abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143684938
Ryan Thomas, wat een topper is dat toch. Hoop dat het snel goed komt met zijn enkel, zag hem weer hinkelen af en toe.
pi_143684953
Prima wedstrijd. PEC speelde fris, fruitig en érg goed. Sparta was vooral achterover aan het leunen - bang voor kunstgras? Bang voor een onbekende buitenlandse club? In elk geval lieten ze totaal niet het achterste van de tong zien. Daarom denk ik dat we ook voorzichtig moeten zijn met roepen dat PEC de betere was - elke aanval van de Tsjechen was echt levensgevaarlijk :{ Enorm goede redding van Boer, die fenomenale omhaal van Drost en een dot geluk hielden ons op de been. Je zag ook dat direct na de 1-0 negen man van Sparta mee naar voren kwamen en de bal direct in het net lag. We mogen in onze handen wrijven dat ze dat niet vaker deden. :P

En die penalty moet er natuurlijk gewoon in. Slap geschoten zeg :') Sowieso geen Werffelende wedstrijd van zijn kant. Verder was Ioannidis dramatisch slecht, die mag volgende keer op de bank blijven met Lukoki in de basis. De rest van het team speelde top. Op naar Praag! Er moet een keer gescoord worden, de rest zien we wel.
pi_143685191


pi_143685287
quote:
Die tegengoal :r
pi_143685357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Die tegengoal :r
Slecht verdedigd. Maar dat gebeurde wel vaker. Sparta stond steeds met maar drie man voorin zodat PEC alles onder controle had, en soms kwamen dan ineens alle middenvelders én de backs mee op en dan werd de verdediging van PEC totaal overlopen.
pi_143685592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Slecht verdedigd. Maar dat gebeurde wel vaker. Sparta stond steeds met maar drie man voorin zodat PEC alles onder controle had, en soms kwamen dan ineens alle middenvelders én de backs mee op en dan werd de verdediging van PEC totaal overlopen.
Joost Broerse werd gemist _O_
Mag die in Praag weer meedoen?

PEC speelde geweldig vanavond. Het zweet zal Vitas wel door de bilnaad druppen inmiddels.

beetje jammer dat de eerste 4 rijen van de hoofdtribune leeg waren trouwens
pi_143685707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Joost Broerse werd gemist _O_
Mag die in Praag weer meedoen?

PEC speelde geweldig vanavond. Het zweet zal Vitas wel door de bilnaad druppen inmiddels.

beetje jammer dat de eerste 4 rijen van de hoofdtribune leeg waren trouwens
Nee, die is geschorst voor twee duels. Mag in de groepsfase pas weer meedoen. En Vitesse is inderdaad gewaarschuwd (al is het altijd nog maar de vraag natuurlijk of je dit weer op kunt brengen, maar goed).

En dat snapte ik ook niet :X Volgens de speaker waren er 12.100 mensen aanwezig, dan zouden er dus 400 plekken leeg zijn. Leken er meer.
pi_143685736
PEC heeft al vaker gehakt met het bijltje: de dood of de gladiolen > zie Ajax bij beker en schaal. :+

Dus voor het geval Sparta vanavond op de reservestand gespeeld heeft (met het gemak dat ze de 1-1 maakte zag dat er zo duidelijk uit) > waan je alvast in de poulefase en PEC overklast want desespereert nimmer :P
mag het weten
pi_143685824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
PEC heeft al vaker gehakt met het bijltje: de dood of de gladiolen > zie Ajax bij beker en schaal. :+

Dus voor het geval Sparta vanavond op de reservestand gespeeld heeft (met het gemak dat ze de 1-1 maakte zag dat er zo duidelijk uit) > waan je alvast in de poulefase en PEC overklast want despereert nimmer :P
Desespereert nimmer. Foei.
pi_143685839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Desespereert nimmer. Foei.
Ok.
mag het weten
pi_143685879
Het wordt wel echt héél erg lastig in Praag :') Dat PEC gaat scoren zie ik nog wel gebeuren, maar Sparta met het legioen achter zich... :{ -O-
pi_143685942
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Het wordt wel echt héél erg lastig in Praag :') Dat PEC gaat scoren zie ik nog wel gebeuren, maar Sparta met het legioen achter zich... :{ -O-
Mja.. als ze nu met 2-1 hadden afgereisd kun je de elfde man wel aan. Dan ga je toch met een ander gevoel de wedstrijd tegemoet. Zijn er trouwens al videos van wat Jans/Boer enzo van de wedstrijd vonden? :)
mag het weten
pi_143685992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja.. als ze nu met 2-1 hadden afgereisd kun je de elfde man wel aan. Dan ga je toch met een ander gevoel de wedstrijd tegemoet. Zijn er trouwens al videos van wat Jans/Boer enzo van de wedstrijd vonden? :)
Ja, maar dat is koffiedik kijken. Als PEC die penalty had gemaakt had Sparta misschien wel de hele wedstrijd gas gegeven. :P

