abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:03:53 #126
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143549487
Civilization-serie is misschien ook wat.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143549645
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Company of Heroes al gespeeld?
Nee. Enige pc spellen waar ik veel tijd in heb gestoken is 'operation flashpoint', 'sims' en 'football manager'
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:16:14 #128
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143549982
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef ComputerNerd268 het volgende:

[..]

Nee. Enige pc spellen waar ik veel tijd in heb gestoken is 'operation flashpoint', 'sims' en 'football manager'
Zou ik dat proberen. Vaak genoeg op Steam geweest voor 5 euro en dan heb je ook alle uitbreidingen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143550406
Koop Civilization V, dan kunnen we misschien eens een MP organiseren. :p Maarja de eerste Rome TW kan je goedkoop krijgen

Sowieso niets aan volle prijs kopen, er zijn vaak genoeg sales.
pi_143551200
http://www.gamersgate.com/DD-EU4/europa-universalis-iv

$8 maar. Alleen ik vertrouw deze site niet. Helaas is er geen acceptgiro of wat. Direct inloggen met mijn bank vertrouw ik niet.
pi_143551304
Gamersgate is een shop opgericht door de publishers van EUIV. Dus dat zal wel goed zijn.
pi_143551618
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef ComputerNerd268 het volgende:
http://www.gamersgate.com/DD-EU4/europa-universalis-iv

$8 maar. Alleen ik vertrouw deze site niet. Helaas is er geen acceptgiro of wat. Direct inloggen met mijn bank vertrouw ik niet.
100% te vertrouwen, heb er al veel gekocht, inclusief EU4 en de basegame van civ V. Je kan er blue coins (credits) verdienen met aankopen en mensen te helpen in de gametutor, die je dan weer kan uitgeven. Heeft me toch al een dlc of twee gratis opgeleverd. Enige minpunt aan GG is dat ze steam niet zo graag hebben, dus als er games zijn die niet exclusief op steam zijn, zullen ze de alternatieve keys geven (kan je ook positief zien natuurlijk). En kleinere games hebben ze vaak niet

Zou er in de openingspost misschien niet een lijst moeten komen van sites die eveneens soms sales houden en te betrouwen zijn? Gamersgate, greenmangaming en GOG springen me direct te binnen.
pi_143553413
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

100% te vertrouwen, heb er al veel gekocht, inclusief EU4 en de basegame van civ V. Je kan er blue coins (credits) verdienen met aankopen en mensen te helpen in de gametutor, die je dan weer kan uitgeven. Heeft me toch al een dlc of twee gratis opgeleverd. Enige minpunt aan GG is dat ze steam niet zo graag hebben, dus als er games zijn die niet exclusief op steam zijn, zullen ze de alternatieve keys geven (kan je ook positief zien natuurlijk). En kleinere games hebben ze vaak niet

Zou er in de openingspost misschien niet een lijst moeten komen van sites die eveneens soms sales houden en te betrouwen zijn? Gamersgate, greenmangaming en GOG springen me direct te binnen.
GamersGate vertrouw ik niet zo, althans de site ziet er niet betrouwbaar uit.. en ja krijg ik de game wel op steam..? Misschien een domme vraag, maar kunnen ze mijn bank leeghalen of hacken via ideal? Want ik word geredirect naar mijn bank.. iemand die mij even kan laten verzekeren dat het betrouwbaar is?
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:36:24 #134
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143553671
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef ComputerNerd268 het volgende:

[..]

GamersGate vertrouw ik niet zo, althans de site ziet er niet betrouwbaar uit.. en ja krijg ik de game wel op steam..? Misschien een domme vraag, maar kunnen ze mijn bank leeghalen of hacken via ideal? Want ik word geredirect naar mijn bank.. iemand die mij even kan laten verzekeren dat het betrouwbaar is?
iDeal is zover ik weet 100% betrouwbaar. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143553699
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

iDeal is zover ik weet 100% betrouwbaar. :P
Ja? Maar ik log toch in mijn bank via Gamersgate?
pi_143554043
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef ComputerNerd268 het volgende:

[..]

Ja? Maar ik log toch in mijn bank via Gamersgate?
Je gaat via een externe link naar de betalingspagina van je bank. Deze pagina geeft dan weer door aan Gamersgate dat je betaald hebt. Je logt dus alleen in bij je bank :)
pi_143554144
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:45 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je gaat via een externe link naar de betalingspagina van je bank. Deze pagina geeft dan weer door aan Gamersgate dat je betaald hebt. Je logt dus alleen in bij je bank :)
Spel kopen gewoon maar? Speel ik dan via gamersgate of krijg ik een steamkey? Ik hoop dat laatste? Heb geen zin om voor 1 game speciaal via GG in te loggen.

