500 m2 wooninspiratie.
De gehele verbouwing wordt in januari 2015 afgerond. In totaal breidt de winkel uit van 18.000 naar 40.000 m2.

Nanda de Bruin is trots op de nieuwe afdeling: “We hebben nu veel meer ruimte waardoor we klanten een nog betere winkelbeleving en meer wooninspiratie kunnen bieden. Bovendien is nu het complete assortiment woonaccessoires verkrijgbaar. In de komende maanden wordt er hard gewerkt aan de uitbreiding van het zelfbedieningsmagazijn, het vergroten van het restaurant, het bouwen van het nieuwe uitgangsgebied en het toevoegen van 600 extra parkeerplaatsen onder de winkel.”

Uitbreiding en verbouwing
De uitbreiding van IKEA Utrecht ging in oktober 2012 van start. Zo is het aantal parkeerplaatsen inmiddels uitgebreid van 900 naar 1.300 en zijn op het dak van de nieuwe parkeergarage twee voetbalvelden aangelegd inclusief de bijbehorende accommodatie. Daarnaast is IKEA Småland geopend waar kinderen t/m 9 jaar onder begeleiding kunnen spelen.
Bron

Eind juli is de afdeling opgeleverd en daarmee dus klaar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:28:48 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143767487
Heeft iemand een idee hoe Ikea met het volgende probleem omgaat:

Een van onze 90x220 Atna matrasbodems lijkt in het midden doorgezakt (gekocht in maart 2010, de andere was in december 2012 al vervangen wegens hetzelfde probleem), echter... Ikea voert die maat niet meer.

Nou snap ik wel wat het probleem is, en daar heb ik ze bij Ikea meermaals op gewezen, en gevraagd op wat voor manier het opgelost zou kunnen worden, want die lengte van 220 kan gewoon niet zonder een poot in het midden, waar Ikea bleef volhouden dat het daar sterk genoeg voor was, en ik dus niet in de rand wilde gaan boren om extra poten te bevestigen en op die manier m'n garantie te verspelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143770225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bron

Eind juli is de afdeling opgeleverd en daarmee dus klaar.
Dan hoop ik dat ze alsnog wat finishing touches gaan doen in termen van beter uitlichten en decoreren. Want ik vond de uitstraling van de afdeling accessoires behoorlijk deprimerend, kaal en grauw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef Teslynd het volgende:
En die vreselijke plattegrond die uit een lijn bestaat, terwijl je alle kanten op gestuurd wordt. Een plattegrond is voor mij de situatieweergave zoals het is, zodat je ziet hoe je lopen kan en waar je bent - niet de volgorde van de artikelen waar je langs gedwongen wordt.
Ik vond die plattegrond prima overzichtelijk anders met die schematische weergave. Makkelijker af te lezen, en vooral de doorsteekjes te vinden, dan de topografische die er vroeger was.

Het langs artikelen moeten lopen, dat is juist de essentie van het hele ikeaconcept.
pi_143770647
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze alsnog wat finishing touches gaan doen in termen van beter uitlichten en decoreren. Want ik vond de uitstraling van de afdeling accessoires behoorlijk deprimerend, kaal en grauw.
Geen idee. Ik ga er vanuit dat ze een maand na oplevering de zaken hebben zoals ze dit gepland hebben.
Bedoel je met accessoires het stuk met klokken, posters, kaarsen, bloemen en planten?
quote:
[..]

Ik vond die plattegrond prima overzichtelijk anders met die schematische weergave. Makkelijker af te lezen, en vooral de doorsteekjes te vinden, dan de topografische die er vroeger was.

Het langs artikelen moeten lopen, dat is juist de essentie van het hele ikeaconcept.
Eh inderdaad... _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143770699
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand een idee hoe Ikea met het volgende probleem omgaat:

Een van onze 90x220 Atna matrasbodems lijkt in het midden doorgezakt (gekocht in maart 2010, de andere was in december 2012 al vervangen wegens hetzelfde probleem), echter... Ikea voert die maat niet meer.

Nou snap ik wel wat het probleem is, en daar heb ik ze bij Ikea meermaals op gewezen, en gevraagd op wat voor manier het opgelost zou kunnen worden, want die lengte van 220 kan gewoon niet zonder een poot in het midden, waar Ikea bleef volhouden dat het daar sterk genoeg voor was, en ik dus niet in de rand wilde gaan boren om extra poten te bevestigen en op die manier m'n garantie te verspelen.
Balen zeg!
Welke oplossing wil je graag zien?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143772493
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ga er vanuit dat ze een maand na oplevering de zaken hebben zoals ze dit gepland hebben.
Bedoel je met accessoires het stuk met klokken, posters, kaarsen, bloemen en planten?

Ik had het vooral bij de nieuwe papierwaren afdeling het gevoel dat ik door een work in progress liep. Het was donker, kaal en inspireerde totaal niet tot shoppen. Echt het idee dat daar het stylistenteam nog langs moest komen.
pi_143773808
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Leandra het volgende:
Nou snap ik wel wat het probleem is, en daar heb ik ze bij Ikea meermaals op gewezen, en gevraagd op wat voor manier het opgelost zou kunnen worden, want die lengte van 220 kan gewoon niet zonder een poot in het midden,
Laat maar weten als je een (goede) oplossing hebt. Ik zit met precies hetzelfde probleem. Alleen durf ik niet langs om garantie te claimen omdat ik iets "kucht" :') boven de officiële max zit kwa gewicht :+
Ik heb der nu gewoon een stapel boeken onder liggen in het midden. En 220 verkopen ze nieuw idd helaas niet meer

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 15:23:54 ]
pi_143784432
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze alsnog wat finishing touches gaan doen in termen van beter uitlichten en decoreren. Want ik vond de uitstraling van de afdeling accessoires behoorlijk deprimerend, kaal en grauw.

[..]

Ik vond die plattegrond prima overzichtelijk anders met die schematische weergave. Makkelijker af te lezen, en vooral de doorsteekjes te vinden, dan de topografische die er vroeger was.

Het langs artikelen moeten lopen, dat is juist de essentie van het hele ikeaconcept.
Ik begrijp niet hoe je kans ziet om op de topografische kaart geen doorsteekjes te zien.
Met die rechte lijn heb ik totaal geen oriëntatie waar ik ben, hoe ver nog, hoe ik het gunstigste door de winkel kom, etc. Bij de laatste herindeling in de oude winkel was ik het overzicht totaal kwijt totdat die topografische kaart er kwam. Boven was het nog in te schatten, in elk geval relatief, maar beneden niet meer.

Het doorsteekje in de akelige nieuwe kelder is belachelijk. In mijn herinnering kan je één afdeling overslaan. Dus even naar Ikea om wat te halen is er niet meer bij, want je moet de hele zooi doorslingeren in de sterk vergrote winkel.

In de nieuwe winkel ben ik boven verdwaald (had het er snel gezien en keerde om om niet de hele ellenlange route door te moeten slingeren) en beneden moet je dus die kilometerslange route door zonder te weten waar je bent en hoe de weg verder gaat. Als dat zo blijft, blijft Ikea voor mij een nachtmerrie en zal dan veel mogelijk gemeden worden.

De laatste keer dat ik er was (misschien begin deze maand), kon je bij de entreehal op de 1e fysieke etage alleen met een smalle roltrap omhoog. Er was geen manier om vanaf de modelkameretage weer terug in die entreehal te komen. En dus betekende even ergens naar kijken, dat je weer die hele ellendige kelder door moest. Dus als er beneden geen snelle uitgang komt, rechtstreeks vanaf de trap&liftenruimte, kom ik niet meer bij Ikea.

Ikea is zeer slecht in informeren. In de winkel zelf zag ik pas op het laatst een ietsje informatie over de lopende verbouwing. Panelen dat het van 18.000 naar 40.000 ging en zo. Geen geschat tijdpad. Geen indicatie over de nieuwe indeling. Nog steeds moet je maar ruiken dat er een fatsoenslijke uitgang zal komen.

Ik vind het niet te geloven. De winkel is veel, veel groter geworden maar de showkamers/huisjes zijn veel voller gepropt - er was zelf een nog kleiner kamertje bij! De produkten beter kunnen bekijken of meer goede ideeën opdoen, is lelijk in het water gevallen.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:39:44 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143784831
quote:
99s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef CrashO het volgende:

[..]

Laat maar weten als je een (goede) oplossing hebt. Ik zit met precies hetzelfde probleem. Alleen durf ik niet langs om garantie te claimen omdat ik iets "kucht" :') boven de officiële max zit kwa gewicht :+
Ik heb der nu gewoon een stapel boeken onder liggen in het midden. En 220 verkopen ze nieuw idd helaas niet meer
Oh, is er een gewichtsmax? Voor een bed van 220?

Maar goed, foto gemaakt van onderkant, gezegd dat ik eerder gemeld heb dat 4 poten echt te weinig zijn, dat een bed van die lengte gewoon steun in het midden nodig heeft, en dat het vooral jammer is dat het uit het assortiment is.

Ze hebben overlegd, ik heb 4 poten meegekregen om beide bodems extra te ondersteunen en een tegoedpas ter waarde van de helft van de aanschafwaarde van degene die nu op breken staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143785060
Gebruiken ze in Utrecht serieus deze weer:
?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143785343
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Gebruiken ze in Utrecht serieus deze weer:
[ afbeelding ]?
Ja, ik zag hem beneden. Boven bij de showrooms heb ik niet omhoog gekeken.

