abonnement Unibet Coolblue
pi_148304741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef emmyemmy het volgende:
Had ik deze al gepost?

Ben nog bezig, een moderne vertaling van Bonjour Monsieur Courbet

[ afbeelding ]
Hij komt me bekend voor, dus denk dat hij al gepost was! Ben benieuwd hoe hij wordt.
  zondag 4 januari 2015 @ 18:43:09 #152
439031 TarroZ
A true gamete
pi_148326212


Dit is één van mijn favorieten.
  zondag 4 januari 2015 @ 19:14:03 #153
438601 contrasta
no pain no gain
pi_148327250
Afbeeldingen uploaden van de pc gaat hier niet blijkbaar. Maar dat protret hierboven is wel mooi
Je bent wat je voelt. Doe er iets mee
  PR en moderator zondag 4 januari 2015 @ 19:22:48 #154
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_148327513
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef TarroZ het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is één van mijn favorieten.
Echt gaaf ja _O_ Zelf gemaakt neem ik aan toch? Knap hoor!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 4 januari 2015 @ 20:18:11 #155
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_148329604
Eindelijk weer een bijdrage



5-6 uur
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_148375110


He. Eindelijk weer wat vaart erin.
1,5 uur.

Goede weer Samael! O+ Ik houd van zulke contrasterende kleuren.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:30:40 #157
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_148376313
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

He. Eindelijk weer wat vaart erin.
1,5 uur.

Goede weer Samael! O+ Ik houd van zulke contrasterende kleuren.
Dank je! Die van jouw mag er ook wezen ^O^
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  woensdag 7 januari 2015 @ 02:33:11 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148414757
Cintiq 13HD vandaag aangesloten.

1: Man, wat een klote standaard zit erbij. Compleet waardeloos. Blijft totaal niet zitten, ding verschuift steeds, heb je echt helemaal niets aan.

2: Ik zit het liefst in Sai te werken, dus ook nu even geprobeerd. Kreeg de pressure-sensitivity niet werkend, maar kwam erachter dat ie in mouse-mode stond in de options. Anyway, aangepast, en daarna dus pressure-sensitive en kon vrij fijn de dikte van de lijnen bepalen.

Anyway, Sai afgesloten, nieuwe file geopend, en dat hele pressure-sensitive gedoe was weer compleet verdwenen, en kreeg het ook niet meer terug met de options, dus toen ik het in 'pen' zette, nog steeds geen pressure-sensitivity.

Allemaal zeer frustrerend.

Morgen maar weer verder proberen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:15:22 #159
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_148416960
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 02:33 schreef Yi-Long het volgende:
Cintiq 13HD vandaag aangesloten.

1: Man, wat een klote standaard zit erbij. Compleet waardeloos. Blijft totaal niet zitten, ding verschuift steeds, heb je echt helemaal niets aan.

2: Ik zit het liefst in Sai te werken, dus ook nu even geprobeerd. Kreeg de pressure-sensitivity niet werkend, maar kwam erachter dat ie in mouse-mode stond in de options. Anyway, aangepast, en daarna dus pressure-sensitive en kon vrij fijn de dikte van de lijnen bepalen.

Anyway, Sai afgesloten, nieuwe file geopend, en dat hele pressure-sensitive gedoe was weer compleet verdwenen, en kreeg het ook niet meer terug met de options, dus toen ik het in 'pen' zette, nog steeds geen pressure-sensitivity.

Allemaal zeer frustrerend.

Morgen maar weer verder proberen.
De pressure-sensitivity in algemene zin in Sai werkt idd niet zo goed als in bijv. Painter of PS. Al heb ik wel het idee dat de pen-brush van Sai druk gevoeliger is dan andere brushes. Ik stel de drukgevoeligheid tevens per brush in. Ook zou je eens kunnen kijken bij de instellingen van je tablet zelf.

Mijn laaste tekening is overigens ook volledig (op een paar effecten na) in SAI gemaakt. Die brushes in SAI zijn werkelijk de beste brushes die ik ben tegengekomen in digital art software. Al moet ik zeggen dat ik niet erg veel gebruik maak van de pressure-sensitivity. Het staat bij mij erg gevoelig ingesteld omdat het voor mij simpelweg de snelheid uit het tekenen haalt. Het handmatig resizen van de brush dmv ctrl+alt+sleepen en handmatig aanpassen van opacity via 1-0 toetsen werkt naar mijn mening dan toch net iets beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samael op 07-01-2015 09:54:35 ]
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_148417401
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 02:33 schreef Yi-Long het volgende:
Cintiq 13HD vandaag aangesloten.

1: Man, wat een klote standaard zit erbij. Compleet waardeloos. Blijft totaal niet zitten, ding verschuift steeds, heb je echt helemaal niets aan.

2: Ik zit het liefst in Sai te werken, dus ook nu even geprobeerd. Kreeg de pressure-sensitivity niet werkend, maar kwam erachter dat ie in mouse-mode stond in de options. Anyway, aangepast, en daarna dus pressure-sensitive en kon vrij fijn de dikte van de lijnen bepalen.

Anyway, Sai afgesloten, nieuwe file geopend, en dat hele pressure-sensitive gedoe was weer compleet verdwenen, en kreeg het ook niet meer terug met de options, dus toen ik het in 'pen' zette, nog steeds geen pressure-sensitivity.

Allemaal zeer frustrerend.

Morgen maar weer verder proberen.
Ik heb een keer iemand anders gezien met zo'n probleem, en toen moesten ze een regel aanpassen in de root van SAI, maar ik weet niet meer zo goed hoe of wat.

Volgens mij was het deze post die ik toen heb gegeven:

http://iridogorgia.devian(...)t-Tool-SAI-230905902
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')