Filmpjes staan op Fox Sports, voor zover die niet gelockt zijn. Stom systeem.
pi_143686110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar dat is koffiedik kijken. Als PEC die penalty had gemaakt had Sparta misschien wel de hele wedstrijd gas gegeven. :P

Filmpjes staan op Fox Sports, voor zover die niet gelockt zijn. Stom systeem.
True true. Fox is sowieso stom > 17 euro lappen voor 1 zender, ja dahaag.

quote:
Aangezien Sparta in het voordeel is heb ik een goed gevoel dat PEC de groepfase haalt.
Wait whut? :')
mag het weten
pi_143686202


Hulde hiervoor, wat mooi zeg _O_
pi_143686249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

Hulde hiervoor, wat mooi zeg _O_
Eens.. tis dat ik een crappy phone heb dus crappy pic er van, maar het zag er mooi uit ja :Y
mag het weten
pi_143686380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens.. tis dat ik een crappy phone heb, maar het zag er mooi uit ja :Y
Ik had ook nog een foto geprobeerd maar de linker staat er niet goed op. :P

pi_143686447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik had ook nog een foto geprobeerd maar de linker staat er niet goed op. :P

[ afbeelding ]
Zo te zien zit jij vlakbij mij :D
pi_143686513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Zo te zien zit jij vlakbij mij :D
Heheh. :P Goal van Lukoki was wel een pokke-eind weg. :')
pi_143687934


arieslob twitterde op donderdag 21-08-2014 om 23:21:19 Eerste doelpunt ooit in #EuropaLeague voor PEC Zwolle. Ik was er ooggetuige van. #pecspa http://t.co/0prXnOORZH reageer retweet
mag het weten
pi_143688538
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

arieslob twitterde op donderdag 21-08-2014 om 23:21:19 Eerste doelpunt ooit in #EuropaLeague voor PEC Zwolle. Ik was er ooggetuige van. #pecspa http://t.co/0prXnOORZH reageer retweet
Politiek is het een flapdrol, maar persoonlijk best een prima kerel.
pi_143690035
Verdomme wat speelden we goed. Praag was overduidelijk afgereisd om een er gelijkspel uit te slepen; speelden met 10 man achter de bal.

Het grote Praag dat moet tijdrekken om een gelijkspel tegen PEC fucking Zwolle te behalen. _O_
pi_143690201
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Intellectueel het volgende:
Verdomme wat speelden we goed. Praag was overduidelijk afgereisd om een er gelijkspel uit te slepen; speelden met 10 man achter de bal.

Het grote Praag dat moet tijdrekken om een gelijkspel tegen PEC fucking Zwolle te behalen. _O_
Toch heb ik het idee dat het 0-6 was geworden als ze gewoon gemotiveerd voor de overwinning waren gegaan :')
pi_143690260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toch heb ik het idee dat het 0-6 was geworden als ze gewoon gemotiveerd voor de overwinning waren gegaan :')
Dat gevoel had ik niet. Ze scoorden wel redelijk snel nadat ze druk gingen zetten, maar als ze dat langer hadden volgehouden dan is Zwolle bij uitstek het team dat goed weet om te gaan met de ontstane ruimte.
pi_143690278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 01:04 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik niet. Ze scoorden wel redelijk snel nadat ze druk gingen zetten, maar als ze dat langer hadden volgehouden dan is Zwolle bij uitstek het team dat goed weet om te gaan met de ontstane ruimte.
Op basis van vandaag, hoe schat je de kansen in om door te gaan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')