Het kan natuurlijk tijdelijk zijn, maar dan weer de klacht: waarom geen informatie daarover?
pi_143786127
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja, ik zag hem beneden. Boven bij de showrooms heb ik niet omhoog gekeken.

Het kan natuurlijk tijdelijk zijn, maar dan weer de klacht: waarom geen informatie daarover?
maar er zullen toch ook echt wel "normale" plattegrondjes in de winkel verkrijgbaar zijn... deze zitten aan de achterkant van het boodschappenlijstje.


Tja en waarom het informeren... informeren brengt verplichtingen met zich mee en die kan/wil IKEA niet altijd nakomen.

Overigens is het altijd de vraag of je aan de verwachtingen van iedere klant kunt voldoen. Tijdens de verbouwing van Hengelo werd er naar mijn idee afdoende geïnformeerd. Maar het is geen "openbaar bouwproject" waarvoor een complete tijdlijn afgegeven moet worden zoals bij wegaanleg en zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 24-08-2014 20:10:13 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143787853
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Gebruiken ze in Utrecht serieus deze weer:
[ afbeelding ]?
Nog simpeler dan dat zelfs. Een rechte horizontale lijn van ingang tot kassa is het. Met u-vormige boogjes zijn de verschillende doorsteken aangegeven. Op de boodschappenlijstjes staat dezelfde afgebeeld. Ik vind het duidelijk genoeg.
pi_143788066
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, is er een gewichtsmax? Voor een bed van 220?
Ik dacht iets van 110kg oid ja. Is intussen ook alweer 3 jaar geleden dat ik hem gekocht heb dus weet het niet exact meer. weet alleen dat ik er ruim boven steek _O- Ik heb hem vorig jaar ook een periode zonder poten gehad, gewoon plat op de vloer. (toen was ik ook spontaan van enige vorm van kraken af, wat hij al sinds aankoop had). Maar de boel werd nogal muf door een gebrek aan ventilatie op die manier, dus hij staat intussen weer op poten.
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:11:26 #101
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_143794736
quote:
99s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:37 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik dacht iets van 110kg oid ja. Is intussen ook alweer 3 jaar geleden dat ik hem gekocht heb dus weet het niet exact meer. weet alleen dat ik er ruim boven steek _O- Ik heb hem vorig jaar ook een periode zonder poten gehad, gewoon plat op de vloer. (toen was ik ook spontaan van enige vorm van kraken af, wat hij al sinds aankoop had). Maar de boel werd nogal muf door een gebrek aan ventilatie op die manier, dus hij staat intussen weer op poten.
Hihi je username is wel lekker toepasselijk. 🙈😁
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_143797145
Iemand al ervaring of meer duidelijkheid over die twee koelkasten en het verschil erin voor die ¤200 verschil in prijs?
Laat die handjes wapperen!
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:18:29 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143798804
quote:
99s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:37 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik dacht iets van 110kg oid ja. Is intussen ook alweer 3 jaar geleden dat ik hem gekocht heb dus weet het niet exact meer. weet alleen dat ik er ruim boven steek _O- Ik heb hem vorig jaar ook een periode zonder poten gehad, gewoon plat op de vloer. (toen was ik ook spontaan van enige vorm van kraken af, wat hij al sinds aankoop had). Maar de boel werd nogal muf door een gebrek aan ventilatie op die manier, dus hij staat intussen weer op poten.
110 kg is absurd voor een bedbodem van 220 lang.... mensen die rond de twee meter zijn wegen al snel in de buurt van de 100 kg zonder te zwaar te zijn.

Overigens is mijn man bij lange na geen twee meter, en weegt hij ook geen 110 kg, en toch is dat ding doorgezakt.

Maar goed, poten er vanavond onder gezet, was nog wel een uitdaging, want een loze ruimte tussen de balk waar de schroef in moest en de onderkant van de poot (waar hij op de onderrand steunt), leek ons ook geen goed idee, maar waar vind je nou iets van 2x2x4 cm op een zondagavond?
In het houthok, bij de aanmaakhoutjes :')

Op maat gezaagd, geschuurd, ertussen gelijmd en de poten vastgeschroefd... zit natuurlijk niet zo mooi als die andere poten, want geen voorgeboord gat voorzien van moer, maar het is zoals het is.
M'n man ligt nu wel zeeziek in bed, want daar waar het ingezakt was (gelukkig nog niet helemaal door) was de zijkant natuurlijk wat lager, en door de poot die daar nu zit wiebelde het even wat naar hoofd- en voeteneind.

Ik ga er vanuit dat het zich wel weer zet op deze manier, en dat het dan goed komt.
Zou wel zonde zijn als dat niet zo is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 24-08-2014 23:33:46 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143871932
Wat ontzettend jammer dat Tupplur verduisterende rolgordijnen geen koordje meer hebben =( Gisteren gaan kijken, maar met het systeem zoals het nu is, kan ik niet werken.
Dan maar ergens anders op zoek naar rolgordijnen.

Edit: ik was gisteren op zoek naar een keukenkastinzet, maar ik kon hem niet vinden. Op de website zie ik ook niets dat erop lijkt. Weet iemand of die nog in het assortiment zijn en hoe die heten?

[ Bericht 24% gewijzigd door babybanaan op 27-08-2014 07:58:40 ]
pi_143872145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:35 schreef babybanaan het volgende:

Edit: ik was gisteren op zoek naar een keukenkastinzet, maar ik kon hem niet vinden. Op de website zie ik ook niets dat erop lijkt. Weet iemand of die nog in het assortiment zijn en hoe die heten?
Bedoel je Variera?
Met een meidenkwartet
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2014 @ 08:20:10 #106
240917 Mula
pi_143872221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:35 schreef babybanaan het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Tupplur verduisterende rolgordijnen geen koordje meer hebben =( Gisteren gaan kijken, maar met het systeem zoals het nu is, kan ik niet werken.
Dan maar ergens anders op zoek naar rolgordijnen.

Edit: ik was gisteren op zoek naar een keukenkastinzet, maar ik kon hem niet vinden. Op de website zie ik ook niets dat erop lijkt. Weet iemand of die nog in het assortiment zijn en hoe die heten?
Bij de klantenservice kan je het ophangsysteem van de oude Tupplur-serie ophalen (bij de ene ikea gratis, bij de ander ¤1.50!). Hoef je alleen de veer eruit te halen en kan je de Tupplur met koordje gebruiken.
pi_143872265
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:20 schreef Mula het volgende:

[..]

Bij de klantenservice kan je het ophangsysteem van de oude Tupplur-serie ophalen (bij de ene ikea gratis, bij de ander ¤1.50!). Hoef je alleen de veer eruit te halen en kan je de Tupplur met koordje gebruiken.
Serieus? Heel jammer dat ik dat niet wist. Kan ik voor de derde keer in twee dagen naar Ikea. Gisteren was ik in Utrecht en daar sprak een andere klant een medewerker aan. Ze had Tupplur gekocht, maar het systeem beviel haar niet en ze had het geretourneerd. Nu wilde ze dus een systeem met touw. De medewerker vertelde dat dat er niet was.

Weet je het dus echt heel zeker? Ik heb geen zin om weer voor niets naar Ikea te gaan eigenlijk.
pi_143872280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Bedoel je Variera?
Ja, die bedoelde ik. Al vind ik hem zo wel heel lelijk. Had een mooier iets in gedachten. Toch nog maar eens over nadenken dan.
pi_143872420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:27 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Ja, die bedoelde ik. Al vind ik hem zo wel heel lelijk. Had een mooier iets in gedachten. Toch nog maar eens over nadenken dan.
Het is vooral functioneel inderdaad. Wil je ze leuker? Misschien iets creatiefs met tape?
Met een meidenkwartet
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:26 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143874917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:43 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Het is vooral functioneel inderdaad. Wil je ze leuker? Misschien iets creatiefs met tape?
Of een busje lakspray? Ander kleurtje, patroontje, zoiets?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143876037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi,

Ik heb een was(rek(toren bij de Ikea een aantal jaren geleden gekocht, alleen nu wil ik een 2de. Deze was ook nog eens op wieltjes zodat deze makkelijk te verplaatsen is.
Nu zag ik op de site dat ze alleen de toren hebben, weet iemand of ik hier dan ook wieltjes eronder kan zetten?
In de aanbieding bij de blokker met wieltjes. Oké is geen IKEA maar wel een wastoren met.............