Ja ik weet het ik ben een schijterd met online producten kopen. ;)
pi_143554965
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:25 schreef ComputerNerd268 het volgende:
Welke games zijn een must-buy? Ik zie nu op steam enorm veel acties, zoals de tropico 4 bundle voor ¤5,99. Toentertijd had ik voor ¤12,50 Football Manager 2014 gekocht als actie, maar nu zoek ik wel een nieuw game.. Ik zou graag een game al Europa Universalis 4 willen kopen, maar dat is me even te duur voor een spel (¤39,99). Ik zie op dit moment bijv. Hearts of Iron 3 voor een spotprijs ( ¤14,99)

Welke games raden jullie mij aan?
Kings Bounty
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143555098
Wat is PayDay 2 online tof zeg.
Dit, dus.
  Redactie Games maandag 18 augustus 2014 @ 15:14:54 #140
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143555122
Solo is dat spel natuurlijk ook geen ruk aan.. :')

En wordt even lid van de Payday2 Community Steamgroup krijgen we weer meer gratis DLC.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-08-2014 17:38:26 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143555143
Nog niet geprobeerd.
Dit, dus.
pi_143555460
Twee leuke aanbiedingen bij GG,

http://www.gamersgate.com/DD-EU4/europa-universalis-iv

http://www.gamersgate.com/DD-HOI3/hearts-of-iron-3

Is het mogelijk om deze via steam te spelen, ondanks dat de aankoop niet via steam verloopt? Anders zou multiplayer niet mogelijk zijn met steam-players, lijkt mij.
pi_143557030
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:25 schreef Super-B het volgende:
Twee leuke aanbiedingen bij GG,

http://www.gamersgate.com/DD-EU4/europa-universalis-iv

http://www.gamersgate.com/DD-HOI3/hearts-of-iron-3

Is het mogelijk om deze via steam te spelen, ondanks dat de aankoop niet via steam verloopt? Anders zou multiplayer niet mogelijk zijn met steam-players, lijkt mij.
Het staat op de pagina rechtsonder welke drm het is. EU4 is altijd op Steam geweest, maar bijvoorbeeld CK2 had eerst een alternatieve gamersgate versie, die later is overgeheveld naar steam. Iets als EU3 is drm-free, en hearts of iron blijkbaar ook

Ben aan het twijfelen over de King's crusade
pi_143562598
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Solo is dat spel natuurlijk ook geen ruk aan.. :')

En wordt even lid van de Payday2 Community Steamgroup krijgen we weer meer gratis DLC.
Solo missies op Deathwish stealthen. Zo heb ik Framing Frames gedaan, inclusief al het goud uit de kluis :D
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:57:20 #145
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_143563467
PC masterrace enzo

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_143567538
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat is PayDay 2 online tof zeg.
Kan er niet meer inkomen na de retarded update dat je maar 4 guards mag cuffen en er nog niet eens 1tje mag neer roepen zonder dat er een pager af gaat.

Vond het eerst wel leuk maar nu boeit het me niet meer vanwege die kut aanpassing.
  Redactie Games maandag 18 augustus 2014 @ 20:56:44 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143568484
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Kan er niet meer inkomen na de retarded update dat je maar 4 guards mag cuffen en er nog niet eens 1tje mag neer roepen zonder dat er een pager af gaat.

Vond het eerst wel leuk maar nu boeit het me niet meer vanwege die kut aanpassing.
Voor het occassional geknal is het nog best wel grappig. Maar dat Stealthen hebben ze wel redelijk verneukt ;( Overigens is DeathWish Loud behoorlijk pittig :X
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143570597
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Kan er niet meer inkomen na de retarded update dat je maar 4 guards mag cuffen en er nog niet eens 1tje mag neer roepen zonder dat er een pager af gaat.

Vond het eerst wel leuk maar nu boeit het me niet meer vanwege die kut aanpassing.
Je kon voorheen maar 2 pagers beantwoorden, nu is dat 4. Die skill van dat naar beneden roepen zat gewoon te ver weggestopt in een skill tree, zodat maar weinig mensen er echt iets aan hadden. Op deze manier is het voor de mensen die in de overige skill trees zitten tenminste ook nog mogelijk om 4 guards te overmeesteren.
Ik vind dat het door die aanpassing juist een beter spel is geworden. Vooral omdat ik nu missies ook solo kan stealthen.
pi_143570692
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je kon voorheen maar 2 pagers beantwoorden, nu is dat 4. Die skill van dat naar beneden roepen zat gewoon te ver weggestopt in een skill tree, zodat maar weinig mensen er echt iets aan hadden. Op deze manier is het voor de mensen die in de overige skill trees zitten tenminste ook nog mogelijk om 4 guards te overmeesteren.
Ik vind dat het door die aanpassing juist een beter spel is geworden. Vooral omdat ik nu missies ook solo kan stealthen.
Kon wel gewoon hoor 4 mensen als je die skill had, Ik weet niet meer welk level dat allemaal is enzo maar toen ik level 100 was had ik eigenlijk van elke skilltree wel wat en ging solo stealthen makkelijk. Nu vind ik het gewoon dom omdat het helemaal anders is en ik er gewoon niet aan kan wennen.
pi_143570845
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Kon wel gewoon hoor 4 mensen als je die skill had, Ik weet niet meer welk level dat allemaal is enzo maar toen ik level 100 was had ik eigenlijk van elke skilltree wel wat en ging solo stealthen makkelijk. Nu vind ik het gewoon dom omdat het helemaal anders is en ik er gewoon niet aan kan wennen.
Precies, als je de skill had. Zoals ik zei, die zat redelijk ver weggestopt in een tree. De overige drie trees konden dat niet en dat is grof gezegd toch 3/4 van de spelers.
Gewoon even een paar keer de bank missie oid proberen, die is makkelijk alleen te stealthen (ook op deathwish). Zo leer je het ook meteen voor de rest van de levels :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')