Jeroentje.
pi_143893954
Gaat het opstapje Bekväm eruit? Ik wilde er een gaan halen, maar hij is in geen enkele vestiging op rijafstand te koop. Weet een van jullie hier meer over?
pi_143894309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef Netelig het volgende:
Gaat het opstapje Bekväm eruit? Ik wilde er een gaan halen, maar hij is in geen enkele vestiging op rijafstand te koop. Weet een van jullie hier meer over?
Als ik op de ikea site kijk staat bij alle vestigingen dat er nog (ruime!) voorraad is?
pi_143899757
Ik vergat erbij te zeggen dat het om de witte versie gaat. shutup.gif
pi_143900277
Ah, vandaar ;). Zou ze even twitteren/facebooken, zijn ze meestal vrij snel met antwoorden!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 09:09:05 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143908073
Weet iemand hier toevallig of de Enje rolgordijnen zelf in te korten zijn? In de Breedte bedoel ik dan.
***
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:04:01 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143909058
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Enje rolgordijnen zelf in te korten zijn? In de Breedte bedoel ik dan.
BE :W

Helaas, die onderste stang is niet netjes zelf in te korten. Hebben we geprobeerd, maar werd geen succes. Overigens zag ik in Breda de Tupplur ook heel lelijk rafelen. Weet iemand of je die wel netjes kunt inkorten?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:17:40 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143909359
-O- Jammer! Maar tx, dan ga ik eens rondkijken naar een alternatief.
***
pi_143909425
Vraag: ik ben op zoek naar een nieuw matras. Ik heb nu 4 jaar de sultan hagavik, maar ik heb last van kuilvorming. Ik zie dat de garantie daar niet voor geldt, dus toe aan een nieuwe. Is de hessing een goed matras? Heeft iemand een ervaring met een goede? Ik weeg 68 kilo en ben een zijslaper. Ik hou van een stevig bed.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 10:32:27 #120
240917 Mula
pi_143909660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:25 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Serieus? Heel jammer dat ik dat niet wist. Kan ik voor de derde keer in twee dagen naar Ikea. Gisteren was ik in Utrecht en daar sprak een andere klant een medewerker aan. Ze had Tupplur gekocht, maar het systeem beviel haar niet en ze had het geretourneerd. Nu wilde ze dus een systeem met touw. De medewerker vertelde dat dat er niet was.

Weet je het dus echt heel zeker? Ik heb geen zin om weer voor niets naar Ikea te gaan eigenlijk.
Ja. De stang waar het rolgordijn op vast zit, is hetzelfde gebleven. Dus je moet alleen het bevestigingssyteem met veer er even uithalen en vervangen door de oude versie met koord. Ik heb een nieuwe tupplur met koordje in mijn studeerkamer hangen.

In Groningen adviseerde de mevrouw van de klantenservice het zelfs aan mensen die kwamen klagen over het nieuwe systeem. Ik weet alleen niet hoe lang ze de oude bevestigingssetjes nog hebben. Kan me voorstellen dat ze die ook niet meer geleverd krijgen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:33:16 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143909679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:20 schreef friekin_ het volgende:
Vraag: ik ben op zoek naar een nieuw matras. Ik heb nu 4 jaar de sultan hagavik, maar ik heb last van kuilvorming. Ik zie dat de garantie daar niet voor geldt, dus toe aan een nieuwe. Is de hessing een goed matras? Heeft iemand een ervaring met een goede? Ik weeg 68 kilo en ben een zijslaper. Ik hou van een stevig bed.
Ik zou het sowieso voorleggen bij Ikea, extreme kuilvorming valt er weer wel onder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143912482
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou het sowieso voorleggen bij Ikea, extreme kuilvorming valt er weer wel onder.
Het is niet dieper dan 4 (!) centimeter. Ik heb flink wat verhalen gelezen op radar/kassa van mensen met dezelfde ervaringen en geen retouracties. Dus mijn hoop daarop is over. Nu naar de toekomst kijken.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:28:03 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143912563
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:25 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Het is niet dieper dan 4 (!) centimeter. Ik heb flink wat verhalen gelezen op radar/kassa van mensen met dezelfde ervaringen en geen retouracties. Dus mijn hoop daarop is over. Nu naar de toekomst kijken.
Zonder proberen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143917822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:32 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja. De stang waar het rolgordijn op vast zit, is hetzelfde gebleven. Dus je moet alleen het bevestigingssyteem met veer er even uithalen en vervangen door de oude versie met koord. Ik heb een nieuwe tupplur met koordje in mijn studeerkamer hangen.

In Groningen adviseerde de mevrouw van de klantenservice het zelfs aan mensen die kwamen klagen over het nieuwe systeem. Ik weet alleen niet hoe lang ze de oude bevestigingssetjes nog hebben. Kan me voorstellen dat ze die ook niet meer geleverd krijgen.
Oké, maar het wordt wel heel vreemd om 7 koorden te komen kopen. Ik zal er in ieder geval eens naar informeren.
pi_143919260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef babybanaan het volgende:

[..]

Oké, maar het wordt wel heel vreemd om 7 koorden te komen kopen. Ik zal er in ieder geval eens naar informeren.
Waar woon je en welke maat zoek je? Volgens mij hebben wij nog de oude versies hier liggen. Niet lang gebruikt maar we gaan ze ook niet meer gebruiken.
pi_143927476
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Enje rolgordijnen zelf in te korten zijn? In de Breedte bedoel ik dan.
Ja hoor... Hier ook gedaan. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143927508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

BE :W

Helaas, die onderste stang is niet netjes zelf in te korten. Hebben we geprobeerd, maar werd geen succes. Overigens zag ik in Breda de Tupplur ook heel lelijk rafelen. Weet iemand of je die wel netjes kunt inkorten?
Hier ook gewoon goed in kunnen korten.
Welliswaar 6 jaar geleden, dus de oude productie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143944085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik kon een kapot schroefje via de telefoon ook laten vervangen. Ik zou dat eerst proberen :)
Vandaag eindelijk tijd gehad om te bellen. Ze sturen een nieuwe op. Dank voor de tip!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:36:00 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143956627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja hoor... Hier ook gedaan. :)
Echt? Dat zou fijn zijn!
***
pi_143958478
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? Dat zou fijn zijn!
Ja... ramen van 138 breed... dus een standaard versie gaat nooit passen...
Wel zorgen dat je goed materiaal hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143959277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de Enje rolgordijnen zelf in te korten zijn? In de Breedte bedoel ik dan.
Hier gedaan, met goed gereedschap is het prima gelukt :Y
pi_144053474
Ben op zoek naar Framsta panelen wit/zwartbruin 90146188. Kan ze niet meer vinden op de Nederlandse site van Ikea. Anna weet het ook al niet meer.

Heb ze nodig voor een kastje Lack (buitenzijde) Trofast (tussenschotjes) en Framsta (voor de schuifdeurtjes).

Jeroentje.
  maandag 1 september 2014 @ 09:56:57 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144053823
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Hier gedaan, met goed gereedschap is het prima gelukt :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja... ramen van 138 breed... dus een standaard versie gaat nooit passen...
Wel zorgen dat je goed materiaal hebt.
Het is idd gelukt. Met een (nep-)dremel was het zo gebeurd! *O* :)
***
pi_144072481
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:37 schreef jpajs het volgende:
Ben op zoek naar Framsta panelen wit/zwartbruin 90146188. Kan ze niet meer vinden op de Nederlandse site van Ikea. Anna weet het ook al niet meer.

Heb ze nodig voor een kastje Lack (buitenzijde) Trofast (tussenschotjes) en Framsta (voor de schuifdeurtjes).

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ze afgelopen weekend in de koopjeshoek van IKEA Hengelo zien liggen.
Het FRAMSTA systeem gaat/is uit het assortiment.
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 09:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


[..]

Het is idd gelukt. Met een (nep-)dremel was het zo gebeurd! *O* :)
Mooi ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144177753
IKEA lanceert de bookbook! :)

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 4 september 2014 @ 19:56:45 #136
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_144179800
_O- _O-
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:42:31 #138
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144200991
_O_ _O-
Geweldig

Trouwens irritant dat er voor de TRYSIL-garderobekast geen extra planken te koop zijn :r
Zo simpel maar waarschijnlijk niet commercieel aantrekkelijk ;(
Moet denk ik maar zelf aan de slag met platen hout van de Gamma :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:27:41 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144204456
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef MacorgaZ het volgende:
_O_ _O-
Geweldig

Trouwens irritant dat er voor de TRYSIL-garderobekast geen extra planken te koop zijn :r
Zo simpel maar waarschijnlijk niet commercieel aantrekkelijk ;(
Moet denk ik maar zelf aan de slag met platen hout van de Gamma :')
Gewoon bij de bouwmarkt een meubelpaneeltje op maat laten zagen. Zo gebeurd :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_144205283
Weet iemand hier hoe hoog de HEMNES 2-persoonsbedombouw (160x200) is vanaf de grond? Ik overweeg deze ombouw te kopen en wil er dan de MALM dekenlades onder zetten, maar kan alleen de hoogte van het MALM frame vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:32:47 #141
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144206452
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Gewoon bij de bouwmarkt een meubelpaneeltje op maat laten zagen. Zo gebeurd :)
Ah, meubelpaneel is ook wel logisch ja, valt qua prijs ook nog wel mee.
Bedankt voor de tip ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144222713
Ik ga een ander goedkoop keukentje plaatsen, en ben bij wat keukenboertjes geweest en qua kwaliteit heb ik bij ikea niks gezien dat qua kwaliteit voor de keukenboeren onderdoet. Dan vind ik
het wel praktisch dat ikea een goed werkend 3d tekenprogramma heeft waar je je keuken zelf kunt inrichten en voor elke vorm of maat wel een geschikt kant en klaar kastje te vinden is.
En als je ontwerp klaar is, klik je op printen, en alles in je ontwerp staat dan netjes in een lijst weergegeven met onderaan de prijs, en dat vind ik dus bij geen een keukenboer, en willen ze allemaal dat je langskomt, en daar heb ik nou een hekel aan, want ik bekijk m'n aankopen liever eerst voordat ik het in de winkel ga bekijken en eventueel bestellen, dus een pluspunt voor ikea
op dit gebied.
Dan vind ik het ook wel erg praktisch dat je alle onderdelen los kunt kopen, dus valt er iets tegen een deurtje, dan is een nieuwe zo gehaald, en ook de indeling vd kasten kun je op vele manieren aanpassen en/of opnieuw indelen, en dat heb ik bij geen keukenboer gezien, dus nog een pluspunt voor ikea.
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:16:35 #143
401956 _Dido_
Remember me!
pi_144231805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand hier hoe hoog de HEMNES 2-persoonsbedombouw (160x200) is vanaf de grond? Ik overweeg deze ombouw te kopen en wil er dan de MALM dekenlades onder zetten, maar kan alleen de hoogte van het MALM frame vinden.
Heb zelf de nieuwe 140x200 (ga ervan uit dat die hetzelfde is als degene die jij wilt kopen) en heb even voor je gemeten: ietsje meer dan 20 cm vanaf de grond.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_144246101
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Heb zelf de nieuwe 140x200 (ga ervan uit dat die hetzelfde is als degene die jij wilt kopen) en heb even voor je gemeten: ietsje meer dan 20 cm vanaf de grond.
Oh super, dankje!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 7 september 2014 @ 22:19:08 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144293460
Welke boxsprings van Ikea worden tegenwoordig aangeraden? Als ik op Google zoek vind ik heel veel over Sultan, maar dat hebben ze helemaal niet meer :{ . Alleen tweepersoons boxsprings, maar dan ben ik bang voor kuilen in het midden ;( .
2000 light years from home
pi_144303522
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Merkie het volgende:
Welke boxsprings van Ikea worden tegenwoordig aangeraden? Als ik op Google zoek vind ik heel veel over Sultan, maar dat hebben ze helemaal niet meer :{ . Alleen tweepersoons boxsprings, maar dan ben ik bang voor kuilen in het midden ;( .
Wij hebben nu ongeveer de Bekkestua(Hessing matrassen) twee maanden in gebruik. Dat bevalt me prima. Lekkere stevige matrassen, lekker hoog. Geen rugpijn, wat ik wel had op de oude matras(maar die was ook al oud).
pi_144437570
Volgens mij volgende week 15% korting op de badkamerserie GODMORGON. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144438571
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:19 schreef Merkie het volgende:
Welke boxsprings van Ikea worden tegenwoordig aangeraden? Als ik op Google zoek vind ik heel veel over Sultan, maar dat hebben ze helemaal niet meer :{ . Alleen tweepersoons boxsprings, maar dan ben ik bang voor kuilen in het midden ;( .
Ik gebruik nu zo'n 5 weken de Engerdal/Hövag-combinatie van 160x200, echt een aanrader!
pi_144439424
Hoe lang zou iets navragen bij het hoofdkantoor duren?
Ze zijn nu al bijna een maand aan het navragen bij het hoofdkantoor wat het verschil tussen de HÄFTIGT koelkasten is :{
pi_144449883
Mijn vriend heeft vorige week mijn mooie IKEA Yngaren bakje omgegooid en helaas is hij niet meer te plakken :(

Zowel bij de IKEA, als op de website, als op Marktplaats kan ik hem niet vinden. Heeft iemand hier een idee waar ik het nog zou kunnen proberen?
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:38:33 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_144451444
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:45 schreef Sabinee het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week mijn mooie IKEA Yngaren bakje omgegooid en helaas is hij niet meer te plakken :(
[ afbeelding ]
Zowel bij de IKEA, als op de website, als op Marktplaats kan ik hem niet vinden. Heeft iemand hier een idee waar ik het nog zou kunnen proberen?
Mooi? Over smaak valt niet te twisten... Heb je de kringloopwinkel al eens geprobeerd?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:46:23 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144464041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik gebruik nu zo'n 5 weken de Engerdal/Hövag-combinatie van 160x200, echt een aanrader!
Zonder hoofdbord?
2000 light years from home
pi_144465000
Ja.
pi_144484739
Ik ben aan het kijken of ik de pedaalemmer kan vervangen door een afvalsysteem in een keukenkastje, maar ik snap niets van de UTRUSTA/VARIERA serie :? Is er iemand die me kan helpen? Hoe en waar monteer ik bijvoorbeeld zo'n uittrekbare bak? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70246112/
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_144484882
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik de pedaalemmer kan vervangen door een afvalsysteem in een keukenkastje, maar ik snap niets van de UTRUSTA/VARIERA serie :? Is er iemand die me kan helpen? Hoe en waar monteer ik bijvoorbeeld zo'n uittrekbare bak? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70246112/
De uittrekbare bak monteer je op de bodem van de gootsteenkast. In de bak plaats je de, zwarte, afvalbakken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144484904
^O^ Super, dat was precies het antwoord wat ik horen wilde O+ Dank!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:53:02 #157
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144594521
Weet iemand waarom de antilop kinderstoel niet meer te koop is?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144595580
op de ikea FB staat dat er na 22september meer bekend is over een nieuwe levering.
en tegelijk wordt er gemeld dat de kinderstoel gewoon nog te koop is.. tegenstrijdige berichtgeving.

wel raar dat de stoel helemaal niet meer op de site staat... dat gebeurd normaal toch niet bij een tijdelijk leveringsprobleem?
pi_144595761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:53 schreef Moppert het volgende:
Weet iemand waarom de antilop kinderstoel niet meer te koop is?
Volgens mij: Er komt/is een nieuwe versie. Het kan best zijn dat op dit moment niet alle leveringen volledig naar wens verlopen waardoor ze de keuze hebben gemaakt het product nog niet op, of tijdelijk van, internet te zetten/te halen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144597075
hopelijk maken ze de nieuwe versie niet direct veel duurder zoals met veel vernieuwde producten
  dinsdag 16 september 2014 @ 21:50:47 #161
3185 Adelante
To let it go now
pi_144603408
ANTILOP is nieuw verlaagde prijs en gewoon verkrijgbaar in alle winkels.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144604661
wat is eraan vernieuwd?
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:15:06 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_144604896
Het bestaat nu uit aparte artikelen: poten en stoelframe. Was 1 artikel. Stoel is nu 9,99 ipv 11,95 geloof ik.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144605321
edit; verkeerd gelezen/
  woensdag 17 september 2014 @ 00:42:54 #165
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144611938
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef Adelante het volgende:
Het bestaat nu uit aparte artikelen: poten en stoelframe. Was 1 artikel. Stoel is nu 9,99 ipv 11,95 geloof ik.
Wel stom dat hij niet meer op de site is te vinden dan en er geen informatie over is.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144623076
Inmiddels heb ik via Twitter vernomen van IKEA dat ze in het hoofdkantoor in Zweden zich over mijn vraag aan het buigen zijn. Zodra ze antwoord hebben krijg ik bericht.

Hij lijkt zo simpel, "Wat is het verschil tussen deze twee koelkasten". Blijkbaar niet...

To be continued :7
pi_144623563
*O*
Een grote bestelling gemaakt op de site!
Moeder en vader springen bij in qua geld, zodat ik een nieuwe huiskamer kan hebben :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog wat kleine spulletjes

*O*
Twiddel
pi_144628588
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef summer2bird het volgende:
*O*
Een grote bestelling gemaakt op de site!
Moeder en vader springen bij in qua geld, zodat ik een nieuwe huiskamer kan hebben :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog wat kleine spulletjes

*O*
Even een tip m.b.t. het in elkaar zetten van die bank...

...zorg dat je nuchter bent.

heeft mij 5 uur gekost _O-
  woensdag 17 september 2014 @ 17:47:07 #169
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144630468
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef summer2bird het volgende:
*O*
Een grote bestelling gemaakt op de site!
Moeder en vader springen bij in qua geld, zodat ik een nieuwe huiskamer kan hebben :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog wat kleine spulletjes

*O*
Mooie bank, lekker strak.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144631039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:53 schreef rgras het volgende:

[..]

Even een tip m.b.t. het in elkaar zetten van die bank...

...zorg dat je nuchter bent.

heeft mij 5 uur gekost _O-
_O-
Issie moeilijk dan?
En om dronken IKEA meubels in elkaar te zetten kan ik wel garanderen dat dat niet zo'n succes wordt :D
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mooie bank, lekker strak.
:Y :D
Twiddel
pi_144634672
De bekleding is het enige probleem, je moet alles vooraf fatsoenlijk strijken en het kan nogal lastig zijn om het strak en netjes om het frame te krijgen. Het is in ieder geval een uitstekende aankoop, veel plezier ermee.
pi_144638303
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef rgras het volgende:
De bekleding is het enige probleem, je moet alles vooraf fatsoenlijk strijken en het kan nogal lastig zijn om het strak en netjes om het frame te krijgen. Het is in ieder geval een uitstekende aankoop, veel plezier ermee.
Is dat met klittenband dan ofzo? Ik wil mijn bekleding wassen maar dat moet ik alle nietjes losmaken :( kan het naderhand wel weer vasttacken hoor maar ben bang dat er ergens iets mis gaat.
pi_144638408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Is dat met klittenband dan ofzo? Ik wil mijn bekleding wassen maar dat moet ik alle nietjes losmaken :( kan het naderhand wel weer vasttacken hoor maar ben bang dat er ergens iets mis gaat.
Dan is dat toch ook geen verwisselbare hoes?
Is het wel zeker dat je de bekleding kunt wassen?

Welke bank heb je?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144638675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Is dat met klittenband dan ofzo? Ik wil mijn bekleding wassen maar dat moet ik alle nietjes losmaken :( kan het naderhand wel weer vasttacken hoor maar ben bang dat er ergens iets mis gaat.
Klittenband.
pi_144638695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan is dat toch ook geen verwisselbare hoes?
Is het wel zeker dat je de bekleding kunt wassen?

Welke bank heb je?
Nee, is de Ikea Manstad die ik van iemand heb over gekocht na een half jaartje gebruik. Alleen de kussenhoezen kunnen gewassen worden maar verder zit alles gewoon vast. :(

Wilde om deze reden ook eigenlijk geen stoffen bank maarja, leer werd een beetje te duur. :P

En wassen kan gewoon wel met deze stof (ik ken de eigenschappen wel enigszins), alleen voorzichtig, maargoed, hij gaat er niet af. Heb de neiging om ze los te peuteren en het alsnog gewoon te doen. :')

Heb een tacker dus vastmaken is niet echt een probleem maargoed, hij zal wel met een reden vast zitten. ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 21:33:08 ]
pi_144668855
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144685111
Vraagje, ik meen stellig dat ik gister in Ikea delft een actie zag hangen met korting op pax kasten tot eind deze maand. Maar ik kan hier online nergens iets over terug vinden :?
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:37:42 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_144685139
Iemand die al Morliden vitrinedeuren voor op de Billy heeft bekeken? Hoe zit dat met het personaliseren daarvan? Ik moet heel eerlijk zeggen dat de handleiding zo voor mij niet echt duidelijk is :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_144685326
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vraagje, ik meen stellig dat ik gister in Ikea delft een actie zag hangen met korting op pax kasten tot eind deze maand. Maar ik kan hier online nergens iets over terug vinden :?
Dat kan kloppen.

Delft is een concept store die experimenteert met prijzen en producten, daarom kan het verschillen met andere aanbiedingen.

Ook zijn alle prijzen online adviesprijzen, net zoals in de catalogus.
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:29:08 #180
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144686311
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 18:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

_O-
Issie moeilijk dan?
En om dronken IKEA meubels in elkaar te zetten kan ik wel garanderen dat dat niet zo'n succes wordt :D

[..]

:Y :D
Nou ja ik heb zo een ektorp hoekbank in elkaar gezet. Bij die bank was de montage ongeveer 30 minuten. En het uitpakken uit de 4 dubbel laagas karton en het klein snijden van al dit karton zodat het met het oud papier mee kan ongeveer 2 uur werk... Wat een !@#$ verpakking was dat :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144687023
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:45 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dat kan kloppen.

Delft is een concept store die experimenteert met prijzen en producten, daarom kan het verschillen met andere aanbiedingen.

Ook zijn alle prijzen online adviesprijzen, net zoals in de catalogus.
Ah ha! Toen ik op delft zocht kon ik de aanbieding alsnog vinden, t is alleen korting op de inrichting maar alsnog wel de moeite 😊
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:44 #182
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_144687273
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef summer2bird het volgende:
*O*
Een grote bestelling gemaakt op de site!
Moeder en vader springen bij in qua geld, zodat ik een nieuwe huiskamer kan hebben :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog wat kleine spulletjes

*O*
Wij hebben ook die Kivikbank, in het donkergrijs. Heeeeeerlijke bank! Zit veel lekkereder dan de veel duurdere bank die we hiervoor hadden :X
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef rgras het volgende:
De bekleding is het enige probleem, je moet alles vooraf fatsoenlijk strijken en het kan nogal lastig zijn om het strak en netjes om het frame te krijgen. Het is in ieder geval een uitstekende aankoop, veel plezier ermee.
Als je de bank tegen de muur zet scheelt dat best wat strijkwerk O~)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_144687434
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:59 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ah ha! Toen ik op delft zocht kon ik de aanbieding alsnog vinden, t is alleen korting op de inrichting maar alsnog wel de moeite 😊
de KOMPLEMENT aanbieding is landelijk.
pi_144687501
Hebben andere mensen dat ook wel eens gehad? Ik had m'n e-mailadres ingevuld bij een product zodat ik een mailtje zou krijgen als hij weer aanwezig was. Maar nu ik op de site kijk is ie nu weer op voorraad, maar mooi niet dat ik een berichtje heb ontvangen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_144694386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Hebben andere mensen dat ook wel eens gehad? Ik had m'n e-mailadres ingevuld bij een product zodat ik een mailtje zou krijgen als hij weer aanwezig was. Maar nu ik op de site kijk is ie nu weer op voorraad, maar mooi niet dat ik een berichtje heb ontvangen.
Ja, dat heb ik ook een keer gehad.
pi_144698281
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
Hebben andere mensen dat ook wel eens gehad? Ik had m'n e-mailadres ingevuld bij een product zodat ik een mailtje zou krijgen als hij weer aanwezig was. Maar nu ik op de site kijk is ie nu weer op voorraad, maar mooi niet dat ik een berichtje heb ontvangen.
Standaard en dan krijg je na lange tijd bericht dat het te lang duurt en dat het verlopen is. Ikea en e-mail, het wil echt niet, hoe vaak ik al niet gevraagd heb om de e-mailnieuwsbrief, elke keer wordt beloofd dat het nu in orde is, maar nee hoor.
pi_144705183
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Elleska het volgende:

[..]

de KOMPLEMENT aanbieding is landelijk.
Was landelijk... liep tot en met afgelopen zondag.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144707228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Was landelijk... liep tot en met afgelopen zondag.
Er stond tot 30 september bij 😊
pi_144708556
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Er stond tot 30 september bij 😊
Ja... in Delft... Omdat zij de keuze hebben gemaakt de actie door te laten lopen.
Ik had wat completer moeten zijn... :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144742772
Ik heb de Ottava lamp voor onder mijn veranda gekocht <3



Weet iemand een mooie, grote en warme lamp voor de Ottava?

Bij voorkeur een spaarlamp/LED-lamp
pi_144742866
Herkent iemand dit gordijn van IKEA? Ben al maanden op zoek naar de naam..

pi_144743125
Met wat googlen kwam ik uit op "MARGARETA" bij de Amerikaanse Ikea (en dan specifiek Wood log, er is ook een margareta met kerstbomen enzo :P) , maar ik kan bij de Nederlandse shop niks terugvinden onder dezelfde naam :P Misschien als je het bij de NL Ikea vraagt met de Amerikaanse productnaam? Al lijkt de kans groter dat het gewoon niet in het NL assortiment zit en dit alleen als "demo" stofje was voor de rails

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 02:58:32 ]
pi_144743303
Bij de meterwaren ligt die stof. Dus zelf gordijnen naaien.
pi_144746632
Bij de meterwaren inderdaad. Zie hem er op de website niet meer tussen staan, dus misschien dat hij inmiddels ook weer uit het assortiment is?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_144746711
Volgens mij is die stof er meestal rond de kerst/wi ter, dus dat zou het verklaren :)
pi_144747085
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:04 schreef Puala het volgende:
Volgens mij is die stof er meestal rond de kerst/wi ter, dus dat zou het verklaren :)
Er is al wel meer verschil tussen het Nederlandse en het Duitse (en Amerikaanse) textielassortiment. Kussenhoezen die hier niet verkrijgbaar zijn, plaids, meterwaren....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144787435
Ik zal eens vragen naar de naam MARGARETA.
pi_144798572
Vanaf eind oktober gaat IKEA systemen voor zonne-energie verkopen in de vestiging Haarlem. Eind zomer 2015 wordt dit in alle vestigingen verkocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144798734
Volgens mij heb ik die boomstammenstof als tafelloper. Was inderdaad vorig jaar ten tijde van kerst in de winkel te vinden.
  maandag 22 september 2014 @ 19:58:44 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144799945
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:03 schreef outoftheblue het volgende:
Ik zal eens vragen naar de naam MARGARETA.
Of gewoon even "Ikea Margareta" in Google, en dan is dit de eerste link:

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80240807/

Als je op Ikea.nl echter het artikelnummer als zoekopdracht geeft krijg je dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=802.408.07

In Duitsland is hij ook te koop, dus of gokken dat hij hier rond kerst weer in het assortiment komt (of zonder websitevermelding toch gewoon in de winkel ligt), of naar België of Duitsland gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Leandra op 22-09-2014 20:04:12 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144801844
Die boomstammenstof is in Eindhoven al te krijgen zag ik gisteren.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  maandag 22 september 2014 @ 21:36:54 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144804177
In Amersfoort liggen in een van de kinderkamers ook kussens van die stof, dus het zou me niets verbazen als de stof gewoon verkrijgbaar is.
Volgende keer kijk ik wel even.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144809915

Wat een verschrikking :{
Hij is 200x300cm en kost (in België) maar 800.-...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144815171
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking :{
Hij is 200x300cm en kost (in België) maar 800.-...
Al kreeg ik hem gratis :X
pi_144816538
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking :{
Hij is 200x300cm en kost (in België) maar 800.-...
Oef! Ik hou al niet zo van 'gewone' Perzische tapijten, maar dit is wel heel erg.
pi_144817952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:07 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Al kreeg ik hem gratis :X
Al kreeg ik geld toe... :r :X :r
pi_144817966
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:46 schreef d.k. het volgende:
Die boomstammenstof is in Eindhoven al te krijgen zag ik gisteren.
In Delft vanmorgen ook zien hangen... ¤6.99
pi_144822304
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef soapie het volgende:

[..]

In Delft vanmorgen ook zien hangen... ¤6.99
Goed om te weten! Ik houd het in de gaten. Deze stof past perfect onder mijn veranda in blokhut stijl.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:36:18 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144822853
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking :{
Hij is 200x300cm en kost (in België) maar 800.-...
Een retroprijs in Belgische Franken? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144834924
Vraagje, hoelang van te voren krijg je een melding dat ze je bestelling bij elkaar gaan zoeken?
En welke banken vallen onder custom made, is dat ook deze bank?: Kivik Grijs:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09005376/

Want ik zit eraan te denken de bestelling te cancellen en dan gewoon met aanhangwagen erheen te karren.
Goed of slecht plan?
Twiddel
pi_144835101
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:09 schreef summer2bird het volgende:
Vraagje, hoelang van te voren krijg je een melding dat ze je bestelling bij elkaar gaan zoeken?
En welke banken vallen onder custom made, is dat ook deze bank?: Kivik Grijs:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09005376/
[ afbeelding ]
Want ik zit eraan te denken de bestelling te cancellen en dan gewoon met aanhangwagen erheen te karren.
Goed of slecht plan?
Je hebt de bank besteld via internet? Wat is de verwachte leverdatum?

Deze bank heeft een losse bekleding.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144835145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt de bank besteld via internet? Wat is de verwachte leverdatum?

Deze bank heeft een losse bekleding.
22 oktober. Via internet ja. Heb ook nog niks betaald.
Maar mijn oude bank is al verkocht, en ik wil eigenlijk nog wat dingetjes die ik bij de bestelling er niet op heb gezet.
Twiddel
pi_144835210
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef summer2bird het volgende:

[..]

22 oktober. Via internet ja.
Maar mijn oude bank is al verkocht, en ik wil eigenlijk nog wat dingetjes die ik bij de bestelling er niet op heb gezet.
Je bestelde de bank via internet en dan kan die pas op 22 oktober geleverd worden? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144835474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bestelde de bank via internet en dan kan die pas op 22 oktober geleverd worden? :?
Jups, vond het ook al vreemd.
Twiddel
pi_144836409
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:36 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Jups, vond het ook al vreemd.
Heb je alleen de bank in bestelling?

Als ik de bank nu in mijn winkelwagen gooi kan ik em volgende week woensdag al thuis hebben namelijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144836918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je alleen de bank in bestelling?

Als ik de bank nu in mijn winkelwagen gooi kan ik em volgende week woensdag al thuis hebben namelijk...
Oh, ik ook.
Derp :')
Twiddel
pi_144836951
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:07 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh, ik ook.
Derp :')
Komt de bank toch de 1e? Of heb je wellicht zelf de leverdatum vertraagd?

Morgen even met IKEA bellen om te kijken of de bestelling nog te annuleren is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144838820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Komt de bank toch de 1e? Of heb je wellicht zelf de leverdatum vertraagd?

Morgen even met IKEA bellen om te kijken of de bestelling nog te annuleren is.
Het lag serieus aan de tandenborstelhouder.
:')
Die zorgde voor vertraging.
Ik heb er een bestelling achteraan gedaan, voor volgende week, zonder tandenborstelhouder.

Morgen ga ik bellen om de 1e bestelling te annuleren.
Twiddel
pi_144839932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het lag serieus aan de tandenborstelhouder.
:')
Die zorgde voor vertraging.
Ik heb er een bestelling achteraan gedaan, voor volgende week, zonder tandenborstelhouder.

Morgen ga ik bellen om de 1e bestelling te annuleren.
^O^ Succes
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144854737
Met IKEA gebeld, de eerste bestelling kon gewoon kosteloos geannuleerd worden, zeker omdat ik online had besteld, nog niet betaald had en niks op maat gemaakt is.
Dus jeej!
Volgende week nieuwe meubels :D
Twiddel
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:25:06 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_144937669


zweedse balletjes in de aanbieding :9
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144952606
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

zweedse balletjes in de aanbieding :9
Lunch ziet er ook lekker uit!!

[ Bericht 0% gewijzigd door soapie op 27-09-2014 13:10:06 ]
pi_145060269
Yes lekker handig van mezelf (en van ikea)

Nieuwe fauteuil gekocht, de Söderhamn met Replösa hoes er bij in t zwart.

Gaat uit assortiment per 12-09-2015, dus in de aanbieding.

Dus wij betaald bij de kassa, om 16:24, op zondag. Nog even de Food binnen, en dan bedenken dat ze om 17:00 het externe magazijn sluiten...

Dus haast, en die mensen willen ook naar huis, met moeite pakket in de auto geladen, en naar huis.

De oude fauteuil is daarnet opgehaald, dus ik denk, jeej, ruimte! Ik ga m in elkaar zetten!

Ik pak t eerste pakket, de hoezen, art nr 802.243.98 en denk, zo, dat is n flinke hoes, en niet t plaatje van onze bank op de verpakking.

Ik voer t nummer in op ikea.nl, niet te vinden, wel op die van Canada. Oh, het is de driezitshoes! Ik op de Order kijken, nummer 802.243.84 staat er op.

Kak, dan maar niet in elkaar zetten. Dus ik bellen naar 0900-2354532, en na 20 minuten in de wacht iemand aan de lijn: 2 opties:

Zelf halen.

Om laten ruilen aan huis, dan zouden ze dat binnen 3 weken doen.

Ik opperde nog: kan ik m niet online bestellen? Ja dat kon, dus ik zei hoe dan? Want hij staat niet op de site...

En ik vroeg nog, is er een vergoeding voor het zelf omruilen? Ja dat was er (toch 200km rijden)

Dus ze belt me morgen terug, want ze ging checken of ze niet kon regelen dat ie iets sneller aan huis omgeruild kon worden...

To be continued.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:55:48 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_145068616
Waar woon je dat je 200km moet rijden voor een Ikea?
2000 light years from home
pi_145069652
Heen en terug 200 km. Middelburg.
pi_145088058
Okey, vandaag worden mijn meubels bezorgd.
Ik heb voor vrachtwagen gekozen, en om het extra moeilijk te maken, woon ik op een terrein met meerdere gebouwen, dan nog eens op een gebouw met 2 verdiepingen en deuren die na 17:00 op slot gaan automatisch (dan krijg je ze weer open met de intercom)
Ik heb er al achteraangebelt gisteren, zodat de transportservice precies weet waar ze moeten zijn, heb de receptie (die bij de ingang van het terrein zit) al op de hoogte gesteld van wat ze moeten doen als de ikea mensen bij hun komen en nu zit ik in spanning af te wachten tot 15:00-18:00 :')
Worry too much? :')
Twiddel
pi_145091409
Had ik mn ouders net zo ver om in het nieuwe huis de Bygland slaapbank te zetten ipv een 1.40 bed (want dan neemt hij minder ruimte in als ik er niet ben, en heb ik meer ruimte om te slapen als ik er wel ben), gaat hij uit her assortiment en is hij nergens op voorraad.. De hemnes vind ik namelijk onhandig, omdat je dan de matrassen op elkaar moet leggen als je hem niet uitgeklapt hebt. De bygland was de enige met één grote lade onder het bed waar je dus dat tweede matras in kon leggen. Super stom!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:07:42 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_145098810
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef summer2bird het volgende:
Okey, vandaag worden mijn meubels bezorgd.
Ik heb voor vrachtwagen gekozen, en om het extra moeilijk te maken, woon ik op een terrein met meerdere gebouwen, dan nog eens op een gebouw met 2 verdiepingen en deuren die na 17:00 op slot gaan automatisch (dan krijg je ze weer open met de intercom)
Ik heb er al achteraangebelt gisteren, zodat de transportservice precies weet waar ze moeten zijn, heb de receptie (die bij de ingang van het terrein zit) al op de hoogte gesteld van wat ze moeten doen als de ikea mensen bij hun komen en nu zit ik in spanning af te wachten tot 15:00-18:00 :')
Worry too much? :')
En? :X
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145099067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

En? :X
Nou, :D alles is er! *O*
Ik kreeg rond 3 uur al een telefoontje, dat heel moeilijk te verstaan was (combo vrachtwagen+ telefoon op luidspreker+ van een afstand erin bleren is niet handig heren) en toen reed er na wat duidelijke instructies een vrachtwagen het terrein op :D
Daarna alles in elkaar gezet met behulp van een aardige begeleider hier.
En nu staat alles er *O* En het is mooi :D
Twiddel
pi_145099595
Mijn hoes komt volgende week woensdag.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:34:43 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_145099645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef JohnB52 het volgende:
Mijn hoes komt volgende week woensdag.
verzenden toch voordeliger dan op en neer karren?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145099724
Zou beide gratis zijn, maar t is meer dat ik geenzin heb om heen en weer te karren, plus t risico dat ik dan weer wat koop :P
pi_145104067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:33 schreef vlindertje89 het volgende:
De bygland was de enige met één grote lade onder het bed waar je dus dat tweede matras in kon leggen. Super stom!
En FLAXA dan?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39031468/
met deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10247968/
pi_145106734
quote:
Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.
pi_145108861
Heb tijdens mijn bezoek nog wel t meest waardeloze gordijn ooit gezien:

http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)oducts/art/20242282/

Een stuk gevouwen papier met een plastic paperclip!
pi_145110024
daar is de prijs dan ook naar.

lijkt me echt een tijdelijk gordijn. voor verhuizen totdat de op maat gemaakte gordijnen geleverd zijn of zoiets.
pi_145111144
Ja, net zo duur als een AD....
pi_145111701
*O* hier stond (een deel van) het kerstassortiment al :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145111887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, net zo duur als een AD....
ik heb toch liever zo'n goedkoop gordijntje dan kranten voor de ramen.
pi_145111906
In Breda ook.


Ik vond bij het afrekenen dat vormpjesding voor chocolade/marsepein in het karretje.

Had mijn dochter erin gemikt.
pi_145112878
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.
Ik zie het nu pas ja. Helaas :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef JohnB52 het volgende:
Heb tijdens mijn bezoek nog wel t meest waardeloze gordijn ooit gezien:

http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)oducts/art/20242282/

Een stuk gevouwen papier met een plastic paperclip!
Ik vind ze anders best handig hoor. Ik heb er een voor mijn scheurdeur raam hangen. (zie je de rommel vanaf buiten tenminste niet)

Ook gebruik ik ze in mijn nieuwe huis als tijdelijk gordijn (wel zo handig met verbouwen/schilderen) het kost niets, en het ziet er vanaf buiten fatsoenlijk uit.

Wel jammer dat ze de complete verflaag meetrekken als je ze probeert te verwijderen. Dat dubbelzijdige tape is misschien iets te sterk...
pi_145113106
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Ik zie het nu pas ja. Helaas :)

[..]

Ik vind ze anders best handig hoor. Ik heb er een voor mijn scheurdeur raam hangen. (zie je de rommel vanaf buiten tenminste niet)

Ook gebruik ik ze in mijn nieuwe huis als tijdelijk gordijn (wel zo handig met verbouwen/schilderen) het kost niets, en het ziet er vanaf buiten fatsoenlijk uit.

Wel jammer dat ze de complete verflaag meetrekken als je ze probeert te verwijderen. Dat dubbelzijdige tape is misschien iets te sterk...
Is op het raam zelf plakken geen gezicht?
pi_145113216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Is op het raam zelf plakken geen gezicht?
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht... Ik denk dat het niet zo heel mooi is aangezien je dan de achterkant van het plakband vanaf buiten ziet.
Ik moest me kozijnen toch nog schilderen, maar het verbaasde me gewoon hoe sterk het was.
pi_145125412
Zou de Beddinge slaapbank passen in een Toyota Auris Sport?
De bank bestaat uit 2 pakketen:

bxhxl = 76 cm x 13 cm x 200 cm (frame) en

141 cm x 12 cm 201 cm.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:52:24 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145126601
Ik denk dat dat lastig gaat worden, vooral door de 141 breed.

Ik weet dat 100 breed in een 2006 Prius keurig paste, maar dan had ik geen 40 cm over, en de Prius is groter dan de Auris.

Ik denk dat je een aanhanger nodig hebt, maar als die Auris een hybride is dan is dat geen optie natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:30:34 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145127596
De interieurbreedte achter is 1.42, maar ik denk niet dat dat betekent dat je iets van 1.41 kwijt kunt als het ook nog eens 2.01 lang is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145128145
soms helpt het ook om de spullen alvast uit de doos te halen. al heb ik geen idee hoeveel ruimte dat scheelt met een slaapbank.
pi_145128155
Hoeft niet plat te liggen he.

Maar denk zelf ook niet dat t past.

Ik kreeg zelf mijn fauteuil net achter in de Saab 9-3 ;-)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:36:13 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145129459
Nee klopt, het hoeft niet plat te liggen, maar met zo'n formaat en die schuine achterklep gaat schuin het denk ik ook niet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:49:10 #250
43556 miss_dynastie
pi_145152774
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is een los frontje van een Malm-kastje te kopen? De site is er nogal vaag over en bellen kan even niet, anders had ik dat wel gedaan ;)
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:54:15 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145153250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is een los frontje van een Malm-kastje te kopen? De site is er nogal vaag over en bellen kan even niet, anders had ik dat wel gedaan ;)
Twitter ?

@ikeahelpt
pi_145153314
nog 2kg afvallen en dan ga ik de ludde kopen *O*
pi_145158335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is een los frontje van een Malm-kastje te kopen? De site is er nogal vaag over en bellen kan even niet, anders had ik dat wel gedaan ;)
Alleen als de klantenservice (/koopjeshoek) in de winkel dat onderdeel toevallig los heeft liggen.
Dit soort onderdelen zijn (volgens mij nog steeds) niet voor winkels los te bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145158409
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.
Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslag :)
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:56:05 #256
43556 miss_dynastie
pi_145159445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alleen als de klantenservice (/koopjeshoek) in de winkel dat onderdeel toevallig los heeft liggen.
Dit soort onderdelen zijn (volgens mij nog steeds) niet voor winkels los te bestellen.
Ah oke, thanx. Dat wordt 60 euro inhouden van het zakgeld van de kat dan, voor een nieuwe... :P
pi_145159839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslag :)
:Y dat had ik in mijn studentenkamer ook.
plankje erbovenop en klaar. daarop stonden dan weer mn wekker enzo bij gebrek aan een nachtkastje.
pi_145167792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslag :)
Dat had ik inderdaad ook aan mijn ouders geopperd (het is voor in het nieuwe huis van mn ouders, in 'mijn' kamer daar) maar ze wilden dan weer de brimnes variant en niet de hemnes, omdat ze die hoge ombouw minder mooi vinden. Daardoor is het matras dan weer hoger dan het bed en dat vinden ze lelijk. Lekker veeleisend haha! Maar nogmaals bedankt voor het meedenken!
pi_145251210
Weet iemand hoeveel speling een METOD bovenkastje nodig heeft aan de zijkanten om open/dicht te kunnen?

Ik heb die bovenkastjes, met aan de ene zijkant (rechts) een muur, en aan de andere kant (links) een hoge kast. Nu zitten de kastjes hard tegen de muur aan, maar pas nadat ik ze had opgehangen maakte iemand de opmerking of de deurtjes nog wel open konden. :@

Ik heb de deurtjes/scharnieren nog niet gekocht, dus vandaar dat ik het vraag :)
  Vis een optie? maandag 6 oktober 2014 @ 16:24:17 #260
70532 loveli
N
pi_145257854
Wilde toiletbril Öresund kopen in berken, maar die zie ik niet meer online.. is hij er al lang uit? Op de Duitse site ook niet meer te vinden, dus ben bang dat ik achter het net vis.
crap in = crap out
pi_145261735
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand hoeveel speling een METOD bovenkastje nodig heeft aan de zijkanten om open/dicht te kunnen?

Ik heb die bovenkastjes, met aan de ene zijkant (rechts) een muur, en aan de andere kant (links) een hoge kast. Nu zitten de kastjes hard tegen de muur aan, maar pas nadat ik ze had opgehangen maakte iemand de opmerking of de deurtjes nog wel open konden. :@

Ik heb de deurtjes/scharnieren nog niet gekocht, dus vandaar dat ik het vraag :)
In principe kunnen ze strak geplaatst worden. Naast een hogekast is dat immers ook geen probleem.
Ik zou wel even goed kijken hoe je de handgrepen gaat plaatsen. In dit geval is verticaal wellicht de beste optie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145272974
Thanks, dan ga ik eerst even een paar deurtjes kopen om te proberen. Verplaatsen kan altijd nog :)
pi_145352108
Zo, ik ben er wel even klaar mee, met de Soderhamn bank, met Replosa stof, krijg met geen mogelijkheid die bouten door de bekleding heen geduwd...

Morgen maar weer proberen, zal wel aan t tijdstip liggen. :(
pi_145353992
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand hoeveel speling een METOD bovenkastje nodig heeft aan de zijkanten om open/dicht te kunnen?

Ik heb die bovenkastjes, met aan de ene zijkant (rechts) een muur, en aan de andere kant (links) een hoge kast. Nu zitten de kastjes hard tegen de muur aan, maar pas nadat ik ze had opgehangen maakte iemand de opmerking of de deurtjes nog wel open konden. :@

Ik heb de deurtjes/scharnieren nog niet gekocht, dus vandaar dat ik het vraag :)
Het zijn vlak scharnierende deuren dus dat moet kunnen.

Inderdaad, grepen. Als die halverwege je deur zitten, kan je deurtje maar 80 graden open ofzo.
Laat die handjes wapperen!
pi_145377533
Passen de (nieuwe systeem) keuken deurtjes op een bruynzeel keuken?
pi_145521994
Is er al een openingsdatum bekend van Zwolle?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:00:40 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145522427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, ik ben er wel even klaar mee, met de Soderhamn bank, met Replosa stof, krijg met geen mogelijkheid die bouten door de bekleding heen geduwd...

Morgen maar weer proberen, zal wel aan t tijdstip liggen. :(
Even met een klein houtboortje de stof voorboren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:03:00 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145522480
Nog steeds kamperen in het restaurant bij Ikea Utrecht trouwens... Alles wegwerp.
Inclusief het eten, darn wat was dat croissantje taai :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145522517
Is tot eind dit jaar nog zelfs dacht ik
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:11:43 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145522701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:04 schreef Puala het volgende:
Is tot eind dit jaar nog zelfs dacht ik
Oh, dat is al snel... Nu eens even checken of de winkel alweer een beetje te doen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145523750
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef SupremeEvil het volgende:
Passen de (nieuwe systeem) keuken deurtjes op een bruynzeel keuken?
Simpele oplossing: Maten opmeten van de Bruynzeel keuken en vergelijken met de beschikbare maten op ikea.nl?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145524499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef Adolecens het volgende:
Is er al een openingsdatum bekend van Zwolle?
IKEA Zwolle opent in het voorjaar van 2015 haar deuren.
Jeroentje.
pi_145524627
quote:
Tnx, die had ik zelf ook al gevonden. Wellicht dat er iemand was die het wat minder algemeen wist te vertellen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_145524967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx, die had ik zelf ook al gevonden. Wellicht dat er iemand was die het wat minder algemeen wist te vertellen.
Ik denk dat er nog geen specifieke datum vast staat eerlijk gezegd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:37:58 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_145525186
Komt er nog een keer een leuke aanbieding op de nieuwe Billy's eigenlijk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145528193
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even met een klein houtboortje de stof voorboren?
Het is inmiddels gelukt, en heeft de springtest van een 2 jarige overleefd, alles zit nog vast.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:57:25 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145529491
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Het is inmiddels gelukt, en heeft de springtest van een 2 jarige overleefd, alles zit nog vast.
Gelukkig, en fijn ook, dat je zo'n professionele tester in huis hebt ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:05:02 #279
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145534259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:03 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds kamperen in het restaurant bij Ikea Utrecht trouwens... Alles wegwerp.
Inclusief het eten, darn wat was dat croissantje taai :{
Was er laatst maar dat is ook voor het laatst. 3 kwartier voor sluitingstijd was alles op in het restaurant behalve de vegetarische pasta :')
pi_145534505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was er laatst maar dat is ook voor het laatst. 3 kwartier voor sluitingstijd was alles op in het restaurant behalve de vegetarische pasta :')
Sluitingstijd van de winkel of het restaurant?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:12:45 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145534557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sluitingstijd van de winkel of het restaurant?
Restaurant.
pi_145534628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Restaurant.
Owkej... Kwart voor 8 is inderdaad wel vroeg ja :')

Maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er "zo laat" (voor Nederlandse begrippen) nog een warme maaltijd willen. Wellicht dat dat voor hun ook de afweging is geweest... maar het blijkt balen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:17:37 #283
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145534773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej... Kwart voor 8 is inderdaad wel vroeg ja :')
Maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er "zo laat" (voor Nederlandse begrippen) nog een warme maaltijd willen. Wellicht dat dat voor hun ook de afweging is geweest... maar het blijkt balen.
Was op een zondag dus precies rond de Nederlandse dinertijd :D Baalde wel flink want ik had stevige honger en kwam er toevallig voorbij dus dacht ''Ik wip even bij de Ikea binnen om wat ballen met friet naar binnen te werken''. Mooi niet dus :')
Dat ze niet alles op voorraad hebben begrijp ik wel maar gooi op z'n minst dan nog een bak friet in het vet.
pi_145534946
is ergens ook wel logisch dat vlak voor sluitingstijd bijna alles op is. als alles dan nog volledig gevuld zou zijn is dat een mega overschot wat allemaal weggegooid kan worden.
tegelijk wel netjes als er binnen de openingstijden nog wat warms wordt klaargemaakt. wat friet in het vet gooien is niet zoveel moeite.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:35:46 #285
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145535376
Drie kwartier voor sluiting is niet vlak voor in mijn ogen, patat en ballen hebben daar zo'n hoge doorstroom dat je in een kwartier door de voorraad bent.
pi_145538979
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:37 schreef Troel het volgende:
Komt er nog een keer een leuke aanbieding op de nieuwe Billy's eigenlijk?
Wat is er ook al weer vernieuwd aan de Billy's?
pi_145539321
De restauratie in Utrecht is altijd slordig. Zie af en toe dat ze een nieuwe bak eten overgooien in een balie-bak waar nog een flinke bodem eten in zit. Bijna altijd vuile randen rond de bakken. De saladebar is meestal een knoeiboel. Knoeien doen de klanten natuurlijk, maar het zou wat vaker schoongemaakt mogen worden.

In het kampeerrestaurant heb je natuurlijk wat extra ongerief, maar het kwaliteitsverlies had vast minder kunnen zijn. Pas toen het kamperen begonnen was, werden er panelen over de verbouwing opgehangen (van 18.000 naar 40.000 m2 winkel etc, niet over geschatte datum en geen excuses) en in het restaurant lagen briefjes om het wegwerpservies te verklaren.

Tijdelijk moet je door het restaurant naar de wc-loods (hangt buitenboord). Daar staat een bordje invalidentoilet, maar als je die bezoeken wil, zie je dat je <onduidelijke omweg> moet gaan. Geprobeerd om hem te vinden en alleen foute beschrijvingen gekregen. Hij is volgens mij alleen direct na de ingang te bereiken. Teruggaan naar de ingang is niet mogelijk. Op de 1e etage, waar de eerste winkellaag is en de crèche en de toiletten incl. invalidentoilet, is er maar één gang mogelijk: de roltrap op. Er gaat geen trap of lift terug. In mijn ogen is dat in noodsituaties een gevaarlijke situatie. In elk geval maakt dit dwangbuis de winkel benauwend.
pi_145547911
De tijdelijke, Scandinavisch georiënteerde, RYSSBY 2014 collectie staat online. In Hengelo stond dit afgelopen weekend al in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145573041

O+

Voor 100.- gekocht in de koopjeshoek van IKEA Hengelo
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145573608
Top!

Heb via ikea.nl nieuwe onderdeel besteld voor mn bank, zie hierboven. Dus t kwam binnen, ik maak t open: jawel, 9 onderdelen, maar de goede zat er niet bij :)
pi_145573662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Voor 100.- gekocht in de koopjeshoek van IKEA Hengelo
Die vind ik al zo lang zo mooi!
pi_145573947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die vind ik al zo lang zo mooi!
Ik ook. Maar zo prijzig...
Voor dit bedrag kon ik ze niet laten staan *O*
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145574132
Oh, nu al reactie van ikea terug, geweldig snel zeg!

Ze kunnen me het onderdeel NIET opsturen.

Dus ik heb geantwoord met: en nu?
pi_145574470
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:34 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, nu al reactie van ikea terug, geweldig snel zeg!
Ze kunnen me het onderdeel NIET opsturen.
Dus ik heb geantwoord met: en nu?
Wat voor een onderdeel moet je hebben dan? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145574657
Een gaatjesmaker om door de stof een mooi rondje te maken. Replosa stof is erg dik en stug.

Met een priem kan je geen gaten maken die groot genoeg zijn.

Het is nu wel gelukt, maar die hoes moet er vast wel n X af, en dan moet die er ook weer op, en dan is dat ding wel handig.

Artikelnummer is via Google ook niet te vinden. Misschien wel via de online montagehandleiding? Heb zelf nog niet gekeken.
pi_145574841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Voor 100.- gekocht in de koopjeshoek van IKEA Hengelo
Van welke serie zijn die?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145575183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van welke serie zijn die?
STOCKHOLM
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145575330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
STOCKHOLM
Echt een mooie serie is dat! vooral dat hout.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145575707
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Voor 100.- gekocht in de koopjeshoek van IKEA Hengelo
Dat is boffen. Inderdaad eindelijk weer mooi massief houtwerk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
De tijdelijke, Scandinavisch georiënteerde, RYSSBY 2014 collectie staat online. In Hengelo stond dit afgelopen weekend al in de winkel.
Deze is ook wel duur met het houtwerk: ¤ 40 voor een krukje en het harmonica kapstokje. Die kapstokjes zijn ooit mode geweest. Waren gammel en goedkoop en verdwenen weer uit het beeld. Deze is wel mooier afgewerkt, maar oogt even gammel.

pi_145575992
Yes.

Ikea heeft t toch mooi "opgelost"

Onderdeel is er niet meer, dus ik krijg het ook niet.

Eerst zeiden ze tegen mij dat het onderdeel alleen was om de stof naar binnen te duwen, maar daar kwamen ze van terug, nadat ik zei dat het een vlijmscherp ding was, en op de plaatjes te zien was dat je een gat er mee moest maken om de bouten doorheen te steken.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:19:47 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145577982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:28 schreef JohnB52 het volgende:
Yes.
Ikea heeft t toch mooi "opgelost"
Onderdeel is er niet meer, dus ik krijg het ook niet.
Eerst zeiden ze tegen mij dat het onderdeel alleen was om de stof naar binnen te duwen, maar daar kwamen ze van terug, nadat ik zei dat het een vlijmscherp ding was, en op de plaatjes te zien was dat je een gat er mee moest maken om de bouten doorheen te steken.
En nu?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')